[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 171 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.241 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:21
YES schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 11:04:
[...]

Ach, als shitcoins en BTC samen een beetje stijgen, en vervolgens BTC echt uitbreekt is het geld wat in die shitcoins zit ook niets anders dan rocket fuel. Corrigeert zichzelf wel weer, tot op zekere hoogte.

En down krijg je inderdaad het feest wat jij zegt, helemaal naar de kloten :+
eigenlijk kunnen shitcoins alleen maar kapot op termijn van aantal maanden. BTC dominance zit in een enorme decending triangle op de weekly, als die naar boven breekt gaan alts rekt. Breek die naar onder dan is het crypto landschap terwijl we nog in een bear zitten echt kapot, alles rekt. Shitcoins are gonna shit....tot het langs je benen je schoenen in loopt

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:58
Alpina schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 09:53:
[...]

Metaverse is een ruim begrip natuurlijk. Ik zie er ook wel toekomst in maar voor nu zitten mensen met een TE duur stukje land opgescheept. Net als the real Second Life eigenlijk ;)
ftfy

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

We kunnen er lang en breed fatsoenlijk over discussiëren maar eigenlijk is het gewoon heel simpel:

Fuck de metaverse, fuck de macro, fuck fiat, fuck traders, fuck shitcoiners, fuck nocoiners.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:37
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 11:25:
We kunnen er lang en breed fatsoenlijk over discussiëren maar eigenlijk is het gewoon heel simpel:

Fuck de metaverse, fuck de macro, fuck fiat, fuck traders, fuck shitcoiners, fuck nocoiners.
Fuck het Cryptocurrency Slowchat topic, nee wacht het is er best gezelllig bij tijd en wijle... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:56

@Skrunsies hier heb jij vast een beeldend gifje voor ;)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:52

en fuck de Rabobank

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

BoulaMouzer schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 11:33:
[...]

Fuck het Cryptocurrency Slowchat topic, nee wacht het is er best gezelllig bij tijd en wijle... ;)
Ja soms. Maar ff niet serieus:

Als je gewoon Bitcoin hodlt/koopt/DCA en geen fuck geeft om de prijs in barre tijden dan ben je gewoon een dikke vette 74bit eindbaas.

Een überhodler. Alle andere traders/investeerders/shitcoiners/shillers/nocoiners zijn naar mijn bescheiden mening dan gewoon ondergeschikte wezens die alleen leuk zijn om wat te trollen.

Een Bitcoin hodler is gewoon een god among insects in mijn optiek.

Mag iedereen natuurlijk best anders over denken, het is een vrij land tenslotte. Maar zo denk ik erover en ik mag dat ook gewoon vinden zonder enige onderbouwing.

Ik vind dat de mensen hier die traden en investeren en al dat soort zaken best wat meer truukjes mogen uitvoeren voor de Bitcoin hodlers, want het zijn gewoon saaie tijden voor ons.

Dan denk ik aan jongleren met gouden munten, een mooi gedicht over de macro, een spannende en uitgebreide TA die laat zien dat de markt 2 kanten op kan, of door hoepeltjes springen ofzo.

Dus nuttelozen, stel mij niet teleur en vermaak mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 22:26

filthy rich

löp wa los

Vis schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 09:41:
[...]

Er zijn juist grote verwachtingen van de metaverse over een aantal jaar. Ik zou daar toch wel iets van mee willen pakken, of dat MANA zal zijn of een ander virtueel stukje land, zal ik me beter moeten inlezen.

[Afbeelding]
Could is verbrande turf

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Dit wordt vast leuk leesvoer, of irritant afhankelijk van je mening :9
https://www.nu.nl/uitgeli...-weet-jij-van-crypto.html

[ Voor 8% gewijzigd door JDx op 11-01-2023 12:21 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:12

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:02
JDx schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 12:21:
Pyramidespel en gebakken lucht! Zo nu ben ik een expert.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 23:23
@Gelukszoekr maar even vragen iets in te sturen, die is hier degene met de meeste mediatraining :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 20:10
Ray_ schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 12:35:
[...]

@Gelukszoekr maar even vragen iets in te sturen, die is hier degene met de meeste mediatraining :)
Ik zet net m'n PC aan om hier eens in te duiken inderdaad :*)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
bij punt 2 & 3 iig ff melden: alles behalve btc

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:48

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 12:37:
[...]

Ik zet net m'n PC aan om hier eens in te duiken inderdaad :*)
Te laat de correcte antwoorden zijn al gegeven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2VnPskeu6bCO-VxLpTVTUc4yGUM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hnERUEA6mK9o2rZPGFpPEkX9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

@Gelukszoekr ik zie weer mogelijkheden voor een weddenschap.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MASXz-KbwTGm90RnmPlDjpZVSUM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EsyanFE5OP5vSdRaEpIlnlef.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-10 13:03
knakworst schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 12:59:

[Afbeelding]
meine gute... *dumpt al zijn ADA*

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik heb dit er maar van gemaakt. Je mag alleen niet zulke lange antwoorden geven, dus heb ik ze per vraag gepost

1. Minen is het proces dat nodig is om transacties op een blockchain te valideren. Minen wordt enkel gebruikt op blockchains die de PoW (Proof of Work) methode gebruiken. Hoe meer computers deelnemen aan dit proces, des te meer energie er verbruikt wordt. De blockchain van Bitcoin is zo’n PoW blockchain, en dus afhankelijk van miners. Er zijn naast Bitcoin nog wat kleinere projecten die minen gebruiken, maar Bitcoin is verantwoordelijk voor veruit het meeste energieverbruik. De meerderheid van de blockchains, zoals Ethereum, Solana en Cardano gebruiken een andere methode. Zoals bijvoorbeeld PoS (Proof of Stake). Deze methode gebruikt tot wel 99% minder energie. Dan blijft de vraag over, wat is de impact van energieverbruik op het milieu. Maar dat is meer een algemene vraag.
2. Bitcoin wordt als veilig en relatief stabiel gezien. De Bitcoin blockchain is nu ruim 14 jaar online en is nooit offline geweest of gehackt. De prijs wordt door de jaren heen steeds minder volatiel. Ethereum wordt ook steeds meer als een stabiele munt gezien. Echter loopt deze munt nog wel een risico om door de Amerikaanse beleidsmaker (SEC) als aandeel te worden bestempeld. Dit kan een probleem zijn voor de toekomst van dit project. Er zijn duizenden cryptomunten, deze zijn allemaal opgezet door teams van mensen waarvan je nooit helemaal zeker bent van hun bedoelingen, en dus zitten hier hoge risico’s aan verbonden.
3. Het is altijd moeilijk om van tevoren munten of projecten te benoemen die op omvallen staan. In de wereld van crypto, en investeren, is vertrouwen het belangrijkste dat er is. Het team achter een munt zal dus ter aller tijde zijn best doen om dit vertrouwen hoog te houden Tot blijkt dat het onhoudbaar is, en dan is het meestal te laat. Over het algemeen zitten er hoge risico’s aan munten die nieuw zijn, een klein team hebben. Beloftes maken over toekomstige prijzen en op weinig wisselkantoren verhandeld worden.
4. Het praktische nut van de munten verschilt per project. In het geval van Bitcoin is het een manier om waarde te verplaatsen zonder dat je hier toestemming voor nodig hebt, of dat iemand het kan tegenhouden. De waarde van ETH (De munt van Ethereum) is meer gebaseerd op het betalen van transactiekosten binnen dit ecosysteem. Andere munten vertegenwoordigen bijvoorbeeld korting op handelsacties, of extra’s bij een bestaand product.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:11
knakworst schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 12:53:
[...]

Te laat de correcte antwoorden zijn al gegeven.

[Afbeelding]
Crypto "kwartel" ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 13:06:
2. Bitcoin wordt als veilig en relatief stabiel gezien. De Bitcoin blockchain is nu ruim 14 jaar online en is nooit offline geweest of gehackt. De prijs wordt door de jaren heen steeds minder volatiel. Ethereum wordt ook steeds meer als een stabiele munt gezien. Echter loopt deze munt nog wel een risico om door de Amerikaanse beleidsmaker (SEC) als aandeel te worden bestempeld. Dit kan een probleem zijn voor de toekomst van dit project. Er zijn duizenden cryptomunten, deze zijn allemaal opgezet door teams van mensen waarvan je nooit helemaal zeker bent van hun bedoelingen, en dus zitten hier hoge risico’s aan verbonden.
Door Bitcoin maxis ja wordt het als veilig en stabiel gezien :P . En vergeet je nu niet eentje? https://en.bitcoin.it/wiki/Value_overflow_incident.

En zoveel minder volatiel wordt het nu ook niet: https://99bitcoins.com/bitcoin/historical-price/volatility/ of https://buybitcoinworldwide.com/volatility-index/
(Persoonlijk vraag ik mij af of er iemand op een niet-volatiele Bitcoin zit te wachten overigens).

[ Voor 5% gewijzigd door Sissors op 11-01-2023 13:22 ]

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:44
De crypto kwartel in 2021.

Afbeeldingslocatie: https://voliere-info.nl/wp-content/uploads/2015/06/japanse-kwartel.jpg

De crypto kwartel in 2022.

Afbeeldingslocatie: https://thumbs.dreamstime.com/z/gekke-geplukte-kwartels-78435885.jpg

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Sissors schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 13:20:
[...]

Door Bitcoin maxis ja wordt het als veilig en stabiel gezien :P . En vergeet je nu niet eentje? https://en.bitcoin.it/wiki/Value_overflow_incident.
Ik heb er over getwijfeld dit te benoemen. Maar vanwege de vraagstelling dit overgeslagen. Het is in het grote plaatje ook maar een klein event geweest vlak na de geboorte.

En inderdaad. Niemand zit te wachten op een stabiele Bitcoin :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Bushalte schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 11:36:
[...]

@Skrunsies hier heb jij vast een beeldend gifje voor ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KPKZDaN-2xJ_i_vwgIecZZ62TpY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Jbv7Rzr64h0gTTk8iQx6UG7W.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Weet er hier iemand hoe je Cronos van Bitvavo kan opnemen? Voor zover ik zie kan je CRO versturen over het CRO netwerk maar bitvavo geeft ETH netwerk aan..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-10 10:37
Scifo83 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 13:45:
Weet er hier iemand hoe je Cronos van Bitvavo kan opnemen? Voor zover ik zie kan je CRO versturen over het CRO netwerk maar bitvavo geeft ETH netwerk aan..
Als het vanuit de Crypto.com app is, dan moet je het over het ETH (ERC20) netwerk sturen, anders ga je niets ontvangen bij bitvavo.

edit: en als het de bedoeling is om naar crypto.com te sturen dan ook over het ETH netwerk.

[ Voor 11% gewijzigd door cooLopke op 11-01-2023 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:01
Scifo83 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 13:45:
Bitvavo heeft geen mogelijkheid om op het Cronos netwerk op te nemen, Coinbase ook niet.
Wat je kan doen is je CRO naar je Crypto.com deposit adres sturen via het ETH netwerk en dan daar opnemen op het Cronos netwerk als dat je doel is, of gewoon de boel bij Bitvavo verkopen en bij Crypto.com kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
markisoke schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 13:52:
[...]

Bitvavo heeft geen mogelijkheid om op het Cronos netwerk op te nemen, Coinbase ook niet.
Wat je kan doen is je CRO naar je Crypto.com deposit adres sturen via het ETH netwerk en dan daar opnemen op het Cronos netwerk als dat je doel is, of gewoon de boel bij Bitvavo verkopen en bij Crypto.com kopen.
Ja het doel is om CRO niet op bitvavo te laten staan maar decentralized. Op Metamask net cronos netwerk ingesteld maar is dan via Cronos netwerk.

De route is dan idd accountje aanmaken op Crypto.com

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
zwembroek schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 10:24:
[...]

Je had het net over jezelf inlezen. Dus ik zou dat maar eens gaan doen voordat je zomaar wat roept. Weet je überhaupt wat RMRK is? RMRK is bijna volledig EVM compatible dus niet afhankelijk van Dotsama. Inmiddels is RMRK al gebridged naar Optimism, Polygon, en Arbitrum. Er was een hype in de vorige bull maar ze beginnen nu juist met het uitrollen van het werkelijke product. De Landsales (https://skybreach.app/) waren een enorm succes en alles is nu volledig uitverkocht. Er zijn games in ontwikkeling die werken met het RMRK protocol etc. En heb je de Tokenomics gezien? Er zijn max 10.000.000 RMRK tokens en alle tokens zijn in omloop. Het team heeft zelf 5% van de tokens. Team tokens: 5% is locked for the team to access after two years (1-year cliff, one-year linear vesting per block) Er is geen inflatie en geen staking. Met deze lage max supply is er maar een vonkje nodig om de koers explosief te doen stijgen. RMRK is nog steeds niet gelist op de grote exchanges. Alles is en blijft een gok in dit wereldje. De enige zekerheid is wat mij betreft Bitcoin. Maar als je zoekt naar een alt die het goed kan doen dan is RMRK zeker een goede kanshebber.
Dat gebridged klinkt goed. Waar kan ik RMRK kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:51
moshimoshi schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 14:14:
[...]

Kucoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 07-10 23:23
knakworst schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 12:59:

[Afbeelding]
Ik heb dit net geprobeerd te lezen en heb het idee dat het mij zowel een paar minuten als intelligentie heeft gekost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Heel interessant artikel waarin eens niet crypto afgefakkeld wordt. De moeite waard om te lezen!

https://fd.nl/tech-en-inn...tteland-te-elektrificeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 13:06:

Echter loopt deze munt nog wel een risico om door de Amerikaanse beleidsmaker (SEC) als aandeel te worden bestempeld.
Om hier nog even op terug te komen. Een "security" is niet per se een aandeel. Een aandeel is een security maar een security is breder. Volgens wiki is de definitie, een verhandelbaar financieel bezit. Wil je meer weten kan je je hier uitleven: Wikipedia: Security (finance)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-10 11:44
knakworst schreef op zondag 8 januari 2023 @ 11:42:
[...]

Die technologische hopium vind ik achterhaald. Ik kon vorige maand in ieder gat in Zuid Afrika met Curve betalen, ja ook in Mosselbaai, zelfs bij toeristenfuik marktjes trekken ze opeens een mobieltje tevoorschijn met een soort sumup oplossing. Dat geld moet gewoon ergens binnenkomen.
Ook dit helpt mee:
Bitcoins delven helpt Afrikaans platteland te elektrificeren

Een Keniaans bedrijf is in december gestart met het mijnen van bitcoins met de overtollige stroom van micro-waterkrachtcentrales. Het maakt de cryptovaluta groener en de centrales rendabeler. Zo kan sneller worden opgeschaald op een continent waar 43% van de bevolking nog geen stroom heeft.
:

Hele artikel:
https://fd.nl/tech-en-inn...ZBqUWU#Echobox=1673439585

Waarschijnlijk zal de crypto adoptie toch in Afrika en Zuid Amerika sneller gaan dan in de EU. Of iig dat ze er in voorop lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:12
Emcee schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 14:57:
[...]

Ook dit helpt mee:

[...]
:

Hele artikel:
https://fd.nl/tech-en-inn...ZBqUWU#Echobox=1673439585

Waarschijnlijk zal de crypto adoptie toch in Afrika en Zuid Amerika sneller gaan dan in de EU. Of iig dat ze er in voorop lopen.
BTC will bring an eruption of prosperity to El Salvador. volgens Michael Saylor.

Op de Salvadoranen - het land telt 6.5 miljoen inwoners - is de bitcoin-koorts nauwelijks overgeslagen: uit een onderzoek in september blijkt dat minder dan een kwart van de ondervraagden er iets mee had betaald, meldt The Economist. Sommigen deden dat alleen om de digitale portemonnee te kunnen downloaden, waarin ze van de overheid 30 dollar aan digitaal geld kregen.

bron:
https://nos.nl/nieuwsuur/...mislukt-of-goede-pr-stunt

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:29
Sissors schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 13:20:
[...]

En zoveel minder volatiel wordt het nu ook niet: https://99bitcoins.com/bitcoin/historical-price/volatility/ of https://buybitcoinworldwide.com/volatility-index/
(Persoonlijk vraag ik mij af of er iemand op een niet-volatiele Bitcoin zit te wachten overigens).
Ik heb wel trek in een niet volatiele Bitcoin, zolang de prijs maar een factor 100 (of hoger) boven mijn GAK ligt. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
knakworst schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 14:29:
Heel interessant artikel waarin eens niet crypto afgefakkeld wordt. De moeite waard om te lezen!

https://fd.nl/tech-en-inn...tteland-te-elektrificeren
Is het niet veel logischer om overtollige elektriciteit in een watertoren te pompen en te gebruiken als het droog is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

moshimoshi schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 16:00:
[...]

Is het niet veel logischer om overtollige elektriciteit in een watertoren te pompen en te gebruiken als het droog is.
Ooit op de basisschool nog gespaard voor een waterput in Botswana ofzo :D

Nooit de foto's gezien die we zouden krijgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
MrFX schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 15:16:
[...]

BTC will bring an eruption of prosperity to El Salvador. volgens Michael Saylor.

Op de Salvadoranen - het land telt 6.5 miljoen inwoners - is de bitcoin-koorts nauwelijks overgeslagen: uit een onderzoek in september blijkt dat minder dan een kwart van de ondervraagden er iets mee had betaald, meldt The Economist. Sommigen deden dat alleen om de digitale portemonnee te kunnen downloaden, waarin ze van de overheid 30 dollar aan digitaal geld kregen.

bron:
https://nos.nl/nieuwsuur/...mislukt-of-goede-pr-stunt
Het is toch verbijsterend dat 3/4 van de bevolking een cadeautje van 15% van een minimummaandloon per persoon niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

moshimoshi schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 16:03:
[...]

Het is toch verbijsterend dat 3/4 van de bevolking een cadeautje van 15% van een minimummaandloon per persoon niet gebruikt.
10 procent van de bevolking kan überhaupt niet eens lezen. Daarnaast zal ook nog eens een aanzienlijk gedeelte geen smartphone hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:36
[...]

Dan zijn ze slimmer dan wij denken: HODL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Ik zal wel gek zijn maar ik zou het wel tof vinden als Mark Rutte iedere week nu even 10.000 BTC gaat DCA'en voor het volk.

Op de totale overheidsuitgaven 2023 van bijna 400 miljard moet dat kunnen.

Samen rekt of iedereen een oranje Lambo. Eigenlijk kun je niet verliezen, als we rekt gaan rollen we die iets hogere staatsschuld rustig door naar een volgende generatie.

[ Voor 13% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-01-2023 16:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 16:12:
Ik zal wel gek zijn maar ik zou het wel tof vinden als Mark Rutte iedere week nu even 10.000 BTC gaat DCA'en voor het volk.

Op de totale overheidsuitgaven 2023 van bijna 400 miljard moet dat kunnen.

Samen rekt of iedereen een oranje Lambo. Eigenlijk kun je niet verliezen, als we rekt gaan rollen we die iets hogere staatsschuld rustig door naar een volgende generatie.
Ik heb net begrepen dat we all-in moeten gaan als Nederlandse staat op RMRK ofzo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
Sissors schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 16:19:
[...]

Ik heb net begrepen dat we all-in moeten gaan als Nederlandse staat op RMRK ofzo.
Klinkt natuurlijk allemaal idioot (over El Salvador wordt een beetje lacherig gedaan) totdat de VS aankondigt dat ze in het geheim 1% van haar goudvoorraad heeft omgezet in BTC en dat ze deze verhouding zullen handhaven of zelfs uitbreiden.

VS heeft ruim 8 miljoen kilo goud als reserve, 1% is 80.000 kilo x € 55K per kilo = ongeveer 215.000 BTC (1% van de supply). Significant.

Dan rollen ineens alle andere Westerse landen over elkaar heen richting de beurzen en OTC-deals, net zoals met het aanvullen van de gasvoorraden.

[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-01-2023 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:44
https://www.coindesk.com/...bankruptcy-attorney-says/

Toch nog 5 miljard in de pot bij FTX. Hier zullen ze bij Genisis en DCG wel blij mee zijn. Wellicht vandaar al het aanbod van gisteren? dat DCG 70% van 280 miljoen euro wilde terugbetalen aan Bitvavo.

#lekkersimplistisch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:29
Sissors schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 16:19:
[...]

Toch niet van dat ene forum af gelezen wel? Allemaal FUD.
Joeptube geeft een heel ander advies, YOLOcoin oid.

Zou Markie het al gelezen hebben?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/35ogpXfh02jhWB0kI_K9BbeqtHo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iL5k8qqF7RwOWnb4Oau8jlNm.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door Domino op 11-01-2023 16:27 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:32
Eerste tweet over bitcoin, 14 jaar geleden. Kerel heeft dit later geschreven. Interessant stuk, met ook prima reflectie erin. Gains zijn straks mooi, maar gezondheid is belangrijker. Ook zijn hier mensen die iets na willen laten, of zelfs sats kopen voor de volgende generatie. Food for thought.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g7Ljla-X3pP_N4GT-hNbSONTaHE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j7QzLGhhId697fAzKKRhcFzS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aF_5BYVmlzruPZsRusL1LPP5kHA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cXDJiWJJCDtg5trKzPAxN7g6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Don Guacamole schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 16:27:
Eerste tweet over bitcoin, 14 jaar geleden. Kerel heeft dit later geschreven. Interessant stuk, met ook prima reflectie erin. Gains zijn straks mooi, maar gezondheid is belangrijker. Ook zijn hier mensen die iets na willen laten, of zelfs sats kopen voor de volgende generatie. Food for thought.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
grappig, ken deze post nog. Blijft zonde dat hij een jaar later is komen te overlijden aan die rot ziekte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 16:23:
[...]

Klinkt natuurlijk allemaal idioot (over El Salvador wordt een beetje lacherig gedaan) totdat de VS aankondigt dat ze in het geheim 1% van haar goudvoorraad heeft omgezet in BTC en dat ze deze verhouding zullen handhaven of zelfs uitbreiden.

VS heeft ruim 8 miljoen kilo goud als reserve, 1% is 80.000 kilo x € 55K per kilo = ongeveer 215.000 BTC (1% van de supply). Significant.

Dan rollen ineens alle andere Westerse landen over elkaar heen richting de beurzen en OTC-deals, net zoals met het aanvullen van de gasvoorraden.
Wil je echt dat ik het verschil tussen magisch internet geld en gas uitleg? :P . Hoewel sommige BTC maxis beweren dat het een batterij is, kan je onder de streep huizen in Nederland wel verwarmen met gas, niet met BTC. (Nee, dat warme gevoel van hopium dat je krijgt is niet genoeg om daadwerkelijk warm te blijven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sissors schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 16:35:
[...]

Wil je echt dat ik het verschil tussen magisch internet geld en gas uitleg? :P . Hoewel sommige BTC maxis beweren dat het een batterij is, kan je onder de streep huizen in Nederland wel verwarmen met gas, niet met BTC. (Nee, dat warme gevoel van hopium dat je krijgt is niet genoeg om daadwerkelijk warm te blijven).
:O

Ok boomer

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Misschien kan iemand anders het in de vorm van een tiktok dansje duidelijk maken zodat jij het ook mee krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sissors schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 17:16:
[...]

Misschien kan iemand anders het in de vorm van een tiktok dansje duidelijk maken zodat jij het ook mee krijgt :P
Dat zou echt top zijn! :P _/-\o_

Wie gaat dit even doen jongens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:19
BSX dikke pump! dikke tech?

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Eén van de 20.000 coins waar ik nog nooit van gehoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
knakworst schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 17:45:
[...]

Eén van de 20.000 coins waar ik nog nooit van gehoord heb.
Basilisk, die had ik van Kusama loans als airdrop 😃

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Laatst online: 23:13

Barrycade

Through the...

[...]

Meteen mooi voorbeeld dat Bitcoin niet bij het grote publiek aanslaat. Al geef je ze geld toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Barrycade schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 18:15:
[...]

Meteen mooi voorbeeld dat Bitcoin niet bij het grote publiek aanslaat. Al geef je ze geld toe.
zeg nooit nooit, internet en computers waren ook alleen voor nerds!

en trouwens als men de inflatie blijven opschroeven komt de adoptie vanzelf....

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 11-01-2023 18:30 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:32

raq

moshimoshi schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 14:14:
[...]

Wat een heerlijke grafiek van RMRK (hier, ff op week zetten).
Alleen deze heerlijke -97,5% grafiek is al voldoende reden voor mij om te kopen, op Kucoin heb je zoveel pareltjes die echt insane gaan als de bull aan is. Ik herinner me zakjes bepro en xyo die van 25euro naar 1800+euro gingen.
Ik ben van plan dit type aankopen te doen als die 14k btc werkelijkheid is, maar 'geduld' is niet mijn kernkwaliteit, mn handen jeuken.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:29

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

https://gizmodo.com/busd-...cked-by-assets-1849974695
On Tuesday, Bloomberg reported that the Binance-issued stablecoin BUSD had lost much of its financial backing at various points. Based on data from blockchain analysis company ChainArgos, Bloomberg said that at several points between 2020 and 2021, Binance-Peg BUSD was undercollateralized by more than $1 billion.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-10 13:03
Gewoon elke dag eventjes op Twitter om die hopium pijp te vullen en de dag door te komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jxoJH2ZdvGuRgo_mmlzvCZHXoSU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FdDTZoWvSwnfKFsBeE3ixGq0.jpg?f=fotoalbum_large

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Volgens mij neemt al tijden niemand Bloomberg meer serieus. Ik ga daarom het artikel ook maar niet lezen, ze verdienen die extra views niet. Maar PAX geeft BUSD uit, niet Binance, dus zal wel extra FUD zijn. Misschien de FUD waar CZ gisteren op hintte?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
MINI MOOOOON!!! *O* *O*

17.9k, here we come!

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bt61oBiVkoaCE-Gk0p_t7vemX3Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WzekvcFdnnsjmbOLyO88LAeQ.jpg?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wel fijn dat er geen timestamp in zit, kan die gewoon hergebruikt worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Taro schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 19:15:
MINI MOOOOON!!! *O* *O*

17.9k, here we come!
Hoop het zo! Dit was de 3e 17.5 test.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Taro schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 19:23:
[...]

Wel fijn dat er geen timestamp in zit, kan die gewoon hergebruikt worden.
ja he?
+ je kan het ook gebruiken als het naar de 6 cent gaat ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
die word weer hard in de poepert genomen zie ik, enige vraag is, is het een rode, of is het een groene

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ryderr schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 18:56:
Gewoon elke dag eventjes op Twitter om die hopium pijp te vullen en de dag door te komen.

[Afbeelding]
nog meer hopium;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mKWSyz7sRo4ES2mIVH8DYdehzds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ck8PJxHxMZ6acVf0TuqwUyAN.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

dit stukje: een goed punt over dat de inflatie naar verwachting dit jaar flink lager zal gaan liggen.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dit is wel zo'n grote mongol he. Mag ik dat zeggen? Hopelijk kwets ik hier niemand mee. Maar ik vind het echt een vervelende vent. En die Carl The Moon nog wel erger misschien.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
DAMAGE schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 19:51:
Dit is wel zo'n grote mongol he. Mag ik dat zeggen? Hopelijk kwets ik hier niemand mee. Maar ik vind het echt een vervelende vent. En die Carl The Moon nog wel erger misschien.

[...]
die puisten kop van een carl is nog 3 slagen erger. Die vind zichzelf zo geweldig, niet te zuinig. Die ADHD duitser neemt zichzelf meestal zelf ook niet altijd serieus. Carl ging op een gegeven moment die duitser ook echt nadoen........man man man, wat een droevige shit.
je vraagt je af waarom keek je dan, tja dat vraag ik me ook af ja. Had het vaak in de vorige bear op de achtergrond aan staan.....Nu al 2 jaar niets meer van gezien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik ken die Carl of de ADHD duitser niet. Maar het zijn ongetwijfeld mongolen. Ik baseer eigenlijk alles dat ik doe op wat ik zie op Youtube. Een enkele keer ga ik lezen, maar 95% van wat ik geleerd heb komt van YT. Het is maar net wat je kijkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Gelukszoekr Die gasten zijn zo bekend dat ook al wil je ze niet kennen en je wilt die content niet kijken, je WEET wie het zijn. Die gasten worden je hoe dan ook door de strot geduwd. En ze lullen echt alleen maar onzin. Dat is het mooie er aan. Zoals 95% van de troep die op YT staat. En tussen al die troep als je goed zoekt zit er zeker wel wat waardevols tussen. Helemaal eens. Maar dan scheelt het wel als je weet waar je naar op zoek bent. En die Crypto noobs die vinden Carl The Moon en die gaan rekt. Vaak gewoon door zijn eigen scamcoins.

[ Voor 52% gewijzigd door DAMAGE op 11-01-2023 20:08 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:37
Gelukszoekr schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 20:03:
Ik ken die Carl of de ADHD duitser niet. Maar het zijn ongetwijfeld mongolen. Ik baseer eigenlijk alles dat ik doe op wat ik zie op Youtube. Een enkele keer ga ik lezen, maar 95% van wat ik geleerd heb komt van YT. Het is maar net wat je kijkt
Ja ken ze MMCarl en ChrisMoon... _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

AVAX moon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
DAMAGE schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 20:06:
@Gelukszoekr Die gasten zijn zo bekend dat ook al wil je ze niet kennen en je wilt die content niet kijken, je WEET wie het zijn. Die gasten worden je hoe dan ook door de strot geduwd. En ze lullen echt alleen maar onzin. Dat is het mooie er aan. Zoals 95% van de troep die op YT staat.
Ik heb even gezocht in een incognito venster. Die moon, met dat groene logo heb ik wel eens gezien. Maar deze gasten komen nooit in mijn recommended lijst.

Ik kijk/luister volgens mij wel gemiddeld 15 uur per week naar verschillende crypot/macro/finance video's. De kanalen wisselen nog wel eens. Niet alles is altijd kwaliteit, maar vind het leuk overal een graantje van mee te pikken. Een greep uit mijn geschiedenis van de afgelopen weken;

Crypto:
Satoshi Radio
Coin Bureau
Altcoin Daily
Crypto Informed
DoopieCash

Macro:
Gareth Soloway
Chamath Palihapitiya
Greg Dickerson
Kitco News
Gold Republic
Holland Gold
Madelon Vos

Random:
Langzaamrijker
eenrijkerleven
Marco Whiteboard Finance

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:32
Gelukszoekr schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 20:20:
[...]

Ik heb even gezocht in een incognito venster. Die moon, met dat groene logo heb ik wel eens gezien. Maar deze gasten komen nooit in mijn recommended lijst.

Ik kijk/luister volgens mij wel gemiddeld 15 uur per week naar verschillende crypot/macro/finance video's. De kanalen wisselen nog wel eens. Niet alles is altijd kwaliteit, maar vind het leuk overal een graantje van mee te pikken. Een greep uit mijn geschiedenis van de afgelopen weken;

Crypto:
Satoshi Radio
Coin Bureau
Altcoin Daily
Crypto Informed
DoopieCash

Macro:
Gareth Soloway
Chamath Palihapitiya
Greg Dickerson
Kitco News
Gold Republic
Holland Gold
Madelon Vos

Random:
Langzaamrijker
eenrijkerleven
Marco Whiteboard Finance
15 uur per week? Dan heb je wel serieus veel tijd. Ik ben al blij als ik een uurtje de sc kan lezen!
Maar, je samenvattingen en tips die je hier uit op doet en vervolgens hier post worden zeer gewaardeerd!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:56
[...]

Crypto:
Satoshi Radio
Coin Bureau
Altcoin Daily
Crypto Informed
DoopieCash

Macro:
Gareth Soloway
Chamath Palihapitiya
Greg Dickerson
Kitco News
Gold Republic
Holland Gold
Madelon Vos

Random:
Langzaamrijker
eenrijkerleven
Marco Whiteboard Finance
Crypto/macro/micro/memes/bbq/koffie/middelvingers/geouwehoer/random -> Tweakers cryptocurrency slowchat topic

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Don Guacamole schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 20:27:
[...]

15 uur per week? Dan heb je wel serieus veel tijd. Ik ben al blij als ik een uurtje de sc kan lezen!
Maar, je samenvattingen en tips die je hier uit op doet en vervolgens hier post worden zeer gewaardeerd!
ik luister ook uren per week, gewoon tijdens het werk podcast aanslingeren

nothing stops this train

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
De bullmarket support band, MA200, dalende trendlijn en nog vele andere nare dingen hangen dicht boven de huidige koers, maar zitten ook erg dicht bij elkaar. Erdoorheen gaan kan dus een mooie groene candle geven, maar andersom natuurlijk ook een enorme rode candle...

@Pelox Kom d'r maar in met je band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

Crypto:
Satoshi Radio
Coin Bureau
Altcoin Daily
Crypto Informed
DoopieCash

Macro:
Gareth Soloway
Chamath Palihapitiya
Greg Dickerson
Kitco News
Gold Republic
Holland Gold
Madelon Vos

Random:
Langzaamrijker
eenrijkerleven
Marco Whiteboard Finance
Ook bij deze lijst zit aardig wat bagger. Vooral Nederlandse kanalen :r :'( :F 15h is ook wel insane veel. Ik haal tegenwoordig wellicht 1h per week. Ik kijk eigenlijk alleen nog bob loukas, soms wat van Benjamin cowen. Of podcasts met lyn alden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

JDx schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 11:06:
Bij ETH lijkt dit wel heel veel op de piek van 14 december, ben benieuwd of ze nog de lucht in gaan.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/k65bEoBl.png

En de hele dag eigenlijk geen f*ck gebeurd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
De CEO van Coinbase kapt ermee:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:57

Darrell

Fiat moonboy

Nee een kleine 1000 coinbase employees kappen er gedwongen mee...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Darrell schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 21:20:
[...]

Nee een kleine 1000 coinbase employees kappen er gedwongen mee...
Oh, klote voor ze, zal CZ wel weer achter zitten ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
anti elppa schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 21:03:
[...]

Ook bij deze lijst zit aardig wat bagger. Vooral Nederlandse kanalen :r :'( :F 15h is ook wel insane veel. Ik haal tegenwoordig wellicht 1h per week. Ik kijk eigenlijk alleen nog bob loukas, soms wat van Benjamin cowen. Of podcasts met lyn alden
Valt me wel op dat je alles vooral kut lijkt te vinden. Ik vind Bob ook een icoon, maar die laatste video was gewoon slecht. Een kopie van de video van een maand of 2 geleden, en de informatie had ook in 3 minuten gekund in plaats van 31.

Ik heb vaak iets op de achtergrond aan staan. En ja, er is veel bagger. Tegelijkertijd vind ik het wel belangrijk om veel verschillende invalshoeken te horen. Dat is denk ik waardevoller dan elke dag in een echokamer te zitten van dezelfde persoon

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 21:23:
[...]

Oh, klote voor ze, zal CZ wel weer achter zitten ;)
4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Crypto Face is weer actief, knalt net met een market order 10 BTC extra in zijn positie omdat hij er erg veel vertrouwen in heeft en vandaag toch al 100k USD in de plus staat:

[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 11-01-2023 22:06 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Pelox
Taro schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 20:45:
De bullmarket support band, MA200, dalende trendlijn en nog vele andere nare dingen hangen dicht boven de huidige koers, maar zitten ook erg dicht bij elkaar. Erdoorheen gaan kan dus een mooie groene candle geven, maar andersom natuurlijk ook een enorme rode candle...
[YouTube: Bitcoin Bull Market Support Band]

@Pelox Kom d'r maar in met je band!
Excuus voor de vertraging..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3bOzCAtRFRfdsmKI-JaZwrLlLE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mMrAAHHnzTsf96EEK0eNO29K.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 21:49:
[...]

Valt me wel op dat je alles vooral kut lijkt te vinden. Ik vind Bob ook een icoon, maar die laatste video was gewoon slecht. Een kopie van de video van een maand of 2 geleden, en de informatie had ook in 3 minuten gekund in plaats van 31.

Ik heb vaak iets op de achtergrond aan staan. En ja, er is veel bagger. Tegelijkertijd vind ik het wel belangrijk om veel verschillende invalshoeken te horen. Dat is denk ik waardevoller dan elke dag in een echokamer te zitten van dezelfde persoon
Nederlandse content, wat dan ook is ook gewoon kut :) sorry
Eens mbt bob, kon beter die laatste keer.
1 run terug had ik ook vaak vanalles op de achtergrond aan staan. Ben er mee gestopt, werd er helemaal wappie van op een gegeven moment. Mijn trades zijn er een stuk beter van geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:26:
[...]

1 run terug had ik ook vaak vanalles op de achtergrond aan staan. Ben er mee gestopt, werd er helemaal wappie van op een gegeven moment. Mijn trades zijn er een stuk beter van geworden.
Geeft niks hoor. Die goldbugs die in dit topic blijven hangen zijn ook gewoon vet irritant. Net kakkerlakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
anti elppa schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:26:
[...]

Heb je Satoshi Radio wel eens geluisterd? Denk dat je dat wel zal waarderen. Maar vrij land hè. ieder z'n ding :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Darrell schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:31:
[...]

Geeft niks hoor. Die goldbugs die in dit topic blijven hangen zijn ook gewoon vet irritant. Net kakkerlakken.
Ja, ik kan stiekem niet wachten om weer vol in crypto te zitten. Dat goud is slaapverwekkend kan ik je vertellen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:32:
[...]

Heb je Satoshi Radio wel eens geluisterd? Denk dat je dat wel zal waarderen. Maar vrij land hè. ieder z'n ding :)
Poos terug, maar ik trek Nederlandstalig gewoon niet. Niet alleen bij crypto maar eigenlijk met alles op tv/ youtube/ muziek enz...doet pijn aan mijn oren.
Sowieso leer ik niet veel meer, want btc maxi en shitcoins heb ik geen interesse in.
Laatste nieuws mbt crypto zie ik hier in dit topic wel. Want dat staat toch hele dag open

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:33:
[...]

Ja, ik kan stiekem niet wachten om weer vol in crypto te zitten. Dat goud is slaapverwekkend kan ik je vertellen
Goud is gewoon leuk om te hebben. En dan bedoel ik gewoon echt spul in een doos, ron swanson style.
Ik heb het ook niet echt als hedge of als trade, gewoon voor de heb

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Dikke bullflag op de 15m, let's go!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Taro schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:41:
Dikke bullflag op de 15m, let's go!
Wen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dq_rs36-l_6KJ5Lt1k967RY88WY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/KYFyaarXeXH2BUdbFxK7q852.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:18
Paint ze bull flag on ze 1H

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c-MP77kAhD1DW_dklW439Dh56SQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3zrVdJqr5HuyJQEvjWiaXRTx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:43
Wen ee sleeps, damp eet.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Telefoon op hotel kamer. Horloge aan de lader….

Lekker 14 graden in Frankrijk. Even wat terrasjes op zoeken. Na een tijdje denken, tis goed zo. Ik ga weer terug. Kan ik goddo*** de terugreis niet vinden.

Maar goed als Friese wereldburger door een stad als Nantes wat mensen vragen hoe terug te komen bij het hotel. En dan net die zwienepriesters vragen die alleen Frans kennen. En ik geen idee heb wie Frans is.

Maar goed. Ben er weer. Gets. Helemaal kapot. Morgen met piepende banden weer naar huis.

Dus moraal van t verhaal… wen moon *O*

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Dat Amazon nieuws doet AVAX goed, nog een aantal procenten erbij...

Pagina: 1 ... 171 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!