Toon posts:

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 135 ... 213 Laatste
Acties:

• Visca
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
anti elppa schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 09:19:
[...]

(disclaimer, ik ben niet altijd serieus :P )
* Visca die net een 100x long geopend had op basis van Anti zijn uberbullish gepraat/gebash op de bears:

[Voor 3% gewijzigd door Visca op 06-12-2022 09:44]

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:28
Ryderr schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 08:16:
[...]

Dat zijn een hoop woorden om geen punt te maken. AI is nu al bureaucratisch as heck
Deze tool is echt behoorlijk baanbrekend. Gemaakt door een van de grootste AI spelers op dit moment inzake tekstmodellen. Misschien is dat reguleringsvoorbeeld niet zo sterk, maar deze tool geeft m.i. aan hoe de komende 5 jaar er uit gaan zien..

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• verwijderd69
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:22
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 09:56:
[...]

Deze tool is echt behoorlijk baanbrekend. Gemaakt door een van de grootste AI spelers op dit moment inzake tekstmodellen. Misschien is dat reguleringsvoorbeeld niet zo sterk, maar deze tool geeft m.i. aan hoe de komende 5 jaar er uit gaan zien..
AI gaat binnen 5 jaar mijn baan vervangen, ik voel het aan mijn water.

Zit nu namelijk op Tweakers en vreet ondertussen banketstaaf en chocoladekoekjes, terwijl ik eigenlijk instructies en andere documenten zou moeten schrijven.

Dat kan AI natuurlijk veel efficiënter.

I live inside that bubble, reality of the naive.

• Visca
  • Nu online
verwijderd69 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 10:15:
[...]

AI gaat binnen 5 jaar mijn baan vervangen, ik voel het aan mijn water.

Zit nu namelijk op Tweakers en vreet ondertussen banketstaaf en chocoladekoekjes, terwijl ik eigenlijk instructies en andere documenten zou moeten schrijven.

Dat kan AI natuurlijk veel efficiënter.

[Afbeelding]
AI gaat die taaken waarvoor jij instructies moet schrijven overnemen. Dan hoeft die taak niet meer door een mens gedaan te worden en die instructies zijn dan helemaal overbodig.

Ze zouden de uitkerings iets omhoog moet'n gooi'n.

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 19:45
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 09:56:
[...]

Als ik dat stukje tekst lees dan heeft AI al heel veel geleerd van juristen en politici en daarmee is de toegevoegde waarde net zoveel waard als de output van die twee groepen.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Visca schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 10:17:
[...]

AI gaat die taaken waarvoor jij instructies moet schrijven overnemen. Dan hoeft die taak niet meer door een mens gedaan te worden en die instructies zijn dan helemaal overbodig.

[Voor 12% gewijzigd door MrFX op 06-12-2022 10:19]

Money and sex, storage and bandwidth: Only too much is ever enough.

• verwijderd69
Visca schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 10:17:
[...]

Dus eigenlijk zeg je dat mijn complete bestaan bij voorbaat nutteloos is?

Heeft mijn vrouw toch een punt.

• Visca
  • Nu online
verwijderd69 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 10:20:
[...]

Dus eigenlijk zeg je dat mijn complete bestaan bij voorbaat nutteloos is?

Heeft mijn vrouw toch een punt.
Nou je zou kunnen proberen uit te zoeken of er nog een ander nut voor jou in dit bestaan is. Ik vond dat voor mezelf bij voorbaat teveel gedoe dus ik ben er niet aan begonnen.

• verwijderd69
Visca schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 10:23:
[...]

Nou je zou kunnen proberen uit te zoeke of er nog een ander nut voor jou in dit bestaan is. Ik vond dat voor mezelf bij voorbaat teveel gedoe dus ik ben er niet aan begonnen.
Verwijderd69 en de energiebalans van het universum.

• verwijderd69
Visca schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 10:23:
[...]

Nou je zou kunnen proberen uit te zoeke of er nog een ander nut voor jou in dit bestaan is. Ik vond dat voor mezelf bij voorbaat teveel gedoe dus ik ben er niet aan begonnen.
Heb er ff over nagedacht maar dit dekt de lading perfect.

• Jedi_Pimp
moshimoshi schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 10:19:
[...]

Als ik dat stukje tekst lees dan heeft AI al heel veel geleerd van juristen en politici en daarmee is de toegevoegde waarde net zoveel waard als de output van die twee groepen.
Heb je weleens gekeken wat voor drek er uit de pen van een middle manager, tweedelijns risk officer etc. van een gemiddelde bank komt? Dat kan allemaal vervangen worden door deze tool vriend.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• moshimoshi
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 10:40:
[...]

Heb je weleens gekeken wat voor drek er uit de pen van een middle manager, tweedelijns risk officer etc. van een gemiddelde bank komt? Dat kan allemaal vervangen worden door deze tool vriend.
Misschien kan ik wel meerdere online-banen nemen. E-mails in de AI en het antwoord twee dagen later terug.

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
moshimoshi schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 10:47:
[...]

Misschien kan ik wel meerdere online-banen nemen. E-mails in de AI en het antwoord twee dagen later terug.
Antwoord binnen de 2 dagen, wow wat een efficiëntie. Waar kan ik hiervoor tekenen?
Hier gemiddelde wachttijd van 2 weken, werk spreiden = meer tijd op nutteloze forums.

• verwijderd69
Fuck trends.
Fuck traders.
Fuck influencers.
Fuck economics.
Fuck fiat.

Keep stacking sats 8)

• Visca
  • Nu online
verwijderd69 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:31:
Fuck Jaapio.
Fuck Jaapio.
Fuck Jaapio.
Fuck Jaapio.
Fuck Jaapio.

Keep verwijderd69 8)

[Afbeelding]
FTFY

• verwijderd69
Je kunt mensen ook beschadigen met woorden he :'(

Geintje hoor, dat kan helemaal niet, tenzij je er als ontvangende partij gevoelig voor bent.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19:13
HALLOO, market down, GLMR moooooon.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Stovirpi schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:40:
HALLOO, market down, GLMR moooooon.
Vandaag ja, niet over een langere periode :)
https://tweakers.net/i/IYAnCzBm3uFAIbkSOQ-J3sbeBTo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FcEA6JQfywVUBsEFzkU2X7AB.png?f=fotoalbum_large

https://tweakers.net/i/ULXW9VA-zplgLGaJzslN5-lznoo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NPkMqmPOBAykpuA4ObrYJJrO.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR

• Stovirpi
Taro schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:48:
[...]

Vandaag ja, niet over een langere periode :)
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Eens. Coin staat zelfs ook lager dan een paar dagen geleden. Echter leuk om iets groen te zien tussen zo veel rood.

+ veel te veel serieuze praat op de laatste pagina’s hier was óók een trigger.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:39
Stovirpi schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:54:

leuk om iets groen te zien tussen zo veel rood.
precies. En ASTR. En LIT d:)b

WMWL

• moshimoshi
HOOK moet moonen.... er is mij hier beloofd dat ze allemaal vroeg of laat moonen, maar dan wel nu graag.

• resusaapje
moshimoshi schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:06:
HOOK moet moonen.... er is mij hier beloofd dat ze allemaal vroeg of laat moonen, maar dan wel nu graag.
Ik zie een mooie wig ontstaan. Vaak flakkert zo'n Launchpad munt binnen twee weken na verschijnen nog een keertje op, dus de tekenen zijn hoopgevend.

En anders: okay zoomer...

WMWL

• moshimoshi
https://www.reuters.com/t...er-ftx-fiasco-2022-12-06/

Goldman Sachs gaat investeren in crypto. Slechts enkele tientallen miljoenen, maar het is een begin naar de normalisatie van de markt. Helaas doet de echte boevenbank (HSBC) nog niet mee, maar dat is natuurlijk een kwestie van tijd.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:21
moshimoshi schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:32:

Goldman Sachs gaat investeren in crypto. Slechts enkele tientallen miljoenen, maar het is een begin naar de normalisatie van de markt. Helaas doet de echte boevenbank (HSBC) nog niet mee, maar dat is natuurlijk een kwestie van tijd.
Hehe die zitten al wat jaartjes in crypto

• moshimoshi
keepitfrosty schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:36:
[...]

Hehe die zitten al wat jaartjes in crypto
Dat klopt uiteraard, maar Goldman Sachs is nu bijvoorbeeld bezig met een grote database van shitcoins. Als dat echt van de grond komt dan wordt de shitcoins van het koren geschieden en kunnen institutionele beleggers serieus gaan investeren in crypto's.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:21
moshimoshi schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:39:
[...]

