Leasen van je staking?Het Fantoom schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 17:06:
[...]
Waar betaal je die Lambo dan van als je nooit verkoopt?
Gewoon met minder genoegen nemen.Het Fantoom schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 17:06:
[...]
Waar betaal je die Lambo dan van als je nooit verkoopt?
:strip_exif()/f/image/ZGRBolIlE5EbB05BJamtkrYE.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/tTPocygIJ3XRKfOEhexjN60o.gif?f=user_large)
Edit: spot de sc chat leden
Hodler is iig @anti elppa
Buy high sell low @Pelox
Bear whale @Gelukszoekr
Leverage trader @CryptoArnold
Lunatic @YES
[ Voor 31% gewijzigd door Darrell op 22-11-2022 18:41 ]
Een LTC hoort ook in de top 10 altijd al gestaan ook alleen de laatste run niet, een link hmmm met die intro van ze toen heb ik mijn twijfels, het is niet mijn muntje, maar beter dan de meeste meuk wat nu in de top 10 staat.Kol Nedra schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 16:45:
zal me niks verbazen als LTC en LINK beide als een jecko naar de top 10 gaat......waarom? SOL is geen dikke tech, DOT is........ 👀
Bull market is coming
https://shop.postnl.nl/we...ness_v-TweakersNieuwsblok
https://shop.postnl.nl/we...ness_v-TweakersNieuwsblok
55 euro goud voor 500 euro. Daar kan lastig 90% vanaf, valt me wat tegen voor een investering.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Wat als t n stoomboot is?YES schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 16:24:
[...]
Duidelijk boat missing moves te zien. De boot wordt gevormd, de vraag is wie er aan boord zijn, uiteraard voorzien een huzarenstukje op TA gebied, een tekening:
[Afbeelding]
Ik lul ook zomaar wat
Nu maar hopen dat ze die functie om je 32 ETH daadwerkelijk weer te kunnen unstaken snel ontwikkelen.Gelukszoekr schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 14:31:
[...]
Het is ook longterm ETH vastzetten. Ook de rewards kan je niet direct bij. De APR hoeft ook niet zo hoog te zijn, ik denk dat ETH bij een volgende bullrun die $5k ook wel weer gaat aantikken. En dan is die $24k ineens (32 * $5000) 160k
Je moet in elk geval vertrouwen hebben in Ethereum, en het moet goed voelen. Ik ben altijd wel aangetrokken door dit soort big-bets. Maar het is alleen mogelijk als de boel nog wat verder dipt, en dan nog is het alle funds bij elkaar schrapen.
Vind het werkelijk onbegrijpelijk dat een dergelijke must have niet beschikbaar is.
Is een lunatic en aanhanger van Luna? Als dat zo is klopt die in ieder geval niet, ik ben tot nu toe gewoon tussen alle scams en omvallende dingen heen geglipt, wel puur geluk overigensDarrell schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 17:47:
[Afbeelding]
Edit: spot de sc chat leden
Hodler is iig @anti elppa
Buy high sell low @Pelox
Bear whale @Gelukszoekr
Leverage trader @CryptoArnold
Lunatic @YES
BREAKING‼️ - U.S. Senators urge Fidelity to stop offering #Bitcoin to customers following FTX collapse - Decrypt
— Bitcoin Archive (@BTC_Archive) 21 november 2022
FTX is NOT #Bitcoin 🤦♂️
Je kunt gewoon gebruik maken van bijvoorbeeld Lido of Rocketpool, waardoor je stETH of rETH krijgt. Hierdoor kun je in feite op elk gewenst moment uitstappen.paul-s83 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 18:33:
[...]
Nu maar hopen dat ze die functie om je 32 ETH daadwerkelijk weer te kunnen unstaken snel ontwikkelen.
Vind het werkelijk onbegrijpelijk dat een dergelijke must have niet beschikbaar is.
Het draaien van je eigen Ethereum Node is ook niet iets om lichtzinnig over te beslissen. Je moet dan wel daadwerkelijk geloven in de lange termijn en bent dan ook niet van plan om op de korte termijn te verkopen. Ben je dat wel van plan of heb je niet voldoende kapitaal, dan kun je beter gebruik maken van bijvoorbeeld eerder genoemde protocollen.
Oh is dat het? Nee dan klopt die nietYES schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 18:58:
[...]
Is een lunatic en aanhanger van Luna? Als dat zo is klopt die in ieder geval niet, ik ben tot nu toe gewoon tussen alle scams en omvallende dingen heen geglipt, wel puur geluk overigens
:strip_exif()/f/image/sKRbH2nC8k9LmeVSLHazF8z8.jpg?f=fotoalbum_large)
En alweer deleted:
[Twitter: https://twitter.com/cz_binance/status/1595126765143617536?s=20&t=R8d-3nGMiRYq4aN_3EQTMw]
[ Voor 88% gewijzigd door Darrell op 22-11-2022 20:13 ]
Lekker stoken...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Idd...
Coinbase claimt 2.000.000 bitcoin te hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door Darrell op 22-11-2022 20:17 ]
Jemig hij laat zo langzamerhand wel z'n ware aard zien. Wil blijkbaar erg graag de grootste zijn en blijven...
Eneco denkt daar anders over.Pelox schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 20:17:
[...]
Van een goed potje stoken is nog nooit iemand slechter geworden.
@Verwijderd heeft daar geen last van. Die vent stookt wat af.
je krijgt er nog wat "gratis" bij voor die prijs. nl. een van 25 Eur en een van 5 Eurzwembroek schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:28:
[...]
Met een beperkte oplage van 999 zie ik zoiets nog wel flink stijgen. Thx voor de tip.
dus hij is maar 470 Eur
Mooi man....ik twijfel nog een beetje maar de kans is groot dat ik hem deze week bestel.Reno69 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 20:38:
[...]
je krijgt er nog wat "gratis" bij voor die prijs. nl. een van 25 Eur en een van 5 Eur
dus hij is maar 470 Eur![]()
[Afbeelding]
Verwijderd
Ach, zit ik er ook eens warmpjes bij voor de veranderingzwembroek schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 20:31:
[...]
@Verwijderd heeft daar geen last van. Die vent stookt wat af.
:strip_exif()/f/image/dttfCODDvUfKKHzTCZyFBdQQ.jpg?f=fotoalbum_large)
CV is hier nog niet aan geweest en dat houden we ook zo
Ze kunnen van mij aan het gas.
Tja, nu betaal je er een halve eth voor. Die halve eth kan je ook kopen. Wordt die postzegel over een paar jaar veel meer waard dan die halve eth?zwembroek schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 20:43:
[...]
Mooi man....ik twijfel nog een beetje maar de kans is groot dat ik hem deze week bestel.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Heerlijk. Gezellig met zon kachel. Dat heb je goed voor elkaar. Ik stook de vloerverwarming nog met gas. Zonde voor de satjes.Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 20:52:
[...]
Ach, zit ik er ook eens warmpjes bij voor de verandering![]()
[Afbeelding]
CV is hier nog niet aan geweest en dat houden we ook zo![]()
Daar valt geen speld tussen te krijgen.resusaapje schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 20:54:
[...]
Tja, nu betaal je er een halve eth voor. Die halve eth kan je ook kopen. Wordt die postzegel over een paar jaar veel meer waard dan die halve eth?
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 20:52:
[...]
[Afbeelding]
Zero.
Lijkt me wel, hoe meer validators, hoe minder je aan de beurt komt, hoe lager de rewards.resusaapje schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 14:30:
Klopt, maar zag nog niet of dat consequenties voor je opbrengst gaat hebben.
Hoe dan ook: 16 * $750 = $12k. Hmm...
Hier zie je goed hoe de boel blijft zakken naarmate er meer validators komen (momenteel al +470k).
EDIT:
Als ik op deze pagina sorteer op oudste validator, dan heeft die 32 ETH staked en 4.4 ETH verdiend op 2 jaar... Da's ~13.75% rendement over ~2 jaar. Ik denk dat je veel meer kan meepikken op 1 bear/bull cycle. (ook @Gelukszoekr)
EDIT2: Hmm never mind, ik zie ook validators die even oud zijn maar met 68 ETH en 32 staked... Da's een mooie APY
[ Voor 35% gewijzigd door Slonzo op 22-11-2022 21:20 ]
Waarschijnlijk niet, maar kan je met ETH een brief versturen?resusaapje schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 20:54:
Tja, nu betaal je er een halve eth voor. Die halve eth kan je ook kopen. Wordt die postzegel over een paar jaar veel meer waard dan die halve eth?
Ik begin steeds meer schik van de ledger te krijgen.
Zojuist mijn ATOM van Kraken gehaald en in staking gezet. 4 gelijke delen verdeeld over 4 validators waarbij het geinig is om te zien dat Ledger een eigen validator heeft.
Wat werkt dit ongelooflijk makkelijk allemaal zeg, een Boomer kan de was doen, zoals ze zeggen. Ook nice dat je zelf bepaald wanneer je de rewards claimed, en dan de keuze hebt tussen compound of wallet.
Morgen DOT regelen en eens verder gaan inlezen op het staken van ETH via Lido op de Ledger. Ik lees daar gemengde berichten over tot nog toe.
Zojuist mijn ATOM van Kraken gehaald en in staking gezet. 4 gelijke delen verdeeld over 4 validators waarbij het geinig is om te zien dat Ledger een eigen validator heeft.
Wat werkt dit ongelooflijk makkelijk allemaal zeg, een Boomer kan de was doen, zoals ze zeggen. Ook nice dat je zelf bepaald wanneer je de rewards claimed, en dan de keuze hebt tussen compound of wallet.
Morgen DOT regelen en eens verder gaan inlezen op het staken van ETH via Lido op de Ledger. Ik lees daar gemengde berichten over tot nog toe.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Geef mij die halve ETH en ik zorg dat die brief goed terecht komt, we zijn hier op het forum om elkaar te helpen, nietwaar?Slonzo schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 21:10:
[...]
Waarschijnlijk niet, maar kan je met ETH een brief versturen?
Je kan ook gewoon BETH kopen op Binance. Krijg je dagelijks extra BETH gebaseerd op de staking opbrengsten. Lekker centraal op een CEX samen met 80 miljard andere dollars.
DOT heb ik ook gewoon via Ledger Live gestaked, maar voor ATOM is het eigenlijk veel interessanter om gewoon native te staken via Keplr. Dan krijgt je een veel hoger %.Ngangatar schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 21:12:
EDIT: nog steeds vanop je Ledger uiteraard, niet in een Keplr soft wallet
[ Voor 5% gewijzigd door Slonzo op 22-11-2022 21:22 ]
Ik heb een flufje BETH maar ik kan nog altijd niet gaan rentenieren. Lijkt amper wat bij te komenknakworst schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 21:15:
Je kan ook gewoon BETH kopen op Binance. Krijg je dagelijks extra BETH gebaseerd op de staking opbrengsten. Lekker centraal op een CEX samen met 80 miljard andere dollars.
Als je erop klikt kun je zien wat er dagelijks wordt bijgeschreven. Als je dat met 365 vermenigvuldigt zit je gemiddeld zo rond de 5%.Slonzo schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 21:16:
[...]
Ik heb een flufje BETH maar ik kan nog altijd niet gaan rentenieren. Lijkt amper wat bij te komen
Ja want hout is goedkoopVerwijderd schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 20:52:
[...]
[Afbeelding]
Valt tegen, de laatste keer dat ik in Amsterdam iemand zag met een flinke bos hout voor de deur, was de prijs best hoog moet ik zeggen.
Die ging te makkelijk. Wat mis ik?zwembroek schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 21:00:
[...]
Heerlijk. Gezellig met zon kachel. Dat heb je goed voor elkaar. Ik stook de vloerverwarming nog met gas. Zonde voor de satjes.
[...]
Daar valt geen speld tussen te krijgen.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Hee dat wist ik niet, thanks voor de tip.knakworst schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 21:22:
Als je erop klikt kun je zien wat er dagelijks wordt bijgeschreven. Als je dat met 365 vermenigvuldigt zit je gemiddeld zo rond de 5%.
Het fluctueert een beetje maar ik lijk op ~2 a 3% APR uit te komen, APY zal iets meer zijn.
Echt slecht eigenlijk, maar nog altijd hoger dan DeFi yield aggregators of Liquidity Pools...
110 aangetekende brieven per ethSlonzo schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 21:10:
[...]
Met een HEX wel naar het schijntSlonzo schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 21:10:
[...]
Verwijderd
Ik heb nog 1000 kilo pellets kunnen halen voordat het schandalig duur werd, betaal je nu idd ruim het dubbele voor.
