[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 218 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.072 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:23
Kol Nedra schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 23:43:
Hmmm Flare op plek 103 ranking, lijkt nog vrij nieuw.
[Afbeelding]
https://www.coingecko.com/nl/coins/flare

Het is een Layer 1 blockchain, deze ga ik in de gaten houden, wie weet kan deze pumpen in next bullrun aangezien ie nieuw is :)

edit: te verhandelen op Kraken en je kan het staken..... YOLO heb er een kratje ingeduwd :+

/einde shill
Die troep heb ik gratizzz gekregen omdat ik lang geleden xrp in m'n pf had.
Ziet er uit als goeie shit.
100 miljard Totale supply, waarvan 10% in omloop...
Max supply: oneindig :+

Net als Songbird, ook gratizz, ook al goeie shit (y)

[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Unexist op 04-02-2023 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-09 09:49
Huh idd. Op coingecko plek 103 en op coinmarketcap veel hoger.. Nevermind, vermoedelijk houdt coinmarketcap geen rekening met hoeveel supply is vrijgegeven en locked is, waardoor de marketcap een pak hoger ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 23:31:
Kanonnen, verkoop ik in plaats van de helft van mijn ASML, al mijn ASML stonks. Limit order en market order tegelijk, zat niet goed op te letten. Ik voel me net @zwembroek die niet weet hoe boomertech DeGiro werkt. Zucht, moet ik dus weer bijkopen - of niet.

Ik zei tegen m'n pa dat ik slechts de helft wilde verkopen omdat ik nog exposure wilde houden aan de markt. Zegt hij "Ah ja, anders doe je natuurlijk niet meer mee" met een cynische ondertoon :-(

---

BTC.D RSI is undersold terwijl de normale RSI oversold is. Rektheid voor alts incoming?
Denk ik help je even met zoeken naar een oplossing...

Maar dit verzin je dan ook weer niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9kUaEU8chvkpsHTugYGsmlW20fA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zw62ln75VBXfAYCwuFsIgemg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 15-09 02:05
Lees hier graag. Maar ik vind het steeds triester worden. Terwijl de upgoing movement, al een maand bezig is.....Wat een jankers hier die de toon maken. Grow up. Of beweeg mee met de koers.

Koop wat ALT's, kan je tenminste vaker lachen als de bullrun begint.... :+ _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Urbanus op 04-02-2023 01:56 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Urbanus schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 01:52:
Lees hier graag. Maar ik vind het steeds triester worden. Terwijl de upgoing movement, al een maand bezig is.....Wat een jankers hier die de toon maken.
100% eens, smerige trieste bende is het hier.

Veel te serieus ook, ga binnenkort sowieso naar Fok!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 15-09 02:05
Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 01:57:
[...]

100% eens, smerige trieste bende is het hier.

Veel te serieus ook, ga binnenkort sowieso naar Fok!
Jouw levensverhaal is vanuit de diepte der krochten, ooit, vanzelfsprekend, altijd positief 8) :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:08

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Verwijderd ga dan!

oh ohhhhhh nee, ik herinner mij iets.... blijf aub hier op het oude vertrouwde GoT. O+

Afbeeldingslocatie: https://ih1.redbubble.net/image.1472231124.5940/ssrco,slim_fit_t_shirt,mens,322e3f:696a94a5d4,front,square_product,600x600.jpg

"Saaie koers wel, het lijkt bijna op echt geld."

Zo eens kijken of deze zin wat beweging gaat brengen.

@elektriekert stop daar eens mee. Je moet meer onzin posten, anders loopt opa weg naar Fok :/

edit: iemand nog bij Coinbase? Die gaat in onderhoud volgens hun mail. Geforceerd Hodl of Rekt, enjoy :P

[ Voor 21% gewijzigd door sh4d0wman op 04-02-2023 06:55 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:13
[Afbeelding]

Het is een Layer 1 blockchain, deze ga ik in de gaten houden, wie weet kan deze pumpen in next bullrun aangezien ie nieuw is :)

edit: te verhandelen op Kraken en je kan het staken..... YOLO heb er een kratje ingeduwd :+

/einde shill
Ummm, ff denken, hoe zat het ook alweer.
Ik kreeg SPARK tokens geairdropped omdat ik XRP hield (heb)
Daarna kon ik ik deze 1 op 1 wisselen voor flare tokens ofzoiets.

Ze hebben er iets van 2 jaar langer over gedaan voor de release dan dat eigenlijk de bedoeling was _O-

Ben benieuwd of dit wat wordt

Edit: ojah, een Flare claim heb ik en songbird 8)7

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:29

YES

Moderator General Chat
Lees hier graag. Maar ik vind het steeds triester worden. Terwijl de upgoing movement, al een maand bezig is.....Wat een jankers hier die de toon maken. Grow up. Of beweeg mee met de koers.

Koop wat ALT's, kan je tenminste vaker lachen als de bullrun begint.... :+ _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uc7icx5_Mf_Z1V4_X9qoP2LDtYo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZYmfg5mTwywyCTkzvft4OR1j.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online

Jij post alleen snachts en verwijderd meestal alles toch maar weer snel daarna.

Triest?

_O-

Ps welke alts trouwens :+

[ Voor 3% gewijzigd door Alpina op 04-02-2023 08:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11:53
Lees hier graag. Maar ik vind het steeds triester worden. Terwijl de upgoing movement, al een maand bezig is.....Wat een jankers hier die de toon maken.
Ik lees één post de laatste uren waarin wordt gejankt over de huidige uptrend - en dat is mijn eigen verzoek om een rode candle.

Dat verzoek was niet serieus én is niet opgepakt door de rest. Dus om nou te spreken over ‘jankers’ die ‘de toon maken…’

Maar misschien bedoelde je iets anders. Dat wordt niet echt duidelijk in de ruis, Ron.

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
[Afbeelding]

/einde shill
Flare? Dat kreeg ik gratis via een XRP airdrop van +-2 jaar geleden. Daar zou ik niet direct in investeren. Natuurlijk zal die wel iets doen, maar ik verwacht meer van anderen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wat apart, ik ervaar dat juist helemaal niet zo. Zijn je voelsprieten wel in orde?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:07

NeoflexNL

Forever young

24k babe gemist?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dQexV26q9g44EdmBO94wzqxcpng=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/hze17UBemUbIb5Aw9pFk4vZk.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:56
Blijf toch zo onveranderd bullish voor COTI. Met 120 dagen staken in hun treasury (standaard 7% APY), nu met verdeling van Djed fees een bump naar 14,7% APY. Dit, voordat het ecosysteem gaat groeien, met Multidag 2.0 (enterprise tokens) en uitbreiden van de treasury 2.0 waar ook andere stablecoins kunnen worden gedeponeerd. Tel de fee's er straks maar bij op!

Mooi voor de next bullrun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:23
keanu_ schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 09:32:
Blijf toch zo onveranderd bullish voor COTI. Met 120 dagen staken in hun treasury (standaard 7% APY), nu met verdeling van Djed fees een bump naar 14,7% APY. Dit, voordat het ecosysteem gaat groeien, met Multidag 2.0 (enterprise tokens) en uitbreiden van de treasury 2.0 waar ook andere stablecoins kunnen worden gedeponeerd. Tel de fee's er straks maar bij op!

COTI ook lang gevolgd en gehad. Nu al een tijd niet meer. Zal er weer eens induiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barracuda6247
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 26-09 15:38
keanu_ schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 09:32:

Deze COTI? https://coincodex.com/crypto/coti/

Met een annual inflation van 65+%? Dan is 14.7% toch schandalig weinig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Het kan hard gaan als een munt in price discovery gaat. (GMX en GNS)

Heb ze beide niet meer gekocht uiteraard :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 09:46:
Het kan hard gaan als een munt in price discovery gaat. (GMX en GNS)

Heb ze beide niet meer gekocht uiteraard :')
GMX heb ik al eventjes, geen target gezet, gewoon kijken wat ie doet in een bullrun :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:56
Barracuda6247 schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 09:43:
[...]

Deze COTI? https://coincodex.com/crypto/coti/

Met een annual inflation van 65+%? Dan is 14.7% toch schandalig weinig?
Zo is er inderdaad wat voor te zeggen, maar dat geldt voor een total cap van 2B coins die gaan vrijkomen.
Er vanuit gaande dat de prijs, martketcap nu 110milj, harder gaat stijgen. Durf ik deze gok makkelijk te maken. Hence, het ecocysteem wat ik noemde. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
YES schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 09:47:
[...]

GMX heb ik al eventjes, geen target gezet, gewoon kijken wat ie doet in een bullrun :)
Zie nu pas dat GNS nog maar een aantal dagen is gelist op een exchange die ik heb (Mexc)

Dus die kopen we nog wel ergens aan deze dagen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zUY-sgcCG0QlDO81OohNEwiOy6Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tbuuJydY7MhqQfyM5982dr1E.jpg?f=fotoalbum_large

Als dat geen Gains worden? :+

[ Voor 37% gewijzigd door Alpina op 04-02-2023 10:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 10:04:
[...]

Zie nu pas dat GNS nog maar een aantal dagen is gelist op een exchange die ik heb (Mexc)

Dus die kopen we nog wel ergens aan deze dagen.

[Afbeelding]

Als dat geen Gains worden? :+
Ik ken GNS helemaal niet, maar gains klinkt altijd goed, misschien maar eens een fluitje van kopen :) GMX kwam ik toevallig tegen, een shill ergens gelezen en wat meer over opgezocht en het gokje maar gewaagd :+

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 04-02-2023 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red87
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online
Ben deze ochtend al enige tijd bezig met iets uit te zoeken en hoop dat iemand mij hierbij kan helpen:

Als ik naar mijn deposit adres kijk van mijn bsc wallet op bscscan, dan zie ik hier nog wat XVS staan en een saldo bnb die ik niet kan plaatsen of terugvinden in mijn account overzicht. Jaren geleden heb ik deze transactie gedaan en verstuurd vanaf een andere wallet, en in die wallet kan ik de transactie ook terugvinden. Dus wat betreft de aantal bnb en xvs daarop klopt het. Is dit iets waar ik nog wat mee kan of zie ik spoken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
YES schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 10:11:
[...]

Ik ken GNS helemaal niet, maar gains klinkt altijd goed, misschien maar eens een fluitje van kopen :) GMX kwam ik toevallig tegen, een shill ergens gelezen en wat meer over opgezocht en het gokje maar gewaagd :+
Ja zo hobby’en we maar wat aan he.
Kromatika (DEX) is ongeveer hetzelfde verhaal ,nog iets meer risk denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 10:17:
[...]

Ja zo hobby’en we maar wat aan he.
Kromatika (DEX) is ongeveer hetzelfde verhaal ,nog iets meer risk denk ik.
Ik kan wel zeggen dat ik er eens naar zal kijken maar de kans is groot dat die belofte op een grote berg beland, samen met al die andere 'ik zal er eens naar kijken' beloftes die ik nooit waargemaakt heb :+

De GMX shill trapte ik in vanwege mooie cijfers over stijgend aantallen gebruikers en trades. Super goed geverifieerd voordat ik erin trapte uiteraard, door helemaal... niets te checken :')

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:34
gaat weer veel te veel over de meest gure shitcoins hier. BTC dominance gaat ook weer iets down. Volgens mij snappen die shitcoiners niet dat elke euro nu in BTC gestopt moet worden om door de 24-25k zone te komen. Lukt dat namelijk niet, dan gaan die poep munten volledig door het putje (100x harder dan btc).

Maargoed, ooit leert men....

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
anti elppa schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 10:25:
gaat weer veel te veel over de meest gure shitcoins hier. BTC dominance gaat ook weer iets down. Volgens mij snappen die shitcoiners niet dat elke euro nu in BTC gestopt moet worden om door de 24-25k zone te komen. Lukt dat namelijk niet, dan gaan die poep munten volledig door het putje (100x harder dan btc).

Zo is dat ik heb weer 10euro bitcoin gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Ach joh, laat lekker de hele cryptospace zichzelf verder oppompen, of het nou BTC of alts zijn. Is allemaal brandstof voor BTC als het eenmaal los gaat met de bullrun :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:44
Pelox schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 23:13:
[...]

Dat weet je alleen maar wanneer je het totaal aan dot weet wat iemand in staking heeft staan. Dus als het 5 dot is in 28 dagen dan zou die persoon dus minimaal 400 dot in staking hebben geloof ik.
Mijn berekening (die met het getalletje) was gewoon relatief dus daar heb je geen bedragen voor nodig. Dot rente per dot. 0,19*28/365 ball park 1 periode.
Ik had ook uitgerekend hoeveel hij mogelijk heeft, maar dat had ik uit etiquette niet hier neergezet. Hij had het nu over 5 dot per week, hij heeft het niet vast staan dus max. zo'n 5% apy, uit zijn bericht. Dan is zijn vermoedelijke potje wel een factortje groter dan wat je noemt.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Red87 schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 10:16:
Ben deze ochtend al enige tijd bezig met iets uit te zoeken en hoop dat iemand mij hierbij kan helpen:

Als ik naar mijn deposit adres kijk van mijn bsc wallet op bscscan, dan zie ik hier nog wat XVS staan en een saldo bnb die ik niet kan plaatsen of terugvinden in mijn account overzicht. Jaren geleden heb ik deze transactie gedaan en verstuurd vanaf een andere wallet, en in die wallet kan ik de transactie ook terugvinden. Dus wat betreft de aantal bnb en xvs daarop klopt het. Is dit iets waar ik nog wat mee kan of zie ik spoken?
Welk account overzicht bedoel je? Op Binance, Trust Wallet, MetaMask, of? Want zit je wel op de juiste plek te kijken? Daarnaast kan het zijn dat je via een andere transactie de funds alweer hebt weggesluisd en het netto saldo dus 0 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red87
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online
Taro schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 10:49:
[...]

Welk account overzicht bedoel je? Op Binance, Trust Wallet, MetaMask, of? Want zit je wel op de juiste plek te kijken? Daarnaast kan het zijn dat je via een andere transactie de funds alweer hebt weggesluisd en het netto saldo dus 0 is.
Via binance als kijk naar mijn deposit adres en die in bscscan invul dan zie ik daar een paar funds staan (niet het huidige saldo van binance/TW). Als ik dan kijk naar de transactie dan zie bij mijn andere deposits erheen dat er daarna een transactie volgt naar binance hot wallet, maar deze laatste drie transacties van bnb tellen op tot totaal dat daar nog zichtbaar staat. De coins zijn via TW verstuurd en ik kan de transacties dus weer volgen naar het deposit adres op binance.

Normaal komt daar x transactie in en dan gaat er 1 uit naar de binance hot wallet. Maar bij bovenstaande transacties zie ik alleen de ingaande en daarna niks.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online

Knap stukje geschiedenis inderdaad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lo9Daz8xaGSS4xCgfpOTiIFHAh8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KjbUExjy4mVW4yhLdevKDWWf.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023

De prijs gaat vooral de lucht in als minder mensen willen verkopen. Als straks niemand meer wil verkopen, omdat het morgen nog hoger staat dan schieten we zo voorbij de 69k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38

Shitcoin kopers wonen veelal thuis en zijn afhankelijk van zakgeld of stuffie. Die paar tientjes gaat bitcoin niet redden. Hebben die grote vissen nodig, dan gaan we mooning

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er zelf juist wel blij mee dat Bitcoin een beetje sukkelt, zo heb ik langer de kans om te accumuleren met maandelijkse aankopen als simpele Henkie modaal.

De markt bepaalt, als iedere moonboy gretig shitcoins blijft kopen gaat de boel vanzelf weer rekt.

Maakt mij ook weinig uit, lange termijn is Bitcoin onvermijdelijk dus ik kan intussen lekker accumuleren en hodlen.

Gewoon lekker gebruik van maken. :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:40
roflexx schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 10:27:
[...]

Zo is dat ik heb weer 10euro bitcoin gekocht.
Ik doe met je mee, helaas wel in $ hier. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4hpvEs20nTjXOWp5yKgJjWbiIXA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zBBwcg8RwiO6B0eagHFyAERe.jpg?f=fotoalbum_large

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 10:33:
[...]

