Bitcoin - A weapon of mass disruption
daar zit meer actie in als hier thuisStovirpi schreef op zondag 25 december 2022 @ 16:07:
Fijne feestdagen allemaal. Hoop dat jullie nog wat actie krijgen, qua koersen is het maar saai!

Vanwege de hack die 3commas heeft getroffen. Of is dat al niet relevant meer?Gelukszoekr schreef op zondag 25 december 2022 @ 16:07:
[...]
Wat is er aan de hand met 3commas dan? Volgens mij is zo'n tool trouwens per definitie niet voor beginners
Dan is de volgende vraag, waar kan ik nou goede bots vinden😃
Er is een apart forum voor bots7Sins schreef op zondag 25 december 2022 @ 17:04:
[...]
Vanwege de hack die 3commas heeft getroffen. Of is dat al niet relevant meer?
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2066228/0
Dat we vandaag/morgen een ATH krijgen? Vergeet niet, nooit teveel hopium in één keer nemenT-mo-T schreef op zondag 25 december 2022 @ 10:30:
Volgens mij was kerst 2 jaar geleden de tijd dat de vorige ath (~20k) gebroken werd en startschot van de 2021 bullrun. Zou mooi zijn als de geschiedenis zich herhaalt.
Ik dacht dat dat de 17K babe was, maar niet dus
Ik kan me wel vaag herinneren dat er iets was met 3Commas, dat je opnieuw je API's moest connecten of iets dergelijk.7Sins schreef op zondag 25 december 2022 @ 17:04:
[...]
Vanwege de hack die 3commas heeft getroffen. Of is dat al niet relevant meer?
Ik vraag me af of je er wel goed aan doet iets met bots te doen. Ik heb altijd wel het idee gehad dat het meer zin heeft om zelf je orders in te schieten.
Ik kan geen Acria vinden. Maar als je geïnteresseerd bent in concurrenten van LINK dan zou je eens kunnen kijken naar BAND of Tellor.thierry1982 schreef op zondag 25 december 2022 @ 19:53:
Weet niet of er hier nog meer mensen geïnvesteerd hebben in Acria een jaar of 2 geleden. Token is inmiddels gelanceerd. Dus toch. Beetje onder water op het moment maar wel vertrouwen in de volgende bullrun als tegenhanger van LINK.
Waar op ik antwoordde" het is nu een mooie tijd om te accumuleren"
Waarop hij weet zei " ja ja dat zeggen ze allemaal, het word niet met die hele handel"

Eens zien of hij nog lacht als ik in 2026 mn huis afbetaal met diezelfde bitcoins
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
thierry1982 schreef op zondag 25 december 2022 @ 19:53:
Weet niet of er hier nog meer mensen geïnvesteerd hebben in Acria een jaar of 2 geleden. Token is inmiddels gelanceerd. Dus toch. Beetje onder water op het moment maar wel vertrouwen in de volgende bullrun als tegenhanger van LINK.
:strip_exif()/f/image/wLsg5lnE4tfmcslx2RWP1OD0.jpg?f=fotoalbum_large)
Hmm ik zou dan toch voor LINK gaan denk ik.
Zie net dat mijn shitcoin ORAI ook bij het Oracle lijstje staat, was eigenlijk meer voor de AI hype maar ook prima.
Fiat gekregenStovirpi schreef op zondag 25 december 2022 @ 16:07:
Fijne feestdagen allemaal. Hoop dat jullie nog wat actie krijgen, qua koersen is het maar saai!
Wel iets van actie 2x vanavond zie ik.
[ Voor 8% gewijzigd door JDx op 25-12-2022 21:48 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ik weet niet waarom ik een thread verwachtte vol spambots die volcontinu crypto scam links naar elkaar gooien, maar ik ben toch licht teleurgesteld.cavemees schreef op zondag 25 december 2022 @ 17:55:
Er is een apart forum voor bots![]()
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2066228/0
Was jij dat aan het slaapkamerraam?JDx schreef op zondag 25 december 2022 @ 21:47:
Wel iets van actie 2x vanavond zie ik.
Ik gaf alleen antwoord op een vraag over bots en dat daar een apart forum voor is. Kan ik niks aan doen dat je teleurgesteld bent, ik heb het niet bedacht...Slonzo schreef op zondag 25 december 2022 @ 22:23:
[...]
Ik weet niet waarom ik een thread verwachtte vol spambots die volcontinu crypto scam links naar elkaar gooien, maar ik ben toch licht teleurgesteld.
Slonzo schreef op zondag 25 december 2022 @ 22:23:
[...]
Ik weet niet waarom ik een thread verwachtte vol spambots die volcontinu crypto scam links naar elkaar gooien, maar ik ben toch licht teleurgesteld.
Mensen vergeten wel eens waar het vandaan komt.....het is enorm gestegen in vrij korte tijd, en om nou te zeggen +- 15000 "niks" is? Menig persoon die paar jaar geleden inkocht mag nu nog steeds in zijn handen knijpenKhaelos schreef op zondag 25 december 2022 @ 20:49:
M'n pa zei tijdens het kerstdiner " het gaat niet zo lekker met je bitcoins he"
Waarop hij weet zei " ja ja dat zeggen ze allemaal, het word niet met die hele handel"![]()
Eens zien of hij nog lacht als ik in 2026 mn huis afbetaal met diezelfde bitcoins
Acria?Alpina schreef op zondag 25 december 2022 @ 21:05:
[...]
[Afbeelding]
Zie net dat mijn shitcoin ORAI ook bij het Oracle lijstje staat, was eigenlijk meer voor de AI hype maar ook prima.
Why not Quant? (Kleine shill)
Heb mij 2 jaar geleden voor de ico van Acria ingeschreven. Dacht daarna omdat ik veel negatieve reacties las op het web dat het een scam was. Kwam er vorige week achter dat de tokens waren gedropt op mijn MetaMask en nu staan ze op 3 hele kleine platformen. Ik hodl mijn zakje in de hoop dat er een moonshot komt.
Merry Chrysler allemaal
Had je broer nog een goede tip?Khaelos schreef op zondag 25 december 2022 @ 20:49:
Waarop hij weet zei " ja ja dat zeggen ze allemaal, het word niet met die hele handel"![]()
[ Voor 33% gewijzigd door Jedi_Pimp op 26-12-2022 09:00 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Lol shiba als eerste en ik zie een sol, kan met alle recht stellen dat dat Acria wel de ultieme shitcoin is. Maar blijkbaar zo’n harde keutel dat het twee jaar duurde voordat die uit de anus geperst werdAlpina schreef op zondag 25 december 2022 @ 21:05:
[...]
[Afbeelding]
Zelfs een aantal echte LT holders om mij heen hebben de boel verkocht en houden alleen nog maar wat BTC aan.
https://newsbit.nl/update...e-digital-currency-group/
https://blog.bitvavo.com/update-regarding-dcg/
Bitvavo verwacht in het eerste kwartaal van volgend jaar de eerste terugbetaling van DCG. “De tijdslijnen zijn nu dat het plan geheel wordt afgerond per midden januari en dat de eerste terugbetaling in Q1 plaatsvindt […] We verwachten een tweede terugbetaling in de tweede helft van volgend jaar en de laatste per Q1 of Q2 2024”, aldus Bitvavo CEO Mark Nuvelstijn tegenover Newsbit.
Alles bij elkaar lijkt Bitvavo de boel dus onder controle te hebben, maar 280 miljoen euro blijft een flinke smak geld. Voor nu is het echter afwachten tot er meer duidelijkheid is en de eerste betalingen van DCG binnenkomen bij het Nederlandse beursplatform.
[ Voor 65% gewijzigd door Gipsy King op 26-12-2022 09:15 ]
Khaelos schreef op zondag 25 december 2022 @ 20:49:
/f/image/b1X8qN0ypqjsAQCZc8sytAZf.png?f=fotoalbum_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dan is de bodem dus in zicht!Slux schreef op maandag 26 december 2022 @ 09:05:
Wat een lastige tijd in cryptoland, ik ben wel wat gewend maar nu begin ik zelf ook al te twijfelen of het nog goed komt (op btc na)
Zelfs een aantal echte LT holders om mij heen hebben de boel verkocht en houden alleen nog maar wat BTC aan.
Zó mooi!
Heel bekend. Mensen met "ervaring" in de aandelenmarkt van 20 jaar geleden en nu niet alleen de cryptomarkt missen, maar óók de gigantische stijgingen van de afgelopen jaren op de normale beurzen en zichzelf nu dubbel wijsmaken dat het een scam is terwijl ze iedereen om zich heen belachelijk veel rijker hebben helpen maken.Khaelos schreef op zondag 25 december 2022 @ 20:49:
Hodl.
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 26-12-2022 09:30 ]
Dat zit wel Schnorr.
Het is niet verkeerd om eens goed te kijken of het alle stress nog wel waard is, het kan alle kanten op, ik krijg juist meer het gevoel dat het niet meer naar de 14K BTC (m'n bodemvis eind januari) en <1000 ETH gaat.Slux schreef op maandag 26 december 2022 @ 09:05:
Wat een lastige tijd in cryptoland, ik ben wel wat gewend maar nu begin ik zelf ook al te twijfelen of het nog goed komt (op btc na)
Maar ook niet gevoel dat het heel snel weer omhoog schiet, als je er veel in hebt zitten en het geld nu goed kan gebruiken heeft het niet veel nut om alles erin te laten in de hoop dat het ooit nog weer 50K wordt.
Stress krijg ik al jaren niet meer van traden, dat had ik alleen in +/-2017 toen ik zo ledger gebruikte, begin dit jaar gedotterd op mijn 45ste vermoed dat het daar van kwamJDx schreef op maandag 26 december 2022 @ 09:30:
[...]
Het is niet verkeerd om eens goed te kijken of het alle stress nog wel waard is, het kan alle kanten op, ik krijg juist meer het gevoel dat het niet meer naar de 14K BTC (m'n bodemvis eind januari) en <1000 ETH gaat.
Maar ook niet gevoel dat het heel snel weer omhoog schiet, als je er veel in hebt zitten en het geld nu goed kan gebruiken heeft het niet veel nut om alles erin te laten in de hoop dat het ooit nog weer 50K wordt.

ik zie de laatste dagen ook geen echte kansen meer om nog wat beleg te verdienen, was dan ook een eenzame en karige kerst hier.