Dat klopt uiteraard, maar Goldman Sachs is nu bijvoorbeeld bezig met een grote database van shitcoins. Als dat echt van de grond komt dan wordt de shitcoins van het koren geschieden en kunnen institutionele beleggers serieus gaan investeren in crypto's.
Volgens mij zijn deze investeringen niet anders als de eerdere investeringen die ze hebben gedaan. Alleen scoopen ze nu wat bedrijfjes in de uitverkoop op. Wolves be wolves

• Roellie80
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
moshimoshi schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:39:
[...]

Ik denk dat de institutionele beleggers eerst afwachten wat er aan regulatie gaat komen

₿itcoin, a weapon of mass disruption

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:38
Heeft iemand hier de AMA met Sunny Lu van Vechain nog bekeken? Heeft hij nog wat interessante dingen gezegd over de toekomt en ontwikkelingen?

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:58
Nog even terug naar openai.

Ik ben even wezen spelen met het schrijven van Ethereum contracten, ik heb 0 kennis van Solidity, wel 20 jaar ervaring met coderen overigens. Maar evengoed peuleschil dus hè? Geen kennis van solidity maar op basis van een goede omschrijving kan je zelfs de ai vragen om zaken te obfuscaten(verbergen) waardoor het lijkt dat je geen slechte intenties hebt gehad maar waardoor je dus wel een mooie rugpull kan doen.

Ik ben benieuwd naar de influx van nieuwe tokens op de eth chain de komende tijd.

Overigens zitten er serieus veel issues in geïmporteerde libraries in contracten. Bv SafeMath library die veel gebruikt wordt heeft geen check op delen door 0.

• moshimoshi
Roellie80 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:47:
[...]

Ik denk dat de institutionele beleggers eerst afwachten wat er aan regulatie gaat komen
Maar voor regulatie is ook benodigd dat 'men' voor ogen heeft wat de moeite waard is te behouden en wat je bij het grofvuil kunt zetten.

• Roellie80
  • Nu online
moshimoshi schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 14:03:
[...]

Maar voor regulatie is ook benodigd dat 'men' voor ogen heeft wat de moeite waard is te behouden en wat je bij het grofvuil kunt zetten.
Nee. Zo werkt dat niet. Eerst moet de wetgever bepalen wat de regels van het spel zijn. Daarna mag de markt uitzoeken of iets waarde heeft, of niet. Aangezien die regels er nu niet zijn is crypto omgeven door schandalen en scams, en branden institutionele partijen hier nog niet hun vingers aan. Een ook al zouden ze dit wel willen, dan nog is het vaak wettelijk niet toegestaan dat grote fondsen geld inleggen in een ongereguleerde markt

• resusaapje
moshimoshi schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:06:
Nou! Wat zei ik? _O- oOo

WMWL

• resusaapje
mannowlahn schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:57:

Ik ben even wezen spelen met het schrijven van Ethereum contracten, ik heb 0 kennis van Solidity, wel 20 jaar ervaring met coderen overigens. Maar evengoed peuleschil dus hè? Geen kennis van solidity maar op basis van een goede omschrijving kan je zelfs de ai vragen om zaken te obfuscaten(verbergen) waardoor het lijkt dat je geen slechte intenties hebt gehad maar waardoor je dus wel een mooie rugpull kan doen.

Ik ben benieuwd naar de influx van nieuwe tokens op de eth chain de komende tijd.

Overigens zitten er serieus veel issues in geïmporteerde libraries in contracten. Bv SafeMath library die veel gebruikt wordt heeft geen check op delen door 0.
Zijn er niet incentives voor dit soort info? Ik meen me te herinneren dat je aardig wat ETH kan verdienen door bugs door te geven

WMWL

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:23

Darrell

Fiat moonboy

Gisteren na die spike omhoog bij Celer in het dal wat volgde wat link in celer omgezet. Nu nog een moment vinden om te verzilveren voor een grotere linkstack.

• Jedi_Pimp
moshimoshi schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:32:

Hehe, vanwaar HSBC boevenbank? :)

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:44

MicroWhale

The problem is choice

mannowlahn schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:57:

Ik denk dat dit soort tools, net zoals de atoombom (om maar een zijstraat te noemen), uiteindelijk voor meer slechte dingen ingezet gaat worden dan goede... waardoor het gebruik van een AI als deze onmisbaar wordt omdat je bedrijf anders belaagd wordt door mensen die diezelfde AI gebruiken om je bedrijf te gronde te richten.

Maaarrrrrrr.... we weten natuurlijk allemaal waarvoor AI echt gebruikt gaat worden:

Precies! Meer plaatjes en video's van schattige diertjes.
dit was "kawaii rabbit hugging a carrot", graag gedaan.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• mannowlahn
resusaapje schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 14:37:
[...]

Zijn er niet incentives voor dit soort info? Ik meen me te herinneren dat je aardig wat ETH kan verdienen door bugs door te geven
Zeker maar dan zal er ook een proof of concept gedaan moeten worden. Dat probleem van safemath zit in celer trouwens, dat heb ik wel in hun Tg chat laten weten maar ik werd automatisch gebanned door hun bot.

Bifi had ook aardig wat opmerkingen op hun contract. Echter heb ik niet de kennis om dit te valideren of het te exploiten is. Misschien vals alarm, misschien niet en worden ze straks leeg getrokken :+

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
MicroWhale schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 15:13:
[...]

Ik denk dat dit soort tools, net zoals de atoombom (om maar een zijstraat te noemen), uiteindelijk voor meer slechte dingen ingezet gaat worden dan goede...
Hoe vaak per week krijg jij een atoombom op je woning? :?
Nitpicking, maar ik kon het niet laten ;)
Maaarrrrrrr.... we weten natuurlijk allemaal waarvoor AI echt gebruikt gaat worden:
[Afbeelding]

Precies! Meer plaatjes en video's van schattige diertjes.
dit was "kawaii rabbit hugging a carrot", graag gedaan.
O+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:08
mannowlahn schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 15:18:
[...]

Zeker maar dan zal er ook een proof of concept gedaan moeten worden. Dat probleem van safemath zit in celer trouwens, dat heb ik wel in hun Tg chat laten weten maar ik werd automatisch gebanned door hun bot.

Bifi had ook aardig wat opmerkingen op hun contract. Echter heb ik niet de kennis om dit te valideren of het te exploiten is. Misschien vals alarm, misschien niet en worden ze straks leeg getrokken :+
OpenAI roept vol vertrouwen dingen, maakt het niet waar :+

Liet het een automation schrijven voor Home Assistant. Waarbij ik wilde dat een melding elk uur kwam.

De oplossing? Elk uur heel Home Assistant rebooten :+

het werkt wel :+ maar of het handig is O-)

• Jedi_Pimp
Een vriend van mij doet een PhD in AI/Computer Science in de westkust USA en vertelde dus dat die OpenAI ChatGPT als behoorlijk baanbrekend wordt gezien. Hij is van mening dat de toekomst van werken er compleet anders uit gaat zien in zo'n jaar of 5. Ik heb dit al eerder gezegd, maar ik heb er zelf helemaal geen verstand van dus hierbij mijn bron.

Een hoog anekdote/"cool story bro" gehalte, maar wel eckt gebeurd.

Misschien kunnen we AI combineren met NFTs, Web3 en DOGE om tot een nieuwe samenleving te komen waarin bier goedkoop is, het Nederlands elftal altijd wint en vrouwen te begrijpen zijn. Dat zou echt grandioos zijn.

• Visca
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 15:32:
Een vriend van mij doet een PhD in AI/Computer Science in de westkust USA en vertelde dus dat die OpenAI ChatGPT als behoorlijk baanbrekend wordt gezien. Hij is van mening dat de toekomst van werken er compleet anders uit gaat zien in zo'n jaar of 5. Ik heb dit al eerder gezegd, maar ik heb er zelf helemaal geen verstand van dus hierbij mijn bron.

Misschien kunnen we AI combineren met NFTs, Web3 en DOGE om tot een nieuwe samenleving te komen waarin bier goedkoop is, het Nederlands elftal altijd wint en vrouwen te begrijpen zijn. Dat zou echt grandioos zijn.
Cool story bro.

Je laatste alinea is wel heel aanlokkelijk, maar bij dat stukje over vrouwen die te begrijpen zijn haakte ik af, er is een grens van wat mogelijk is en dit lijkt me echt te vergezocht.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19:52
Een vriend van mij doet een PhD in AI/Computer Science in de westkust USA en vertelde dus dat die OpenAI ChatGPT als behoorlijk baanbrekend wordt gezien. Hij is van mening dat de toekomst van werken er compleet anders uit gaat zien in zo'n jaar of 5.
Ik ook denk AI wereld gaan veranderen wereld. Allemaal ten goede en veili g.

Fijne avond, dankjewel!

Dit bericht is automatisch geplaatst door MrMrqs AI bot.

Oeuf

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19:52
All kidding aside; het heeft een gaaf potentieel, maar ik ben nog op zoek naar de gebruikerstoepassing. Ook hangt het succes af van de implementatie, die van mensen afhangt.

Flashbacks naar jaren 90 conferenties over open source, kennis management, virtuele werelden en BI.

Oeuf

• verwijderd69
MrMrq schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 15:55:
[...]

Ik ook denk AI wereld gaan veranderen wereld. Allemaal ten goede en veili g.

Fijne avond, dankjewel!

Dit bericht is automatisch geplaatst door MrMrqs AI bot.

• Waah
MrMrq schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 15:58:
All kidding aside; het heeft een gaaf potentieel, maar ik ben nog op zoek naar de gebruikerstoepassing. Ook hangt het succes af van de implementatie, die van mensen afhangt.

Flashbacks naar jaren 90 conferenties over open source, kennis management, virtuele werelden en BI.
Heb al een script gemaakt om 2 excel files te vergelijken. Normaal doe ik dat met excel-formules. Best wel omslachtig. Nu gewoon met een script, inclusief prompts.

Zelf kan ik dat niet programmeren. maar nu is het zo gedaan :+

Het is een beetje als de rekenmachine. Vroeger moest je alles uit het hoofd. En grote sommen duurden uren, weken, dagen. Nu pak je de rekenmachine.

Deze tool hetzelfde. Een goede eerste stap, een duwtje in de goede richting.

Maar net als een rekenmachine je geen rekenwonder maakt, zal deze tool je geen programmeur maken O-)

• Jedi_Pimp
Waah schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:02:
[...]

Heb al een script gemaakt om 2 excel files te vergelijken. Normaal doe ik dat met excel-formules. Best wel omslachtig. Nu gewoon met een script, inclusief prompts.

Zelf kan ik dat niet programmeren. maar nu is het zo gedaan :+

Het is een beetje als de rekenmachine. Vroeger moest je alles uit het hoofd. En grote sommen duurden uren, weken, dagen. Nu pak je de rekenmachine.

Deze tool hetzelfde. Een goede eerste stap, een duwtje in de goede richting.

Maar net als een rekenmachine je geen rekenwonder maakt, zal deze tool je geen programmeur maken O-)
Niet blind een VBA macro kunnen schrijven die dit doet https://www.forumsmileys.nl/smileys/fok/whatever.gif

spoiler:
Jokes on me, ik heb ooit een keer een macro geschreven en dat heeft me twee weken geduurd inclusief overmatig gebruik van de "record" knop. Nep-Tweaker gespot.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online

Interessante ontwikkelingen hoor dat zeker, maar de mensheid zou de mensheid niet zijn als dit op de 1 of andere manier weer gigantisch misgaat. Ik las begin dit jaar al een artikel over AI voor kerncentrales.
Edit: https://www.hln.be/wetens...kunnen-oplossen~a3abb18a/ What could go wrong?
Aan de andere kant bombarderen we (of ze) ook rustig op goed geluk langs kerncentrales af dus wie weet.

Ohja wat betreft Bitcoin babes:

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:15
Alpina schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:11:
[...]

Interessante ontwikkelingen hoor dat zeker, maar de mensheid zou de mensheid niet zijn als dit op de 1 of andere manier weer gigantisch misgaat.
* Dat is hoe we leren. Met vallen en opstaan.
* Zeiden ze ook over speerslingers, stoomtreinen, airfryers, internets, cryptomuntjes (ah, toch on topic gekregen)
Ik las begin dit jaar al een artikel over AI voor kerncentrales.
Edit: https://www.hln.be/wetens...kunnen-oplossen~a3abb18a/ What could go wrong?
gaat over kernfusie (zegt de link, artikel niet gelezen). Voordeel daarvan is dat het vanzelf stopt als "AI goes wheeee".

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:10
Vraag eens om een Bitcoin koers voorspelling of pakt de "AI" dat ook niet?

• Waah
Nopheros schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:22:
[...]

Hij is nogal verzekerd van zichzelf. Dus wat dat betreft een echte TA'er.

Hij kan trouwens wel meme's bedenken :+ ook over Bitcoin.

En nee, wat ik ook probeer, hij wil niet voorspellen. Ook niet als die Elon Musk mag nadoen :+

• Alpina
  • Nu online
Wiley99 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:22:
[...]

* Dat is hoe we leren. Met vallen en opstaan.
* Zeiden ze ook over speerslingers, stoomtreinen, airfryers, internets, cryptomuntjes (ah, toch on topic gekregen)

[...]

gaat over kernfusie (zegt de link, artikel niet gelezen). Voordeel daarvan is dat het vanzelf stopt als "AI goes wheeee".
AI says biem.

Die airfryer is wel een dingetje ja, gelukkig hebben wij hier op diverse plaatsen het NK airfryer werpen. 8)

https://www.omroepbrabant...ck-het-nk-airfryer-gooien

[Voor 20% gewijzigd door Alpina op 06-12-2022 16:32]

• moshimoshi
Nopheros schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:22:
[...]

Q:What is the price of bitcoin?
A: The price of bitcoin is constantly changing and can be found on various cryptocurrency exchanges.

Q:What will be the price of bitcoin in 2030?
A: It is impossible to predict the price of bitcoin in 2030.

Werkt niet :'(

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 10:43
Het is hier waarschijnlijk vaker voorbij gekomen, maar ik vraag het toch nog maar eens. Wat is -nu FTX en KuCoin geen optie meer zijn- de snelste route om USDT naar Binance te sturen? Via Kraken (is dat Kraken Pro?)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR

• Waah
Tja je moet je AI ook wel goed programmeren om rekening te houden met dit soort gevallen.

Hier kan je duidelijk toch uitgaan van het feit dat de pilaar vierkant is, en dat de koe dus eerder 9 meter is omdat hij nog de hoek om moet en het geen rechte lijn is.

Slecht AI model

• Ray_
  • Nu online
In ieder geval is afstand weergegeven in meters, dus hij is er al over uit dat het geen retarded units als voeten en stenen moet gebruiken.

• Visca
  • Nu online
JJ1984 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:37:
Het is hier waarschijnlijk vaker voorbij gekomen, maar ik vraag het toch nog maar eens. Wat is -nu FTX en KuCoin geen optie meer zijn- de snelste route om USDT naar Binance te sturen? Via Kraken (is dat Kraken Pro?)
Ik stort euro op Kraken via Plaid (betaalsysteem gekoppeld aan ideal volgens mij, daardoor vaak vrijwel instant). Dat zet ik vaak om naar XLM ivm lage fees en die pomp ik dan door naar de exchange naar keuze (Binance in mijn geval). Bij XLM loop je natuurlijk wel risico's van waardeschommeling waardoor je alsnog minder overhoudt. Maar zo doe ik het en voor mij werkt het prima.

• resusaapje
Ray_ schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:58:
In ieder geval is afstand weergegeven in meters, dus hij is er al over uit dat het geen retarded units als voeten en stenen moet gebruiken.
LOL, ik kom dat af en toe zelfs thuis tegen. Als ik weer eens voor de familiestamboom in oude documenten zit te neuzen. Ow, Abram was x el, y voet, z palm en tig duim lang. Wattehelbedoeltie!
En ga je een poging doen tot omrekenen, kom je erachter dat er Amsterdamse, Gelderse, Rijpse en andere duimen zijn, dus waar is de beste man eigenlijk gemeten? Heurluk hoor 8)7

WMWL

• Mr. Unexist
  • Nu online
JJ1984 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:37:
Account aanmaken op Nexo en daar je DCA doen! *O*
En eventueel vanaf daar naar Binance sturen als het echt moet....

• Wiley99
Mr. Unexist schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:13:
[...]
Account aanmaken op Nexo en daar je DCA doen! *O*
En eventueel vanaf daar naar Binance sturen als het echt moet....
Correctie: ... vanaf daar af en toe naar je cold storage sturen.
Extra voordeel: USDT van Nexo naar Binance is altijd gratis via Polygon netwerk (ook zonder loyalty level)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Er is een wiskunde AI die al enkele 'wiskundige problemen' heeft opgelost, waar mensen al een tijdje (200 jaar of zo) mee bezig waren. Vrij nuttig. Mensen maken alleen maar fouten.

Het wordt mijns inziens pas interessant als zo'n AI stellingen gaat poneren en bewijzen waarvan wij 'vinden' dat ze niet goed zijn (zie geschiedenis, waar we ook vinden dat de huidige samenleving 7500 jaar geleden begonnen is met potten en pannen)... de wiskundigen zullen dan heel hard gaan roepen dat de AI het fout heeft en zij gelijk. Wordt nog een leuke battle... en als die gewonnen is door de AI komt dat ding met wiskunde die we zelf helemaal niet meer snappen. Dus of het nut heeft weet ik nog niet zo net, want we gaan het toch niet begrijpen. Zie bijvoorbeeld ook die schaak-robots. We snappen geen hol van dat spelletje op het niveau van die AI's.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• mannowlahn

Ik werk zelf in tech en deze ai zorgt ervoor dat ik twee keer zo snel werk misschien zelfs drie keer. Redundante meuk besteed ik nu uit en focus op validatie. Documentatie schrijven is nu ook automatisch gedaan. Ik ben nu bezig met een proof of concept om te kijken of architectuur kan laten schrijven incl designs puur om teksten.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Dit topic wordt steeds lastiger te doorgronden.

Wen bullmarket en memmen?

• resusaapje
Darrell schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:56:

Vertel eens over je hypotheek

WMWL

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

resusaapje schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:05:
[...]

Vertel eens over je hypotheek
Die 2e die ik in shitcoins heb gestopt?

• resusaapje
Wiley99 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:27:
[...]

Correctie: ... vanaf daar af en toe naar je cold storage sturen.
Extra voordeel: USDT van Nexo naar Binance is altijd gratis via Polygon netwerk (ook zonder loyalty level)
Hoe is naar binance sturen een extra voordeel voor koude opslag? :?

WMWL

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:44
Darrell schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:56:

Duidelijke tekenen van de bodem is nabij of geweest. En nu hier blijven hangen zonder teveel ups en downs. Oftewel geen gezeik iedereen uit de slowchat rijk

CryptoAddict. LurkingAllTheWay

• Stovirpi
Ryderr schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:15:
[...]

Duidelijke tekenen van de bodem is nabij of geweest. En nu hier blijven hangen zonder teveel ups en downs. Oftewel geen gezeik iedereen uit de slowchat rijk
Geen gezeik, iedereen rijk. Dat zijn nog eens wijze woorden SintRyderr

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Interessant universitair paper waarom de centrale bank Crypto moet gaan inslaan om te hedgen tegen (politieke) maatregelen (zoals ban van rusland). Werkt schijnbaar beter dan goud (moeilijk in te slaan in grote hoeveelheden) en fiat (wordt instabiel bij maatregelen).

Erg interessant

[Voor 14% gewijzigd door MicroWhale op 06-12-2022 18:38]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

Kol Nedra

don't trust, verify

Deze nieuwe hardware wallet al gezien? 👀

the bull charges

• Wiley99
resusaapje schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:10:
[...]
Hoe is naar binance sturen een extra voordeel voor koude opslag? :?
Ik had er 2 onderwerpen van gemaakt. Hij vroeg naar USDT->Binance. @Mr. Unexist zei Nexo en DCA daar.
Ik vulde aan: goed idee, 1. DCA (ik ging uit van BTC) op Nexo, af en toe gratis naar cold storage (ook bij tier 1 loyalty) en 2. voor al je andere gerommel in de marge of de Binance card USDT gratis naar Binance.

(met USDT heb je bovendien meestal een eurootje ofzo winst (wie het kleine niet eert... krijg je daar geen blik Schültenbrau voor?) als je die meteen weer naar EUR marktverkoopt op Binance, als je ze voor de card gebruikt; In andere gevallen is het mogelijk niet zo zinvol om weer te swappen).

• Kol Nedra
  • Nu online

Kol Nedra

don't trust, verify

Visca schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:59:
[...]

Ik stort euro op Kraken via Plaid (betaalsysteem gekoppeld aan ideal volgens mij, daardoor vaak vrijwel instant). Dat zet ik vaak om naar XLM ivm lage fees en die pomp ik dan door naar de exchange naar keuze (Binance in mijn geval). Bij XLM loop je natuurlijk wel risico's van waardeschommeling waardoor je alsnog minder overhoudt. Maar zo doe ik het en voor mij werkt het prima.
waarom niet BTC kopen op Kraken en dit naar Binance sturen? oke het is langzamer maar minder kans op schommelingen

the bull charges

• Wiley99
Voor mensen die denken dat de muntjes in de wallet staan

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Kol Nedra schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:31:
[...]

waarom niet BTC kopen op Kraken en dit naar Binance sturen? oke het is langzamer maar minder kans op schommelingen
Ik koop meestal via bl3p en is met maximaal 10 minuten binnen op Binance

[Voor 8% gewijzigd door sjorremans op 06-12-2022 19:34]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Wiley99
sjorremans schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:32:
[...]
Ik koop meestal via bl3p en tegenwoordig is nog binnen de 10 minuten verstuurd naar Binance
En je steunt Bitonic! :Y :)F

• Dacuuu
  • Laatst online: 19:30
Lekker man, lekker je munten stacken op je stax.

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 10:43
[...]

Of nog simpeler: waarom mijn BTC niet kopen bij Kraken en het daar laten staan?

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-01 11:21
sjorremans schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:32:
[...]

Ik koop meestal via bl3p en is met maximaal 10 minuten binnen op Binance
Hoe gaat dat zoooo snel in BTC naar Binance? *Denkt terug aan de tijd dat Bl3p nog LTC ondersteuning had. O gaat dat zo snel omdat Binance al credit na 1 confirmation?

[Voor 9% gewijzigd door Sahara op 06-12-2022 19:51]

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 12:56

Komt deze nog goed jongens?

Hoop dat er nog leven zit in HOT als project.
Had toch gehoopt op boormachine werk.

Slechtste aankoop ooit. Zelfs nog eens ‘gemiddeld’ met €200 extra, maar die staat ook op -79%. Skills!

• Kol Nedra
  • Nu online

Kol Nedra

don't trust, verify

JJ1984 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:48:
[...]

Of nog simpeler: waarom mijn BTC niet kopen bij Kraken en het daar laten staan vanaf daar naar hardware wallet sturen?
ftfy

the bull charges

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
AlterBridge schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:50:
[Afbeelding]

Slechtste aankoop ooit. Zelfs nog eens ‘gemiddeld’ met €200 extra, maar die staat ook op -79%. Skills!
Gewoon 10k Euro extra in klappen, dan sta je direct break even, zo simpel kan het zijn.

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:35
Zeg bluf dan ga ik all in op CHZ

Waarom zou het niet nog minstens 1 keer kunnen pumpen tijdens het WK?

[Voor 54% gewijzigd door _Gast_ op 06-12-2022 20:02]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:16
AlterBridge schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:50:
[Afbeelding]

Had ik mijn 1.2 mil maar gehodled.. maar nee.. meneer moest ze verkopen voor een paar honderd dollar..

420.

• Raider87
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:28
_Gast_ schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:56:

Ook met schuin oog naar gekeken

Hoezo denk je dat die nog eens gaat pumpen?

• AlterBridge
Taro schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:56:
[...]

Gewoon 10k Euro extra in klappen, dan sta je direct break even, zo simpel kan het zijn.
Ja GAK omlaag brengen een goed idee? Ik twijfel wel hoor :+

Nee wegkijken en vergeten denk ik. Vandaag na twee weken niets doen weer wat BTC bijgekocht =)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
AlterBridge schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 20:22:
[...]

Ja GAK omlaag brengen een goed idee? Ik twijfel wel hoor :+

Nee wegkijken en vergeten denk ik. Vandaag na twee weken niets doen weer wat BTC bijgekocht =)
Zou ik niet doen, idd beter BTC voor halen.

• Visca
  • Nu online
[...]

Ja dat kan ook. Volgens mij is de fee op XLM lager, daarom heb ik destijds voor deze methode gekozen en die bevalt verder wel.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooi spul dat Open AI, CZ heeft het ook ontdekt :)

• Visca
  • Nu online
Taro schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 20:49:
[Afbeelding]
6. When the chance occurs, destroy the competition.

• AlterBridge

• Alpina
  • Nu online

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Taro schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 20:49:
[Afbeelding]
The world of cryptocurrency is highly regulated my ass!

hahaha, dat is dus precies waar het mis gaat. Dat ding weet helemaal niks.

• Roellie80
  • Nu online
Zojuist dat plaid (Kraken) maar eens geprobeerd, via Revolut. Het leek goed te gaan, maar helaas kapte Revolut de transactie af vanwege fraudedetectie. Ik heb het nu handmatig akkoord gegeven... 2 uur geleden... zucht...

[Voor 5% gewijzigd door Roellie80 op 06-12-2022 21:54]

• cavemees
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
_Gast_ schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:56:

Bluf *O*

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:10

filthy rich

löp wa los

Taro schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:56:
[...]

geen financieel advies?

en aans löpt wa vast

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 20:07:
[...]

Had ik mijn 1.2 mil maar gehodled.. maar nee.. meneer moest ze verkopen voor een paar honderd dollar..
Maar dat weekendje milfhunten op centerparcs pakt niemand je meer af.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:16
Darrell schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 23:01:
[...]

Maar dat weekendje milfhunten op centerparcs pakt niemand je meer af.
Zo is dat! *O*

420.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

• Gondor
  • Registratie: September 2003
Coinbase heeft weer learn and earn. Voor mij was de eerste optie 3 keer de juiste keuze.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Pagina: 1 ... 135 ... 213 Laatste

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: [NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee