Heb je die niet?
Reported
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Even opletten he!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
de kracht voor hodl?Kol Nedra schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 22:50:
had ik maar........
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Verwijderd
iemand om van te houdenKol Nedra schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 22:50:
had ik maar........
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Nou idd! Stilstand is achteruitgang.anti elppa schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 23:20:
Werd wel weer tijd idd voor nog een stukje up
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Dit slaat iig wat shortende el prutso's uit et veldMooody schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 23:23:
De 24k zal een strijd worden. Maar mooi dat we nu weer eens strijd omhoog hebben
23k toch? Maar daarna lijkt er voorlopig weinig weerstand.Mooody schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 23:23:
De 24k zal een strijd worden. Maar mooi dat we nu weer eens strijd omhoog hebben
Ik denk rond de 24k. Onderkant mei 2022, bovenkant augustus 2022.moshimoshi schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 23:25:
[...]
23k toch? Maar daarna lijkt er voorlopig weinig weerstand.
[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 20-01-2023 23:29 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ja, hopelijk net zo'n strijd als de 20k tijdens de vorige run. Ik dacht echt dat dat een dingetje zou worden en 2 uur later stond de koers er bij wijze van spreken al 10% boven. Als een warm mes door de boterMooody schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 23:23:
De 24k zal een strijd worden.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Exactly as predicted!!!!DAMAGE schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 23:28:
Scenario wat ik schetste perfect uitgespeeld. Lekker man. Love it when a plan comes together
Kol Nedra schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 22:50:
had ik maar........
Ik doe geen lijntjes (kon er ff niet aankomen voor het weekendTaro schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 23:28:
[...]
Ja, hopelijk net zo'n strijd als de 20k tijdens de vorige run. Ik dacht echt dat dat een dingetje zou worden en 2 uur later stond de koers er bij wijze van spreken al 10% boven. Als een warm mes door de boter
[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 20-01-2023 23:37 ]
Hahahaha!!Taro schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 23:17:
@Skrunsies Moest bij deze ook direct aan jou denken, weet niet waarom...
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
UberLurker Departement #GG.
Wat is APT? Gaat net iets te hard omhoog.
[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 20-01-2023 23:39 ]
Aptos. Iets waar je Baby Casper voor in zou moeten ruilen
Klinkt als een nieuwe SOL of LUNA. Weet 'm dus tijdig te verkopenTaro schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 23:43:
[...]
Aptos. Iets waar je Baby Casper voor in zou moeten ruilenEen relatief nieuwe coin met veel grote partijen erachter, waaronder Coinbase. Oorsprong komt bij Facebook/Meta vandaan als Diem/Libra, vast wel bekend. Er zijn een paar heren aan de slag gegaan met die basis en die hebben in Silicon Valley even wat geld opgehaald, waaronder bij FTX, Coinbase en anderen. Nog geen bullrun meegemaakt en ik sta inmiddels >120% in de plus, hopelijk is dit pas het begin.
Verwijderd
4 weken geleden kostte dit muntje nog geen 2 dollar...Taro schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 23:43:
[...]
Aptos. Iets waar je Baby Casper voor in zou moeten ruilenEen relatief nieuwe coin met veel grote partijen erachter, waaronder Coinbase. Oorsprong komt bij Facebook/Meta vandaan als Diem/Libra, vast wel bekend. Er zijn een paar heren aan de slag gegaan met die basis en die hebben in Silicon Valley even wat geld opgehaald, waaronder bij FTX, Coinbase, 3AC (ja ja...) en anderen. Nog geen bullrun meegemaakt en ik sta inmiddels >120% in de plus, hopelijk is dit pas het begin.
Kreeg aardig wat feedback dat ik teveel shitcoins had ingeslagen, maar ik sta er nog steeds achterMooody schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 23:47:
[...]
Klinkt als een nieuwe SOL of LUNA. Weet 'm dus tijdig te verkopen
Ik houd het voor alsnog ff bij 1 zenuwmuntje in de PF, want de markt is nog extreem onzeker.
Therapy777 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 21:47:
[...]
[Afbeelding]
0.521 low en 7% bounce op mijn inkoop. Maar ik denk dat ik deze voor langere tijd aanhoud.
FeedbackTaro schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 23:51:
[...]
Kreeg aardig wat feedback dat ik teveel shitcoins had ingeslagen, maar ik sta er nog steeds achter
Nu dus op 11 USD:
[Afbeelding]
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
IngeprijsdD_Jeff schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 23:54:
ik niet snap.
Genesis exit en de markt: m00n
Meestal zijn bij dit soort exits toch dikke crashes te zien?
Dit was dan blijkbaar de juiste shitcoinTaro schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 23:51:
[...]
Kreeg aardig wat feedback dat ik teveel shitcoins had ingeslagen, maar ik sta er nog steeds achter
Nu dus op 11 USD:
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 21-01-2023 00:00 ]
Genesis was de zoveelste “grote” die is ingestort. Tijdje geleden alweer in deze wereld.D_Jeff schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 23:54:
ik niet snap.
Genesis exit en de markt: m00n
Meestal zijn bij dit soort exits toch dikke crashes te zien?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik heb nagenoeg alle shitcoins ingeslagen, dat zal het probleem niet zijn. De vraag is eerder of ik voldoende van de juiste shitcoin heb ingeslagen.Mooody schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 23:59:
[...]
Dit was dan blijkbaar de juiste shitcoin
Blijven bijkopen als je er in gelooft en pas verkopen op het hoogtepunt in de komende bullmarket (2024?)
Dan ga je knikkers binnenharken
Terzijde: Was dit niet de juiste shitcoin, dan geen knikkers.
Verwijderd
Oei, die haalt bijna Quant inTaro schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 23:43:
[...]
Aptos. Iets waar je Baby Casper voor in zou moeten ruilenEen relatief nieuwe coin met veel grote partijen erachter, waaronder Coinbase. Oorsprong komt bij Facebook/Meta vandaan als Diem/Libra, vast wel bekend. Er zijn een paar heren aan de slag gegaan met die basis en die hebben in Silicon Valley even wat geld opgehaald, waaronder bij FTX, Coinbase, 3AC (ja ja...) en anderen. Nog geen bullrun meegemaakt en ik sta inmiddels >120% in de plus, hopelijk is dit pas het begin.
QNT heb ik gelukkig ook voldoende ingeslagen, maar APT zit nu eigenlijk al in price discovery mode (los van de listing price van 59 USD, dat was een minute candle):
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
[ Voor 96% gewijzigd door Kol Nedra op 21-01-2023 00:40 ]
nothing stops this train
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
nothing stops this train
+tKol Nedra schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 00:39:
[...]
ik doe mijn best, wie bied er hoger?![]()
[Afbeelding]
The first casualty in war is always the truth...
[ Voor 3% gewijzigd door Skalders op 21-01-2023 01:33 ]
Sniff sniff...Jumpiefox schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 00:57:
ps: Is er geen leuke tradingview indicator die van die leuke channels en lijntjes tekent die Taro altijd post?Mijn lijntjes gaan altijd omhoog, zijn leuk maar niet realistisch ghehe. Iets dat support levels laat zien en resistance levels.
Jij rekent de vwap zeker ook uit in een excel sheet en plot die dan met Microsoft graphs in een overlay op een trading view tab hetoilet_paper schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 02:19:
[...]
Sniff sniff...
Hmmm.
Ruik ik hier de geur van een persoon die middels een grappig ingepakte post op zoek is naar een eenvoudige manier om TA te kunnen toepassen om winstgevend te kunnen handelen zonder er zelf enige moeite voor te hoeven doen?
De geur van een persoon die denkt dattie, zonder er een paar duuzend uur op kapot te hoeven slaan, middels een bijzondere indicator ineens winstgevend kan handelen?
Wellicht zit mijn neus ernaast.
Echter mocht mijn neus gelijk hebben, dan staat deze persoon nog een en ander aan tegenslagen te wachten.
Mocht deze persoon zich door deze tegenslagen niet heen weten te wurmen, dan kan deze persoon altijd nog zoals velen hodler worden of misschien wat anders gaan doen.
The first casualty in war is always the truth...
Haha hopium kan geen kwaad
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
[ Voor 69% gewijzigd door DAMAGE op 21-01-2023 05:38 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Neem maar een nieuwe LONG straks, 24K incoming(please please please)JDx schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 07:13:
Achteraf toch redelijk ingeschat waar de top zat, moet er nu wel even een dumpje na het pumpje komen.
Excellence does not require perfection.
Hoe gaat het met de dotjes, kruipt ook weer voorzichtig uit het dal, maar heeft nooit zo in de spotlight gestaan als shitcoins als sol, terwijl er megaveel devs aan het knutselen zijn op dat netwerk.Mooody schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 23:47:
[...]
Klinkt als een nieuwe SOL of LUNA. Weet 'm dus tijdig te verkopen
Ik houd het voor alsnog ff bij 1 zenuwmuntje in de PF, want de markt is nog extreem onzeker.
Minder dan 100 dotjes in je PF en je hoort hier eigenlijk niet thuis, of was het FOK. Nja, ik laat ze lekker staken en t.z.t. gaan ze naar de volgende eigenaar: waarschijnlijk een nu.nl roeptoeterDarkShadow schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 08:14:
[...]
Hoe gaat het met de dotjes, kruipt ook weer voorzichtig uit het dal, maar heeft nooit zo in de spotlight gestaan als shitcoins als sol, terwijl er megaveel devs aan het knutselen zijn op dat netwerk.
Excellence does not require perfection.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
komt zeker nog wel een leg up verwacht ik
Dacuuu schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 09:45:
Wat een ellende. Ik vind beren lieve beesten. Waar ben je beertje, lief knuffelbeertje van me.
UberLurker Departement #GG.
APT mijn vingers niet aan durven branden, OP wel dusdanig goed ingekocht dat deze zorgt voor voldoende dopamine-shotjes door de dag heen.Taro schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 09:54:
APT heeft de 13 USD al aangetikt en OP bijna de 2,5 USD. Hele handelspot vandaag al op +6%, dat is lekker wakker worden
ETH is wel REKT aan het gaan vs BTC
$RKT: https://coinmarketcap.com/currencies/rekt/
Op deze manier mag alles van mij driedubbel rekt gaan. Niemand die er iets mee verliest, tenzij short
[ Voor 36% gewijzigd door Domino op 21-01-2023 10:22 ]
oh prima!!! laat maar kapot gaan. Oke het is de minst shitcoin achtige shitcoin, but stil a shitcoin
I've been checking charts all this time, avoiding noise from Twitter. The way the upward movement is happening, the way htf resistances are being tested... it clearly looks manipulated, no real demand.
— il Capo Of Crypto (@CryptoCapo_) 21 januari 2023
Once again, the biggest bull trap I've ever seen. But they won't trap me.
[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 21-01-2023 10:28 ]
hahahahah not real demand......seller zijn gewoon op, alle weakhands op. Zo gaat het ongeveer elke bear.
[ Voor 17% gewijzigd door Darrell op 21-01-2023 10:31 ]
No real demand
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Tenzij hij kan aantonen dat er een paar whales aan het kopen zijn.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hmm.. toch wel wat weerstand
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Manipulated, die zou verplicht op de bullshit bingo kaart moeten staan.
[ Voor 27% gewijzigd door knakworst op 21-01-2023 10:47 ]
Dat zou wel lekker zijn inderdaad!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Aii.. net te laat vanuit mij.. was vanochtend nog aan het bedenken of ik zou instappen en besloten hem op 0.25 op te pakken.Mr. Unexist schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 10:13:
Ocean doet ook ff een tsunami naar de maan, nice! 🌊
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Net genoeg weerstand voor 15 minuten.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Ik open wel eens longs die ik in principe voor een langere periode open te laten, dan voeg ik wel gewoon extra margin toe. Ik snap je redenering maar ik vind het eigenlijk gewoon wel prettig om te doen, heb je meer marge bij een onverwachte dip/slechte entry die op termijn alsnog wel goed uit kan pakken. Dit doe ik overigens alleen met BTC, alts doe ik sowieso geen leveraged trades mee.Taro schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 17:49:
[...]
Meer margin toevoegen betekent: Je trade gaat de verkeerde kant op, dus snel verlies nemen ipv marge toevoegen waardoor je mogelijk nog meer verliest....
Haha ja, 2 btc zou wel ziek zijn.. stel dat je rond de 21 was ingestapt, dan had je gewoon al 4k verdiend!Gelukszoekr schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 10:56:
[...]
Dat zou wel lekker zijn inderdaad!
Ik had mijzelf afgelopen week een doel gesteld, namelijk 1 BTC te vergaren, dat gaat wel steeds lastiger worden zo
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq