Excellence does not require perfection.
Omdat voor memecoins een apart topic bestaat?WillemdeZijger schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:59:
Waarom hoor ik hier niemand over die goeie ouwe vikinghond Floki?!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
In de bearish weken (van heel veel maanden) deed de koers echt bar weinig in het weekend.
Lijkt er op dat de Litouwse "bank" zijn activiteiten per direct heeft moeten staken. Waarschijnlijk was het daarom een haast klus: https://www.reddit.com/r/...r_message_on_the_site_of/Blik1984 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 13:29:
[...]
Ja, daarin hadden ze duidelijker mogen zijn, maar het feit dat dit verandert was was ook al bijna een week bekend en gecommuniceerd. Je krijgt je geld overigens gewoon teruggestort volgens CDC, alleen kan wel even duren.
If it does not kill u, it makes u stronger
Omdat spreken is zilver, zijgen is goudWillemdeZijger schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:59:
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ja irritant! Link gaat ook wel weer aardig, werd ook wel eens tijdresusaapje schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:00:
Die Chainlink Stakingpool blijft ook maar overvol. Kom op soakers, anderen willen ook wassen!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Had ik nu maar op die buy knop gedrukt gister....
RMRK Moon

Mooie cup and handle op de daily van RMRK.
[ Voor 13% gewijzigd door zwembroek op 27-01-2023 22:48 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gelukkig heb ik er daar ook een shitload van
De maandelijkse crypto DCA vanaf nu weer iets afbouwen, gezondere verdeling tussen stonks & crypto.
[ Voor 25% gewijzigd door Taro op 27-01-2023 23:30 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Lucid is gewoon een pure shitcoin. Als die niet rap overgenomen worden (wat nu het gerucht is) dan is die toko er over paar jaar gewoon niet meer. Ik begin zelfs te twijfelen over tesla....Taro schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:48:
[...]
Gelukkig heb ik er daar ook een shitload van$Coin brand ik mijn tengels niet aan, maar LUCID & TSLA heb ik de afgelopen weken flink ingeslagen. De aandelen pf staat vandaag op +11%, met +43% voor LUCID, +11% voor TSLA en de rest haalt dat helaas omlaag.
De maandelijkse crypto DCA vanaf nu weer iets afbouwen, gezondere verdeling tussen stonks & crypto.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
omdat mijn inleg van $30 nog maar $1.14 waard isWillemdeZijger schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:59:

nothing stops this train
Domino schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 07:04:
Wakker worden, koers kijken, niks gemist.
Slowchat openen, niks gemist.
[Afbeelding]
Wen lambo?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T7IHmurG5m80IFvJlgnrOe7w.jpg?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Taro schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:48:
[...]
Gelukkig heb ik er daar ook een shitload van$Coin brand ik mijn tengels niet aan, maar LUCID & TSLA heb ik de afgelopen weken flink ingeslagen. De aandelen pf staat vandaag op +11%, met +43% voor LUCID, +11% voor TSLA en de rest haalt dat helaas omlaag.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EsNs2rmLwiS4gkXCyNfBVqQY.jpg?f=user_large)
Stack Sats
saaie boel. Ach elke dag extra waarop we iig niet zakken is bouwen aan een mooie fundering.Domino schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 07:04:
Wakker worden, koers kijken, niks gemist.
Slowchat openen, niks gemist.
[Afbeelding]
Wen lambo?
En bedankt voor het niet afkloppen op hout, 23k, she's goneanti elppa schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 08:57:
[...]
saaie boel. Ach elke dag extra waarop we iig niet zakken is bouwen aan een mooie fundering.
Ik ben juist zeer bullish over Tesla, maar laten we dat in het Tesla topic of via DM voortzetten als je wilanti elppa schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 23:41:
[...]
Lucid is gewoon een pure shitcoin. Als die niet rap overgenomen worden (wat nu het gerucht is) dan is die toko er over paar jaar gewoon niet meer. Ik begin zelfs te twijfelen over tesla....
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
zolang er geen 2k afgaat vanaf hier vind ik het machtig mooiRyderr schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 08:58:
[...]
En bedankt voor het niet afkloppen op hout, 23k, she's gone
Tesla nog wel, maar zoals ik zeg, ik begin ligt te twijfelen. Sowieso interessant om te zien waar het heen gaat met de automotive aankomende 10 jaar.Taro schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 09:15:
[...]
Ik ben juist zeer bullish over Tesla, maar laten we dat in het Tesla topic of via DM voortzetten als je wil
Net als bitcoin. Ik zit er nu bijna 10 jaar in, hoe zou nog een x 10 jaar eruit zien.....
nothing stops this train
Je gaat de boot missen hahaKol Nedra schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 09:37:
rond de $70 per share van Tesla ga ik pas beginnen met inkopen. geen haast ik wacht netjes af
Lekker wachten dan, vriend van me ook toen ik net 20 a $106 had gekocht.. ik wacht wel tot $20.. Tja je kan ook te bearish zijn en dan blijf je wachten.Kol Nedra schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 09:37:
rond de $70 per share van Tesla ga ik pas beginnen met inkopen. geen haast ik wacht netjes af
Autoinvest op 'nance staat op 19.3K en Relai geeft een GAK van EUR 18.2K.
Ik wil een dip of een explosie!
Of het is gewoon een bulltrap, zie JDB.JoebarRC schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 10:16:
[...]
Lekker wachten dan, vriend van me ook toen ik net 20 a $106 had gekocht.. ik wacht wel tot $20.. Tja je kan ook te bearish zijn en dan blijf je wachten.
Ik zeg niet dat het zo is maar ik hou er wel rekening mee: nog lager dit jaar.
Ontopic edit: hopelijk kan Bitcoin zich wat meer loskoppelen dan
[ Voor 7% gewijzigd door Alpina op 28-01-2023 10:27 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cnbW3gcH7xKoejrJiSaUPAFi.jpg?f=user_large)
Verwijderd
Eerst nog die 100k eind 2021 héDon Guacamole schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 12:26:
#hopium, stukje veelbelovend TA.
[Afbeelding]
100k?
die 100 (en andere getallen) zijn fibonacci levels.....
Yes yes, geen probleem. Kijk, we gaan binnenkort rustig naar boven. Geen ATH, maar ik verwacht wel zo'n 53k voor goeie ouwe bitcoin. Daarna vlotjes naar beneden naar zeg 30k en dan volgend jaar op naar de top @ 100kAlpina schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 10:24:
[...]
Of het is gewoon een bulltrap, zie JDB.
Ik zeg niet dat het zo is maar ik hou er wel rekening mee: nog lager dit jaar.
Ontopic edit: hopelijk kan Bitcoin zich wat meer loskoppelen dan

Febo'-nasi? Ik zie doorgaans alleen maar frituursnacks daar, dus beter opletten voortaan wat ik uit t muurtje trekanti elppa schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 12:50:
[...]
100k?
die 100 (en andere getallen) zijn fibonacci levels.....
Goed weekend vrienden!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ik moet dus de adresgegevens van de ontvanger opgeven. Die heb ik niet, en ben ik ook niet in geïnteresseerd.
Welke opties heb ik anders dan alle posities sluiten en naar euro’s brengen?
Stuur naar een eigen wallet (vink aan: own) en stuur vanuit daar doorThe_FrankO schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 14:35:
Vandaag wilde ik een betaling doen met Bitcoins via Coinbase. Blijkt dat dus onmogelijk te zijn gemaakt door een Nederlandse regelgeving (?) https://help.coinbase.com...urrency/sending-crypto-nl
Ik moet dus de adresgegevens van de ontvanger opgeven. Die heb ik niet, en ben ik ook niet in geïnteresseerd.
Welke opties heb ik anders dan alle posities sluiten en naar euro’s brengen?
En wat kan Bitvavo dan doen? Zwaaien? Er naar fluiten?paul-s83 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:38:
[...]
Dit hele staking gebeuren hadden ze uitbesteedt aan Genesis. En ik denk dat de meesten hier wel weten wat bitvavo naar die 280 miljoen kan doen![]()
[Afbeelding]
Klinkt als een ongefundeerd en onnodige stokende post. Bitvavo meldt juist dat ze acceptabele terugbetaling van 70% hebben bereikt en dit nu gaan vastleggen. Ook blijkt uit de chapter 11 van Genesis dat er genoeg liquiditeit is om de resterende 30% terug te betalen.
Tot nu toe kun je gewoon aankopen/verkopen je geld terug laten storten.
Vind dit overigens echt een hele saaie periode. Alles wat ik erin kon kieperen zit erin. Nu afwachten op de nieuwe top
Trust me when I say this is only the beginning.
Numbers schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 19:31:
Internet is kapot. Al zolang niks in de SC gepost
Vind dit overigens echt een hele saaie periode. Alles wat ik erin kon kieperen zit erin. Nu afwachten op de nieuwe top
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NMlx7qhIEnXMLobdZomdzQav.jpg?f=user_large)
De zaterdagavond bedoel je?🤔Numbers schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 19:31:
Internet is kapot. Al zolang niks in de SC gepost
Aptos dev team wallet has started feeding the Korean ducks, ~$20mm in spot sent to Binance in the last hour.
— light (@lightcrypto) 28 januari 2023
$1b in inventory remains in the wallet.
The tightly controlled supply has activated. pic.twitter.com/Ll75mTX0TQ
Aptos bestaat naar mijn weten uit minimaal 2 personen die betrokken waren bij de oprichting van Diem / Libra, van Meta/Facebook. Daarna zijn ze bij o.a. Coinbase en FTX geld gaan ophalen. Naar mijn weten zijn zij niet bij Solana betrokken.ScuL schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 21:48:
Ik las ergens dat het Aptos dev team voornamelijk bestaat uit Solana devs die hun geld zijn kwijt geraakt in de FTX crash en dat ze APT hebben opgezet om hun verliezen weer goed te maken..
Beetje omzetten naar ftm?Taro schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 22:04:
Aptos heeft inderdaad een aantal rode vlaggen. Als die er niet waren had ik er ook wel meer ingekocht. Ben rond 4.x USD weer ingestapt, dus ik zie het wel.
Aptos Dev team realising top is close with treasury 6x having made no announcements , attracting no new users and TVL stuck at 8 figures. Supply ready to hit the market. Other L1s to benefit. https://t.co/41JHUp8Am2
— Emy (@CryptoEmy_) 28 januari 2023
Die TVL is trouwens wel lachwekkend tov de marketcap.
[ Voor 6% gewijzigd door Darrell op 28-01-2023 22:08 ]
De zaterdagavond die in het verleden best vaak op de nacht naar zondag een plotselinge uitbraak naar boven gaf!
* Stukfruit zit al klaar voor het vuurwerk
Dat zit wel Schnorr.
Maar deze keer is het anders....Stukfruit schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 22:14:
[...]
De zaterdagavond die in het verleden best vaak op de nacht naar zondag een plotselinge uitbraak naar boven gaf!
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Kwam deze een week geleden tegen op reddit. Made me smile:Taro schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 22:04:
Aptos heeft inderdaad een aantal rode vlaggen. Als die er niet waren had ik er ook wel meer ingekocht. Ben rond 4.x USD weer ingestapt, dus ik zie het wel.
:strip_exif()/f/image/JYTUJNH8Q1xDnalz9ZbVoxRR.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij APT moet je zeker voorzichtig zijn, maar het kan idd nog prima x10. Maar ook -98%.
Oh wacht. Zaterdagavond ipa-avond.Taro schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 22:35:
Bij APT moet je zeker voorzichtig zijn, maar het kan idd nog prima x10.
Nope, Grimbergen & La Trappe - Dubbel avond.
Taro schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 22:46:
[...]
Nope, Grimbergen & La Trappe - Dubbel avond.
Maar een keer 10 betekent een mcap van 30 miljard waar bnb bijv. op 48 staat.
Je moet niet denken in problemen, maar in kansen en mogelijkheden.Darrell schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 22:48:
[...]
![]()
Maar een keer 10 betekent een mcap van 30 miljard waar bnb bijv. op 48 staat.
/s dus. En de volgende run staat APT uiteraard op deadcoinslist, we weten allemaal hoe het werkt
:fill(white):strip_exif()/f/image/sJYFXyZXSgrKSQY6wgNxp85R.png?f=user_large)
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Stack Sats
Waar heb je verkocht dan? Want op Binance was $20 2,5 dagen geleden.Stovirpi schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 22:53:
APt een aantal uur geleden op $20 grotendeels uitgeschaald. Bezit nu enkel nog wat flufjes dankzij de trades. Gaan die X10? Prima! Gaan die -98%? Prima.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ook prima, maar dan verwacht ik wel dat het de moeder van alle dumps naar 12k wordt
Dat zit wel Schnorr.
Had inderdaad wat duidelijker mogen zijn. Begonnen met afschalen op moment dat twintig aangetikt werd.St@m schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 23:08:
[...]
Waar heb je verkocht dan? Want op Binance was $20 2,5 dagen geleden.
Stack Sats
Careful what you wish for
©Buy High Sell Low
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
het erge is eigenlijk......dat ik dit wel wilByteMe_ schreef op zondag 29 januari 2023 @ 00:31:
[...]
Careful what you wish for
[Afbeelding]
©Buy High Sell Low

nothing stops this train
Nu graag naar 12k.
* Stukfruit heeft een ticket gekocht voor een positie in de achtbaan
Dat zit wel Schnorr.
Precies dat! of is het nu intussen al zondag ochtend?Stukfruit schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 22:14:
[...]
:strip_exif()/f/image/QVtsdM2YPzlFjt7rc0eKrqFx.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik probeer mijn SOL van mijn Ledger af te halen. Ledger Live (PC) zegt connect & unlock your device.
Zo gezegd zo gedaan. Open Solana App. OK. Werkt. Connect & unlock your device. Open Solana App. Connect & unlock your device. x infinite. Ik kom niet verder.
Mobile app heb ik ook geprobeerd maar die krijgt geen bluetoothverbinding.. wtf
ScuL schreef op zondag 29 januari 2023 @ 08:48:
Ledgers zijn geweldig... als alles werkt.
Ik probeer mijn SOL van mijn Ledger af te halen. Ledger Live (PC) zegt connect & unlock your device.
Zo gezegd zo gedaan. Open Solana App. OK. Werkt. Connect & unlock your device. Open Solana App. Connect & unlock your device. x infinite. Ik kom niet verder.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aIEev1puPE0JjBBJKMHfd0So.jpg?f=user_large)
ScuL schreef op zondag 29 januari 2023 @ 08:48:
:strip_exif()/f/image/GxfpZxSs3i0acHzfwKnLgCKm.jpg?f=fotoalbum_large)
Je bent niet de enige.
Maar Solana is wel vaker down…
voor zover ik weet kun je sol niet op de meeste wallets rechtstreeks opslaan en staat je sol bijvoorbeeld onder de binance chain in je wallet... Ik ben noob dus waarschijnlijk heb ik het mis.ScuL schreef op zondag 29 januari 2023 @ 08:48:
al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel
SOL wordt native ondersteund op de Ledger.lobotm schreef op zondag 29 januari 2023 @ 09:27:
[...]
voor zover ik weet kun je sol niet op de meeste wallets rechtstreeks opslaan en staat je sol bijvoorbeeld onder de binance chain in je wallet... Ik ben noob dus waarschijnlijk heb ik het mis.
Weer wat geleerd. dacht dat je met een ledger alleen een beveiligde metamask had. oops
al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel
Nee dus. Ledger support heel veel altcoins shitcoins, solana is er daar eentje van. Werkt best okay zelfs, als de blockchain zelf online is 😂lobotm schreef op zondag 29 januari 2023 @ 09:38:
[...]
Weer wat geleerd. dacht dat je met een ledger alleen een beveiligde metamask had. oops
Mooie weekly close?anti elppa schreef op zondag 29 januari 2023 @ 10:42:
btc blijft het proberen, ooit gaat het lukken
Geruchten zeggen dat je net zo fit wordt als je lang genoeg achter de koersen aan blijft rennen!Stovirpi schreef op zondag 29 januari 2023 @ 11:18:
Hij stijgt!
[Afbeelding]
Ik heb het over de koers natuurlijk!
Dat zit wel Schnorr.
Scheißemünze
Ik sluit juist nooit wat als ik bezopen ben. Ik open eerder wat....en dan leverage x50.Tabacca schreef op zondag 29 januari 2023 @ 11:21:
Vanochtend mijn long gesloten in een dikke slaapdronk zonder enige logische redenering, zal vast niet de enige zijn die dat wel eens heeft
:strip_exif()/f/image/I3EIeXJTZliPJLAxAVB6mMLI.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 33% gewijzigd door Darrell op 29-01-2023 11:27 ]
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!