Dit jaar zit ik goed, volgend jaar zien we wel weer
Niks haha. Je hebt helemaal gelijk. Zo had ik er nog niet naar gekeken.
Reken je het goed uit? Ik zit echt rond de 5%. Zou niet mogen afwijken.Slonzo schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 21:35:
[...]
Hee dat wist ik niet, thanks voor de tip.
Het fluctueert een beetje maar ik lijk op ~2 a 3% APR uit te komen, APY zal iets meer zijn.
Echt slecht eigenlijk, maar nog altijd hoger dan DeFi yield aggregators of Liquidity Pools...
Een flinke bos hout voor de deur dusVerwijderd schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 21:42:
[...]
Ik heb nog 1000 kilo pellets kunnen halen voordat het schandalig duur werd, betaal je nu idd ruim het dubbele voor.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Waarschijnlijk niet dan, was een snelle achterkant-van-het-bierviltje berekeningknakworst schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 21:49:
Reken je het goed uit? Ik zit echt rond de 5%. Zou niet mogen afwijken.
Maar er zit ook auto-compounding op, toch?
Bierviltje is twee nullen weghalen en maal 3.5x doen. Ook dan kom je rond de 5 procent uitSlonzo schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 21:55:
[...]
Waarschijnlijk niet dan, was een snelle achterkant-van-het-bierviltje berekening
Maar er zit ook auto-compounding op, toch?
Je krijgt dagelijks steeds meer waarover je ook weer apr krijgt, dus ja het is auto-compounding. Ik denk dat binance het risico beperkt is. Een ledger managen met de 24 woorden, en een smart staking contract met Lido, heeft ook zijn nadelen.
dan kun je wel ff vooruit, gratis stokenzwembroek schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 22:09:
[...]
Gelukkig hebben we hier in Friesland nog wat ruimte.
1000 pallets.
[Afbeelding]
nothing stops this train
Istie zo compleet?shovelhead1340 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 19:53:
[...]
Lekke boot move incoming?
[Afbeelding]
Per uur!?
Hier 24/7 de airco draaien. Kost 10 kWh vandaag, en met mijn energieprijzen is dat 1,50 per dag
Ray_ schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 22:14:
Nog even en hout wordt meer waard dan de satjes. Ik heb in ieder geval permanente bewaking aangesteld hier.
[Afbeelding]
Maktub
yup:Waah schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 22:25:
[...]
Per uur!?
Hier 24/7 de airco draaien. Kost 10 kWh vandaag, en met mijn energieprijzen is dat 1,50 per dag
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DTMi63KqeUNH1htcWbfYsEfY.jpg?f=user_large)
nothing stops this train
https://dailyhodl.com/202...big-gbtc-purchase-report/
[ Voor 57% gewijzigd door Slonzo op 22-11-2022 22:48 ]
Maybe handig voor de een of ander...
Stonebook...
https://shieldfolio.com/products/shieldfolio-stonebook
Stonebook...
https://shieldfolio.com/products/shieldfolio-stonebook
DOT heb ik inmiddels ook met de ledger gestaked. Mag ik jou vragen welke validator jij hebt genomineerd ?Slonzo schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 21:16:
[...]
DOT heb ik ook gewoon via Ledger Live gestaked, maar voor ATOM is het eigenlijk veel interessanter om gewoon native te staken via Keplr. Dan krijgt je een veel hoger %.
EDIT: nog steeds vanop je Ledger uiteraard, niet in een Keplr soft wallet
UberLurker Departement #GG.
Mijn stake DOT zit voor altijd vast bij Bitvavo.
LTC doet altijd een dansje voordat de ellende uitbreekt toch? 14k incoming
Excellence does not require perfection.
nee, als ltc pumpt was vroeger de regel dat btc snel volgt. niet dumpen dusRyderr schreef op woensdag 23 november 2022 @ 06:24:
LTC doet altijd een dansje voordat de ellende uitbreekt toch? 14k incoming
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Lets do that!!anti elppa schreef op woensdag 23 november 2022 @ 06:43:
[...]
nee, als ltc pumpt was vroeger de regel dat btc snel volgt. niet dumpen dus
Groen!!!
IT WAS TEH BOTTOM!!
Lets gooooooo
*slurp coffee*
IT WAS TEH BOTTOM!!
Lets gooooooo
*slurp coffee*
Ah dus dit was de bodem? Ga meteen groene kaarsen jagen!
Cryptobeleggers hebben het geheugen van een goudvis. Alle alts vliegen harder omhoog dan btc.
Bigger gains natuurlijk. Zelfs DOT vliegt omhoog zie ik, gun ik je @Skrunsiesknakworst schreef op woensdag 23 november 2022 @ 07:59:
Cryptobeleggers hebben het geheugen van een goudvis. Alle alts vliegen harder omhoog dan btc.
Dat is volgens de afspraak toch: BTC dropt 5% en ALTS gaan -10-15%, en BTC stijgt 5% en ALTS gaan +10-15%.knakworst schreef op woensdag 23 november 2022 @ 07:59:
sooow ik sta in een ruime plus met mijn LTC stack
had ik maar geen BTC gekocht maar meer LTC
had ik maar geen BTC gekocht maar meer LTC
nothing stops this train
Ik kan het even niet nakijken, maar ik heb er eigenlijk gewoon 5 'at random' gepakt met deze guide. 3 met een beetje oversubscription marge maar met lage fees en goede block production in de laatste periode, en dan nog 2 met ruime oversubscription marge en lage fees.Skrunsies schreef op woensdag 23 november 2022 @ 00:13:
DOT heb ik inmiddels ook met de ledger gestaked. Mag ik jou vragen welke validator jij hebt genomineerd ?
mijn DOT staat veilig op Kraken en Binance, vind het zo prima....... not your keys, not your shitcoin
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 23-11-2022 08:42 ]
nothing stops this train
De afspraak is dat als alt-coins stijgen jouw bag met alt-coins dat niet doet.Ryderr schreef op woensdag 23 november 2022 @ 08:15:
[...]
Dat is volgens de afspraak toch: BTC dropt 5% en ALTS gaan -10-15%, en BTC stijgt 5% en ALTS gaan +10-15%.
Nu begrijp ik de poll over welke dag je DCA doet. Dan kan Taro daarvoor groot inkopen en daarna dumpen.
Blubknakworst schreef op woensdag 23 november 2022 @ 07:59:
Ledger is inderdaad gewoon een fijn dingetje, maar DOT staken vanaf een ledger is drama.Ngangatar schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 21:12:
Ik begin steeds meer schik van de ledger te krijgen.
Minimaal 10DOT nodig om te staken, maar dan krijg je geen rewards. Minimaal aantal voor staking rewards is een dynamisch dingetje en is op dit moment ongeveer 192DOT. Meer info: https://support.ledger.co...-in-Ledger-Live?docs=true
Dat kan je ze beter in de blackfriday uitverkoop oppikken, maak je meer winst mee:
:strip_exif()/f/image/YHolIqphobBLErX7t8MszGXe.jpg?f=fotoalbum_large)
BNB ff dikke moon?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Iemand een reden voor de BNB stijging?
[ Voor 88% gewijzigd door Nopheros op 23-11-2022 10:03 ]
Komtie hoor...
DIKKE BNB JONGENS!!
DIKKE BNB JONGENS!!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
https://www.binance.com/e...c4a9548cc9f8f5a40a31f1ec6Nopheros schreef op woensdag 23 november 2022 @ 10:02:
Iemand een reden voor de BNB stijging?
Ha, dan ook deze kopen...
https://www.binance.com/en/price/captain
Ik kon geen ER vinden
[ Voor 5% gewijzigd door sh4d0wman op 23-11-2022 10:15 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
"Schematische", "parameters", bende hooggeleid of zo!?Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2022 @ 10:23:
Zelfs mijn windows machine vindt BNB dik.
[Afbeelding]
Hoe moet ik me zo concentreren op werken dan?
Verwijderd
Dat zijn spelfauten, moest automagische trading en parachains zijn.YES schreef op woensdag 23 november 2022 @ 10:25:
[...]
"Schematische", "parameters", bende hooggeleid of zo!?
Why pump?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/4HHwLv1SHCVZBCAogZhUpXmC.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/kI0hZRMMKqr8oQuTM80sf8cj.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QILURqpj2eWc9yW6L4ut7saR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/z5uWuhszoANrOxWYbiwEQJsh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1PTSFXRVRGf8yLV9fhWETwwn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/E6DkggZCXhAeEi7wPbn1Bjwe.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0dnVzNUUG9vkFiDctOntYQqv.jpg?f=user_large)