Ach joh, laat lekker de hele cryptospace zichzelf verder oppompen, of het nou BTC of alts zijn. Is allemaal brandstof voor BTC als het eenmaal los gaat met de bullrun :+
dat van die brandstof klopt wel, alleen dan brandstof voor btc 2 cycles verder. Shitcoiners van nu, zijn tegen die tijd btc maxi geworden.......sommigen leren het alleen nooit natuurlijk.
Maar voor nu heb je er echt 0,0 aan.
Regel is gewoon, teveel mensen, tevroeg in shitcoins ----> veel lagere top BTC en crypto space overal. Sowieso geven 99,9% van die dunnedrek munten crypto een erg slechte naam. En dan heb ik het nog niet over die shitcoincasino's die dan ook nog eens om de haverklap failliet gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:09
anti elppa schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 11:53:
[...]
sommigen leren het alleen nooit natuurlijk.
Dit! Zolang mensen blijven geloven dat Shib naar de 1$ gaat, zal dit niet snel veranderen helaas..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
BTFD schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 11:57:
[...]

Dit! Zolang mensen blijven geloven dat Shib naar de 1$ gaat, zal dit niet snel veranderen helaas..
ik dacht dec 2013 ook dat LTC 1000$ zou gaan worden in 2014 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

anti elppa schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 11:58:
[...]

ik dacht dec 2013 ook dat LTC 1000$ zou gaan worden in 2014 8)7
Geduld mien jong.. komt nog wel. Je bedoelde natuurlijk 2024.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lwi0O26WTmKy0znw_rc83jk2rrA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kvsa1fORjl0zBoSgaUa8gV4D.jpg?f=fotoalbum_large

Geen idee wie deze flapdrol trouwens is, hij kwam ineens in mn timeline voorbij. Maar mijn hopium shot voor het weekend is weer binnen.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Vis schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 12:04:
[...]

Geduld mien jong.. komt nog wel. Je bedoelde natuurlijk 2024.

[Afbeelding]

Geen idee wie deze flapdrol trouwens is, hij kwam ineens in mn timeline voorbij. Maar mijn hopium shot voor het weekend is weer binnen.
Dat is die van Gertje, wist niet dat hij ook in crypto zat, cool.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt allemaal niet zoveel uit voor mij. Of de koers van Bitcoin nu op 69k of 9k staat, verkopen doe ik toch niet. Pas vanaf 100k neem ik misschien wat winst. Misschien ook niet, hangt allemaal af van de staat van de wereld en het wereldwijde sentiment tegen die tijd.

Misschien kost een halfje bruin dan inmiddels ook 7 euries.

Maar zolang de koers wat sukkelt krijg ik wel meer sats voor mijn waardeloze euro's.

Voor de meeste mensen hier is Bitcoin slechts een speculatief speeltje om rendement op fiat te behalen, voor mij is Bitcoin simpelweg een asset die ik graag wil bezittten.

1 BTC = 1 BTC

Laat maar los die koersen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 12:13:
Maakt allemaal niet zoveel uit voor mij. Of de koers van Bitcoin nu op 69k of 9k staat, verkopen doe ik toch niet. Pas vanaf 100k neem ik misschien wat winst. Misschien ook niet, hangt allemaal af van de staat van de wereld en het wereldwijde sentiment tegen die tijd.

Misschien kost een halfje bruin dan inmiddels ook 7 euries.

Maar zolang de koers wat sukkelt krijg ik wel meer sats voor mijn waardeloze euro's.

Voor de meeste mensen hier is Bitcoin slechts een speculatief speeltje om rendement op fiat te behalen, voor mij is Bitcoin simpelweg een asset die ik graag wil bezittten.

1 BTC = 1 BTC

Laat maar los die koersen.
oh dit geld voor groot deel ook voor mij hoor. Ondanks dat ik nog maar 1 bull run nodig heb (mag een tamme zijn) zal ik nooit al mijn btc verkopen. Ik geloof er ook echt in en tel eigenlijk door een volledige cycle heen op 1 manier, hoeveel BTC heb ik? en idd 1 BTC = 1BTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:33

Darrell

Fiat moonboy

Go BIFI. Nog 95 dollah en dan kan ik het weer terug in btc Link stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Darrell schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 12:18:
Go BIFI. Nog 95 dollah en dan kan ik het weer terug in btc Link stoppen.
Bijzondere tijden. 1 salami = 5 bankjes...

Voorbode op de toekomst? Gelukkig heb ik naast een Albert Heijn tasje Bifi ook Bitcoin.

Laat die inflaasie maar woekeren.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Volgens mij is dit het toonbeeld van adoptie <3

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fn_bxK6XkAcY-48?format=jpg&name=900x900

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Numbers schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 12:21:
Volgens mij is dit het toonbeeld van adoptie <3

[Afbeelding]
die heb ik lang niet meer gezien. Wat een prachtige plaat zeg!!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 12:17:
[...]

oh dit geld voor groot deel ook voor mij hoor. Ondanks dat ik nog maar 1 bull run nodig heb (mag een tamme zijn) zal ik nooit al mijn btc verkopen. Ik geloof er ook echt in en tel eigenlijk door een volledige cycle heen op 1 manier, hoeveel BTC heb ik? en idd 1 BTC = 1BTC
Ik denk ook dat behoorlijk veel traders inmiddels minder Bitcoin kunnen terugkopen dan toen ze begonnen.

Kun je meer BTC terugkopen? Dan heb je de markt verslagen.

Maar kun je inmiddels minder terugkopen? Dan heb je het met een boel werk en tijd gewoon minder goed gedaan dan een hodler.

Kun je wel meer fiat hebben dan toen, maar dat zegt in dat opzicht ook vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 12:29:
[...]

Ik denk ook dat behoorlijk veel traders inmiddels minder Bitcoin kunnen terugkopen dan toen ze begonnen.

Kun je meer BTC terugkopen? Dan heb je de markt verslagen.

Maar kun je inmiddels minder terugkopen? Dan heb je het met een boel werk en tijd gewoon minder goed gedaan dan een hodler.

Kun je wel meer fiat hebben dan toen, maar dat zegt in dat opzicht ook vrij weinig.
yes, heel erg belangrijk om te beseffen idd. Veel staan er niet bij stil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Zit Bitcoin nu niet in een enorme rising wedge? Ik zie wel een terugtest naar de 20k aankomen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 12:35:
Zit Bitcoin nu niet in een enorme rising wedge? Ik zie wel een terugtest naar de 20k aankomen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/65SIq9ZIWb08mC0f4CQqzPOTQ1M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lvPVgGIoP0JSFfuXFxI1MzJD.gif?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YY1_JId3g4xSjwSNqYOW0Mv5reM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qFe5Ub75EwlznatILrEvsEP6.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:47
voor nu is mijn gedachten om bij 50k te starten met fluffjes verkopen voor stablecoin en euro.
de euro gaat bijv naar Binance kaart om zo uit te cashen, waarbij mijn maandelijkse fiat dan veel meer richting DEGIRO gaat om dus meer dividend aandelen kan kopen. route uitcashen via Kraken/Bitvavo is zo dus niet echt nodig. Mijn plan is toch niet om het geld royaal uit te geven aan vakanties/lambos ed.....ik koop liever vrijheid, oftewel bedoeling om eerder te stoppen met werken.....

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 11:53:
[...]

dat van die brandstof klopt wel, alleen dan brandstof voor btc 2 cycles verder. Shitcoiners van nu, zijn tegen die tijd btc maxi geworden.......sommigen leren het alleen nooit natuurlijk.
Maar voor nu heb je er echt 0,0 aan.
Regel is gewoon, teveel mensen, tevroeg in shitcoins ----> veel lagere top BTC en crypto space overal. Sowieso geven 99,9% van die dunnedrek munten crypto een erg slechte naam. En dan heb ik het nog niet over die shitcoincasino's die dan ook nog eens om de haverklap failliet gaan.
Ik ben nog niet zo ervaren dat ik meerdere cycles heb meegemaakt dus dat van die hogere/lagere top wist ik niet. Volgens mij is het wel zo dat elke cycle BTC.D weer wat lager dan de voorgaande topt, toch? Dus elke cyclus neemt het ietsje af al is BTC nog wel duidelijk top-dog.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hoop op een volwassen crypto-space zonder al die bagger niet heel hoog heb zitten en mede daardoor doe ik er ook niet veel moeite voor om BTC te promoten en alts af te fakkelen. Ik heb wel veruit het grootste deel van mijn PF in BTC zitten, maar in deze onvolwassen shitshow sla ik wat fiat/extra sats winst met een obscure scheissemunz ook niet af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
YES schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 13:10:
[...]

Ik ben nog niet zo ervaren dat ik meerdere cycles heb meegemaakt dus dat van die hogere/lagere top wist ik niet. Volgens mij is het wel zo dat elke cycle BTC.D weer wat lager dan de voorgaande topt, toch? Dus elke cyclus neemt het ietsje af al is BTC nog wel duidelijk top-dog.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hoop op een volwassen crypto-space zonder al die bagger niet heel hoog heb zitten en mede daardoor doe ik er ook niet veel moeite voor om BTC te promoten en alts af te fakkelen. Ik heb wel veruit het grootste deel van mijn PF in BTC zitten, maar in deze onvolwassen shitshow sla ik wat fiat winst met een obscure scheissemunz ook niet af.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:15
Kol Nedra schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 13:04:
voor nu is mijn gedachten om bij 50k te starten met fluffjes verkopen voor stablecoin en euro.
de euro gaat bijv naar Binance kaart om zo uit te cashen, waarbij mijn maandelijkse fiat dan veel meer richting DEGIRO gaat om dus meer dividend aandelen kan kopen. route uitcashen via Kraken/Bitvavo is zo dus niet echt nodig. Mijn plan is toch niet om het geld royaal uit te geven aan vakanties/lambos ed.....ik koop liever vrijheid, oftewel bedoeling om eerder te stoppen met werken.....
Geen lambo? Not one of us!
Reported

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:13
sh4d0wman schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 06:13:
@Verwijderd ga dan!

oh ohhhhhh nee, ik herinner mij iets.... blijf aub hier op het oude vertrouwde GoT. O+

[Afbeelding]

"Saaie koers wel, het lijkt bijna op echt geld."

Zo eens kijken of deze zin wat beweging gaat brengen.

@elektriekert stop daar eens mee. Je moet meer onzin posten, anders loopt opa weg naar Fok :/

edit: iemand nog bij Coinbase? Die gaat in onderhoud volgens hun mail. Geforceerd Hodl of Rekt, enjoy :P
Gij kunt ok gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-09 19:46

raq

[...]

Tja, dan heb je er niet veel van begrepen. Net als die collega's die aan jou gaan vragen of doge een goed idee is om te kopen, 'Nee Henk, die is net x30 gegaan door speculatie, doet die niet nog een x.' , en dan toch kopen 8)7 . Dan vraag je erom om leeggetrokken te worden, hoe pijnlijk ook soms.

