[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.106.812 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:02
lighting_ schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:29:
Crypto was toch een hedge tegen fiat inflatie?
Bitcoin. In theorie, als digitaal goud. Maar helaas. Op dit moment ziet men Bitcoin, net als de rest van de coins als risk-on asset. Sterk gecorreleerd aan de NasDaq.

Goud zou de echte hedge moeten zijn. Maar die gaat net zo goed door het putje. Gewoon fiat is op dit moment king.

De wereld op z'n kop. Net zoals de Nederlandse vlag tegenwoordig

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:34:
klopt wel, ik heb ook al filmpjes gezien dat mensen hun gouden sieraden verkopen voor fiat geld..... terwijl je nu eigenlijk andersom moet denken.
stack nu goud, bitcoin en aandelen..... geen financieel advies
Helaas gaan sommige mensen compleet rekt momenteel en hebben ze weinig keus.

Of vermogen liquideren, of schulden maken.

Treurig maar waar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 14:11
Gelukszoekr schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:35:
[...]

Bitcoin. In theorie, als digitaal goud. Maar helaas. Op dit moment ziet men Bitcoin, net als de rest van de coins als risk-on asset. Sterk gecorreleerd aan de NasDaq.

Goud zou de echte hedge moeten zijn. Maar die gaat net zo goed door het putje. Gewoon fiat is op dit moment king.

Ik zie wel een commodity supercycle aankomen de komende 10 jaar. Goud heeft feitelijk 10 jaar stil gestaan, zilver wordt ook al jaren kunstmatig laag gehouden en staat zelfs de helft lager als 10 jaar geleden (papieren zilverprijs is momenteel 30% lager dan de fysieke zilverprijs, een 1oz silver eagle kost zelfs 32 dollar momenteel tegen een papieren zilverprijs van 19,xx) terwijl zilver in chips en accutechniek een gebruikte grondstof is.

In de komende maanden een positie nemen in goud, zilver (fysiek of middels afgeleide producten zoals PSLV) en bitcoin gaat goed uitpakken als je horizon 5 á 10 jaar is.

[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 19-09-2022 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:25

Darrell

Fiat moonboy

Godskolere wat een ellende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:00
klopt wel, ik heb ook al filmpjes gezien dat mensen hun gouden sieraden verkopen voor fiat geld..... terwijl je nu eigenlijk andersom moet denken.
idd, ik heb dat goud van mij ook op een plek gestopt.....perfect voor de hodl. Zeg maar dat ik er niet bij kan zonder mijn gereedschaps kist erbij te betrekken....

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er gebeurd? Wil je er over praten?

Of bedoel je de koersen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 00:32
anti elppa schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:43:
[...]

idd, ik heb dat goud van mij ook op een plek gestopt.....perfect voor de hodl. Zeg maar dat ik er niet bij kan zonder mijn gereedschaps kist erbij te betrekken....
Schijnt de zon daar wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
12 nov 2021 was de top van BTC.
Hoe de wereld in een jaar gewijzigd is.
Op naar 2023.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:06

resusaapje

h less

Gelukszoekr schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:35:
[...]

Je bent in de war met https://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_Yugoslavia

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e5/Flag_of_Yugoslavia_%281918%E2%80%931941%29.svg/125px-Flag_of_Yugoslavia_%281918%E2%80%931941%29.svg.png

Leve koning Alexander van Joegoslavië

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Als iedereen nu even koopt dan kan ik er weer uit, begint koud te worden hier onder de brug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lighting_ schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:44:
12 nov 2021 was de top van BTC.
Hoe de wereld in een jaar gewijzigd is.
Op naar 2023.
Er zijn wel wat dingetjes gebeurd intussen ja.

Volgens mij zitten wij hier nog steeds aan de juiste kant van dat gebeurtenissen spectrum...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BTC100K2021
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:38:
[...]

Helaas gaan sommige mensen compleet rekt momenteel en hebben ze weinig keus.

Of vermogen liquideren, of schulden maken.

Treurig maar waar.
In mijn omgeving ook steeds meer geklaag vanuit een groep waar ik net iets minder medelijden mee heb (maximaal lenen voor woning, 3x op vakantie, kleine buffer aanhouden waarom zou je sparen ik zit liever met mijn Rayban zonnebril ieder weekend op het terras te shinen). Die groep wordt nu ook even flink wakker geschud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:43:
[...]

1. Wil je er over praten?

2. Of bedoel je de koersen?
1. Nee
2. Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03:54
BTC100K2021 schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:40:
[...]

Ik zie wel een commodity supercycle aankomen de komende 10 jaar. Goud heeft feitelijk 10 jaar stil gestaan, zilver wordt ook al jaren kunstmatig laag gehouden en staat zelfs de helft lager als 10 jaar geleden (papieren zilverprijs is momenteel 30% lager dan de fysieke zilverprijs, een 1oz silver eagle kost zelfs 32 dollar momenteel tegen een papieren zilverprijs van 19,xx) terwijl zilver in chips en accutechniek een gebruikte grondstof is.

In de komende maanden een positie nemen in goud, zilver (fysiek of middels afgeleide producten zoals PSLV) en bitcoin gaat goed uitpakken als je horizon 5 á 10 jaar is.
_/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Mensen kunnen voor of tegen zijn maar dit blijft indrukwekkend om te zien, stukje geschiedenis in de maak.
YouTube: Queen Elizabeth II: The State Funeral | ITV News

En ja ik weet het compleet offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:55

Coldcat

HODL

Die dalingen gaan ook altijd hetzelfde. Een dikke rode candle, iets herstel... en daarna wachten tot de 1H MA7 voldoende gezakt is. Daarna de volgende rode candle.... tot het genoeg is er er opeens een groene dildo tevoorschijn komt!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03:54
Slux schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:52:
Mensen kunnen voor of tegen zijn maar dit blijft indrukwekkend om te zien, stukje geschiedenis in de maak.

Mega event inderdaad. Om weer half on topic te gaan, de beste vrouw staat vrijwel overal op mijn zilverstack. Wil toch ook wel wat zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

Coldcat schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:55:
Die dalingen gaan ook altijd hetzelfde. Een dikke rode candle, iets herstel... en daarna wachten tot de 1H MA7 voldoende gezakt is. Daarna de volgende rode candle.... tot het genoeg is er er opeens een groene dildo tevoorschijn komt!
Dat heeft deels te maken met de gameplans van verschillende partijen. Zoals mensen het hier zeggen; het kopen van de dip. Mensen zien dat de koers daalt en willen hun verlies beperken dus verkopen ze hun deel of een deel van hun deel.
Andere mensen zien de koers heel laag gaan en beginnen te kopen in de speculatie dat het omhoog gaat (dit zijn vaak ook bots die wat online springen bij bepaalde grenzen)

Of een koers omhoog blijft gaan hangt af van de tijden waarin wij leven en ik verwacht dat deze winter het voorlopig nog wel even omlaag blijft gaan. Met wat piekjes omhoog maar voornamelijk een neerwaartse trend. Er valt wel winst te pakken door juist in te springen op de neerwaartse spiralen maar verwacht geen vette winsten.

Voor mensen met genoeg fiat (de currency, niet het auto-merk :P ) is dit een tijd van kansen. Alles gaat omlaag dus kun je relatief goedkoop je beurs uitbreiden. Vereist wel dat je verwacht dat ze weer omhoog gaan. Dus koop je Bitcoins en collectables zolang ze laag staan; houd ze vast en als deze crisis voorbij gaat dan zullen ze wss weer gestaag omhoog gaan en heb je uiteindelijk winst.

Truth be told; het is altijd wat koffiedik kijken. De meeste zaken zullen uiteindelijk weer omhoog aan als de crisis voorbij is. Maar het kost wel tijd. Bij sommige dingen is het gewoon een kwestie van tijd. Houd iets lang genoeg vast en je hebt winst. Bitcoin hoort daar niet bij; dat is meer pak de winst die je kan, ongeacht de verhaaltjes dat het onafhankelijk zou zijn van fiat. Want alhoewel Bitcoin onafhankelijk is van een Fiat 500 is het niet onafhankelijk van regulier geld.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is het echt oude geld wat je hier ziet. Kunnen wij hier nog zo mooi neuzelen over vermogen en kansen.

Ik heb er overigens wel respect voor, het zit me iig niet dwars ofzo, koningshuizen etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:31

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 21:07:
hmmm interessant:
ByBit geeft 8% apy op BUSD op de eerste $500
op USDT 12% op de eerste $1000

vooral BUSD had ik niet verwacht, is vooral Binance gericht had ik gedacht
De 500 dollar limiet is dus verlaagd, paar dagen geleden tot 2000 dollar. Bij Binance nu ook nog maar op de eerste 1000 dollar. Bij ftx heb je "ftx earn". Over de eerste 10k dollar aan crypto 8%. Geen BUSD, maar wel USDC. Maar weer een account aangemaakt, spreiden is sowieso goed :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
Darrell schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:48:
[...]

Wat bedoel je met performance? Gebruik? Want lijkt me nog een beetje vroeg om te zeggen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Voor de gebruikers, maw het bridgen van funds duurt veel langer tov voor eth merge.

En transaction volume is nu echt heel heel laag. 4 miljoen per dag waar we eerst op 40 a 50 zaten. Ik concludeer dus dat het bridgen ook de markt volgt. Grote gok of het nog relevant is met een nieuw bull.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nog meer aanwijzingen dat we bodemen.

https://www.nu.nl/economi...0.html#coral_talk_wrapper

Enjoy the comments en vul de bingokaart met tulpenmanie, ponzi, en energieverspilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 16:55
knakworst schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:12:
[...]

De 500 dollar limiet is dus verlaagd, paar dagen geleden tot 2000 dollar. Bij Binance nu ook nog maar op de eerste 1000 dollar. Bij ftx heb je "ftx earn". Over de eerste 10k dollar aan crypto 8%. Geen BUSD, maar wel USDC. Maar weer een account aangemaakt, spreiden is sowieso goed :F
En straks als blijkt dat de FED een dubbele fout heeft gemaakt door naast teveel QE, ook te snel de rente te verhogen de inflatie in de VS weer snel naar 2% zakt en de EUR weer gaat stijgen tov de USD ben je al je rewards weer kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:29
Moet je wel de tijd hebben en het fiat om deze periode uit te zitten, veel mensen willen moon met fiat dat ze eigenlijk , stiekem wel voor andere doeleinden nodig hadden binnen een jaar of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021

Bizar ook al die verschillende "zitklasses", de elite krijgt zelfs een tafeltje met mooie lamp om de tekst te kunnen lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:35
CornermanNL schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:22:
[...]

Moet je wel de tijd hebben en het fiat om deze periode uit te zitten, veel mensen willen moon met fiat dat ze eigenlijk , stiekem wel voor andere doeleinden nodig hadden binnen een jaar of 3.
klopt idd, maar het is nooit slecht om DCA te doen met geld dat je kan missen....
alleen zal helaas minder fiat erin kunnen stoppen maandelijks omdat alles maar duurder wordt 😌

nouja niet alles wordt duurder, aandelen, bitcoin enzo wordt maar steeds goedkoper 😉

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 20:08
BTC100K2021 schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:46:
[...]

In mijn omgeving ook steeds meer geklaag vanuit een groep waar ik net iets minder medelijden mee heb (maximaal lenen voor woning, 3x op vakantie, kleine buffer aanhouden waarom zou je sparen ik zit liever met mijn Rayban zonnebril ieder weekend op het terras te shinen). Die groep wordt nu ook even flink wakker geschud.
Ik heb mij er bij neergelegd dat men over het algemeen niet verder kijkt dan hun neus lang is.

Sterker nog, ik werd als zeur afgeschilderd toen ik benoemde dat een flesje Yoghi een prijsstijging maakte van €0,69 naar €0,75, tevens van toepassing op een hele hoop andere producten.

Absoluut gezien betekend dit misschien een stijging van 6 eurocent, terwijl dit toch meer komt op 8,7%. Inmiddels kost dit zelfde flesje zo’n €1,19.

De afgelopen 3 jaar heb ik zeker 1 BTC uitgegeven om in ieder geval de maandlasten terug te dringen, en staat er nog 0,5 BTC gepland waardoor ik momenteel relatief weinig last heb van de inflatie.

(BTC op huidige koerswaarde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

Dat is dan wel weer de FTX app.
merauder schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:51:
[...]

Ik heb mij er bij neergelegd dat men over het algemeen niet verder kijkt dan hun neus lang is.

Sterker nog, ik werd als zeur afgeschilderd toen ik benoemde dat een flesje Yoghi een prijsstijging maakte van €0,69 naar €0,75, tevens van toepassing op een hele hoop andere producten.

Absoluut gezien betekend dit misschien een stijging van 6 eurocent, terwijl dit toch meer komt op 8,7%. Inmiddels kost dit zelfde flesje zo’n €1,19.

De afgelopen 3 jaar heb ik zeker 1 BTC uitgegeven om in ieder geval de maandlasten terug te dringen, en staat er nog 0,5 BTC gepland waardoor ik momenteel relatief weinig last heb van de inflatie.

(BTC op huidige koerswaarde)
Het is best grappig in de winkel tegenwoordig. De jumbo heeft nu ook verpakkingen van 100g gehakt. (ja 100 gram) Dat heb je in twee happen op, voor dezelfde prijs als een normale verpakking een paar jaar terug. Wel allemaal biologisch, en weinig plastic en weet ik nog meer.

[ Voor 54% gewijzigd door Coldcat op 19-09-2022 12:00 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:50

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Inflatie ... ik maak mij niet druk. Ik heb een koe en 2 varkens thuis dus hoef niet snel vegetarisch te worden.

* sh4d0wman sluipt snel de deur uit voor vrouw en dochters dit lezen

Nu geduldig wachten tot supermarkten ook eens in Satoshi gaan prijzen...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:43
Wordt zelf wel wat bewuster.

Kan ik de fiets niet pakken ipv auto.

Weer vlees? Best duur wellicht vanavond vegetarisch? En wat minder.. mag best wat kilo’s af.

Heb ik wel een nieuwe broek nodig? Heb er nog genoeg.

En met mijn vrouw afgesproken geen eten meer te laten bezorgen (soms uit eten doen we nog wel)

En aandelen / crypto zijn een stuk goedkoper dan november 👌

Positive guy 😂😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q7HFZpkukqrPVuDccTXtCKDeoLw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/uCKvQ7efIrbGPeUbzBlOfwEJ.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
oh shit......nu verwacht ik die enge andere high res foto van een andere...... ik post hem niet jullie weten denk wel welke 👀

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:48

YES

Moderator General Chat
Geen idee waar @Kol Nedra op doelt maar ik moest aan deze denken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e-sI4AOLE4Y-Wy2U8jN3CDizTNc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Ja5gPgMQ7MobSlkWX1BpOrX8.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Indrukwekkend om te zien.

We beginnen eindigen het leven allemaal hetzelfde:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/189681304_1974439866041893_1485811061389839528_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=GW98AJkDLJ0AX983piG&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&oh=00_AT8tZIB4UEagcwpZ5YaJLl78WeKXeJPJjuSmYmVX81ZEVA&oe=634F7772

We tikken de 1H MA7 aan, op naar de volgende rode candle zo! >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 19-09-2022 12:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17:04
Het lijkt wel of die funeral voor crypto is vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
YES schreef op maandag 19 september 2022 @ 12:17:
[...]

Geen idee waar @Kol Nedra op doelt maar ik moest aan deze denken:
[Afbeelding]
die niet, ik zeg ook niet welke 🙃

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 19-09-2022 12:31 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op maandag 19 september 2022 @ 12:28:
[...]

die niet, ik zeg ook niet welke 🙃
Deze?

[Vimeo: Hodl]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:01
Zoals jullie zien is mijn salaris binnen. Aan mij ligt het niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Pelox op 19-09-2022 12:35 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:42
Moon? Iemand? Nee? :')

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 00:06

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:39
Auredium schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:08:
Truth be told; het is altijd wat koffiedik kijken. De meeste zaken zullen uiteindelijk weer omhoog aan als de crisis voorbij is. Maar het kost wel tijd. Bij sommige dingen is het gewoon een kwestie van tijd. Houd iets lang genoeg vast en je hebt winst. Bitcoin hoort daar niet bij; dat is meer pak de winst die je kan, ongeacht de verhaaltjes dat het onafhankelijk zou zijn van fiat. Want alhoewel Bitcoin onafhankelijk is van een Fiat 500 is het niet onafhankelijk van regulier geld.
Eens.

DCA, hodl en gegarandeerde financiële vrijheid liggen in het verschiet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

r0bb schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:22:
[...]

En straks als blijkt dat de FED een dubbele fout heeft gemaakt door naast teveel QE, ook te snel de rente te verhogen de inflatie in de VS weer snel naar 2% zakt en de EUR weer gaat stijgen tov de USD ben je al je rewards weer kwijt?
Je kan met alle crypto die op ftx ondersteund wordt 8% 'sparen', dus ook eurt of euroc.

How many shitcoins do you have?

Koning WA:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yThiCGBNKLpMlBcWgNsYMfbbHuo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2LexCJq4HIzfBvQah35nwvTi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door knakworst op 19-09-2022 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:05

Ik vond vooral het nieuwsbericht van het AD grappig met de melding dat ons koningshuis eerste rang zat... lekker belangrijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jQbFRDe.jpg
komt wel heel dichtbij zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Ftx earn? dat is nieuw voor mij, zover ik weet heeft binance wel een earn option maar ftx niet, je kan wel lending toepassen op o.a. usd

binance earn was onlangs nog 8% tot 2k inderdaad, zo te zien verlaagd naar 1k, zal wel met de markt te maken hebben.
Het is trouwens wel apart per pair, dus je kan 1k in busd en 1k in usdc stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Viper® schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:20:
[...]

Ftx earn? dat is nieuw voor mij, zover ik weet heeft binance wel een earn option maar ftx niet, je kan wel lending toepassen op o.a. usd

binance earn was onlangs nog 8% tot 2k inderdaad, zo te zien verlaagd naar 1k, zal wel met de markt te maken hebben.
Het is trouwens wel apart per pair, dus je kan 1k in busd en 1k in usdc stoppen.
FTX Earn is een aparte app. Net zo onhandig asl Crypto.com dat had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
Inmiddels lijkt de Do Kwon casino weer geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Coldcat schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:22:
[...]

Inderdaad
https://help.blockfolio.c...es/4407082596891-FTX-Earn

Ik gebruik zelf nog wel eens lending op USD, geeft 2% tot 3%, afhankelijk van de markt op dat moment.
in bullmarket tijden ook wel eens 300% geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik ben wel benieuwd welke optie jullie liever kiezen:

optie 1. nu $150 inleggen in USDT voor 10% apy voor de komende 5 jaar.

optie 2. nu $150 in ADA voor 10% apy voor de komende 5 jaar.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Kol Nedra schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:50:

Wie kan je dergelijke APY garanderen?

irony > *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder

Coins liquide houden. In korte tijd kan veel gebeuren, zoals ADA naar 0, of USDT die depegged.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92

Geen van beide. Nu $150 inleggen voor 5 jaar tegen 10% APY zet geen zoden aan de dijk. Daarnaast is de R/R ook niet goed op beide tokens. Beide tokens zouden namelijk prima naar 0 kunnen gaan op een vijf jaar time frame.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Optie 3: gewoon BTC mee kopen want die hele staking zooi brengt amper wat op, zeker met zo'n lage bedragen. Ik heb ook een hoop shitcoins gelocked en gestaked tijdens de hele DeFi hetze, maar had ik ze verkocht (en evt. nu teruggekocht) had ik een veel hogere return gehaald dan die miezerige APY/APR's :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/TtgrftW/3426t526.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Coldcat schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:22:
[...]

Ik heb gewoon op de ftx.com website geregistreerd. Op mijn pc. Ook daar heb je in spot wallet een earn knop. Daarna 'verdien' je per uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Uncle_Charles schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:52:
[...]

Wie kan je dergelijke APY garanderen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H13644qVwj6uJkqMG3jZtbGTIAM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/iRVRayezq6V4WzeY17KauTAi.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:47
Slonzo schreef op maandag 19 september 2022 @ 15:10:
[...]

Optie 3: gewoon BTC mee kopen want die hele staking zooi brengt amper wat op, zeker met zo'n lage bedragen. Ik heb ook een hoop shitcoins gelocked en gestaked tijdens de hele DeFi hetze, maar had ik ze verkocht (en evt. nu teruggekocht) had ik een veel hogere return gehaald dan die miezerige APY/APR's :P
Als als.. Als een shitcoin nu x1000 is gegaan had jij hem allang verkocht wanneer je aan het traden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:14
Op zich niet compleet onjuist, G. Soros bezit "owns" bitcoin. Lekker niveau verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online

Optie 3 nu $150 apart leggen voor de gas rekening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:43
optie 4 nieuwbouwhuis kopen klimaat neutraal en van het gas af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
mentalozzie schreef op maandag 19 september 2022 @ 15:31:
optie 4 nieuwbouwhuis kopen klimaat neutraal en van het gas af.
Moet ik wel eerst 5 jaar wachten tot optie A en B uitkeren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 18:22

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Verdomme he blijkt de queen gewoon dood te zijn

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:42
He, 19K is terug :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-09 18:28
Haha en we zijn weer bullish...

Als het instort zet ik nieuwe euro's klaar en als we omhoog gaan dan vind ik het ook best...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Beurzen zeggen groen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
Op zich kun je de laatste tijd op basis van sentiment best wel een trade maken. Zodra sentiment bearish wordt een long openen, om vervolgens te verkopen en eventueel short te gaan zodra men weer begint over een bullrun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Dead cat bounce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:13
jvel92 schreef op maandag 19 september 2022 @ 15:57:
Op zich kun je de laatste tijd op basis van sentiment best wel een trade maken. Zodra sentiment bearish wordt een long openen, om vervolgens te verkopen en eventueel short te gaan zodra men weer begint over een bullrun.
Tegen de stroom in zwemmen dus?

Vroeger noemde mijn ouders dat gewoon recalcitrant. Dan kregen we een draai om de oren en even later stonden de neuzen weer allemaal dezelfde kant op. Dat was pas bullish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
We kunnen weer moon omdat de fomc meeting meevalt en de DXY hapert? Ik was nog niet klaar met bijkopen op 18.5k. Wat is deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:14
Boring.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Joosie200 schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:27:
We kunnen weer moon omdat de fomc meeting meevalt en de DXY hapert? Ik was nog niet klaar met bijkopen op 18.5k. Wat is deze.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CoFYK2l3utA8lgjYcVaG425ozpg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/sWpeaNSs0yZPcg3aZ3mF5JWX.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
mooie hammer op the daijlie jonges

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
En nu keihard de volgende bull in als iedereen lekker met zijn euro's aan de kant staat _O-

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Reversal!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fm7oGUcthmATo_eNrtqYipKVvww=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y1ZU8kNSnV6lRNQXtot7lLW3.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 12:24
Pelox schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:38:
En nu keihard de volgende bull in als iedereen lekker met zijn euro's aan de kant staat _O-
Keep on dreaming. Die low bij +/- 18k gaat er uiteindelijk wel aan, immers hoe meer ie opnieuw getest wordt, hoe zwakker ie wordt. Nog ff geduld hebben met keihard ergens anders in dan in fiat gaan O-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b4SHTK8DCcYw4ViMUPVAaEpazFo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/V5ePyEjfKF02EbVVSJOegBLX.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Sahara schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:47:
[...]

Keep on dreaming. Die low bij +/- 18k gaat er uiteindelijk wel aan, immers hoe meer ie opnieuw getest wordt, hoe zwakker ie wordt. Nog ff geduld hebben met keihard ergens anders in dan in fiat gaan O-)
Tot het niet meer zo is. We gingen ook naar de 100k en naar de 6 cent.

Leggen ze putin morgen om, dan zitten we op 100k voor de kerst en bij een bomaanslag in Londen vandaag zitten we morgen op 6 cent.. :X

[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 19-09-2022 16:57 ]

Zero.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Was deze al langsgekomen? Nieuw kleurtje toegevoegd. :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BQjL0pK54uLdlNOZqpsH8LEoRyY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bhdASTBkkRvEhr2gdyOtMrZY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:38:
Karma is a bitch.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L05N6fiNFdAh3riaDKtt_YFtzC4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hBKnh9VSqpzCo2LtBmANafTj.jpg?f=fotoalbum_large

hoe lager, hoe sneller de acceleratie

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Gadverdamme, na de volgende run nog een keer in deze regionen dus.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CryptoArnold
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 29-10-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ty7MBbcrId6z__35rfObC1ZUwg8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/o0l2Du6XogptXWjgIrsaajdr.jpg?f=user_large

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:10
Short squeeze en door naar 14k...

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 00:09
Nee joh, gewoon omhoog. Mijn fiat die ik bereid ben te missen is bijna op :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hodl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

I AM HODLING

I type d that tyitle twice because I knew it was wrong the first time. Still wrong. w/e. GF's out at a lesbian bar, BTC crashing WHY AM I HOLDING? I'LL TELL YOU WHY. It's because I'm a bad trader and I KNOW I'M A BAD TRADER. Yeah you good traders can spot the highs and the lows pit pat piffy wing wong wang just like that and make a millino bucks sure no problem bro. Likewise the weak hands are like OH NO IT'S GOING DOWN I'M GONNA SELL he he he and then they're like OH GOD MY ASSHOLE when the SMART traders who KNOW WHAT THE FUCK THEY'RE DOING buy back in but you know what? I'm not part of that group. When the traders buy back in I'm already part of the market capital so GUESS WHO YOU'RE CHEATING day traders NOT ME~! Those taunt threads saying "OHH YOU SHOULD HAVE SOLD" YEAH NO SHIT. NO SHIT I SHOULD HAVE SOLD. I SHOULD HAVE SOLD MOMENTS BEFORE EVERY SELL AND BOUGHT MOMENTS BEFORE EVERY BUY BUT YOU KNOW WHAT NOT EVERYBODY IS AS COOL AS YOU. You only sell in a bear market if you are a good day trader or an illusioned noob. The people inbetween hold. In a zero-sum game such as this, traders can only take your money if you sell.

so i've had some whiskey
actually on the bottle it's spelled whisky
w/e
sue me
(but only if it's payable in BTC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Laatst online: 08-09 17:04

Barrycade

Through the...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DP7uHc2cliaqh4_Tvmi1RUhVWuo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WsRavH7Zopb4q8ECq6Di1dJs.png?f=fotoalbum_large
Je ziet gewoon het effect van de bots / orders in de 24hr, gewoon tijdje op de 250 dollar intervallen blijft het hangen door alle orders die uitgevoerd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:39
Barrycade schreef op maandag 19 september 2022 @ 18:23:
[Afbeelding]
Je ziet gewoon het effect van de bots / orders in de 24hr, gewoon tijdje op de 250 dollar intervallen blijft het hangen door alle orders die uitgevoerd worden.
Nee dat klopt niet, de meeste bedrijven keren gelijktijdig hun werknemers het salaris uit. Stel bedrijf x doet dat om 16.00 uur, zie je dan even de koers omhoog gaan. Bedrijf Y doet dat om 16.15 dus dan zie je pas de volgende beweging.

Zelfde met verkoop, dan is de ene groep collega’s er klaar mee en stappen uit, enz.
Zo moeilijk is het niet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Barrycade schreef op maandag 19 september 2022 @ 18:23:
[Afbeelding]
Hoe kan het dat mijn sell bij jou een rode stip geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:54:
[...]

Tot het niet meer zo is. We gingen ook naar de 100k en naar de 6 cent.

Leggen ze putin morgen om, dan zitten we op 100k voor de kerst en bij een bomaanslag in Londen vandaag zitten we morgen op 6 cent.. :X
De Russen bestookten vanochtend een energie-centrale. Paar dagen geleden op TV openlijk de uitspraken dat ze nutsvoorzieningen plat gaan leggen. Russen (tenminste, die aan de macht) hebben een rare cultuur: kan ik niet winnen, dan gaan we allen de vernietiging in.
De actie van vanochtend kan best een eerste poging zijn de nutsvoorzieningen te breken. De Oekraïners met achter hun andere landen moeten daar wel op reageren. Dan zit je over een week met een Totale Krieg of juist nederlaag van Rusland.

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 01:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2kZOTY7-8--xi_DvYNvxNBvvy2w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VQusHS4XaMHTqn0bkcO63bz0.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn moeder kwam gelijk al vragen stellen ;(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
Huid volschelden, dan laat ze dat wel de volgende keer.

Zero.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:42
AlterBridge schreef op maandag 19 september 2022 @ 19:07:

Mijn moeder kwam gelijk al vragen stellen ;(
De mijne ook, zo van ‘moet ik dan nu instappen, en kan ik dan het best een x25 long nemen, of denk je dat de whales de boel manipuleren, en wat zegt CryptoArnold dan, en denk je dat alles wel veilig staat bij Nexo, komt er nog een rug pull misschien, en wat als die en die zijn peg verliest, vind jij ook niet dat mijn R/R te hoog is met zoveel alts…?’

Super vervelend altijd.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2022 @ 18:41:
[...]

Hoe kan het dat mijn sell bij jou een rode stip geeft?
op die prijs heeft hij zijn hele pf verkocht

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Vandaag vakantie dagen ingeruild voor verse fiat. Maak die rommel toch nooit op.

Dus als die fiat binnenkomt koop ik blind spot btc 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:51
anti elppa schreef op maandag 19 september 2022 @ 19:21:
Vandaag vakantie dagen ingeruild voor verse fiat. Maak die rommel toch nooit op.

Dus als die fiat binnenkomt koop ik blind spot btc 😜
Ik spaar juist die rommel op. Mijn baas snapt niet waarom... Ik wel, ik wil eerder met pensioen... Ik kan nu 70 weken met betaald verlof... _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:39
GioStyle schreef op maandag 19 september 2022 @ 19:28:
[...]

Ik spaar juist die rommel op. Mijn baas snapt niet waarom... Ik wel, ik wil eerder met pensioen... Ik kan nu 70 weken met betaald verlof... _O-
Vakantiedagen vervallen toch elke 5 jaar??
En de wettelijke zelfs binnen 1,5 jaar..

Je kan ze beter verkopen en vol in btc stoppen. Die staat over 5 jaar op minimaal 3 ton.
Dan kan je pas eerder met pensioen.
Pagina: 1 ... 5 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!