haha dat neppe zuchtje aan het begin van de vid deed mij al afhaken.Taro schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:18:
Nog meer capitulatie. Doorgaans een positieve en ondernemende knakker, maar hij is klaar met wat er nu gaande is, o.a. doordat hij funds op FTX & BlockFi heeft/had:
[YouTube: Cryptocurrency saved and then ruined my life...]
Leuk man! Wat heb je van je oude vriendin gekregen?AlterBridge schreef op donderdag 1 december 2022 @ 10:16:
[Afbeelding]
Mijn nieuwe vriendin stuurde deze mooie boormachine kerstbal. Ik zou bijna denken dat ze al weet van mijn Crypto holdings.
Ze vond het een leuk cadeautje voor mijn altijd klussende vader
Wie had er ook alweer een maanmannetje op de kast? Leuke toevoeging voor de kerst ^^
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Meest deprimerend filmpje sinds tijden idd.. wat een bagger. Wie is die dude eigenlijk. Boeiend.keepitfrosty schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:42:
[...]
haha dat neppe zuchtje aan het begin van de vid deed mij al afhaken.
Bottem signals.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Duurt lang...Helza schreef op donderdag 1 december 2022 @ 11:45:
[...]
Wat ben jij nou weer voor een debbie downer? Nee man, 3x getest, even een kleine retrace om er straks doorheen te vliegen
Excuses, here we gooooooooo
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/c6jEu0tdtR5FsZDbhFnawcAN.jpg?f=user_large)
[ Voor 31% gewijzigd door Ryderr op 01-12-2022 14:10 ]
Excellence does not require perfection.
Heb het filmpje niet gekeken maar als ik iets van 200k zou verliezen en terug moeten keren naar m'n baan die ik haat, zou ik ook behoorlijk laag zitten. Ik baal nog steeds van een maandsalaris of 4-5, moet je nagaan. Vorig jaar was hier ook een gozer die 70k verloor op een XRP positie omdat hij overnight was vergeten een S/L te zetten. Van 10 tot 100 tot 30 ofzo, wat een achtbaan. Ik zou me dan ook even een weekje ziekmelden.YES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:21:
[...]
Heb hem net gekeken, best sneu hoe depri hij ervan geworden is, tot aan een verhaal dat we allemaal een rat in een kooi zijn en de hele wereld één grote ponzi is aan toe. Dan draaf je in mijn (privileged, blauwe, welvarende, dus wie weet biased) ogen wel wat door maar ik begrijp het wel dat ie er doorheen zit.
Kan er geen ander woord voor bedenken dan sneu, ik heb met hem te doen. Hopelijk komt ie er door/bovenop.
Overigens wel mooi hoe hij het over waardevolle projecten, vertrouwen, DeFi, zero trust en dat soort dingen heeft en dan als hond een SHIBA koopt.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Was het inleg of virtuele winst? Is een groot verschil. Ik heb ook iets van 80k virtuele winst zien staan vorig jaar. Bleef uiteindelijk nog niet eens de helft van over… ook 10k met een API bot op Binance verloren. Maar als de inleg er al uit is en je ook nog een mooi bedrag hebt kunnen cashen sta je er toch anders in.Jedi_Pimp schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:57:
[...]
Heb het filmpje niet gekeken maar als ik iets van 200k zou verliezen en terug moeten keren naar m'n baan die ik haat, zou ik ook behoorlijk laag zitten. Ik baal nog steeds van een maandsalaris of 4-5, moet je nagaan. Vorig jaar was hier ook een gozer die 70k verloor op een XRP positie omdat hij overnight was vergeten een S/L te zetten. Van 10 tot 100 tot 30 ofzo, wat een achtbaan. Ik zou me dan ook even een weekje ziekmelden.
Ik vind traden juist leuk, soort van spelletje/sport. Maar het moet een spelletje blijven dus daarom trade ik maar met een (best klein) percentage van mijn PF!Tominatie schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:02:
Daarom moet je ook niet traden joh, gewoon kopen hodl en bijkopen. Je leeft 1 keer, waarom zou je de energie en stress steken daarin.
Tja, en toch is die 80k (voor mij) life changing money. Als ik ooit op een dergelijk bedrag sta trek ik er subiet 70k uit. Moet ie wel in BTC of ETH die waarde hebben hè, als het één of andere geitencoin is ga je die eerst moeten zien om te zetten in een stable zonder die koers te tankenAlpina schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:03:
[...]
Was het inleg of virtuele winst? Is een groot verschil. Ik heb ook iets van 80k virtuele winst zien staan vorig jaar. Bleef uiteindelijk nog niet eens de helft van over… ook 10k met een API bot op Binance verloren. Maar als de inleg er al uit is en je ook nog een mooi bedrag hebt kunnen cashen sta je er toch anders in.
Ja pcies dat kan wel hoor. Had ik ook, al is m’n funbag nu verdwenen met de collapse van Ftx helaas.YES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:06:
[...]
Ik vind traden juist leuk, soort van spelletje/sport. Maar het moet een spelletje blijven dus daarom trade ik maar met een (best klein) percentage van mijn PF!
Rekt.
Voor mij ook maar ik dacht dat het nog hoger kon (greed) zal er niet teveel op uitwijken maar ben daarnaast ook een paar ETH verloren. Lessons learned. Pensioen zal iets later komen. When moon?YES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:08:
[...]
Tja, en toch is die 80k (voor mij) life changing money. Als ik ooit op een dergelijk bedrag sta trek ik er subiet 70k uit. Moet ie wel in BTC of ETH die waarde hebben hè, als het één of andere geitencoin is ga je die eerst moeten zien om te zetten in een stable zonder die koers te tanken
Net trouwens weer van de dierenarts vandaan. Hond is eindelijk van ooronstekingen af. Moest een aparte zalf gemaakt worden voor hem uit een laboratorium. Aardig wat geld gekost maar beestje heeft eindelijk geen pijn meer. Blijft toch onbetaalbaar
Sentiment begint op het internet weer aardig omhoog te gaan over crypto. Kan snel veranderen in dit wereldje.
Moon.
All i want is Putin in a box for Christmas.
Linkje - "sentiment omhoog" - or it didn't happen.mentalozzie schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:12:
Ah, ik krijg in mei een kind. De ROI schijnt altijd zeer negatief te zijn. Gelukkig geen tweeling zoals mijn broer, dubbele impact toch..
Net trouwens weer van de dierenarts vandaan. Hond is eindelijk van ooronstekingen af. Moest een aparte zalf gemaakt worden voor hem uit een laboratorium. Aardig wat geld gekost maar beestje heeft eindelijk geen pijn meer. Blijft toch onbetaalbaar![]()
Sentiment begint op het internet weer aardig omhoog te gaan over crypto. Kan snel veranderen in dit wereldje.
Moon.
All i want is Putin in a box for Christmas.
0.3 btc per maand om van te leven veelVis schreef op donderdag 1 december 2022 @ 11:58:
[...]
Hoezo slaat dat nergens op?
En tja, 0.3 BTC per maand uitgeven is idd aardig wat. Maar ik heb hun nieuwe vlog ff bekeken op YT en dat huis is niet heel klein ofzo, verder zullen ze ook echt wel andere kosten hebben, en niet te vergeten: 3 dochters in huis 😅 die zullen vast duur zijn.
In Thailand ging het over, waar het wat goedkoper is allemaal.
Maar sowieso een rare uitspraak, ligt ook aan de koers van BTC. Over een dag of 2 staan we op 69k, hebben @Gelukszoekr en @zwembroek de boot definitief gemist en is op 0,3 BTC per maand leven ineens een stuk duurder.
dikke tech heurrrr.....
nothing stops this train
Virtuele winst inderdaad. Wel zuur omdat het één positie betrof en daarmee mijn totale ROI behoorlijk heb zien dalen en nu weinig vrije ruimte meer over heb om de dip te kunnen kopen als je begrijpt wat ik bedoel (had liever minder winst gehad, een deel genomen om dat vervolgens in BTC te DCA'en).Alpina schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:03:
[...]
Was het inleg of virtuele winst? Is een groot verschil. Ik heb ook iets van 80k virtuele winst zien staan vorig jaar. Bleef uiteindelijk nog niet eens de helft van over… ook 10k met een API bot op Binance verloren. Maar als de inleg er al uit is en je ook nog een mooi bedrag hebt kunnen cashen sta je er toch anders in.
Is toch netjes dat ze hem nog even op 17k houden, kunnen er nog wat meer mensen instappen nu.Darrell schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:46:
Weer aardig wat paupers actief die de koers weer naar beneden willen hebben.
Verwijderd
Niet om stoer te doen, maar er komt hier per maand netto minder binnen dan 0.3 btc, ik moet dus voor minder zien te leven, ook nog in een duurder land...
Het leven is fucking hard.
Kijk, als je zoals jij geen tot weinig vaste lasten hebt omdat je onder een brug woont dan is het makkelijk praten natuurlijk
Als btc 200 euro waard is durf ik er wel een paar te kopen.YES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:48:
[...]
Is toch netjes dat ze hem nog even op 17k houden, kunnen er nog wat meer mensen instappen nu.
Verwijderd
Als HOOK $10 dollar waard wordt dan kan ik met pensioen voor de rest van deze dag.AlterMann schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:53:
Eens zien of die dikke tech HOOK op $10 te verkopen valt
Just kidding- ik hoop op een blik schultenbrau en vervroegd weekend - cheers
Ik heb nog steeds 2k PLU hè. En die doen het over heel 2022 gezien een stuk beter dan BTCYES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:39:
[...]
In Thailand ging het over, waar het wat goedkoper is allemaal.
Maar sowieso een rare uitspraak, ligt ook aan de koers van BTC. Over een dag of 2 staan we op 69k, hebben @Gelukszoekr en @zwembroek de boot definitief gemist en is op 0,3 BTC per maand leven ineens een stuk duurder.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ja tot de rugpull, dan is het aju paraPLU.Gelukszoekr schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:22:
[...]
Ik heb nog steeds 2k PLU hè. En die doen het over heel 2022 gezien een stuk beter dan BTC
Verwijderd
Ik hoop toch wel op 1 miljoen per HOOK, minimaal.Hamscho schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:22:
Hook opening $ 1,40! 🤪
Just kidding- ik hoop op een blik schultenbrau en vervroegd weekend - cheers
Dan wordt het een weekend om nooit te vergeten.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Je krijgt er meteen 3 plusjes voor zie ik. Is men helemaal klaar met PLU, of shitcoins in het algemeen?
Straks allemaal maxi's hier. Ik ben trots op jullie
Ik ben inderdaad wel klaar met die prutsers. Winst gepakt op hun farm shitcoin maar hun product verder tjah. Blijf wel bij de binance kaart voorlopig.Gelukszoekr schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:33:
[...]
Je krijgt er meteen 3 plusjes voor zie ik. Is men helemaal klaar met PLU, of shitcoins in het algemeen?
[ Voor 12% gewijzigd door keepitfrosty op 01-12-2022 15:41 ]
Verwijderd
Kan HOOK nog niet converten naar BNB
Als ik die CZ ooit tegenkom he, dan HOOK ik hem op zijn vreet.
nothing stops this train
Verwijderd
Hou maar op ben er ziek van. Zonet mijn beeldscherm al kapot geslagen...Kol Nedra schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:37:
was dat nou? HOOK kan ik niet concerten? 👀
Gelukkig was hij van de baas.
Verwijderd
Naja je kan wel verkopen maar de minimale hoeveelheid is $10.mentalozzie schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:39:
Geen wonder dat de prijs omhoog gaat.. als je niet kan verkopen
Dusja. Ff holden nog

Het leven van een shrimp gaat niet over rozen.
0.3 van 17k is 5100 euro. 5100 euro netto is meer dan 8000 bruto per maand en dat komt neer op ca. 100k per jaar, een veelvoud van het gemiddelde inkomen in Nederland. Of bedoel je als huishouden? Dat zou de zaak wel veranderen ja.Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:53:
[...]
Niet om stoer te doen, maar er komt hier per maand netto minder binnen dan 0.3 btc, ik moet dus voor minder zien te leven, ook nog in een duurder land...
Het leven is fucking hard.
Kijk, als je zoals jij geen tot weinig vaste lasten hebt omdat je onder een brug woont dan is het makkelijk praten natuurlijk
Ik vraag me echt af hoeveel starters gemiddeld sparen per maand (% van netto salaris) deze tijden. Maargoed, ik wil geen derailende 'milennials zijn zielig' discussie starten
Ik ben in ieder geval van plan om gedurende 2023 relatief meer cash te stacken en mijn maandelijkse DCA beperkt te houden.
Drie pakken DEKA sukadelappen. Da's sowieso koele shit babySlonzo schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:43:
Toch een mooie 1700% winst uit HOOK gesleept.
spoiler:Nog geen USD 30, maar dat klinkt minder cool.
Kan je de 'convert dust' niet gebruiken?Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:35:
Kan HOOK nog niet converten naar BNB![]()
Als ik die CZ ooit tegenkom he, dan HOOK ik hem op zijn vreet.
Verwijderd
Nee hoor, mag je best weten, als huishouden halen we dat netto ook nietJedi_Pimp schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:44:
[...]
0.3 van 17k is 5100 euro. 5100 euro netto is meer dan 8000 bruto per maand en dat komt neer op ca. 100k per jaar, een veelvoud van het gemiddelde inkomen in Nederland. Of bedoel je als huishouden? Dat zou de zaak wel veranderen ja.
Ik vraag me echt af hoeveel starters gemiddeld sparen per maand (% van netto salaris) deze tijden. Maargoed, ik wil geen derailende 'milennials zijn zielig' discussie starten
Ik ben in ieder geval van plan om gedurende 2023 relatief meer cash te stacken en mijn maandelijkse DCA beperkt te houden.
Zit beetje onderzoek te doen naar HOOK maar zelfs de website ziet er crappy uit.
Hoop dat dit niet over 5 maanden quote wordt omdat het de nieuwe "ethereum" is
Hangt af hoeveel BNB je hebt i guess.mentalozzie schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:58:
Haha geweldig, niet echt de moeite dus zo'n launchpad...
Zit beetje onderzoek te doen naar HOOK maar zelfs de website ziet er crappy uit.
Ik twijfel ook. Ik verwacht wel weer een pump bij de US release straks, en dan maar de meerderheid dumpen. Maar wat dan. Terug naar 5%, 4% of 3%... keuzes. Het betalen van de verzekering, belastingen is toch ook wel grappig.keepitfrosty schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:35:
[...]
Ik ben inderdaad wel klaar met die prutsers. Winst gepakt op hun farm shitcoin maar hun product verder tjah. Blijf wel bij de binance kaart voorlopig.
Bij mij staat 'ie er nu tussen.Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:53:
Nee dat is het hem juist, HOOK verschijnt daar niet.
Ik ben momenteel verplicht hodler van deze zeer dikke tech.
Zelfs tegen hogere prijs dan ik gedumpt heb, stuur CZ maar een bedankje.
EDIT: never mind, ik zat in de spot, niet in convert dust

[ Voor 9% gewijzigd door Slonzo op 01-12-2022 16:11 ]
Verwijderd
HOOK.
Deze prachtige glimmende munt is onlangs geïntroduceerd op Binance. Heeft een lange trade geschiedenis en is erg sterk gebleken tegenover Bitcoin (al bijna 30 minuten zelfs).
Zeer dikke tech in mijn goud Bitcoin eerlijke optiek.
Heel technisch muntje ook met ecosysteem achtige dingen, en ook heel veel met gaming enzo doen ze. Echt een kanshebber voor de volgende bull.
U vraagt, wij draaien: geboekmarkt!mentalozzie schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:58:
Een LaunchPAD is altijd interessant omdat je altijd winst maakt. Enige voorwaarde is dat je allejezusveel BNB hebt rondliggen om het de moeite waard ter maken. Maar hej, wie het kleine niet eert...
Bovendien is het zo dat de LaunchPAD tokens vaak behoorlijk boomen. Is het niet direct, dan wel na (komtie) vijf maanden
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Hier 10% winst, ook ongeveer 30 dollar, maar dat wel in drie minuten. Had geen BNB meer dus ook geen HOOK dus daarom maar even wat meegepakt in de beweging omhoog.Slonzo schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:43:
Toch een mooie 1700% winst uit HOOK gesleept.
spoiler:Nog geen USD 30, maar dat klinkt minder cool.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
De zoveelste Bitcoin docu. Deze is inhoudelijk wel sterk en is pas 2 dagen uit. Er zitten 2 oude vertrouwde maxi's in, Andreas Antonopoulos en Dan Held
Oh weet ik niet. Ik vind shills hier vaak best prima, buiten de standaard "DYOR ik heb haast" shills die je hier overigens nauwelijks tegenkomt momenteel. Dus was niet tegen PLU bedoelt.Gelukszoekr schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:33:
[...]
Ik heb niets met of niets tegen PLU, weet er verder weinig van behalve dat er een kaart van is waarmee je kan betalen. Ik maakte gewoon een woordgrapje, zelf ben ik geen maxi hoor. Heb nog rommel zat.
Ik vond aju paraplu gewoon wel geinig..Gelukszoekr schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:33:
[...]
Niet achter elk plusje zit een statement.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik heb jou een plusje gegeven,NeoflexNL schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:28:
[...]
Ik vond aju paraplu gewoon wel geinig..
Niet achter elk plusje zit een statement.
Het is bedoelt als statement!
Dude.YES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:28:
[...]
Ik heb jou een plusje gegeven,
Het is bedoelt als statement!
Mijn respect voor Visca sinds deze spelfout: 📉
Mijn respect voor Visca nadat hij winst maakt na het openen van een door mij gehinte short: 📈
Sorry man. Niet iedereen is perfecdJedi_Pimp schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:33:
[...]
Dude.
Mijn respect voor Visca sinds deze spelfout: 📉
Mijn respect voor Visca nadat hij winst maakt na het openen van een door mij gehinte short: 📈
Ik weet niet waarom, maar bij bedoeld zit er gewoon een kronkel verkeerd in de bovenkamer, dat schrijf ik zonder na te denken al enige tijd verkeerd. Kwam er kortgeleden achter dat ik dat deed en heb me nog niet kunnen aanpassen..
[ Voor 28% gewijzigd door YES op 01-12-2022 16:36 ]
Misschien ben je verbaal sterker. Heb je overwogen om YouTube video's te maken over de Bitcoinprijs? Ik ken nog wel een Nederlander die analyses maakt met wie je wellicht een collab zou kunnen doen. Hij gebruikt indrukwekkende indicatoren en de strekking van de video is altijd zeer duidelijk. Daarnaast heeft hij amper een accent.YES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:34:
[...]
Sorry man. Niet iedereen is perfecd
Ik weet niet waarom, maar bij bedoeld zit er gewoon een kronkel verkeerd in de bovenkamer, dat schrijf ik zonder na te denken al enige tijd verkeerd. Kwam er kortgeleden achter dat ik dat deed en heb me nog niet kunnen aanpassen..
Al gedacht aan bijkopen en dan direct verkopen!Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:38:
Word slapend rijk hier met die verplichte HOOK hodl.
@Kol Nedra welke kleur lambo ga jij nemen?
Oké, je mag ook gewoon zeggen dat je me een lamlul vind hoor. Met die hooggeleerde juristen familie van je.Jedi_Pimp schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:39:
[...]
Misschien ben je verbaal sterker. Heb je overwogen om YouTube video's te maken over de Bitcoinprijs? Ik ken nog wel een Nederlander die analyses maakt met wie je wellicht een collab zou kunnen doen. Hij gebruikt indrukwekkende indicatoren en de strekking van de video is altijd zeer duidelijk. Daarnaast heeft hij amper een accent.
Geen PlanB bashing hier! Ja hij heeft zijn glazenbol een jaartje geleden van de trap laten stuiteren, maar dat kan iedereen overkomen héJedi_Pimp schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:39:
[...]
Misschien ben je verbaal sterker. Heb je overwogen om YouTube video's te maken over de Bitcoinprijs? Ik ken nog wel een Nederlander die analyses maakt met wie je wellicht een collab zou kunnen doen. Hij gebruikt indrukwekkende indicatoren en de strekking van de video is altijd zeer duidelijk. Daarnaast heeft hij amper een accent.
Verwijderd
Bijkopen? Waarvan? Ik weet niet in welke ivoren toren jij bivakkeert, maar ik leef zwaar onder de armoede grens...moshimoshi schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:39:
[...]
Al gedacht aan bijkopen en dan direct verkopen!
Nee, dit is voor mij een principe kwestie.
Als je als exchange met je shitcoin katapult een muntje in het altcoin moeras lanceert dan moet alles gewoon werken zoals het hoort.
Ik vertik het om ook maar een cent volume in deze geitenponzi te steken.
Haha one love niffo.YES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:42:
[...]
Oké, je mag ook gewoon zeggen dat je me een lamlul vind hoor. Met die hooggeleerde juristen familie van je.
Jij bent echt laaggeleid, hij doelde niet op PlanB maar op PlanA87, ook wel bekend als CryptoArnold, het grote maatje van CryptoRoel!Ryderr schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:42:
[...]
Geen PlanB bashing hier! Ja hij heeft zijn glazenbol een jaartje geleden van de trap laten stuiteren, maar dat kan iedereen overkomen hé
Oh mag dat? Lamlul.YES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:42:
[...]
Oké, je mag ook gewoon zeggen dat je me een lamlul vind hoor. Met die hooggeleerde juristen familie van je.
Niffo, die coin ken ik nog niet. Dikke kech?
@Jedi_Pimp mag dat. Jij niet. Report jezelf even aub.
Puhleeze. Wie denk je wie hem iedere avond zijn pils in blik langs brengt in de bosjes onder de brug. En nee de gulpen blijven dicht, ik doe dit puur uit medelijden en liefde voor mij mede cryptofanatiekelingen!YES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:44:
[...]
Jij bent echt laaggeleid, hij doelde niet op PlanB maar op PlanA87, ook wel bekend als CryptoArnold, het grote maatje van CryptoRoel!
FTX: REKT
Alameda: REKT
BlockFi: REKT
Kraken: REKT
Nexo: "HeEJ We HeBbEN ZoNEt CAKE gELiSt jOnGUs, ENjoY"
[ Voor 8% gewijzigd door Slonzo op 01-12-2022 16:51 ]
YES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:47:
[...]
@Jedi_Pimp mag dat. Jij niet. Report jezelf even aub.
:fill(white):strip_exif()/f/image/mM62t95ksLTcK8J4Y55nSzHE.png?f=user_large)
Wat is er mis met kraken dan?Slonzo schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:51:
Bear market 2022:
FTX: REKT
Alameda: REKT
BlockFi: REKT
Kraken: REKT
Nexo: "HeEJ We HeBbEN ZoNEt CAKE gELiSt jOnGUs, ENjoY"
Exact. Beter 30% v d medewerkers dumpen in de winter dan het bedrijf in de problemen brengen. Kraken all the way!
Die mensen + nog eens 30% extra mogen in 2025 zo weer aanschuiven want zijn al ingewerkt. Iedereen heeft pijn in de winter, shit happens
[ Voor 20% gewijzigd door Ryderr op 01-12-2022 16:55 ]
edit: blijkbaar heeft hij al een tijdje een andere job
[ Voor 51% gewijzigd door Skalders op 01-12-2022 17:04 ]
ik dacht aan roze met allemaal DOTjes erop met een leuke sleutelhanger waar een hond op staatVerwijderd schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:38:
Word slapend rijk hier met die verplichte HOOK hodl.
@Kol Nedra welke kleur lambo ga jij nemen?
nothing stops this train
Ik betwijfel of ze tegen die tijd hun fisher price applicatie en processen op orde hebben. Maar hebben ze dat wel kan je nog wel een pompje krijgen.Gelukszoekr schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:03:
[...]
Ik twijfel ook. Ik verwacht wel weer een pump bij de US release straks, en dan maar de meerderheid dumpen. Maar wat dan. Terug naar 5%, 4% of 3%... keuzes. Het betalen van de verzekering, belastingen is toch ook wel grappig.
Een hele hoop ellende.Jedi_Pimp schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:52:
[...]
Leuk man! Wat heb je van je oude vriendin gekregen?
Yes, ze zijn niet zo origineel daarin. Maar hee, weten wat je krijgt is ook wel weer geruststellend
"Hi hi, wat voor cadeautje wil je?"
"Je kent me toch, doe maar iets wat bij me past"
"Okee!"
Hoop ellende voor de deur!
[ Voor 20% gewijzigd door resusaapje op 01-12-2022 17:29 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Komend weekend even een gedichtje in elkaar draaien waar de goedheiligman het mooie nieuws meedeelt aan de kinderen. Zit er ten minste nog iets van waarde in de juten zak maandag.
Wat mij betreft wel de moeite waard hoor: 10 BNB ingezet voor HOOK launchpad, 28.x stuks HOOK ontvangen in ruil voor 0.00959367 BNB = 2,87 USD totale investering. Uiteindelijk HOOK voor 55 USD verkocht. Dus iets meer dan 52 USD winst in ruil voor een paar klikken...mentalozzie schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:58:
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Maar!Taro schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:41:
[...]
Wat mij betreft wel de moeite waard hoor: 10 BNB ingezet voor HOOK launchpad, 28.x stuks HOOK ontvangen in ruil voor 0.00959367 BNB = 2,87 USD totale investering. Uiteindelijk HOOK voor 55 USD verkocht. Dus iets meer dan 52 USD winst in ruil voor een paar klikken...
Als je die 10 BNB nu had verkocht en gekocht op het juiste moment, wat had dat dan opgeleverd?
Ik denk 10 x ($301 - $291) = $100
Graag gedaan!
Ja precies, ben zelf niet zo fan van BNB (rare Chinees) dus heb er maar 1 🤣 voor mij is het niet de moeite laat ik het zo zeggen.Taro schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:41:
[...]
Wat mij betreft wel de moeite waard hoor: 10 BNB ingezet voor HOOK launchpad, 28.x stuks HOOK ontvangen in ruil voor 0.00959367 BNB = 2,87 USD totale investering. Uiteindelijk HOOK voor 55 USD verkocht. Dus iets meer dan 52 USD winst in ruil voor een paar klikken...
Veel is het meteen een dump. Echter zitten er wel pareltjes bij hoor!
The Fed is pivoting. The language starts soft and preps the market. Right on schedule for Q1.
— Charles Edwards (@caprioleio) 30 november 2022
So we have:
- Ultra undervalued Bitcoin
- Leverage completely wiped out
- indications of a changing policy
The stage is set. pic.twitter.com/gQTjSxMXYe
nothing stops this train
Klopt, dat is exact wat ik hier laatst ook al benoemderesusaapje schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:52:
[...]
Maar!
Als je die 10 BNB nu had verkocht en gekocht op het juiste moment, wat had dat dan opgeleverd?
Ik denk 10 x ($301 - $291) = $100
Graag gedaan!
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
nothing stops this train
I' am ready. Schijnbaar moet je geen 70% ALT pf aanhouden voor giga gains want de SEC en andere consorten are a coming. Dus ga maar even fijn richting 30k btc, kan ik tenminste een deel van mijn alts omzetten en iedereen weer vrolijk
@anti elppa Dit moet jou aanspreken
En dan zelf niet doenTaro schreef op donderdag 1 december 2022 @ 18:31:
[...]
Klopt, dat is exact wat ik hier laatst ook al benoemde

Ik heb trouwens wel naar je geluisterd.
Deels
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!