Je geliefde Litecoin staat vandaag 5% in de plus, als je er gisteren eentje van had gekocht en nu had verkocht kon je zometeen een pakje kaas kopen bij de super.Slux schreef op maandag 26 december 2022 @ 10:02:
[...]
ik zie de laatste dagen ook geen echte kansen meer om nog wat beleg te verdienen, was dan ook een eenzame en karige kerst hier.
Kansen genoeg!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
We gaan het zien. Sinds vandaag ook gelist op CMC. Zou leuk zijn als die ooit eens de euro aantikt. Dan ben ik boven water met de rest van de meuk die ik te duur gekocht heb.mannowlahn schreef op maandag 26 december 2022 @ 08:59:
[...]
Lol shiba als eerste en ik zie een sol, kan met alle recht stellen dat dat Acria wel de ultieme shitcoin is. Maar blijkbaar zo’n harde keutel dat het twee jaar duurde voordat die uit de anus geperst werd
Kan nog wel 90% af dus wat is een mooie kans? Op dit moment geloof ik eigenlijk alleen nog in Bitcoin. Desondanks blijft ik mijn twee shitcoins astar en rmrk door hodlen. Ik had een lijstje met shitcoins samengesteld voor de volgende bull maar ik heb mijn plan gewijzigd. Ik koop alleen nog Bitcoin. De macro economische omstandigheden draaien vanzelf de andere kant op maar de regulatie van altcoins kan de doodsteek zijn. Niemand weet wanneer of wat de regulatie gaat inhouden. Dat maakt het kopen van altcoins nu extra link.keanu_ schreef op maandag 26 december 2022 @ 10:35:
GRT ook wel een mooi kansje nu, 98% van de top
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Eens, alle fiat die ik erin pomp gaat ook in BTC. Alle winst gaat ook naar BTC.zwembroek schreef op maandag 26 december 2022 @ 10:48:
[...]
Kan nog wel 90% af dus wat is een mooie kans? Op dit moment geloof ik eigenlijk alleen nog in Bitcoin. Desondanks blijft ik mijn twee shitcoins astar en rmrk door hodlen. Ik had een lijstje met shitcoins samengesteld voor de volgende bull maar ik heb mijn plan gewijzigd. Ik koop alleen nog Bitcoin. De macro economische omstandigheden draaien vanzelf de andere kant op maar de regulatie van altcoins kan de doodsteek zijn. Niemand weet wanneer of wat de regulatie gaat inhouden. Dat maakt het kopen van altcoins nu extra link.
Hier ook bijna volledig Bitcoin waar ik 2, 3 jaar geleden vrijwel alleen maar ETH had…zwembroek schreef op maandag 26 december 2022 @ 10:48:
[...]
Kan nog wel 90% af dus wat is een mooie kans? Op dit moment geloof ik eigenlijk alleen nog in Bitcoin. Desondanks blijft ik mijn twee shitcoins astar en rmrk door hodlen. Ik had een lijstje met shitcoins samengesteld voor de volgende bull maar ik heb mijn plan gewijzigd. Ik koop alleen nog Bitcoin. De macro economische omstandigheden draaien vanzelf de andere kant op maar de regulatie van altcoins kan de doodsteek zijn. Niemand weet wanneer of wat de regulatie gaat inhouden. Dat maakt het kopen van altcoins nu extra link.
Ik neem wel nog een gokje met Quant want CBDC. Maar QNT draait dan weer op Ethereum dus lastig.
DE BODEM IS IN!11!zwembroek schreef op maandag 26 december 2022 @ 10:48:
[...]
LEES HET HIERBOVEN!1
Ik heb dit jaar winst gemaakt
Rond de $30k verkocht. 3 maandjes alles in USD aangehouden. Dat ging omhoog. Toen een maandje alles in PLU. Uiteindelijk met iets van 60% winst gecashed.
Helaas nog wel even ingestapt op $21k BTC het weekend dat de FTX crash plaatsvond, die voelde ik wel.
Maar onder aan de streep ben ik best blij hoe ik me door 2022 heb bewogen
Slowchat heeft mij gebrainwasht. Ben bang om groene koersen te zien. Waar is die 10KPinsa schreef op maandag 26 december 2022 @ 11:39:
Waar blijft de dip? Btc & Eth lijken wel een stable te zijn geworden..
Stack Sats
Helemaal waar, maar kansen spreiden is wat ik doe. Geloof in BTC, maar ik hoop met wat kleine flufjes kansen in de volgende run te pakken. Met of geen regulatie. Waar de vorige run alles in metaverse ging, kan het nu AI, Web3 zijn. Of enkel BTC (wat ik dan persoonlijk weer niet geloof).zwembroek schreef op maandag 26 december 2022 @ 10:48:
[...]
Niemand weet het, kan 6 cent worden. Of niet.
Dyor en sta achter je keuzes
[ Voor 5% gewijzigd door keanu_ op 26-12-2022 12:24 ]
Anoniem: 1032405
15 x €1,45 (prijsplafond) = €21,75
Klinkt misschien als onbeduidend, maar over 4 a 5 maanden kun je met dat bedrag 1 ETH kopen op de bodem.
Om ze vervolgens in 2030 te verkopen voor 10k per stuk.
Helemaal woest en doldriest van de greed hier.
Topper!Anoniem: 1032405 schreef op maandag 26 december 2022 @ 12:50:
Zojuist mega dikke kletterplinten winst gemaakt door de comfortstand op mijn CV ketel uit te zetten. Dit scheelt ongeveer 15 kuub sluipverbruik per maand.
15 x €1,45 (prijsplafond) = €21,75
Klinkt misschien als onbeduidend, maar over 4 a 5 maanden kun je met dat bedrag 1 ETH kopen op de bodem.
Om ze vervolgens in 2030 te verkopen voor 10k per stuk.
Helemaal woest en doldriest van de greed hier.
Je zet mij wel aan het denken..
What if…
Ik neem zo’n Aldi pizza plus wat biertjes van daar. Klein standaardje mee mobieltje met houder mee, elektrisch kacheltje mee en naar de wc.
Daar kan je dan eten, drinken, tv kijken. En in 5 min heeft zo’n kacheltje het in die ruimte goed warm..
UberLurker Departement #GG.
Als je ook nog een gourmet set meeneemt, wat stukken vlees en een kussen om tegen de muur aan te kunnen slapen kun je de hele kerstvakantie daar bivakeren.Skrunsies schreef op maandag 26 december 2022 @ 13:05:
[...]
Topper!
Je zet mij wel aan het denken..
What if…
Ik neem zo’n Aldi pizza plus wat biertjes van daar. Klein standaardje mee mobieltje met houder mee, elektrisch kacheltje mee en naar de wc.
Daar kan je dan eten, drinken, tv kijken. En in 5 min heeft zo’n kacheltje het in die ruimte goed warm..
Het geld wat je daarmee bespaart kun je weer in crypto pompen. Doe dit een paar jaar en je hebt een lambo.
Minimalistisch leven = maximale winst
Whhhuutt ?Anoniem: 1032405 schreef op maandag 26 december 2022 @ 13:12:
[...]
Als je ook nog een gourmet set meeneemt, wat stukken vlees en een kussen om tegen de muur aan te kunnen slapen kun je de hele kerstvakantie daar bivakeren.
Het geld wat je daarmee bespaart kun je weer in crypto pompen. Doe dit een paar jaar en je hebt een lambo.
Minimalistisch leven = maximale winst
Man! Dan hoeft die elektrische kachel ook niet meer, want gourmet warm enzo.
Ha! Prijsplafond my ass

4x per week douchen is naar 1x per week gegaan, 5 tot max 10 minuten douchen. dit soort winsten gaat naar bitcoin en aandelen.
bitcoin maakt je echt anders, ik leef nu veel meer minimalistisch 👍
[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 26-12-2022 13:22 ]
Kol Nedra schreef op maandag 26 december 2022 @ 13:15:
douchen is naar 1x per week gegaan,
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1wKMHJ1n6xqXr86MocP8WwRj.jpg?f=user_large)
Kol Nedra schreef op maandag 26 december 2022 @ 13:15:
hier ook dikke winsten door de verwarming op max 15 te laten staan. koud? op begin wel ja maar je went er echt aan!
4x per week douchen is naar 1x per week gegaan, 5 tot max 10 minuten douchen. dit soort winsten gaat naar bitcoin en aandelen.
bitcoin maakt je echt anders, ik leef nu veel meer minimalistisch, en je kan lekker jokken door te zeggen dat je het voor de klimaat doet of Poetin dwars te bomen, ja toch? en mooi meegenomen dat je veel geld bespaard en dus meer kan investeren 👍
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pyBzLywNNFdOq8N8p7S2uvnK.jpg?f=user_large)
Onze CV staat ook ingesteld op 15°C!
Ik heb echter de zolder helemaal volgedrukt met ASIC's waardoor het zo warm wordt op zolder dat zelfs de woonkamer op 22°C blijft doordat het beton van de vloeren en muren ongeveer 120°C worden.
Doordat mijn zolder constant net onder de 50°C van spontane ontvlamming zit, hoeft het hele blok niet meer te stoken. Zelfs de rijtjeshuizen aan de overkant blijven vorstvrij.
Kost ongeveer €50k aan maandelijkse stroomkosten maar dan leef je wel bewust en in balans met je omgeving.
Daarnaast heb ik mijn 13e maand, uitgestelde vakantie geld en bonus volledig in mijn zonneplan van 8500Wp gestopt. Moet toch ook wat zekerheidjes inbouwen.
[ Voor 31% gewijzigd door zwembroek op 26-12-2022 13:28 ]
Hahahahah!!Anoniem: 1032405 schreef op maandag 26 december 2022 @ 13:23:
[...]
[Afbeelding]
Onze CV staat ook ingesteld op 15°C!
Ik heb echter de zolder helemaal volgedrukt met ASIC's waardoor het zo warm wordt op zolder dat zelfs de woonkamer op 22°C blijft doordat het beton van de vloeren en muren ongeveer 120°C worden.
Doordat mijn zolder constant net onder de 50°C van spontane ontvlamming zit, hoeft het hele blok niet meer te stoken. Zelfs de rijtjeshuizen aan de overkant blijven vorstvrij.
Kost ongeveer €50k aan maandelijkse stroomkosten maar dan leef je wel bewust en in balans met je omgeving.
Ik zit hier te schaterlachen 🤣Kol Nedra schreef op maandag 26 december 2022 @ 13:15:
hier ook dikke winsten door de verwarming op max 15 te laten staan. koud? op begin wel ja maar je went er echt aan!
Aan je tactiek ligt het in ieder geval niet!thierry1982 schreef op maandag 26 december 2022 @ 10:36:
[...]
We gaan het zien. Sinds vandaag ook gelist op CMC. Zou leuk zijn als die ooit eens de euro aantikt. Dan ben ik boven water met de rest van de meuk die ik te duur gekocht heb.
Nou dat dus kameraad!zwembroek schreef op maandag 26 december 2022 @ 13:23:
Ik douche lekker elke dag onder de regendouche en de vloerverwarming dag en nacht op 19. Denk maar niet dat ik elke cent fiat in die ponzi gooi. Wil nu ook een beetje leven.
Daarnaast heb ik mijn 13e maand, uitgestelde vakantie geld en bonus volledig in mijn zonneplan van 8500Wp gestopt. Moet toch ook wat zekerheidjes inbouwen.
Heb hier een dochter met slechte schildklier waarbij haar lichaam de warmte moeilijk vasthoud!
Heb een week of 2 geleden een airco geïnstalleerd. Wanneer de kids er niet zijn, dan staat het hier op 18 graden. Want houten skelet en zomaar warm. Veel lager ga ik niet, wat dacht je van luchtvochtigheid en/of schimmels. Of wat het doet met je meubels ed wanneer je het op 15 laat staan. Dan kan je de kachel wel op standje 100 graden zetten, maar meubels blijven koud aanvoelen, niet echt behagelijk.
Wanneer kids er zijn, staat het hier tussen de 20/22 graden. En als de meiden willen douchen? Dikke prima!

Exact, alleen maar bitcoins op een paper Wallet hier. Ik laat de Binance koersen een keer per week uitprinten op werk op vellen die al bedrukt zijn. Het kan prima, crypto en klimaat zuinig zijn!Kol Nedra schreef op maandag 26 december 2022 @ 13:34:
Jullie nemen het niet serieus zie ik terwijl ik hier mijn best doe om het klimaat te redden van de ondergang door zuinig met energie om te gaan
Dat denken de whales ook allemaalKol Nedra schreef op maandag 26 december 2022 @ 13:15:
:strip_exif()/f/image/2xJJFXm02DRxsgpZqHW6UbI5.jpg?f=fotoalbum_large)

Dat de koersen maar snel weer zo groen mogen worden als de kerstboom! En er weer dames verschijnen met grote kerstballen.
edit: dames en ballen is wel een dingetje hier....
[ Voor 8% gewijzigd door sh4d0wman op 26-12-2022 13:45 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
#thailandsh4d0wman schreef op maandag 26 december 2022 @ 13:45:
Hier is het nog best aangenaam, 27C overdag en 21C in de nacht. Kan best wat gebakkenerr warme lucht op de post doen in ruil voor een Bitcoin donatie. PM voor de mogelijkheden
Dat de koersen maar snel weer zo groen mogen worden als de kerstboom! En er weer dames verschijnen met grote kerstballen.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Even een Crocodile Dundee doen.sh4d0wman schreef op maandag 26 december 2022 @ 13:45:
Hier is het nog best aangenaam, 27C overdag en 21C in de nacht. Kan best wat gebakkenerr warme lucht op de post doen in ruil voor een Bitcoin donatie. PM voor de mogelijkheden
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/3gqtIvwG5lcM3UZhScUlnJN8.gif?f=user_large)
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ik gooi papier in de papierbak en batterijen in hun bakkie.Kol Nedra schreef op maandag 26 december 2022 @ 13:34:
Jullie nemen het niet serieus zie ik terwijl ik hier mijn best doe om het klimaat te redden van de ondergang door zuinig met energie om te gaan
Het klimaat redden daar mag de overheid wat aan doen met hun kortingen op shell en tata.
Dat komt door je PLU move, die erg goed uitgedacht was en goed heeft uitgespeeld. De gemiddelde persoon (ingestapt tussen eind 2020 en begin 2022) is behoorlijk nat gegaan. Bovendien denk ik dat er veel verzuring bij komt kijken.Gelukszoekr schreef op maandag 26 december 2022 @ 11:26:
[...]
Ik heb dit jaar winst gemaakt
Rond de $30k verkocht. 3 maandjes alles in USD aangehouden. Dat ging omhoog. Toen een maandje alles in PLU. Uiteindelijk met iets van 60% winst gecashed.
Helaas nog wel even ingestapt op $21k BTC het weekend dat de FTX crash plaatsvond, die voelde ik wel.
Maar onder aan de streep ben ik best blij hoe ik me door 2022 heb bewogen
Ik vraag me af wat de katalysator voor de volgende bull run gaat zijn, behalve een Fed pivot. Veel retail is er klaar mee. Note: denk alsnog dat het gaat gebeuren, maar wel langzamer en met meer hobbels dan we vorig jaar dachten.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
In 2018 was retail er net zo klaar mee. De volgende halving inclusief dat we dan het ergste van de economische crisis achter de rug hebben zal waarschijnlijk genoeg zijn voor een nieuwe Bitcoin bull. Of de altcoins deze keer mee gaan ligt aan de regulering.Jedi_Pimp schreef op maandag 26 december 2022 @ 15:11:
[...]
Dat komt door je PLU move, die erg goed uitgedacht was en goed heeft uitgespeeld. De gemiddelde persoon (ingestapt tussen eind 2020 en begin 2022) is behoorlijk nat gegaan. Bovendien denk ik dat er veel verzuring bij komt kijken.
Ik vraag me af wat de katalysator voor de volgende bull run gaat zijn, behalve een Fed pivot. Veel retail is er klaar mee. Note: denk alsnog dat het gaat gebeuren, maar wel langzamer en met meer hobbels dan we vorig jaar dachten.
Wel dankbaar voor de mannen die al meerdere jaren in crypto zitten en hier soms advies geven. Echt cool 😎
Ik was er in 2018 ook goed klaar mee.Jedi_Pimp schreef op maandag 26 december 2022 @ 15:11:
[...]
Dat komt door je PLU move, die erg goed uitgedacht was en goed heeft uitgespeeld. De gemiddelde persoon (ingestapt tussen eind 2020 en begin 2022) is behoorlijk nat gegaan. Bovendien denk ik dat er veel verzuring bij komt kijken.
CBDC, dat is alles wat nodig is. Die gaat wel voor de volgende bull-run zorgenJedi_Pimp schreef op maandag 26 december 2022 @ 15:11:
[...]
+ook misschien een kans dat er een EU-land uit Europa gaat?
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 26-12-2022 15:35 ]
Zolang er menselijke hebzucht in de wereld is, zal er altijd weer een nieuwe bull ontstaan. Op een gegeven moment komen we vanzelf op prijzen uit waarop het weer interessant wordt voor mensen om in te stappen. Dat kan zowel hoger als lager dan de huidige prijzen.zwembroek schreef op maandag 26 december 2022 @ 15:22:
[...]
In 2018 was retail er net zo klaar mee. De volgende halving inclusief dat we dan het ergste van de economische crisis achter de rug hebben zal waarschijnlijk genoeg zijn voor een nieuwe Bitcoin bull. Of de altcoins deze keer mee gaan ligt aan de regulering.
Los van regulering is het sowieso lastig inschatten waar er weer een hype gaat ontstaan m.b.t. altcoins.
Nee joh maatje, omhoog..!!!JDx schreef op maandag 26 december 2022 @ 16:56:
Lets drop?
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Maar zelfs als ze een toekomst hebben, hoeveel duizenden verschillende blockchains elk met hun eigen muntje heb je nodig?keanu_ schreef op maandag 26 december 2022 @ 16:53:
Los van de alt vs btc. Heeft blockchain echt wel een toekomst. In welke vorm en/of er gehandeld mee kan worden is een tweede. Ik denk dat er genoeg basis is voor een toekomst voor crypto inclusief altcoins wat BTC niet "oplost".
Gaat ie alweer, kwakkelt echt al anderhalve maand rond de 16.8
Ja zit meer dan genoeg shit tussen. Maar kijk eens naar hoe groot de wereldmarkt is. Van wijnen uit georgie tot patientdata..Sissors schreef op maandag 26 december 2022 @ 17:17:
[...]
Maar zelfs als ze een toekomst hebben, hoeveel duizenden verschillende blockchains elk met hun eigen muntje heb je nodig?
Nofi, maar wat is die obsessie met zo ongeveer de meest privacy kritische zaken (je medische data) op een publieke blockchain te gooien? Waarom moet de hele wereld je medische data hebben? Waarom moet er decentrale consensus zijn over je medische data? (Dat dingetje waar blockchains goed in zijn). Hoe ga je uberhaupt iets opslaan op een blockchain? (Er is een reden dat NFTs alleen een linkje zijn naar die jpeg).keanu_ schreef op maandag 26 december 2022 @ 17:48:
[...]
Ja zit meer dan genoeg shit tussen. Maar kijk eens naar hoe groot de wereldmarkt is. Van wijnen uit georgie tot patientdata..
Excellence does not require perfection.
26 december 2023: 33.5k BTCRyderr schreef op maandag 26 december 2022 @ 18:08:
Ik krijg acute hartkloppingen als ik mijn PF waarde zie, maar alle twijfel, angst en wanhoop - dat zelfs een crypto forum bereikt - brengt mij dan toch nog een lach. Bodem in? Ik weet niet. Hopelijk. Maar ik verwacht en hoop op een hogere koers met een jaartje
Waar zet ik mijn handtekening? Lijkt mij een mooi en sterke start voor de halvening
Excellence does not require perfection.
Alles went.Ryderr schreef op maandag 26 december 2022 @ 18:08:
Ik krijg acute hartkloppingen als ik mijn PF waarde zie, maar alle twijfel, angst en wanhoop - dat zelfs een crypto forum bereikt - brengt mij dan toch nog een lach. Bodem in? Ik weet niet. Hopelijk. Maar ik verwacht en hoop op een hogere koers met een jaartje
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mqXLUBVh7TOjruDu82uMZHNP.jpg?f=user_large)
[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 26-12-2022 19:57 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 48 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Een heleboel want hoe moeten die gasten anders nog geld verdienen. Er zat al zat blockchains die technisch prima werken. Het probleem is tokenomics, er komt weer een bullshit verhaal over staking of apy. In principe is er niks nodig want laten we wel zijn, er is geen toepaste waarde in het dagelijkse leven voor consumenten en minimaal voor enterprise.Sissors schreef op maandag 26 december 2022 @ 17:17:
[...]
Maar zelfs als ze een toekomst hebben, hoeveel duizenden verschillende blockchains elk met hun eigen muntje heb je nodig?
