Maktub
-Never mind, je hebt al een deadline-Gelukszoekr schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:04:
Wat dachten jullie van zoiets?
[Afbeelding]
Doe mee met “de grote Tweakers Bitcoin bodemvis challenge”!
Voor deze challenge gaan we voor het gemak uit van 2 dingen
1. Bitcoin gaat nog verder zakken dan het laagste punt tot nu toe ($15480)
2. Bitcoin zal weer omhoog gaan
We kijken naar de BTC/USDT koers op Bitstamp
https://www.tradingview.com/chart/KsEJPLi5/?symbol=BTC+USD
Je hebt tot 1 januari 2023 om je voorspelling te doen. Iedereen mag 1 voorspelling doen. Noem het bedrag wat jij denkt dat het laagste punt zal zijn van Bitcoin. En noem de datum wanneer dit zal gebeuren.
De challenge eindigt op het moment dat Bitcoin weer de $30k aantikt
Naam – Koers – datum
Ik ben niet zo'n held in de opmaak van een mooie startpost of het toevoegen van kolommen
En dan nog iets van een punten systeem ofzo. Vergeet ik nog iets?
[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 21-12-2022 19:09 ]
Maktub
Laten we hopen niet zo diep te gaan.Gipsy King schreef op woensdag 21 december 2022 @ 17:47:
[...]
"BTC $9963 op 5 feb 2023 is de low. Met een foutmarge van 10 dagen en $1000.""
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Is inderdaad aan de prijs maar ik krijg 10€ aan PLU door Curve Black te betalen via mijn Plutus card en heb Lidl-Albert Heijn-Amazon als retailers en daarmee verdien ik maandelijks zo’n 6-7 euro (de 1% cashback) dus voor mij kan het wel uitSgtPoen schreef op woensdag 21 december 2022 @ 18:58:
[...]
Ik lees even mee, de maandelijkse kosten van Curve vind ik nog vrij stevig. Of mis ik iets?
@Gelukszoekr heb jij je Hi creditcard al?
[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 21-12-2022 19:22 ]
Ik hoop het wel. Niet alleen omdat ik dan lekker laag kan instappen. Maar ook omdat ik deze voorspelling al ergens in juni heb gedaan waarmee mijn glazen bol zeker geen miskoop is geweest!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
De virtual cards zijn in beta, ik twijfelde of jij m al had omdat je m noemde vandaar.Gelukszoekr schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:23:
[...]
Nee, die worden ook nog niet geleverd... toch?
ik ben nummer 1984 in de wachtrij, what an ominous number
[ Voor 9% gewijzigd door PlanR op 21-12-2022 19:27 ]
Dan sta je boven mij, ik sta op 2084 voor een Silver cardTomba schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:26:
[...]
De virtual cards zijn in beta, ik twijfelde of jij m al had omdat je m noemde vandaar.
ik ben nummer 1984 in de wachtrij, what an ominous number![]()
Ik ook voor een silver card.Gelukszoekr schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:27:
[...]
Dan sta je boven mij, ik sta op 2084 voor een Silver card
@Taro enige indicatie wanneer het hi topic weer open mag? Zie hem hier en in t Plutus topic geregeld voorbij komen.
Als het niet meer invite only is. En daar heb ik een heel goede reden voor die ik hier niet zal/kan delen.Tomba schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:30:
[...]
@Taro enige indicatie wanneer het hi topic weer open mag? Zie hem hier en in t Plutus topic geregeld voorbij komen.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
Naam: Verwijderd69Gelukszoekr schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:04:
[Afbeelding]
Je hebt tot 1 januari 2023 om je voorspelling te doen. Iedereen mag 1 voorspelling doen. Noem het bedrag wat jij denkt dat het laagste punt zal zijn van Bitcoin. En noem de datum wanneer dit zal gebeuren.
Naam – Koers – datum
Ik ben niet zo'n held in de opmaak van een mooie startpost of het toevoegen van kolommen
Koers: $0.06
Datum: 6-9-2023
Thanks voor de snelle reactieTaro schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:35:
[...]
Als het niet meer invite only is. En daar heb ik een heel goede reden voor die ik hier niet zal/kan delen.
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:36:
[...]
Naam: Verwijderd69
Koers: $0.06
Datum: 6-9-2023
:fill(white):strip_exif()/f/image/eLho1Ek0aZkPTYrirZL66qpG.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Nope. Sterker nog, ik heb zo goed als al m'n PLU laatste nog verkocht
Jij wilt een linkje naar een foto of filmpje van mijn goddelijke, gezonde lichaam? Dat gaat wel heel ver hè.
hier mijn glazen bol:Gelukszoekr schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:04:
[Afbeelding]
Naam – Koers – datum
$13169,69
datum 05 april 2023
nothing stops this train
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
10k lijkt me prima maar verwacht het niet
nothing stops this train
Het zou wat mij betreft heerlijk zijn als we een tijdje, een jaar of zoiets, vertoeven in die regionen. Elke week BTC dca’en voelt dan extra goed.zwembroek schreef op woensdag 21 december 2022 @ 21:31:
Ik hoop overigens dat ik er flink naast zit met mijn voorspelling. Maar teveel analisten kijken naar de 10k tot 14k. Dan gaan we niet in die range komen of we gaan er met een dikke wick doorheen. Max pain.
https://youtu.be/Lz4cydH2eQY
Kwam dit artikel tegen:
https://thecryptobasic.co...no-is-now-a-zombie-chain/
Ik heb er een leuke fluf ingegooid afgelopen 12 maanden, en zie die $1 sowieso wel gebeuren volgende ronde. Alles daarboven mooi mee genomenPinsa schreef op woensdag 21 december 2022 @ 21:56:
Cardano blijft ook maar klappen krijgen, maakt steeds nieuwe lows.
Kwam dit artikel tegen:
Excellence does not require perfection.
Wordt pas interessant zodra ie onder de 0,10 cent komt. Dan ga ik m inslaan. Verwacht dat die de volgende bull wel weer terug komt ja.Pinsa schreef op woensdag 21 december 2022 @ 21:56:
Kwam dit artikel tegen:
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Heb ook nog een fluf uit 2017 toen nog rond de 0,34 cent ingekocht, had ze afgelopen bull al willen verkopen maar toch weer te lang gehold. Waiting for the next bullRyderr schreef op woensdag 21 december 2022 @ 22:09:
[...]
Ik heb er een leuke fluf ingegooid afgelopen 12 maanden, en zie die $1 sowieso wel gebeuren volgende ronde. Alles daarboven mooi mee genomen
Voor die prijs zullen meer mensen interesse hebbenVis schreef op woensdag 21 december 2022 @ 22:16:
[...]
Wordt pas interessant zodra ie onder de 0,10 cent komt. Dan ga ik m inslaan. Verwacht dat die de volgende bull wel weer terug komt ja.
Juist, daarom mijns inziens een mooie bodem rond die zone, en laten we wel wezen: schaars is dit muntje niet.Pinsa schreef op woensdag 21 december 2022 @ 22:19:
[...]
Voor die prijs zullen meer mensen interesse hebben
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/18PAijVmM2gS4e87SlRWO37W.jpg?f=user_large)
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Mag ik ook mee doen?Gelukszoekr schreef op woensdag 21 december 2022 @ 20:18:
Zoiets dan?
De Bitcoin Bodemvis Challenge!
Place your bets
Ik heb vorig jaar een voorspelling gedaan, we weten allemaal hoe dat geëindigd is
Hoe is dat geëindigd? Ik heb namelijk geen idee. Volgens mij riep jij altijd moon maar zijn we alleen maar verder rekt gegaan haha.PlanR schreef op donderdag 22 december 2022 @ 02:04:
[...]
Mag ik ook mee doen?
Ik heb vorig jaar een voorspelling gedaan, we weten allemaal hoe dat geëindigd is
Het probleem van cardano is Hoskinson. Elke chain met een uitgesproken figuur aan de top is een probleem ivm tribalism. Maar cardano en Hoskinson zijn beide hoop geschreeuw en weinig wol imho.Pinsa schreef op woensdag 21 december 2022 @ 21:56:
Kwam dit artikel tegen:
nu beschrijf je iig bijna elke shitcoin, wat ook klopt, shitcoins are just shitcoinsmannowlahn schreef op donderdag 22 december 2022 @ 07:44:
[...]
Het probleem van cardano is Hoskinson. Elke chain met een uitgesproken figuur aan de top is een probleem ivm tribalism. Maar cardano en Hoskinson zijn beide hoop geschreeuw en weinig wol imho.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dat plaatje schetst niet alleen zijn huidige situatie, maar als je alle kleding wegdenkt ook zijn toekomstige jaren in de bakTaro schreef op woensdag 21 december 2022 @ 23:06:
Benieuwd hoe hij zich nu voelt... Nog steeds van mening dat hij niets verkeerd heeft gedaan, of landt het nu ineens wetende dat hij waarschijnlijk nooit meer in de "whirlpool" bij zijn huis op de Bahama's zal zitten?
[Afbeelding]
This is what killed your #Bitcoin in 2022: pic.twitter.com/sFrcPPxJzS
— Swan Bitcoin Client Services (@SwanBitcoin) 21 december 2022
nothing stops this train
Als we Twatter berichten wilden zien waren we wel op twitter toch?
Beetje onderbouwing hier en daar of eigen toevoeging....
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Gelet op de hoeveelheid informatie die Twitter aanbiedt zijn poortwachters die het kaf van het koren scheiden zeer nuttig, hoorrr.XelaRetak schreef op donderdag 22 december 2022 @ 10:27:
[...]
Als we Twatter berichten wilden zien waren we wel op twitter toch?
Beetje onderbouwing hier en daar of eigen toevoeging....
ff snel banken en weg met die troep dan.
• Van wie wordt ons geld?
• Ons geld is stuk
• Anders, namelijk:
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 66% gewijzigd door filthy rich op 27-12-2022 10:37 ]
en aans löpt wa vast
Dat kan nog erg interessant worden, econmetrie studeren (wat volgens mij puur gebasseerd is op fiat) en daarnaast leren wat Bitcoin isfilthy rich schreef op donderdag 22 december 2022 @ 10:43:
Voor iemand (net 18) die binnenkort econometrie gaat studeren en (gek genoeg) niet met bitcoin bezig is wil ik een boek kopen.
Zat zelf te denken aan:
Van wie wordt ons geld of ons geld is stuk kopen. Heb ze zelf beide niet gelezen.
Poll: welk boek
• Ons geld is stuk
• Anders, namelijk:
Tussenstand:
[Afbeelding]
Iemand die een van de twee (of andere suggestie) kan aanraden?
nothing stops this train
Ons geld is stuk was mij wat te simpel, saai zelfs. Meeste wist ik al dan wordt je niet echt getriggerd om door te lezen.filthy rich schreef op donderdag 22 december 2022 @ 10:43:
Voor iemand (net 18) die binnenkort econometrie gaat studeren en (gek genoeg) niet met bitcoin bezig is wil ik een boek kopen.
Zat zelf te denken aan:
Van wie wordt ons geld of ons geld is stuk kopen. Heb ze zelf beide niet gelezen.
• Ons geld is stuk
• Anders, namelijk:
Tussenstand:
[Afbeelding]
Van goud tot Bitcoin vind ik echt top. Veel geschiedenis.
Ik heb alleen 'ons geld is stuk' gelezen. Heel erg informatief en goed geschreven boek, zeker ook voor een wat jonger persoon, met minder macro-economische kennis (maar wel de interesse ervoor). Er staan een paar hele mooi metaforen in, die het voor mensen met minder kennis gelijk goed beeldend kunnen maken.filthy rich schreef op donderdag 22 december 2022 @ 10:43:
Zat zelf te denken aan:
• Ons geld is stuk
• Anders, namelijk:
Tussenstand:
[Afbeelding]
De gebroeders Slagter weten me eigenlijk altijd wel geboeid te houden, kunnen het op een mooie en begrijpelijke manier presenteren en ben het ook vaak met ze eens.
Zeker een aanrader wat mij betreft (maar de andere niet gelezen dus..)
[ Voor 3% gewijzigd door NeoflexNL op 22-12-2022 10:50 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Juist daarom, vind dat ik dat die jongen moet meegeven;)Kol Nedra schreef op donderdag 22 december 2022 @ 10:47:
[...]
Dat kan nog erg interessant worden, econmetrie studeren (wat volgens mij puur gebasseerd is op fiat) en daarnaast leren wat Bitcoin is
en aans löpt wa vast
Lijkt me inderdaad juist een hele interessante combinatie. 'Ons geld is stuk' bevat voor een groot deel ook macro-economische achtergronden trouwensfilthy rich schreef op donderdag 22 december 2022 @ 10:55:
[...]
Juist daarom, vind dat ik dat die jongen moet meegeven;)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Noice, Bruna links! Ook even langs gaan hè, niet online kopen.filthy rich schreef op donderdag 22 december 2022 @ 10:43:
Zat zelf te denken aan:
Verder, precies wat @NeoflexNL zegt. Voor iemand die net gaat studeren is 'Ons geld is stuk' een toegankelijke aanrader die kan/zal uitnodigen voor dieper onderzoek, zeker als hij econometrie leuk blijft vinden. Ik heb het andere boek niet gelezen dus ik heb niet gestemd (geen objectief oordeel).
Ik ben vooral altijd gecharmeerd van de objectieve analytische monologen van Bert (SR ftw), zijn wetenschappelijke methode is een ware verademing in het gevoelens-, meningen- en statistiekendeel van cryptoland.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Zeker, zit om de hoek en scheelt inpakken;)Wiley99 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:07:
[...]
Noice, Bruna links! Ook even langs gaan hè, niet online kopen.
Verder, precies wat @NeoflexNL zegt. Voor iemand die net gaat studeren is 'Ons geld is stuk' een toegankelijke aanrader die kan/zal uitnodigen voor dieper onderzoek, zeker als hij econometrie leuk blijft vinden. Ik heb het andere boek niet gelezen dus ik heb niet gestemd (geen objectief oordeel).
Ik ben vooral altijd gecharmeerd van de objectieve analytische monologen van Bert (SR ftw), zijn wetenschappelijke methode is een ware verademing in het gevoelens-, meningen- en statistiekendeel van cryptoland.
en aans löpt wa vast
Heb je ook gekeken naar "Safemoon - How to get to the moon"?filthy rich schreef op donderdag 22 december 2022 @ 10:43:
Zat zelf te denken aan:
• Ons geld is stuk
• Anders, namelijk:
Tussenstand:
[Afbeelding]
https://www.amazon.com/Sa...-moon-Peers/dp/B093RZGLJC
Ik hoorde dat dit de nieuwe Bitcoin gaat worden
En misschien zie je nog wat hipster moonboysfilthy rich schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:08:
[...]
Zeker, zit om de hoek en scheelt inpakken;)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Zeg dat maar tegen de Shiba ArmyGelukszoekr schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:11:
[...]
Heb je ook gekeken naar "Safemoon - How to get to the moon"?
https://www.amazon.com/Sa...-moon-Peers/dp/B093RZGLJC
Ik hoorde dat dit de nieuwe Bitcoin gaat worden
/f/image/RTLoSaw1FXkeASg65DOC7shp.png?f=fotoalbum_large)
Die kerel is ook niet helemaal 100 volgens mij, kijkt vreemd uit de ogen. Totaal emotieloos.Taro schreef op woensdag 21 december 2022 @ 23:06:
Benieuwd hoe hij zich nu voelt... Nog steeds van mening dat hij niets verkeerd heeft gedaan, of landt het nu ineens wetende dat hij waarschijnlijk nooit meer in de "whirlpool" bij zijn huis op de Bahama's zal zitten?
[Afbeelding]
Ik zag dat er ondertussen al een Safemoon v2 is.Gelukszoekr schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:11:
[...]
Heb je ook gekeken naar "Safemoon - How to get to the moon"?
Is daar ook een boek van?
F*ck it, ik regel het zelf wel.
Ik vraag ChatGTP om 250 pagina's te schrijven over het potentieel van Safemoon v2.
En DALL-E om er zeven afbeeldingen bij te maken. De .PDF bied ik aan bij een dropshipper die printing on demand doet. En daarna laat ik Amazon de verkoop verzorgen.
Hetzelfde doe ik overigens ook voor Ziliqa, BiFi, EOS en Doge.
Max. twee uurtjes werk, als ik het zo lees. Vanavond stinkend rijk van al die muntjes jongens, en dat zonder te traden.
Maktub
Je verwacht het niet bij iemand die bewust mensen voor miljarden oplicht.BTC100K2021 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:38:
[...]
Die kerel is ook niet helemaal 100 volgens mij, kijkt vreemd uit de ogen. Totaal emotieloos.
Satishi Radio is heerlijk om naar te luisteren. Prima combi van Crypto, macro-economische ontwikkelingen, nerd praat en flauwe humor 👍🏻Wiley99 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:07:
[...]
Noice, Bruna links! Ook even langs gaan hè, niet online kopen.
Wel erg lang (2 uur per keer) maar ze praten langzaam genoeg dat het niet opvalt als je 1,2x of zelfs 1,5x snelheid afspeelt.paul-s83 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 12:50:
[...]
Satishi Radio is heerlijk om naar te luisteren. Prima combi van Crypto, macro-economische ontwikkelingen, nerd praat en flauwe humor 👍🏻
Mee eens, prima voer voor een lange avondwandelingpaul-s83 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 12:50:
[...]
Satishi Radio is heerlijk om naar te luisteren. Prima combi van Crypto, macro-economische ontwikkelingen, nerd praat en flauwe humor 👍🏻
https://www.rtlnieuws.nl/...fm-onderzoek-nieuwsgierig
Heeft dit artikel je nieuw inzicht gegeven dan?YangWenli schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:30:
Interessant onderzoek van AFM. Ik houd het bij een staatslot.
Ik bij Bitcoin.YangWenli schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:30:
Oud nieuws.. AFM weet niet wat ze met deze nieuwe technische ontwikkeling aanmoeten en roepen dus af en toe maar watYangWenli schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:30:

Ik hou het bij "speltip 13: spreid je winkansen"
-cash
-spaar rekening
-crypto
-goud en zilver
-aandelen in S&P500
-pokemon kaarten
-oude postzegels van m'n opa
-gedragen onderbroeken van BNers
-3 mappen flippos!
[ Voor 22% gewijzigd door Khaelos op 22-12-2022 13:41 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik doe beide. Niet dat ik ook maar de illusie heb dat ik er rijk van ga worden, maar het gaat natuurlijk om het idee.YangWenli schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:30:
YangWenli schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:30:

Prachtig al die FrontPage ridders die overal opduiken.
[ Voor 8% gewijzigd door zwembroek op 22-12-2022 14:00 ]
Koop dat ook altijd met oud en nieuw, wat dat betreft mag de sigarenboer ook wel worden opgepakt. Vraag elk jaar om t winnende nummer en krijg m nooit. Ook soort van fraude.YangWenli schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:30:
en aans löpt wa vast
Temperatuur volgt koers crypto comfirmedOp de luchthaven van Denver daalde de temperatuur gisteren in een uur tijd van 5 graden boven nul naar 15 graden onder nul, een record op die locatie.
Op m'n vakantieadresje is het ook lekkerHollovVpo1nt schreef op donderdag 22 december 2022 @ 14:42:
https://nos.nl/artikel/24...-streep-door-kerstplannen
[...]
Temperatuur volgt koers crypto comfirmed

Wel even langs West Edmonton Mall hé. Leuke glijbaantjes en genoeg fastfood om een paar dagen op te teren!Gelukszoekr schreef op donderdag 22 december 2022 @ 15:09:
[...]
Op m'n vakantieadresje is het ook lekker
[Afbeelding]
Ben er 1x geweest. Maar vond het niet heel bijzonder. Het voelde vooral wat oud aan. Alsof je in een jaren 80 mall bent beland.Ryderr schreef op donderdag 22 december 2022 @ 15:12:
[...]
Wel even langs West Edmonton Mall hé. Leuke glijbaantjes en genoeg fastfood om een paar dagen op te teren!
Wel groot. indoor ijsbaan, achtbaan etc. En dagen lang shop-plezier
Hoe ben jij ooit in Edmonton beland?
[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 22-12-2022 15:16 ]
Gedeelte van mijn familie is in de jaren 70/ 80 geëmigreerd naar Canada/ Edmonton regio. Ongeveer 10 jaar geleden ben ik maar eens in het vliegtuig gesprongen, en heb ik een rondje langs de velden gedaan met een grote rugzak achterop. Leuke tijd geweest! Mijn grote neef kon maar niet ophouden over West Edmonton Mall dus die ook maar een dagje mee gepakt.Gelukszoekr schreef op donderdag 22 december 2022 @ 15:15:
[...]
Ben er 1x geweest. Maar vond het niet heel bijzonder. Het voelde vooral wat oud aan. Alsof je in een jaren 80 mall bent beland.
Wel groot. indoor ijsbaan, achtbaan etc. En dagen lang shop-plezier
Hoe ben jij ooit in Edmonton beland?
De atmosfeer van Canada zal ik nooit vergeten, zo anders dan hier.
Grappig zeg. Ondanks dat het geen kleine stad is is het nu ook niet echt een toeristische hotspot. Had niet verwacht snel iemand te spreken die er ook wel eens geweest is. Ik ga over een week of 6 weer even die kant Ik heb er een vriendin wonen vlak naast Whyte Avenue. En wat je zegt, het is een andere wereld.Ryderr schreef op donderdag 22 december 2022 @ 15:24:
[...]
Gedeelte van mijn familie is in de jaren 70/ 80 geëmigreerd naar Canada/ Edmonton regio. Ongeveer 10 jaar geleden ben ik maar eens in het vliegtuig gesprongen, en heb ik een rondje langs de velden gedaan met een grote rugzak achterop. Leuke tijd geweest! Mijn grote neef kon maar niet ophouden over West Edmonton Mall dus die ook maar een dagje mee gepakt.
De atmosfeer van Canada zal ik nooit vergeten, zo anders dan hier.
Maar weer ontopic. Ik heb de vlucht betaald met de Plutus kaart
[ Voor 6% gewijzigd door Gelukszoekr op 22-12-2022 15:33 ]
Heel veel plezier alvast!(maar dat gaat wel lukken).Gelukszoekr schreef op donderdag 22 december 2022 @ 15:31:
[...]
Grappig zeg. Ondanks dat het geen kleine stad is is het nu ook niet echt een toeristische hotspot. Had niet verwacht snel iemand te spreken die er ook wel eens geweest is. Ik ga over een week of 6 weer even die kant Ik heb er een vriendin wonen vlak naast Whyte Avenue. En wat je zegt, het is een andere wereld.
Maar weer ontopic. Ik heb de vlucht betaald met de Plutus kaart
Gelukszoekr schreef op donderdag 22 december 2022 @ 15:09:
[...]
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8QclHoufgrzeunFWpsAINao4.jpg?f=user_large)
News :
https://www.telegraaf.nl/...t-wel-56-graden-onder-nul
[ Voor 14% gewijzigd door Gipsy King op 22-12-2022 16:51 ]
Ook dat helaas..!! Maar had toevallig wel de koers juist voorspeld op 31-12zwembroek schreef op donderdag 22 december 2022 @ 06:46:
[...]
Hoe is dat geëindigd? Ik heb namelijk geen idee. Volgens mij riep jij altijd moon maar zijn we alleen maar verder rekt gegaan haha.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/U7HsRKdGg3eCqAmZ3VVntIFN.jpg?f=user_large)
@Skrunsies! Lekkere tech man!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Wel mooi die KPI's en op basis daarvan investeren. Als ik code per regel ipv complete geteste nieuwe functionaliteit commit sta ik bovenaan.
Is dat die gast die ook bakken met geld doneert aan Twitch streamers enzo?
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
yup, maar hij doet veel meer dan dat. hoe meer hij verdient, hoe meer geld hij uit gaat geven aan soms de meest bizarre dingen. ik volg maar weinig YouTubers maar mrbeast blijft vermakelijkJDx schreef op donderdag 22 december 2022 @ 18:51:
[...]
Is dat die gast die ook bakken met geld doneert aan Twitch streamers enzo?
nothing stops this train
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Prachtig, wat een droogloopmat op z’n bovenlip.Taro schreef op donderdag 22 december 2022 @ 18:31:
[...]
Ik heb persoonlijk meer vertrouwen in de CEO van DOGE én mede-oprichter van OpenAI voor die functie:
[Afbeelding]
Lijkt wel een jaren 80 acteur uit harige video’s
Toch zal ie zat vrouwen hebben, want ja rijk.
Doen wij toch iets verkeerd.
Ik koop maar weer wat shitcoins bij, ze staan toch zo lekker laag. Gaan ze moonen, dan neem ik ook zo’n snor!
Hier is het PLUs 34 maar er zijn wel penguïnsGelukszoekr schreef op donderdag 22 december 2022 @ 15:09:
[...]
[Afbeelding]

:strip_exif()/f/image/eLifbnPKxmATrHxUuZaZrQTN.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 45% gewijzigd door knakworst op 22-12-2022 20:32 ]
https://www.nytimes.com/2...smtyp=cur&smid=tw-nytimes
20 miljoen Solana.paul-s83 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 20:32:
250 million bail voor onze vriend SBF:
Wisselgeld voor hem. Wel even een exchange vinden die zoveel eth wil omzetten.paul-s83 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 20:32:
250 million bail voor onze vriend SBF:
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BiuzYdFZMHCzAsiwO5dTaRVl.jpg?f=user_large)
[ Voor 110% gewijzigd door cooLopke op 22-12-2022 21:30 ]
En vanavond alweer in het roodcooLopke schreef op donderdag 22 december 2022 @ 21:23:
Ultra moon op de 5min. Resistance test en terug? Wtf...[Afbeelding]
Btw lang niks gehoord van @Raf1994

Let the time speaks out the truths.Pinsa schreef op donderdag 22 december 2022 @ 21:49:
[...]
En vanavond alweer in het roodThe bear is still with us…
Btw lang niks gehoord van @Raf1994
Ik kom "die chick" vaker tegen de laatste dagen, wat is daarmee aan de hand?
Die was mede verantwoordelijk voor Alameda, je weet wel, van FTX. En SBF had een oogje op haar.almightyarjen schreef op donderdag 22 december 2022 @ 22:29:
[...]
Ik kom "die chick" vaker tegen de laatste dagen, wat is daarmee aan de hand?
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!