When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Dat 2e, zeer duidelijk. Of hij trolt iedereen en heeft überhaupt geen short lopen.BTFD schreef op zondag 29 januari 2023 @ 11:34:
Still short…
De beste man heeft of ballen van staal, reputatie stress of gewoon geld teveel?!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Stovirpi schreef op zondag 29 januari 2023 @ 11:18:
Hij stijgt!
[Afbeelding]
Ik heb het over de koers natuurlijk!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/zhoDnhmnKR5rMlCXsBeWugNA.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dat inderdaad, ik heb volgens mij nog nooit een trade setup gezien van de beste man/vrouw.anti elppa schreef op zondag 29 januari 2023 @ 11:40:
[...]
Dat 2e, zeer duidelijk. Of hij trolt iedereen en heeft überhaupt geen short lopen.
Sommige mensen moet je niet overtuigen om een stap achteruit te doen, maar overtuigen om die ene en laatste stap vooruit te doen zodat ze echt van de brug vallen. "You can't save them all" is mijn motto!
Excellence does not require perfection.
ik volg hem uberhaubt niet, dus weet ook niet of hij ooit een trade heeft laten zien. Dat zou pas echt kansloos zijn. Dan snap ik uberhaubt niet waarom mensen hem volgen. Iedereen kan wel wat roepen, maar zonder bewijs is dat toch geen cent waard? Ik kan nu ook wel roepen dat ik in een 10000000000$ long zitGriffx schreef op zondag 29 januari 2023 @ 11:50:
[...]
Dat inderdaad, ik heb volgens mij nog nooit een trade setup gezien van de beste man/vrouw.
Sorry, maar ik vind het echt dom van jou dat je met 10 miljard dollar long bent gegaan. Zonde.anti elppa schreef op zondag 29 januari 2023 @ 12:01:
[...]
ik volg hem uberhaubt niet, dus weet ook niet of hij ooit een trade heeft laten zien. Dat zou pas echt kansloos zijn. Dan snap ik uberhaubt niet waarom mensen hem volgen. Iedereen kan wel wat roepen, maar zonder bewijs is dat toch geen cent waard? Ik kan nu ook wel roepen dat ik in een 10000000000$ long zit
Let's goooo!
[ Voor 30% gewijzigd door Gelukszoekr op 29-01-2023 12:08 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Volg hem zelf ook niet, zulke mensen kan je missen op je TL als kiespijn, geven alleen maar ruis.anti elppa schreef op zondag 29 januari 2023 @ 12:01:
[...]
ik volg hem uberhaubt niet, dus weet ook niet of hij ooit een trade heeft laten zien. Dat zou pas echt kansloos zijn. Dan snap ik uberhaubt niet waarom mensen hem volgen. Iedereen kan wel wat roepen, maar zonder bewijs is dat toch geen cent waard? Ik kan nu ook wel roepen dat ik in een 10000000000$ long zit
trade wat je zelf ziet, niet wat een ander verwacht.
[ Voor 4% gewijzigd door Griffx op 29-01-2023 12:06 ]
Heeft iemand het adres van anti elppa? Boormasjien laadt al op...anti elppa schreef op zondag 29 januari 2023 @ 12:01:
[...]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Oprecht respect dat je ergens vol voor kan gaan.Gelukszoekr schreef op zondag 29 januari 2023 @ 12:06:
Mij kan die capo weinig interesseren. Ik wil nu gewoon snel door de 25k knallen. En hoe biased ik ook ben, wat mij betreft ziet de prijsactie er prima uit.
Let's goooo!
Edit: nutteloze bijdrage.
[ Voor 25% gewijzigd door BTC100K2021 op 29-01-2023 12:35 ]
BenCow verwacht dat de Alts dit jaar op en neer gaan. Gooi je geld vooral in BTC en houdt een gezonde fiatvoorraad aan om Alts te traden, niet te hodlen.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
En wie is die koe?resusaapje schreef op zondag 29 januari 2023 @ 12:41:
TL:DR
BenCow verwacht dat de Alts dit jaar op en neer gaan. Gooi je geld vooral in BTC en houdt een gezonde fiatvoorraad aan om Alts te traden, niet te hodlen.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Benresusaapje schreef op zondag 29 januari 2023 @ 12:41:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
btc traden is voor de meesten al niet te doen, laat staan shitcoins. Tip van mij, begin er niet aan. Of het moet met wat wisselgeld zijn. Ken echt genoeg mensen die dan met een hun spaar rekening 100% in 1 of ander magisch project gaan. Vervolgens staan ze op 300% winst na 4 weken, waarna ze in de maanden erna volledig door het putje gaan en op -98% maar een panic sell doen.....resusaapje schreef op zondag 29 januari 2023 @ 12:41:
Verwijderd
anti elppa schreef op zondag 29 januari 2023 @ 12:56:
[...]
btc traden is voor de meesten al niet te doen, laat staan shitcoins. Tip van mij, begin er niet aan. Of het moet met wat wisselgeld zijn. Ken echt genoeg mensen die dan met een hun spaar rekening 100% in 1 of ander magisch project gaan. Vervolgens staan ze op 300% winst na 4 weken, waarna ze in de maanden erna volledig door het putje gaan en op -98% maar een panic sell doen.....
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pwHY9iLWLUIsYaCvHMohN5Tg.jpg?f=user_large)
Zou sowieso een mooie daily close worden op dit niveauanti elppa schreef op zondag 29 januari 2023 @ 13:43:
iig erg mooi dat we op dit niveau blijven hangen, en niet terug zakken tot sub 23. Ik verwacht dat de volgende poging wel gaat lukken
daily boeit me niet, gaat me om de weekly. En over paar dagen de monthlyPHPResource schreef op zondag 29 januari 2023 @ 13:48:
[...]
Zou sowieso een mooie daily close worden op dit niveau
Laatste keer dat hij werd gepost in dit topic met een long, gingen we downTaro schreef op zondag 29 januari 2023 @ 13:58:
CF staat ook alweer mooi in het groen en is super bullish:
[YouTube: LIVE - $6,000,000 Trade - Bitcoin is about to FOOL everyone.. But not how you may think]
[ Voor 4% gewijzigd door Beug op 29-01-2023 14:56 ]
Pepperidge farm remembers.knakworst schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:05:
Wie kan zich de 24k babe herinneren die vanavond gepost zal worden

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Bijna terug op niveau voor FTX debacle.
De maandelijkse dca zal nu z’n vruchten afwerpen. Elke +10% afromen richting BTC.
Vooral ETH valt zwaar tegen deze week in vergelijking met andere shitcoins, staan op -1%, volgens mij als een van de enige.
[ Voor 20% gewijzigd door Masstje op 29-01-2023 15:41 ]
Netjes! Wat winst nemen is altijd goed. Zou ik met mijn Metis bag eigenlijk ook moeten doen.Ezekielll schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:43:
Ben van de APT trein gesprongen.. nog nooit zo kort een muntje gehad (3 weken).. het was gezellig APT, maar kijk maar eat je verder gaat doen. Bedankt voor de Xbox Series X, donderdag in huis:-)
Ahoewel een Layer 2 is geen Layer 1
Winst nemen voor een Xbox +1Alpina schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:59:
[...]
Netjes! Wat winst nemen is altijd goed. Zou ik met mijn Metis bag eigenlijk ook moeten doen.
Ahoewel een Layer 2 is geen Layer 1
Winst nemen voor een Lambo +69
Off-topic: vlieg nu met Nyck de Vries naar Amsterdam. Gewoon KLM veevervoer. Blijkbaar de jet van Max niet beschikbaar.
[ Voor 16% gewijzigd door knakworst op 29-01-2023 16:31 ]
Autoracen altijd -1.knakworst schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:29:
[...]
Winst nemen voor een Xbox +1
Winst nemen voor een Lambo +69
Off-topic: vlieg nu met Nyck de Vries naar Amsterdam. Gewoon KLM veevervoer. Blijkbaar de jet van Max niet beschikbaar.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Deze week wellicht matig, maar de ETH/BTC waardering is nog altijd relatief hoog. Kan nog prima een stuk dalen de komende maanden…Masstje schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:39:
[...]
Vooral ETH valt zwaar tegen deze week in vergelijking met andere shitcoins, staan op -1%, volgens mij als een van de enige.
Ik room pas af in de volgende bull.Masstje schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:39:
[...]
Bijna terug op niveau voor FTX debacle.
De maandelijkse dca zal nu z’n vruchten afwerpen. Elke +10% afromen richting BTC.
Oh die heb ik ook nog ergens staan haha
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
nothing stops this train
Ik ook. Mijn enige echte shitcoin.....tot maand terug wist ik niet eens meer dat ik die had. Moet nog wel x10 voor ik daar groen sta. Pure troep
Straal bezopen gekocht ergens eind 2021....
Ik heb net in metamask gekeken maar ik zie de waarde niet en kan ook niet naar andere coin swappen. Hmmmanti elppa schreef op zondag 29 januari 2023 @ 17:58:
[...]
Geen idee hoeveel ik er heb. Moet ik metamask opstarten. Weet iig dat ik 1 eth ingestopt heb eind 2021. Dus was in euro's wel een dikke vakantie waard
Ik heb Klaas Knot zojuist een dm gestuurd dat een alcoholslot op metamask wel eens een goed idee zou kunnen zijn.anti elppa schreef op zondag 29 januari 2023 @ 17:58:
[...]
Geen idee hoeveel ik er heb. Moet ik metamask opstarten. Weet iig dat ik 1 eth ingestopt heb eind 2021. Dus was in euro's wel een dikke vakantie waard
goed plan.Darrell schreef op zondag 29 januari 2023 @ 18:12:
[...]
Ik heb Klaas Knot zojuist een dm gestuurd dat een alcoholslot op metamask wel eens een goed idee zou kunnen zijn.
Heb toch ff gekeken.....en ik sta nu op -56%, valt me 100% mee

:fill(white):strip_exif()/f/image/PycLeQmfYt104bAjLzEDr3q1.png?f=user_large)
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 29-01-2023 18:29 ]
Nog +23% en ik sta weer in het groen

Het gaat wel erg gecontroleerd omhoog.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik zet vast een buy order op 24.2
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Heb ik een kratje in zitten, zijn nu bijna 4 kratjes
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Take profit 24,450.
Buy op 23 en dan naar 69K
Lekkeranti elppa schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:17:
Word wel tijd zeg. Nu ff doorzetten. Wil nu wel eens door die 400% met mijn long
Alle 11 longs die ik heb staan dik in plus, geen 400% maar ik doe dan ook niet aan leverage trading
Hopelijk houden we het allemaal lang genoeg vol om niet te verkopen tot aan het eind van de bull

Dus wachten jullie even op mij, voordat we naar de maan gaan ?
UberLurker Departement #GG.
Damn, dat meeeeeeen je niet, we zijn net wegSkrunsies schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:22:
Helemaal rekt gegaan bij beddenwinkel. Dochterlief is ál 18 dus moest een dikke vette boxspring in haar kamer.. helemaal leuk en aardig.. maar geen geld meer over, voor een extra DCA..
Bushalte schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:23:
[...]
Damn, dat meeeeeeen je niet, we zijn net weg, kijk:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/8E0MY2mtzIkIevpOMyvbBDXW.gif?f=user_large)
Na de 28k komt de raket weer terug om je op te halen.....Skrunsies schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:22:
Helemaal rekt gegaan bij beddenwinkel. Dochterlief is ál 18 dus moest een dikke vette boxspring in haar kamer.. helemaal leuk en aardig.. maar geen geld meer over, voor een extra DCA..
zwembroek schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:27:
[...]
Na de 28k komt de raket weer terug om je op te halen.....
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Vko1lWVnwPJ7V2jeEdVlTnb9.gif?f=user_large)
Inmiddels ook vol ingestapt?zwembroek schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:27:
[...]
Na de 28k komt de raket weer terug om je op te halen.....
Emcee schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:29:
loopt de 24k babe al warm?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0iny8QqrvqQvOLsnggjj7lYU.gif?f=user_large)
Hard slapen op n stapel 500’tjes?Skrunsies schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:22:
Deze raket moet ooit eens fuel nemen, ik reken (hoop) op een -10%tje vanaf de 24,7K om dan tot de 30K te stomen.
Foto's van box springs, lambo's..
[ Voor 20% gewijzigd door keanu_ op 29-01-2023 20:36 ]
Foto's van box springs in lambo's, fucking madness. Wolf of wall street all over the placekeanu_ schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:35:
Kan niet wachten hoe dit topic zal zijn in de full blown bullrun
Foto's van box springs, lambo's..
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dyYUFnofeC43On06UonqCAeZ.gif?f=user_large)
[ Voor 24% gewijzigd door NeoflexNL op 29-01-2023 20:40 ]
Niet vol maar voldoende om een volgende bull in te gaan. En met genoeg fiat achter de hand om een dikke rode candle te kopen. Dus ik sta er nog steeds neutraal in up or down. Het liefst zie ik geen lower low meer op de kaart maar mijn gevoel zegt nog steeds dat we de bodem niet hebben gezien. En dat voor iemand met het sterrenbeeld stier.
Ha! Heb zelfs dikke vette 2 boxsprings gekocht. Want 2 dochters. Moet je opletten totdat we zwaar in de bull zitten. Krijgen ze er ook nog een bureau stoel bij
Hier klotsen de Euro's tegen de plinten op, ik heb afgelopen week zelfs 2 bureaustoelen gratis weggegeven...Skrunsies schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:40:
Whut?
Ha! Heb zelfs dikke vette 2 boxsprings gekocht. Want 2 dochters. Moet je opletten totdat we zwaar in de bull zitten. Krijgen ze er ook nog een bureau stoel bij
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Taro schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:42:
[...]
Hier klotsen de Euro's tegen de plinten op, ik heb afgelopen week zelfs 2 bureaustoelen gratis weggegeven...
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/TjtWNnjlYiCqcqOCtvvijvpS.gif?f=user_large)
Kan niet wachten tot we in de bull zitten en kijken wat je dan weggeeft
[ Voor 8% gewijzigd door Skrunsies op 29-01-2023 20:46 ]
Verkeerde trade gemaakt? Balen, had veel meer kunnen zijn.troje schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:44:
$1,000 erbij in minder dan een dag tijd.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Ik ga mijn boormachine vast pakken.troje schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:44:
$1,000 erbij in minder dan een dag tijd. Niet slecht.
Neen neen neen. Ik heb het over BTC's koers...Taro schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:45:
[...]
Verkeerde trade gemaakt? Balen, had veel meer kunnen zijn.
Ahtroje schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:46:
[...]
Neen neen neen. Ik heb het over BTC's koers...
Gadverdamme!zwembroek schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:45:
Volgens de ADHD Duitser mogen we maandag of dinsdag pas naar de 25k.
Dus we moeten nóg 3.5hr wachten ?

Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:49:
en dan nog even van bil.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6uvQEWBkUKA7xiWLD8MA8G4X.gif?f=user_large)
Daar is ie weer:Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:49:
Schiet nou maar op met die 24k, ff snel die babe posten en dan nog even van bil.
/f/image/RzuxXLil2ZCFptuQCrno1nQy.png?f=fotoalbum_large)
Wanneer de reguliere markten opengaan.Skrunsies schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:49:
[...]
Gadverdamme!
Dus we moeten nóg 3.5hr wachten ?
Woensdag wordt weer een leuke dag. Dan is Powell weer aan het woord en krijgen we de volgend rente verhoging. Heel erg benieuwd naar.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!