Blockchain is overigens wel de toekomst, btc heeft in principe geen toegevoegde waarde en alle tokens zijn objectief gezien gewoon nutteloos.
Maar het blijft een wondere wereld waar je prima geld mee kan verdienen. Je moet alleen niet of eigenlijk nooit teveel geloven in al die beloftes, want dan ga je rekt.
Dit is dus zo niet waar he. Waarom nutteloos als er in landen waar de financiële infrastructuur zo slecht is en men geen bankrekening heeft of kan krijgen, maar je wel d.m.v. crypto betalingen kan doen en waarde kan ontvangen, in Afrika en India is crypto mega populair om micropayments uit te voeren met de locale fruitboer bijvoorbeeld.mannowlahn schreef op maandag 26 december 2022 @ 19:58:
[...]
Blockchain is overigens wel de toekomst, btc heeft in principe geen toegevoegde waarde en alle tokens zijn objectief gezien gewoon nutteloos.
Het is inderdaad vrij nutteloos hier in ons luxe westerse wereldje als je dat bedoeld. Maar dat is erg kortzichtig denken.
Sowieso natuurlijk al een redelijk zwaktebod, als het dus slechter is dan wat we hier hebben, maar voor sommige andere kan het nuttig zijn totdat ze ook een beter financieel stelsel hebben.Vis schreef op maandag 26 december 2022 @ 20:38:
[...]
Dit is dus zo niet waar he. Waarom nutteloos als er in landen waar de financiële infrastructuur zo slecht is en men geen bankrekening heeft of kan krijgen, maar je wel d.m.v. crypto betalingen kan doen en waarde kan ontvangen, in Afrika en India is crypto mega populair om micropayments uit te voeren met de locale fruitboer bijvoorbeeld.
Het is inderdaad vrij nutteloos hier in ons luxe westerse wereldje als je dat bedoeld. Maar dat is erg kortzichtig denken.
Los daarvan, "mega populair"? Citation needed. Juist voor kleine payments zijn blockchains meestal niet heel zinvol.
Als er dus een digitale USD of EUR (of wat hebben ze in India?) komt stappen ze daar naar over (relatief een stuk stabieler dan hun locale muntjes en geen whales) en is de waarde van die crypto *poef*.
Geen financiële infrastructuur maar wel een geavanceerd IT structuur ? Vertel even over welke landen je het dan hebt want dit vind ik bijzonder interessante materie om over te lezen. En pass die links over die micro transactions dan even door. Ben benieuwd welke Micro transacties financieel haalbaar zijn met welke chains en hoe volatile die tokens dan zijn. Tuurlijk Zimbabwaanse dollars of weet ik veel zijn per seconde minder waard. Maar dan zou ik alleen bv stable coins verwachten als alternatief.Vis schreef op maandag 26 december 2022 @ 20:38:
[...]
Dit is dus zo niet waar he. Waarom nutteloos als er in landen waar de financiële infrastructuur zo slecht is en men geen bankrekening heeft of kan krijgen, maar je wel d.m.v. crypto betalingen kan doen en waarde kan ontvangen, in Afrika en India is crypto mega populair om micropayments uit te voeren met de locale fruitboer bijvoorbeeld.
Er zijn iets van 2 miljard mensen, voornamelijk in 2e wereldlanden die geen bankrekening hebben, maar wel een mobiele telefoon. Kan je daar wat mee?mannowlahn schreef op maandag 26 december 2022 @ 21:05:
[...]
Geen financiële infrastructuur maar wel een geavanceerd IT structuur ? Vertel even over welke landen je het dan hebt want dit vind ik bijzonder interessante materie om over te lezen. En pass die links over die micro transactions dan even door. Ben benieuwd welke Micro transacties financieel haalbaar zijn met welke chains en hoe volatile die tokens dan zijn. Tuurlijk Zimbabwaanse dollars of weet ik veel zijn per seconde minder waard. Maar dan zou ik alleen bv stable coins verwachten als alternatief.
Verder is Vis een fan van Nano wat snel en goedkoop is.
Gewoon te vinden op google hoor:mannowlahn schreef op maandag 26 december 2022 @ 21:05:
[...]
Geen financiële infrastructuur maar wel een geavanceerd IT structuur ? Vertel even over welke landen je het dan hebt want dit vind ik bijzonder interessante materie om over te lezen. En pass die links over die micro transactions dan even door. Ben benieuwd welke Micro transacties financieel haalbaar zijn met welke chains en hoe volatile die tokens dan zijn. Tuurlijk Zimbabwaanse dollars of weet ik veel zijn per seconde minder waard. Maar dan zou ik alleen bv stable coins verwachten als alternatief.
:strip_exif()/f/image/h8qTXNtCqztu0hEyB1KisMKU.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoezo geavanceerde IT structuur als het gewoon via internet loopt al die blockchain technologie haha.
Micro transacties zijn met Nano natuurlijk heel goed mogelijk, geen fee's, snelheid etc.
In Nigeria gebruiken ze het met regelmaat en is adoptie stijgende, dus zeker niet nutteloos.
https://blog.nano.org/dig...ancial-clime-ad1b5fa61d98
https://blog.nano.org/
Hier komen vaker nieuwe blogs op over de educatie in landen als Nigeria en Uganda betreffende Nano.
Overigens zijn op Google ook hele andere getallen te vinden, zoals: https://timesofindia.indi.../articleshow/93509467.cms. 7% van de Indiërs heeft het daar zeggen ze, en dus minder zullen het regelmatig gebruiken.
Overigens zelfs als dit wel echt populair is, heb je natuurlijk nog steeds niet duizenden cryptos nodig.
[ Voor 10% gewijzigd door Sissors op 26-12-2022 21:43 ]
Geen enkele.Sissors schreef op maandag 26 december 2022 @ 17:17:
[...]
Blockchain is tot op de dag van vandaag nog steeds een oplossing op zoek naar een probleem.
Not crypro, not blockchain.
Bitcoin.
Bitcoin is absolute wiskundige schaarste bereikt door een consensus in een voldoende gedecentraliseerd gedistribueerd netwerk. Het maakt Bitcoin bijna eerder een ontdekking dan een uitvinding.
Een netwerk met gedecentraliseerd consensus als dat van Bitcoin kan niet opnieuw worden bereikt door een groep ontwikkelaars die op de hoogte zijn van die ontdekking, zonder externe belangen zoals speculatie die in de oorsprong de intentie van het onstane netwerk vertroebelen.
Huh? Je stelt eerst dat blockchains een oplossing zijn op zoek naar een probleem, en dan shill je de Bitcoin blockchain de hemel in? Je realiseert je dat Bitcoin ook gewoon een crypto en blockchain is? Ik weet er dat er tegenwoordig wat hype is bij Bitcoin maxis om dat te ontkennen, maar zelfs op r/Bitcoin vinden ze dat vreemd, en dat is al niet de meest rationele plek op het internet, om het zwak uit te drukken.Anoniem: 1032405 schreef op maandag 26 december 2022 @ 21:41:
[...]
Geen enkele.
Blockchain is tot op de dag van vandaag nog steeds een oplossing op zoek naar een probleem.
Not crypro, not blockchain.
Bitcoin.
Bitcoin is absolute wiskundige schaarste bereikt door een consensus in een voldoende gedecentraliseerd gedistribueerd netwerk. Het maakt Bitcoin bijna eerder een ontdekking dan een uitvinding.
Een netwerk met gedecentraliseerd consensus als dat van Bitcoin kan niet opnieuw worden bereikt door een groep ontwikkelaars die op de hoogte zijn van die ontdekking, zonder externe belangen zoals speculatie die in de oorsprong de intentie van het onstane netwerk vertroebelen.
Maar goed, gelukkig wordt de intentie van Bitcoin niet geraakt door enige vorm van speculatie
(Overigens mijn inziens, Bitcoin heeft altcoins nodig, altcoins hebben Bitcoin nodig).
[ Voor 3% gewijzigd door Sissors op 26-12-2022 21:45 ]
En wat nou als ze enorm veel extra kosten erbij krijgen door gebruik te "moeten" maken van een digitale USD bijvoorbeeld waar ook fee's bij komen kijken, en waar eventuele limieten aan gekoppeld kunnen worden door de uitgevers van die cbdc. Iets opgelegd krijgen gaat voor weerstand zorgen en dat mensen naar alternatieven gaan kijken die goedkoper en vooral decentraler zijn.Barrycade schreef op maandag 26 december 2022 @ 20:53:
Dus omdat ze daar een papaya digitaal mee afrekenen vanaf een rol oude vloerbedekking is het waardevol?
Als er dus een digitale USD of EUR (of wat hebben ze in India?) komt stappen ze daar naar over (relatief een stuk stabieler dan hun locale muntjes en geen whales) en is de waarde van die crypto *poef*.
We staan daarom nog maar in de kinderschoenen wat betreft adoptie en vooral educatie. Ik ben echt van mening dat de speculatie van het hele blockchain gebeuren eraf gaat na verloop van tijd, omdat men tijd nodig heeft om de waarde van de techniek te begrijpen.
Zo, lekker wijntje hier.
Correct. Omdat Bitcoin de enige crypto is die niet ontstaan is met het oog op speculatie.Sissors schreef op maandag 26 december 2022 @ 21:45:
[...]
Huh? Je stelt eerst dat blockchains een oplossing zijn op zoek naar een probleem, en dan shill je de Bitcoin blockchain de hemel in?
Daar ben ik me zeker van bewustJe realiseert je dat Bitcoin ook gewoon een crypto en blockchain is?
Zeer interessante bait, hier ga ik zeker niets mee doenIk weet er dat er tegenwoordig wat hype is bij Bitcoin maxis om dat te ontkennen, maar zelfs op r/Bitcoin vinden ze dat vreemd, en dat is al niet de meest rationele plek op het internet, om het zwak uit te drukken.
Dat Bitcoin wiskundige schaarste is maakt het aantrekkelijk om op te speculeren. Sterker nog, met een beetje adoptie is Bitcoin te schaars om op lange termijn niet meer waard te worden.Maar goed, gelukkig wordt de intentie van Bitcoin niet geraakt door enige vorm van speculatie
(Overigens mijn inziens, Bitcoin heeft altcoins nodig, altcoins hebben Bitcoin nodig).
Altcoins en de hele crypto markt zijn het gevolg van een decennium lang gratis geld. Niemand heeft die meuk nodig, Bitcoin al helemaal niet. Altcoins komen en gaan, exchanges en bedrijven komen en gaan.
Maar this time is different, right?
Laten we eens kijken naar de top 10 over een jaar of 5
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!