“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Doe met deze informatie wat u wilt.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Jedi_Pimp schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 07:46:
Als ik naar de wieklie kijk, vind ik 20800 wel een mooie terugtest. Als ik dan inzoom naar de deelie, zouden we 20400 moeten vasthouden.
Doe met deze informatie wat u wilt.
zwembroek schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 07:06:
Tering astar....ik heb de boel van de ledger gehaald en eerst verkocht. Deze winst was te easy en te snel.
Ik heb ook maar op de knop gedrukt, dat ik ze al zo lang heb kunnen holden is een wonder
:fill(white):strip_exif()/f/image/MC0iSVd9wPtQJtpaNNfN3ZPj.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Op de 4H zie ik BTC in een falling wedge + de RSI is tevens in een wedge. DXY staat op een dubbel top is weer onderweg naar beneden. Ik verwacht binnen de komende 24u de 23k weer te zien.
PS lijkt er veel op dat dit het typische inprijzen is voor een belangrijke aankondiging (CPI cijfers op 15 feb)
[ Voor 16% gewijzigd door ScuL op 09-02-2023 08:42 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Hetzelfde hier. Bedankt voor de shill! Omgezet naar BTC, sloot extra satjes.zwembroek schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 07:06:
Tering astar....ik heb de boel van de ledger gehaald en eerst verkocht. Deze winst was te easy en te snel.
MATIC blijft het goed doen, die hou ik nog even aan.
Twijfel over QNT, die heb ik laatst van de hand gedaan, maar staat mij nog wat te hoog om terug te kopen.
APT is nu voor het eerst een "historisch" level aan het testen, mogelijk wel weer een kleine opleving, even in de gaten houden:
/f/image/maM6YC8vSNA3bnMfIzTvDhKR.png?f=fotoalbum_large)
BNB twijfel ik over, heb ze voor 278 teruggekocht en in Earn gedrukt voor de Card rewards, maar tov BTC moet dit nu stand houden, anders worden lagere levels opgezocht en dat weegt niet op tegen de paar procent korting op aankopen:
/f/image/RIxx3P9cYZk3HShnpTw6cLue.png?f=fotoalbum_large)
Grote kans dat als ik besluit BNB de deur uit te doen (Nu 322 USD), dat er weer een shitcoin launch wordt aangekondigd... Twijfel. Misschien de helft de deur uit, BNB blijft tegenover BTC wel erg sterk.
Verder nu op wat kleine holdings OP, FET en shitcoins na in stables/fiat. Even kijken wat BTC gaat doen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik heb werkelijk geen idee waar het heen gaat. Maar voor mijn gevoel is het nog veel te vroeg om in de bull mode te gaan. Alles gaat tegen verwachting omhoog. Het lijkt allemaal een beetje too good to be true. Maybe this time it's different.ScuL schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 08:40:
Ik zie het niet zo somber in. Het is een re-test van het support level en een goede stop-loss shake-out.
Op de 4H zie ik BTC in een falling wedge + de RSI is tevens in een wedge. DXY staat op een dubbel top is weer onderweg naar beneden. Ik verwacht binnen de komende 24u de 23k weer te zien.
PS lijkt er veel op dat dit het typische inprijzen is voor een belangrijke aankondiging (CPI cijfers op 15 feb)
Werd wel weer eens tijd! Ouwe, trage rakker die LINKknakworst schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 08:50:
Link strong. Daar worden we blij van.
Heb er ondertussen heel wat van in mn portfolio dus kom maar op

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Skrunsies schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:07:
Holy mother f*** zie ASTR gaan. Bijna 0.2 cent.
Let’s go!

Ik had de chart open sorry hahaha en het is een typische @skrunsies grap. Jammer joh!
zwembroek schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:14:
[...]
Ik had de chart open sorry hahaha en het is een typische @skrunsies grap. Jammer joh!

UberLurker Departement #GG.
Taro schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:15:
Wat betreft ASTR:
[Afbeelding]
Dit niveau gainen, next level -> 12 cent.

Hahaha jij gaat zo weer een zak ASTR aanschaffen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Qq5yRqeA0UfvSeu46i1YA13L.png?f=user_large)
Toch nieuwschierig, dus klikte. Zag wel dat er links onderin heel klein "advertentie" staat.
Kwam ik op de Telegraaf leek het:
/f/image/1xh5uDYHlPKG9YDu6XQt4jSW.png?f=fotoalbum_large)
Maar na wat verder lezen dacht ik al snel: Hier klopt iets niet. En inderdaad de URL is heel wat anders. Gewoon een dikke advertorial, praktisch een scampagina.
Microsoft, wat ben je diep gezonken....
Geen wonder dat Henk en Ingrid crypto niet meer vertrouwen.
Kan je hetzelfde doen voor RMRK?Taro schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:15:
Wat betreft ASTR:
[Afbeelding]
Dit niveau gainen, next level -> 12 cent.
Ik lach hier net iets te hard om.Skrunsies schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:30:
Inside information
Zit in een app group van GFT!
Niet kopen, kreeg net de melding dat het as maandag gedumpt wordt!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik ga binnenkort nog iets delen over RMRK. Geen TA maar wel wat gedachtes.
SELL! SELL! SELL!zwembroek schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:42:
[...]
Ik ga binnenkort nog iets delen over RMRK. Geen TA maar wel wat gedachtes.Nu is het nog iets too soon om het te delen.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
zwembroek schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:42:
[...]
Ik ga binnenkort nog iets delen over RMRK. Geen TA maar wel wat gedachtes.Nu is het nog iets too soon om het te delen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LmCZeB0iehrK8LMVjgqJIppc.jpg?f=user_large)
Je zit nog even te broeden in de Telegram?zwembroek schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:42:
[...]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dikke Avalanche shill hier van @Skrunsies
FTFYzwembroek schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:47:
[...]
Dikke Avalanche shill thrill hier van @Skrunsies
De spanning is om te besnijden.zwembroek schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:42:
[...]
En er zijn mensen green candles aan het najagen.sjorremans schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:08:
[...]
Werd wel weer eens tijd! Ouwe, trage rakker die LINK
Heb er ondertussen heel wat van in mn portfolio dus kom maar op

:strip_exif()/f/image/kZuK1AvHd3jTIevhrSQI2dPw.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb LINK gisteravond op 7.17 verkocht, is ook een kunst.knakworst schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:54:
[...]
En er zijn mensen green candles aan het najagen.
[Afbeelding]
Kan je vooraf gaan zeggen wat je gaat verkopen?Nopheros schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:56:
[...]
Ik heb LINK gisteravond op 7.17 verkocht, is ook een kunst.
Helaas, dat is m'n trade potje. De rest van m'n hodlings wordt niet verkocht voor 2025ElMathijs schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:58:
[...]
Kan je vooraf gaan zeggen wat je gaat verkopen?
Daarnaast moet ik nog maar zien of Bitcoin niet weer flink terugzakt, als dat wel gebeurd staat link weer netjes onder de 6 usd.
Nog 1 dollar en dan sta ik break-even.. LINK en DOT zijn de enige 2 nog waarmee ik verlies sta op dit moment.. Dus hup, gas er op!knakworst schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:54:
[...]
En er zijn mensen green candles aan het najagen.
[Afbeelding]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wat let je om dat zelf te doen én met ons te delen?
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 09-02-2023 10:14 ]
En terecht!zwembroek schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:08:
De DXY ook door het putje!
mooi zo!zwembroek schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:08:
De DXY ook door het putje!
nothing stops this train
https://www.crypto-inside...e-aanval-opent-op-crypto/
Tripple Bottom BTC 22350 ---> Moon ?
https://cryptonews.com/ne...er-bullish-bounce-btc.htm
[ Voor 4% gewijzigd door Gipsy King op 09-02-2023 10:23 ]
Gebrek aan kennis.Taro schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:13:
[...]
Wat let je om dat zelf te doen én met ons te delen?
Tradingview openen -> RMRK/USD(T) opzoeken onder Crypto, timeframe op bijv. 1D/3D/1W zetten, in de linkerkolom op het 2e icoontje van boven klikken -> Horizontal Line (of Alt+H) -> Op de chart klikken waar je de lijn wil hebben.
Et voila!
Nooit te oud om te leren. Dankjewel Taro.Taro schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:25:
[...]
Tradingview openen -> RMRK/USD(T) opzoeken onder Crypto, timeframe op bijv. 1D/3D/1W zetten, in de linkerkolom op het 2e icoontje van boven klikken -> Horizontal Line (of Alt+H) -> Op de chart klikken waar je de lijn wil hebben.
Et voila!
Nog zoveel domme trades lijkt slechts 50% van de hoop te verkopen op 0.8 eens goed uit te draaien.Skrunsies schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:07:
Holy mother f*** zie ASTR gaan. Bijna 0.2 cent.
Let’s go!
Blijft maar stijgen deze
ASTR parkeer je voor de longterm(volgende echte run omhoog). Die gekkedikketech durf ik niet te verkopen, ook niet met +200% winstMasstje schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:41:
[...]
Nog zoveel domme trades lijkt slechts 50% van de hoop te verkopen op 0.8 eens goed uit te draaien.
Blijft maar stijgen deze
Excellence does not require perfection.
Snap ik wel.Ryderr schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:50:
[...]
ASTR parkeer je voor de longterm(volgende echte run omhoog). Die gekkedikketech durf ik niet te verkopen, ook niet met +200% winst
[ Voor 45% gewijzigd door zwembroek op 09-02-2023 11:03 ]
Verwijderd
Die boomers vinden het niet leuk dat er staking is, terwijl dit vroeger ook gewoon was op de bank.Gipsy King schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:19:
Aanval Sec op Crypto (staking) ?
Ze kunnen het uitstellen maar die dollar (en alle andere fiat) gaat het echt niet redden in de toekomst.
nothing stops this train
Niet alleen vroeger, je ziet het weer meer en meer: Rentes op spaarrekeningen lopen langzaam op, het gratis geld is op. Deze aangeboden rentes zijn uiteraard mogelijk omdat de private onderneming (lees: bank) je geld investeert. Lijkt wel crypto joh.Kol Nedra schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 12:28:
[...]
Die boomers vinden het niet leuk dat er staking is, terwijl dit vroeger ook gewoon was op de bank.
Die boomers staken wat af hoor. Met name in het OV is het flink raakKol Nedra schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 12:28:
[...]
Die boomers vinden het niet leuk dat er staking is, terwijl dit vroeger ook gewoon was op de bank.
Ze kunnen het uitstellen maar die dollar (en alle andere fiat) gaat het echt niet redden in de toekomst.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 09-02-2023 13:05 ]
nothing stops this train
Gewoon PoS, minder staken, meer rewards voor de mensen buiten de VS.Kol Nedra schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 13:05:
Erg bullish nieuws voor Bitcoin trouwens, als staken (PoS) niet meer mag in Amerika...... PoW Bitcoin! there is no second best
is het wel tegen te houden? Defi +VPN?knakworst schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 13:15:
[...]
Gewoon PoS, minder staken, meer rewards voor de mensen buiten de VS.
nothing stops this train
Wat een nieuwssite, meteen clickbait pop#up om je orenGipsy King schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:19:
Aanval Sec op Crypto (staking) ?
Tripple Bottom BTC 22350 ---> Moon ?
https://cryptonews.com/ne...er-bullish-bounce-btc.htm
nothing stops this train
Op dit moment heb ik een voorkeur voor rekt. Maar dat is niet helemaal objectief.Kol Nedra schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 14:01:
moon of rekt, in vind het helemaal mooi!
Ik ben echt benieuwd wat de CPI cijfers gaan doen. Waarschijnlijk niets omdat het sentiment toch bullish is in zijn algemeenheid. Het maakt immers ook niet uit wat Powell zegt, de markten zijn er wel klaar mee en willen omhoog.
DYOR of course, maar m.i. een Chilliz 2.0 -> $PRIMAL
https://twitter.com/enterprimal
https://twitter.com/Elean...tatus/1623516744001126402
Op Reddit speculeren ze over een settlement met Ripple, maar dat lijkt me sterk.
*ut SEC wil onze mooie groei ongedaan maken... helaas pindakaas heren en dames, it 's over.SRT schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 14:35:
Het volgende zag ik net voorbij komen op twitter.
Op Reddit speculeren ze over een settlement met Ripple, maar dat lijkt me sterk.
De shorts die de medewerkers geopend hadden gingen nog niet echt lekkerRyderr schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 14:56:
[...]
*ut SEC wil onze mooie groei ongedaan maken... helaas pindakaas heren en dames, it 's over.

Daarom Bitcoin. Zelfs de SEC vind dat geen securityRyderr schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 14:56:
[...]
*ut SEC wil onze mooie groei ongedaan maken... helaas pindakaas heren en dames, it 's over.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Alts blijven een risico zolang niet duidelijk is wat de regulatie gaat inhouden. Voor paniek is maar een klein vonkje nodig. Er zijn wel al een handjevol projecten die achter de schermen bezig zijn om compliant aan de SEC te zijn. Dit gaat in overleg met de SEC. Vooral op het gebied van token distributie. RMRK pakt het weer anders aan. Die sluiten Amerikanen gewoon uit.Gelukszoekr schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 14:59:
[...]
Daarom Bitcoin. Zelfs de SEC vind dat geen security
Ag en eerlijk is eerlijk, online vindt iedereen zijn weg wel en blijft de handel gewoon doorgaan. Enige angst die ik heb; kan ik al die mooie fiat winst straks nog netjes overmaken, of moet ik in allerlei gekke constructies duiken om toegang te krijgen tot mijn wellearned eurieszwembroek schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 15:03:
Astr had vannacht een Upbit listing. Meestal zijn dergelijke pumps binnen 3 dagen teruggegeven.
Maar je denkt niet serieus dat dat ooit nog gaat veranderen richting de toekomst toch? Bitcoin is te oud, te sloom, bijna een stonk in de ogen van het nieuwe geld. Iedereen wil een lambo, die ga je niet met Bitcoin verdienen tenzij je al 50K klaar hebt staan om erin te flikkeren. Shit has changed this time around: iedereen wou een grotere exposure naar de rest van de wereld en uiteraard Henk en Ingrid, en die hebben wij nu bereikt. Echter gaat meer dan 50% daarvan niets in Bitcoin zelf stoppen, maar op zoek naar die gouden kabouter die echte rijkdom brengt.BTC100K2021 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 15:55:
De BTC.D gaat weer de verkeerde kant op, greed voor de alts is alweer veel te hoog. Tijd voor een correctie naar beneden.
Zou je een link kunnen sturen van het artikel in de Telegraaf? Ik kan het via Google niet vindenWaah schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:28:
Ik moest vandaag ff Edge openen en dan kom je op die verschrikkelijke Microsoft (bing?) startpagina. Maar daar zag ik dit artikel tussenstaan:
[Afbeelding]
Toch nieuwschierig, dus klikte. Zag wel dat er links onderin heel klein "advertentie" staat.
Kwam ik op de Telegraaf leek het:
[Afbeelding]
Maar na wat verder lezen dacht ik al snel: Hier klopt iets niet. En inderdaad de URL is heel wat anders. Gewoon een dikke advertorial, praktisch een scampagina.
Microsoft, wat ben je diep gezonken....
Geen wonder dat Henk en Ingrid crypto niet meer vertrouwen.

NEO en GAS schieten vandaag hard omhoog, heeft dat iets te maken met het artikel?
Misschien is deze podcast al eens voorbij gekomen in de SC maar zeker een aanrader om te begrijpen waarom ze deze stappen nemen: https://www.bnr.nl/podcast/het-nieuwe-geld .
/f/image/rohnv8E9rr9VrEmnsMlBjYFs.png?f=fotoalbum_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Mensen zijn niet tevreden met minstens een verdubbeling van hun inleg, want op de beurs en via andere investeringen gaat dat veel... LangzamerRyderr schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 16:05:
[...]
Maar je denkt niet serieus dat dat ooit nog gaat veranderen richting de toekomst toch? Bitcoin is te oud, te sloom, bijna een stonk in de ogen van het nieuwe geld. Iedereen wil een lambo, die ga je niet met Bitcoin verdienen tenzij je al 50K klaar hebt staan om erin te flikkeren. Shit has changed this time around: iedereen wou een grotere exposure naar de rest van de wereld en uiteraard Henk en Ingrid, en die hebben wij nu bereikt. Echter gaat meer dan 50% daarvan niets in Bitcoin zelf stoppen, maar op zoek naar die gouden kabouter die echte rijkdom brengt.
Dat zit wel Schnorr.
Mijn weekelijkse dca bij relai en bitonic is er weer door, sorry voor de dip mannen!Domino schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 17:55:
[...]
Die M hangt scheef, dat zie ik zo met al mijn ervaring in TA. /s
De rest: 4
Crap. Mijzelf quoten ipv wijzigen. Vrijmibo actie
[ Voor 8% gewijzigd door Domino op 09-02-2023 18:00 ]
Kan ik eindelijk gaan cashen na 6 jaar trouw hodlenSRT schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 14:35:
Het volgende zag ik net voorbij komen op twitter.
Vrijmibo actie op donderdag, niceDomino schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 17:59:
[...]
Mijn weekelijkse dca bij relai en bitonic is er weer door, sorry voor de dip mannen!
Crap. Mijzelf quoten ipv wijzigen. Vrijmibo actie
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1l7y3EWZLd03LqnCt8VjIRG1.jpg?f=user_large)
nothing stops this train
Ahaa deze kan weer uit de ouwe memes kast..Kol Nedra schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:11:
aggr.trade aangezet met geluid......ik wil vanavond zien/horen wat we de 18k gaan raken, stel me niet teleur svp
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zmDh4AOZkVXcoJbaLNEluEAr.jpg?f=user_large)
Zero.
Ziet er goed uit voor jou.elektriekert schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 18:03:
[...]
Kan ik eindelijk gaan cashen na 6 jaar trouw hodlen
Mijn 2025 winsten - of verliezen - duw ik in iets eenvoudigers en tastbaarders. Karton lijkt mij een mooie
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!