[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 129 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.423 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:39

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ggRrkKJ62Uu2okbqK2l0aZi7mzs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aS3acb2mKsDuA63TMEomu7u2.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nou dat waren mijn inhoudelijke posts weer. Het is lekker koud buiten dus ik ga stoofvlees klaarmaken, toedels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsky
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 10:41
Iemand loopt als een malle te verkopen op een vast punt?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XSGT79bhf1BKpJABMGnWbSJTfqw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FaGvAWlMk6oRjHXPLLF64DPg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-10 13:32
Taro schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:18:
Nog meer capitulatie. Doorgaans een positieve en ondernemende knakker, maar hij is klaar met wat er nu gaande is, o.a. doordat hij funds op FTX & BlockFi heeft/had:
[YouTube: Cryptocurrency saved and then ruined my life...]
haha dat neppe zuchtje aan het begin van de vid deed mij al afhaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
AlterBridge schreef op donderdag 1 december 2022 @ 10:16:
[Afbeelding]

Mijn nieuwe vriendin stuurde deze mooie boormachine kerstbal. Ik zou bijna denken dat ze al weet van mijn Crypto holdings.

Ze vond het een leuk cadeautje voor mijn altijd klussende vader :+

Wie had er ook alweer een maanmannetje op de kast? Leuke toevoeging voor de kerst ^^
Leuk man! Wat heb je van je oude vriendin gekregen? :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

keepitfrosty schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:42:
[...]

haha dat neppe zuchtje aan het begin van de vid deed mij al afhaken.
Meest deprimerend filmpje sinds tijden idd.. wat een bagger. Wie is die dude eigenlijk. Boeiend.
Bottem signals.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-10 09:26
Helza schreef op donderdag 1 december 2022 @ 11:45:
[...]

Wat ben jij nou weer voor een debbie downer }:| ? Nee man, 3x getest, even een kleine retrace om er straks doorheen te vliegen 8)
Duurt lang...

Excuses, here we gooooooooo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZWmFqLr38Ah34A_IpLRR9NkP3U0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/c6jEu0tdtR5FsZDbhFnawcAN.jpg?f=user_large

[ Voor 31% gewijzigd door Ryderr op 01-12-2022 14:10 ]

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
YES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:21:
[...]

Heb hem net gekeken, best sneu hoe depri hij ervan geworden is, tot aan een verhaal dat we allemaal een rat in een kooi zijn en de hele wereld één grote ponzi is aan toe. Dan draaf je in mijn (privileged, blauwe, welvarende, dus wie weet biased) ogen wel wat door maar ik begrijp het wel dat ie er doorheen zit.

Kan er geen ander woord voor bedenken dan sneu, ik heb met hem te doen. Hopelijk komt ie er door/bovenop.

Overigens wel mooi hoe hij het over waardevolle projecten, vertrouwen, DeFi, zero trust en dat soort dingen heeft en dan als hond een SHIBA koopt. :+
Heb het filmpje niet gekeken maar als ik iets van 200k zou verliezen en terug moeten keren naar m'n baan die ik haat, zou ik ook behoorlijk laag zitten. Ik baal nog steeds van een maandsalaris of 4-5, moet je nagaan. Vorig jaar was hier ook een gozer die 70k verloor op een XRP positie omdat hij overnight was vergeten een S/L te zetten. Van 10 tot 100 tot 30 ofzo, wat een achtbaan. Ik zou me dan ook even een weekje ziekmelden.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Daarom moet je ook niet traden joh, gewoon kopen hodl en bijkopen. Je leeft 1 keer, waarom zou je de energie en stress steken daarin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:57:
[...]

Heb het filmpje niet gekeken maar als ik iets van 200k zou verliezen en terug moeten keren naar m'n baan die ik haat, zou ik ook behoorlijk laag zitten. Ik baal nog steeds van een maandsalaris of 4-5, moet je nagaan. Vorig jaar was hier ook een gozer die 70k verloor op een XRP positie omdat hij overnight was vergeten een S/L te zetten. Van 10 tot 100 tot 30 ofzo, wat een achtbaan. Ik zou me dan ook even een weekje ziekmelden.
Was het inleg of virtuele winst? Is een groot verschil. Ik heb ook iets van 80k virtuele winst zien staan vorig jaar. Bleef uiteindelijk nog niet eens de helft van over… ook 10k met een API bot op Binance verloren. Maar als de inleg er al uit is en je ook nog een mooi bedrag hebt kunnen cashen sta je er toch anders in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Tominatie schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:02:
Daarom moet je ook niet traden joh, gewoon kopen hodl en bijkopen. Je leeft 1 keer, waarom zou je de energie en stress steken daarin.
Ik vind traden juist leuk, soort van spelletje/sport. Maar het moet een spelletje blijven dus daarom trade ik maar met een (best klein) percentage van mijn PF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:03:
[...]

Was het inleg of virtuele winst? Is een groot verschil. Ik heb ook iets van 80k virtuele winst zien staan vorig jaar. Bleef uiteindelijk nog niet eens de helft van over… ook 10k met een API bot op Binance verloren. Maar als de inleg er al uit is en je ook nog een mooi bedrag hebt kunnen cashen sta je er toch anders in.
Tja, en toch is die 80k (voor mij) life changing money. Als ik ooit op een dergelijk bedrag sta trek ik er subiet 70k uit. Moet ie wel in BTC of ETH die waarde hebben hè, als het één of andere geitencoin is ga je die eerst moeten zien om te zetten in een stable zonder die koers te tanken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
YES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:06:
[...]

Ik vind traden juist leuk, soort van spelletje/sport. Maar het moet een spelletje blijven dus daarom trade ik maar met een (best klein) percentage van mijn PF!
Ja pcies dat kan wel hoor. Had ik ook, al is m’n funbag nu verdwenen met de collapse van Ftx helaas.
Rekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
YES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:08:
[...]

Tja, en toch is die 80k (voor mij) life changing money. Als ik ooit op een dergelijk bedrag sta trek ik er subiet 70k uit. Moet ie wel in BTC of ETH die waarde hebben hè, als het één of andere geitencoin is ga je die eerst moeten zien om te zetten in een stable zonder die koers te tanken :+
Voor mij ook maar ik dacht dat het nog hoger kon (greed) zal er niet teveel op uitwijken maar ben daarnaast ook een paar ETH verloren. Lessons learned. Pensioen zal iets later komen. When moon?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:44
Ah, ik krijg in mei een kind. De ROI schijnt altijd zeer negatief te zijn. Gelukkig geen tweeling zoals mijn broer, dubbele impact toch..

Net trouwens weer van de dierenarts vandaan. Hond is eindelijk van ooronstekingen af. Moest een aparte zalf gemaakt worden voor hem uit een laboratorium. Aardig wat geld gekost maar beestje heeft eindelijk geen pijn meer. Blijft toch onbetaalbaar ;)

Sentiment begint op het internet weer aardig omhoog te gaan over crypto. Kan snel veranderen in dit wereldje.

Moon.
All i want is Putin in a box for Christmas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
mentalozzie schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:12:
Ah, ik krijg in mei een kind. De ROI schijnt altijd zeer negatief te zijn. Gelukkig geen tweeling zoals mijn broer, dubbele impact toch..

Net trouwens weer van de dierenarts vandaan. Hond is eindelijk van ooronstekingen af. Moest een aparte zalf gemaakt worden voor hem uit een laboratorium. Aardig wat geld gekost maar beestje heeft eindelijk geen pijn meer. Blijft toch onbetaalbaar ;)

Sentiment begint op het internet weer aardig omhoog te gaan over crypto. Kan snel veranderen in dit wereldje.

Moon.
All i want is Putin in a box for Christmas.
Linkje - "sentiment omhoog" - or it didn't happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-10 20:12
Moon. Door de 17.2k en verder!

Rekt.

[ Voor 25% gewijzigd door keanu_ op 01-12-2022 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Vis schreef op donderdag 1 december 2022 @ 11:58:
[...]

Hoezo slaat dat nergens op?

En tja, 0.3 BTC per maand uitgeven is idd aardig wat. Maar ik heb hun nieuwe vlog ff bekeken op YT en dat huis is niet heel klein ofzo, verder zullen ze ook echt wel andere kosten hebben, en niet te vergeten: 3 dochters in huis 😅 die zullen vast duur zijn.
0.3 btc per maand om van te leven veel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Slux schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:34:
[...]

In Thailand ging het over, waar het wat goedkoper is allemaal.

Maar sowieso een rare uitspraak, ligt ook aan de koers van BTC. Over een dag of 2 staan we op 69k, hebben @Gelukszoekr en @zwembroek de boot definitief gemist en is op 0,3 BTC per maand leven ineens een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:17
nog 50 minuten en kan ik HOOK omzetten/verzilveren naar Lambo!
dikke tech heurrrr.....

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Alpina schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:03:
[...]

Virtuele winst inderdaad. Wel zuur omdat het één positie betrof en daarmee mijn totale ROI behoorlijk heb zien dalen en nu weinig vrije ruimte meer over heb om de dip te kunnen kopen als je begrijpt wat ik bedoel (had liever minder winst gehad, een deel genomen om dat vervolgens in BTC te DCA'en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Weer aardig wat paupers actief die de koers weer naar beneden willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:46:
Weer aardig wat paupers actief die de koers weer naar beneden willen hebben.
Is toch netjes dat ze hem nog even op 17k houden, kunnen er nog wat meer mensen instappen nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:34:
[...]

Niet om stoer te doen, maar er komt hier per maand netto minder binnen dan 0.3 btc, ik moet dus voor minder zien te leven, ook nog in een duurder land...

Het leven is fucking hard.

Kijk, als je zoals jij geen tot weinig vaste lasten hebt omdat je onder een brug woont dan is het makkelijk praten natuurlijk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-10 11:47
Eens zien of die dikke tech HOOK op $10 te verkopen valt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-10 09:39

Ryan1981

Je ne sais pas

YES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:48:
[...]

Is toch netjes dat ze hem nog even op 17k houden, kunnen er nog wat meer mensen instappen nu.
Als btc 200 euro waard is durf ik er wel een paar te kopen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

AlterMann schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:53:
Eens zien of die dikke tech HOOK op $10 te verkopen valt :+
Als HOOK $10 dollar waard wordt dan kan ik met pensioen voor de rest van deze dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 18-10 13:29
Hook opening $ 1,40! 🤪
Just kidding- ik hoop op een blik schultenbrau en vervroegd weekend - cheers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 15:56
YES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:39:
[...]

In Thailand ging het over, waar het wat goedkoper is allemaal.

Maar sowieso een rare uitspraak, ligt ook aan de koers van BTC. Over een dag of 2 staan we op 69k, hebben @Gelukszoekr en @zwembroek de boot definitief gemist en is op 0,3 BTC per maand leven ineens een stuk duurder.
Ik heb nog steeds 2k PLU hè. En die doen het over heel 2022 gezien een stuk beter dan BTC :7

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:22:
[...]

Ik heb nog steeds 2k PLU hè. En die doen het over heel 2022 gezien een stuk beter dan BTC :7
Ja tot de rugpull, dan is het aju paraPLU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hamscho schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:22:
Hook opening $ 1,40! 🤪
Just kidding- ik hoop op een blik schultenbrau en vervroegd weekend - cheers
Ik hoop toch wel op 1 miljoen per HOOK, minimaal.

Dan wordt het een weekend om nooit te vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Dikke HOOK!!!!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mohaa51
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 10-10 15:02
2.13, could have been better, could have been worse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Waar zien jullie die koers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
YES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:23:
[...]

Ja tot de rugpull, dan is het aju paraPLU.
Je krijgt er meteen 3 plusjes voor zie ik. Is men helemaal klaar met PLU, of shitcoins in het algemeen?

Straks allemaal maxi's hier. Ik ben trots op jullie d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 18-10 13:29
Prima koers - blikken zijn binnen - fijn weekend 🍻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Gelukszoekr schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:33:
[...]

Je krijgt er meteen 3 plusjes voor zie ik. Is men helemaal klaar met PLU, of shitcoins in het algemeen?

Ik ben inderdaad wel klaar met die prutsers. Winst gepakt op hun farm shitcoin maar hun product verder tjah. Blijf wel bij de binance kaart voorlopig.

[ Voor 12% gewijzigd door keepitfrosty op 01-12-2022 15:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Godverdomme.

Kan HOOK nog niet converten naar BNB :(

Als ik die CZ ooit tegenkom he, dan HOOK ik hem op zijn vreet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
was dat nou? HOOK kan ik niet concerten? 👀

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:37:
was dat nou? HOOK kan ik niet concerten? 👀
Hou maar op ben er ziek van. Zonet mijn beeldscherm al kapot geslagen...

Gelukkig was hij van de baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
Geen wonder dat de prijs omhoog gaat.. als je niet kan verkopen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

mentalozzie schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:39:
Geen wonder dat de prijs omhoog gaat.. als je niet kan verkopen
Naja je kan wel verkopen maar de minimale hoeveelheid is $10.

Dusja. Ff holden nog _O-

Het leven van een shrimp gaat niet over rozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:44
Zal je altijd zien.. kan je een keer verkopen.. gaat de prijs omhoog. :')

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Toch een mooie 1700% winst uit HOOK gesleept.

spoiler:
Nog geen USD 30, maar dat klinkt minder cool.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:53:
[...]

Niet om stoer te doen, maar er komt hier per maand netto minder binnen dan 0.3 btc, ik moet dus voor minder zien te leven, ook nog in een duurder land...

Het leven is fucking hard.

Kijk, als je zoals jij geen tot weinig vaste lasten hebt omdat je onder een brug woont dan is het makkelijk praten natuurlijk :+
0.3 van 17k is 5100 euro. 5100 euro netto is meer dan 8000 bruto per maand en dat komt neer op ca. 100k per jaar, een veelvoud van het gemiddelde inkomen in Nederland. Of bedoel je als huishouden? Dat zou de zaak wel veranderen ja.

Ik vraag me echt af hoeveel starters gemiddeld sparen per maand (% van netto salaris) deze tijden. Maargoed, ik wil geen derailende 'milennials zijn zielig' discussie starten :P

Ik ben in ieder geval van plan om gedurende 2023 relatief meer cash te stacken en mijn maandelijkse DCA beperkt te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
Slonzo schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:43:

spoiler:
Drie pakken DEKA sukadelappen. Da's sowieso koele shit baby

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:35:
Kan HOOK nog niet converten naar BNB :(
Als ik die CZ ooit tegenkom he, dan HOOK ik hem op zijn vreet.
Kan je de 'convert dust' niet gebruiken? :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:44:
[...]

0.3 van 17k is 5100 euro. 5100 euro netto is meer dan 8000 bruto per maand en dat komt neer op ca. 100k per jaar, een veelvoud van het gemiddelde inkomen in Nederland. Of bedoel je als huishouden? Dat zou de zaak wel veranderen ja.

Ik vraag me echt af hoeveel starters gemiddeld sparen per maand (% van netto salaris) deze tijden. Maargoed, ik wil geen derailende 'milennials zijn zielig' discussie starten :P

Ik ben in ieder geval van plan om gedurende 2023 relatief meer cash te stacken en mijn maandelijkse DCA beperkt te houden.
Nee hoor, mag je best weten, als huishouden halen we dat netto ook niet :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Slonzo schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:48:
[...]

Kan je de 'convert dust' niet gebruiken? :P
Nee dat is het hem juist, HOOK verschijnt daar niet.

Ik ben momenteel verplicht hodler van deze zeer dikke tech.

Zit nu op twitter de koers naar $5 te shillen zodat ik kan dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
Haha geweldig, niet echt de moeite dus zo'n launchpad...
Zit beetje onderzoek te doen naar HOOK maar zelfs de website ziet er crappy uit.

Hoop dat dit niet over 5 maanden quote wordt omdat het de nieuwe "ethereum" is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
mentalozzie schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:58:
Zit beetje onderzoek te doen naar HOOK maar zelfs de website ziet er crappy uit.

Hangt af hoeveel BNB je hebt i guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
keepitfrosty schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:35:
[...]

Ik ben inderdaad wel klaar met die prutsers. Winst gepakt op hun farm shitcoin maar hun product verder tjah. Blijf wel bij de binance kaart voorlopig.
Ik twijfel ook. Ik verwacht wel weer een pump bij de US release straks, en dan maar de meerderheid dumpen. Maar wat dan. Terug naar 5%, 4% of 3%... keuzes. Het betalen van de verzekering, belastingen is toch ook wel grappig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:53:
Nee dat is het hem juist, HOOK verschijnt daar niet.
Ik ben momenteel verplicht hodler van deze zeer dikke tech.
Bij mij staat 'ie er nu tussen.
Zelfs tegen hogere prijs dan ik gedumpt heb, stuur CZ maar een bedankje.

EDIT: never mind, ik zat in de spot, niet in convert dust -O-

[ Voor 9% gewijzigd door Slonzo op 01-12-2022 16:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil hier even een redelijk verborgen low cap pareltje met jullie delen:

HOOK.

Deze prachtige glimmende munt is onlangs geïntroduceerd op Binance. Heeft een lange trade geschiedenis en is erg sterk gebleken tegenover Bitcoin (al bijna 30 minuten zelfs).

Zeer dikke tech in mijn goud Bitcoin eerlijke optiek.

Heel technisch muntje ook met ecosysteem achtige dingen, en ook heel veel met gaming enzo doen ze. Echt een kanshebber voor de volgende bull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-10 22:53

resusaapje

h less

U vraagt, wij draaien: geboekmarkt!

Een LaunchPAD is altijd interessant omdat je altijd winst maakt. Enige voorwaarde is dat je allejezusveel BNB hebt rondliggen om het de moeite waard ter maken. Maar hej, wie het kleine niet eert...

Bovendien is het zo dat de LaunchPAD tokens vaak behoorlijk boomen. Is het niet direct, dan wel na (komtie) vijf maanden >:)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Okay, Launchpad klaar, BTC dumpen maar?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moshimoshi
Slonzo schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:43:

spoiler:
Hier 10% winst, ook ongeveer 30 dollar, maar dat wel in drie minuten. Had geen BNB meer dus ook geen HOOK dus daarom maar even wat meegepakt in de beweging omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:47
Hè, wie is de prijs onder de 17k aan het drukken?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[YouTube: The Bitcoin revolution - How it all began | DW Documentary]
De zoveelste Bitcoin docu. Deze is inhoudelijk wel sterk en is pas 2 dagen uit. Er zitten 2 oude vertrouwde maxi's in, Andreas Antonopoulos en Dan Held

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Oh weet ik niet. Ik vind shills hier vaak best prima, buiten de standaard "DYOR ik heb haast" shills die je hier overigens nauwelijks tegenkomt momenteel. Dus was niet tegen PLU bedoelt.

Ik heb niets met of niets tegen PLU, weet er verder weinig van behalve dat er een kaart van is waarmee je kan betalen. Ik maakte gewoon een woordgrapje, zelf ben ik geen maxi hoor. Heb nog rommel zat.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-10 19:13

NeoflexNL

Forever young

[...]

Ik vond aju paraplu gewoon wel geinig..

Niet achter elk plusje zit een statement.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
NeoflexNL schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:28:
[...]

Ik vond aju paraplu gewoon wel geinig..

Niet achter elk plusje zit een statement.
Ik heb jou een plusje gegeven,

Het is bedoelt als statement!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
YES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:28:
[...]

Ik heb jou een plusje gegeven,

Het is bedoelt als statement!
Dude.

Mijn respect voor Visca sinds deze spelfout: 📉
Mijn respect voor Visca nadat hij winst maakt na het openen van een door mij gehinte short: 📈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Jedi_Pimp schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:33:
[...]

Dude.

Mijn respect voor Visca sinds deze spelfout: 📉
Mijn respect voor Visca nadat hij winst maakt na het openen van een door mij gehinte short: 📈
Sorry man. Niet iedereen is perfecd
Ik weet niet waarom, maar bij bedoeld zit er gewoon een kronkel verkeerd in de bovenkamer, dat schrijf ik zonder na te denken al enige tijd verkeerd. Kwam er kortgeleden achter dat ik dat deed en heb me nog niet kunnen aanpassen.. :')

[ Voor 28% gewijzigd door YES op 01-12-2022 16:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Word slapend rijk hier met die verplichte HOOK hodl.

@Kol Nedra welke kleur lambo ga jij nemen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
YES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:34:
[...]

Sorry man. Niet iedereen is perfecd
Ik weet niet waarom, maar bij bedoeld zit er gewoon een kronkel verkeerd in de bovenkamer, dat schrijf ik zonder na te denken al enige tijd verkeerd. Kwam er kortgeleden achter dat ik dat deed en heb me nog niet kunnen aanpassen.. :')
Misschien ben je verbaal sterker. Heb je overwogen om YouTube video's te maken over de Bitcoinprijs? Ik ken nog wel een Nederlander die analyses maakt met wie je wellicht een collab zou kunnen doen. Hij gebruikt indrukwekkende indicatoren en de strekking van de video is altijd zeer duidelijk. Daarnaast heeft hij amper een accent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:38:

Al gedacht aan bijkopen en dan direct verkopen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XM1-NtFhbG1tP2f_llJM69BcupM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qutV4epRfHRVrbirKx0o5TEF.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Jedi_Pimp schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:39:
[...]

Misschien ben je verbaal sterker. Heb je overwogen om YouTube video's te maken over de Bitcoinprijs? Ik ken nog wel een Nederlander die analyses maakt met wie je wellicht een collab zou kunnen doen. Hij gebruikt indrukwekkende indicatoren en de strekking van de video is altijd zeer duidelijk. Daarnaast heeft hij amper een accent.
Oké, je mag ook gewoon zeggen dat je me een lamlul vind hoor. Met die hooggeleerde juristen familie van je.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
Jedi_Pimp schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:39:
[...]

Geen PlanB bashing hier! Ja hij heeft zijn glazenbol een jaartje geleden van de trap laten stuiteren, maar dat kan iedereen overkomen hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moshimoshi schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:39:
[...]

Al gedacht aan bijkopen en dan direct verkopen!
Bijkopen? Waarvan? Ik weet niet in welke ivoren toren jij bivakkeert, maar ik leef zwaar onder de armoede grens...

Nee, dit is voor mij een principe kwestie.

Als je als exchange met je shitcoin katapult een muntje in het altcoin moeras lanceert dan moet alles gewoon werken zoals het hoort.

Ik vertik het om ook maar een cent volume in deze geitenponzi te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
YES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:42:
[...]

Oké, je mag ook gewoon zeggen dat je me een lamlul vind hoor. Met die hooggeleerde juristen familie van je.
Haha one love niffo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ryderr schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:42:
[...]

Geen PlanB bashing hier! Ja hij heeft zijn glazenbol een jaartje geleden van de trap laten stuiteren, maar dat kan iedereen overkomen hé
Jij bent echt laaggeleid, hij doelde niet op PlanB maar op PlanA87, ook wel bekend als CryptoArnold, het grote maatje van CryptoRoel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:42:
[...]

Oh mag dat? Lamlul.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Niffo, die coin ken ik nog niet. Dikke kech?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@Jedi_Pimp mag dat. Jij niet. Report jezelf even aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
YES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:44:
[...]

Jij bent echt laaggeleid, hij doelde niet op PlanB maar op PlanA87, ook wel bekend als CryptoArnold, het grote maatje van CryptoRoel!
Puhleeze. Wie denk je wie hem iedere avond zijn pils in blik langs brengt in de bosjes onder de brug. En nee de gulpen blijven dicht, ik doe dit puur uit medelijden en liefde voor mij mede cryptofanatiekelingen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Bear market 2022:

FTX: REKT
Alameda: REKT
BlockFi: REKT
Kraken: REKT

Nexo: "HeEJ We HeBbEN ZoNEt CAKE gELiSt jOnGUs, ENjoY"

[ Voor 8% gewijzigd door Slonzo op 01-12-2022 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:47:
[...]

@Jedi_Pimp mag dat. Jij niet. Report jezelf even aub.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MM3GpN5sVsIunFl6pCa88nX3SX4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mM62t95ksLTcK8J4Y55nSzHE.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:57
Slonzo schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:51:
Bear market 2022:

FTX: REKT
Alameda: REKT
BlockFi: REKT
Kraken: REKT

Nexo: "HeEJ We HeBbEN ZoNEt CAKE gELiSt jOnGUs, ENjoY"
Wat is er mis met kraken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
Nopheros schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:52:
[...]

Exact. Beter 30% v d medewerkers dumpen in de winter dan het bedrijf in de problemen brengen. Kraken all the way!

Die mensen + nog eens 30% extra mogen in 2025 zo weer aanschuiven want zijn al ingewerkt. Iedereen heeft pijn in de winter, shit happens

[ Voor 20% gewijzigd door Ryderr op 01-12-2022 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 17:23
Zou onze vriend Dan Held ook bij die 30% zitten bij ontslagronde Kraken? :P

edit: blijkbaar heeft hij al een tijdje een andere job

[ Voor 51% gewijzigd door Skalders op 01-12-2022 17:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:44
Nopheros schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:52:
[...]

Fud

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:38:

ik dacht aan roze met allemaal DOTjes erop met een leuke sleutelhanger waar een hond op staat

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Gelukszoekr schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:03:
[...]

Ik twijfel ook. Ik verwacht wel weer een pump bij de US release straks, en dan maar de meerderheid dumpen. Maar wat dan. Terug naar 5%, 4% of 3%... keuzes. Het betalen van de verzekering, belastingen is toch ook wel grappig.
Ik betwijfel of ze tegen die tijd hun fisher price applicatie en processen op orde hebben. Maar hebben ze dat wel kan je nog wel een pompje krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 16:39
Jedi_Pimp schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:52:
[...]

Leuk man! Wat heb je van je oude vriendin gekregen? :)
Een hele hoop ellende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Yes, ze zijn niet zo origineel daarin. Maar hee, weten wat je krijgt is ook wel weer geruststellend

"Hi hi, wat voor cadeautje wil je?"
"Je kent me toch, doe maar iets wat bij me past"
"Okee!"

Hoop ellende voor de deur!

[ Voor 20% gewijzigd door resusaapje op 01-12-2022 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09:37
Heb mijn launchpadmuntjes voor 10,30 $ verkocht. Kan het gezin mooi een keertje van douchen.

Komend weekend even een gedichtje in elkaar draaien waar de goedheiligman het mooie nieuws meedeelt aan de kinderen. Zit er ten minste nog iets van waarde in de juten zak maandag.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wat mij betreft wel de moeite waard hoor: 10 BNB ingezet voor HOOK launchpad, 28.x stuks HOOK ontvangen in ruil voor 0.00959367 BNB = 2,87 USD totale investering. Uiteindelijk HOOK voor 55 USD verkocht. Dus iets meer dan 52 USD winst in ruil voor een paar klikken...

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:41:
[...]

Wat mij betreft wel de moeite waard hoor: 10 BNB ingezet voor HOOK launchpad, 28.x stuks HOOK ontvangen in ruil voor 0.00959367 BNB = 2,87 USD totale investering. Uiteindelijk HOOK voor 55 USD verkocht. Dus iets meer dan 52 USD winst in ruil voor een paar klikken...
Maar!

Als je die 10 BNB nu had verkocht en gekocht op het juiste moment, wat had dat dan opgeleverd?
Ik denk 10 x ($301 - $291) = $100

Graag gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
Taro schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:41:
[...]

Ja precies, ben zelf niet zo fan van BNB (rare Chinees) dus heb er maar 1 🤣 voor mij is het niet de moeite laat ik het zo zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:54

oNo

Gewoon HODL die launchpad muntjes.

Veel is het meteen een dump. Echter zitten er wel pareltjes bij hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
resusaapje schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:52:
[...]

Maar!

Als je die 10 BNB nu had verkocht en gekocht op het juiste moment, wat had dat dan opgeleverd?
Ik denk 10 x ($301 - $291) = $100

Graag gedaan!
Klopt, dat is exact wat ik hier laatst ook al benoemde :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zo klein beetje HOOK gekocht en direct daarna alle HOOK verkocht aangezien converten niet werkte..... zo toch meer BNB erbij 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
I' am ready. Schijnbaar moet je geen 70% ALT pf aanhouden voor giga gains want de SEC en andere consorten are a coming. Dus ga maar even fijn richting 30k btc, kan ik tenminste een deel van mijn alts omzetten en iedereen weer vrolijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/71YA-NwqaXyoCIJDoOfMSYG7vKo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c3I2bNoBg3HhjwjeFJRx948t.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:16

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op donderdag 1 december 2022 @ 18:31:
[...]

Klopt, dat is exact wat ik hier laatst ook al benoemde :)
En dan zelf niet doen _O-

Ik heb trouwens wel naar je geluisterd.

Deels 8)

Pagina: 1 ... 129 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!