Prima om nu in die atltoins te stappen na een -95% en die ff te hodlen/dca'en, wel gelijk verkooporder plaatsen om de sats te vergaren. Dat ik ze koop wil niet zeggen dat ik er wat in zie btw, mijn geloof in blockchain/crypto is nihiel.
Met alts heb ik toch wel de grootste klappers gemaakt en ook het meeste mee verloren. Dat verliezen managen we tegenwoordig een stuk beter.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Gare bitcoin joh :+ sinds de "bullrun" is a is begonnen veel meer verdiend met alt coins.. Heb geen loyaliteit aan welke coin dan ook. Btc is leuk als je tonnen erin hebt zitten.. In alts kun je vaak niet zulke bedragen ff snel erin en eruit gooien Onder teveel slippage. De wat lagere market cap shit coins daar zitten de leuke gains.maar btc hodlen om dan straks maybe vanaf hier een x4 of x5 te doen om dan weer te hodlen door een bear market heen en dat zo vol te houden een paar cyclussen? . Ben gekke henkie niet. 8)7 had ik er een paar ton in zitten dan is het een ander verhaal.. En zelfs dan nooit hodlen gewoon op een gezond moment eruit stappen. De bear market komt toch wel weer. De for life hodlers zijn imo koekoek. #thnxvoordebullmarketbtcmaarikverdienmeermetalts <3

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
[...]

En zolang mensen zouden stoppen met hun Euro's stoppen in BTC met als doel door die $25k grens te gaan, maar in plaats daarvan ze allemaal Shib open, zou dat ook lukken!

(En zo kan je voor elke coin wel vertellen van: "Wat als iedereen in crypto alleen maar mijn favoriete coin zou kopen").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Red87 schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 10:58:
[...]

Via binance als kijk naar mijn deposit adres en die in bscscan invul dan zie ik daar een paar funds staan (niet het huidige saldo van binance/TW). Als ik dan kijk naar de transactie dan zie bij mijn andere deposits erheen dat er daarna een transactie volgt naar binance hot wallet, maar deze laatste drie transacties van bnb tellen op tot totaal dat daar nog zichtbaar staat. De coins zijn via TW verstuurd en ik kan de transacties dus weer volgen naar het deposit adres op binance.

Normaal komt daar x transactie in en dan gaat er 1 uit naar de binance hot wallet. Maar bij bovenstaande transacties zie ik alleen de ingaande en daarna niks.
Als je het idee hebt dat het niet klopt, dan zou ik even met Binance support via chat contact opnemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Dit weekend de $1700 eth killen? Ga ik maandag een uurtje eerder naar huis.

Goed weekend allen..!!!!!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
PlanR schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 14:40:
Dit weekend de $1700 eth killen? Ga ik maandag een uurtje eerder naar huis.

Goed weekend allen..!!!!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dKf2SEpTGW0lZ7AIKyjepcuwQj8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gvdT81JNWxl0hdxjbYvabGhb.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
leuk dat zulke dingen veranderen, je hoort gelukkig steeds vaker dat mensen weer cash gaan gebruiken ipv pinnen d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Sissors schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 14:10:
[...]

En zolang mensen zouden stoppen met hun Euro's stoppen in BTC met als doel door die $25k grens te gaan, maar in plaats daarvan ze allemaal Shib open, zou dat ook lukken!

(En zo kan je voor elke coin wel vertellen van: "Wat als iedereen in crypto alleen maar mijn favoriete coin zou kopen").
De Henkies en Ingrids kunnen niet BTC kopen want te duur!! daarom SHIB

nothing stops this train

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Pelox
Het is weer zover: jagen of gejaagd worden!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jVZSQcKOLfCcH1PRHsQu9OxAcZc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LzcqahtHjxjIkNziQwlNbObq.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpiefox schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 14:08:
Gare bitcoin joh :+ sinds de "bullrun" is a is begonnen veel meer verdiend met alt coins.. Heb geen loyaliteit aan welke coin dan ook. Btc is leuk als je tonnen erin hebt zitten.. In alts kun je vaak niet zulke bedragen ff snel erin en eruit gooien Onder teveel slippage. De wat lagere market cap shit coins daar zitten de leuke gains.maar btc hodlen om dan straks maybe vanaf hier een x4 of x5 te doen om dan weer te hodlen door een bear market heen en dat zo vol te houden een paar cyclussen? . Ben gekke henkie niet. 8)7 had ik er een paar ton in zitten dan is het een ander verhaal.. En zelfs dan nooit hodlen gewoon op een gezond moment eruit stappen. De bear market komt toch wel weer. De for life hodlers zijn imo koekoek. #thnxvoordebullmarketbtcmaarikverdienmeermetalts <3
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b5_mZCMdR56ajpB1GXHtuPpHNIc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8q96FcW26ZN02ipAyGE081Az.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:08

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

:'( Is nie liev.

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/000/592/401/02e.gif

Als je maar weet dat opa en ik alle babes meenemen. Lekker puhhh.

Wat is de koers saai, het lijken wel boomer stonks. Maar weer eens ergens KYC zien door te komen om de tijd te doden. :O

@Pelox zo, die in zwart badpak heeft ook aardige gains gemaakt in de berenmarkt. Enjoy :+

[ Voor 9% gewijzigd door sh4d0wman op 04-02-2023 16:01 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-09 23:48

resusaapje

h less

Pelox schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 15:31:

[Afbeelding]
Je bedoelt die whale rechtsachter? B-)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:07

NeoflexNL

Forever young

Pelox schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 15:31:

[Afbeelding]
Succes tijger!

Wel aardig bearish beenhaar trouwens..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
NeoflexNL schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 16:41:
[...]

Succes tijger!

Wel aardig bearish beenhaar trouwens..
Ha! Daar heb ik je tuk! Niks beer, maar 100% minotaurus!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:40
CELO strong. Gaan we een nieuwe (lokale) high zien? *O*

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stovirpi schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 16:54:
CELO strong. Gaan we een nieuwe (lokale) high zien? *O*
Lokale high? Is dat in Gulden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Wanneer APT weer moon? Duurt lang.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:19
roflexx schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 17:40:
Ja schandalig, van 3 naar 20 gegaan in een maand en nu heeft die munt het lef om terug te zakken naar 16.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

roflexx schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 17:40:
Tot maandagmiddag gaan we omlaag en daarna moon. Maandagmorgen namelijk mijn DCA, daar moet even op gewacht worden...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:09
Kol Nedra schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 13:04:
Blijft toch een mooi iets die crypto (slowchat). Gewoon bloedserieus vertellen dat je bij een ruime x2 gaat starten met verkopen. (En dan niet over 20 jaar maar binnen 20 maanden)
En waarschijnlijk is het nog een prima mogelijkheid en strategie ook. Maar leg dat maar eens uit aan de normale belegger.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:59

Coldcat

HODL

DaWayne schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 18:12:
[...]

Blijft toch een mooi iets die crypto (slowchat). Gewoon bloedserieus vertellen dat je bij een ruime x2 gaat starten met verkopen. (En dan niet over 20 jaar maar binnen 20 maanden)
En waarschijnlijk is het nog een prima mogelijkheid en strategie ook. Maar leg dat maar eens uit aan de normale belegger.
En vervolgens koopt ie er waardeloze stonks van O-)

Dat is je Lamborghini vrijwillig inruilen voor een Volkswagen :+ (ah wacht, dat is hetzelfde)

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Coldcat schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 18:27:
[...]

En vervolgens koopt ie er waardeloze stonks van O-)

Dat is je Lamborghini vrijwillig inruilen voor een Volkswagen :+ (ah wacht, dat is hetzelfde)
dividend aandelen, passief inkomen :z

geef dan maar iets door wat een betere strategie is :)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Kol Nedra schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 18:44:
[...]

Wie heeft er nou passief inkomen nodig als je met btc genoeg hebt verdiend voor de rest van je leven. Ik maak wel een maandelijkse incasso die van de spaar rekening naar mijn rekening wat overmaakt
Passief inkomen :+

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 18:44:
[...]

Nee hoor, klinkt best goed, als je op zoek bent naar financiële onafhankelijkheid en zekerheid.

Effe rekenen, ik zou kunnen leven van €50k per jaar. Defensief uitgaande van 5% divident heb ik dan €1,2mln aan aandelen nodig. Want je moet belasting betalen en met de inflatie meegroeien. Daarnaast heb je nog een potje Crypto nodig, want je wil natuurlijk wel hier blijven meepraten.
Nou, zodra de kinderen uit huis zijn, ben ik goed op weg en doe ik met je mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:43
Snap het niet, heb verschillende muntjes gekocht wat diverse 100% stijgingen hebben gedaan.
En nu zakken ze allen maar, waardeloos dat crypto... :(
Heb een muntje op het oog, maar twijfel nu of ik een bedrag inleg ter waarde van een kratje bier of een container.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Unexist
BoulaMouzer schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 19:52:
Snap het niet, heb verschillende muntjes gekocht wat diverse 100% stijgingen hebben gedaan.
En nu zakken ze allen maar, waardeloos dat crypto... :(
Heb een muntje op het oog, maar twijfel nu of ik een bedrag inleg ter waarde van een kratje bier of een container.. O-)
Shib of Doge?? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoulaMouzer
Twijfel nog tussen CSPR HBAR of VRA... keuze keuze... ;)
Of maybe neem ik ze alledrie, ben toch gewend om rekt te gaan.

[ Voor 13% gewijzigd door BoulaMouzer op 04-02-2023 20:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
BoulaMouzer schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 20:05:
[...]

Doe eens gek, koop er ook wat BTC bij :+

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
Numbers schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 20:15:
[...]
Die heb ik toevallig ook, maar weet niet of dit een topper wordt...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Numbers schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 20:15:
[...]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X5g-UhgzCSG_17ESTdOgQcY_Jh8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0XWh3AXH6FiB8Y8zg4DOhrNj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:08
BoulaMouzer schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 20:05:
[...]

CSPR! zwz +1 :) But Dyor… en de prijs is redelijk hoog op dit moment zou ff een dip afwachten.

Goodluck!

Acties:
  • +25 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil jullie even een pareltje melden waar ik zelf een bag van heb. Ongegeneerd shillen dus.

The Craph.

Ik heb heb zelf een diepgaande DD (Due Diligence) gedaan voor deze shitcoin, dit scheelt jullie weer een boel tijd. Zo ben ik.

Te Craph is een crypto muntje. Maar niet zomaar één, zeer uniek. Er zijn namelijk niet zoveel soorten munten in omloop, maar 30.000 soorten ofzo. Dit maakt The Craph zeer schaars, ofzo. - Voeg hier nog wat betere argumenten toe.

Gewoon kopen dus. Veel. Ook DCA.

De logo test:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u4PG-G-LD7kesdR6o5TgPRMUw_o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/nP0xuKvpdBKs4zUoL2BFQ6AM.png?f=user_large

Geslaagd wat mij betreft. Niet alleen een blauw logo, maar ook met verlooptinten. Dit is zeer bullish, we weten allemaal dat blauwe logo's het goed doen in de bull. Maar verlooptinten erbij, dan moet die troep bijna wel gaan moonen.

Tokenomics
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YkUIinwF29Y-OKRGuUwLA8agUVE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C1uDgIZ0Wn7lL3QUVC2bRN9k.jpg?f=fotoalbum_large

De tokenomics zijn zo dik dat ze bijna je telefoon uit peuren. Dat is altijd een teken van dikke tech.

Ecosysteem
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dXTAR7LSX5_Pn1Fv_Eu0fgrpEyk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4bz3nMpHDSuvhsmrGkuIVu95.jpg?f=fotoalbum_large

Het ecosysteem is echt dik in orde. The Craph heeft bubbels, maar ook astronauten voor als die bende naar de maan gaat. Zo weet je allerlei dingen zeker. Toch?

In de verte zie je vast ook wel een raket. Slim gedaan want deze meuk gaat naar de maan.

En je ziet zelfs een soort kerncentrale. Haha what. The. Fuck. Zieke fucking bende man.

Frisbee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZDSw8zRJa15s8qEJ2KKPynC-ebg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/940hKOND3ytFEHurbFWt7V3O.jpg?f=fotoalbum_large

Hier zitten de astronauten op een frisbee. Een teken dat deze munt zeker dingen goed kan oplossen. Vooral veel problemen die nog niet zijn bedacht natuurlijk.

De afgrond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fmTKGdrz6VEfgnzynM_q5OPsMMM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NXLtXeubx5lpo60Y80zlxztw.png?f=fotoalbum_large

The Craph is sowieso heel erg scalable denk ik, en als de ponzi weer eens collectief de afgrond in pleurt dan is er een soort bel die blijft zweven zodat deze munt nooit* de afgrond in kan storten en -99% kan gaan.

* Vaak ook wel.

Geen financieel advies
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kN8nFOARQB_2T_7xFurLWOcXCAg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bOODKecalgUp5rgN5fT6zm73.jpg?f=user_large

Deze post is onder geen enkel geding financieel advies.

Geintje hoor, juist wel. Je kunt deze coin geheel risicovrij* aanschaffen. Je kunt eigenlijk nooit** verlies maken op deze coin, tenzij de koers gigantisch crasht.

* Ongelooflijk risicovol.
** Verlies bij hodlen door meerdere market cycles gegarandeerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 21:13:
Ik wil jullie even een pareltje melden waar ik zelf een bag van heb. Ongegeneerd shillen dus.

The Craph.

Ik heb heb zelf een diepgaande DD (Due Diligence) gedaan voor deze shitcoin, dit scheelt jullie weer een boel tijd. Zo ben ik.

Te Craph is een crypto muntje. Maar niet zomaar één, zeer uniek. Er zijn namelijk niet zoveel soorten munten in omloop, maar 30.000 soorten ofzo. Dit maakt The Craph zeer schaars, ofzo. - Voeg hier nog wat betere argumenten toe.

De logo test:
[Afbeelding]

Geslaagd wat mij betreft. Niet alleen een blauw logo, maar ook met verlooptinten. Dit is zeer bullish, we weten allemaal dat blauwe logo's het goed doen in de bull. Maar verlooptinten erbij, dan moet die troep bijna wel gaan moonen.

Tokenomics
[Afbeelding]

De tokenomics zijn zo dik dat ze bijna je telefoon uit peuren. Dat is altijd een teken van dikke tech.

Ecosysteem
[Afbeelding]

Het ecosysteem is echt dik in orde. The Craph heeft bubbels, maar ook astronauten voor als die bende naar de maan gaat. Zo weet je allerlei dingen zeker. Toch?

In de verte zie je vast ook wel een raket. Slim gedaan want deze meuk gaat naar de maan.

En je ziet zelfs een soort kerncentrale. Haha what. The. Fuck. Zieke fucking bende man.

Frisbee
[Afbeelding]

Hier zitten de astronauten op een frisbee. Een teken dat deze munt zeker dingen goed kan oplossen. Vooral veel problemen die nog niet zijn bedacht natuurlijk.

De afgrond
[Afbeelding]

The Craph is sowieso heel erg scalable denk ik, en als de ponzi weer eens collectief de afgrond in pleurt dan is er een soort bel die blijft zweven zodat deze munt nooit* de afgrond in kan storten en -99% kan gaan.

* Vaak ook wel.

Geen financieel advies
[Afbeelding]

Geintje hoor, juist wel. Je kunt deze coin geheel risicovrij* aanschaffen. Je kunt eigenlijk nooit** verlies maken op deze coin, tenzij de koers gigantisch crasht.

Crote kans op big cains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
AGIX gaat ook als een trein.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FriezNL
  • Laatst online: 26-09 13:40
Alle AI gerelateerde coins gaan prima. FET en OCEAN doen het ook leuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Unexist
Goeie shilllll @Verwijderd d:)b
Meteen een 15% pump *O*

Ik ben ook aan het DCA-eren op deze en ben nog niet klaar, helaas nu wel minder muntjes voor m'n € :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Dikke worst

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:46

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:46

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 21:13:

The Craph.

De logo test:
[Afbeelding]

Tokenomics
[Afbeelding]

Ecosysteem
[Afbeelding]

Frisbee
[Afbeelding]

De afgrond
[Afbeelding]

* Vaak ook wel.

Geen financieel advies
[Afbeelding]

Precies op de top deze shill.

@Verwijderd zelf een miljoen stuks gedumpt na deze post :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HDHMTfgBuT_D1Bu4UGSqx0Ifgdc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JSddmWQ8YqyjpOIJZjUpybPL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Het worstje is ook gelijk weer terug bij af.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jVRTl5pl387HQUl8O6riEjL_N8U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/07pWxWL3AyAJRHaTOxW4Hq0f.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 81% gewijzigd door Darrell op 04-02-2023 22:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
BIFI houd van snelle pumps......

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 218 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!