Toon posts:

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 136 ... 212 Laatste
Acties:

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Nu online
Raider87 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 20:17:
[...]

Ook met schuin oog naar gekeken

Hoezo denk je dat die nog eens gaat pumpen?
Omdat het WK nog in volle gang is en de belangrijkste momenten nog moeten komen...

Maar ik ga sws niet all in haha. Want het kan ook zomaar hard gaan zakken :p

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 18:20
Toch wel een soort van M00n toch?

Ik zeg het gewoon: M00000n! *O* oOo *O*

• verwijderd69
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18:28
Gondor schreef op woensdag 7 december 2022 @ 00:03:
Coinbase heeft weer learn and earn. Voor mij was de eerste optie 3 keer de juiste keuze.
Mooie tip! d:)b Heb er weer 45 GRT bij en mijn complete crypto PF verdubbeld in dollarwaarde! *O*

I live inside that bubble, reality of the naive.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:55
verwijderd69 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 07:40:
[...]

Mooie tip! d:)b Heb er weer 45 GRT bij en mijn complete crypto PF verdubbeld in dollarwaarde! *O*
Bestellen !

https://www.amazon.com/Gr...ing-T-Shirt/dp/B09NM475RS

Jij fanatic ! :>

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:11
Dump it

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Van mij mag het, gisteravond alle BTC & ETH verkocht, dus kom maar op met die 13k :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR

• dnc-
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 25-01 14:10
mannowlahn schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:43:
[...]

Ik werk zelf in tech en deze ai zorgt ervoor dat ik twee keer zo snel werk misschien zelfs drie keer. Redundante meuk besteed ik nu uit en focus op validatie. Documentatie schrijven is nu ook automatisch gedaan. Ik ben nu bezig met een proof of concept om te kijken of architectuur kan laten schrijven incl designs puur om teksten.
vraagje: wat voor soort documentatie laat je maken en met welke tool doe je dit dan?

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:58
dnc- schreef op woensdag 7 december 2022 @ 08:36:
[...]

vraagje: wat voor soort documentatie laat je maken en met welke tool doe je dit dan?
Read me mbt deployment scripts. En dat doe ik nu met ai. Dit gaat iets verder dan bv automatische read me voor bicep files.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Taro schreef op woensdag 7 december 2022 @ 08:28:
[...]

Van mij mag het, gisteravond alle BTC & ETH verkocht, dus kom maar op met die 13k :)
Uit interesse; gaat dit over de handels-pot of echt alles? Werk je in het laatste geval dan ook met een stop loss?

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Stovirpi schreef op woensdag 7 december 2022 @ 08:55:
[...]

Uit interesse; gaat dit over de handels-pot of echt alles? Werk je in het laatste geval dan ook met een stop loss?
Alles, geen stop loss. Ik besluit waar ik voor ga (Zie ook Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3" van gisteravond) en hak dan direct de knoop door. Met een stop loss verlies je eigenlijk altijd nog wat extra fiat waarde. Ik heb nog wel wat altcoins in staking staan, maar dat is een kleine fractie van het geheel.

Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR

• Fleske
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Coinbase heeft weer learn and earn. Voor mij was de eerste optie 3 keer de juiste keuze.
He wat gek! ik heb geen nieuwe learn and earn. komt die bij mij later dan?

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:01
Stovirpi schreef op woensdag 7 december 2022 @ 08:55:
[...]

Alles behalve wat er op zn Ledger staat ;)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:08
mannowlahn schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:43:
[...]

Ik werk zelf in tech en deze ai zorgt ervoor dat ik twee keer zo snel werk misschien zelfs drie keer. Redundante meuk besteed ik nu uit en focus op validatie. Documentatie schrijven is nu ook automatisch gedaan. Ik ben nu bezig met een proof of concept om te kijken of architectuur kan laten schrijven incl designs puur om teksten.
Ik zit te kijken hoe ik het kan toepassen in mijn eigen werkveld. Schrijf ook documentatie (maar dan technische documentatie) en als die bot dat kan omzetten naar DITA zou dat top zijn. Echter elke keer als ik hem iets simpels geef maakt die er wat anders van. Wel correct maar op een andere methode. Das dan wel jammer.

Maar zie er zeker wel mogelijkheden en toekomst in. En houd het nu ook wat nauwlettender in de gaten.

Helaas is er nog geen AI die STE (simplified Technical English) kan checken :+ dat zou top zijn

[Voor 5% gewijzigd door Waah op 07-12-2022 09:20]

• Stovirpi
  • Nu online
Vis schreef op woensdag 7 december 2022 @ 09:04:
[...]

Alles behalve wat er op zn Ledger staat ;)
Toch niet dus.
Taro schreef op woensdag 7 december 2022 @ 09:00:
[...]

Alles, geen stop loss. Ik besluit waar ik voor ga (Zie ook Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3" van gisteravond) en hak dan direct de knoop door. Met een stop loss verlies je eigenlijk altijd nog wat extra fiat waarde. Ik heb nog wel wat altcoins in staking staan, maar dat is een kleine fractie van het geheel.
Je verliest waarde óf je beschermt je kapitaal mocht het toch anders uitpakken dan verwacht. Dat zie ik dan persoonlijk niet als een verlies. Al snap ik je overweging. Ik blijf dat persoonlijk lastig vinden, ben te ongeduldig om te lang uit positie te zijn.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 18:38
Bedankt, antwoorden waren bij mij overigens niet de eerste; juiste antwoorden: engagement/usdt/300.000.

En aangezien GRT lekker naar beneden duikt kreeg ik er zelfs 47,5! YOLO, MoonSoon!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:10
Don Guacamole schreef op woensdag 7 december 2022 @ 09:41:
[...]

Bedankt, antwoorden waren bij mij overigens niet de eerste; juiste antwoorden: engagement/usdt/300.000.

En aangezien GRT lekker naar beneden duikt kreeg ik er zelfs 47,5! YOLO, MoonSoon!
Om het makkelijker te maken:

https://nl.pepper.com/aan...ping-3-at-coinbase-260160

PS4

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19-01 14:08
Net ontslag genomen op werk, wanneer komt die moon dan? word een beetje nerveus of ik de juiste keuze wel gemaakt hebt of niet...

• mentalozzie
Ik ga deze week kijken voor een andere auto.
Baal er echt van maar auto is toch echt te klein voor toekomstig gezin.

Werd wel op mijn plek gezet door mijn schoonvader.

ik: "Baal er wel van, auto is zo'n slechte investering"
Schoonvader: "Zit jij niet in crypto?"
Ik: "Touché..."

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 17:45
mentalozzie schreef op woensdag 7 december 2022 @ 10:29:

Een auto is een uitgavepost, geen investering.

En crypto.... tja dat is soms een investering.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:27
Binance ook. Succes allen!

WMWL

• resusaapje
Nice, laagste waarde voor btc op Binance vandaag was: 16.666,66 busd

Boelliesj? Of duivels? :?

WMWL

• Gondor
  • Registratie: September 2003
Fleske schreef op woensdag 7 december 2022 @ 09:00:
[...]

He wat gek! ik heb geen nieuwe learn and earn. komt die bij mij later dan?
Volgens mij wordt het verspreid beschikbaar gemaakt, ik zou het in de gaten houden.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Roellie80
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
mentalozzie schreef op woensdag 7 december 2022 @ 10:29:

Voor crypto reed ik in een Mercedes E280, een Audi A4 cabrio enz. Toen ontdekte ik crypto, en heb ingezien wat een waardeloze uitgapost een mooie auto is.

Sindsdien rijd ik naar alle tevredenheid in een Cuore. Naast dat dit qua auto een stuk praktischer en ruimer is, heeft dit een besparing van zo'n €200 per maand opgeleverd. Wat allemaal crypto in is gegaan.

Ik heb een grote Bitcoin sticker op het ding geplakt, wat nogal eens een lacherige reactie geeft.
"Dat is het beste wat je kon kopen van je Bitcoin zeker! :D "

Dan lach ik van binnen. Als ze toch wisten wat Bitcoin mij heeft opgeleverd..
Ik denk niet dat ik voor de leuk ooit weer een auto ga kopen van Bitcoin winsten

₿itcoin, a weapon of mass disruption

• Roellie80
  • Nu online
Ik heb net briefpost ontvangen uit de USA. Beftreffende het faillissement van Celcius. Ik ben één van de gedupeerde en zit in de molen voor een claim. Grappig om te zien wel zulke officiële documenten.

Wie weet ga ik ooit nog wat terugkrijgen van m'n 3.5 CEL en 0.00000455 BTC die er nog stonden :P

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 12:56
Roellie80 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 11:08:
Ik heb net briefpost ontvangen uit de USA. Beftreffende het faillissement van Celcius. Ik ben één van de gedupeerde en zit in de molen voor een claim. Grappig om te zien wel zulke officiële documenten.

Wie weet ga ik ooit nog wat terugkrijgen van m'n 3.5 CEL en 0.00000455 BTC die er nog stonden :P
Niet als ze zulke dure brieven blijven sturen voor holdings als die van jou :P

• Roellie80
  • Nu online
AlterBridge schreef op woensdag 7 december 2022 @ 11:19:
[...]
Niet als ze zulke dure brieven blijven sturen voor holdings als die van jou :P
Ik snap dat het allemaal zo officieel moet. Maar dit gaat natuurlijk nergens over. Misschien zijn er wel een miljoen oud gebruikers die nog een snufje crypto hier hadden staan.

Wat mij betreft trekken ze de grens op $100 aan waarde ofzo. Iedereen daar onder heeft pech. Maar zolang ze mij willen faciliteren zal ik wel blijven reageren :P

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
Wen Daihatsu Cuore? :/

[Voor 7% gewijzigd door Jedi_Pimp op 07-12-2022 11:27]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Bart-sss
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17:26
Roellie80 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 10:53:
[...]

Voor crypto reed ik in een Mercedes E280, een Audi A4 cabrio enz. Toen ontdekte ik crypto, en heb ingezien wat een waardeloze uitgapost een mooie auto is.

Sindsdien rijd ik naar alle tevredenheid in een Cuore. Naast dat dit qua auto een stuk praktischer en ruimer is, heeft dit een besparing van zo'n €200 per maand opgeleverd. Wat allemaal crypto in is gegaan.

Ik heb een grote Bitcoin sticker op het ding geplakt, wat nogal eens een lacherige reactie geeft.
"Dat is het beste wat je kon kopen van je Bitcoin zeker! :D "

Dan lach ik van binnen. Als ze toch wisten wat Bitcoin mij heeft opgeleverd..
Ik denk niet dat ik voor de leuk ooit weer een auto ga kopen van Bitcoin winsten
Oooooh ben jij dat... (boormachine) grapje....

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Roellie80 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 11:23:
[...]

Ik snap dat het allemaal zo officieel moet. Maar dit gaat natuurlijk nergens over. Misschien zijn er wel een miljoen oud gebruikers die nog een snufje crypto hier hadden staan.

Wat mij betreft trekken ze de grens op $100 aan waarde ofzo. Iedereen daar onder heeft pech. Maar zolang ze mij willen faciliteren zal ik wel blijven reageren :P
Heb nog niks gehad hier met de post. Had zelfs een stuk of 1.500 CEL en voor 20 euro aan Bitcoin daar staan.

Ik sta wel al in die court filings. Ik gok dat er 5 euro terugkomt over een jaar of 5. Want welke waarde heeft hun eigen token nu? Van die BTC zullen ze wel een fractie recupereren.

R7 5700X, 32 GB, RTX 3080 FE, PG279Q | MacBook Air M1 | Pixel 7 | DS215j + 20 TB

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:19
Net wanneer je je afvroeg waar de Pingu weekdip bleef, blijkt al geweest te zijn.
Zo jammer dit :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Darrell
  • Laatst online: 18:02

Darrell

Fiat moonboy

Wen Fiat Multipla?

spoiler:

• resusaapje
Roellie80 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 11:08:

Zodra de btc de 1mln usd bereikt: 4,50 :9~

WMWL

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

Kol Nedra

don't trust, verify

een goedkope auto is geen auto hebben, bespaard je honderden euros per maand, helaas woon ik niet op loop/fiets afstand van mijn werk.... ben best wel jaloers op collegas die hierdoor €250+ netto meer overhouden per maand als ik.

ik rij overigens in een Opel Astra uit 2009 👍

the bull charges

• verwijderd69
Kol Nedra schreef op woensdag 7 december 2022 @ 13:09:
een goedkope auto is geen auto hebben, bespaard je honderden euros per maand, helaas woon ik niet op loop/fiets afstand van mijn werk.... ben best wel jaloers op collegas die hierdoor €250+ netto meer overhouden per maand als ik.

Ik woon op zo'n 3km afstand van mijn werk, 10 minuten fietsen ongeveer. Maar ga echt niet fietsen, ben tenslotte een Westerling, heb wel privileges.

Mooi op de Spartamet. Zuipt 1 op 80, machtig.

En, met Bitcoin sticker :)

Lekker representatief voor het verschrikkelijk vervuilende netwerk. Mensen zien me rijden als een stuk white trash met een shagje op de lip, kijken afkeurend met gevoel van walging. En ik scheur langs, twee takt stylo, en roep: 'Have fun staying poor hahahhaa.'

[Voor 30% gewijzigd door verwijderd69 op 07-12-2022 13:20]

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Mercedes CLA in muesli-uitvoering en met een rood pasje bij waar TotalEnergies opstaat hier, want auto makkelijker dan extra brutoloon. Just Belgian things. :)B

[Voor 15% gewijzigd door Th1x4nG op 07-12-2022 13:36]

R7 5700X, 32 GB, RTX 3080 FE, PG279Q | MacBook Air M1 | Pixel 7 | DS215j + 20 TB

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 12:56
33 jaar en nog nooit een auto gekocht. Dat scheelt echt een hoop geld. Anders had ik me die -18k op Crypto natuurlijk niet kunnen veroorloven.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:28

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:17
Ik heb 1.5 jaar geleden een deel winst bijgelegd om een Renault Twingo EV te kopen. Samen met de zonnepanelen een prima aankoop. Afgelopen maand uitgerekend wat ik kwijt ben per jaar aan kosten. Totaal voor stroom en verzekering 500 euro + onderhoudsbeurt afgelopen week 175 euro = 675 per jaar. Prima deal al zeg ik het zelf, helemaal wanneer je nu naar de koers kijkt..

ps. met een spartamet ga je sowieso rekt..

[Voor 5% gewijzigd door Pelox op 07-12-2022 13:49]

420.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Zelfs de euro doet het beter dan bitcoin. Wat gebeurt hier allemaal?

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

verwijderd69 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 13:13:
[...]

Ik woon op zo'n 3km afstand van mijn werk, 10 minuten fietsen ongeveer. Maar ga echt niet fietsen, ben tenslotte een Westerling, heb wel privileges.
Friezen westerlingen?

• Emin3m
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-01 08:06
Ik krijg gelukkig een CLA kado, love naar de leuke discord mensjes met teveel geld

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Ik ben toch blij dat ik van mijn ETH winst (250 naar 2500) een auto heb gekocht. Anders was het vast opgegaan aan shitcoins, scams of leen-platforms die er niet meer zijn.

Maar kan door gezinsuitbreiding nu ook weer moeilijker zonder auto en daarbij een stuk minder geld om aan crypto te besteden dus in die zin alsnog Rekt.

Ach luxeproblemen. Dan maar iets bescheidener BTC en ETH DCA’en.

Ik zocht voor GMX en GNS (Perp-dex) nog een vervanger omdat die al flink gestegen waren. Klinkt krom maar de vervanger is $KROM. Gotta love shitcoins.

Zal wel niets worden maar vermeld het even kan ik in een bullrun zie je wel zeggen :+

• D_Jeff
Kol Nedra schreef op woensdag 7 december 2022 @ 13:09:

Als Opel een coin was, zou ik 'm zoeken in het (andere) High Risk draadje.
Geef mij maar een shitcoin geldvretende Zuid-Duitser of smart mover stable coin Japanner (doet het altijd, wordt eerder opgevreten door de roest dan dat ie niet wil starten)

• Stovirpi
  • Nu online
Vonf de AI leuker dan discussie over auto’s. Poging om weer in topic te gaan:

Once a mysterious creation, Born from the depths of the internet, Bitcoin now stands tall and proud, A digital currency, unbound.

With a decentralized system, And a blockchain to keep it secure, Bitcoin has paved the way For a future of finance, mature.

Gone are the days of the middleman, With Bitcoin, we're in control, Sending money to friends and family, Or buying goods at a market, whole.

The possibilities are endless, With Bitcoin, the sky's the limit, A revolutionary force, For a better financial system.

So here's to Bitcoin, The future of money, we see, A transparent and open, Digital economy.

• verwijderd69
Stovirpi schreef op woensdag 7 december 2022 @ 14:19:
Vonf de AI leuker dan discussie over auto’s. Poging om weer in topic te gaan:

Once a mysterious creation, Born from the depths of the internet, Bitcoin now stands tall and proud, A digital currency, unbound.

With a decentralized system, And a blockchain to keep it secure, Bitcoin has paved the way For a future of finance, mature.

Gone are the days of the middleman, With Bitcoin, we're in control, Sending money to friends and family, Or buying goods at a market, whole.

The possibilities are endless, With Bitcoin, the sky's the limit, A revolutionary force, For a better financial system.

So here's to Bitcoin, The future of money, we see, A transparent and open, Digital economy.

• Kol Nedra
  • Nu online

Kol Nedra

don't trust, verify

Ik ben aan het questen en iemand is zijn Ledger kwijt! :+

the bull charges

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:21
Kol Nedra schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:29:
[Afbeelding]
Gawddamn bestaat die game nog steeds?

• D_Jeff
keepitfrosty schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:47:
[...]

Gawddamn bestaat die game nog steeds?
Destiny?

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Kol Nedra schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:29:
[Afbeelding]
How do you kill that which has no life?

@D_Jeff World of Warcraft

[Voor 5% gewijzigd door Darrell op 07-12-2022 16:49]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Misschien ben ik het een keer met hem eens :)

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:44

MicroWhale

The problem is choice

Taro schreef op woensdag 7 december 2022 @ 18:22:
Misschien ben ik het een keer met hem eens :)
[Afbeelding]
Haal dat door een AI-voorlezer van Donald Trump en je bent spekkoper.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:17

420.

• Kol Nedra
  • Nu online

Kol Nedra

don't trust, verify

the bull charges

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Zelfs Johnny Harris is een beetje positief over de Splurge:

Misschien is de bullrun toch voorzichtig aan het opstarten.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online

Wat een zootje.

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:36
Daar gaan wij weer.....📉

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Erg vermakelijk... aan de andere kant zijn er miljoenen klanten de sjaak door de incompetentie en/of de gretigheid van één man. Normaal gesproken naait de bankwereld je... en dan krijg je na een groot aantal jaar je geld terug. Hier niet. :|

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Raider87
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:28

• Kol Nedra
  • Nu online

Kol Nedra

don't trust, verify

Ik zie nog tapijt liggen en 2 deuren die openstaan, kun je ook nog makkelijk verkopen!

the bull charges

• mentalozzie
Kan nog twee jaar duren of het gebeurd nooit meer.
Wel gehoord dat als iedereen 80x de koers bekijkt elke dag het sneller gaat!

Who’s with me???

• Buks995
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14:51

Lijkt heel leuk al die groene cijfers…

Wanneer komt die grote rode streep naar de 12k….

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Buks995 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 08:43:
[Afbeelding]

Lijkt heel leuk al die groene cijfers…

Wanneer komt die grote rode streep naar de 12k….
Lijkt inderdaad heel leuk, maar groene cijfers zeggen eigenlijk heel weinig. Voorbeeld: Als de koers om 0:00 op 1000 staat, om 12:00 op 800, om 0:00 op 850 en om 12:00 op 900, dan zie je een stijging van 100 in 24h. De koers is dan echter 100 lager dan 36 uur geleden. Iets opgeveerd na een grotere daling dus, maar geen winst.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:21

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:10

filthy rich

löp wa los

MicroWhale schreef op donderdag 8 december 2022 @ 07:46:
[...]

[YouTube: I Accidentally Got SBF To Admit to Fraud]

Erg vermakelijk... aan de andere kant zijn er miljoenen klanten de sjaak door de incompetentie en/of de gretigheid van één man. Normaal gesproken naait de bankwereld je... en dan krijg je na een groot aantal jaar je geld terug. Hier niet. :|
Maar dat bankenverhaal is toch exact t zelfde? Als je meer dan een ton erin hebt gestoken (als je dat al krijgt, zoveel geld zit er niet eens in dat fonds) ben je genaaid. Oke de kleine spaarder wordt dan misschien gered.

en aans löpt wa vast

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

filthy rich schreef op donderdag 8 december 2022 @ 09:46:
[...]

Maar dat bankenverhaal is toch exact t zelfde? Als je meer dan een ton erin hebt gestoken (als je dat al krijgt, zoveel geld zit er niet eens in dat fonds) ben je genaaid. Oke de kleine spaarder wordt dan misschien gered.
De kleine spaarder was hier al genaaid op het moment dat het geld gestort werd. SBF zegt in het interview: We hebben de crypto van grote hedgefunds op één hoop gegooid met die van de kleine man (met een contract dat 1:1 backing beloofde)... en de hedgefunds trokken hun geld er eerder uit, dus tsja...

Bij een bank heb je inderdaad nog een kleine kans dat je er iets terugziet omdat het 'gereguleerd' is. Dat laatste wil dus nog steeds niet zeggen dat er 'goed en betrouwbaar' gehandeld is, al is de kans wel groter. :+

• Jedi_Pimp
Het verneukeratieve van zo'n bear markt is dat de uptrends langer duren dan de neerwaartse bewegingen die vaak heviger zijn. Elke uptrend worden er weer mensen in hopium gevangen om vervolgens de "bearflag" naar beneden te zien breken. Des te lastiger om de bodem te callen - dit is dan ook al door heel CT meerdere keren gedaan de afgelopen maanden.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Jedi_Pimp schreef op donderdag 8 december 2022 @ 11:12:
Het verneukeratieve van zo'n bear markt is dat de uptrends langer duren dan de neerwaartse bewegingen die vaak heviger zijn. Elke uptrend worden er weer mensen in hopium gevangen om vervolgens de "bearflag" naar beneden te zien breken. Des te lastiger om de bodem te callen - dit is dan ook al door heel CT meerdere keren gedaan de afgelopen maanden.

[Afbeelding]
CT? Laaggeleide G hier.

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18:39
Jedi_Pimp schreef op donderdag 8 december 2022 @ 11:12:

[Afbeelding]
Ook de laatste video van Benjamin Cowen zitten kijken?
;)

• Jedi_Pimp
toilet_paper schreef op donderdag 8 december 2022 @ 13:41:
[...]

Ook de laatste video van Benjamin Cowen zitten kijken?
;)
Jazeker, was hetgene wat me het meeste bijbleef. Het "stack cash" verhaal ken ik nou wel, en ook dat hij alts nog niet gaat aanraken :)

@Darrell

Goozejjrr, duidelijk geen gymnasiast. Crypto Twitter.

[Voor 9% gewijzigd door Jedi_Pimp op 08-12-2022 13:47]

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Jedi_Pimp schreef op donderdag 8 december 2022 @ 13:46:
[...]

@Darrell

Goozejjrr, duidelijk geen gymnasiast. Crypto Twitter.
Stiekem wel maar toentertijd existeerden twittah, crypto, mensen die zich op internet achter een alias als jedi pooier schuilhielden en met lastige afkortingen strooiden, internetslang, laat staan mainstream internet nog niet.

Mooi was die tijd.

• Jedi_Pimp
Darrell schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:03:
[...]

Stiekem wel maar toentertijd existeerden twittah, crypto, mensen die zich op internet achter een alias als jedi pooier schuilhielden en met lastige afkortingen strooiden, internetslang, laat staan mainstream internet nog niet.

Mooi was die tijd.
Toentertijd correct spellen _/-\o_

• Emin3m
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-01 08:06
oh oh oh wat een tijden, gelukkig net op tijd voor onze nieuwe vriend IMPT

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
De tradebots zijn wel heel strak afgesteld... Zonder beweging op DJ / Nasdaq gebeurt er lekker niks. :O

On the positive note:
https://markets.businessi...ook-2023-finimize-2022-12

[Voor 43% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 08-12-2022 15:20]

• chielsen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:43
Nou handelskosten en inflatie (en/of rente) meerekenen en de flatline gaat gewoon lekker naar beneden. Dat zal dus niet al te lang gaan duren.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Jedi_Pimp schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:10:
[...]

Toentertijd correct spellen _/-\o_
Zo wie zo :+

• verwijderd69

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:47
Nieuwe posts slowchat ATL = bodem in en 20K soon?

CryptoAddict. LurkingAllTheWay

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19-01 14:08
Binnenkort iedereen zijn kerst kadoo geld in crypto, dan krijgen we weer een lekker pumpje.

• Kol Nedra
  • Nu online

Kol Nedra

don't trust, verify

om deze bearmarket te overleven ga ik binnenkort goed koffie drinken: Er komt hier binnenkort een volautomatische espresso apparaat in huis! dit moet natuurlijk wel gekocht worden met de BNB-kaart om de gratis BNBtjes binnen te harken. alvast proost misschien binnenkort een foto ervan :Y)

the bull charges

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:55
Kol Nedra schreef op donderdag 8 december 2022 @ 16:40:
om deze bearmarket te overleven ga ik binnenkort goed koffie drinken: Er komt hier binnenkort een volautomatische espresso apparaat in huis! dit moet natuurlijk wel gekocht worden met de BNB-kaart voor de gratis BNBtjes binnen te harken. alvast proost misschien binnenkort een foto ervan :Y)
Klinkt als Fairtrade :P

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:47
Wowhead schreef op donderdag 8 december 2022 @ 16:33:
Binnenkort iedereen zijn kerst kadoo geld in crypto, dan krijgen we weer een lekker pumpje.
Zie:
https://gathering.tweaker...message/73731008#73731008

Did that already and nothing changed. Tegelijkertijd, dat schaap aan de andere kant van de transactie is het papierenschaap, ik het andere schaap in dit weiland vol wolven.

CryptoAddict. LurkingAllTheWay

• resusaapje
Nu al. Een vette pump van 0,5%. Moen.

WMWL

• _Gast_
  • Nu online
Ik vrees het omgekeerde: Kado's kopen met crypto _O-

• moshimoshi
Die 17.000 horde wordt maar niet genomen. Heb alles verkocht en wacht tot de 13.000 is aangetikt.

• Raider87
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:28
Kol Nedra schreef op donderdag 8 december 2022 @ 16:40:
om deze bearmarket te overleven ga ik binnenkort goed koffie drinken: Er komt hier binnenkort een volautomatische espresso apparaat in huis! dit moet natuurlijk wel gekocht worden met de BNB-kaart voor de gratis BNBtjes binnen te harken. alvast proost misschien binnenkort een foto ervan :Y)
Leuke koffieblend voor je gevonden :)

• resusaapje
moshimoshi schreef op donderdag 8 december 2022 @ 17:06:
Die 17.000 horde wordt maar niet genomen. Heb alles verkocht en wacht tot de 13.000 is aangetikt.
Dat meen je niet! :X

WMWL

• Stukfruit
  • Niet online
moshimoshi schreef op donderdag 8 december 2022 @ 17:06:
Je medemens bedankt je voor je service!

• moshimoshi
Stukfruit schreef op donderdag 8 december 2022 @ 17:27:
[...]

Je medemens bedankt je voor je service!
Het is eten of gegeten worden. Ieder voor zich.

• mentalozzie
Als je nu uitstapt heb je wel ballen hoor…
Met instappen ook trouwens..
holden moet je toch ook niet aan denken..

Weet het ook niet.

• Roellie80
  • Nu online

• Stukfruit
  • Niet online
mentalozzie schreef op donderdag 8 december 2022 @ 17:32:

Weet het ook niet.
Holden moet je inderdaad niet aan denken. Dat moet je doen.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Kijk. Nu snap ik Roellie weer. Al dat gebeer moest maar eens klaar zijn.

• _Gast_
  • Nu online
mentalozzie schreef op donderdag 8 december 2022 @ 17:32:

Weet het ook niet.
Het kan zomaar zijn dat de echte bull pas in 2024 begint.

Ik kies ervoor om extra crypto te verzamelen door sell high buy low. Het gaat voorlopig best goed, maar het is niet zonder risico's...

• Roellie80
  • Nu online
Darrell schreef op donderdag 8 december 2022 @ 17:40:
[...]

Kijk. Nu snap ik Roellie weer. Al dat gebeer moest maar eens klaar zijn.
Ik vond de gif wel geinig, maar ben helaas nog steeds een beer ;(

Er komen betere tijden, ik kan ook niet wachten om weer vol energie bullposts te maken.
Maar in de tussentijd toch nog maar even verlies beperken...

• Stukfruit
  • Niet online
_Gast_ schreef op donderdag 8 december 2022 @ 17:43:
[...]

Het kan zomaar zijn dat de echte bull pas in 2024 begint.

Ik kies ervoor om extra crypto te verzamelen door sell high buy low. Het gaat voorlopig best goed, maar het is niet zonder risico's...
In het (bijna?) afgelopen half jaar is crypto qua koopkracht minder snel waardeloos geworden dan fiat dus ik begrijp sowieso niet waarom mensen zo bang zijn :p

• _Gast_
  • Nu online
Stukfruit schreef op donderdag 8 december 2022 @ 17:46:
[...]

In het (bijna?) afgelopen half jaar is crypto qua koopkracht minder snel waardeloos geworden dan fiat dus ik begrijp sowieso niet waarom mensen zo bang zijn :p
Haha klopt. We zitten weliswaar in de bull, maar er zijn tal van kansen geweest om wat te maken. En die momenten zullen blijven komen...

• Kol Nedra
  • Nu online

Kol Nedra

don't trust, verify

kopen is makkelijker dan verkopen, zeker in deze prijsrange

the bull charges

• buffel2000
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:05
Roellie80 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 17:44:
[...]

Er komen betere tijden, ik kan ook niet wachten om weer vol energie bullposts te maken.
Ben deze maand ook weer eens begonnen met DCA, en laat me eens veraasen waar we mid 2025 staan... ;)

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Roellie80 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 17:44:
[...]

-O-

• verwijderd69
Ach iedereen moet het lekker zelf weten toch. Verkopen, kopen, juinen in de Bruna. Lekker boeiend allemaal.

Ik hou het voor mezelf heel simpel; heb de 69k niet verkocht, waarom zou ik nu dan wel verkopen?

Denk ik dat Bitcoin ooit +250k gaat doen? Ja. Weet ik het 100% zeker? Nee.

Daarom niet een ultieme 'all-in' bodem jacht, maar maandelijkse DCA met een misbaar bedrag. Alles wat er intussen gebeurd met de markt is eigenlijk maar ruis.

Maargoed dat is de duizendste keer dat dit gepost wordt dusja maar eens zoeken naar een leuke meme...

Pagina: 1 ... 136 ... 212 Laatste

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: [NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee