Om vervolgens hard gedumpt te worden.Kol Nedra schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 22:10:
BIFI houd van snelle pumps......
Een echt sletje onder de crypto's, echt wat voor @Verwijderd dus!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Om vervolgens hard gedumpt te worden.Kol Nedra schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 22:10:
BIFI houd van snelle pumps......
Bloedworst is het!YES schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 23:00:
[...]
Om vervolgens hard gedumpt te worden.
Een echt sletje onder de crypto's, echt wat voor @Verwijderd dus!
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
[ Voor 42% gewijzigd door Darrell op 05-02-2023 00:42 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 21:13:
Ik wil jullie even een pareltje melden waar ik zelf een bag van heb. Ongegeneerd shillen dus.
The Craph.
Ik heb heb zelf een diepgaande DD (Due Diligence) gedaan voor deze shitcoin, dit scheelt jullie weer een boel tijd. Zo ben ik.
Te Craph is een crypto muntje. Maar niet zomaar één, zeer uniek. Er zijn namelijk niet zoveel soorten munten in omloop, maar 30.000 soorten ofzo. Dit maakt The Craph zeer schaars, ofzo. - Voeg hier nog wat betere argumenten toe.
Gewoon kopen dus. Veel. Ook DCA.
De logo test:
[Afbeelding]
Geslaagd wat mij betreft. Niet alleen een blauw logo, maar ook met verlooptinten. Dit is zeer bullish, we weten allemaal dat blauwe logo's het goed doen in de bull. Maar verlooptinten erbij, dan moet die troep bijna wel gaan moonen.
Tokenomics
[Afbeelding]
De tokenomics zijn zo dik dat ze bijna je telefoon uit peuren. Dat is altijd een teken van dikke tech.
Ecosysteem
[Afbeelding]
Het ecosysteem is echt dik in orde. The Craph heeft bubbels, maar ook astronauten voor als die bende naar de maan gaat. Zo weet je allerlei dingen zeker. Toch?
In de verte zie je vast ook wel een raket. Slim gedaan want deze meuk gaat naar de maan.
En je ziet zelfs een soort kerncentrale. Haha what. The. Fuck. Zieke fucking bende man.
Frisbee
[Afbeelding]
Hier zitten de astronauten op een frisbee. Een teken dat deze munt zeker dingen goed kan oplossen. Vooral veel problemen die nog niet zijn bedacht natuurlijk.
De afgrond
[Afbeelding]
The Craph is sowieso heel erg scalable denk ik, en als de ponzi weer eens collectief de afgrond in pleurt dan is er een soort bel die blijft zweven zodat deze munt nooit* de afgrond in kan storten en -99% kan gaan.
* Vaak ook wel.
Geen financieel advies
[Afbeelding]
Deze post is onder geen enkel geding financieel advies.
Geintje hoor, juist wel. Je kunt deze coin geheel risicovrij* aanschaffen. Je kunt eigenlijk nooit** verlies maken op deze coin, tenzij de koers gigantisch crasht.
* Ongelooflijk risicovol.
** Verlies bij hodlen door meerdere market cycles gegarandeerd
Vra gepakt?BoulaMouzer schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 20:05:
[...]
Twijfel nog tussen CSPR HBAR of VRA... keuze keuze...
Of maybe neem ik ze alledrie, ben toch gewend om rekt te gaan.
Ben gisteren niet helemaal eerlijk geweest, zit al een tijdje in HBAR CSPR en VRA...
BoulaMouzer schreef op zondag 5 februari 2023 @ 09:16:
[...]
Ben gisteren niet helemaal eerlijk geweest, zit al een tijdje in HBAR CSPR en VRA...
Als ik het me goed kan herinneren is HBAR toch de grootste scam coin ever?? Geen zin om het te googlen maar deze ken ik zelfs. Verbaas me dat die munt er nog is eigenlijkBoulaMouzer schreef op zondag 5 februari 2023 @ 09:16:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
En toch heb ik met dit soort scam coins, heel wat centjes binnengeharkt.anti elppa schreef op zondag 5 februari 2023 @ 09:24:
[...]
Als ik het me goed kan herinneren is HBAR toch de grootste scam coin ever?? Geen zin om het te googlen maar deze ken ik zelfs. Verbaas me dat die munt er nog is eigenlijk
[ Voor 3% gewijzigd door BoulaMouzer op 05-02-2023 09:43 ]
anti elppa schreef op zondag 5 februari 2023 @ 09:24:
[...]
Als ik het me goed kan herinneren is HBAR toch de grootste scam coin ever?? Geen zin om het te googlen maar deze ken ik zelfs. Verbaas me dat die munt er nog is eigenlijk
Wat heeft Safemoon met Hedera te maken of mis ik iets?
[ Voor 5% gewijzigd door Alpina op 05-02-2023 09:48 ]
Stack Sats
zou leuk zijn als we de weekly groen kunnen sluiten. Zou dan de 5e op rij wordenStovirpi schreef op zondag 5 februari 2023 @ 10:12:
Wen uitbraak naar boven of onder? Ik heb behoefte aan wat dopamine shots.
Helemaal niks, behalve dat het een grotere shitcoin was/is.Alpina schreef op zondag 5 februari 2023 @ 09:47:
[...]
Wat heeft Safemoon met Hedera te maken of mis ik iets?
De eerste is wel een iets grotere shitcoin.
Is het een scam coin ja?anti elppa schreef op zondag 5 februari 2023 @ 09:24:
[...]
Verwijderd
Onze eigen SC pump&dumpVerwijderd schreef op zondag 5 februari 2023 @ 10:49:
Ik zie dat mijn GRT shill goed is aangeslagen. Vergeet echter niet om tijdig winsten te nemen op deze zeer gure shitcoin.
We weten allemaal dat enige vorm van moreel compleet afwezig is onder altisten, dus je weet zeker dat je met de bags blijft zitten wanneer de ponzi weer down gaat.
Verwijderd
Wel tegen de regels...
SC SC ShitCoin SlowChat.......
Met een georchestreerde pump&dump is buy high sell low nog makkelijker geworden, duimpje!Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2023 @ 10:52:
[...]
Wel tegen de regels...
Hopelijk krijg ik nu eindelijk een permaban zodat ik mijn leven kan hervatten.
Dat zou mooi zijn.Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2023 @ 10:52:
[...]
Wel tegen de regels...
[ Voor 49% gewijzigd door Domino op 05-02-2023 11:17 ]
Verwijderd
anti elppa schreef op zondag 5 februari 2023 @ 10:31:
[...]
zou leuk zijn als we de weekly groen kunnen sluiten. Zou dan de 5e op rij worden
Domino schreef op zondag 5 februari 2023 @ 11:14:
You’ll own nothing, be a part of nothing and be happy
A man can dream.
Ondertussen staat op die smerige Auto Invest alles in het groen. Bummer
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
Ik kan je garanderen dat er hier geen altcoins gekocht wordenAlpina schreef op zondag 5 februari 2023 @ 11:13:
[...]
Dat zou mooi zijn.
Maar waarschijnlijk val je binnenkort voor je eigen GRT chill, koop je nog meer bij want deze kan wel eens echt x100 gaan in een bullrun? en ga je uiteindelijk nog meer rekt.
De ironie.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Stack Sats
Dat sowieso, dit soort moves van 0 volume, naar stuk meer binnen 5 min is altijd een groepje wales of eingelijk maar 1 die ff op sell druk om em door een niveau te duwen. Soms openen ze dan eerst een short en sellen ze spot een berg......you do the math
Lekker in de US, wekker op zondagochtend vroeg zetten, en handelen met voorkennis.anti elppa schreef op zondag 5 februari 2023 @ 14:13:
[...]
Dat sowieso, dit soort moves van 0 volume, naar stuk meer binnen 5 min is altijd een groepje wales of eingelijk maar 1 die ff op sell druk om em door een niveau te duwen. Soms openen ze dan eerst een short en sellen ze spot een berg......you do the math
Jaapio.. een digitale ban betekend dat je de volledige kroeg op bezoek krijgt.Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2023 @ 10:52:
[...]
Wel tegen de regels...
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Heel netjes de onderkant geraakt idd!anti elppa schreef op zondag 5 februari 2023 @ 14:05:
tikte precies onderkant van opwaarts bewegend kanaal aan. Nu weer up?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Heb je nog een gevoel bij SOL & ATOM?Taro schreef op zondag 5 februari 2023 @ 14:36:
[...]
Heel netjes de onderkant geraakt idd!
[Afbeelding]
Longs geopend op BTC & ETH.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Nee.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
En bij BTC? U heeft de keuze tussen een ja en een ja
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Zoals mijn zoontje vroeger zei: "vind je me schattig of ja"PlanR schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:01:
[...]
En bij BTC? U heeft de keuze tussen een ja en een ja
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Eindelijk iemand die het snapt meer ass
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Wanneer sluit je zo'n long OF zet je blind een Trailing Stop van $ 200,-- op ETH erin?
[ Voor 1% gewijzigd door Martine op 05-02-2023 16:07 . Reden: durftevragen :) ]
Huh?!PlanR schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:32:
23K grappig. Maar het gaat al te lang goed…
Als die onder het kanaal komt neem ik aan.Martine schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:06:
[...]
Wanneer sluit je zo'n long OF zet je blind een Trailing Stop van $ 200,-- op ETH erin?
Bedoel, dat we al een tijdje iets te mooi omhoog gaan..
[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 05-02-2023 16:46 ]
Maktub
Verwijderd
Zelfs de ShitCoin SC is saaiVerwijderd schreef op zondag 5 februari 2023 @ 18:22:
Ik ben van mening dat we vandaag de allersaaiste dag sinds het ontstaan van Bitcoin hebben mogen aanschouwen.
toch is het best belangrijk wat er nu gebeurd. Zijn aardig wat sellers, als dat niet snel omslaat gaan we toch wel echt een aardige rode weekly candle krijgen ben ik bangVerwijderd schreef op zondag 5 februari 2023 @ 18:22:
Ik ben van mening dat we vandaag de allersaaiste dag sinds het ontstaan van Bitcoin hebben mogen aanschouwen.
Ja.Martine schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:06:
[...]
exact, dan gaat mijn long ook dicht. Voor je het weet staan we weer op 20k.Taro schreef op zondag 5 februari 2023 @ 18:38:
Als dit niveau het niet houdt.... HODL!!
[Afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 05-02-2023 18:47 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Het blijft allemaal een gok. Ik heb gekozen voor risico spreiding. Deels hold voor als we plotseling moon gaan. Bij elke dip zoals nu koop ik een beetje bij. En altijd wat fiat/stables houden voor als we nog verder gaan dippen...Vis schreef op zondag 5 februari 2023 @ 18:52:
Ik wilde vanmiddag nog een DCA doen maar helemaal vergeten door andere zaken. Mooi, krijg ik nu meer satjes voor mn centjes. 👍🏼 Helemaal prima.
Of toch nog wachten op morgen? 🙄
Helemaal waar, en anders is het toch geen DCA meer hè.. stick to the plan, zojuist bijgekocht. We zullen zo dus weer verder dippen! Thank me later_Gast_ schreef op zondag 5 februari 2023 @ 19:01:
[...]
Het blijft allemaal een gok. Ik heb gekozen voor risico spreiding. Deels hold voor als we plotseling moon gaan. Bij elke dip zoals nu koop ik een beetje bij. En altijd wat fiat/stables houden voor als we nog verder gaan dippen...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Precies. Stick to the plan, dan moet het wel goed komenVis schreef op zondag 5 februari 2023 @ 19:21:
[...]
Helemaal waar, en anders is het toch geen DCA meer hè.. stick to the plan, zojuist bijgekocht. We zullen zo dus weer verder dippen! Thank me later
Morgenochtend vijf uurVis schreef op zondag 5 februari 2023 @ 18:52:
Ik wilde vanmiddag nog een DCA doen maar helemaal vergeten door andere zaken. Mooi, krijg ik nu meer satjes voor mn centjes. 👍🏼 Helemaal prima.
Of toch nog wachten op morgen? 🙄
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Meestal word ik Sick door het volgen van the plan..._Gast_ schreef op zondag 5 februari 2023 @ 19:27:
[...]
Precies. Stick to the plan, dan moet het wel goed komen
Klopt, het is ook een lange weg met veel dips...BoulaMouzer schreef op zondag 5 februari 2023 @ 19:35:
[...]
Meestal word ik Sick door het volgen van the plan...
[ Voor 10% gewijzigd door _Gast_ op 05-02-2023 19:41 ]
En weer een maand later op 15K..._Gast_ schreef op zondag 5 februari 2023 @ 19:39:
[...]
Klopt, het is ook een lange weg met veel dips...
Je kunt het ook zo bekijken: 5 januari stond BTC op 17k en een maand later staat het op 23k...
Haha dat weet ik niet, maar ik ben er wel op voorbereid. Altijd wat achter de hand hebben om in te slaan met korting...
GRT all the way, what else?
[ Voor 13% gewijzigd door Ryderr op 05-02-2023 21:31 ]
Excellence does not require perfection.
ik ga morgen een flinke dca doen op Bitcoin en boomer aandelenVis schreef op zondag 5 februari 2023 @ 19:21:
[...]
Helemaal waar, en anders is het toch geen DCA meer hè.. stick to the plan, zojuist bijgekocht. We zullen zo dus weer verder dippen! Thank me later
nothing stops this train
We zitten toch in de slowpush naar de 100k?PlanR schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:23:
Bedoel, dat we al een tijdje iets te mooi omhoog gaan..
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
Buy_another_dayVerwijderd schreef op zondag 5 februari 2023 @ 21:59:
Daarstraks mijn FET verkocht op ,38 en nu staat die op 0,45. Fml. Hopelijk een retrace komende nacht..
Stack Sats
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
hij zit nu ook strak op de 99ma 4h. kijken of die houdScuL schreef op maandag 6 februari 2023 @ 06:06:
De DXY piekt en ramt tegen de MA40D aan ($103)
Als de DXY hier een afwijzing krijgt dan komt BTC weer omhoog binnen het channel
Is idd flink aan het moonen..anti elppa schreef op maandag 6 februari 2023 @ 06:31:
[...]
hij zit nu ook strak op de 99ma 4h. kijken of die houd
ik had het over support voor btc in mijn post
Het is omdat ik geen zin heb in dat gedoe met trustwallet en bsc chain anders had ik met je meegedaan.Gelukszoekr schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:32:
@_Gast_ Is dit niet wat voor jou? Die Creampai?
Ik kon het niet laten en heb gisteren een paar tientjes in deze gokkast gegooid. Ze hebben immers een werkende website. Dat was een snelle x3. Het heeft nog maar iets van 100 hodlers
https://poocoin.app/token...d2c136ef03c3cff69fc995c4d
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik doe met je mee. 2 kratjes Grolsch erin gegooid.Gelukszoekr schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:32:
Ik kon het niet laten en heb gisteren een paar tientjes in deze gokkast gegooid. Ze hebben immers een werkende website. Dat was een snelle x3. Het heeft nog maar iets van 100 hodlers
AI coins hebben de hype, maar de grote meute springt er nog niet op. BTC moet blijkbaar eerst nog even verder naar beneden incl. alle alts.Gelukszoekr schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:32:
en aans löpt wa vast
Ik ken iemand met een big pile of OraiTaro schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:46:
[...]
AI coins hebben de hype, maar de grote meute springt er nog niet op. BTC moet blijkbaar eerst nog even verder naar beneden incl. alle alts.
Kijk zojuist even in mijn BSC wallet en zie nog een stapel ORAI staan, die is vandaag ook +33% gegaan en sinds de aanschaf al minimaal x2, helemaal vergeten, ook aangeschaft na een shill van iemand hier
Had nog wat verloren BNB op metamask staan, welke ik geprobeerd heb om te zetten naar PAI, alleen kom ik er niet doorheen en continu melding: This transaction will not succeed either due to price movement or fee on transfer. Try increasing your slippage tolerance. terwijl het converteren naar andere shitcoins wel gewoon lukt..Gelukszoekr schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:32:
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Je moet de slippage op 11-12% zetten. Het is een safemoon-achtige scam.BTFD schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:58:
[...]
Had nog wat verloren BNB op metamask staan, welke ik geprobeerd heb om te zetten naar PAI, alleen kom ik er niet doorheen en continu melding: This transaction will not succeed either due to price movement or fee on transfer. Try increasing your slippage tolerance. terwijl het converteren naar andere shitcoins wel gewoon lukt..
[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 06-02-2023 12:04 ]
Slippage op 12 zetten. Dan lukt het wel.BTFD schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:58:
[...]
Had nog wat verloren BNB op metamask staan, welke ik geprobeerd heb om te zetten naar PAI, alleen kom ik er niet doorheen en continu melding: This transaction will not succeed either due to price movement or fee on transfer. Try increasing your slippage tolerance. terwijl het converteren naar andere shitcoins wel gewoon lukt..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Niks mis mee eindelijk prijsactie buiten de range. Daar waar het echte geld zitTaro schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:16:
Dit kan weleens de verkeerde kant op gaan, wees voorzichtig...
[Afbeelding]
Short loopt vanaf 22.880 USD.
Taro schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:46:
[...]
AI coins hebben de hype, maar de grote meute springt er nog niet op. BTC moet blijkbaar eerst nog even verder naar beneden incl. alle alts.
Kijk zojuist even in mijn BSC wallet en zie nog een stapel ORAI staan, die is vandaag ook +33% gegaan en sinds de aanschaf al minimaal x2, helemaal vergeten, ook aangeschaft na een shill van iemand hier
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:43:
Ook ik ben inmiddels een trotse hodler van Creampai.
De 10% trading fee in/out is al best pittig, maar dat de eigenaar die fee ook kan modificeren is voor mij een rode vlag.BTFD schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:09:
Yes, inmiddels gelukt met 12%! Eerste shitcoin van 2023 is een feit..
Verwijderd
Rode vlag?Joost50 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:49:
[...]
De 10% trading fee in/out is al best pittig, maar dat de eigenaar die fee ook kan modificeren is voor mij een rode vlag.
Ik hou van een gokje maar dit is me iets te gortig... succes!.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq