[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 119 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.104.427 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 710428

moshimoshi schreef op woensdag 23 november 2022 @ 15:44:
[...]

De digitale euro is een ontwikkeling die heel duidelijke maakt waarom je ook bankrekeningen buiten de EU moet hebben.

Het begint met uitkering-euro's alleen maar beschikbaar te maken voor kernzaken zoals eten, huur, verzekeringen, etc en te blokkeren voor gokken, leningen, roken, huisdieren, etc. Maar het eindigt gegarandeerd met een CO2-budget waardoor elke burger in de eurozone klemgezet wordt.

Edit:
Soms denk ik er weleens aan om CO2-certifcaten te gaan kopen voor mijn persoonlijk gebruik de komende drie generaties.
Laat ik nou net in een shitcoin vol met co2 certificaten zitten die /2000 is gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06 10:58
Is dat pokemon nog steeds een ding ja? Wel een top vondst dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:58
iBasch schreef op woensdag 23 november 2022 @ 16:05:
[...]

In de normale Kraken app, niet Kraken Pro. En dan een coin kopen, Order type veranderen van Buy now naar Recurring.
Oei, laat dat nou de dure variant zijn mbt fees.
ik zou er ver van weg blijven! lekker zelf een market buy doen wanneer je die dca wilt uitvoeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-06 22:26
Je krijgt er alleen niet zo heel veel voor :X
Ik had mij laatst dus ook al wat rijker gerekend :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EqjP0aP2V3urC0qJXZzhAXCVyyA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SFZNhQ6UxagUTUqVrZjmiRHo.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8PU6tDIQ7m5M7s-s-I-zwyH-9jQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I5xwOXPjspHlglZzyZwM0zcT.jpg?f=user_large

Wen moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirure1984
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-05 08:49
zwembroek schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 07:41:
[...]

Jongens jongens jongens wat een fud rondom Polkadot allemaal. Dat CEO verhaal is al oud nieuws en je kan het op zoveel manieren uitleggen. Ik geloof heilig in Dotsama. Ik volg veel insiders en Polkadot is spring levend. Er is enorm veel developer activiteit. Maar het lijkt wel de nieuwe trend hier om Polkadot te bashen. Weet je ik kan ook niet garanderen dat Polkadot een rol van betekenis gaat spelen in de volgende bull. Maar wat ik wel weet dat er enorm gebouwd wordt aan een prachtig web3 netwerk met xcm interoperabiliteit. Sommige parachains zijn zeer actief en sluiten grote deals zoals astar met de Japanse overheid en het grootste multimedia bedrijf van Japan. EWT met Shell, wef, BlackRock, en een hele shitload aan tripple A bedrijven. Ik zie de Dotsama toekomst met veel vertrouwen tegemoet.
KILT mag je ook toevoegen ;) aan het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:04

Coldcat

HODL

Ngangatar schreef op woensdag 23 november 2022 @ 15:07:
Voor de liefhebbers van Kraken, de liefhebbers van DCA (de @Gelukszoekr versie) of voor de liefhebbers van allebei:

Auto Invest op Kraken!

[Afbeelding]
Geweldig dit heb ik echt nodig *O* *O* Nooit meer naar die DCA munt omkijken.

Alleen jammer dat je instant buy fees betaald. Dat is dus 1.5%? -O-

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-06 11:06
Ngangatar schreef op woensdag 23 november 2022 @ 15:07:
Voor de liefhebbers van Kraken, de liefhebbers van DCA (de @Gelukszoekr versie) of voor de liefhebbers van allebei:

Auto Invest op Kraken!

[Afbeelding]
Kraken snapt duidelijk onze definitie van DCA niet: naar onze tijd en naar onze op dat moment(maximaal 1 uur) beste glimmer-munt. Hier doen we zaken op basis van emotie, en als je dat niet begrijpt dan is het tijd voor een ander forum en andere Exchange.

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:43
Wie verwacht er nog iets van de fed vanavond rond 20:00?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
r6aw schreef op woensdag 23 november 2022 @ 17:00:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bIj2sB02XTPXOxbvKBS4GLfIW1s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/syhUkySnUuYd93KeAotSbyeh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yAS2Po1l5cwvGaVuxRy1CVjnHc0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BfJLENzZsDHIeFQG5q73CBpV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 09:32
r6aw schreef op woensdag 23 november 2022 @ 17:00:
Een dump?
Capo verwoordt het ook wel mooi:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3i8KFnsMgJbOxdrguZ2nn0k9U7I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/M6EbBYHjopncycZRG2BxzWMP.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Laatst online: 10:50
Kol Nedra schreef op woensdag 23 november 2022 @ 16:38:
[...]

Oei, laat dat nou de dure variant zijn mbt fees.
ik zou er ver van weg blijven! lekker zelf een market buy doen wanneer je die dca wilt uitvoeren
Ah ja, kak. Dan misschien toch de variant waarbij je alvast meerdere orders klaar zet, alleen kan dat weer niet met market orders. Dus dan misschien limit orders met de maximale prijs die je kwijt zou willen zijn, bijv. 30.000?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Xcl2g9V.png

O-)

Edit: Oh ja nevermind, relative to market price in % is een optie.

[ Voor 5% gewijzigd door iBasch op 23-11-2022 17:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06-06 09:37
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen maar dit is toch prachtig nieuws. Het perfecte moment om SBF te volgen.
Apple is close to a deal for the book rights to Michael Lewis' story about the fall of entrepreneur Sam Bankman-Fried and his cryptocurrency trading platform FTX, reports Deadline.

The author of Moneyball, The Big Short, and The Blind Side spent six months will Bankman-Fried before his crypto exchange collapsed earlier this month.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 15:11
Heeft een van jullie zich weleens verdiept in de Chrome Darker extensie voor Bitvavo? Ik werd er door de Bitvavo chat op gewezen, maar zie het niet zo zitten om 3rd party extensies te installeren die specifiek voor een handelsplatform gemaakt zijn...

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zDSAKEbvmBJgmS7aQx4iZn08TTQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kjE6CQjhzOsVlSiDvA8vfadl.jpg?f=user_large

Hoe ik mij voel vandaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Don Guacamole schreef op woensdag 23 november 2022 @ 17:07:
[...]

Een dump?
Capo verwoordt het ook wel mooi:

[Afbeelding]
De ultieme sale. Ik ben ready. Bitcoin en nog twee alt coins.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
coelho schreef op woensdag 23 november 2022 @ 17:34:
Heeft een van jullie zich weleens verdiept in de Chrome Darker extensie voor Bitvavo? Ik werd er door de Bitvavo chat op gewezen, maar zie het niet zo zitten om 3rd party extensies te installeren die specifiek voor een handelsplatform gemaakt zijn...
Beiden moet je eigenlijk niet willen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:33
coelho schreef op woensdag 23 november 2022 @ 17:34:
Klinkt als een goede scam (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Waarom? Ik vind het een prachtige extensie. Ik hoefde maar een keer mijn seed phrase in te voeren. Werkt fantastisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
zwembroek schreef op woensdag 23 november 2022 @ 18:07:
[...]

Waarom? Ik vind het een prachtige extensie. Ik hoefde maar een keer mijn seed phrase in te voeren. Werkt fantastisch.
Als ze dan ook meteen alle transacties voor je uitvoeren dan scheelt dat wel wat tijd inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Laatst alts ingeslagen, natuurlijk veelste duur.. sta op het moment op -45%

Zo te lezen hier en daar zijn er nog genoeg signalen dat we lager kunnen gaan

Nu zit ik in dubio of verkopen met verlies en andere alts inslaan of meer terugkopen voor een lagere prijs of simpelweg hodlen.

Benieuwd naar jullie aanpak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Nopheros schreef op woensdag 23 november 2022 @ 18:09:
[...]

Als ze dan ook meteen alle transacties voor je uitvoeren dan scheelt dat wel wat tijd inderdaad.
Precies! Volledige ontzorging.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Pinsa schreef op woensdag 23 november 2022 @ 18:10:

Nu zit ik in dubio of verkopen met verlies en andere alts inslaan of meer terugkopen voor een lagere prijs of simpelweg hodlen.

Buy high sell low. Laatst ook nog gedaan. Alles voor de slowchat punten. Mag ook niet te ver achter @Pelox eindigen.

Maar verkopen en dan in een andere alt stoppen krijg je wel bonus punten voor.

[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 23-11-2022 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
Gebruik Bitvavo alleen om het direct naar mijn ledger te sturen 🤣 ga denk wel eens kijken voor een Exchange met lagere fees en IDeal accepteert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
mentalozzie schreef op woensdag 23 november 2022 @ 18:18:
Gebruik Bitvavo alleen om het direct naar mijn ledger te sturen 🤣 ga denk wel eens kijken voor een Exchange met lagere fees en IDeal accepteert
Kraken met SEPA of instant SEPA
de fees zijn zeer cheap: 0.00001 BTC

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ryderr
Pinsa schreef op woensdag 23 november 2022 @ 18:10:

Je maakt een grapje toch... dit forum heeft je teveel beïnvloed: hodl tot volgende bull en dca om ook gak netjes richting bodem te krijgen. Sommige alts sterven af, en de overige brengen je rijkdom. Verkopen met verlies, ooit ook gedaan, never again. Dan maar liever 0, maar overgeven doen we niet aan!

En natuurlijk, ik weet niet welke coins je hebt gekozen, maar ik blijf erbij, hodl. Enkele van mij zitten op eerste aankoop dik -90%, en laatste aankopen +10%. GAK wordt steeds beter en als die t*,ringdikke tech de volgende bullrun 50% doet van de vorige bull ath kan ik er in ieder geval enkele wasmachines van kopen qua winst(welk merk zeg ik niet, want boormachine enzovoort, ook hier geleerd). Weg doen met verlies is set in stone, en doe ik persoonlijk niet meer aan. Voorbeeld: ik heb NANO afgelopen half jaar in pepernoten zakken ingeslagen(ja succes met die code allen), en dat staat mooi in de plus met deze pumperdumper maar zie ik volgende bull ook de €5 wel breken. En dan heb ik ook nog GRT pareltje, was ik tijdens de vorige bull al in het handelen en niet alles tijdig verkocht, dus gak van €.31, oftewel zwaar in de min. Maar he, nu verkopen is definitief verlies, en elke maand paar taaitaaipoppen(happy hunting) erbij DCA'en geeft nog hoop

[ Voor 39% gewijzigd door Ryderr op 23-11-2022 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 11:47
coinbase heeft ideal maar weet zo niet wat de fees zijn

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bart-sss
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18-05 08:50
Ik gebruik al een hele tijd Bitonic om het vanuit daar rechtsreeks naar mij Ledger te sturen. Dik tevreden over. Elke maand via daar dca en er niet meer naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Ryderr schreef op woensdag 23 november 2022 @ 18:27:
[...]

Je maakt een grapje toch... dit forum heeft je teveel beïnvloed: hodl tot volgende bull en dca om ook gak netjes richting bodem te krijgen. Sommige alts sterven af, en de overige brengen je rijkdom. Verkopen met verlies, ooit ook gedaan, never again. Dan maar liever 0, maar overgeven doen we niet aan!

En natuurlijk, ik weet niet welke coins je hebt gekozen, maar ik blijf erbij, hodl. Enkele van mij zitten op eerste aankoop dik -90%, en laatste aankopen +10%. GAK wordt steeds beter en als die t*,ringdikke tech de volgende bullrun 50% doet van de vorige bull ath kan ik er in ieder geval enkele wasmachines van kopen qua winst(welk merk zeg ik niet, want boormachine enzovoort, ook hier geleerd). Weg doen met verlies is set in stone, en doe ik persoonlijk niet meer aan. Voorbeeld: ik heb NANO afgelopen half jaar in pepernoten zakken ingeslagen(ja succes met die code allen), en dat staat mooi in de plus met deze pumperdumper maar zie ik volgende bull ook de €5 wel breken. En dan heb ik ook nog GRT pareltje, was ik tijdens de vorige bull al in het handelen en niet alles tijdig verkocht, dus gak van €.31, oftewel zwaar in de min. Maar he, nu verkopen is definitief verlies, en elke maand paar taaitaaipoppen(happy hunting) erbij DCA'en geeft nog hoop
Ik had het niet over een Eth maar meer over een Luna.. Met een pump meegegaan en toen de boot in gegaan, maar we zullen zien, soms kunne deze shitcoins ons verbazen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
Pinsa schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:06:
[...]

Ik had het niet over een Eth maar meer over een Luna.. Met een pump meegegaan en toen de boot in gegaan, maar we zullen zien, soms kunne deze shitcoins ons verbazen :)
LUNA ja lastig... toen de.bende instorte dacht ik weet je wat, op 2.49 zet k een koop order. Rara, geraakt, fantastisch! Toen 12 uur later 0.0000000000000012. Ik heb het afgeschreven mja weg doen, no way. Dood of de ......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:57
Ryderr schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:10:
[...]

LUNA ja lastig... toen de.bende instorte dacht ik weet je wat, op 2.49 zet k een koop order. Rara, geraakt, fantastisch! Toen 12 uur later 0.0000000000000012. Ik heb het afgeschreven mja weg doen, no way. Dood of de ......
Deze bedoel je.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OvwY3EtYB2x1WXU-ZW750C2Jkfc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LiUf9jBhHh3byt7BZcUVY99h.jpg?f=user_large

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Ryderr schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:10:
[...]

Tnx man! Denk dat ik maar ga holden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
Pinsa schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:20:
[...]

Tnx man! Denk dat ik maar ga holden :)
Tja kan inderdaad twee kanten op. Mijn allereerst aankoop ooit was VERGE. Dat was 01-2018, collega ging wild op die magische internet munten en geld klapte over de plinten daar, Litebit had een account stop door de enorme vraag dus in die maand heb ik hem maar €250 aan VERGE laten kopen op zijn account. Geloof dat de prijs toen €.21 ofzo per stuk was, en €2 was incoming. Nou nou, ik heb een hoop verjaardagen met tegenzin toch maar doorgezet en uiteindelijk overleefd, VERGE was er GEEN van. Andere kant van het ALT verhaal, ik heb in hetzelfde jaar foeiveel DOGE opgekocht op 0.002 en 0.003 maar ook dagen na Elons aller eerste tweet gedumpt tussen 0.009 en 0.015. Dikke winsten toch, en dikke gemiste gains erna... Je hebt gekocht, zet je sell limit order, en hopelijk kunje die ponzi aan je buurman kwijt over paar jaar met winst. Army Of One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-06 22:06
Ik begrijp echt niet waarom mensen perse iDEAL willen gebruiken op kleine slome exchanges terwijl er genoeg exchanges zijn met méér liquiditeit, lage fees én stabiliteit tijdens hevige koers fluctuaties waarvoor je alleen maar SEPA hoeft te gebruiken.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
shovelhead1340 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:39:
[...]

Ik begrijp echt niet waarom mensen perse iDEAL willen gebruiken op kleine slome exchanges terwijl er genoeg exchanges zijn met méér liquiditeit, lage fees én stabiliteit tijdens hevige koers fluctuaties waarvoor je alleen maar SEPA hoeft te gebruiken.
Ik vind het raar dat jij dat niet snapt. Misschien heb je een andere tactiek. Maar veel mensen willen toeslaan als de markt even in elkaar pleurt. Dan is een sepa gewoon te langdurig. En niemand wil zijn fiat op een exchange houden tegenwoordig met die rare fratsen.

Toen Binance geen iDeal meer had was ook de dag dat ik niks meer kocht. Vond al het andere te omslachtig en geloofde het wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
mannowlahn schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:46:
[...]

Ik vind het raar dat jij dat niet snapt. Misschien heb je een andere tactiek. Maar veel mensen willen toeslaan als de markt even in elkaar pleurt. Dan is een sepa gewoon te langdurig. En niemand wil zijn fiat op een exchange houden tegenwoordig met die rare fratsen.

Toen Binance geen iDeal meer had was ook de dag dat ik niks meer kocht. Vond al het andere te omslachtig en geloofde het wel een beetje.
SEPA is op veel exchanges tegenwoordig bijna instant, volgens mij duurde het de laatste keer 5 minuten via kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
Nopheros schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:48:
[...]

SEPA is op veel exchanges tegenwoordig bijna instant, volgens mij duurde het de laatste keer 5 minuten via kraken.
Ik ga Kraken eens proberen met SEPA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:00

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FSF1k83Jm5jDyaEiE0C8pKhS6Z4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bwetsaE2rvqYQYMD8z87OREz.jpg?f=fotoalbum_large

Het gaat gebeuren mensen, CBDC introductie door onze technocraten.
Snel satjes kopen voordat het straks onmogelijk wordt gemaakt omdat iedere transactie zichtbaar is en tegen te houden gaat zijn.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
[...]

Afgelopen keer in het weekend was dat dus niet zo. Met iDeal had ik de beste ervaringen, sepa voelt vaak als mosterd na de maaltijd. Maar als je periodiek dca doet is dat natuurlijk een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Vis schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:58:
[Afbeelding]

Het gaat gebeuren mensen, CBDC introductie door onze technocraten.
Snel satjes kopen voordat het straks onmogelijk wordt gemaakt omdat iedere transactie zichtbaar is en tegen te houden gaat zijn.
Precies, btc is lekker anoniem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
Mooon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

mannowlahn schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:05:
[...]

Precies, btc is lekker anoniem.
Niet anoniem, wel pseudoniem.

Liever dat dan restricties op wat je mag en niet mag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 00:12
Die digitale euro komt er toch wel, daar gaan wij hier helemaal niks aan veranderen helaas

Het is te hopen dat die zooi maar flink mag falen..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Hallo allemaal,

Ik koop graag groene dildo's voor mijn vrouw via aliexpress. Nu ben ik bang dat dit naar voren komt in mijn sociale krediet dossier door de introductie van de CBDC. Dan kan mijn werkgever mijn loon van storten tot uitgeven compleet volgen en als ik dan om salarisverhoging vraag gaat hij grapjes maken daarover.

Kan iemand met slowchat vaardigheden misschien een brief sturen naar Lagarde om te smeken of ze niet een El-Salvadortje willen doen?

Dan kan ik misschien weer redelijk anoniem online harddrugs kopen, net als vroeger op Silk Road. Dat zou wel gaaf zijn want voor 1 Bitcoin koop je heel wat vandaag de dag.

Groetjes, Henk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ivm een FED meeting om 20:00. Gewoon negeren, daalt wel weer...

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 20:34
shovelhead1340 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:39:
[...]

Ideal Bitvavo gratis/ Ideal Coinbase 0.15 cent /Kraken Plaid gratis/ Coinbase Pro Instant Sepa gratis...
Mogelijkheden genoeg, en met bovenstaande binnen paar minuten op account... ;) Betreffende fees daargelaten, ieder zijn eigen meug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
Taro schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:18:
[...]

Ivm een FED meeting om 20:00. Gewoon negeren, daalt wel weer...
Nog wat goed nieuws om de koers wat te blijven pumpen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:08
NeoflexNL schreef op woensdag 23 november 2022 @ 13:39:
Leuke cryptocast vanochtend bij BNR, waarin Bert Slagter, die ik sowieso graag mag horen praten, het recent verschenen stuk van de DNB afbrandt.
Nog bedankt voor de tip. Lekker inhoudelijk DNB afbranden is altijd top
https://www.bnr.nl/podcas...napt-te-weinig-van-crypto

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
IDEAL is gratis bij Bitvavo
SEPA is gratis bij Kraken

Het kopen is wel een stukje duurder bij Kraker dan bij Bitvavo
De Withdraw is weer een stuk goedkoper bij Kraker dan bij Bitvavo.

Of het veel uitmaak volgens mij niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcoin
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
Welke portfolio apps gebruiken jullie die de API van Bybit ondersteund?

De Delta app die ik voorheen gebruikte was erg fijn, maar deze ondersteund de Bybit exchange niet. Of is dat op de ene of andere manier te omzeilen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:56
mentalozzie schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:25:
IDEAL is gratis bij Bitvavo
SEPA is gratis bij Kraken

Het kopen is wel een stukje duurder bij Kraker dan bij Bitvavo
De Withdraw is weer een stuk goedkoper bij Kraker dan bij Bitvavo.
Ach, nu de BTC overal in de ramsj ligt en alle ondernemers het moeilijk hebben koop ik graag lokaal.
Zeker met die energiekosten, en Bitcoin gebruikt nogal veel energie.

Als er dan toch een YUP een A3 moet kopen van mijn knaken, dan maar iemand om de hoek.

#SupportYourLocals!

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
MrMrq schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:38:
[...]

Ach, nu de BTC overal in de ramsj ligt en alle ondernemers het moeilijk hebben koop ik graag lokaal.
Zeker met die energiekosten, en Bitcoin gebruikt nogal veel energie.

Als er dan toch een YUP een A3 moet kopen van mijn knaken, dan maar iemand om de hoek.

#SupportYourLocals!
Haha goed bezig kerel.
Koop ook al jaren boeken uit de lokale boekwinkel hier.

Heb de reclame van Bitvavo al een tijdje niet meer op tv gezien trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
r6aw schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:23:
[...]

Nog wat goed nieuws om de koers wat te blijven pumpen?
De notulen van afgelopen vergadering wordt vrij gegeven. Inhoud is in grote lijnen dus al bekend.

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
[...]

Instant SEPA vanaf ING werkt bij mij helaas niet bij Kraken. ING zegt dan Sorry, er gaat iets mis. Dan gebruik ik de gewone SEPA, werkt de overschrijving wel maar duurt het gewoon alsnog een dag. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
iBasch schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:49:
[...]

Instant SEPA vanaf ING werkt bij mij helaas niet bij Kraken. ING zegt dan Sorry, er gaat iets mis. Dan gebruik ik de gewone SEPA, werkt de overschrijving wel maar duurt het gewoon alsnog een dag. :/
Kan haast niet missen dat er een manuele check gebruikt wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:19

knakworst

Get more sats!

Link strong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Dus, volgende week weer shitcoin casino met hooked op binance.
Heeft iemand al gekeken of dit echt de nieuwe parel is?

De laatste, GMT, had ik keurig na launch direct verkocht, ging daarna nog even x20.. dit had je per bnb meer dan 100 piek opgeleverd als je m had laten staan.
Ik denk dus dat ik deze zelf maar even een maandje laat rijpen. Web3 Gamified Social Learning Platform klinkt als dikke tech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Zat even naar link te kijken, heeft vorige bull ruim 50 aangetikt, kwam in de bear daarvoor vanaf 0,19..

Als die toch komende bull iets vergelijkbaars zou doen zou je toch je schoonmoeder en alles verpatsen en vol in link gaan??!!

Waren resultaten uit het verleden maar garanties voor de toekomst..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Don Guacamole Je verdient vaak meer door je BNB te verkopen vlak voordat de coin beschikbaar komt, dan door de coin zelf aan te houden en tegelijkertijd de BNB dump mee te pakken.

Kort door de bocht: BNB steeg vandaag 30 USD na de aankondiging, dat is >10%. Als je BNB verkoopt voor de dump die rondom de launch volgt en je koopt in die dump BNB terug, dan levert je dat op termijn meer op omdat BNB vs BTC over het algemeen zeer goed presteert.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Taro schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:08:
@Don Guacamole Je verdient vaak meer door je BNB te verkopen vlak voordat de coin beschikbaar komt, dan door de coin zelf aan te houden en tegelijkertijd de BNB dump mee te pakken.

Kort door de bocht: BNB steeg vandaag 30 USD na de aankondiging, dat is >10%. Als je BNB verkoopt voor de dump die rondom de launch volgt en je koopt in die dump BNB terug, dan levert je dat op termijn meer op omdat BNB vs BTC over het algemeen zeer goed presteert.
Ja, dat heb ik inderdaad vorig jaar ook een aantal keer gezien, ben benieuwd of dat dit keer ook zo is, zal er eens over denken.
Thanks voor de tip. 👊🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[...]

Instant SEPA vanaf ING werkt bij mij helaas niet bij Kraken. ING zegt dan Sorry, er gaat iets mis.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V0CnYtcctDDh4aenzZQta0oCkws=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/nAA387UpwEf6exMTZV1jVSM2.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
[...]

Heb je bij Kraken al Plaid geprobeerd? Soort van iDeal wat ook met Nederlandse banken werkt.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Cathie Wood sticks by bitcoin price target of $1 million per token
Alleen geen jaartal zoals @BTC100K2021

https://finance.yahoo.com...coin-price-164348255.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
voor Kraken gebruik ik ClearJunction, staat op werkdagen ~2 uur op
instant SEPA 1x fout gegaan dus doe het via een manuele overschrijving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dankzij de FED die waarschijnlijk een slowdown gaat doen in de renteverhogingen is de euro bezig met een opmars ten opzichte van de dollar. 1,04 al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 00:12
Probeert al meerdere keren uit een neerwaarts kanaal van 2 jaar lang te breken.. mocht dat lukken is het hier in huis wel een feest 😜

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

sjorremans schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:50:
[...]

Probeert al meerdere keren uit een neerwaarts kanaal van 2 jaar lang te breken.. mocht dat lukken is het hier in huis wel een feest 😜
Het ziet er heel erg goed uit allemaal. Komt binnenkort eindelijk ook eens die staking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
sjorremans schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:50:
[...]

Op welk punt zou link eventueel uitbreken? Ik zie deze lijntjes niet namelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
|:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nopheros schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:55:
[...]

Op welk punt zou link eventueel uitbreken? Ik zie deze lijntjes niet namelijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v3auya1jslWhSO_gFEtH_hrqNyw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QBbcDER2QblvGYZsrBFDTAew.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Hoe kan het dat die gast niet al lang en breed is opgepakt en achter de tralies zit te rotten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08-06 22:44

NeoflexNL

Forever young

Je zou toch verwachten dat ie tegenwoordig alleen nog maar met z'n advocaat mag praten..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
SBF is oud nieuws...

Het nieuws van morgen is; Genesis huurt "bankruptcy avoidance specialists from investment bank Moelis & Co". in om te helpen...

https://www.coindesk.com/...ss&utm_campaign=headlines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Eens, ziet er inderdaad positief uit d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Het is wel dapper trouwens, je zou toch denken dat tenminste één van de gedupeerden er ook naar toe zal gaan met een boormachine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:08:
[...]

SBF is oud nieuws...

Het nieuws van morgen is; Genesis huurt "bankruptcy avoidance specialists from investment bank Moelis & Co". in om te helpen...

https://www.coindesk.com/...ss&utm_campaign=headlines
Als dit faillissement kan worden voorkomen plus een hike van 50 basispunten in december zal de bodem inluiden denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:56
zwembroek schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:22:
[...]

Als dit faillissement kan worden voorkomen plus een hike van 50 basispunten in december zal de bodem inluiden denk ik.
And then we make billions and….

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Minstens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
SOL sell ordertjes gehit @Slux?

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-06 18:07
[...]

Heel stom, maar probeer Plaid eens tijdens Nederlandse kantooruren. Heb al vaker gemerkt dat de ING daarbuiten moeite heeft met Plaid en die melding geeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:02
zwembroek schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:22:
[...]

Ik ben geen gelovig man, maar het einde van Genesis zou symbolisch wel een mooie start zijn voor de volgende Bull

• Kol Nedra
happy fiat airdrop day *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
One more day.... darn it

[ Voor 8% gewijzigd door Ryderr op 24-11-2022 07:48 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mentalozzie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hRszw9Q3kS3nzOBOZ8gg2AAbkkc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bMS0h2dbrSbhXRiPXHjpJbD8.jpg?f=fotoalbum_large

Steeds minder Bitcoin op Exchanges. Toch nog iets positief van het FTX verhaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iBasch
Ray_ schreef op donderdag 24 november 2022 @ 06:35:
[...]

Heel stom, maar probeer Plaid eens tijdens Nederlandse kantooruren. Heb al vaker gemerkt dat de ING daarbuiten moeite heeft met Plaid en die melding geeft.
Als ik kies voor de Instant SEPA optie dan staat er POWERED BY Plaid. Dus dan hebben we het over dezelfde methode, toch? :P

Via de website werd ik doorgestuurd naar de ING website, via de mobiele app werd direct de ING app geopend. In beide gevallen lukte het niet. Het was ook daadwerkelijk tijdens kantooruren overigens, als dat nog uitmaakt.

@Kol Nedra Met de gewone SEPA optie ging het inderdaad naar het adres van Clear Junction zie ik. Gisteren zo tussen 16:00 en 17:00 uitgevoerd, eens kijken of het in ieder geval deze ochtend binnen is :9

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
mentalozzie schreef op donderdag 24 november 2022 @ 08:23:
[Afbeelding]

Steeds minder Bitcoin op Exchanges. Toch nog iets positief van het FTX verhaal?
Is de BTC balance gedaald omdat mensen hun BTC van de exchange gehaald hebben of dat ze verdwenen zijn van de exchange :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
moshimoshi schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:15:
[...]

Is de BTC balance gedaald omdat mensen hun BTC van de exchange gehaald hebben of dat ze verdwenen zijn van de exchange :+
Ja

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek

Afbeeldingslocatie: https://thumbs.gfycat.com/AppropriateRingedBasilisk-size_restricted.gif

[ Voor 37% gewijzigd door zwembroek op 24-11-2022 09:46 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Zo morgen komen ze hier om de spouw vol te blubberen met 1 of t ander gerecycled glas.

Dit is toch niet normaal.

Spouwisolatie kosten 1 ETH ( om het een beetje ontopic te houden. )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u57bdG-4x1U-hOi1lx7QG9eagT0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zY3ubpxCMT7yoj4aF54wrUt4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flessuh
  • Laatst online: 08-06 22:55

flessuh

Set sail for fail!

Skrunsies schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:04:
Zo morgen komen ze hier om de spouw vol te blubberen met 1 of t ander gerecycled glas.

[Afbeelding]
Bitcoin miner draaien, verbruik je minder gas voor verwarming :+

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!

[Afbeelding]
Niet normaal toch.

Als ik het red met mijn voorraadje dan stook ik met een beetje geluk de complete winter mijn huisje warm voor 0.35 ETH 8)7

Exclusief aanleg van rookkanaal en kachel natuurlijk, maargoed met huidige prijzen is dat binnen een paar jaar terugverdiend.

Bizarre tijden.

• Waah
  • Laatst online: 09:18
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:13:
[...]

Niet normaal toch.

Als ik het red met mijn voorraadje dan stook ik met een beetje geluk de complete winter mijn huisje warm voor 0.35 ETH 8)7

Exclusief aanleg van rookkanaal en kachel natuurlijk, maargoed met huidige prijzen is dat binnen een paar jaar terugverdiend.

Bizarre tijden.
Nog wel :+ Familie wilde nieuw hout bestellen. Waar ze eerst €35/m³ betaalde, is dat nu €400/m³. O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
Waah schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:18:
[...]

Nog wel :+ Familie wilde nieuw hout bestellen. Waar ze eerst €35/m³ betaalde, is dat nu €400/m³. O-)
Dat is pas volgend jaar, en dan staat Bitcoin zo hoog dat hout prijzen niet meer uitmaken :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:33

[Afbeelding]
Niet normaal hé.
Hier zitten we in een A++ EPC0.2 nieuwbouwwoning en alsnog zitten we op de 10+ euro per dag aan elektra kosten 8)7. Oké thermostaat staat op 21,5 gr. maar alsnog lol.

Mensen met een openhaard zitten er letterlijk en figuurlijk warmpjes bij dit jaar

[ Voor 5% gewijzigd door PHPResource op 24-11-2022 10:22 ]

• Biohazzard21
  • Laatst online: 08-06 20:51
PHPResource schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:21:
[...]

Niet normaal hé.
Hier zitten we in een A++ EPC0.2 nieuwbouwwoning en alsnog zitten we op de 10+ euro per dag aan elektra kosten 8)7. Oké thermostaat staat op 21,5 gr. maar alsnog lol.

Mensen met een openhaard zitten er letterlijk en figuurlijk warmpjes bij dit jaar
21.5 ? koekoek 8)7

• Waah
PHPResource schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:21:
[...]

Niet normaal hé.

Jaren 70 huis zonder vloerisolatie, verder wel geisoleerd (behalve de bijkeuken, daar is het 8 graden :+ ) en ik ben 10kWh per dag kwijt aan electra om te verwarmen O-)

• flessuh
  • Laatst online: 08-06 22:55

flessuh

Set sail for fail!

Als onze energie wat minder met gas opgewekt zou worden dus minder zou stijgen door een hoge gasprijs was een BTC miner als verwarming nog wel serieus interessant geweest. Volgens mij was er ooit ook een bedrijf die dat als product wilde verkopen (maar niet gehaald)

Tuurlijk, het is nog steeds een COP van <1 tov een warmtepomp maar toch :P

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
De airco staat hier ook op 21,5 ingesteld O-) maar dan is het 20,5 meestal.

met 15ct/kWh kan ik nog lekker stoken O-)

Kan ik mooi sparen om die dip te kopen :+
* Waah pakt de glazen bol om de bodem te bekijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Waah schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:18:
[...]

Ik heb €400 betaald voor een ton pellets, zelfde partij zou me nu €800 kosten. Maar ik vermoed dat richting de zomer die prijzen nog wel afkoelen.

Mocht dat niet het geval zijn dan wordt het duurder stoken, maar nog steeds wel betaalbaar.

Tevens laat ik volgende zomer de betonvloer opspuiten en wordt er hier ook een airco geïnstalleerd.

Dan kan ik volgende winter verwarmen met gas, elektriciteit en pellets in een beter geïsoleerde woonkamer en zal het allemaal wel goedkomen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waah
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:28:
[...]

Ik heb €400 betaald voor een ton pellets, zelfde partij zou me nu €800 kosten. Maar ik vermoed dat richting de zomer die prijzen nog wel afkoelen.

Mocht dat niet het geval zijn dan wordt het duurder stoken, maar nog steeds wel betaalbaar.

Tevens laat ik volgende zomer de betonvloer opspuiten en wordt er hier ook een airco geïnstalleerd.

Dan kan ik volgende winter verwarmen met gas, elektriciteit en pellets in een beter geïsoleerde woonkamer en zal het allemaal wel goedkomen.
ah pellets, ik dacht aan een ouderwetse houtkachel O-)
Airco kan ik aanraden! Vind het echt chill in de zomer, en lekker warm in de winter.
Als ik enkel de woonkamer verwarm neemt die momenteel 180w. Dan heb je het over ~4,5kWh per dag voor de woonkamer _/-\o_
Pagina: 1 ... 119 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!