[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 228 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.044 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
:) Trailing Stop, die beweegt met de koers mee en zo wordt de verkoopprijs automatisch verplaatst. Zie hierrrr voor meer info https://www.bybithelp.com...nguage=en_US&id=000001140

[ Voor 6% gewijzigd door Martine op 10-02-2023 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 12:58
Jammer Roellie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:35
BTC moves van de laaste maanden hebben wat weg van de Wyckoff Accumulation fase... ;w
Roeptoeter ook maar wat hoor... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Joosie200 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 17:28:
[...]

Ach so, naja alsof je collega's nodig hebt voor een borrel. Het is altijd wel ergens 4u 's middags }:O

En nu ik 4x9 werk doe ik aan een domibo. ;)
Doe gewoon elkemibo dan hoef je er ook niet over na te denken, wel zo makkelijk d:)b

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:43
aggr.trade gaat LOS!!! mooi geluid xD

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Darrell schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 18:52:
[...]

Vroeger had je ook gewoon nog echte mannen met een olifantenhuid die zich nergens wat van aantrokken en een middelvinger opstaken wanneer ze iets niet zinden. *wink*wink* @Skrunsies

Dit heeft meer weg van een kippenhok.
Eerlijk is eerlijk ik had mijn middelvinger klaar staan naar @Gelukszoekr… maar vervolgens voelde ik iets in mijn maag..

Volgens mijn dochter was het gevoel :?

Geen idee wat het was .. maar na 2 bakken snert, met roggebrood en spek heb ik er geen last meer van… dus @Gelukszoekr en @Verwijderd ..

Pak aan…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f5xZEYobWuCwAf6KUCHmoYe3B8M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XkqToL6A9o5BeZiPNnZVt5ML.gif?f=user_large

Ze doen toch niks meer terug

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:32
Kol Nedra schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 20:34:
aggr.trade gaat LOS!!! mooi geluid xD
Onze persoonlijke SC ASMR

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nu weten we ook eindelijk wie toch steeds die nieuwe crypto noobs zijn die telkens weer aanschuiven in de SC als er weer een nieuwe bullrun is. Dat zijn die twee gewoon telkens onder een nieuwe naam!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
SAR CASM...

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@YES Ik moest even de billen bij elkaar houden, short ging flink in het rood, maar zoals het een echte man betaamt sta ik inmiddels gewoon weer dik in het groen... Pfoe ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
Lekker blijven verkopen, goed bezig 8)7

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:04

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 22:40:
@YES Ik moest even de billen bij elkaar houden, short ging flink in het rood, maar zoals het een echte man betaamt sta ik inmiddels gewoon weer dik in het groen... Pfoe ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eZTjqdga-vcPjTuuopveOmUBBvo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/URD8EG8fZE2jXlx8PtLFJzHZ.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:26

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 22:40:
Mijn TP is op $40 of zo niet gehit, ga er vanuit dat ie nog komt maar de SL ga ik nu wel strakker zetten!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fS-MC6cz-RLg93PpcmcqOzKflL0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1HFKj2Yq82HvF2h6pCtTM0N4.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Boomerbeurzen zijn dicht, tijd om de shorts te hunten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:13
Patroon is nog steeds valide

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pymFIFlurWdNR9LXUd-G7IOB6y0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bgCA2Cr3Zi8doC5aM6mA7lqi.png?f=fotoalbum_large

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Pelox schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 22:40:
Lekker blijven verkopen, goed bezig 8)7
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik dit soort posts moet inschalen. Is het een grap? is het serieus? Ik neig naar het laatste. Goed. een poging om het wat uit te leggen.

Het zijn juist de shorts geweest die deze hele move van bitcoin omhoog hebben voort gebracht. Denk daar maar eens over na. Als je er niet uit komt is dat niet erg. Dan heb je nog wat te leren over hoe de markt werkt. De spot traders doen eigenlijk helemaal niets in de huidige markt. iig niet de laatste tijd. Mensen die traden met leverage die brengen de markt de laatste tijd in vooral in beweging. En elke beweging is goed. Omhoog of naar beneden dat moet je niet uitmaken. Een markt kan niet alleen maar omhoog gaan. iig niet op korte termijn. Ooit komt er een correctie. Ook die is logisch. Mensen die gebruik maken van de markt nemen winst. Andere mensen zien kansen en proberen een short te spelen en maken op die manier weer winst. Het hoort allemaal bij het spelletje. Geld gaat ook niet uit de markt, het verdampt ook niet. Het verschuift van persoon naar persoon. Of het geld staat aan de zijlijn te wachten op een kans dat het er weer in vloeit. Als die traders er niet waren dan zat je naar een flatline te kijken. Ook niet erg interessant. Dus ook geen winst te halen als speculant. Of dat nu per een paar eurotjes is als een spot trader voor de lol of dat je nu een trader bent die er van leeft. De markt moet bewegen. En zelfs dan nog bij munten waarvan we 'achten' dat ze zouden moeten flatlinen kun je zien dat die niet altijd echt stabiel blijven. Kijk naar de dollar bijvoorbeeld. of de euro. Ik bedoel maar.

Als de markt omhoog wil dan krijg je vanzelf dat de shorts als brandstof gebruikt worden om de raket omhoog te krijgen. Want zodra die shorts uitgestopt worden dan worden ze omgezet naar longs. En dan zijn de kaarsen groen en staat iedereen op de banken te juichen. ORGANISCHE GROEI! Maar zodra de kaarsen rood zijn dan klagen ze over exact datzelfde wat er gebeurt; over leveraged longs die veel te greedy zijn worden opgesnoept door de shorts. Hetzelfde met de mensen die de boot gemist hebben toch maar snel de groene kaars kopen. Stom gewoon. Hoe eerder men dat spelletje begrijpt hoe minder fouten er worden gemaakt en hoe minder je je druk hoeft te maken over de markt van de dag. Rust aan de kop. Geen stress.

[ Voor 25% gewijzigd door DAMAGE op 11-02-2023 03:51 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:11

oNo

Wordt lekker, over een tijdje hebben we hier verwijderd 1 t/m 1000.

Kan ik alvast verwijderd101 claimen?
verwijderd69 en verwijderd80 zijn al vergeven zo te zien.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:15
Ook hier goed te zien:

Afbeeldingslocatie: https://steemitimages.com/DQmcRXgHayyD6BjBbfz8qBGWGgXbfvrDFFMR9ajD3TAsjS7/TA.jpg

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09:57
Nee @Gelukszoekr , ga nou niet!

Dat staat niet in verhouding tot wat er is gebeurd. Dit forum is er voor liefhebbers en hier en daar een geintje. Trek het je niet teveel aan.

En ik zou het ook eeuwig zonde vinden. Bedankt voor het lachen.

Dit bericht is automagisch gegenereerd door Verwijder69.ai

Maktub

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Moiety schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 18:38:
Lijkt erop dat we hier bij de SC geen moderator nodig hebben, maar een psycholoog.
Nee een psychiater is beter, die mag je ook pillen geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Slux schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 08:02:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://thumbs.gfycat.com/TangibleRingedArawana-max-1mb.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Slux schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 08:02:
[...]

Rode staven op LSD zijn pas eng joh :o

Ik hoop wel dat Tarrel de nieuwe accounts van opa en Roellie blockt als zijnde "clone". >:)

* sh4d0wman ziet opeens een shaduw in de vorm van een hamer....

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:36

knakworst

Get more sats!

Het zal wel een security zijn, maar:

CELR strong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
DAMAGE schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 03:42:
[...]

Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik dit soort posts moet inschalen. Is het een grap? is het serieus? Ik neig naar het laatste. Goed. een poging om het wat uit te leggen.

Het zijn juist de shorts geweest die deze hele move van bitcoin omhoog hebben voort gebracht. Denk daar maar eens over na. Als je er niet uit komt is dat niet erg. Dan heb je nog wat te leren over hoe de markt werkt. De spot traders doen eigenlijk helemaal niets in de huidige markt. iig niet de laatste tijd. Mensen die traden met leverage die brengen de markt de laatste tijd in vooral in beweging. En elke beweging is goed. Omhoog of naar beneden dat moet je niet uitmaken. Een markt kan niet alleen maar omhoog gaan. iig niet op korte termijn. Ooit komt er een correctie. Ook die is logisch. Mensen die gebruik maken van de markt nemen winst. Andere mensen zien kansen en proberen een short te spelen en maken op die manier weer winst. Het hoort allemaal bij het spelletje. Geld gaat ook niet uit de markt, het verdampt ook niet. Het verschuift van persoon naar persoon. Of het geld staat aan de zijlijn te wachten op een kans dat het er weer in vloeit. Als die traders er niet waren dan zat je naar een flatline te kijken. Ook niet erg interessant. Dus ook geen winst te halen als speculant. Of dat nu per een paar eurotjes is als een spot trader voor de lol of dat je nu een trader bent die er van leeft. De markt moet bewegen. En zelfs dan nog bij munten waarvan we 'achten' dat ze zouden moeten flatlinen kun je zien dat die niet altijd echt stabiel blijven. Kijk naar de dollar bijvoorbeeld. of de euro. Ik bedoel maar.

Als de markt omhoog wil dan krijg je vanzelf dat de shorts als brandstof gebruikt worden om de raket omhoog te krijgen. Want zodra die shorts uitgestopt worden dan worden ze omgezet naar longs. En dan zijn de kaarsen groen en staat iedereen op de banken te juichen. ORGANISCHE GROEI! Maar zodra de kaarsen rood zijn dan klagen ze over exact datzelfde wat er gebeurt; over leveraged longs die veel te greedy zijn worden opgesnoept door de shorts. Hetzelfde met de mensen die de boot gemist hebben toch maar snel de groene kaars kopen. Stom gewoon. Hoe eerder men dat spelletje begrijpt hoe minder fouten er worden gemaakt en hoe minder je je druk hoeft te maken over de markt van de dag. Rust aan de kop. Geen stress.
Wat een lang verhaal zo vroeg in de morgen of voor jou laat in de nacht..

Wen organische groei!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 08:28:
Het zal wel een security zijn, maar:

CELR strong.
Ja en ik kan geen nieuws ontdekken afgezien van het zk narratief.

Sowieso dikke tech maar dat wisten we al.

https://crosschainbridges.../zero-knowledge-bridging/

[ Voor 20% gewijzigd door Darrell op 11-02-2023 09:32 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:03
Fucking astar zit me te naaien hier. Wen correctie? Muntje is super sterk. Fomo is strong hier.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:07
DAMAGE schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 03:42:
[...]

Goed verhaal, doen we niks mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:11

Vis

Darrell schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 09:24:
[...]

Ja en ik kan geen nieuws ontdekken afgezien van het zk narratief.

Sowieso dikke tech maar dat wisten we al.

https://crosschainbridges.../zero-knowledge-bridging/
zk-SNARKs to the moon!

ZCash is daarom ook een muntje wat ik lange tijd op mijn Ledger zal bewaren. Gewoon om te zien wat het ooit kan gaan worden.
Meer privacy, exchanges en regulators zijn er niet kapot van, ik zet ze lekker weg. Screw them :Y)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
zwembroek schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 09:40:
Fucking astar zit me te naaien hier. Wen correctie? Muntje is super sterk. Fomo is strong hier.
Heb je verkocht?!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
ASTR, when new ATH?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 09:37
Als je astar in de pump op 9 of 9,5 cent hebt verkocht, en je gelooft er in, kan je toch prima op 7,5 bijkopen? Koop je in jouw geval aardig wat sterren van..

De trend lijkt nog steeds aardig omhoog. Uiteraard als BTC niet teveel gaat bloeden.
Maar goed nfa. Of eigenlijk meer een financial idea.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Ik had ze ook verkocht, maar bij de dip weer teruggekocht. Heb geleerd van mijn fouten (hoop ik) met ada en hot de vorige run.. toen pakte ik veel te snel mijn winst en zette ik deze om in een weekend landal ipv een jaar later in een lambo. Niet deze keer. Hodl die shit!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-09 21:56
Tijd lang $SKL open gehad op tradingview om in te stappen na een gain. Geen alert aangezet en een tweetal drukke dagen op het werk en BOEM. Vanaf mijn gewenste instapmoment ruim 46% in de plus.

Rekt zonder echt rekt te zijn. Nu de groene candles maar niet chasen..

Stack Sats

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
Ik heb verkocht op 0,08 maar zit vast met mijn hele verkoop in RMRK door een foutje met market order. Dus ik ben nu een RMRK whale. _O- Probleem is dat er geen liquidity is om te verkopen. Ja tegen extreem verlies. Als ik een limit order zet dan zet ik daar een dikke sell wall neer. Dus voor nu staat alle RMRK op de Ledger. Heb er 1000 procent vertrouwen in dat RMRK dik gaat Moonen. Zeker nu ze het Dotsama ecosysteem kunnen verlaten doordat ze nu volledig EVM compatibel zijn. Next gen NFT op arbitrum, optimism, etherium, Polygon etc. Het wordt binnenkort uitgerold. Enige optie is om er verse fiat in te knallen. En om 100k terug te kopen is mij iets teveel voor in het alt coin casino. Nog een Edit. Ik had ook nog veel extra usd langs de zijlijn staan maar dat is met de market order in RMRK verdwenen. Dus dan weet je ongeveer hoeveel er in zit. :w Het zorgde voor 34 pagina's aan market orders in mijn trade history lol. Maar goed het is allemaal fiat verdient met de verkoop van mijn GLMR ICO munten. No sweat.

[ Voor 18% gewijzigd door zwembroek op 11-02-2023 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
Dilemma's hier, moet ik nou weer terug in Floki stappen of niet, heb weekje terug weggedaan na x4 en hij is intussen weer wat gezakt.
Verder BTC HODL uiteraard. :*)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
zwembroek schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 10:45:
Ik heb verkocht op 0,08 maar zit vast met mijn hele verkoop in RMRK door een foutje met market order. Dus ik ben nu een RMRK whale. _O- Probleem is dat er geen liquidity is om te verkopen. Ja tegen extreem verlies. Als ik een limit order zet dan zet ik daar een dikke sell wall neer. Dus voor nu staat alle RMRK op de Ledger. Heb er 1000 procent vertrouwen in dat RMRK dik gaat Moonen. Zeker nu ze het Dotsama ecosysteem kunnen verlaten doordat ze nu volledig EVM compatibel zijn. Next gen NFT op arbitrum, optimism, etherium, Polygon etc. Het wordt binnenkort uitgerold. Enige optie is om er verse fiat in te knallen. En om 100k terug te kopen is mij iets teveel voor in het alt coin casino. Nog een Edit. Ik had ook nog veel extra usd langs de zijlijn staan maar dat is met de market order in RMRK verdwenen. Dus dan weet je ongeveer hoeveel er in zit. :w Het zorgde voor 34 pagina's aan market orders in mijn trade history lol. Maar goed het is allemaal fiat verdient met de verkoop van mijn GLMR ICO munten. No sweat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GZXCcKzCdS6ueHpsyDYVvHsGckM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/44W9gIiiToXk2LaiFf1cXWZt.jpg?f=user_large

Kidding.
Beter nu dan midden in de bull, op een ATH.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
MrMrq schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 11:08:
[...]

[Afbeelding]

Kidding.
Beter nu dan midden in de bull, op een ATH.
In een bull kan je zon foutje wel meteen rechtzetten als er voldoende liquiditeit is. Gewoon weer een market sell. Maar dit wordt of met de taxi naar huis of met de limousine.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:00
Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:43:
Dit account is beschadigd. Ik voel mij zodoende genoodzaakt te stoppen met dit account.

Een aantal jaar heb ik mij hier dagelijks enorm vermaakt door de brede aanwezige kennis, en het respect voor elkaar. In mijn beleving ben ik altijd behulpzaam geweest en heb bijgedragen aan een gezellige sfeer.

Ik heb nooit iemand gescamd, bedrogen of op een andere manier iets gedaan om ten koste van iemand anders beter te worden. Maar helaas twijfelen een aantal gebruikers aan mijn integriteit.

Ik ervaar dit als een onhoudbare situatie. Ik wil eerlijk en vrijuit kunnen posten in plaats van mijn integriteit te moeten verdedigen of het lijdend voorwerp te zijn.

Aangezien verwijderen nogal lastig is, heb ik afgekeken bij verwijderd69, en het op een soortgelijke manier gedaan, Namelijk het mailadres aangepast naar niest niet bestaand adres.

Geen calls meer van mijn kant. Het ga jullie goed. #hodl
Ik neem aan dat mijn meme de druppel was maar het was in i.i.g. niet mijn bedoeling om twijfel te zaaien m.b.t. je integriteit of je te kwetsen.

Als ik je dat gevoel heb gegeven bied ik oprecht mijn excuses aan. Dit geld overigens ook voor de overige forumleden m.b.t. andere memes.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
MrFX schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 11:15:
[...]

Ik neem aan dat mijn meme de druppel was maar het was in i.i.g. niet mijn bedoeling om twijfel te zaaien m.b.t. je integriteit of je te kwetsen.

Als ik je dat gevoel heb gegeven bied ik oprecht mijn excuses aan. Dit geld overigens ook voor de overige forumleden m.b.t. andere memes.
Geaccepteerd :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HCI97gviJo-bd_439jwD7ntpQkU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6j5WwISFPRtGIrIHn0Odf91z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:00

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
We are all doomed.

Scheissemuntze, zelfs logos zijn imperfect: https://cointelegraph.com...al-artwork-after-12-years

Bearisch

/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:14

resusaapje

h less

Domino schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 13:17:
We are all doomed.

Scheissemuntze, zelfs logos zijn imperfect: https://cointelegraph.com...al-artwork-after-12-years

Bearisch

/s
"The revelation does not impact how Bitcoin operates and community members have not shown any concerns about it."

Zo.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Domino schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 13:17:
We are all doomed.

Bearisch

/s
Logo's van echte coins zijn blauw.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VrRy4bxM0tovXRHgZul62stAV-U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FIBKolfNFADPcd9F2SjSkGWW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 11:45
Stukje papier ;)

Echte coin:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2dcD3BXbgr8BDGVT34xirrt8Zyc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9LQzx7PX9L057AzVDbsG12hv.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:14

resusaapje

h less

Slecht voorbeeld. Da's een munt met onbeperkte inflatie: https://openlibrary.org/b...em_III_en_zijn_bastaarden

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Muntjes. Dan heb je een vrachtwagen nodig voor je Lambo 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UXi1w6gaFnSoeBrwJPaxy3JffMQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Oe7EuoevF9pH78r8s57Ud1OL.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
knakworst schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 13:44:
[...]

Muntjes. Dan heb je een vrachtwagen nodig voor je Lambo 8)7

[Afbeelding]
Met 200 a 300 muntjes heb je al een leuke sportwagen maar crypto is makkelijker inderdaad :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
Alpina schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 13:46:
[...]

Met 200 a 300 muntjes heb je al een leuke sportwagen maar crypto is makkelijker inderdaad :)
Ach, voor 1 btc heb je ook dit speeltje.
Ja ik weet het, beetje een kneuzen Porsche maar toch.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KXWVcjoQtd7JeSjULb3hYM1zuKI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jYidLQAkhBIWE0jm2aGFj4TJ.jpg?f=fotoalbum_large
Volgend jaar koop je voor hetzelfde muntje als het goed is een nieuwe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Don Guacamole schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 14:17:
[...]

[Afbeelding]
Hij is wel zeer mooi.

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EreIHeX04PKNIwxWx9gdrb8NxUE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Kf0qU5G5MnBGbdg4EsjeV7Nc.jpg?f=user_large

Oh, de Bitcoin wallets gaan weer voor bear market prijzen bij de Action

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1kbg02rfrd_5O-pKhZM-FbPfHRo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KYO2Fkjwyg4GWRugbtFS42vM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door MrMrq op 11-02-2023 14:38 ]

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
een deel BNB verkocht voor BTC (van cashback en deel van hodl potje) , winst is winst :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:57
[...]

[Afbeelding]
Nou, ik heb vanochtend een Poolse uitlaatpijp en demper onder de Panda gehangen van mijn vrouw.
Klaar voor 100 euries (of 0,000049BTC)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
Haha, same here.
Buy order op 0,067 niet geraakt…. Twijfel, twijfel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
MrMrq schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 14:36:
[...]

[Afbeelding]

Oh, de Bitcoin wallets gaan weer voor bear market prijzen bij de Action

[Afbeelding]
Ook zeer mooi, maar deze is zeer mooier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iUQ0a-pjCa2nxcwPcd7HZeeOLvU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LofUF8uERqIBZJwnRHPzYX7X.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
zwembroek schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 10:45:
Je weet dat ASTAR nog veel meer gaat moonen nu ;)
Doet me denken aan RLC in '21, kon ik ook niet meer terugkopen en hij deed ff x 15 erna :X

Rapapa...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
LosGieros schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 16:01:
[...]

Je weet dat ASTAR nog veel meer gaat moonen nu ;)
Doet me denken aan RLC in '21, kon ik ook niet meer terugkopen en hij deed ff x 15 erna :X
Zou prachtig zijn, het hier maanden lang shillen waar roellie zelfs jaloers op zou worden, en dan de pump des pumps missen, x15 in een week vanwege een dikke tech toepassing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Masstje schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 15:26:
[...]

Haha, same here.
Buy order op 0,067 niet geraakt…. Twijfel, twijfel
14 februari CPI eerst maar eens afwachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-09 21:05

NeoflexNL

Forever young

[...]

[Afbeelding]
Wordt dit de nieuwe trend bij iedere +1000? We moeten toch wat nu.. -O-

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 19:17
[...]

[Afbeelding]
Doet mij deze maar:

Afbeeldingslocatie: https://www.tweedehandsauto.nl/cdn-img/1918602/1918602_79KtJrY7MZRYJ3hGGLi1wRYR4_big.jpg

1x per jaar een anti-roest behandeling met regulier onderhoud, de besparing gooi je dan weer terug naar stonks/stats ;)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Don Guacamole schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 16:25:
[...]

Zou prachtig zijn, het hier maanden lang shillen waar roellie zelfs jaloers op zou worden, en dan de pump des pumps missen, x15 in een week vanwege een dikke tech toepassing..
Ik kan snel schakelen als het moet en in crypto heb je altijd een nieuwe kans. RMRK is daar een van .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

[...]

[Afbeelding]
We zitten niet voor niets op pagina 911 inmiddels d:)b

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
NeoflexNL schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 16:57:
[...]

We zitten niet voor niets op pagina 911 inmiddels d:)b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8DMbS2sypwxW3hrS-D3dSA9yYO4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6p9PiDmRFWtjPGKCksIVZNXR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MACSAU87CXl__lvQKGVgEwhktmw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eAF5ke2btceA1NtQGMMgAoKZ.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben d'r alweer bijna aan toe hoor..

[ Voor 5% gewijzigd door NeoflexNL op 11-02-2023 17:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Meer berichten per pagina = hogere efficiency -> Tijd = geld ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-09 21:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LGijuZfkl9WU9mQVk7ykjYcWHUg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PnmebgOI5tK98L5bvTrpFp3i.png?f=fotoalbum_large

Stack Sats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Taro schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:18:
[...]

Meer berichten per pagina = hogere efficiency -> Tijd = geld ;)
Ah joh, werkloze! :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
;)

Ik zou het eerder omschrijven als "Professioneel trader" 8)

Edit: En parttime psycholoog.

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 11-02-2023 17:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
huh?
Taro is toch een 1 of andere director? Of heb ik wat gemist qua "laid offs"? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

D_Jeff schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:29:
huh?
Taro is toch een 1 of andere director? Of heb ik wat gemist qua "laid offs"? O-)
Omdat de search bij jou niet werkt

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/74322244

Of eigenlijk https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/74322148

[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 11-02-2023 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Eerder dat ik 'm vaste kruk hier heb ingeruild voor een variable tarief stoeltje ;) (in simpel nl: ik kom en lees hier een heel stuk minder vaak). Hoofdreden: Ook een job-wissel

De 1e maand is voorbij gevlogen, zoveel werk ligt er (en de dagen gaan helemaal hard als je mag uitrukken voor een malware uitbraak. Maarja, geen vak geleerd ofzo :+ )

In ieder geval: Thanks for the heads up

[ Voor 3% gewijzigd door D_Jeff op 11-02-2023 17:41 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Bijna zaterdagavond ipa-trades avond.

Kwam vanmiddag een nieuwe tripel hop van Duvel tegen in de super, cashmere (whats in a name). En.. ik vind hem nog lekkerder dan de citra . :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ksd14zkBS9JVeL0E3s5Vh-4xv_8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/shMmTLZAeWAK1EreKVR33SDP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
Owwwwhhh boy.. Als dat maar goed gaat :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Darrell schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:42:
Dikke gainz gegarandeerd!
Kwam vanmiddag een nieuwe tripel hop van Duvel tegen in de super, cashmere (whats in a name). En.. ik vind hem nog lekkerder dan de citra . :9

[Afbeelding]
Oeh, die moet ik proberen :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[Afbeelding]
De duvel. Straks koop je nog hex.

Maar misschien moet je deze kopen voor meer cash.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E39ZF_kCHP3uwZwePiKdcknmDX4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XkTgQsAiWDaxusWF1tLzyH7M.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door knakworst op 11-02-2023 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
knakworst schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:52:
[...]

}) _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08

[Afbeelding]
I'm in! Mooie Nel van Jopen hier op het moment. _/-\o_

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:52:
[...]

Bagholder worden? Nee dat doen we niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jN4gPlFjiaU9_YNinN0t2qF6L9Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JMiXyerr67EFEZxoaKGqfpWp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

[Afbeelding]
Als je die drinkt heb je de volgende dag naast geen sats ook geen cash-meer

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 18:25:
[...]

Als je die drinkt heb je de volgende dag naast geen sats ook geen cash-meer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nKxDeDgLtGyviXINF3Mt5Xre-EE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jn93MrNgFWMdNKqJoyiYUSjX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Lunamous schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 12:19:
[...]

$DUSK valt mooi in de zk-sync narrative die Twitter weer weet te verzinnen, wist niet eens dat het Nederlands is. Projecten als $MINA, $LRC en $SYS krijgen daarom ook veel aandacht. Zou er wel mee opletten, rotaties lijken deze dagen echt snel te gaan

[...]

Yes, narratives traden! Vooral met dit soort runs is het goed (en ook moeilijk) om die rotaties mee te pakken. Inderdaad eerst de AI narrative, de LSD tokens, perp DEX protocols, tokens met een hoge inflatie die in bear market zijn gelaunched (o.a. $APT), toen een aantal L2's, toen L1's en nu lijkt de zk-sync narrative een ding te zijn.

Vaak begint zo'n cirkel ook wel weer op nieuw, met de Shanghai upgrade in gedachte verwacht ik dat de LSD tokens nog wel een run kunnen krijgen ($LDO etc.)
Gisteren gokje gewaagd, de ai was even rustig dus terug naar zk gegaan en $zks gekocht.

Nu weer die lastige keuze om te holden, pak toch maar wat winst denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snikkeldrijer
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 28-02 13:12
Alpina schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 18:46:
[...]

Gisteren gokje gewaagd, de ai was even rustig dus terug naar zk gegaan en $zks gekocht.

Nu weer die lastige keuze om te holden, pak toch maar wat winst denk ik.
Heb op 0.186$ een kwart van mijn bags verkocht, maar heb toch lichtelijk last van fomo. Maar ik blijf sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Veel shitcoins stijgen, behalve btc..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Pelox schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 19:46:
Ja, o.a. EUR/BUSD, nice.

Maar we weten allemaal wat daarna next is: Rekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Pelox schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 19:46:
More pain to come ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 19:46:
[...]

Ja, o.a. EUR/BUSD, nice.

Maar we weten allemaal wat daarna next is: Rekt.
Daarna next?
Beetje tweevoudig dubbel opeenvolgend achter elkaar, vind je ook niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 19:49:
[...]

Daarna next?
Beetje tweevoudig dubbel opeenvolgend achter elkaar, vind je ook niet?
Je hebt helemaal gelijk, excuses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 19:50:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, excuses.
Kan een keer gebeuren na een IPA'tje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
No pain, no gain!

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:08

[Afbeelding]
santè

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I0JpdM2pePwJuxzNwXd6PYTFmwI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ga5mK9pG8rrhO4i2DU8zxnDg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Gipsy King op 11-02-2023 20:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
ff weer een wat serieuze TA:

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Vier jaar geleden compleet gestopt met alcohol. Na investeren in Bitcoin mijn beste keuze ooit. Nooit meer brak wakker worden 8)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
moshimoshi schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 20:31:
Vier jaar geleden compleet gestopt met constant koersen volgen. Na investeren in Bitcoin mijn beste keuze ooit. Nooit meer brak wakker worden 8)
FTFY

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ronald.42 schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 20:32:
Vier minuten geleden compleet gestopt met constant koersen volgen. Na investeren in Bitcoin mijn beste keuze ooit. Nooit meer brak wakker worden

FTFY
ook gefixed!

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 228 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!