Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Wen?MicroWhale schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 10:50:
28k soon
(en dan bedoel ik over een paar weken hè... ik kijk op 4h, 1D)
Lambo enzo
Sneaky ninja editor!
[ Voor 5% gewijzigd door Domino op 21-02-2023 10:53 ]
Haha, ja sorry... ik postte en bedacht meteen dat jullie dan denken dat dat over een paar minuten is. Denk half maart, dan zit je er volgens mij niet ver naast. Ergens tussen 28-29k is een mooie tussenlanding om verder omhoog te gaan.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zeg maar rond het moment dat de FED toch besluit om een 50 bps hike te doen, in plaats van de verwachtte 25? Ik denk dat dit nog wel een spannende periode wordt eerlijk gezegd.MicroWhale schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 10:55:
[...]
Haha, ja sorry... ik postte en bedacht meteen dat jullie dan denken dat dat over een paar minuten is. Denk half maart, dan zit je er volgens mij niet ver naast. Ergens tussen 28-29k is een mooie tussenlanding om verder omhoog te gaan.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Volgens mij verwarren veel mensen paniek & spanning hier met enthousiasme en lekker meedoen.D_Jeff schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 10:18:
[...]
De afgelopen maanden was een rode kaars toch wel meer vuurwerk dan 300 USD
Tuurlijk is het prachtig om zo'n groene jongen in de XXL-vorm te zien, maar de tendens in dit topic is wel heel erg gespannen
Ik zie hier echt geen gespannen sfeer ofzo?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik bedoel dat de sfeer meer lijkt op een zeer spannende voetbalwedstrijd, waarbij de supports smachten naar een goal (waar momenteel de wedstrijd een stand heeft van een gelijkspel)Taro schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:15:
[...]
Volgens mij verwarren veel mensen paniek & spanning hier met enthousiasme en lekker meedoen.
Ik zie hier echt geen gespannen sfeer ofzo?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ja eens, let's go!D_Jeff schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:19:
[...]
Ik bedoel dat de sfeer meer lijkt op een zeer spannende voetbalwedstrijd, waarbij de supports smachten naar een goal (waar momenteel de wedstrijd een stand heeft van een gelijkspel)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
En zo is het ook, doldwaas enthousiasme over groene en rode balkjes, ik vind helemaal mooiD_Jeff schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:19:
[...]
Ik bedoel dat de sfeer meer lijkt op een zeer spannende voetbalwedstrijd, waarbij de supports smachten naar een goal (waar momenteel de wedstrijd een stand heeft van een gelijkspel)
Ik denk het niet... de FED heeft onderzoek gedaan naar het effect van marcro-economische impulsen/factoren op de prijs van BTC... en de conclusie was dat er geen correlatie was. Ofwel: BTC reageert niet (zoals andere assets) op macro-economische impulsen.NeoflexNL schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:00:
[...]
Zeg maar rond het moment dat de FED toch besluit om een 50 bps hike te doen, in plaats van de verwachtte 25? Ik denk dat dit nog wel een spannende periode wordt eerlijk gezegd.
Het mooiste van dat onderzoek was dat ze eigenlijk wilde aantonen dat BTC net als alle andere assets wél op die impulsen reageert... helaasch...
Wat ik hier van maak? BTC trekt gewoon haar eigen plan en gaat haar eigen self-fulfilling prophecy waarmaken.
Klopt het wat ik zeg? Geen idee.
Als ik dit zie vraag ik mij oprecht af of de standaard sc-er ooit geld gaat verdienen met crypto. Ik heb 0 kaas gegeten van TA, kijk een paar keer per dag maar naar de koersen en handel puur op emotie.Taro schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:25:
Misschien moet ik ook maar eens voor zo'n set-up gaan...
[Afbeelding]
Volg Philakone al een tijdje niet meer, wat een stuiterbal...
Ik heb wel iets van een strategie, die met name bestaat uit buy en geen sell.
Wellicht moet ik een andere hobby gaan zoeken..
Gaat er nog meer mensen kijken?
