Ik wil jullie even een pareltje melden waar ik zelf een bag van heb. Ongegeneerd shillen dus.
The Craph.
Ik heb heb zelf een diepgaande DD (Due Diligence) gedaan voor deze shitcoin, dit scheelt jullie weer een boel tijd. Zo ben ik.
Te Craph is een crypto muntje. Maar niet zomaar één, zeer uniek. Er zijn namelijk niet zoveel soorten munten in omloop, maar 30.000 soorten ofzo. Dit maakt The Craph zeer schaars, ofzo.
- Voeg hier nog wat betere argumenten toe.
Gewoon kopen dus. Veel. Ook DCA.
De logo test:
Geslaagd wat mij betreft. Niet alleen een blauw logo, maar ook met verlooptinten. Dit is zeer bullish, we weten allemaal dat blauwe logo's het goed doen in de bull. Maar verlooptinten erbij, dan moet die troep bijna wel gaan moonen.
Tokenomics
De tokenomics zijn zo dik dat ze bijna je telefoon uit peuren. Dat is altijd een teken van dikke tech.
Ecosysteem
Het ecosysteem is echt dik in orde. The Craph heeft bubbels, maar ook astronauten voor als die bende naar de maan gaat. Zo weet je allerlei dingen zeker. Toch?
In de verte zie je vast ook wel een raket. Slim gedaan want deze meuk gaat naar de maan.
En je ziet zelfs een soort kerncentrale. Haha what. The. Fuck. Zieke fucking bende man.
Frisbee
Hier zitten de astronauten op een frisbee. Een teken dat deze munt zeker dingen goed kan oplossen. Vooral veel problemen die nog niet zijn bedacht natuurlijk.
De afgrond
The Craph is sowieso heel erg scalable denk ik, en als de ponzi weer eens collectief de afgrond in pleurt dan is er een soort bel die blijft zweven zodat deze munt nooit* de afgrond in kan storten en -99% kan gaan.
* Vaak ook wel.
Geen financieel advies
Deze post is onder geen enkel geding financieel advies.
Geintje hoor, juist wel. Je kunt deze coin geheel risicovrij* aanschaffen. Je kunt eigenlijk nooit** verlies maken op deze coin, tenzij de koers gigantisch crasht.
* Ongelooflijk risicovol.
** Verlies bij hodlen door meerdere market cycles gegarandeerd