[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 227 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.044 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:26

YES

Moderator General Chat
Ik zie die thumbnail en denk, Proof of steak bestaat gewoon dus hij moet niet lullen met z'n S-T-A-K-E :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_LBHd4ILUlwejrDtxZuxrFL6xNQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B7ar2OMtZZSo8H3XJQLxESg9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Hij heeft wel gelijk. Uiteindelijk is het positief. Unchain staking vanaf je Ledger kunnen ze niet zoveel aan doen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:38
Goedemorgen, hoe staat de vlag ervoor bij Bitvavo eigenlijk, funds Safu or not ? Te lui om te zoeken, en staking blijkt verder dood voorlopig. Maar who needs staking bij moon soon, ja toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
CornermanNL schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 09:44:
Goedemorgen, hoe staat de vlag ervoor bij Bitvavo eigenlijk, funds Safu or not ? Te lui om te zoeken, en staking blijkt verder dood voorlopig. Maar who needs staking bij moon soon, ja toch.
Ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:32
CornermanNL schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 09:44:
Bitvavo is toch al sinds een paar dagen failliet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-09 21:05

NeoflexNL

Forever young

Nopheros schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 09:47:
[...]

4

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:49
Nopheros schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 09:47:
[...]

Ik weet dat de Slowchat vol staat met grappige en onzinnige posts, en waarschijnlijk is jouw post ook sarcastisch bedoeld, maar ben er wel van bewust dat dit voor FUD of een hertvwerzakking kan zorgen bij Tweakers die niet 20x per dag al het laatste cryptonieuws volgen en hun centjes bij Bitvavo hebben staan.

Goed om te vermelden dat Bitvavo helemaal niet failliet is en juist overeenstemming met Genesis heeft bereikt over de 280 miljoen die ze nog tegoed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:46
"SEC opent aanval op staking, Kraken is het eerste slachtoffer dat diensten moet stopen.
"Cryptobeurs Kraken gaat zijn cryptostaking dienst stopzetten. Daarnaast moeten ze een boete van $30 miljoen betalen aan de Amerikaanse Securities and Exchange Commission."

https://www.sec.gov/news/press-release/2023-25

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:32
Het sloeg vooral op het deel "geen zin om op te zoeken" :9

Je bent iig goed wakker nu d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 16:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KS24YLhUeR6bRZV_8KKlB1GobvQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8HDwUetoFZ19ViaM5Z54s6AE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13:05
Ach ja als de storm over het staking geneuzel weer is gaan liggen, gaan we gewoon weer pampen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 10:19:
"SEC opent aanval op staking, Kraken is het eerste slachtoffer dat diensten moet stopen.
"Cryptobeurs Kraken gaat zijn cryptostaking dienst stopzetten. Daarnaast moeten ze een boete van $30 miljoen betalen aan de Amerikaanse Securities and Exchange Commission."

Mooi op tijd @Gelukszoekr

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6pwet3qkGswU82Muh0TOn7XGASY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I0VOH9ECdU17MBwJ4DN9BrFS.jpg?f=user_large
_O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:31
paul-s83 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 10:03:
[...]

Ik weet dat de Slowchat vol staat met grappige en onzinnige posts, en waarschijnlijk is jouw post ook sarcastisch bedoeld, maar ben er wel van bewust dat dit voor FUD of een hertvwerzakking kan zorgen bij Tweakers die niet 20x per dag al het laatste cryptonieuws volgen en hun centjes bij Bitvavo hebben staan.

Goed om te vermelden dat Bitvavo helemaal niet failliet is en juist overeenstemming met Genesis heeft bereikt over de 280 miljoen die ze nog tegoed hebben.
Eens, ik snap dat Bitvavo bashen hier ook niet. Maar... slow chat, dus we moeten door nujijonderbuikreacties heen lezen. Maar hopelijk komen hier inderdaad niet teveel 'onervaren' mensen voor serieus advies door oude posts na te lezen want als je geen vaste lurker bent heb je vaak geen kans om serieus van flauwekul te onderscheiden.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
Als ik dan toch zure vrijdag doe... bedoening

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
Nopheros schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 10:19:
[...]

Het sloeg vooral op het deel "geen zin om op te zoeken" :9

Je bent iig goed wakker nu d:)b
Dan inderdaad wel terecht (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:43
Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 10:19:

Ethereum next target?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q0wnlpSpB5EhDBhf38S-oCHrMVg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P7X1k4Byfi0WtD6eqJqNwJXX.jpg?f=fotoalbum_large

( B-) )

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:56
zwembroek schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 21:54:
Ai ai ai ik maakte net een beste fout. Ik ben niet zo heel bekend met Kucoin en ik had daar mijn hele handelspot naar toe verplaatst om wat RMRK te kopen. Doe ik per ongeluk een market buy met de hele pot. Kooers schoot van 2,20 naar 2,31. :w |:( _O- Edit maakt daar maar 2,40 van. Ik ben er klaar mee voor vandaag...

Dikke ezel...

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat 2 tientjes wel niet kunnen doen zeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:07

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Er stond mij bij dat Bitvavo van de Gulden boys was die hier ooit zo geshilled werd. Daarom heb ik niks met die toko. Maarrrrr....

Mocht dit niet zo zijn dan hou ik het alsnog alleen bij een internationale speler zoals Binance of Kraken tenzij een NL speler onder het deposito garantiestelsel komt. En eigen beheer natuurlijk :Y

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38
Happy hunting

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/quN_bTTU-z-UsveFLugQ1WvV7_s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SgWNmhcesOIC09vs4RT4aQzn.jpg?f=fotoalbum_large

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:36

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Mijn crypto op Binance is een week 50% meer waard geworden en vervolgens in een dag 17% minder waard dus nog steeds 25% winst en het voelt niet goed…. Crypto in een notendop voor mij.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:39
Je snapt hopelijk dat op moment dat de SEC Ethereum als een security bestempeld dat het ook voor jouw geliefde Cardano en andere PoS tokens gaat gelden?

Daarnaast: staked ETH is liquid via partijen als Lido, Rocketpool, Coinbase etc. Tenzij je kiest voor solo-staking, maar dat is el een bewuste keuze die je dan zelf maakt. Tegelijkertijd is staked ETH naar verwachting vanaf volgende maand gewoon opneembaar. Je hebt ook custody over je eigen coins.

De ironie wil dat mensen die dergelijke plaatjes delen, vaak zelf coins in (locked) staking op exchanges hebben staan en dus de custody over hun coins uit handen hebben gegeven :+ .

Ter illustratie: muh self custody

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zfoi-7Da31zt1DXYGgeTQFYPx-0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dmh6K5TiNQUZpQxF2332ErG2.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door jvel92 op 10-02-2023 11:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15:10
paul-s83 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 10:03:
[...]

Weer positief nieuws voor Bitvavo inderdaad.

Maar ik vraag me wel af of de mensen die hun ‘centjes’ bij Bitvavo (of elke andere exchange) hebben staan en er geen rekening mee houden dat ze alles kwijt kunnen raken wel slim bezig zijn?

Tuurlijk 1k of 10k is voor iedereen anders.
Maar zet het bij een bedrag ‘hartverzakking’ lekker op een cold wallet.

Blijft er wel nog de discussie dat mensen het gedoe van een cold wallet en de eventuele risico’s bij het verzenden van coins in eigen beheer niet zien zitten.

In ieder geval zie ik een depositogarantiestelsel zoals bij een bank voor crypto niet zo snel gebeuren.

Dus dat blijft de afweging voor de mensen die toch iets met crypto willen doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:43

MicroWhale

The problem is choice

Wel ironisch en grappig dat elke decentrale coin zichzelf als centrale coin ziet binnen haar ecosysteem. Vind je niet?

:+

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 23-09 20:28

Chaes

#HODL

Een beetje ruis op de lijn. Komt allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
iceblack24 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 11:30:
[...]

Het gaat niet alleen om het niet kunnen staken maar meer over de discussie of de meeste alts securities zijn of niet. Deze stap lijkt daar wel op te wijzen. (al is dat nog niet zeker) Als dit het geval is betekend het dat exchanges ze in de VS niet mogen verhandelen. Dat heeft daadwerkelijk wel impact want je mist een hele grote markt. Plus mogelijk volgt de EU ook het voorbeeld van de VS.
Daar gaat dit naar mijn mening meer over. ipv het wel of niet kunnen staken. Het belemmert dan gewoon nieuwe inflow van cash/investeringen. Het gevolg daarvan hoef ik denk ik niet uit te leggen. :>
Ik denk dat die impact in het begin wel merkbaar is maar dat het uiteindelijk weer bijtrekt. Er bestaat nog altijd de mogelijkheid om crypto via een VPN aan te schaffen. RMRK (Die zag de bui al hangen) heeft bijvoorbeeld een tijd geleden besloten om alle USA kopers uit te sluiten. In de weken erna zag je een drop van 30% in de koers. Inmiddels is die 30% weer ruim hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09:37
Deze N00b heeft wel nog wat vragen bij wat er nu gebeurd.
Ik heb wat DOTjes (forgive me for I have sinned and was stupid) op Kraken staan in Staking. Daarnaast ook nog wat DOTjes in de Parachain (forgive me for I have sinned and was stupid) op Kraken.
Kan ik verwachten dat dit kan blijven staan, omdat ik een Europese n00b ben? (de Parachain-coins blijven sowieso gelocked tot midden in de volgende bullrun of totdat ze echt niets meer waard zijn uiteraard)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:39
iceblack24 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 11:30:
[...]

Het gaat niet alleen om het niet kunnen staken maar meer over de discussie of de meeste alts securities zijn of niet. Deze stap lijkt daar wel op te wijzen. (al is dat nog niet zeker) Als dit het geval is betekend het dat exchanges ze in de VS niet mogen verhandelen. Dat heeft daadwerkelijk wel impact want je mist een hele grote markt. Plus mogelijk volgt de EU ook het voorbeeld van de VS.
Daar gaat dit naar mijn mening meer over. ipv het wel of niet kunnen staken. Het belemmert dan gewoon nieuwe inflow van cash/investeringen. Het gevolg daarvan hoef ik denk ik niet uit te leggen. :>
Reageer hier, omdat dergelijke discussie hier beter past.

Bij Kraken draait het erom dat ze met hun staking service eigenlijk een Structured Product aanbieden en dat wordt gelabeld als een security en niet de onderliggende assets zelf. Het lijkt erop dat het daadwerkelijk on-chain staken van assets niet een probleem is en dergelijke assets als ETH worden dan ook nietgelabeld als een security. In de mooie "Stake not steak" video van de SEC zegt Gensler ook terecht: "not your keys, not your coins".

Het belang van US exchanges en de US wordt wat mij betreft overschat. Bij een mogelijk verbod zal er meer kapitaal on-chain of naar off-shore exchanges vloeien. Ja, de drempel om crypto aan te schaffen zal hoger worden. Maar een beetje crypto-savvy trader en investeerder, zal zich daar echt niet door laten tegenhouden.

Het echte risico zit wat bij betreft bij tokens uitgegeven door bedrijven in de USA en US based teams. Zoals bijvoorbeeld USDC (Circle) en USDP + BUSD (Paxos).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
jvel92 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 12:39:
[...]

Reageer hier, omdat dergelijke discussie hier beter past.

Bij Kraken draait het erom dat ze met hun staking service eigenlijk een Structured Product aanbieden en dat wordt gelabeld als een security en niet de onderliggende assets zelf. Het lijkt erop dat het daadwerkelijk on-chain staken van assets niet een probleem is en dergelijke assets als ETH worden dan ook nietgelabeld als een security. In de mooie "Stake not steak" video van de SEC zegt Gensler ook terecht: "not your keys, not your coins".

Het belang van US exchanges en de US wordt wat mij betreft overschat. Bij een mogelijk verbod zal er meer kapitaal on-chain of naar off-shore exchanges vloeien. Ja, de drempel om crypto aan te schaffen zal hoger worden. Maar een beetje crypto-savvy trader en investeerder, zal zich daar echt niet door laten tegenhouden.

Het echte risico zit wat bij betreft bij tokens uitgegeven door bedrijven in de USA en US based teams. Zoals bijvoorbeeld USDC (Circle) en USDP + BUSD (Paxos).
Is dit niet gewoon een voorbereiding zodat ‘ze’ hun eigen digitale dollar kunnen gaan uitrollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Op de 30min/1h chart een mooi krap channel/krappe range. Iets zegt me dat die niet heel lang intact blijft, aan welke kant ie kapot gaat weet ik niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-KL6XvlTw3AOo7WkXYNUCMllFm4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5s6CSKZxAOQxzcvrpWDJK4Nk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoerTien
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 13:07:
Op de 30min/1h chart een mooi krap channel/krappe range. Iets zegt me dat die niet heel lang intact blijft, aan welke kant ie kapot gaat weet ik niet.
[Afbeelding]
Het is krap en volume is laag. Ik zie nog steeds geen kanteling van trend dus zover alleen LH en LL. Uitbraak naar beneden is aannemelijk....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
BoerTien schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 13:20:
[...]

Het is krap en volume is laag. Ik zie nog steeds geen kanteling van trend dus zover alleen LH en LL. Uitbraak naar beneden is aannemelijk....
Ja eens, maar op zo'n klein timeframe is even weer naar boven uit deze range gaan niet heel gek, kleine fakeout :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P9aOtlKbr8l8TCWIX1L9PiVo0TY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ntNAlYdZRbdMbkJCnpRuh6lI.jpg?f=user_large

Blijven prikken jongens! Ze gaan vanzelf weg!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 09:00:
[...]

Heel veel alts zijn gewoon onchain te staken. Dus er zijn een aantal die er niets van gaan merken. Daarnaast zijn er ook wat goede projecten zonder inflatie waarbij er sowieso niet gestaked kan worden. Als die leegloop er komt dan is dit heel erg bullish voor Bitcoin. Tenminste als men niet de handdoek in de ring gaat gooien en het omzet in fiat.
Mee eens, maar onchain staken is voor een grote groep echt wel een stap te ver qua kennis en knowhow.

Daarnaast, hoeveel mensen zitten er niet "gewoon" in een project, omdat ze er via via wat over gehoord hebben. Als ik rondom mij vraag waarom ze in Luna, ADA, Sol en andere projecten zijn gestapt kunnen ze niet eens één argument aandragen zonder naar een ander te wijzen :X

Niet dat ik zelf nou alles weet, maar door bovenstaande heb ik de gemiddelde crypto investeerder/ gokker niet zo heel hoog staan. In dat licht kan het helemaal geen kwaad als de focus meer op de serieuze projecten komt te liggen.

Al de andere 99% mag lekker kapot gaan en daar missen we niks aan. Al is 1% van 20.000 wellicht nog teveel :P

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 00:52
Omgerekend in BTC ga ik er sinds een aantal dagen alleen maar op vooruit...

In fiat is het wel gedaald... :p

[ Voor 30% gewijzigd door _Gast_ op 10-02-2023 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Laat die gozert nou eens met rust :/

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:03
Ik heb net een behoorlijk bearish signal gespot.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-t3ofwUj8RvpaBm7QNwrqDAjd7U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yVBk8Qw74C9IZnlxAFvwWbYE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Ray_ schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 14:44:

[Afbeelding]
Die bullmarkt is als sneeuw voor de zon verdwenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ray_ schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 14:44:

[Afbeelding]
Is een huurboardje, alleen voor beginners, de Henk en Ingrid onder de wintersporters. Henk en Ingrid denken ook dat de bearmarket nog in volle gang is maar wij weten wel beter.

Stukje mental gymnastics.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 15:03
YES schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 15:00:
[...]

Is een huurboardje, alleen voor beginners, de Henk en Ingrid onder de wintersporters. Henk en Ingrid denken ook dat de bearmarket nog in volle gang is maar wij weten wel beter.

Stukje mental gymnastics.
Precies. Daarom reed ik de afgelopen dagen ook nog op mijn eigen Bataleon Camel Toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:16

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eC32-z9u-AM5nuhXlDQeW09bZHQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vdH30B1DTHminBSANrJ2icV0.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 14:17:
[...]

Kan hij heus wel tegen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ray_ schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 15:02:
[...]

Precies. Daarom reed ik de afgelopen dagen ook nog op mijn eigen Bataleon Camel Toe.
Ik als vervend kliederaar op grafiekjes rijd uiteraard de YES. Pick Your Line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Opzich wel inderdaad. Maargoed, zo laat was ik toch niet? Ik zal al een pagina terug te lezen, maar kon er nog geen post over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 15:26:
[...]

Opzich wel inderdaad. Maargoed, zo laat was ik toch niet? Ik zal al een pagina terug te lezen, maar kon er nog geen post over vinden
Het was zeker al eerder geplaatst vandaar. Maar dat maakt ook niet uit. :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09:57
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 14:17:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zMHGmdgLEbKOE7RcvwzJhemMCLU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kwD0LTW3VfMI347wiO5339nV.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:48
DaWayne schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 12:35:
Deze N00b heeft wel nog wat vragen bij wat er nu gebeurd.
Ik heb wat DOTjes (forgive me for I have sinned and was stupid) op Kraken staan in Staking. Daarnaast ook nog wat DOTjes in de Parachain (forgive me for I have sinned and was stupid) op Kraken.
Kan ik verwachten dat dit kan blijven staan, omdat ik een Europese n00b ben? (de Parachain-coins blijven sowieso gelocked tot midden in de volgende bullrun of totdat ze echt niets meer waard zijn uiteraard)
Ik heb het even ogezocht voor jou (en mij ;) )
https://cryptoslate.com/k...ng-in-30m-sec-settlement/
Kraken has confirmed that it will end the staking service for users in the U.S. and will automatically unstake those assets. It said that it would continue to offer staking to non-U.S. users and that the service would continue uninterrupted.
En dat lijkt ook echt zo te zijn, want ik heb vandaag nog rewards ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 13:14

resusaapje

h less

Arme Amerikanen, want:

LIT kan nu ook gestaket worden: https://app.web3go.xyz/#/LitentryMainnetStaking

Momenteel voor zolang het duurt nog 90% APR

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
rond 16:27 op BNR over crypto/Bitcoin..... meer mensen dit gehoord op de radio? _O-

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Kol Nedra schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:29:
rond 16:27 op BNR over crypto/Bitcoin..... meer mensen dit gehoord op de radio? _O-
Nee, gemist... waar ging het over?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:29:
Link? Programma?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:48
Hij heeft de beste verdediging die je maar kunt bedenken :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4gwv1a4iUeX0I7GRQmHZxFrmNaM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/v02BxdfeJn5pPxsPd8u47Q6m.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Dit account is beschadigd. Ik voel mij zodoende genoodzaakt te stoppen met dit account.

Een aantal jaar heb ik mij hier dagelijks enorm vermaakt door de brede aanwezige kennis, en het respect voor elkaar. In mijn beleving ben ik altijd behulpzaam geweest en heb bijgedragen aan een gezellige sfeer.

Ik heb nooit iemand gescamd, bedrogen of op een andere manier iets gedaan om ten koste van iemand anders beter te worden. Maar helaas twijfelen een aantal gebruikers aan mijn integriteit.

Ik ervaar dit als een onhoudbare situatie. Ik wil eerlijk en vrijuit kunnen posten in plaats van mijn integriteit te moeten verdedigen of het lijdend voorwerp te zijn.

Aangezien verwijderen nogal lastig is, heb ik afgekeken bij verwijderd69, en het op een soortgelijke manier gedaan, Namelijk het mailadres aangepast naar niest niet bestaand adres.

Geen calls meer van mijn kant. Het ga jullie goed. #hodl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
The Friday move?

ik zoek het nog op vanavond.....

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:43:
Dit account is beschadigd. Ik voel mij zodoende genoodzaakt te stoppen met dit account.

Een aantal jaar heb ik mij hier dagelijks enorm vermaakt door de brede aanwezige kennis, en het respect voor elkaar. In mijn beleving ben ik altijd behulpzaam geweest en heb bijgedragen aan een gezellige sfeer.

Ik heb nooit iemand gescamd, bedrogen of op een andere manier iets gedaan om ten koste van iemand anders beter te worden. Maar helaas twijfelen een aantal gebruikers aan mijn integriteit.

Ik ervaar dit als een onhoudbare situatie. Ik wil eerlijk en vrijuit kunnen posten in plaats van mijn integriteit te moeten verdedigen of het lijdend voorwerp te zijn.

Aangezien verwijderen nogal lastig is, heb ik afgekeken bij verwijderd69, en het op een soortgelijke manier gedaan, Namelijk het mailadres aangepast naar niest niet bestaand adres.

Another fallen soldier.
Jammer man, het ga je goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

Het lijkt hier in de sc inmiddels ook wel bearmarket...

Het ga je goed d:)b

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Roellie!!
ik ga je missen man ;w

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Heel erg jammer.. Het ga je goed en hodl Roellie!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29

In mijn ogen ben je niet beschadigd. Ik denk dat dit voor de overgrote meerderheid geldt en dat een meme hier en daar gewoon voetbalkantinehumor is.