Stack Sats
Mooi gevangenispakkieTaro schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:25:
Misschien moet ik ook maar eens voor zo'n set-up gaan...
[Afbeelding]
Volg Philakone al een tijdje niet meer, wat een stuiterbal...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Samenvatting Putin:sjorremans schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 10:11:
Is Putin gek aan het praten dat alles door het putje gaat?
- Amerika dringt ons hun wereldbeeld op met hun gezeik van democratie en mensenrechten
- Russische wapens zijn veul beterder dan westerse wapens
- Westerse sancties treffen alleen de arme westerse burgers
- Elke Rus is genetisch onbreekbaar verbonden met het Russische volk
- Oekrainse burgers worden bedankt dat ze ondanks alle tegenwerking zo loyaal aan Rusland zijn
- Oekrainers zijn nazi's
- Oekraine viel ons aan, wij verdedigen ons slechts
- Het gaat prima met de Russische economie
- De meeste landen willen graag handelen met ons
- Rijke Russen zijn uitbuiters, het gewone volk spuugt op ze
- Alles is de schuld van de Rabobank het Westen
- Het Westen wil pedofilie als norm invoeren
- Homo's moeten deaud
- De bijbel zegt dat
Ik zeg: moon!
Dit slappe geouwehoer wordt natuurlijk dagenlang geanalyseerd in alle programma's en platforms. Kunnen we die kleuter niet beter gewoon negeren? De aandachtshoer...
[ Voor 9% gewijzigd door resusaapje op 21-02-2023 12:01 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Buy and hold is ook een strategie.Don Guacamole schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:30:
[...]
Als ik dit zie vraag ik mij oprecht af of de standaard sc-er ooit geld gaat verdienen met crypto. Ik heb 0 kaas gegeten van TA, kijk een paar keer per dag maar naar de koersen en handel puur op emotie.
Ik heb wel iets van een strategie, die met name bestaat uit buy en geen sell.
Wellicht moet ik een andere hobby gaan zoeken..
Ergens wel verkopen natuurlijk, liefst op een zo hoog mogelijk punt
En wat shitcoins voor de hobby.
Politiek is per definitie drek wat hier niet thuishoort.resusaapje schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:56:
[...]
Samenvatting Putin:
- Amerika dringt ons hun wereldbeeld op met hun gezeik van democratie en mensenrechten
- Russische wapens zijn veul beterder dan westerse wapens
- Westerse sancties treffen alleen de arme westerse burgers
- Elke Rus is genetisch onbreekbaar verbonden met het Russische volk
- Oekrainse burgers worden bedankt dat ze ondanks alle tegenwerking zo loyaal aan Rusland zijn
- Oekrainers zijn nazi's
- Oekraine viel ons aan, wij verdedigen ons slechts
- Het gaat prima met de Russische economie
- De meeste landen willen graag handelen met ons
- Rijke Russen zijn uitbuiters, het gewone volk spuugt op ze
- Alles is de schuld van de Rabobank het Westen
- Het Westen wil pedofilie als norm invoeren
- Homo's moeten deaud
- De bijbel zegt dat
Ik zeg: moon!
Dit slappe geouwehoer wordt natuurlijk dagenlang geanalyseerd in alle programma's en platforms. Kunnen we die kleuter niet beter gewoon negeren? De aandachtshoer...
Ik heb geen grote trades gemaakt op basis van deze inzichten. Wel ben ik van plan bij verdere afwijzing mijn BTC stack wat af te schalen. Ik ben ook niet echt een trader en kijk meer op een macroniveau naar zaken. Teken vaak wel voor de lol wat mee op de charts, maar ben hierin nog echt lerend. Dus hang aan het TA stukje (als je het überhaupt zo kan noemen) aub niet teveel waarde Hier is mijn gedachtengang:
Zoals ook door andere hier aangegeven zitten we op dit moment op de 2H en 4H nog keurig in een ascending triangle. En zijn we op de weerstandslijn (mag ik dit een weerstand lijn noemen op zo'n korte time frame) rond de 24500 24600 (blauwe lijn) keurig weer omhoog gestuiterd. Vallen we hier voorlopig niet door heen is een uitbraak zeker nog mogelijk.
Zakken we hier doorheen ga ik toch wat meer opletten. Zolang we echter nog in de ascending triangle blijven kan het nog steeds leiden tot een uitbraak.
Naar mijn mening is wat de USA beurzen hierin doen wel belangrijk. Als deze een verdere daling krijgen van 1% of meer reageert bitcoin hier meestal wel op. Dit was vrijdag bijvoorbeeld ook het geval, al herstelde de beurzen later op de dag. Blijft de S&P en de Nasdaq rond hun huidige range of gaan ze omhoog zal bitcoin voornamelijk zijn eigen ding kunnen blijven doen verwacht ik en kunnen we dus mogelijk omhoog. De futures van de Nasdaq zijn vandaag al een keer onder de -1% gedoken. Maar herstellen zich nu licht.
/f/image/10NpfybyjS2kOLrNLnneBwdo.png?f=fotoalbum_large)
Op het grotere plaatje ben ik biased richting het volgende scenario: of we stoten binnen nu en niet al te lang door richting de 28/29K misschien 30 even aantikken en vallen dan terug naar de sub 20. lukt dat niet binnen nu en een al te lange tijd verwacht ik dat we vanaf hier terug zullen zakken naar de sub 20K/BMSB zone.
In ieder geval tot de nieuwe inflatiecijfers uit de VS binnen zijn (CPI data wordt op 14 maart om 13:30 NL tijd verwacht). Laten deze weer een daling zien van het inflatiecijfer verwacht ik dat we het gas weer open kunnen zetten. Is dat niet het geval (een zo goed als gelijk inflatiecijfer of hoger cijfer) verwacht ik voorlopig geen nieuwe uitbraken. Hoe dichter we bij 14 maart komen hoe groter de onzekerheid binnen de financiële markten wordt. De angst dat inflatie toch langer blijft hangen groeit naar mijn gevoel (er zijn ook wel wat cijfers om dat te onderbouwen). Daarmee groeit ook de angst voor verdere of langere rente verhogingen. Dit kan je ook terug zien in de verwachtingen van de rate hikes.
[ Voor 4% gewijzigd door iceblack24 op 21-02-2023 12:55 ]
Dan vind ik deze leuker, bij jouw plaatje gaan we eerst nog even een stuk naar benedeniceblack24 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 12:48:
Laat ik ook een keer mijn 2 cents hier posten. Ik lees hier meestal behoorlijk passief mee, omdat ik mij vaak afvraag hoe relevant mijn input is. Echter wel veel geleerd en nu het gevoel om ook eens wat bij te dragen aan dit forum. Doe ermee wat je wilt feedback, toevoegingen of een tegenovergestelde mening is altijd welkom en alleen maar interessant.
Ik heb geen grote trades gemaakt op basis van deze inzichten. Wel ben ik van plan bij verdere afwijzing mijn BTC stack wat af te schalen. Ik ben ook niet echt een trader en kijk meer op een macroniveau naar zaken. Teken vaak wel voor de lol wat mee op de charts, maar ben hierin nog echt lerend. Dus hang aan het TA stukje (als je het überhaupt zo kan noemen) aub niet teveel waarde Hier is mijn gedachtengang:
Zoals ook door andere hier aangegeven zitten we op dit moment op de 2H en 4H nog keurig in een ascending triangle. En zijn we op de weerstandslijn (mag ik dit een weerstand lijn noemen op zo'n korte time frame) rond de 24500 24600 (blauwe lijn) keurig weer omhoog gestuiterd. Vallen we hier voorlopig niet door heen is een uitbraak zeker nog mogelijk.
Zakken we hier doorheen ga ik toch wat meer opletten. Zolang we echter nog in de ascending triangle blijven kan het nog steeds leiden tot een uitbraak.
Naar mijn mening is wat de USA beurzen hierin doen wel belangrijk. Als deze een verdere daling krijgen van 1% of meer reageert bitcoin hier meestal wel op. Dit was vrijdag bijvoorbeeld ook het geval, al herstelde de beurzen later op de dag. Blijft de S&P en de Nasdaq rond hun huidige range of gaan ze omhoog zal bitcoin voornamelijk zijn eigen ding kunnen blijven doen verwacht ik en kunnen we dus mogelijk omhoog. De futures van de Nasdaq zijn vandaag al een keer onder de -1% gedoken. Maar herstellen zich nu licht.
[Afbeelding]
Op het grotere plaatje ben ik biased richting het volgende scenario: of we stoten binnen nu en niet al te lang door richting de 28/29K misschien 30 even aantikken en vallen dan terug naar de sub 20. lukt dat niet binnen nu en een al te lange tijd verwacht ik dat we vanaf hier terug zullen zakken naar de sub 20K/BMSB zone.
In ieder geval tot de nieuwe inflatiecijfers uit de VS binnen zijn (CPI data wordt op 14 maart om 13:30 NL tijd verwacht). Laten deze weer een daling zien van het inflatiecijfer verwacht ik dat we het gas weer open kunnen zetten. Is dat niet het geval (een zo goed als gelijk inflatiecijfer of hoger cijfer) verwacht ik voorlopig geen nieuwe uitbraken. Hoe dichter we bij 14 maart komen hoe groter de onzekerheid binnen de financiële markten wordt. De angst dat inflatie toch langer blijft hangen groeit naar mijn gevoel (er zijn ook wel wat cijfers om dat te onderbouwen). Daarmee groeit ook de angst voor verdere of langere rente verhogingen. Dit kan je ook terug zien in de verwachtingen van de rate hikes.
/f/image/zKZaZmSbXVGhAX2IyDdeMZij.png?f=fotoalbum_large)
Soon is overmorgen als ik mij niet vergisMicroWhale schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 10:55:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2DE60MzL1fOkzngWZ2ZFnEiR.jpg?f=user_large)
na opening Amerikaanse beurzen gaan we de $25k breken of juist een rejection!
nothing stops this train
Zou het?Kol Nedra schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:14:
mark my words:
All in op een ejaculatie van dikke groene candles, financieel advies confirmedKol Nedra schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:14:
mark my words:
Scheißemünze
[ Voor 26% gewijzigd door iceblack24 op 21-02-2023 13:30 ]
we gaan in elk geval naar rechts!Kol Nedra schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:14:
mark my words:
Nu ga ik er een sport van maken om minimaal de IPA's gratis te scoren
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/c9iaFSsUGQVBPf6zaqsg5PGs.gif?f=user_large)
/f/image/DiC30RzoqQNk7WfyDukMttLl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/7rCYxxTdSa2VRbAVlgWbJBKR.png?f=fotoalbum_large)
Hopelijk kan ik snel een keer "Exactly as predicted!" zeggen....
[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 21-02-2023 13:56 ]
Ik zal me er ook even in verdiepen. @Skrunsies heeft het mij al eens uitgelegd tijdens het bier drinken maar daar heb ik weinig van onthouden...:P (Dat had overigens niet met de hoeveelheid bier te maken.)Taro schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:50:
Zojuist Curve icm Binance Card bij de lokale AH getest en het werkt nu wel inderdaad! Plutus Card is al onderweg.
Nu ga ik er een sport van maken om minimaal de IPA's gratis te scoren
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wel met zijn accent? Of was je afgeleid door iets anders?zwembroek schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:58:
[...]
Ik zal me er ook even in verdiepen. @Skrunsies heeft het mij al eens uitgelegd tijdens het bier drinken maar daar heb ik weinig van onthouden...:P (Dat had overigens niet met de hoeveelheid bier te maken.)
zwembroek schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:58:
[...]
Ik zal me er ook even in verdiepen. @Skrunsies heeft het mij al eens uitgelegd tijdens het bier drinken maar daar heb ik weinig van onthouden...:P (Dat had overigens niet met de hoeveelheid bier te maken.)
:strip_exif()/f/image/FecutqiC8TP4UVFnRtF8NFkI.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Dztcxrrd7h457rxbMXnCbv5k.png?f=fotoalbum_large)
Deze morgen kreeg ik n appje van een vriend die zei: leg me dat nog eens uit van Plutus.zwembroek schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:58:
[...]
Na wat berichten zei hij: ik ga gewoon m’n laptop meenemen op café en toon het me daar, dit is chinees voor me
Ik zeg:Taro schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 14:07:
Ik beschouw dit als een dikke bullflag op de 4H, daarnaast is de 1W MA200 ook weer iets hoger komen te liggen. Als die opnieuw wordt getest ligt de koers daardoor al snel hoger dan de vorige tops, dus hopelijk kan dat voor een uitbraak zorgen. Vuurwerk over 23 minuten?
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/TiS4C06a4FS3QLqGPQvruClm.gif?f=user_large)
Het ging me veel te snel allemaal hahaha.Taro schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:59:
[...]
Wel met zijn accent? Of was je afgeleid door iets anders?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Klinkt alsof je het passief ondergaat, maar het wel belangrijk vindt. Dan zet je het toch ergens anders neer?Hertog_Martin schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 14:25:
Heb al heel lang Neo/Antshares, maar helaas staat het op binance en neemt m'n GAS nog altijd niet toe daar, hoopte dat een binance dat wel snel zou regelen.
Beurzen gaan 15.30 open toch?Taro schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 14:07:
Ik beschouw dit als een dikke bullflag op de 4H, daarnaast is de 1W MA200 ook weer iets hoger komen te liggen. Als die opnieuw wordt getest ligt de koers daardoor al snel hoger dan de vorige tops, dus hopelijk kan dat voor een uitbraak zorgen. Vuurwerk over 23 minuten?
[Afbeelding]
De 23 minuten is niet gelukt helaasTaro schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 14:07:
[Afbeelding]
@Taro, Zwembroek en ik hebben het zelfde accent... Of nou ja achzwembroek schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:58:
[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1DjftIot1ZDq2ixJxzcEFV1w.gif?f=user_large)
Ik leg het je met alle liefde nog wel eens uit Zwembroek
UberLurker Departement #GG.
Ik heb juist al een aantal maanden het gevoel dat de correlatie met de s&p / nasdaq die we echt wel hadden nu meer met de DOW is. Dow down?, BTC down. Vandaag ook alweer, BTC mooi, Dow -200 en boem BTC naar benedenMicroWhale schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:25:
[...]
Ik denk het niet... de FED heeft onderzoek gedaan naar het effect van marcro-economische impulsen/factoren op de prijs van BTC... en de conclusie was dat er geen correlatie was. Ofwel: BTC reageert niet (zoals andere assets) op macro-economische impulsen.
Het mooiste van dat onderzoek was dat ze eigenlijk wilde aantonen dat BTC net als alle andere assets wél op die impulsen reageert... helaasch...
Wat ik hier van maak? BTC trekt gewoon haar eigen plan en gaat haar eigen self-fulfilling prophecy waarmaken.
Klopt het wat ik zeg? Geen idee.
Oh, ik sta in de "vakantiestand", excuses
Geef het nog een uurtje extra.
Yep niet alleen de 25.250, maar alles.. alles stukr6aw schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 14:41:
[...]
Oke hoop het man.
Dan de 25.250 helemaal stuk?
HoiSkrunsies schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 14:44:
[...]
Yep niet alleen de 25.250, maar alles.. alles stuk
:fill(white):strip_exif()/f/image/7exQg0Xv9y4jlxDG8oFfp0p5.png?f=user_large)
Kom toch al aardig in de buurt hoor! Maar zonder gein, zou het wat zijn? De John Deere van mn kids is aardig toegetakeld
Een echte golver is nooit uitgeput
Ja!Skrunsies schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 14:44:
[...]
Yep niet alleen de 25.250, maar alles.. alles stuk
:fill(white):strip_exif()/f/image/DoFOwdoDgAM7dM9KYfHEj1oc.png?f=user_large)
Of,
:fill(white):strip_exif()/f/image/HMY28nlLbxbqSHOZQ5X6utkN.png?f=user_large)
Excellence does not require perfection.
Ik heb ff heel die narrative gemist.Mr. Unexist schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:48:
Conflux iemand?
Waarom heeft niemand dat ding ff geshilled hier 😭
Ding blijft maar gaan 🚀
Buy ‘China’ coins
https://stockhead.com.au/...five-tokens-to-watch/?amp
Dikke zakken FIL? CHECKAlpina schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:14:
[...]
Ik heb ff heel die narrative gemist.
Buy ‘China’ coins![]()
Excellence does not require perfection.
Ja sorry, als ik het over mining heb, reageert niemand, dus ik dacht, ik ga het maar niet over shitcoin CFX hebben die 4x zoveel oplevert dan bv RVN.Alpina schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:14:
[...]
Buy ‘China’ coins![]()
Die heeft me idd paar kratjes opgeleverd op Kucoin... Of was het een Container...resusaapje schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:18:
[...]
Ja sorry, als ik het over mining heb, reageert niemand, dus ik dacht, ik ga het maar niet over shitcoin CFX hebben die 4x zoveel oplevert dan bv RVN.
Jep, ik had Roseon begin dit jaar in de DEX zoektocht. Alles geruild voor een andere uiteraard.resusaapje schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:20:
Overigens gaan diverse shitcoins nu als een malle: CLV +17%, ANKR +50%
Rip
Gewoon al 3 dagen geleden benoemd in deze tweet, hoorAlpina schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:14:
[...]
Buy ‘China’ coins![]()

To make the biggest gains in crypto, you need to position yourself in the strongest narratives.
— Miles Deutscher (@milesdeutscher) 18 februari 2023
Some of the trends outlined in this thread still have potential to generate 50x opportunities.
🧵: 8 crypto narratives I'm eyeing right now. 👇
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ankr is niet zo gek, die groeit wel organisch dus dat was te verwachten.resusaapje schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:20:
Overigens gaan diverse shitcoins nu als een malle: CLV +17%, ANKR +50%
:strip_exif()/f/image/yTfzGLj1NndePk1lUBJNJaQY.jpg?f=fotoalbum_large)
Dan klopt het preciesJedi_Pimp schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:30:
[...]
Gewoon al 3 dagen geleden benoemd in deze tweet, hoor![]()
[Twitter]
:strip_exif()/f/image/gvBxOnb3TuSqbFBFU8HkMRl7.jpg?f=fotoalbum_large)
Haha ik wilde net de ANKR/BTC chart gaan posten. Ze hebben een aankondiginkje gedaan:Don Guacamole schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:31:
[...]
Ankr is niet zo gek, die groeit wel organisch dus dat was te verwachten.
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/iTZNilWf6wEIRlWogAIK1jm3.png?f=user_large)
Lijkt er niet opTabacca schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:33:
Gaan we dan eindelijk die 25k doorbreken met de hulp van de Amerikaanse traders
Helaas jongens, show's over.
Ruim de boel maar op, IPA kan weer de koelkast in.
Het gaat meer om welke richting ze nu gaan en niet zo zeer om het openings level. Dat was al bekend door de futures. Lukt het om omhoog te kruipen. Het kan nog. Ze bewegen omhoog. Tuurlijk veel te kort open om er echt iets over te zeggen.
[ Voor 11% gewijzigd door iceblack24 op 21-02-2023 15:44 ]
:strip_exif()/f/image/3Ho6AgoqM3eQ8jX7sxciKNw5.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: excuus, niet gezien!
[ Voor 139% gewijzigd door NeoflexNL op 21-02-2023 15:57 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Zie ik daar een referral?NeoflexNL schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:45:
Long sinds gisteravond lopen maar hier wordt ik nog niet echt rijk van...
[mbr]Knip, haal even de referral weg uit de afbeelding[/]
LOL, ninja-mod
[ Voor 3% gewijzigd door resusaapje op 21-02-2023 15:48 ]
Ik wil geld manYES schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:43:
[...]
Helaas jongens, show's over.
Ruim de boel maar op, IPA kan weer de koelkast in.
Sorry he'k nie jong,
Zit allemaal in 'n BTC-long.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Stonks gaan echt door t putje..vanwege positieve cijfers. Die rentevrees is echt uit z'n verband getrokken zeg!anti elppa schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:58:
Stonks iig aardig rood. Maar zoals verwacht 0 invloed op btc. Nu eens zien of we die 25 nogmaals aan gaan vallen straks
Tja, ik zie toch echt de DOW relatie, Dow net flinke stap naar beneden en BTC volgde direct..anti elppa schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:58:
Stonks iig aardig rood. Maar zoals verwacht 0 invloed op btc. Nu eens zien of we die 25 nogmaals aan gaan vallen straks
Wat een poppenkast is het ook
De ECB kan de kraan eigenlijk niet dichtdraaien en china en japan zetten de kraan wagenwijd open.
Als je de boel echt kapot wil maken in amerika ga je er met een gestrekt been in. Anders niet lijkt me.
Klopt, daarbij hebben ze vanwege de mega schuld zelf ook last van een te hoge rente. Dus die rentevrees is echt zo overtrokken. Misschien gaat er nog 1x 50bps ipv 25bps bij maar dan is het echt wel klaar.Darrell schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:25:
Volgens mij zijn de mogelijkheden voor de fed ook maar beperkt.
De ECB kan de kraan eigenlijk niet dichtdraaien en china en japan zetten de kraan wagenwijd open.
Als je de boel echt kapot wil maken in amerika ga je er met een gestrekt been in. Anders niet lijkt me.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iCQWcpGYJLzCcvpRmAeI7TF0.jpg?f=user_large)
Wat is dat voor muntje danPHPResource schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:29:
Van alle PLU cashback, vandaag een mooi cadeautje voor de zomer gekocht:
[Afbeelding]
Grill Guru Classic Large volgens mij?PHPResource schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:29:
Van alle PLU cashback, vandaag een mooi cadeautje voor de zomer gekocht:
[Afbeelding]
Goede aankoop, ga je veel plezier van hebben!
Een kenner! KloptNopheros schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:30:
[...]
Grill Guru Classic Large volgens mij?
Goede aankoop, ga je veel plezier van hebben!
@Skrunsies dit is een echte shitcoin die me op termijn nog veel meer geld gaat kosten

[ Voor 87% gewijzigd door Kol Nedra op 21-02-2023 16:40 ]
nothing stops this train
PHPResource schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:38:
[...]
Een kenner! Klopt![]()
@Skrunsies dit is een echte shitcoin die me op termijn nog veel meer geld gaat kosten
Njoy kerel!
Kan niet wachten tot t zomer is trouwens
Betreurt mij dan zo een zinnig antwoord moet komen van iemand als Putin. Zal uiteraard wel eerder gaan om het machtspelletje en de heersende FIAT te ondermijnen, en niet zozeer voor de idealen achter crypto. Maar toch, jammer.
Edit: blijkbaar een jaren oude video. Hij zal nu wel met andere dingen bezig zijn

[ Voor 8% gewijzigd door Skalders op 21-02-2023 16:41 ]
Jij zit op 15min en lager te gluren. Ik op daily's amper correlatie afgelopen 2 maandenJoebarRC schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:21:
[...]
Tja, ik zie toch echt de DOW relatie, Dow net flinke stap naar beneden en BTC volgde direct..
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Same here, lekker de groene aanslag van de BBQ afbranden \o/Skrunsies schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:40:
[...]
Kan niet wachten tot t zomer is trouwens
Edit: 3 weken geleden overigens nog de BBQ aangehad. Maar die planken aan de zijkant...
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 21-02-2023 16:45 ]
Niks mis met een Mos BurgerTaro schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:43:
[...]
Same here, lekker de groene aanslag van de BBQ afbranden \o/
Edit: 3 weken geleden overigens nog de BBQ aangehad. Maar die planken aan de zijkant...
Stack Sats
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!