[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 106 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.822 views

• dannelini
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 10:38
Thommie.nl schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:04:
[...]

Het is zelfs veel erger, FTX heeft mensen BTC verkocht die helemaal geen BTC waren maar fake BTC.
Al die fake BTC rouleert nu in Crypto.
Als die mensen hun BTC via de BTC chain hebben opgenomen, dan is het gewoon BTC :) Die wrapped onzin is niks waard inderdaad.

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Gelukszoekr schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:05:
[...]

Het zijn geen banken, maar er is wel een verdienmodel. Neem Crypto.com. Waarschijnlijk hebben ze alle coins wel gedekt. Maar als er geen activiteit meer is, waar gaan ze al hun kosten van betalen?
Dat klopt, dan dekken de fees de kosten niet meer. Maar dan nog, zelfs als ze daaraan failliet zouden gaan dan zouden de coins van de klanten veilig moeten zijn. Zo niet... dan hebben ze eigenlijk geen bestaansrecht.

Maar dit is natuurlijk de kern van het probleem van ongereguleerde beurzen.

[ Voor 6% gewijzigd door moshimoshi op 16-11-2022 16:07 ]

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:53
[...]

Het is zelfs veel erger, FTX heeft mensen BTC verkocht die helemaal geen BTC waren maar fake BTC.
Denk dat je wat dingen door elkaar haalt. Als ze fake BTC hadden dan was dat hun balans bij FTX (hey je hebt 1 BTC, maar die bewaren we wel even in de vorm van een databaserecord terwijl we met de echte BTC aan de wandel gaan). Fake BTC kun je niet on chain versturen, dus ook niet verplaatsen naar een andere wallet.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Thommie.nl schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:01:

Maar het meeste de "Goede" Handelsbeurzen, want die krijgen straks al die uitbetalingsverzoeken en moeten dit met harde EURO's of en DOllars gaan betalen. Want al die BTC worden doodleuk naar Binance of COinbase gestuurd voor uitbetaling, dus die mogen de gaten gaan betalen. Dat gaan ze echt niet lang doen lol. Zie bijv ook het verzoek van Binance om nu Crypto te kopen..... Ze hebben geld nodig en snel.
Als iemand Bitcoin verkoopt op een exchange dan verkoop je het niet aan de exchange maar aan iemand anders die een koop order open heeft staan.

Dat deel valt dus wel mee lijkt me.

[ Voor 27% gewijzigd door Nopheros op 16-11-2022 16:10 ]

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Wiley99 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:08:
[...]

Denk dat je wat dingen door elkaar haalt. Als ze fake BTC hadden dan was dat hun balans bij FTX (hey je hebt 1 BTC, maar die bewaren we wel even in de vorm van een databaserecord terwijl we met de echte BTC aan de wandel gaan). Fake BTC kun je niet on chain versturen, dus ook niet verplaatsen naar een andere wallet.
Wrapped BTC, op zeker wel en dat is nu ook het probleem.
Sub 10 K incomming en snel.

Maargoed ik heb mijn plicht gedaan:)

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:53
Thommie.nl schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:09:
[...]

Oké, ander probleem dan ik dacht dat je bedoelde. Het is natuurlijk een beerput.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Verwijderd

Stellige FUD, ik hou ervan.

Doe er alleen helemaal niets mee.

• Ebakker
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:32
Bij deze besloten: Ik stop met vakanties. Dat is wel duidelijk geworden. In het voorjaar kelderde de boel enorm tijdens mijn vakantie. En was ik nu weer bijna bij. Kom ik terug is alles 30% gezakt in mijn PF. En als klap op de vuurpijl een positief souveniertje mee genomen. Maar wel heerlijk mee kunnen lezen met jullie de afgelopen dagen om te begrijpen wat er nu precies gebeurt is. Goed wat zullen we nu maar weer bij kopen......

• Nopheros
  • Nu online
Ebakker schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:28:
Bij deze besloten: Ik stop met vakanties. Dat is wel duidelijk geworden. In het voorjaar kelderde de boel enorm tijdens mijn vakantie. En was ik nu weer bijna bij. Kom ik terug is alles 30% gezakt in mijn PF. En als klap op de vuurpijl een positief souveniertje mee genomen. Maar wel heerlijk mee kunnen lezen met jullie de afgelopen dagen om te begrijpen wat er nu precies gebeurt is. Goed wat zullen we nu maar weer bij kopen......
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JElPiyQD4pq1IU7s148Noc6M_mw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WQN5pZcctVLG0volmeyzlrKc.png?f=user_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:02

knakworst

Get more sats!

Ebakker schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:28:
Stress?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/euGkXXGDR8_Sl9yWsV0JC5fLEZs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tl2EoY2zRZyx2n6K3016Ahmc.jpg?f=fotoalbum_large

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Ik ben ook gestopt met alt-coins en trade alleen nog maar in BUSD-BTC. Elke keer als ik net het verlies van de vorige crash had goedgemaakt dan dondert de boel weer in elkaar en sta je weer op -40% (in BTC).... Gelukkig zag ik deze keer het licht op tijd en heb ik alle alt-coins verkocht en het verlies beperkt gehouden tot 10% (in BTC).

Maar toen vroeg ik mij dus wel af of BUSD eigenlijk wel veilig is en ik niet in EUR-BTC moet gaan aanhouden. Het is wel lastig geworden zo.

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

ETH bijna weer onder de 1200...

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:37

Darrell

Fiat moonboy

Thommie.nl schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:01:
Hierbij een oprechte waarschuwing, van een oude Crypto rot
Dit gaat heel snel heel ugly worden;
FTX Schulden:
$220 miljoen aan BlockFi,
$200 miljoen aan Genesis
$50 miljoen aan LayerZero
$800 miljoen aan Tether.
USDC en ook BUSD. Vallen allemaal in de eerste categorie bedrijven met een schuld van FTX ter waarde van $5 miljard.

Die gaan er allemaal last van krijgen.
Maar het meeste de "Goede" Handelsbeurzen, want die krijgen straks al die uitbetalingsverzoeken en moeten dit met harde EURO's of en DOllars gaan betalen. Want al die BTC worden doodleuk naar Binance of COinbase gestuurd voor uitbetaling, dus die mogen de gaten gaan betalen. Dat gaan ze echt niet lang doen lol. Zie bijv ook het verzoek van Binance om nu Crypto te kopen..... Ze hebben geld nodig en snel.

Nee ik blijf effe w2eg uit deze markt alles op de Bank, want als die fout gaat, is echt alles weg wat je online hebt staan, simpelweg omdat niemand meer uitbetaald.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/esn4UqAv1WqWgZBZYAj2cD1y2xk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VyEqxZA2LzlHKHOrhQG45kFQ.jpg?f=user_large

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iYwU99DsbzOGSBTsD-5pY60qXdg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1UbqLEHrj3CNs1EfZkyxZq46.png?f=user_large

Zero.

• JDx

JDx

Ben ik ^

ETH trekt BTC nog niet echt mee naar niveau maandag.

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Eerder vandaag ging de discussie over het bewaren van je seed. Op instructables staat een handleiding hoe je het met dog tags kunt doen. Daar zullen de meesten wel uitkomen. Maar waar haal je losse, lege dog tags?
https://www.instructables...tamping-Stainless-Steel-/

==
hoi

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Eusebius schreef op woensdag 16 november 2022 @ 17:08:
Eerder vandaag ging de discussie over het bewaren van je seed. Op instructables staat een handleiding hoe je het met dog tags kunt doen. Daar zullen de meesten wel uitkomen. Maar waar haal je losse, lege dog tags?
Hmm geen idee, Google geeft maar tientallen resultaten waar je ze kan bestellen :+

Verwijderd

Eusebius schreef op woensdag 16 november 2022 @ 17:08:
Er staat letterlijk een Amazon.com link in de link die je zelf post :+

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2022 @ 17:12:
[...]

Haha, nog handiger 8)7

• Eusebius
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2022 @ 17:12:
[...]

Tot zover mijn subtiele onderzoek of jullie aan DYOR doen :P

==
hoi

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ik las iets van genesis. Had ik ook nog nooit van gehoord.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Wat een fud overal mensen...de tering. Blij dat ik het veel te druk heb om de chart te openen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• miikebtc
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-01-2023
JDx schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:47:
ETH bijna weer onder de 1200...
Ennnnnn we zijn er weer onder.

Verwijderd

miikebtc schreef op woensdag 16 november 2022 @ 17:21:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4e7IerOBmM7wv_sZtrkYhBtVOpc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pyO1bcIvn0g7rCwoZMWdrLs1.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2WBVJxm6fffBEuM3AutU6XLDwxI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WySTlKvQkT5b0wY7ZBGV4xKm.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rBL-gYUmSnjOX9vaBHU8YKP5pVE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZyiEAZcMd6okJURMFcp6EtA6.gif?f=user_large

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Hmmm DOT ook weer onder de $42

UberLurker Departement #GG.

• zwembroek
  • Nu online
Polkadot
DOT
$5.69

Die 69 meme blijft ons achtervolgen.
Vieze #$%$#@!junkmarkt...

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 16 november 2022 @ 17:25:
[...]

Polkadot
DOT
$5.69

Die 69 meme blijft ons achtervolgen.
Vieze #$%$#@!junkmarkt...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kAnJ-65fSL7FReC9xApybewKJ80=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QUkysjIUUli5Dji4QtcW2Ucq.gif?f=user_large

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
roflexx schreef op woensdag 16 november 2022 @ 17:19:
Ik las iets van genesis. Had ik ook nog nooit van gehoord.
Gemini waarschijnlijk wel? Je kent de Winklevoss broers? Die hebben ooit een akkefietje met ene Mark Zuckerberg gehad over wie Facebook heeft bedacht. De Winklevossen hebben destijds wat geld meegekregen, waren early BTC investors en hebben Gemini opgericht. Gemini is een "partner" van Genesis.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Skrunsies
  • Niet online
Ze hebben het verkeerde bijbelboek gekozen.

Hadden beter kunnen kiezen voor Exodus..

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
>:)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Pelox
Past mooi bij deze tijd, op meerdere vlakken. This time its different.

Zero.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:06

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/7106hh.jpg

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
FUD of escaleert dit wel heel quickly?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fhs0iTeXoAgiZyk?format=jpg&name=large

[ Voor 27% gewijzigd door Taro op 16-11-2022 18:07 ]

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06:34
Place your bets now!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9mPdk33sX5hdTjjeb4x5w62D8Uc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7LxrUYWXkTX4SL5SL5pOnLXk.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dZCQ5bnxjhfgBfx1tCSy32hmE3k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PekVdYnZHna46G9aek4CdYru.jpg?f=user_large

Maktub

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-11 20:32

filthy rich

löp wa los

en aans löpt wa vast

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-11 16:04
2000 magische glimmers verzameld de laaste maanden. Wen wealthy? (Kom maar met je boormachine, my body is ready)

Excellence does not require perfection.

Verwijderd

Krijg net een mailtje van de bank dat mijn spaarrente omhoog gaat...

Wie had dat nu ooit gedacht?

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-11 20:32

filthy rich

löp wa los

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2022 @ 18:19:

ik

en aans löpt wa vast

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:18

Vis

Ze vergeten erbij te vermelden dat ze ter compensatie de kosten van de rekeningen en pasjes wel omhoog hebben moeten doen.

Graaiers.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Pelox

Trap er niet in! Waar denk je dat die rente vandaan komt? Juist! Ze printen euro's uit lucht! Het is 1 grote bubbel! Wachten tot het helemaal in elkaar klapt die ponzi!

Zero.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-11 10:07
[...]

Er rouleerde helemaal geen fake btc want dat kan niet met blockchain. Wat wel zo is dat mensen dachten btc op ftx te hebben, maar dat was gewoon een IOU. Dus als we 10 miljard schuld zien, is dat waarschijnlijk echte btc en een hoop in de boeken btc. Maar er rouleert 0,0 fake btc in crypto :)

• mannowlahn
Thommie.nl schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:09:
[...]

Sub 10 K incomming en snel.

Maargoed ik heb mijn plicht gedaan:)
Zoals een befaamde filosoof uit het zuiden des land vaak zegt, yeah kommon let’s goAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5EypgrysreemKW6z0F1MUjwrHtE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/3XFfDgm6B0H3Y9ow1ddqfjWV.gif?f=user_large

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

2 dagen eerder als verwacht, lekker klooien vanavond.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-wYsLFwexFenP98deUrEhN_iNhc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hBD80mW7aeOz5apFda5lImNg.png?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04-11 23:00

NeoflexNL

Forever young

Dikke APY's! Heb je dan flexibel stake, locked stake?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Gelukszoekr
"We are halting activity to prevent hysteria. Calm the fuck down everyone. Thank you"

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:57
Ngangatar schreef op woensdag 16 november 2022 @ 18:26:

[Afbeelding]
Kek kleurtje. Viel spass!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

[Afbeelding]
Hehe!

Dat zit wel Schnorr.

• JDx

JDx

Ben ik ^

miikebtc schreef op woensdag 16 november 2022 @ 17:21:
[...]

Met de trap omlaag en met de lift weer omhoog?

• Eusebius
  • Niet online

[Afbeelding]
Kun je ergens random seed phrases invoeren om te kijken of iemand een domme seed heeft gebruikt? Zoals veel mensen 123456 gebruiken als wachtwoord, zullen er toch hopelijk een paar whales zijn die bitc (maal 24x) als seed hebben :P

*Geen illegaal advies, ben geen crimineel

==
hoi

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hh_mIzA6B7oU0t5AjTQ81kb_w9w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eAjjRyaRyYW1RkMpUSJKi9iZ.jpg?f=fotoalbum_large

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-11 16:04
Gelukszoekr schreef op woensdag 16 november 2022 @ 18:31:
[...]

"We are halting activity to prevent hysteria. Calm the fuck down everyone. Thank you"
Good rule in general!

Excellence does not require perfection.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Interessante achtergrond info over waarom Genesis best weleens wat impact kan hebben:

Draadje: https://twitter.com/JasonYanowitz/status/1592917789898989568.

• zwembroek
  • Nu online

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
Vis schreef op woensdag 16 november 2022 @ 18:22:
[...]

Ze vergeten erbij te vermelden dat ze ter compensatie de kosten van de rekeningen en pasjes wel omhoog hebben moeten doen.

Graaiers.
dit dus, alleen bij miljoenen euro's op de bank heb je rendement 👀

oke misschien overdreven, maar bij welk bedrag zal je winstgevend zijn? ik verwacht minimaal tonnen!

dus daarom bitcoin en dividend aandelen 👍

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wat mij betreft starten we nu idd gewoon de volgende bullrun.

• Gelukszoekr
Taro schreef op woensdag 16 november 2022 @ 19:03:
[Twitter]
Wie gaat er kopen dan? De gemiddelde Yank is een beetje uitgespeeld...

https://www.cnbc.com/2022...tml?qsearchterm=credit%20

• JW04
  • Laatst online: 09:17
Gelukszoekr schreef op woensdag 16 november 2022 @ 19:16:
[...]

De gemiddelde yank is dan ook geen katalysator voor een volgende bull run.

• zwembroek
  • Nu online
[...]

De meeste exchanges accepteren een creditcard.

• Vis
  • Laatst online: 09:18

Vis

JW04 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 19:19:
[...]
Precies.. 1 gekke Elon is genoeg om de stuwraket weer aan te zetten.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/csLdKxgqUJv62PZMNWkDKN_DUfQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sejpt7BOMybvScAyQE02EoAb.png?f=fotoalbum_large

:)

Crypto.com leads the way!

• BTC100K2021
  • Nu online

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Heel moedig, hij wil graag op eigen kracht failliet gaan.

• Gelukszoekr
JW04 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 19:19:
[...]
Zover ik weet zijn de Amerikanen altijd wel sterk aanwezig geweest. Procentueel gezien.

• BTC100K2021
  • Nu online

BTC100K2021

[...]

Die gemiddelde Yank is pas nodig voor de "buy high" aan het eind van de volgende bull run.

Wel bizar dat daar de CC en het limiet daarop echt als tegoed wordt gezien. Je telt daar pas mee als je meerder kaarten "maxed out" hebt, tot dat moment kun je rustig kopen wat los en vast zit.

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-11 21:03
Shit is on.

• Gelukszoekr
Misschien wel, misschien niet. Laten er Kris op z'n blauwe ogen geloven dat Crypro.com hier geen last van heeft.

Ik ben alleen wel heel benieuwd hoe Crypto.com 3% rente kan geven op Bitcoin...

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Die rode waren toch de demo modellen?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Verwijderd

Coldcat schreef op woensdag 16 november 2022 @ 19:50:
[...]

Die rode waren toch de demo modellen?
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:37

resusaapje

h less

[Twitter]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ZB-2Lu0zqLfojnGnCKvnOef58s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/mNbGGYtVlu8ATxGUrjDvtz1J.png?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• BTC100K2021
  • Nu online

BTC100K2021

Taro schreef op woensdag 16 november 2022 @ 18:54:
Interessante achtergrond info over waarom Genesis best weleens wat impact kan hebben:
[Twitter]
Nu is de vraag of die 600+K BTC van het Grayscale fonds (die nu tegen 30-40% korting handelt, dat biedt kansen om de verkoop van BTC te verbloemen) in beweging gaat komen.

Zou wel bizar zijn, dan heeft Cathie Wood weer een flater te pakken (Grayscale Bitcoin Trust Is Near an Historic Discount. Cathie Wood Just Bought Shares.) https://finance.yahoo.com...ale-bitcoin-trust-is.html

[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-11-2022 20:05 ]

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-10 11:07

T-8one

take it easy, take a sisi

[Twitter]
Ik snap DEFI en Yield ineens een stuk beter. :D
Heb me daar altijd verre van gehouden.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• Nopheros
  • Nu online
[...]

Jij toch?

• Ray_
  • Laatst online: 05-11 19:56
Ik moest even teruglezen wat er vandaag allemaal is gebeurd. Kan er tenslotte niet altijd live bij zijn. Even de berichten gescand en mijn samenvatting is:
1. Meh, er gebeurt niks. Iemand nog een leuk trucje met seeds?
2. Gemini?
3. Gemini. En Greyscale uiteraard ook. Op naar de 11k. Of 6 cent.
4. Gemini!!!1!!1 Ergens in de kelder bij AWS ploft een server. We gaan allemaal naar de kloten.
5. Oh, toch niks aan de hand. Bullrun kan beginnen.

Heb ik verder nog iets over het hoofd gezien?
Ik mis overigens wel de maandelijkse updates in dergelijk beknopte vorm. Komen die nog terug?

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-11 14:15
Als Gemini gaat, zal het wel even duren voor men daar de klap van ziet.

Bij FTX was ook al even bekend dat er wat rommelde. Maar pas als het echt helemaal mis gaat, dán gaat iedereen opeens wat doen. Maar de tekenen waren al eerder zichtbaar.

Gemini kan best hetzelfde patroon volgen....

Ben benieuwd, vuurwerk! En als veel grote whales hun funds kwijt zijn, en de grote spelers niet langer zo belachelijk groot zijn, is dat weer positief voor het decentrale bitcoin-systeem. Het laatste wat we moeten willen is een paar grote jongens die heel veel geld beheren. Dat hebben we bij FIAT al erg genoeg.

Verwijderd

Waah schreef op woensdag 16 november 2022 @ 20:28:
Als Gemini gaat, zal het wel even duren voor men daar de klap van ziet.

Bij FTX was ook al even bekend dat er wat rommelde. Maar pas als het echt helemaal mis gaat, dán gaat iedereen opeens wat doen. Maar de tekenen waren al eerder zichtbaar.

Gemini kan best hetzelfde patroon volgen....

Ben benieuwd, vuurwerk! En als veel grote whales hun funds kwijt zijn, en de grote spelers niet langer zo belachelijk groot zijn, is dat weer positief voor het decentrale bitcoin-systeem. Het laatste wat we moeten willen is een paar grote jongens die heel veel geld beheren. Dat hebben we bij FIAT al erg genoeg.
Lekker naar zero, iedereen mooie koopkansen en volgende bullrun allemaal miljonair.

Wat een weelde.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2022 @ 20:42:
[...]

Lekker naar zero, iedereen mooie koopkansen en volgende bullrun allemaal miljonair.

Wat een weelde.
Precies al dat grote kapitaal wil ook op de een of andere manier hun geld terug verdienen. Bullrun over een tijdje confirmed :)

Note to self, deze keer eerder cashen

[ Voor 5% gewijzigd door Alpina op 16-11-2022 21:04 ]

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06:34
Ray_ schreef op woensdag 16 november 2022 @ 20:21:

Heb ik verder nog iets over het hoofd gezien?
Ik mis overigens wel de maandelijkse updates in dergelijk beknopte vorm. Komen die nog terug?
Haha, daar kwam de klad in door mijn vakantie. Maar ik kan kijken of ik nog één en ander kan reproduceren.

Komt’ie, de samenvatting over het gros van oktober en een flufje november!
  • Deze periode leefden de alts weer op. In het linkerrijtje stond onder andere BNB, maar ook de worst van Bifi. Polkadot toonde zich helaas de Cillessen van de alts en werd niet opgeroepen.
  • Maar natuurlijk duurde het feest niet langer dan het breed was. Bitcoin liet een ruft en het liep de alts meteen weer dun door de blocksershort.
  • Die ruft werd vakkundig ingeleid door CZ. De details staan op Twitter, alwaar mensen als Adolf Hitler weer geverifieerd kunnen Twitteren. Moraal van het verhaal is dat je je concurrent niet hoeft over te nemen als je hem failliet kan laten gaan met wat welverdiende FUD.
  • ‘Slachtoffer’ van deze shitstorm was de onvolprezen SBF van FTX. OMG, ik dacht echt GTFO toen ik hoorde WU. Die gozer hosselde wat neukbare collega’s, verhuisde naar de Bahama’s en ging daar woke liggen prediken op kosten van alle FTX users. Dit terwijl de stinkende beerput harder naar de dieperik ging dan Taro’s wederkerige draaikolk. Sliepuit, uw coins zijn gebruikt om coins te lenen waarmee we coins leenden om coins te lenen enz. Fucking Droste!
  • Deze verrassing sloeg natuurlijk in als een bom. Wie verwacht nu dat een 30-jarige miljardair met een paar jaar oude gecentraliseerde exchange in een niet gereguleerde markt iets zou doen dat niet oorbaar is!? Op Marktplaats bereikten de prijzen voor tweedehands ledgers dan ook weer een ATH.
  • Ook Crypto.com moest met de Cronos bloot, om een bankrun te voorkómen. Gelukkig bleken ze nog mennus veel Shib aan te houden als reserves. Dat gaf haar altijd kritische gebruikers direct de gevraagde zekerheid dat alles goed zou komen.
  • Weet je waar je niemand meer over hoort? Te dure tweedehands videokaarten! Komt omdat de sloebers die hun huis verwarmen met een mining rig niet hoorbaar zijn boven het lawaai van diezelfde rig.
  • Plutus, Plutus. Plutus! Have fun staying Plutus!
  • Nu mijn tweedehands ledger is geleverd wil ik toch even op Tweakers vragen hoe het zit met zo’n seed phrase. Begrijp ik goed dat mijn munten op de ledger staan en dat die altijd met bluetooth verbonden moet zijn met een paper wallet?
  • Plutus! Plutus!
  • In zo’n markt, waarin we langdurig onder de oude ATH bewegen, kun je alleen meewarig denken aan je held Michael Saylor. Hij staat nu twee miljard in de min en vult zijn dagen met het mocken van gold bugs die ca. +20% staan het afgelopen anderhalf jaar.
  • De tikkende tijdbom die ETH-sinds-the-merge heet is overigens nog niet geploft. We wachten nog op iemand die iets ontdekt dat een beetje gek is. ‘Weet iemand misschien hoe het kan dat OHH MIJN GOD VROUWEN EN KINDEREN EERST EN HIER HEB JE MIJN LAMA NFT VOOR 3 DOLLAR!!’
  • Tweakers toonde zich in deze periode heerlijk ambivalent. Waar Pelox de beer zo beu was dat hij een afscheid aankondigde (het duurde 2 dagen), was het Anti Elppa die zijn kinderen verkocht om nog wat sats te kunnen stacken. Goed nieuws is echter dat wat nieuw vlees zich meldde met de vraag hoe je geld op Binance kan krijgen - wat doorgaans het teken is van een nieuwe bullrun.
  • Kortom, niemand die het weet en DCA is het devies.
  • DCA, of index beleggen natuurlijk. Dat kan ook niet mis gaan, lees ik hier. Groetjes aan het Japan in 1991!
  • Markt in de min, Telegraaf kom er maar in! Je weet hoe het gaat, de MSM en de Tweakers frontpage snappen niet zo goed wat ons bezielt. Dat schept een band; wij zelf ook niet.
Graag vraag ik dan nog uw aandacht voor het volgende:
  • We zijn hier voor de fundamentals. Satoshi draait zich om in zijn wallet als u zijn Bitcoins enkel en alleen gebruikt om rijker te worden in de tradfi. Waarbij we traditioneel niet uitcashen via de Rabobank, dat heb ik nu al vaak genoeg gezegd.
  • We zijn hier vrij en gezegend. Klaag niet over een wak in uw portfolio als u een dak boven uw hoofd hebt en niet fysiek vecht met 300.000 Russen.
  • We zijn hier rijk en gezegend. Als u wilt klagen over overheid of armoede dan kunt u ruilen met een El Salvadoriaan die dankzij Bukele nu geen brood meer kan kopen, omdat zijn marginale tegoed zo’n 75% is verdampt.
  • Of ga klagen op FOK. Daar zijn ze wat minder serieus dan hier en is de moderatie niet zo streng.
PS: Plutus.

[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 17-11-2022 06:45 ]

Maktub

• Ray_
  • Laatst online: 05-11 19:56
Prima @MrMrq. Laat het niet weer gebeuren.

• Pelox
MrMrq schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:07:
[...]

Haha, daar kwam de klad in door mijn vakantie. Maar ik kan kijken of ik nog één en ander kan reproduceren.

• Deze periode leefden de alts weer op. In het linkerrijtje stond onder andere BNB, maar ook de worst van Bifi. Polkadot toonde zich helaas de Cillissen van de alts en werd niet opgeroepen.
  • Maar natuurlijk duurde het feest niet langer dan het breed was. Bitcoin liet een ruft en het liep de alts meteen weer dun door de boxershort.
  • Die ruft werd vakkundig ingeleid door CZ. De details staan op Twitter, alwaar mensen als Adolf Hitler weer geverifieerd kunnen Twitteren. Moraal van het verhaal is dat je je concurrent niet hoeft over te nemen als je hem failliet kan laten gaan met wat welverdiende FUD.
  • ‘Slachtoffer’ van deze shitstorm was de onvolprezen SBF van FTX. OMG, ik dacht echt GTFO toen ik hoorde WU. Die gozer hosselde wat neukbare collega’s, verhuisde naar de Bahama’s en ging daar woke liggen prediken op kosten van alle FTX users. Dit terwijl de stinkende beerput harder naar de dieperik ging dan Taro’s wederkerige draaikolk. Sliepuit, uw coins zijn gebruikt om coins te lenen waarmee we coins leenden om coins te lenen enz. Fucking Droste!
  • Deze verrassing sloeg natuurlijk in als een bom. Wie verwacht nu dat een 30-jarige miljardair met een paar jaar oude gecentraliseerde exchange in een niet gereguleerde markt iets zou doen dat niet oorbaar is!? Op Marktplaats bereikten de prijzen voor tweedehands ledgers dan ook weer een ATH.
  • Ook Crypto.com moest met de Cronos bloot, om een bankrun te voorkómen. Gelukkig bleken ze nog mennus veel Shib aan te houden als reserves. Dat gaf haar altijd kritische gebruikers direct de gevraagde zekerheid dat alles goed zou komen.
  • Weet je waar je niemand meer over hoort? Te dure tweedehands videokaarten! Komt omdat de sloebers die hun huis verwarmen met een mining rig niet hoorbaar zijn boven het lawaai van diezelfde rig.
  • Nu mijn tweedehands ledger is geleverd wil ik toch even op Tweakers vragen hoe het zit met zo’n seed phrase. Begrijp ik goed dat mijn munten op de ledger staan en dat die altijd met bluetooth verbonden moet zijn met een paper wallet?
  • Plutus! Plutus!
  • In zo’n markt, waarin we langdurig onder de oude ATH bewegen, kun je alleen meewarig denken aan je held Michael Saylor. Hij staat nu twee miljard in de min en vult zijn dagen met het mocken van gold bugs die ca. +20% staan het afgelopen anderhalf jaar.
  • De tikkende tijdbom die ETH-sinds-the-merge heet is overigens nog niet geploft. We wachten nog op iemand die iets ontdekt dat een beetje gek is. ‘Weet iemand misschien hoe het kan dat OHH MIJN GOD VROUWEN EN KINDEREN EERST EN HIER HEB JE MIJN LAMA NFT VOOR 3 DOLLAR!!’
  • Tweakers toonde zich in deze periode heerlijk ambivalent. Waar Pelox de beer zo beu was dat hij een afscheid aankondigde (het duurde 2 dagen), was het Anti Elppa die zijn kinderen verkocht om nog wat sats te kunnen stacked. Goed nieuws is echter dat wat nieuw vlees zich meldde met de vraag hoe je geld op Binance kan krijgen - wat doorgaans het teken is van een nieuwe bullrun.
  • DCA, of index beleggen natuurlijk. Dat kan ook niet mis gaan, lees ik hier. Groetjes aan het Japan in 1991!
Graag graag ik dan nog uw aandacht voor het volgende:
  • We zijn hier voor de fundamentals. Satoshi draait zich om in zijn wallet als u zijn Bitcoins enkel en alleen gebruikt om rijker te worden in de tradfi. Waarbij we traditioneel niet uitcashen via de Rabobank, dat heb ik nu al vaak genoeg gezegd.
  • We zijn hier vrij en gezegend. Klaag niet over een wak in uw portfolio als u een dak boven uw hoofd hebt en niet fysiek vecht met 300.000 Russen.
  • We zijn hier rijk en gezegend. Als u wilt klagen over overheid of armoede dan kunt u ruilen met een El Salvadoriaan die dankzij Bukele nu geen brood meer kan kopen, omdat zijn marginale tegoed zo’n 75% is verdampt.
  • Of ga klagen op FOK. Daar zijn ze wat minder serieus dan hier en is de moderatie niet zo streng.
Akwasi MrMrq dikke woordkunstenaar

Zero.

• mannowlahn
[Twitter]
Earn yield, earn yield _O- _O- . Haha als we gewoon even allemaal met ons boeren verstand nadenken dat is het toch vrij logisch dat deze geiten ponzi in elkaar zakt.

Fuck netfli, crypto is veel hilarischer om te volgen.

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Die gozer hosselde wat neukbare collega’s
Eeeeeeh... hangt er een beetje vanaf of je deze 'zwoele bosnimf' neukbaar vindt of niet :r

(Echt goed gelachen met de video van Patrick Boyle trouwens _O- Topkerel)

• mannowlahn
[Twitter]
Of wr is een partij die dan weer een wrapped token als onderpand aanbiedt om de boel te redden.

Misschien moeten we wat tether bijprinten dan is alles weer goed. :+

Als het nu niet in elkaar klapt dan hebben we dus echt een probleem. Het moet nu echt even in elkaar pleuren wil crypto echt nog een bestaansrecht hebben als investering.

• Eusebius
  • Niet online
Slonzo schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:21:
[...]

Eeeeeeh... hangt er een beetje vanaf of je deze 'zwoele bosnimf' neukbaar vindt of niet :r
[Twitter]

(Echt goed gelachen met de video van Patrick Boyle trouwens _O- Topkerel)
Sultry kan ook sensueel of zinneprikkelend zijn, in de zin dat ze zichzelf zo ziet. Het zijn een stel 20'ers bij elkaar met mooie idealen, maar het speelveld blijkt opeens harder te zijn waarbij je niet ver komt met altruïsme. Dat is een beetje de tijdgeest: het moet goed voelen en dan is het goed. Daar hebben ze zich behoorlijk in verslikt.

==
hoi

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Eusebius schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:26:
Sultry kan ook sensueel of zinneprikkelend zijn, in de zin dat ze zichzelf zo ziet. Het zijn een stel 20'ers bij elkaar met mooie idealen, maar het speelveld blijkt opeens harder te zijn waarbij je niet ver komt met altruïsme. Dat is een beetje de tijdgeest: het moet goed voelen en dan is het goed. Daar hebben ze zich behoorlijk in verslikt.
Dafuq did I read

• Side-Kick
  • Laatst online: 05-11 17:38

Side-Kick

Timmy!

Ook BlockFi lijkt om te gaan vallen
Oud nieuws

[ Voor 6% gewijzigd door Side-Kick op 16-11-2022 22:28 ]

• mannowlahn
Dit soort gesprekken hoor je ook op een after, nadat er een zak wit genuttigd is.

• Gelukszoekr
[...]

• Deze periode leefden de alts weer op. In het linkerrijtje stond onder andere BNB, maar ook de worst van Bifi. Polkadot toonde zich helaas de Cillessen van de alts en werd niet opgeroepen.
  • Maar natuurlijk duurde het feest niet langer dan het breed was. Bitcoin liet een ruft en het liep de alts meteen weer dun door de boxerchain.
  • Plutus! Plutus!
  • Tweakers toonde zich in deze periode heerlijk ambivalent. Waar Pelox de beer zo beu was dat hij een afscheid aankondigde (het duurde 2 dagen), was het Anti Elppa die zijn kinderen verkocht om nog wat sats te kunnen stacken. Goed nieuws is echter dat wat nieuw vlees zich meldde met de vraag hoe je geld op Binance kan krijgen - wat doorgaans het teken is van een nieuwe bullrun.
  • Markt in de min, Telegraaf kom er maar in! Je weet hoe het gaat, de MSM en de Tweakers frontpage snappen niet zo goed wat ons bezielt. Dat schept een band; wij zelf ook niet.
Graag graag ik dan nog uw aandacht voor het volgende:
Als iemand ons deze beermarkt helpt te overleven ben jij het wel. Post van de week. +1

• Gelukszoekr
Side-Kick schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:52:

[Embed]
Ik poste het vanmiddag ook al inderdaad. In elke andere periode was dit voorpagina nieuws geweest binnen crypto.

• mannowlahn
Dat blockfi omtyfed was toch al meerdere dagen bekend?

• Dacuuu
  • Laatst online: 05-11 22:08
Side-Kick schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:52:

[Embed]
Weet je wat shit is hier aan, ik heb daar nog 0.00000136 btc staan. Over 50 jaar kan je hier een nieuwe auto van kopen.. :'(

• Gelukszoekr

• Alpina
  • Registratie: November 2019

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:25
Haha, mooi. Ik had al vol verbazing naar de thread geklikt (grappig genoeg zou het me niet verbaasd hebben als het echt was)

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Die Ledger is een makkie blijkbaar.

Eerst wat aanloopprobleempjes met opladen, maar na gelinked te zijn aan Ledger Live was dat opgelost.
Vervolgens ff stoeien met het verschil tussen een account en een app, maar ook dat was snel duidelijk.

Testje gedaan met hondenmunt en vervolgens de BTC en ETH van Kraken, Binance en Bitvavo (daar staat nu niets meer) overgezet naar de Ledger. Vrijdag maar eens verder spelen met een aantal andere muntjes, ben benieuwd wat er met ATOM bijvoorbeeld mogelijk is.

Ik schrok in positieve zin van de fee's. Die stellen momenteel echt niets meer voor. Ik had hier wel eens gelezen dat dat een vermogen kostte maar dat waren eerder peanuts, en dan nog van die goedkope pelpinda's ook.

[ Voor 20% gewijzigd door Ngangatar op 16-11-2022 23:32 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RCm8IX375Cu8AAxjpJEI342tCps=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LMvY5o6hVsgxXv4xVYcOtj9h.jpg?f=fotoalbum_large
Nooit gedacht dat ik BNB zou halveren in mijn PF. Maar nu toch gedaan. PANIC, FUD!!!!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Ik ben mijn oneindige hoeveelheid foto's aan het opruimen. Dat laat je wel even nadenken.

Dat kistje bier wat hieronder €5 kost lijkt een goede deal. Met de prijzen van tegenwoordig is dat dus €130. Dat is 5 euro per biertje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WnyVJfCSEP97YyTauMi_S4FhP-g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d0reMhDd51LhiQdQZqsAtpuG.jpg?f=fotoalbum_large

Waarom stonden er toen geen disclaimers bij dat het kopen van een kist bier duurder kan zijn dan het lijkt.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Waah
  • Laatst online: 05-11 14:15
Moiety schreef op woensdag 16 november 2022 @ 23:42:
[Afbeelding]
Nooit gedacht dat ik BNB zou halveren in mijn PF. Maar nu toch gedaan. PANIC, FUD!!!!
Pfff voordat congres eens wat gaat doen zijn we 2 bullruns verder joh.

In congres zijn wat FTX backers nu boos omdat ze door de Chinezen een loer zijn gedraaid :+
Pagina: 1 ... 106 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!