[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 224 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.045 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRT
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 12-03-2024

SRT

Na het zien van de poll hierboven zit ik met een dilemma.

Namelijk het volgende:

Afgelopen november ben ik begonnen bij een nieuwe werkgever.
Bij mijn oude werkgever heb ik belegd in het bedrijf via een participatie regeling. Dit bedrag heb ik afgelopen week uitbetaald gekregen. Voor mij gaat het om een redelijk bedrag dat ik zal investeren in aandelen en crypto.

Nu is de koers aanzienlijk gestegen in de afgelopen weken.
Is het verstandig om dit bedrag te verwerken in mijn maandelijkse DCA of wachten tot de markt bijtrekt (Als dit überhaupt gebeurd) en het bedrag dan inbrengen.

Advies is welkom :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:06
Anakin_ schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 10:45:
Ben benieuwd naar jullie mening,

Is het nu handig om in te stappen in AI crypto, zoals Ocean Protocol, Fetch.AI en The Graph ?
Ben je dan nog vroeg of al veel te laat ?
Hangt van Bitcoin af. Is dit de start van de bull dan zou je dat nog prima kunnen doen. Maar gaat Bitcoin de lagere levels weer opzoeken reken er dan maar op dat al die muntjes die een 100% plus hebben gedaan alles weer terug gaan geven. Ik zou het nu niet meer aandurven.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
SRT schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 10:46:

Namelijk het volgende:

Bij mijn oude werkgever heb ik belegd in het bedrijf via een participatie regeling. Dit bedrag heb ik afgelopen week uitbetaald gekregen. Voor mij gaat het om een redelijk bedrag dat ik zal investeren in aandelen en crypto.

Is het verstandig om dit bedrag te verwerken in mijn maandelijkse DCA of wachten tot de markt bijtrekt (Als dit überhaupt gebeurd) en het bedrag dan inbrengen.

Dat weet niemand. :) En niemand geeft hier financieel advies. :) Persoonlijk hou ik genoeg fiat langs de zijlijn voor als die dikke dipper toch komt.

[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 08-02-2023 10:54 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-09 21:05

NeoflexNL

Forever young

Namelijk het volgende:

Wat Zwembroek zegt. DCA kan hiervoor een prima strategie zijn. Werk dan natuurlijk met bedragen die aanvaardbaar zijn en passend zijn bij het betreffende risico.

Zelf zou ik een diversificatie maken o.b.v. risico. Stel dat het om 10.000 euro gaat dan kan je er voor kiezen om dit in de komende 10 maanden te investeren (derhalve 1000 euro per maand). Maak een diversificatie die bij je doel en risicobereidheid past (denk aan obligaties, commodities, aandelen (al dan niet met dividend(groei)), crypto etc.) Binnen die diversificatie kan je nog weer verder spreiden (geografisch en per sector bijvoorbeeld). Bedenk ook wat je doel ermee is (vermogensopbouw en/of cashflow). Sommige assets zullen misschien een exit-strategie nodig hebben (wellicht bepaalde altcoins). Anderen wil je misschien wel voor 'eeuwig' laten staan en laten groeien.

Maak daar een mooie verdeling in.

Inzake je crypto potje kan je nog kiezen om een deel in stables te DCA'en, om af en toe wat dips te kopen.

Oh ja, zet je crypto veilig op een wallet.

[ Voor 8% gewijzigd door NeoflexNL op 08-02-2023 11:14 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:16
zwembroek schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 09:48:
Goedemorgen beste mensen. Even het sentiment peilen.

Poll: De nieuwe bull is gestart.
Nee, dit is een bearmarket rally. Lower low
Ja, bodem is in maar we testen de lows nog.
Ja, we komen niet meer onder de 19k / 20k.
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Dit is een bear market rally. We hebben de bodem voor BTC wellicht vorig jaar al wel gezien, maar verwacht wel dat we deze in de loop van het jaar opnieuw gaan opzoeken en daar mogelijk een tijdje blijven hangen.

Wat mij betreft te veel indicatoren die erop wijzen dat we dit jaar niet structureel omhoog gaan. Hernieuwde opleving van inflatie en geo-politieke risico's. Je ziet ook dat men weer hebberig wordt en geen genoegen neemt met een +100% op een random shit coin.

Afgelopen weekend zelf flink risico afgeschaald en vrijwel alle alt's de deur uit gedaan. Betreffende alt's stonden vorig jaar onder water en heb ze nu kunnen verkopen met winst. Belangrijke les voor mezelf om alt's niet meer lang aan te houden of te locken voor staking.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-09 00:06
Ha mensen, even een kleine waarschuwing voor iedereen die www.Finst.com als nieuwe NL exchange wilt uitproberen. (was hier op het forum al eerder benoemd bij de pers aankondiging). Bij Finst kan je aangekochte Crypto niet op je eigen wallet zetten. Crypto withdraws en deposits worden (nog) niet ondersteund. Voor mij een no-go als exchange....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:03
lucatoni schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 11:19:
Ha mensen, even een kleine waarschuwing voor iedereen die www.Finst.com als nieuwe NL exchange wilt uitproberen. (was hier op het forum al eerder benoemd bij de pers aankondiging). Bij Finst kan je aangekochte Crypto niet op je eigen wallet zetten. Crypto withdraws en deposits worden (nog) niet ondersteund. Voor mij een no-go als exchange....
Gewoon CBD's dus, zoals bij Plus500 bijvoorbeeld. Gebakken lucht gekoppeld aan de prijs van BTC etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Laatst online: 24-09 00:06
dehardstyler schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 11:22:
[...]

Gewoon CBD's dus, zoals bij Plus500 bijvoorbeeld. Gebakken lucht gekoppeld aan de prijs van BTC etc.
Die conclusie wil ik nog niet trekken. Maar waar komt het aanbod dan vandaan? Oftwel, wie zijn op dit moment de verkopers van crypto op Finst? Kan mij niet voorstellen dat dat allemaal mensen zijn die op ditzelfde platform de coins eerder hebben aangekocht. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reno69
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 17-08 11:33
lucatoni schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 11:25:
[...]

Die conclusie wil ik nog niet trekken. Maar waar komt het aanbod dan vandaan? Oftwel, wie zijn op dit moment de verkopers van crypto op Finst? Kan mij niet voorstellen dat dat allemaal mensen zijn die op ditzelfde platform de coins eerder hebben aangekocht. Iemand een idee?
zijn het dan niet een soort brokers, net als BitcoinMeester? (vandaar dat ze zo duur zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:31
zwembroek schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 10:51:
[...]
Persoonlijk hou ik genoeg fiat langs de zijlijn voor als die dikke dipper toch komt.
Echt langs de zijlijn of gereserveerd voor buy-orders die je hebt staan? Want die vorige werden redelijk snel weer opgekocht..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23-09 13:38

Namelijk het volgende:

Naast al het andere advies hier zou ik persoonlijk ook Edelmetalen aan het lijstje toevoegen. Zilver is gewoon leuk om te kopen/hebben en je haalt voor relatief weinig fiat best leuke volumes in huis (~28 euro per Oz. op dit moment)

Edit: is dit zilver shillen? het zijn coins in dit geval :)

[ Voor 4% gewijzigd door WarsemaW op 08-02-2023 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qcT8vb-KQY2-wZKREmbtzrp4QVE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6HssB0Us6DAP44VxYgymCwCN.jpg?f=user_large

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SRT

SRT

NeoflexNL schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 10:57:
[...]

Wat Zwembroek zegt. DCA kan hiervoor een prima strategie zijn. Werk dan natuurlijk met bedragen die aanvaardbaar zijn en passend zijn bij het betreffende risico.

Zelf zou ik een diversificatie maken o.b.v. risico. Stel dat het om 10.000 euro gaat dan kan je er voor kiezen om dit in de komende 10 maanden te investeren (derhalve 1000 euro per maand). Maak een diversificatie die bij je doel en risicobereidheid past (denk aan obligaties, commodities, aandelen (al dan niet met dividend(groei)), crypto etc.) Binnen die diversificatie kan je nog weer verder spreiden (geografisch en per sector bijvoorbeeld). Bedenk ook wat je doel ermee is (vermogensopbouw en/of cashflow). Sommige assets zullen misschien een exit-strategie nodig hebben (wellicht bepaalde altcoins). Anderen wil je misschien wel voor 'eeuwig' laten staan en laten groeien.

Maak daar een mooie verdeling in.

Inzake je crypto potje kan je nog kiezen om een deel in stables te DCA'en, om af en toe wat dips te kopen.

Oh ja, zet je crypto veilig op een wallet.
@NeoflexNL en @zwembroek bedankt voor jullie reacties. Hier kan ik zeker iets mee.
Het lijkt mij inderdaad ook verstandig om een overzicht te maken met investeren en de doelen van deze investeringen. Hier ga ik dit weekend eens naar kijken.

Verder zal ik het bedrag gaan toevoegen aan mijn maandelijkse DCA.
Mocht een mooie kans zich voordoen kan ik het bedrag altijd nog inbrengen.

Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:37
SRT schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 12:37:
[...]

Mocht een mooie kans zich voordoen kan ik het bedrag altijd nog inbrengen.
Als jij goed bent met FA of TA kun je wellicht bepalen wat ‘een goede kans’ is.

Persoonlijk sla ik die plank vaker mis dan raak, en dan is DCA het betere alternatief.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013

YES

Moderator General Chat
MrMrq schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 12:49:
[...]

Persoonlijk sla ik die plank vaker mis dan raak, en dan is DCA het betere alternatief.
Voor een instapmoment zou ik echt niet op FA/TA leunen. Hooguit dat je een bepaalde periode kiest op basis van macro-economie/geo-politiek/halving cycle maar echt één moment op basis van TA lijkt me niet verstandig.

Als je met (een deel van) je aangekochte crypto zou willen gaan traden/speculeren, dan zou je FA/TA kunnen gebruiken om het langzaamaan allemaal te verliezen zoals de echte pro's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
BTFD schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 12:20:
[...]

Echt langs de zijlijn of gereserveerd voor buy-orders die je hebt staan? Want die vorige werden redelijk snel weer opgekocht..
Geen limit orders meer staan op dit moment. Ik weet niet welke vorige dips je bedoelt. Ik heb het over echt grote dips. Als we bepaalde levels terug testen dan zet ik wel weer wat limit orders. Fiat op Kraken zetten gaat snel genoeg. Ik wil niet teveel geld meer op de exchanges hebben staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SRT

SRT

MrMrq schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 12:49:
[...]

In 2021 heb ik dit wel eens geprobeerd en uiteindelijk rendement misgelopen tegenover het niet traden.
Met deze kennis aan boord heb ik besloten om voor een DCA strategie gaan.

Mijn doel met BTC ligt op de lange termijn. Prijs schommelingen op de korte termijn maken in principe dus niet uit. Ik merk alleen dat ik dit lastig vind om dit te negeren.

Iets om aan te werken.

[ Voor 27% gewijzigd door SRT op 08-02-2023 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:16
SRT schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 13:18:
[...]

In 2021 heb ik dit wel eens geprobeerd en uiteindelijk rendement misgelopen tegenover het niet traden.
Met deze kennis aan boord heb ik besloten om voor een DCA strategie gaan.

Mijn doel met BTC ligt op de lange termijn. Prijs schommelingen op de korte termijn maken in principe dus niet uit. Ik merk alleen dat ik het lastig vind om dit te negeren.

Iets om aan te werken.
Met de volatiliteit in crypto is het ook een idee om het maand bedrag te verdelen over een wekelijkse of twee-wekelijkse DCA. Hierdoor spreid je de aankoop over meerdere momenten, waardoor je betere gemiddelde prijs krijgt. Je voorkomt tegelijkertijd dat je net toevallig je maandelijkse DCA moment op de maandelijkse top hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
YES schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 12:53:
[...]

Voor een instapmoment zou ik echt niet op FA/TA leunen. Hooguit dat je een bepaalde periode kiest op basis van macro-economisch/geo-politiek/halving cycle maar echt één moment op basis van TA lijkt me niet verstandig.

Als je met (een deel van) je aangekochte crypto zou willen gaan traden/speculeren, dan zou je FA/TA kunnen gebruiken om het langzaamaan allemaal te verliezen zoals de echte pro's :+
Lees ik nu een status update van je leverage trades sinds ‘23? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Masstje schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 13:40:
[...]

Lees ik nu een status update van je leverage trades sinds ‘23? :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TL_gIoWs1603eVf0kt4Uihyp-g8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/daEDtSc5Di1F6ZT13CmrdGEy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SRT

SRT

jvel92 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 13:30:
[...]

Met de volatiliteit in crypto is het ook een idee om het maand bedrag te verdelen over een wekelijkse of twee-wekelijkse DCA. Hierdoor spreid je de aankoop over meerdere momenten, waardoor je betere gemiddelde prijs krijgt. Je voorkomt tegelijkertijd dat je net toevallig je maandelijkse DCA moment op de maandelijkse top hebt.
Dat klinkt best logisch, bedankt voor de tip!
Ga hem gelijk toepassen d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
SRT schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:00:
[...]

Dat klinkt best logisch, bedankt voor de tip!
Ga hem gelijk toepassen d:)b
Wat ze je allemaal vergeten te melden tot nu toe, en wat wel heel erg belangrijk is:

Er wordt verwacht dat je hier je gigantische winsten deelt, niet in bedragen want dan worden er plaatjes van boormachines gepost en daarvoor zijn we allergisch. Maar wel in percentages, flufjes, lambo's, kratjes bier en andere basisbehoeften van het leven.
Verliezen deel je niet en verzwijg je domweg, of je deelt ze en geeft daarbij altijd de marktmanipulatie de schuld. Je kan eventueel zelf het boetekleed aantrekken want dat levert je vast ook plusjes en wat sympathie op, maar eigenlijk moet je de schuld altijd buiten jezelf neerleggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:10
YES schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:32:
[...]

Wat ze je allemaal vergeten te melden tot nu toe, en wat wel heel erg belangrijk is:

Er wordt verwacht dat je hier je gigantische winsten deelt, niet in bedragen want dan worden er plaatjes van boormachines gepost en daarvoor zijn we allergisch. Maar wel in percentages, flufjes, lambo's, kratjes bier en andere basisbehoeften van het leven.
Verliezen deel je niet en verzwijg je domweg, of je deelt ze en geeft daarbij altijd de marktmanipulatie Rabobank de schuld. Je kan eventueel zelf het boetekleed aantrekken want dat levert je vast ook plusjes en wat sympathie op, maar eigenlijk moet je de schuld altijd buiten jezelf neerleggen.
Er is maar één schuldige!

@SRT Bereid ook alvast een exit plan voor, wat ga je doen als BTC x5 gaat? Hodl of (gedeeltelijk) uitstappen? Wij zitten hier voor de dikke tech, maar een paar euro's voor lauwe Schultenbräu is altijd welkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:00

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@SRT en bedenk wat je met je zaad doet :P

Afbeeldingslocatie: https://media.makeameme.org/created/such-confusion-much-a23751e43f.jpg

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Ik verkoop mijn Glimmers dagelijks als dust. Moet ik dat niet doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Domino schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:42:
[...]

@SRT Bereid ook alvast een exit plan voor, wat ga je doen als BTC x5 gaat? Hodl of (gedeeltelijk) uitstappen? Wij zitten hier voor de dikke tech, maar een paar euro's voor lauwe Schultenbräu is altijd welkom.
Dat is waar ook:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lvs7iE7CRg152tG0ob1Rsk5t_FY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6oLyxUImKcBmoQ1Ra0z4L23T.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRT

SRT

YES schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:32:
[...]

Verliezen deel je niet en verzwijg je domweg, of je deelt ze en geeft daarbij altijd de marktmanipulatie de schuld. Je kan eventueel zelf het boetekleed aantrekken want dat levert je vast ook plusjes en wat sympathie op, maar eigenlijk moet je de schuld altijd buiten jezelf neerleggen.
Zoiets begon ik al door te krijgen tijdens het meelezen.
Zodra ik een aantal heerlijke kratjes heb verdiend zal ik dat eens delen ;)
En verliezen doen we natuurlijk niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
SRT schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:51:
[...]

Zoiets begon ik al door te krijgen tijdens het meelezen.
Zodra ik een aantal heerlijke kratjes heb verdiend zal ik dat eens delen ;)
En verliezen doen we natuurlijk niet aan.
Je leert snel zie ik, goed bezig.
Flowchart mbt betrouwbaarheid van cryptoprojecten al tot je genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRT

SRT

Domino schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:42:
[...]

Een concreet plan ga ik aankomend weekend maken.
De bedoeling is om vanaf de laatste ATH wekelijks een % van mijn pf te verkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SRT

SRT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Bij deze ben je afgestudeerd en heb je de prijsvraag gewonnen!
Stuur ff je adressen en seedphrases door dan maak ik de prijs over naar je d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Flowcharts pffffttt.....

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/profile_images/1141584343854452736/pxUFEO_O_400x400.jpg

Maar bende gij ook handig met Photoshop en Google? O-) Er staat hier een vacture open ...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Domino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRT

SRT

sh4d0wman schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:04:
[...]
Flowcharts pffffttt.....

[Afbeelding]

Maar bende gij ook handig met Photoshop en Google? O-) Er staat hier een vacture open ...
Met Google ben ik wel handig.

Photoshop heb ik daarin tegen nooit echt iets mee gedaan.
Het staat dan toevallig wel nog op m'n computer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:25
LIT 👀

nothing stops this train

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 23:59

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZD8taYk-H6LEYpayLhiF5i6mHnY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bc0TBnR6df2xVM2w6yXtcWXu.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:26

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

In de BrunAi
Is weer eens iets anders dan de bladen bevuilen.

Goh wat saai, dikke staven willen we zien. Wel groen als het even kan B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Matic gaat ook lekker zie ik opeens, die outperformed zelfs BTC op dit moment!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 16:11:
Matic gaat ook lekker zie ik opeens, die outperformed zelfs BTC op dit moment!
Matic is dan ook goed voor het milieu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Daar heb ik wel eens iets over voorbij zien komen. Is dat wat?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

sh4d0wman schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 16:09:
[...]

In de BrunAi
Is weer eens iets anders dan de bladen bevuilen.

Goh wat saai, dikke staven willen we zien. Wel groen als het even kan B)
23 is een mooi priemgetal. Maar 29 is een mooier priemgetal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

NeoflexNL schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 16:14:
[...]

Er zijn 6 nullen bijgekomen in 2 dagen tijd.

https://poocoin.app/token...d2c136ef03c3cff69fc995c4d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 23:00
NeoflexNL schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 16:14:
[...]

Er staat een 0 voor. Wat denk je dan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
oh shiiiii.......RUGPULL :o

[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 08-02-2023 16:27 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
lucatoni schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 11:19:
Ben benieuwd of ze hun voorwaarden al aangepast hebben, daar scheen begin januari in te staan dat de reden dat je niet kon withdrawen of depositen was om criminaliteit / witwassen tegen te gaan. Inderdaad een no-go voor serieuze SCers die alles netjes koud hebben staan.

serieus...

oh wacht...

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Wat zou het mooi zijn dat bij een dergelijke rugpull de politie je van het bed komt lichten. En daarmee bedoel ik de oprichters van zo'n scam project. Als je met voorbedachte rade mensen gaat oplichten dan verdien je daar een gepaste gevangenis straf voor plus compensatie voor alle gedupeerden.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Bitcoin weer onderweg naar de onderkant van het channel. (Edit: Plaatjes uploaden werkt weer...)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TfATITF2KcPI4oQxZKsl4veMLAg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GXoRsVME7QPgapD1gpU9rhho.png?f=fotoalbum_large

Los van de negativiteit rondom PlanB, staan veel signalen uit deze video nu wel op switch bearmarket -> bullmarket:
[YouTube: PlanB: 7 Bull Signals!]

Zou mooi zijn als de onderkant van het channel nog eenmaal wordt getest, daarna aan de bovenkant met een grote groene candle eruit ontsnappen aub...

[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 08-02-2023 16:56 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:38
Taro schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 16:55:
Bitcoin weer onderweg naar de onderkant van het channel. (Edit: Plaatjes uploaden werkt weer...)
[Afbeelding]

Los van de negativiteit rondom PlanB, staan veel signalen uit deze video nu wel op switch bearmarket -> bullmarket:

Zou mooi zijn als de onderkant van het channel nog eenmaal wordt getest, daarna aan de bovenkant met een grote groene candle eruit ontsnappen aub...
Zou mooi zijn , moest hier net wel stiekem om lachen , wat u think ?

https://newsbit.nl/crypto...-koers-van-23-80-in-juni/

https://twitter.com/Crypt...oers-van-23-80-in-juni%2F

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O0ViwHaGk_FbstosjemxrwbruVE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yvx8idQ6wz01TD32nVg4P6Xl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 16:55:
[Afbeelding]

Het zou mooi zijn maar ik verwacht het niet. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nog een wickje eronder en dan hopelijk weer stijgen. Zowel spot als leverage ingestapt en hopen op het beste.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PupJ6LXPndpnpoleoUfBVBdF97w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1upFgCBu8wWWQML1h1pzyRMN.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 22-09 10:14
Taro schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 17:21:
Nog een wickje eronder en dan hopelijk weer stijgen. Zowel spot als leverage ingestapt en hopen op het beste.
[Afbeelding]
Welcome aboard! . Stoploss en/of handmatige actie om te zeggen ok verkeerde kant op sluiten die hap rond de blauwe lijn / 22.1k ? :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
En het is nog geen eens 14 februari $✓

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
twit schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 17:22:
[...]
Stoploss en/of handmatige actie om te zeggen ok verkeerde kant op sluiten die hap rond de blauwe lijn / 22.1k ? :)
Gewoon heel hard hopen en duimen. Bouncen op/rond de 22.1-22.2k zou super mooi zijn, maar dan heb ik deze positie voor de zekerheid al lang gesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:14
Taro schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 17:27:
[...]

Gewoon heel hard hopen en duimen. Bouncen op/rond de 22.1-22.2k zou super mooi zijn, maar dan heb ik deze positie voor de zekerheid al lang gesloten.
mijn long gaat dicht op 22k

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
En dat was de wick eronder... Nu hopelijk moon *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hWLQX8jG2bvL-AqzMwy1OGzng0g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ghm575dj8p2hdePBzJ3ter5R.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Die super lang openstaat? Vermoed je dat de 22k het niet zal houden? Ik twijfel daar persoonlijk wel aan.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 17:29:
En dat was de wick eronder... Nu hopelijk moon *O*
[Afbeelding]
ja meer dan een maand nu ja. Nee verwacht niet dat hij onder de 22 komt. Gok dat hij vanaf hier weer up gaat. Maar dit moet wel de laatste keer zijn. Onderkant is nu gewoon te vaak getest. Dat gaat vanzelf een keer fout. En als ie echt kapot gaat, gaat ie zeker dieper dan 22k. En bij 22k heb ik 300% winst. Dat wil ik niet weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Toch weer een bounce. Niet verwacht...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
jvel92 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 11:14:
[...]

Dit is een bear market rally. We hebben de bodem voor BTC wellicht vorig jaar al wel gezien, maar verwacht wel dat we deze in de loop van het jaar opnieuw gaan opzoeken en daar mogelijk een tijdje blijven hangen.

Wat mij betreft te veel indicatoren die erop wijzen dat we dit jaar niet structureel omhoog gaan. Hernieuwde opleving van inflatie en geo-politieke risico's. Je ziet ook dat men weer hebberig wordt en geen genoegen neemt met een +100% op een random shit coin.

Afgelopen weekend zelf flink risico afgeschaald en vrijwel alle alt's de deur uit gedaan. Betreffende alt's stonden vorig jaar onder water en heb ze nu kunnen verkopen met winst. Belangrijke les voor mezelf om alt's niet meer lang aan te houden of te locken voor staking.
Hear hear. Komt overeen met wat ik al een tijdje zeg. Zelf vorige week een behoorlijk aandeel stonks en crypto uit de deur gedaan. Stonks nu 70% cash, crypto 60%. Kleine flex: ASML op de top verkocht.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 17:54:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OsczlJc0LRpP2_GqpZnPN_tmlJQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sXTUhC4gAH7n8n1cCZCB01pY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Phcwe-Klp6hzGSEpVIITf1jc3Ys=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xWl2Gs6hBnYfKn0CO2kXJiF5.jpg?f=fotoalbum_large

Geniet ervan zolang het kan, voor je het weet is het voorbij.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 17:54:
Ha!

I’ll bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming

:+

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Skrunsies schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 18:01:
[...]

Ha!

Volgens de box van Taro gaat de TA nog spot on! :)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:26
Zwaar offtopic, maar kunnen we ChatGPT trainen met de post database van @Verwijderd? Daarna is het een kleine stap om “hem” middels een script weer terug te halen naar de SC.

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

Nog nooit zo snel 20% profit gepakt :+ only in crypto..

Meer geluk dan wijsheid. Zat toevallig op binance toen de pump kwam. Volgens mij door nieuws van coinbase listing.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QJf4SiGDznNL1sjUu0Ho0oshbr4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ieGdUQKIDOjwYIBmwk7vqk5f.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Therapy777 op 08-02-2023 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Therapy777 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 18:14:
Nog nooit zo snel 20% profit gepakt :+

Meer geluk dan wijsheid. Zat toevallig op binance toen de pump kwam. Volgens mij door nieuws van coinbase listing.

[Afbeelding]
Ik zag vandaag die gft op 100 nog wat % en dacht nehh..
Zag hem volgens mij net op 400 nog wat %... :X

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:11

Darrell

Fiat moonboy

Noob

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
zwembroek schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 18:07:
[...]

Volgens de box van Taro gaat de TA nog spot on! :)
Yup, de x10 staat nu op +8%, dat is 4x zoveel als de stijging van DOT vandaag :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f6YvXAcOptVLaYkCG0qHTaB0QUE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7ansiucgCxUxU2hhfwRLewKw.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 08-02-2023 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 20:57

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 18:26:
[...]

Yup, de x10 staat nu op +8%, dat is 4x zoveel als de stijging van DOT vandaag :)
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9I0moWMVvd6NqdZfx9whndb3e38=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/m3U4JImgRaDuTgARw2wbFwsq.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 18:26:
[...]

[Afbeelding]
_O- Kom der maar in @Skrunsies ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Masstje
Gifje of 100 zwaaiende vingers incoming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 02:08

Hier gaat het wel heen volgens mij, als gevolg van Celsius etc.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_pjMP6o0G51OuWNqGUcULmF1L08=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Cke0odMglGIGD8nA8qea39Dq.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17:58

raq

Stovirpi schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 18:10:
Zwaar offtopic, maar kunnen we ChatGPT trainen met de post database van @Verwijderd? Daarna is het een kleine stap om “hem” middels een script weer terug te halen naar de SC.
Ik wil geen zuurpruim zijn, maar we zitten hier op een cryptoforum. @Verwijderd moeten we toch niet willen klonen met de techniek van een boomertechreus. Daar hebben we toch al die fantastische AI muntjes voor?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Laatst online: 15:38

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Domino
Skrunsies schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 18:01:
[...]

Ha!

/reddit-mode

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/udT2W-xlosl1zs8kq2TaQZAue3Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gniTbvEfenmxbJDWEFR9mPDD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsky
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 10:41
resusaapje schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 22:56:
Jaaa, het is zover! Je kunt weer RVN minen zonder er geld op toe te leggen. Mining season is coming! *O*
Als je al die tijd juist door was gegaan had je mooi een bodempje kunnen leggen voor de difficulty bomb inslaat ;) maar het waren koude ongure tijden met de stroom prijzen

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Hey @Taro!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J3oXUVcrJCidcLXWwd6jv2DU7X4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/w8KdT0Gy71KV1UJTUOjYjyJs.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ONCz1XszjiQVsqmkC3t1GJR45Xw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rau74iTbbNNBofx0X3F2HpCY.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5dBAbTSBfbfFo7RheO5lhfHgdCg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ouvWkiwi9ozlqiaXc6Tljs1g.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jGFnlVeW1HKVsGzoxXVIhAjLD0g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wAjVFys45yAYdlxmkXxgoWpL.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eNWrIIfCh9Ie-75_4EtHQkAgUFg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MwgzmH5ElYzGoqvWl5Hw8BoE.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B3-XdZnbApPrsR6Rzy892AllMWM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jD6nVQfsFwMGmaXy2hmioesS.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f5xZEYobWuCwAf6KUCHmoYe3B8M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XkqToL6A9o5BeZiPNnZVt5ML.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
vul maar in:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TLlprebfIQWwMz0q5hdtrlsgcNc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/klEI2C5S5SkRtBuTPKavuTi4.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
Stovirpi schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 18:10:
Ik vind dit toch zo machtige mooi.

Vanochtend in het zonnetje met de Puch naar de fabriek. De baas gezegd dat ik leuk vind wat ik doe - en daarna anderhalf uur shag gerold in het magazijntje.

Kom ik ‘s avonds thuis, staat het eten op tafel en jongens, het PF diep in het groen. Prachtig toch. Zou ik als nuchtere Fries geloven in een God, dan was ‘ie ons goed gezind.

Ben er van overtuigd dat deze ponzi alleen maar verder omhoog kan - maar als het niet zo is ben ik toch gelukkig. Want aan het einde van de dag zijn het maar schijtmunten.

Wat echt telt zijn de kleur van hart, je intenties en hoeveel houtpellets je nog hebt.

—-

Dit bericht is automagisch gegenereerd door VERWIJDERD69.ai

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

MrMrq schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 20:33:
[...]

Ik vind dit toch zo machtige mooi.

Vanochtend in het zonnetje met de Puch naar de fabriek. De baas gezegd dat ik leuk vind wat ik doe - en daarna anderhalf uur shag gerold in het magazijntje.

Kom ik ‘s avonds thuis, staat het eten op tafel en jongens, het PF diep in het groen. Prachtig toch. Zou ik als nuchtere Fries geloven in een God, dan was ‘ie ons goed gezind.

Ben er van overtuigd dat deze ponzi alleen maar verder omhoog kan - maar als het niet zo is ben ik toch gelukkig. Want aan het einde van de dag zijn het maar schijtmunten.

Wat echt telt zijn de kleur van hart, je intenties en hoeveel houtpellets je nog hebt.

—-

Dit bericht is automagisch gegenereerd door VERWIJDERD69.ai
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:44

resusaapje

h less

wortelsky schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 20:25:
[...]

Als je al die tijd juist door was gegaan had je mooi een bodempje kunnen leggen voor de difficulty bomb inslaat ;) maar het waren koude ongure tijden met de stroom prijzen
Die schijtmunt kopen is goedkoper

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:26
Verwijderd69.ai weet wat Jaapio aan het doen is nu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qe3HivMGxA1sVSFeSZ1ahffLXhM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y02ld1LFVM787NYsBEro9LRo.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Het wringt wel een beetje onder aan dat channel volgens mij..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
NeoflexNL schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 21:18:
Het wringt wel een beetje onder aan dat channel volgens mij..
Ja, of gewoon een retest. Aan de andere kant is de bovenkant ook al een aantal keren getest. Ach, als Bitcoin uiteindelijk 10 jaar lang in een opgaand channel blijft steken vind ik het ook prima :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GejRQPJMCUqN7GzzFOcVgfhGqQo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9bUCYOeMhivxJaTiLXfmMfep.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:02
Gedaan!

De vorm van de eerste lijkt eigenlijk op de 2e maar zonder de 2e dip.

Dus dan zou het eerder zo lijken :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0CI5ltqhp7W-I2_RE4ZgbanHQlo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7vHVwNfivKaydgrFgVaYRVMg.png?f=fotoalbum_large

Maar kijk enkel naar de vormpjes :+ veel verder kwam ik op de de kleuterschool ook al niet en dat is niet beter geworden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:44

resusaapje

h less

ASTR O+

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o8jBz4bEcyx-MYZ_XP0u2pCMFM8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ONkz3AFB6YqCghWrUjILKNo4.png?f=fotoalbum_large

DXY met een cruciaal niveau aan het flirten.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-09 00:52
Op zo'n altcoin dip zat ik te wachten, dus het is nu tijd om ballen te tonen. Maar er blijft wel wat aan de kant staan voor als we nog lager gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 14:06
(jarig!)
BTC test onderkant van de support (op $22425)

Dit is een goude kans voor leverage traders :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
ScuL schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 04:56:
BTC test onderkant van de support (op $22425)

Dit is een goude kans voor leverage traders :)
kijken wat ie doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-09 07:48
ASTR had ik een jaar geleden niet verwacht dat die zo ging gaan.
Heb een tijd geleden toch maar een zakje gekocht..

Zitten nu te staken in een paar dApps.
Door te staken ben in mij in de projecten gaan verdiepen, om uit te maken wie ik zou steunen.
Zitten echt een paar met potentie bij, maar ja dat wil in crypto niets zegggen, we zien wel bij de volgende bull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3u-hAz6GqYe4YNgPNuntrDyouDY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bmdGr3IFx13LwCc4NOBELCYO.jpg?f=user_large

Zijn volgende tweet was 12k :>

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
Tering astar....ik heb de boel van de ledger gehaald en eerst verkocht. Deze winst was te easy en te snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:11
zwembroek schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 07:06:
Tering astar....ik heb de boel van de ledger gehaald en eerst verkocht. Deze winst was te easy en te snel.
Paper hands haha. Nee goed bezig, winst is winst. Heb er ook maar aankoop bedrag was niet al te laag dus laat ze stake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 02:08
Het grappige is dat het echt zo werkt op dit moment. Oasis (Rose) geeft aan dat ze ‘iets’ met Ai doen. Ik dacht met Meta (Facebook) als ik het goed begrijp. Knalt zo ff de lijst binnen _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zbmTt_UB6wYXR-BqCdXoRD_6LWA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lk3jUQkDy07KPTXPmXfnOABI.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 224 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!