[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 130 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.421 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:15

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

DXY zakt, Goud royaal in de plus, Zilver ook, Euro ook, GBP ook, maar BTC doet het dan maar zuinigjes aan met+1%... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
resusaapje schreef op donderdag 1 december 2022 @ 19:12:
[...]

En dan zelf niet doen _O-

Ik heb trouwens wel naar je geluisterd.

Deels 8)
;)

Klopt, het waren BNB's uit de BNB Vault, die heb ik daarna weer direct teruggezet.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-10 16:17

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Heb niet veel assets staan op KuCoin...maar de SOUL die ik weg wil halen daarvan is de wallet al dagen 'unavailable due to maintenance'. Meerdere mensen met problemen met diverse wallets op KuCoin?
#datvoorspeldnietveelgoeds

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Da_maniaC schreef op donderdag 1 december 2022 @ 19:58:
Heb niet veel assets staan op KuCoin...maar de SOUL die ik weg wil halen daarvan is de wallet al dagen 'unavailable due to maintenance'. Meerdere mensen met problemen met diverse wallets op KuCoin?
Is al een tijdje aan de gang met diverse coins daar. Heb er gisteren laatste restje usdt weggehaald. Was binnen paar minuten binnen via TRC20.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:39

YES

Moderator General Chat
BTC100K2021 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 19:13:
[...]

DXY zakt, Goud royaal in de plus, Zilver ook, Euro ook, GBP ook, maar BTC doet het dan maar zuinigjes aan met+1%... :'(
De raket moet genoeg brandstof tanken om ver genoeg te kunnen stijgen hè. Nog een tijd sideways, hopelijk niet teveel down nog en dan een keer nieuwe bullrun ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kraken had voor hun stormachtige groei extra medewerkers nodig. Nu de markt minder wordt, gaat een deel eruit. Je bedrijfsvoering aanpassen =/= REKT gaan (zeg ik in het algemeen, niet specifiek tegen @Pelox ) DYOR

[ Voor 14% gewijzigd door Eusebius op 01-12-2022 20:30 ]

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-10 09:26
YES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 20:28:
[...]

De raket moet genoeg brandstof tanken om ver genoeg te kunnen stijgen hè. Nog een tijd sideways, hopelijk niet teveel down nog en dan een keer nieuwe bullrun ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Ryderr op 01-12-2022 20:41 ]

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 10:19
Da_maniaC schreef op donderdag 1 december 2022 @ 19:58:
Ik stond op het punt hier iets over te posten. Heb er nog een paar honderd EUR staan, maar kan niet opnemen, maar er ineens ook geen USDT (of iets anders) mee kopen. Oftewel, het staat er vast en kan er niks mee. Of zie ik nu iets over het hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
JJ1984 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:01:
[...]

Ik stond op het punt hier iets over te posten. Heb er nog een paar honderd EUR staan, maar kan niet opnemen, maar er ineens ook geen USDT (of iets anders) mee kopen. Oftewel, het staat er vast en kan er niks mee. Of zie ik nu iets over het hoofd?
Staat het wel in de juiste wallet om mee te spot traden en niet gereserveerd in een andere order?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
JJ1984 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:01:
[...]

Volgens mij was alleen de withdrawals van bepaalde coins (oa. EWT en MNW) een probleem. Verkopen voor usdt gaat gewoon denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10 16:28
Taro schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:41:
[...]

Wat mij betreft wel de moeite waard hoor: 10 BNB ingezet voor HOOK launchpad, 28.x stuks HOOK ontvangen in ruil voor 0.00959367 BNB = 2,87 USD totale investering. Uiteindelijk HOOK voor 55 USD verkocht. Dus iets meer dan 52 USD winst in ruil voor een paar klikken...
Moest je daarvoor apart inschrijven of was het voldoende om gewoon BNB in de BNB vault te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

Heel tof gedaan _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Emcee schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:10:
[...]

Moest je daarvoor apart inschrijven of was het voldoende om gewoon BNB in de BNB vault te hebben?
Je moest BNB toekennen aan de launchpad.

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13:19
En hierbij een kleine samenvatting over de rest van november! Zo komen we weer in het ritme.
  • Na de gewenning aan de 19.3xx range maakten we een flinke stap. Naar de 16k, wel te verstaan. Zoals mijn vorige leidinggevende dan zei: “Vorig jaar stonden we aan de rand van de afgrond, maar dit jaar hebben we een mooie stap vooruit gemaakt.”
  • Het hele koersverloop werpt natuurlijk tal van vragen op. Zoals “Zit er eigenlijk nog wel iemand op Tweakers” en “Waarom is er al een uur niks gepost in de slow chat?
  • Meer fundamenteel en filosofisch zijn vragen als “wat verdwijnt eigenlijk sneller; mijn PF, mijn EUR, of SBF?!”
  • En iets dat juist als een pisvlek op het netvlies brandt? De sponsoren van Quatar! Zo kan ik BitVavo ondertussen alleen nog associëren met sloebers die zich doodwerken, door gekoelde kastelen te bouwen midden in de woestijn, voor een onbehoorlijke elite. Dat zal vast de BitVavo-bedoeling zijn geweest!
  • Verder was de halve crypto-maand een behoorlijke waas, gedrenkt in onverschilligheid. Er gebeurde vast iets met een CEX, of met de koers, of met Pelox. Iemand riep de bodem, iemand anders riep bulltrap.
  • Die laatste was waarschijnlijk Capo, die ooit gelijk gaat krijgen. Maar wie zal het weten, wie zal het lezen? Want er bleek zowaar een leven naast de SC.
  • Zo ging ik naar de barbier. Begint die vent allemaal over het weer, en over voetbal, en over wat ik nou vind van de asiel crisis. Ho eens, zeg ik, het moet gaan over BiFI en dikke BNB. Of minstens over dat kekke blauwe kaartje waar ik mee afreken.
  • En tenslotte een eervolle vermelding voor Matthijs van Nieuwkerk. Hij bleek op de redactie onuitstaanbaar, uit de hoogte, betweterig en dwingend. Hij spreekt dan ook met YouTube over een vaste plek als crypto vlogger, met korte onderbrekingen door Nico Dijkshoorn en een bandje dat niemand kent.
Vind je dit een magere, vetvrije samenvatting? Dan stel ik voor dat je zo’n blauw vinkje koopt op Twitter en zelf de godganse crypto space weer uit het slop trekt.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op donderdag 1 december 2022 @ 18:38:
zo klein beetje HOOK gekocht en direct daarna alle HOOK verkocht aangezien converten niet werkte..... zo toch meer BNB erbij 👍
Ik ben er ook vanaf, ik kon ze gewoon verkopen tegen Bitcoin _O-

Soms moet je gewoon ff logisch nadenken.

De sats wel weer geconverteerd naar dikke BNB, plan is tenslotte om met al die ongein meer BNB te stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
Alpina schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:07:
[...]

Volgens mij was alleen de withdrawals van bepaalde coins (oa. EWT en MNW) een probleem. Verkopen voor usdt gaat gewoon denk ik.
Ik ben wellicht niet de meest handige hierin, maar ik zie werkelijk niet hoe ik van mijn EUR af kom hoor. Wellicht is er iemand anders met EUR op KuCoin die eens wil kijken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/69pvDazJMxV5upGA1nf9HwgkUWY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OExMpgvG2wfbeZodqX83twX5.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
JJ1984 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:33:
[...]

Ik ben wellicht niet de meest handige hierin, maar ik zie werkelijk niet hoe ik van mijn EUR af kom hoor. Wellicht is er iemand anders met EUR op KuCoin die eens wil kijken.
Ik zie idd geen usdt/eur pair meer?
Gaat euro withdraw nog wel? Via sepa naar je rekening bedoel ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
Alpina schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:48:
[...]

Ik zie idd geen usdt/eur pair meer?
Gaat euro withdraw nog wel? Via sepa naar je rekening bedoel ik dan.
Precies dit. Vreemd. EUR withdraw naar je rekening kon al maanden niet meer vanwege ‘SEPA: maintaining’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJ1984 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:51:
[...]

Precies dit. Vreemd. EUR withdraw naar je rekening kon al maanden niet meer vanwege ‘SEPA: maintaining’
Alle fiat pairs lijken zowat verwijderd, EUR heeft idd geen trading pairs meer en SEPA withdrawal is nog steeds 'maintaining'.

Beetje shady, KuCoin is altijd al een beetje een shady exchange geweest maar vorige bear doorstonden ze wel gewoon goed...

Misschien toch maar eens mijn funds omzetten naar BTC en naar de Trezor boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-10 21:08

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:40
Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:01:
[...]

Alle fiat pairs lijken zowat verwijderd, EUR heeft idd geen trading pairs meer en SEPA withdrawal is nog steeds 'maintaining'.

Beetje shady, KuCoin is altijd al een beetje een shady exchange geweest maar vorige bear doorstonden ze wel gewoon goed...

Misschien toch maar eens mijn funds omzetten naar BTC en naar de Trezor boeken.
Ik heb een paar weken terug Kucoin al leeg getrokken. Kraken is nog de enige waar al een tijd een limit order staat voor BTC. Maar duurt wel erg lang. Wen 14k?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
JJ1984 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:51:
[...]

Kun je met die P2P nog iets?
Ben er niet bekend mee maar zou nu ook de laatste stuiver er af willen hebben ja…

[ Voor 13% gewijzigd door Alpina op 01-12-2022 22:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:22
Damn…. Bizar joh..
zou vijf jaar chagrijnig zijn😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
Alpina schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:05:
[...]

Kun je met die P2P nog iets?
Ben er niet bekend mee maar zou nu ook de laatste stuiver er af willen hebben ja…
Dat wil ik ook graag, maar vooralsnog lukt het niet. Wat is dit voor criminele bende. Gelukkig gaat het ‘maar’ om 200 euro, maar je zult net een echt groot bedrag hebben gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:33
Haha zeker

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10 16:28
Taro schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:16:
[...]

Je moest BNB toekennen aan de launchpad.
Ok vreemd wel in het verleden deed je altijd automatisch mee in de launchpad als je BNB in de vault had, heb er een aardige lading dubieuze coins aan over gehouden 8)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Emcee schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:42:
[...]

Ok vreemd wel in het verleden deed je altijd automatisch mee in de launchpad als je BNB in de vault had, heb er een aardige lading dubieuze coins aan over gehouden 8)
Nee, dat is launchpool ipv launchpad :)

Gele kaart toch @resusaapje ?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:20
Vannavond m'n Magic kaarten verkocht voor €4k. Toch nog wat loon naar werk. Het heeft me zeker 40 uur gekost alles netjes te inventariseren.

Weer wat extra slagkracht om straks wat meer goedkope sats te verzamelen

En zijn jullie hierna weer van een offtopic onderwerp bevrijd :p

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:51
Gelukszoekr schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:50:
Vannavond m'n Magic kaarten verkocht voor €4k. Toch nog wat loon naar werk. Het heeft me zeker 40 uur gekost alles netjes te inventariseren.

Weer wat extra slagkracht om straks wat meer goedkope sats te verzamelen

En zijn jullie hierna weer van een offtopic onderwerp bevrijd :p
Via Bazaar? Ik zit al een tijdje te wachten op het geld :+

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Remy!!!! schreef op donderdag 1 december 2022 @ 23:02:
[...]

Via Bazaar? Ik zit al een tijdje te wachten op het geld :+
Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
EUR/USD doet het prima, nu BTC/USD nog... Morgenochtend 18k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op donderdag 1 december 2022 @ 23:10:
EUR/USD doet het prima, nu BTC/USD nog... Morgenochtend 18k?
Klinkt goed, ik zit alweer een tijdje "vol" in EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 00:42
JJ1984 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:26:
[...]

Dat wil ik ook graag, maar vooralsnog lukt het niet. Wat is dit voor criminele bende. Gelukkig gaat het ‘maar’ om 200 euro, maar je zult net een echt groot bedrag hebben gestort.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/88H2zdC10R1ZBvdAsF9S6Gasa7Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TJxxz54FciuwxNGj0de6Naja.png?f=fotoalbum_large

Metamask gevuld…KCS blijft maar zakken, dan liever wat eth aan de kant houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:14

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tdGxZwdnKOcW54lYBeyFl89ElH4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eb6XdOJwEWNk2WZtCqXWyGHQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-10 22:53

resusaapje

h less

Masstje schreef op donderdag 1 december 2022 @ 23:41:
[...]

[Afbeelding]

Heerlijk. Zojuist ook al m'n BTC ervan afgehaald. Nu staan er alleen nog wat losse centen. Maar eens kijken hoe dat daar afloopt :/

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:49:
[...]

Nee, dat is launchpool ipv launchpad :)

Gele kaart toch @resusaapje ?
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2F2.bp.blogspot.com%2F-drgqljKCDuk%2FVDfZMdNrLeI%2FAAAAAAAAWlQ%2FoGVwiy9HQrI%2Fs400%2FKaasfondueDeZweep.jpg&f=1&nofb=1&ipt=248911c85730bdf5631686df6cd3a6b5213e842aac4db5143157a85096db8752&ipo=images

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:14

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y9YMPzqIVFlmAoWODxLZDue9GqE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4EmBa2fuN6osXg9tgubPvZEV.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:01
[...]

[Afbeelding]

Ik zie net dat ik daar m'n 5 gratis kucoins nog heb staan....dat durf ik wel aan

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

shovelhead1340 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 23:53:
[...]

Ik zie net dat ik daar m'n 5 gratis kucoins nog heb staan....dat durf ik wel aan
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fi.ytimg.com%2Fvi%2FEAToGmfwqF4%2Fmaxresdefault.jpg&f=1&nofb=1&ipt=005d192c85f9c8353768eae7f7cf62dcd2eecfa1a119bb1e34d5ad75048bf579&ipo=images

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Hook is wel een leuke coin. Vandaag mijn speel-BTC met 10% kunnen verhogen met een paar trades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-10 13:32
[...]

Nee dat is de launchpool. Launchpad moet je altijd zelf je bnb toewijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:42
@Ryderr toch nog even een lekker Luna pumpje ;)

Binance heeft een luna burn gedaan, nu deze uptrend vasthouden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 02-12-2022 07:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
Pinsa schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 07:27:
@Ryderr toch nog even een lekker Luna pumpje ;)

Binance heeft een luna burn gedaan, nu deze uptrend vasthouden :)
Doe's eentje pumpen die ik ook heb dan. En nee geen lullige 10%, minstens 250% dan kan ik het omzetten naar BTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
ligt de binance app er bij jullie ook uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 11:23
jasper7878 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 08:07:
Het kan er niet uit liggen als je geen Binance gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
[...]

[Afbeelding]

Groot gelijk. Maar ging het om EUR? Daar zit de crux namelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-10 10:29

MicroWhale

The problem is choice

Al heel lang. Ik gebruik namelijk geen apps van exchanges: App op telefoon + 2FA op diezelfde telefoon?

Voelt erg veilig.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mentalozzie
MicroWhale schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 08:58:
[...]

Al heel lang. Ik gebruik namelijk geen apps van exchanges: App op telefoon + 2FA op diezelfde telefoon?

Voelt erg veilig.
Heb sowieso geen koers / app's van crypto meer op mijn telefoon. Kan je ook veel rustiger op de bank zitten.
Check dit forum wel en soms op mijn werklaptop / gaming PC kijk ik uiteraard wel soms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
De vraag was volgens mij bedoeld (← @Jedi_Pimp kijk dan!) voor mensen die wél de Binance app hebben/gebruiken :+

@jasper7878 bij mij werkt ie wel!

[ Voor 10% gewijzigd door YES op 02-12-2022 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:01
Nee hoor, niks aan de hand met die app

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:57
Gelukszoekr schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:03:
[...]

Ik twijfel ook. Ik verwacht wel weer een pump bij de US release straks, en dan maar de meerderheid dumpen. Maar wat dan. Terug naar 5%, 4% of 3%... keuzes. Het betalen van de verzekering, belastingen is toch ook wel grappig.
Moest er zelf ook even over nadenken. Denk dat ik bij de volgende goede pump de gratis verkregen PLU door te handelen verkoop. De plu die ik heb ontvangen d.m.v. de visa kaart laat ik staan tot de volgende bull.

Op die manier haal ik er een flinke winst uit maar hou nog wel genoeg over om het interessant te maken voor de komende paar jaar. Als de rewards niet verlaagt worden binnenkort zie ik PLU nog wel eens groot worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Rip ANKR.

https://www.coindesk.com/...kr-exploited-for-over-5m/

[ Voor 35% gewijzigd door zwembroek op 02-12-2022 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Slonzo schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:16:
[...]

ANKR dipje is amper zichtbaar op de 1D chart :P
Dat geld voor veel alts haha.
Hacker heeft ook 15,5M BUSD.

Deze tweet voorspelt ook niet veel goeds voor ANKR.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
ANKR <3

Oude liefde weliswaar, die heeft mijn PF in de vorige bull een aantal keer vermenigvuldigd. Mede dankzij wijze praat van @Mooody hier, daarnaast de eerste coin waarin ik me daadwerkelijk verdiept heb en dacht, goeie shit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Alpina schreef op donderdag 1 december 2022 @ 20:00:
[...]

Is al een tijdje aan de gang met diverse coins daar. Heb er gisteren laatste restje usdt weggehaald. Was binnen paar minuten binnen via TRC20.
Net ook gedaan maar SOL chain een keertje geprobeerd.
Alles weg van mijn KuCoin wallet nu. d:)b

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mentalozzie
Als KuCoin omvalt is het echt bizar hoe goed we elkaar hier helpen als je een beetje actief bent hier.
Celcius = zagen we aankomen
FTX = zagen we aankomen
KuCoin = next?

Toch wel cool hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12:07
Waarom raakt iedereen het vetrouwen in Kucoin kwijt? Omdat earn gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:24
Da_maniaC schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:44:
[...]

Net ook gedaan maar SOL chain een keertje geprobeerd.
Alles weg van mijn KuCoin wallet nu. d:)b
Maar ja waar moet ik dan mijn geliefde KCS tokens bewaren? Ik meen dan @Verwijderd ook gek was op deze wondertoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
mentalozzie schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:47:
Als KuCoin omvalt is het echt bizar hoe goed we elkaar hier helpen als je een beetje actief bent hier.
FTX = zagen we aankomen
KuCoin = next?

Toch wel cool hier.
Ik denk dat Kucoin wel blijft voorlopig. Was met name door die tweet van CZ (hint naar Kucoin en Kraken) die iets later weer was verwijderd.

Sowieso wel veel meer vertrouwen in Kraken maar je moet ergens je shitcoins kopen >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
r6aw schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:49:
Mensen overdrijven vaak snel m.b.t. nieuws dat het wat slechter gaat met een crypto bedrijf / exchange maar in dit geval moet ik ook wel toegeven dat het erg vreemd is dat alle FIAT pairs zijn verwijderd van Kucoin.

Heb gisteren even zitten zoeken en kwam een bericht van Kucoin tegen uit Augustus dat ze blij waren om EUR pairs aan te kunnen bieden. Nu is het December en zijn ze verdwenen zonder bericht?

Vreemd is het zeker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
De essentie van Bitcoin is dat je niemand hoeft te vertrouwen.

En nu, 15 jaar later is de grootste vraag in crypto wie we wel/niet kunnen vertrouwen...

Wat klopt hier niet?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Nopheros
Gelukszoekr schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:59:

En nu, 15 jaar later is de grootste vraag in crypto wie we wel/niet kunnen vertrouwen...

Wat klopt hier niet?
Wat er niet klopt is dat mensen teveel zooi kopen zoals PLU en niet gewoon all-in in bitcoin gaan :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nopheros schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:00:
[...]

Wat er niet klopt is dat mensen teveel zooi kopen zoals PLU en niet gewoon all-in in bitcoin gaan :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BjY0VBfgVPtSoJDRPYQKW5ANajE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/I7iZg3GRAlHdMTrXvFgafCzl.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Als ik lees dat vrijwel alle fiat pairs verwijderd zijn en SEPA withdrawals al een tijd in maintainence is zijn dat voor mij duidelijke red flags. Die twee redenen zijn hier gewoon voorbij gekomen dus waarschijnlijk geldt dat voor meerderen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:26
Smartphone: Trill Trill

"Uw Shitcoin collectie is zojuist vrijgelaten uit de kooi"

Goed, blijkbaar duurt deze geitenbende al weer 120 dagen :P

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
En wel slim ook natuurlijk he als alle platformen langzaam omvallen dan krijg je de meest ongunstige situatie voor het "eenvoudig" verhandelen.

Stel dat ze hier een soort razzia beginnen tegen LIDL daarna AH daarna ALDI daarna DEEN, Ja uiteindelijk zal Frits van Eerd(jumbu) er beter van worden omdat al zijn concurrentie uitgeschakeld is door hun eigen klanten ;) Wellicht een niet al te representatief voorbeeld maar als we met elkaar alle fud blijven steunen dan blijven we in een neerwaarts spiraal.

Waarschuwen met concrete feiten is natuurlijk altijd waardevol.

Kortom speltip 9 spreid je winkansen (Leg niet alle eieren in een mandje) Not your keys not your crypto. En investeer alleen dat wat je kan missen.

En wil je van je geld af kan dat altijd bij mij om mogelijke stress en slapeloze nachten te voorkomen (DM voor een rekeningnr of wallet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

BurnerT schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:52:
[...]

Maar ja waar moet ik dan mijn geliefde KCS tokens bewaren? Ik meen dan @Verwijderd ook gek was op deze wondertoken.
Ben niet bekend met KCS. Is dat direct gelieerd aan KuCoin exchange of aan een ander veelbelovend product?

Het heeft er alle schijn van dat KuCoin binnenkort ook om gaat vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Da_maniaC schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:06:
[...]

Ben niet bekend met KCS. Is dat direct gelieerd aan KuCoin exchange of aan een ander veelbelovend product?

Het heeft er alle schijn van dat KuCoin binnenkort ook om gaat vallen...
KuCoin Shares, KCS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:59:

Wat klopt hier niet?
Hahaha die opmerking van @Nopheros, hardop om moeten lachen _/-\o_

Mijn antwoord op die, wel goede, vraag van jou is: het wordt gebruikt om van je bestaande stack fiat, meer fiat te maken. In plaats van een nieuw/op zichzelf staand en functionerend/eerlijker/betrouwbaarder monetair systeem is het juist verweven geraakt met fiat waarbij fiat en greed de boventoon voeren.
En dan krijg je dus gecentraliseerde exchanges die hun liquiditeit/solvabiliteit te grabbel gooien of met schimmige constructies doen lijken dat het allemaal koek en ei is. Je krijgt koers-manipulerende whales die wel varen bij de greed/onwetendheid van anderen en ga zo maar door.

BTC is een mooi ideaal en het kan best slagen uiteindelijk, maar vooralsnog wordt dat hele crypto gebeuren redelijk in zijn *n*s genomen door traditioneel fiat/greed en beweegt het daardoor nog niet de goede kant op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
BurnerT schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:04:
En wel slim ook natuurlijk he als alle platformen langzaam omvallen dan krijg je de meest ongunstige situatie voor het "eenvoudig" verhandelen.

Stel dat ze hier een soort razzia beginnen tegen LIDL daarna AH daarna ALDI daarna DEEN, Ja uiteindelijk zal Frits van Eerd(jumbu) er beter van worden omdat al zijn concurrentie uitgeschakeld is door hun eigen klanten ;) Wellicht een niet al te representatief voorbeeld maar als we met elkaar alle fud blijven steunen dan blijven we in een neerwaarts spiraal.

Waarschuwen met concrete feiten is natuurlijk altijd waardevol.

Kortom speltip 9 spreid je winkansen (Leg niet alle eieren in een mandje) Not your keys not your crypto. En investeer alleen dat wat je kan missen.

En wil je van je geld af kan dat altijd bij mij om mogelijke stress en slapeloze nachten te voorkomen (DM voor een rekeningnr of wallet.
Je begrijpt neem ik aan dat je geld niet weghalen bij exchanges door FUD omdat je dan juist de veroorzakers van de FUD (mist die theorie überhaupt waarheid is, wat ik niet direct geloof), dat vervolgens de uitspraak: "Not your keys not your coins" juist dat hele punt tegenspreekt?

Not your keys, not your coins = geld op eigen wallet en niet bij exchanges laten staan. Doei exchanges :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BurnerT schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:52:
[...]

Ja ik heb nog wat op KuCoin staan, voornamelijk KCS. Zijn geen maandsalaris bedragen maar toch wel een aantal keer DCA voor mij.

KuCoin heb ik altijd al een beetje een shady exchange gevonden, kan nou niet echt zeggen dat ik overtuigd ben in vertrouwen van die toko.

Maar ik zie wel waar het schip strandt. Heb in de bull daar al genoeg shitcoin winst weggetrokken, er is allang geen sprake meer van inleg. Vorige bear hebben ze ook gewoon doorstaan.

Dusja ik laat me niet zoveel leiden door de FUD, die fiat pairs zijn een red flag, maar ook nog niet zo oud want de meeste aankopen in het verleden heb ik daar moeten doen door er crypto heen te sluizen.

We zien het wel joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
YES schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:17:
[...]

Je begrijpt neem ik aan dat je geld niet weghalen bij exchanges door FUD omdat je dan juist de veroorzakers van de FUD (mist die theorie überhaupt waarheid is, wat ik niet direct geloof), dat vervolgens de uitspraak: "Not your keys not your coins" juist dat hele punt tegenspreekt?

Not your keys, not your coins = geld op eigen wallet en niet bij exchanges laten staan. Doei exchanges :+
Daar heb je wel gelijk in het spreekt elkaar wel tegen inderdaad. Al laat ik ook niet gek veel op exchange's staan. Alles wat ik echt niet kwijt wil raken staat op mijn "ledger". En zelfs daar staat het alleen veilig als crypto niet als geld waarde. Het kan daar ook nog naar een waarde van nihil gaan.
Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:26:
[...]

Ja ik heb nog wat op KuCoin staan, voornamelijk KCS. Zijn geen maandsalaris bedragen maar toch wel een aantal keer DCA voor mij.

...
Dusja ik laat me niet zoveel leiden door de FUD, die fiat pairs zijn een red flag, maar ook nog niet zo oud want de meeste aankopen in het verleden heb ik daar moeten doen door er crypto heen te sluizen.

We zien het wel joh.
Heb daar ook enkel KCS en een beetje wisselgeld om afentoe wat leverage te doen daar. Het komt allemaal vast wel goed toch :p

[ Voor 27% gewijzigd door BurnerT op 02-12-2022 11:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• moshimoshi
Volgens mij gaan we richting een duopolie voor Kraken en Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
BurnerT schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:27:
[...]

Alles wat ik echt niet kwijt wil raken staat op mijn "ledger".
Dat is de gouden regel wat mij betreft. Wat op exchanges staat moet expendable zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BurnerT schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:27:
[...]

Daar heb je wel gelijk in het spreekt elkaar wel tegen inderdaad. Al laat ik ook niet gek veel op exchange's staan. Alles wat ik echt niet kwijt wil raken staat op mijn "ledger". En zelfs daar staat het alleen veilig als crypto niet als geld waarde. Het kan daar ook nog naar een waarde van nihil gaan.

[...]

Heb daar ook enkel KCS en een beetje wisselgeld om afentoe wat leverage te doen daar. Het komt allemaal vast wel goed toch :p
Geen idee, het zou me ook niets verbazen als die toko wel omvalt.

Ik ben nog nooit funds verloren op een Exchange (behalve op YoBit met die dice game _O- ) dus dat moet je ook eens meegemaakt hebben toch?

Ik kan er niet wakker van liggen in ieder geval. Ruim 60% staat in Bitcoin op de Trezor, de rest verspreid over Binance, Coinbase, KuCoin en Bitvavo, en nog wat oude troep en restjes in softwarewallets.

Als ik om elke crypto scheet in paniek ga raken en moet acteren dan krijg ik het nog druk.

You win some, you lose some.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:36:
[...]

Geen idee, het zou me ook niets verbazen als die toko wel omvalt.

Ik ben nog nooit funds verloren op een Exchange (behalve op YoBit met die dice game _O- ) dus dat moet je ook eens meegemaakt hebben toch?

Ik kan er niet wakker van liggen in ieder geval. Ruim 60% staat in Bitcoin op de Trezor, de rest verspreid over Binance, Coinbase, KuCoin en Bitvavo, en nog wat oude troep en restjes in softwarewallets.

Als ik om elke crypto scheet in paniek ga raken en moet acteren dan krijg ik het nog druk.

You win some, you lose some.
Ik alleen met het cryptopia debacle. Die miniflufjes zijn behoorlijk als je over 10 jaar kijkt natuurlijk :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Update: Nothing on the hand.

[ Voor 40% gewijzigd door zwembroek op 02-12-2022 11:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
Las laatst een analyse van de laatste paar jaar dat miners op 2 punten flink verkopen.

1. Als BTC erg hoog staat / Top.
2. Als BTC erg laag staat / bottom.

*O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nopheros schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 12:00:
[...]

Las laatst een analyse van de laatste paar jaar dat miners op 2 punten flink verkopen.

*O*
T.o.v. 6 cent staan we vrij hoog. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
moshimoshi schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:32:
Volgens mij gaan we richting een duopolie voor Kraken en Binance.
deze 2 CEXen heb ik ook het beste gevoel bij.
ByBit ook prima, Bitvavo ook omdat de regels in Nederland strenger zijn dan gemiddelde, je kan het ook een beetje opmaken met de apy% die je krijgt, is het laag dan zit er minder risico aan. Binance is redelijk hoge apy% vergeleken met gemiddelde, maar Binance is weer de grootste

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:33
Nopheros schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 12:00:
[...]

*O*
klopt helemaal. miners capitulatie is een zeer goede indicator die ik eigenlijk altijd wel volg

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
Maar is dit dan het dal of de tijdelijke top

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 11:52
Of het tijdelijke dal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-10 13:42
mentalozzie schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:47:
FTX = zagen we aankomen
KuCoin = next?

Toch wel cool hier.
Ik wacht nog op CDC die hier volgens een paar zeker zou omvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Kol Nedra schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 12:14:
[...]

deze 2 CEXen heb ik ook het beste gevoel bij.
ByBit ook prima, Bitvavo ook omdat de regels in Nederland strenger zijn dan gemiddelde, je kan het ook een beetje opmaken met de apy% die je krijgt, is het laag dan zit er minder risico aan. Binance is redelijk hoge apy% vergeleken met gemiddelde, maar Binance is weer de grootste
Ik geef de voorkeur aan Kraken omdat ze al veel langer bestaan. En ik word wat simpel van die CZ tweets. Maar wie ben ik.
Slechts een worm in dit crypto geheel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Alpina schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 13:03:
[...]

Ik geef de voorkeur aan Kraken omdat ze al veel langer bestaan. En ik word wat simpel van die CZ tweets. Maar wie ben ik.
Slechts een worm in dit crypto geheel.
Bij Binance heb ik eigenlijk alleen mijn stack BNB en ADA staan +zeer kleine andere coins maar geen grote bedragen. Bij Kraken staat mijn DOT stack......
prima zo, 80+% van mijn BTC staat op Ledger :*)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
Kol Nedra schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 13:10:
[...]

Bij Binance heb ik eigenlijk alleen mijn stack BNB en ADA staan +zeer kleine andere coins maar geen grote bedragen. Bij Kraken staat mijn DOT stack......
prima zo, 80+% van mijn BTC staat op Ledger :*)
Dacht dat er allemaal gokkers waren hiero.. Allemaal 0 op rood en zwart maar alles in eigen zak stoppen. Zo jammer dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ryderr schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 13:27:
[...]

Dacht dat er allemaal gokkers waren hiero.. Allemaal 0 op rood en zwart maar alles in eigen zak stoppen. Zo jammer dit.
ik heb wel een ander of dan de meeste hier; stack van groot naar klein:

BTC
BNB
ADA
DOT
ETH
KAVA
LIT

alles hieronder niet noemenswaardig

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 13:31:
[...]

Bij mij is het hieronder ook niet noemenswaardig :O

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dX4pP9rLtqCwA7KeCfrvFNTtoxg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UERzhkypUuNKnaXIDo9JZLP9.png?f=fotoalbum_large

Kijk nou!

Net geDCA-d, nu al winst.

En 2x 69 :9

Boellisj!!! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
Kol Nedra schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 13:31:
[...]

ik heb wel een ander of dan de meeste hier; stack van groot naar klein:

BTC
BNB
ADA
DOT
ETH
KAVA
LIT

37 assets hierzo, 11 daarvan niet benoemenswaardig. Heb mij in ieder geval voor genomen: elke volgende DCA is minimaal 80% op BTC om dat aan te vullen, overige in ALTS die nog geen run hebben mee gemaakt of gewoon dikke tech zijn, noem DOT/ LINK/ ADA. Ekte ekte shitty coins bij Kraken heb je niet, maar ik heb er toch 5 te pakken. Ahja wijze lessen niet waar.

INSERT 'COLLECT THEM ALL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
JJ1984 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 08:20:
[...]

Groot gelijk. Maar ging het om EUR? Daar zit de crux namelijk.
Nope, ETH only.

Euros krijg ik zomaar random wat gestort, heb ik genoeg van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 13:36:
[...]

Bij mij is het hieronder ook niet noemenswaardig :O
Maar hebbie DOT gezien? Vette stijging ouwe, welke kleur wordt de lambo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
Nou, omdat mijn eerder via SEPA gestorte EUR daar ‘vast’ staat. Kan niet withdrawen en er ook niets mee kopen.

Oftewel, dit lijkt een probleem te zijn. Alle tips zijn welkom.

[ Voor 10% gewijzigd door JJ1984 op 02-12-2022 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
mannowlahn schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 13:01:
[...]

Ik wacht nog op CDC die hier volgens een paar zeker zou omvallen.
Waarom zou je deze exchange nog gebruiken dan?
Cro - zo goed als niets meer waard.
Fee's zijn torenhoog in vergelijking met bv een kucoin.
Gebruiksvriendelijk ook maar zo en zo
Aantal spammails :X
Beperkt aantal shitcoins

Nuja, ik mis misschien wel iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

JJ1984 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 13:56:
[...]

Nou, omdat mijn eerder via SEPA gestorte EUR daar ‘vast’ staat. Kan niet withdrawen en er ook niets mee kopen.

Oftewel, dit lijkt een probleem te zijn. Alle tips zijn welkom.
Wat zegt de helpdesk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 13:55:
[...]

Maar hebbie DOT gezien? Vette stijging ouwe, welke kleur wordt de lambo?
Mat zwart… *O*

Een mat zwarte binnenspiegel -O-

UberLurker Departement #GG.

Pagina: 1 ... 130 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!