https://www.crypto-inside...-signalen-worden-bullish/Taro schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:46:
De onderkant van die driehoek is nu wel voldoende getest, goed geHOLD, up plz.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/iULi5uD92assyLsmKINvWPVR.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
https://www.crypto-inside...-signalen-worden-bullish/Taro schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:46:
De onderkant van die driehoek is nu wel voldoende getest, goed geHOLD, up plz.
[Afbeelding]
Bitcoin bai? Bakje of zakje?Stovirpi schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 17:00:
Moeten we dan echt wachten tot asia het vanavond gaat aantrekken?
Een echte golver is nooit uitgeput
Stack Sats
over 3 dagen, komt goed 👌Tabacca schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 17:25:
Cmon boys kopen, dat kan nog een wick worden
nothing stops this train
Herkenbaar…Taro schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:43:
[...]
Same here, lekker de groene aanslag van de BBQ afbranden \o/
Edit: 3 weken geleden overigens nog de BBQ aangehad. Maar die planken aan de zijkant...
UberLurker Departement #GG.
Pak gewoon de wickies, dan hebben we nog even. Bounce op 24200.
Offtopic :Skrunsies schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 17:32:
[...]
Herkenbaar…
Skrunsies heeft vorige week de tuin afgespoten met een frees. Direct bbq zijkant meegenomen.
He-le-maal mooi…. Dacht ik. Groene aanslag is weg… maar zijkant van t hout is ook aan het splinteren geslagen 🙃
Schoonmaakazijn kost iets van 50 cent per liter uit m'n hoofdGipsy King schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 17:34:
[...]
Offtopic :
Tip vd chef , ik schiet dit 1x per jaar overal op :
https://steenschoon.nl/pr...oene-aanslag-verwijderen/
[ Voor 22% gewijzigd door Nopheros op 21-02-2023 17:41 ]
Dat klopt maar werkt minder (effectief) en lang , en dit vernield je planten nietNopheros schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 17:36:
[...]
Schoonmaakazijn kost iets van 50 cent per liter uit m'n hoofd
Mooi!PHPResource schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:29:
Van alle PLU cashback, vandaag een mooi cadeautje voor de zomer gekocht:
[Afbeelding]
YES schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 17:25:
Kan iemand Satoshi ff bellen? Chart werkt niet goed meer volgens mij.
Nee, want op dat moment keert de richting altijd om.Joosie200 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 17:36:
[...]
Long dicht en short gaan met die banaan?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Dat was dus al te laat...Jedi_Pimp schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:30:
[...]
Gewoon al 3 dagen geleden benoemd in deze tweet, hoor![]()
[Twitter]
Doe het nou maar gewoon want als je het niet doet is het in 1 streep naar 12k. Je weet hoe het werkt.Taro schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 18:00:
[...]
Nee, want op dat moment keert de richting altijd om.
Ik sta dik in de min, zal het hier niet delen, want dan komt men mij boormachines brengen zodat ik bij anderen op bezoek kan.
Je kan het gewoon delen. Dikke sukkel die je op komt zoeken als je in de min staatTaro schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 18:00:
[...]
Ik sta dik in de min, zal het hier niet delen, want dan komt men mij boormachines brengen zodat ik bij anderen op bezoek kan.
De omgekeerde Capo tactiek, doorgaan tot de 6 centTaro schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 18:00:
[...]
Same. Ding zit gewoon nog in Ascending triangle , maar dan versie met de wicks. Prima. SL staat er wat onderTaro schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 18:00:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Isolated. Schade zal wel meevallenanti elppa schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 18:28:
[...]
Same. Ding zit gewoon nog in Ascending triangle , maar dan versie met de wicks. Prima. SL staat er wat onder
[Afbeelding]
Ik vind 'm dapper man!anti elppa schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 18:28:
[...]
Same. Ding zit gewoon nog in Ascending triangle , maar dan versie met de wicks. Prima. SL staat er wat onder
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
kan wat leien na afgelopen 2 maanden traden
[ Voor 40% gewijzigd door anti elppa op 21-02-2023 18:42 ]
Nog meer offtopic... maar werkt deze ook echt? Ik heb te veel geprobeerd en het werkt allemaal vrij matig. Kärcher er over gehad in het eerste jaar en sindsdien mag ik 2x per jaar de toko opschonen...Gipsy King schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 17:34:
[...]
Offtopic :
Tip vd chef , ik schiet dit 1x per jaar overal op :
https://steenschoon.nl/pr...oene-aanslag-verwijderen/
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Even voor het perspectief: 250$ is net 1%... als ie knalt dan gaat het met minimaal 3-4%, dus tel maar uit waar die landt.anti elppa schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 18:59:
sta niet raar te kijken als we zo gewoon door die 25k knallen. Gewoon omdat het kan
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
In 3 weken 2 euro verdienen en dan zeggen dat je best tevreden bentStovirpi schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:01:
https://www.youtube.com/live/5a3idiZgaSk
Dit is echt gouden content zeg!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik ben niet dik!Skrunsies schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 18:16:
[...]
Je kan het gewoon delen. Dikke sukkel die je op komt zoeken als je in de min staat
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Volgens de getekende driehoek wordt het morgen showtime, correct me if I'm wrongTaro schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:07:
Pfoe, dat gaat weer de goede kant op! Laten we het erop houden dat ik verder in de min stond dan @anti elppaMaar ik had wel vertrouwen in een opleving, dus daarom uitgezeten. Wel tussendoor een keer wat afgeschaald en bij het begin van de stijging weer iets opgeschaald. Nog 410 USD goed te maken...
The only easy day is yesterday.
Yes zeker werkt het , je kan het spuiten of gieten of schrobben , meestal schrob ik het in mei (ca. 80m2) , ja k*t klus , maar met resultaat. (Allex gebruik ik voor de bestrating) en voor de muren heb ik lithufin buitenhuisreiniger gebruikt (zandkleurig steen) was zwart van de alg , nu weer als nieuw.WarsemaW schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 18:43:
[...]
Nog meer offtopic... maar werkt deze ook echt? Ik heb te veel geprobeerd en het werkt allemaal vrij matig. Kärcher er over gehad in het eerste jaar en sindsdien mag ik 2x per jaar de toko opschonen...
Gezellig dusresusaapje schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:09:
[...]
Ik ben niet dik!![]()
Hooguit een beetje mollig...
Komt door de stop methode en de super scanner die ze gebruikt.MicroWhale schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:09:
[...]
In 3 weken 2 euro verdienen en dan zeggen dat je best tevreden bent
Stack Sats
nothing stops this train
Echt he. Post van @Gipsy King opgeslagen.Kol Nedra schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:26:
mooie tips komen er langs, dit kan alleen in het crypto slowchat channel
resusaapje schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:09:
[...]
Ik ben niet dik!![]()
Hooguit een beetje mollig...
Gerapporteerd iig.YES schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:29:
[...]
[Afbeelding]
@Taro ik weet niet of deze te ver gaat, zo ja, verwijder dan gerust. Permaban omzeil ik wel weer
Hoezo? Vette heer moet toch wel kunnen?YES schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:29:
[...]
@Taro ik weet niet of deze te ver gaat, zo ja, verwijder dan gerust. Permaban omzeil ik wel weer
Dit geeft gewoon een soort gevoel van thuiskomen. Fijn om te merken dat jij ook weer in vorm begint te raken voor de komende bullrun
Beetje mollig?
[ Voor 4% gewijzigd door Skrunsies op 21-02-2023 19:43 ]
All in!YES schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:20:
Ik sta net weer in het groen @Taro en @anti elppaHeb maar gewoon een stoploss gezet op een level waar ik écht niet blij zou worden als de koers daar zou komen en ben andere dingen gaan doen. Gelukkig stelt BTC ons niet teleur en bevestigt bij deze weer dat de enige optie het doorbreken van de MA W200 is. Het is niet de vraag of maar de vraag wanneer. Aan iedereen: gooi alles er nog in wat je hebt en volg mijn advies blind.
Mocht ik je daarmee ruïneren, don't care, en om de wijze woorden van @Verwijderd te citeren: "sue me, bitch".
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Skrunsies schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:40:
[...]
Beetje mollig?
Dat is een ander woord voor ‘toch-wel-dik!’
[Afbeelding]
Market buy gedaan zeker, ging ineens weer omhoog
Ja, k dacht, ik gooi er eens een tientje tegenaan. Wellicht helpt hetYES schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:49:
[...]
Market buy gedaan zeker, ging ineens weer omhoog
Tsja euh hallo, we zitten hier toch ook om eerlijk tegen elkaar te zijnresusaapje schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:51:
Ik ben toch wel een beetje teleurgesteld in sommigen hier. Ik stel me kwetsbaar op door te betreden dat ik mollig ben, en dan krijg ik dit soort reacties. Jammer weer.
Enniewee, zo'n er alweer dikke groene palen gesignaleerd?
[ Voor 3% gewijzigd door Skrunsies op 21-02-2023 19:57 ]
Oh, okay. Polkadot staat je niet.Skrunsies schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:57:
[...]
Tsja euh hallo, we zitten hier toch ook om eerlijk tegen elkaar te zijn
btw zo’n moet zijn zijn
Edit: Ninja edit
Ohh das echt gemeen!resusaapje schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 20:00:
[...]
Oh, okay. Polkadot staat je niet.
[...]
Ik snap ook niet waar dat allemaal voor nodig is. We plagen @Ngangatar toch ook niet met zn leeftijd.resusaapje schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:51:
Ik ben toch wel een beetje teleurgesteld in sommigen hier. Ik stel me kwetsbaar op door te delen dat ik mollig ben, en dan krijg ik dit soort reacties. Jammer weer.
Enniewee, zijn er alweer dikke groene palen gesignaleerd?
Wat is voor jou mooi ?Skrunsies schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 20:07:
[...]
Is die ook in een mooie babe uitvoering
[ Voor 51% gewijzigd door Gipsy King op 21-02-2023 20:12 ]
Volgens mij is dat de 25k babe.Gipsy King schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 20:10:
[...]
Wat is voor jou mooi ?![]()
Explain to the community , dan houden we er rekening mee.
Kwam net wel de vrouw van iL Capo tegen
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ooit een 5 gangendiner met wijnarrangement, nu een frietje met en luxe kroket.Skrunsies schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 09:39:
Dikke priezen!
25 dikke GLMR gekregen van meneer Cosmoon![]()
[Afbeelding]
DezeGipsy King schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 20:10:
[...]
[Afbeelding]
Stuur maar deze kant uit, kan ik een prima dansje op doen. #cryptoSkrunsies schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 20:07:
[...]
Is die ook in een mooie babe uitvoering
Excellence does not require perfection.
Goed om te zien dat de correlatie minder wordt maar bullish stonks hadden wel geholpen bij het slachten van de 25k.anti elppa schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 20:20:
Stonks gaan verder en verder door et putje
Skrunsies schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 20:03:
[...]
Ohh das echt gemeen!
[Afbeelding]
Zullen we weer lief doen
Ryderr schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 20:33:
[...]
Stuur maar deze kant uit, kan ik een prima dansje op doen. #crypto
Ze zit op het toilet zo te zien?Gipsy King schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 20:10:
[...]
Kwam net wel de vrouw van iL Capo tegen
[Afbeelding]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ja oké… maar zolang we niet door de 25k heen zijn, mogen we in tussentijd toch wel andere zaken bekijken waar we een dikke groene paal van krijgenNgangatar schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 20:52:
[...]
Ze zit op het toilet zo te zien?
En @Skrunsies voor iemand die fistdeeo into DOT zit ben je plots wel opmerkelijk kritisch tov vrouwelijk schoon.
nothing stops this train
Doe eens aardig. 🥰Skrunsies schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 20:58:
[...]
Ja oké… maar zolang we niet door de 25k heen zijn, mogen we in tussentijd toch wel andere zaken bekijken waar we een dikke groene paal van krijgen![]()
In jou geval snap ik het wel.. naarmate je ouder wordt, worden vrouwen al snel knapper
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Thanks man, 2x per jaar alle tegels kärcheren is ook een hoop werk dus ik ga jouw methode eens proberen.Gipsy King schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:25:
[...]
Yes zeker werkt het , je kan het spuiten of gieten of schrobben , meestal schrob ik het in mei (ca. 80m2) , ja k*t klus , maar met resultaat. (Allex gebruik ik voor de bestrating) en voor de muren heb ik lithufin buitenhuisreiniger gebruikt (zandkleurig steen) was zwart van de alg , nu weer als nieuw.
Gewoon bij zonnig weer doen , na 4-5 dagen is alles pleitos.
Kost wat maar ik doet het 1 x per jaar.
Sorry. K** dag hier. Moet ik niet op jou botvieren.
Tja, het is dan denk ik de noodzaak van de lat lager moeten leggenSkrunsies schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 20:58:
[...]
In jou geval snap ik het wel.. naarmate je ouder wordt, worden vrouwen al snel knapper
toilet_paper schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:33:
[...]
Tja, het is dan denk ik de noodzaak van de lat lager moeten leggen![]()
Ze worden trouwens wél mooier naarmate je meer zuipt.
Laatst zat ik nog aan de bar, naast een gedrocht van een vrouwmens, heel alderbassens, het leek wel wat op Karbonkel, weet je wel, daar heb ik nog trauma's van.
Flink zuipen natuurlijk he.
Ik zeg op een gegeven moment tegen m'n maat aan de andere kant ik zeg 'Ik mot noar huus!'.
Waarom zegt 'ie?
Ik zeg 'nou, ze begint knap te worden'.
Ja dan wordt het nog gevaarlijk ook nog.
Brrrr.
[ Voor 9% gewijzigd door JDx op 21-02-2023 22:44 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Hier ook wat bijgekocht vandaag. Zit er serieus over na te denken om een stop loss op 24k te zetten en dan zie ik morgen wel wat het is geworden..JDx schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:43:
Had vanmorgen exact om 9:30 bijgekocht (24.999), wtf BTC
Is dit niet het beeld van de afgelopen dagen een beetje rond 24500 hangen? Waarom zou ie nu ineens neerstorten?Nopheros schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:48:
[...]
Hier ook wat bijgekocht vandaag. Zit er serieus over na te denken om een stop loss op 24k te zetten en dan zie ik morgen wel wat het is geworden..
Als we de 25k niet gaan breken dan is de weg omlaag weer vrij.GerjanT schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:50:
[...]
Is dit niet het beeld van de afgelopen dagen een beetje rond 24500 hangen? Waarom zou ie nu ineens neerstorten?
Er is een patroon gebroken, dat zegt niet dat 24.5k niet alsnog stand kan houden + wick, maar de kans dat de koers nu een stuk lager gaat is wel groter worden:GerjanT schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:50:
[...]
Is dit niet het beeld van de afgelopen dagen een beetje rond 24500 hangen? Waarom zou ie nu ineens neerstorten?
Ik ben inmiddels ook uitgestapt, -650 USD verlies. Shit happens, en door.anti elppa schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:57:
Ik ben er iig met verlies uitgestapt uurtje terug. Vertrouw er geen bal van
Ik 400$. Nu eens zien waar ik weer instap...Taro schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:00:
[...]
Ik ben inmiddels ook uitgestapt, -650 USD verlies. Shit happens, en door.
dat is een inleg van 3 maanden van mijTaro schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:00:
[...]
Ik ben inmiddels ook uitgestapt, -650 USD verlies. Shit happens, en door.
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 21-02-2023 23:04 ]
nothing stops this train
Jij hebt het nog en ik niet
[ Voor 9% gewijzigd door Darrell op 21-02-2023 23:10 ]
Gelukkig merken wij vandaag vrij weinig van die dip met onze CELR bags toch?Darrell schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:09:
En je weet het gewoon. Die geitenponzi gaat dadelijk gewoon weer omhoog.
Traden is ook niets voor mij. Is echt psychologische oorlogsvoering.
Edit: A87 had gewoon gelijk
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Haha idd op onzekere momenten ben ik wel jaloers op de holders. Maar de trader krijg ik maar niet uit me.Darrell schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:09:
Traden is ook niets voor mij. Is echt psychologische oorlogsvoering.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq