Wat Taro zegt.almightyarjen schreef op donderdag 22 december 2022 @ 22:29:
[...]
Ik kom "die chick" vaker tegen de laatste dagen, wat is daarmee aan de hand?
Ze heet Caroline Ellison en je leest meer hier.
Maktub
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Wat Taro zegt.almightyarjen schreef op donderdag 22 december 2022 @ 22:29:
[...]
Maktub
Bitcoin - A weapon of mass disruption
BTC +0,20%Pinsa schreef op donderdag 22 december 2022 @ 21:49:
En vanavond alweer in het roodThe bear is still with us…
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Over chicks gesproken wanneer komt die 17K chick eraan?almightyarjen schreef op donderdag 22 december 2022 @ 22:29:
[...]
Tja, ieder zo z'n ding maar ik ben blij dat ik daar niet naast wakker word elke ochtendTaro schreef op donderdag 22 december 2022 @ 22:30:
[...]
Die was mede verantwoordelijk voor Alameda, je weet wel, van FTX. En SBF had een oogje op haar.
Ach lieverd, ik weet dat jij weet dat ik meeleesalmightyarjen schreef op donderdag 22 december 2022 @ 23:01:
[...]
Tja, ieder zo z'n ding maar ik ben blij dat ik daar niet naast wakker word elke ochtend
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
nothing stops this train
[ Voor 6% gewijzigd door Gipsy King op 23-12-2022 07:15 ]
Klopt, dat gaat volgens mijn voorspelling in het bodemvistopic pas rond Maart 2023 gebeuren.Gipsy King schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 07:14:
Wellicht sneuvelt bitvavo toch niet ?
Update Cameron Winklevossie :
https://twitter.com/camer...oor-teruggave-schulden%2F
Update Gemini
https://www.gemini.com/earn
Dat zit wel Schnorr.
Je bedoeld dat bitvavo een headshot krijgt in AprilStukfruit schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 07:25:
[...]
Klopt, dat gaat volgens mijn voorspelling in het bodemvistopic pas rond April 2023 gebeuren.
Sorry, ik was m'n eigen voorspelling vergeten; het gaat waarschijnlijk Maart wordenGipsy King schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 07:26:
[...]
Je bedoeld dat bitvavo een headshot krijgt in Aprilof gevalletje 1 april
Dat zit wel Schnorr.
Van Goud tot Bitcoin - een erg goed boek dat grotendeels over de totstandkoming van ons monetair systeem gaat en niet eens zoveel over Bitcoin. Als econometrist een goede inkijk in het macro-/monetaire domein.filthy rich schreef op donderdag 22 december 2022 @ 10:43:
Voor iemand (net 18) die binnenkort econometrie gaat studeren en (gek genoeg) niet met bitcoin bezig is wil ik een boek kopen.
Zat zelf te denken aan:
Van wie wordt ons geld of ons geld is stuk kopen. Heb ze zelf beide niet gelezen.
Poll: welk boek
• Van wie wordt ons geld?
• Ons geld is stuk
• Anders, namelijk:
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Iemand die een van de twee (of andere suggestie) kan aanraden?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Waarom zie ik alleen dit woordje staan? Thanks man.zwembroek schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 09:58:
Nikkei published an advertisement featuring top banks, technology companies and other businesses that came together to spearhead the growth of Japan’s web3 ecosystem. The campaign onboarded reputable brands to support Astar’s Web3 project, including GMO, DeNA, Accenture, Microsoft and AWS. The initiative is focused on educating Japanese businesses about Web3-related use cases and promoting their development.
[Afbeelding]
Zou ooit wat kunnen worden...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ja, skrunsies is gemeen tegen me. Stuur memes!
Dat zit wel Schnorr.
Zal een mooi optrekje zijn dan...Stukfruit schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 13:12:
https://blockworks.co/new...ay-250m-for-his-bail-bond
https://www.theverge.com/...50m-bail-ftx-crypto-fraud
Het kost je een hypotheek van 25 miljoen op de woning van je ouders, maar dan staat het je wel vrij om uit de bak te blijven.
Excellence does not require perfection.
[ Voor 39% gewijzigd door Gipsy King op 23-12-2022 14:20 ]
Verkopen op $7 ook, mja, wie zegt dat het daar ooit komtMartine schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 13:41:
ADA voor $0,25![]()
Het moet niet gekker worden!
Mooi instapmoment hoor ik een aantal mensen om mij hebben zeggen, op 7 cent instappen is altijd beter
Je zou het bijna denken he?Darrell schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 14:31:
Hmm was er nieuws om 14:30?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Rond die tijd zou de 1h MA200 geraakt wordenDarrell schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 14:31:
ja raar gestuiter iigDarrell schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 14:31:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Je borgsom betalen van je fraudgeld. Only in America....Gipsy King schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 13:49:
Bankman - Fried Bitvavo - 250 Milliones
Mede Mogelijk Gemaakt door :
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Darrell op 23-12-2022 14:55 ]
Omdat je Vis heet?Vis schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 10:36:
[...]
Waarom zie ik alleen dit woordje staan? Thanks man.[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Haha zover had ik niet eens nagedacht.. moet je nagaan hoe diep ik onder water sta.
moshimoshi schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 14:36:
[...]
Je borgsom betalen van je fraudgeld. Only in America....
Das ook echt amerikaans. "Ja maar de ouders hebben een hoge positie, dus mag de zoon thuis kerst vieren".“Ik zou willen benadrukken dat mijn cliënt vrijwillig heeft ingestemd met deze aanklacht – uitlevering kan maanden of jaren duren op de Bahama’s”, zei de advocaat van Bankman-Fried. Ook zei de advocaat: “Zijn ouders zijn professoren van Stanford. We vragen u de vrijlating te accepteren.”
Hier mogen de kinderen (11 & 14) ook thuis kerst vieren, mits ze natuurlijk substantieel financieel bijdragen.Waah schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 16:42:
[...]
[...]
Das ook echt amerikaans. "Ja maar de ouders hebben een hoge positie, dus mag de zoon thuis kerst vieren".
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
Jou kinderen hebben ook een miljarden-oplichting gehaad?Taro schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 16:50:
[...]
Hier mogen de kinderen (11 & 14) ook thuis kerst vieren, mits ze natuurlijk substantieel financieel bijdragen.
Dat is ze helaas nog niet gelukt, een rugpulletje hier en daar lukt ze al wel, maar ik kan er nog niet van met pensioen.Waah schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 16:54:
[...]
Jou kinderen hebben ook een miljarden-oplichting gehaad?![]()
Ze kunnen niet vroeg genoeg beginnen
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Heb iedereen dit jaar hier uitgenodigd, maar idd, voordat ze vlees of vis mogen bakken eerst account aanmaken kraken/ €250 overmaken en inzetten. Tot die tijd mogen ze ei beslag en groeten grillen maar daar houd het op. Moon soonVerwijderd schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 16:52:
Lieve slowchat crypto gangsters,
Allemaal alvast prachtige kerstdagen gewenst!
Hier lekker vakantie tot 3 januari, en een boel leuke dagen op de planning met dierbare mensen.
Maak er wat moois van allemaal!
En lok zoveel mogelijk dierbaren deze ponzi in, want ik heb een Lambo nodig in 2023.
En idd, geniet ervan allen!Ryderr schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 17:05:
[...]
Heb iedereen dit jaar hier uitgenodigd, maar idd, voordat ze vlees of vis mogen bakken eerst account aanmaken kraken/ €250 overmaken en inzetten. Tot die tijd mogen ze ei beslag en groeten grillen maar daar houd het op. Moon soon
Incl. persoonlijke referralcode uiteraard, voor niets gaat de zon op.Ryderr schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 17:05:
[...]
Heb iedereen dit jaar hier uitgenodigd, maar idd, voordat ze vlees of vis mogen bakken eerst account aanmaken kraken/ €250 overmaken en inzetten. Tot die tijd mogen ze ei beslag en groeten grillen maar daar houd het op. Moon soon
Ook fijna kerstdagen maar dat afbeelding heb ik afgekeurd, Bitcoin hoort bovenaan. Wat is dat R, rocketman?
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Rekt.Gondor schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 18:08:
[...]
Ook fijna kerstdagen maar dat afbeelding heb ik afgekeurd, Bitcoin hoort bovenaan. Wat is dat R, rocketman?
XRP = trash
I am honored to be on the cover of the latest issue of Forbes Japan! Thanks for the Christmas gift @forbesjapan 🎁
— Sota | Astar + Startale (@WatanabeSota) 23 december 2022
Astar is getting a lot of tractions and recognition in Japan. We keep building and try to lead web3 in Japan. pic.twitter.com/5lnIQcsHju
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
[ Voor 5% gewijzigd door MrMrq op 23-12-2022 20:01 ]
Maktub
Zero.
Verwijderd
We gaan elkaar gewoon een week lang fijne dagen wensen om collectief de ponzi te vergeten.Pelox schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 20:03:
2 dagen te vroeg.. maar goed.. fijne dagen iedereen![]()
[Afbeelding]
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Happy new year! Dat we de volle zakken mogen legen! En zo niet dan hebben we de memmes altijd nog!Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 20:06:
[...]
We gaan elkaar gewoon een week lang fijne dagen wensen om collectief de ponzi te vergeten.
Alvast een prachtig nieuwjaar gewenst ouwe.
Echt, ik wens het je. fucking. erg. en. hard.
[ Voor 23% gewijzigd door Pelox op 23-12-2022 20:46 ]
Zero.
Je verwacht het niettroje schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 20:36:
Mooi verhaal op de FP over Bitvavo. Wat onverwacht. In tegenstelling tot eerdere berichten kan bitvavo toch niet de 280 miljoen uit eigen middelen opbrengen. Er is slechts 100 miljoen berschikbaar. Dus mogen de DGA’s het verschil bijpassen.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
100 miljoen is wel een bedrag waar je als oprichter van kan denken, nu is het klaar, met mij zijn de komende pak hem beet drie generaties wel financieel onafhankelijk. Lijkt me wel een lastige om dat toekomstbeeld eventjes op te geven met een agio storting, alleen maar omdat je collega, belast met risicomanagement, niet helemaal goed heeft opgelet. De boel laten klappen zal zeker een scenario zijn dat door de ingehuurde advocaten nu wordt onderzocht.Taro schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 21:10:
[...]
Je verwacht het niet
Men bouwt het nieuws altijd mooi in stappen op. Het lijkt Lastpass wel...
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Verwijderd
Geen dank pik, zo zijn wij nu eenmaal.streamnl schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 21:12:
Ik ben blij dat ik niets meer bij Bitvavo heb staan maar op de Ledger.
Geeft inderdaad veel meer rust in je bolleke.
Vooral na wederom een negatieve bericht op de FP.
Had eerder naar jullie moeten luisteren. Gelukkig nog op tijd en niets kwijt.
Thanks 🙏
Dit is echt raar. Wat is het nou?sjorremans schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 21:17:
https://blog.bitvavo.com/...bmL5sg8nI4ZsV88J5D7GL-QvU
Dit is een bericht van bitvavo zelf eerder vandaag
Verwijderd
Fear, Uncertainty and Doubt. Oftwel: FUD.
Tegen het FD zegt Nuvelstijn dat ze niet voldoende middelen hebben. En vervolgens plaatsen ze op hun eigen site een update dat het opgelost is...wtfVerwijderd schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 21:39:
[...]
Fear, Uncertainty and Doubt. Oftwel: FUD.
Een term die in de cryptowereld vaker wordt gebruikt om duiding te geven aan zaken die niet geheel duidelijk zijn of zelfs dubieus van aard.
Nee, er is "progress", vooruitgang in het proces. Maar ze zijn er nog niet.Gelukszoekr schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 21:42:
[...]
Tegen het FD zegt Nuvelstijn dat ze niet voldoende middelen hebben. En vervolgens plaatsen ze op hun eigen site een update dat het opgelost is...wtf
Verwijderd
Interne chaos misschien? Of gewoon de stagiaire op vrijdagmiddag laten afsluiten voor de vrijmibo.Gelukszoekr schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 21:42:
[...]
Tegen het FD zegt Nuvelstijn dat ze niet voldoende middelen hebben. En vervolgens plaatsen ze op hun eigen site een update dat het opgelost is...wtf
Ja, persoonlijk kan het mij niet zoveel schelen. Ik heb er nooit een account gehad. Ik dacht dat we weer eens iets hadden om over te lullen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 21:53:
Who gives a fuck about Bitvavo weet je.
Verwijderd
Naja het is sneu voor eventueel gedupeerden als blijkt dat ze toch omvallen.Gelukszoekr schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 21:57:
[...]
Ja, persoonlijk kan het mij niet zoveel schelen. Ik heb er nooit een account gehad. Ik dacht dat we weer eens iets hadden om over te lullen.
Dat Plaid bij Kraken werkt ook prima en snelVis schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 22:05:
Ik zou het wel jammer vinden als Bitvavo het niet zal redden, al is het maar vanwege de snelle fiat on ramp middels iDeal.
Daarna snel muntjes kopen en withdrawen die toekomst muntjes.
Ja maar dan moet ik weer door de KYC molen.. beetje klaar meeGelukszoekr schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 22:06:
[...]
Dat Plaid bij Kraken werkt ook prima en snel
En het beetje aan munten van mij nu ookmentalozzie schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 22:54:
Vertrouwen is toch echt compleet weg nu bij Bitvavo….
Die was bij mij al iets van 2 jaar weg.mentalozzie schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 22:54:
Vertrouwen is toch echt compleet weg nu bij Bitvavo….
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Voor wat? Ik bedoel, dat is een beetje afhankelijk van wat je doel is. Wat je zoekt.Konijn123 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 23:57:
Wat zou een betere zijn dan bitvavo nu dit gebeurt?
[ Voor 17% gewijzigd door Gelukszoekr op 24-12-2022 00:06 ]
Binance, maar dat was het voor het Bitvavo gezeik ook al. De NL brokers vragen belachelijke fee's. Vind je het gek dat de eigenaren 110 miljoen aan divident hebben uitgekeerd aan 2 man. Voor een bedrijf dat vrijwel alleen NL doet is dat belachelijk veel geld in een jaartje.Konijn123 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 23:57:
Wat zou een betere zijn dan bitvavo nu dit gebeurt?
Dus je wil geen wachtwoord voor cold storage, dus gebruik je een wachtwoord voor online storage ? Op iedere site zal je moeten inloggen met een wachtwoord, wat maakt een wachtwoord voor offline een probleem dan ?Konijn123 schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 00:17:
Omdat ik een cold storage soms net zo riskant vindt als een online storage. Wachtwoorden etc. En nu de niet vertrouwelijke exchanges. Het helpt niet mee en lastig de keuze te maken. Het enige wat ik wil/kan is kopen. Handelen vindt ik niks, en er mee betalen kan k nog nergens. Dus ben aan het zoeken waar ik het kan bewaren en het liefst online met een app zodat ik het makkelijk kan kopen.
Zero.
[ Voor 18% gewijzigd door CyBeRSPiN op 24-12-2022 00:57 ]
You win some you lose some. Persoonlijk had ik het omgezet naar bijv een ada en naar kraken verzonden, maar ieder zijn ding!CyBeRSPiN schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 00:56:
Ook maar mn laatste centjes bij hen omgezet naar fiat en uit laten betalen. Zwaar verlies geleden helaas, had wat BSV op de (achteraf) top gekocht, toen dat nog een potentieel zou hebben
Buy high, sell low. Toch nog iets, straks is het misschien helemaal foetsie daar.
En dan omzetten naar ASTR of GLMR natuurlijk. Geen gezeik, kei rijk.Ryderr schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 06:12:
[...]
You win some you lose some. Persoonlijk had ik het omgezet naar bijv een ada en naar kraken verzonden, maar ieder zijn ding!
[ Voor 23% gewijzigd door Ryderr op 24-12-2022 06:48 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Maakt zich nog steeds niet druk zo te zien:Taro schreef op woensdag 21 december 2022 @ 23:06:
Benieuwd hoe hij zich nu voelt... Nog steeds van mening dat hij niets verkeerd heeft gedaan, of landt het nu ineens wetende dat hij waarschijnlijk nooit meer in de "whirlpool" bij zijn huis op de Bahama's zal zitten?
[Afbeelding]
Had je de fiat nodig? Waarom dan niet gewoon de betreffende crypto richting een cold of soft wallet sturen en wie weet over een paar jaar weer winst?CyBeRSPiN schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 00:56:
Ook maar mn laatste centjes bij hen omgezet naar fiat en uit laten betalen. Zwaar verlies geleden helaas, had wat BSV op de (achteraf) top gekocht, toen dat nog een potentieel zou hebben
Buy high, sell low. Toch nog iets, straks is het misschien helemaal foetsie daar.
Denk ook “moeite” dat het niet meer waard is. Maat van mij had €2000 geïnvesteerd was nu nog €700 waard ofzo… was er wel een beetje klaar mee.Vis schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 09:13:
[...]
Had je de fiat nodig? Waarom dan niet gewoon de betreffende crypto richting een cold of soft wallet sturen en wie weet over een paar jaar weer winst?
Ik krijg het idee (ook via de comments van dat bericht op de homepage van Tweakers) dat heel veel mensen die iets op Bitvavo hadden staan het maar weer omzetten naar fiat (dus ultieme buy high sell low acties) omdat ze niet de moeite willen doen om hun crypto te versturen naar veiligere havens. Zonde.. onwetendheid of wat is dat?
Verwijderd
Ben het daarover met je eens, je kunt het beter withdrawen naar wallets. Echter, in dit individuele geval ging het om BSV, oftewel de faketoshi chain van Craig Wright.Vis schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 09:13:
[...]
Had je de fiat nodig? Waarom dan niet gewoon de betreffende crypto richting een cold of soft wallet sturen en wie weet over een paar jaar weer winst?
Ik krijg het idee (ook via de comments van dat bericht op de homepage van Tweakers) dat heel veel mensen die iets op Bitvavo hadden staan het maar weer omzetten naar fiat (dus ultieme buy high sell low acties) omdat ze niet de moeite willen doen om hun crypto te versturen naar veiligere havens. Zonde.. onwetendheid of wat is dat?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq