Masstje schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:24:
[...]
Als je ergens random over crypto iets hoort vallen gaat het al snel over xrp en hoe goed deze token wel niet is. Naar mijn gevoel zal het winnen van die rechtszaak echt als n bommetje inslaan op deze gehypte overshilde coin.
Niet vergeten in 10 jaar ging beschikbare aantal van 19 miljard naar boven de 42 miljard, en blijft stijgen (wil dit nu zeggen dat de 60% coins in eigen beheer nu verkocht worden). Klinkt goed toch, amper 58% in handen van enkele happy few die dan nog eens alles kunnen beslissen over het netwerk.
Klinkt als doge en shiba in mijn oren, useless but worth the gamble met een flufje.
Klopt dat de supply flink omhoog is gegaan, echter is de release gelimiteerd en wordt het onverkochte deel weer terug geplaatst in Escrow. (Q3 2022 = 3 miljard XRP uitgegeven en 2,1 miljard weer terug gestort).
Ik ben het met je eens dat XRP nog volop gehyped wordt en alle youtubers die shillen proberen hun boterham ermee te verdienen, net zoals gedaan wordt met ADA, SHIBA, DOGE, LINK etc. etc.
Maar er staat ook onzin in je verhaal.
Ripple heeft tegenwoordig minder dan 50% van de XRP's in handen en het belangrijkste is nog wel dat een meerderheid in Coins je niet meer rechten zou geven op het netwerk
Ze werken met validators en momenteel hebben ze er nog 4 van de 130+ nodes die er zijn.
Dit is geen shill post want ik heb andere shitcoins die veel beter presteren