Voel je altijd vrij om terug te komen kerel!

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Jammer @Gelukszoekr! Hopelijk kom je nog eens terug, de meeste opmerkingen/memes hier zijn gewoon als flauwe grapjes bedoelt denk ik, ik denk dan ook niet dat je echt beschadigd bent.

Aardige accounts die heer geliquideerd worden, bearmarket nog volop gaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
DXY flinke push, SPX wordt teruggedrukt en BTC reageert. Vertrek van @Gelukszoekr heeft effect op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Erg jammer Roellie. Neem aan dat het om pm's gaat want hier in de sjet werd het je na de bewuste dag niet meer zo kwalijk genomen voor zover ik weet.

Take care en hoop je toch snel weer terug te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Margin calls op Tweakers accounts hmm? Jammer en niet nodig naar mijn mening maar ieder zo zijn keuze. En wie weet hebben we straks verwijderd70 en Roellie81 weer in ons midden ten tijde van de bullfase. Zeg nooit nooit toch?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:53:
[...]

In mijn ogen ben je niet beschadigd. Ik denk dat dit voor de overgrote meerderheid geldt en dat een meme hier en daar gewoon voetbalkantinehumor is.

Voel je altijd vrij om terug te komen kerel!
Soms moet je wat grappig bedoelde opmerkingen kunnen doorstaan die best wel hard kunnen aankomen. Ik moet regelmatig ook even een steek onder water accepteren, maar dat hoort erbij. Net als dat je soms wat verlies op de shill van een ander moet accepteren ;) (-1).

@Gelukszoekr Jammer, wat mij betreft niet nodig, maar als je e-mailadres hersteld moet worden zodat je weer in kunt loggen dan kan dat geregeld worden (y) Zie je samen met Jaapio hopelijk ooit weer terug!

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Joosie200 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 17:00:
Margin calls op Tweakers accounts hmm? Jammer en niet nodig naar mijn mening maar ieder zo zijn keuze. En wie weet hebben we straks verwijderd70 en Roellie81 weer in ons midden ten tijde van de bullfase. Zeg nooit nooit toch?
Verwijderd288 en Roellie288 aub.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 17:00:
[...]

Verwijderd288 en Roellie288 aub.
Dat klinkt al een stuk beter. (y)

Weinig echte koersactie bitcoin veert op van 21.5k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Joosie200 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 17:02:
[...]
Weinig echte koersactie bitcoin veert op van 21.5k.
Genoeg te halen, short staat hier op +15,2%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 17:05:
[...]

Tijd voor een IPA niet? :9B Om de vrijmibo mee in te luiden.

Qua prijspeil zitten we precies pre ftx sell the news. Niet gek dat ie vanaf dat punt lijkt op te veren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Verwijderd420 natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Joosie200 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 17:09:
[...]

Tijd voor een IPA niet? :9B Om de vrijmibo mee in te luiden.
Jazeker, maar ben al een aantal maanden in between jobs, dus geen idee meer hoe vrijmibo's met collega's zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
Kol Nedra schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:43:
[...]

The Friday move?

ik zoek het nog op vanavond.....
Om die tijd inderdaad de Friday Move, een vrijmiboprogramma met weinig toegevoegde en nieuwswaarde, wat mij betreft. Enige woon-werk-verkeermoment in de week dat ik niet naar BNR luister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-09 21:56
Jammer om je zien gaan @Gelukszoekr. Laat het even rusten en voel je echt welkom om weer terug te komen.

Soms werkt relatietherapie en hoef je niet meteen te scheiden. Time-out!

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
Taro schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 17:14:
[...]

Jazeker, maar ben al een aantal maanden in between jobs, dus geen idee meer hoe vrijmibo's met collega's zijn ;)
Mijn partner en ik delen een thuiswerkkantoor, wij doen onze eigen vrijmibo met een Alfa'tje terwijl we de laatste e-mails rondsturen. Geen collega's, maar wel werkbier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Wiley99 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 17:18:
[...]

Mijn partner en ik delen een thuiswerkkantoor, wij doen onze eigen vrijmibo met een Alfa'tje terwijl we de laatste e-mails rondsturen. Geen collega's, maar wel werkbier.
Heb je dan soms ook een vrijmiwi?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wiley99 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 17:18:
[...]

Klinkt goed! Weet echter niet of de kids naast mij op de bank daar ook al aan toe zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Fack!

Balen @Gelukszoekr… als dit nog even doorgaat hoor ik straks ineens bij de oud gedienden.

Persoonlijk wou ik je toch wel bedanken voor al je tips en tricks aangaande debit cards ed.

Het ga je goed man. Ik hoop je oprecht nog eens terug te ‘zien’

:(:)

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 17:05:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ZK1Tmzqk0kUIt2FBj5lOKHmr2A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mSqhvyodeKKVRLwtQ2X56NTC.png?f=user_large

Proost! :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 17:14:
[...]

Ach so, naja alsof je collega's nodig hebt voor een borrel. Het is altijd wel ergens 4u 's middags }:O

En nu ik 4x9 werk doe ik aan een domibo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@Taro mijn TP staat net boven 21.4k, heb jij een TP gezet of blijf je met de handen aan de knoppen nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 17:48:
@Taro mijn TP staat net boven 21.4k, heb jij een TP gezet of blijf je met de handen aan de knoppen nu?
Trailing Stop :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 17:48:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zgbi7GwHXdoHeGr3vxvYv7WOGrg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mY76XW6UVoQwTP9FtWXny560.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1FVlBo57d2ZR3Cy_T3ULj1-ad8M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/o3iZvrVNgWZdNkb2H0HpXZJo.png?f=user_large

Tijd voor een nieuwe laptop met hogere resolutie ;)

Geen TP/SL ingesteld, scherm staat open.

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 10-02-2023 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Bifi gaat even door de gehaktmolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
De wattes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Darrell schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 18:06:
Bifi gaat even door de gehaktmolen.
Alles.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Dan maar weer kopen he.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Hé @Gelukszoekr wat doe je nou man?
Ik vind het allemaal wat dramatisch die verwijderde(69) accounts.
Maar goed het is ieder zijn eigen keus. Hoop je snel weer te zien. Evenals Jaapio.
Goed weekend en hodl!

Even een muziekje voor bij de rode markt.

[ Voor 23% gewijzigd door zwembroek op 10-02-2023 18:37 ]

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:01
Lijkt erop dat we hier bij de SC geen moderator nodig hebben, maar een psycholoog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Moiety schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 18:38:
Lijkt erop dat we hier bij de SC geen moderator nodig hebben, maar een psycholoog.
We hebben gewoon een bullmarket nodig.. en een verbod op shorts en longs die de markt slopen.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:56

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Vroeger had je ook gewoon nog echte mannen met een olifantenhuid die zich nergens wat van aantrokken en een middelvinger opstaken wanneer ze iets niet zinden. *wink*wink* @Skrunsies

Dit heeft meer weg van een kippenhok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0adRpHiPOdLTwnwYCxgJOrK9A_0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UUfqt21EK2mLZqVjpNv203ZC.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Pelox schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 18:40:
[...]

een verbod op shorts en longs die de markt slopen.
Nou inderdaad, schijtziek word ik van die lui die dat doen.
Koop of verkoop gewoon.

XRP = trash

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
* Taro gaat zich omscholen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009

Zonde man! Je hebt mij cake getipt in de begintijd van pancakeswap wat een epische call is geweest. Hopelijk kom je snel weer terug. Het ga je goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-09 19:02
@Taro Freud misschien. kan je van leren😀Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9kSB2QElzU45g4kR8CYMmMo0N_c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G46ZkcCuA592SzLNaIpr5yQh.jpg?f=fotoalbum_large

👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
Erg jammer @Gelukszoekr , wie weet tot ziens.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Beschadigd :?

Vond dat je altijd mooie tips had. ;w

XRP = trash

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Darrell schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 18:52:
[...]

Vroeger had je ook gewoon nog echte mannen met een olifantenhuid die zich nergens wat van aantrokken en een middelvinger opstaken wanneer ze iets niet zinden. *wink*wink* @Skrunsies

Dit heeft meer weg van een kippenhok.
Vertrutting van de samenleving heet dat.
Vroeger waren de kerels van staal en de bierkisten van hout.
Toen moest je er nog tegen aan zuipen om de kachel aan te houden.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Pagina: 1 ... 227 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!