Excellence does not require perfection.
Kan, maar is duurder ivm fee's en vaak alleen via creditcard.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:17:
[...]
Je kan toch rechtstreeks kopen op Ledger?
Bitvavo is ideaal ivm iDeal, en kosten om BTC daarna te withdrawen is maar een paar cent. Dacht momenteel iets van 0.00003 BTC
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Alleen begrijp ik dat er geen time resync optie in de Google Authenticator app voor iOS zit. Daar moet je het aanpassen in de tijdsinstellingen van iOS zelf. Heb het aan hem doorgegeven en laat jullie hier weten of dat het heeft opgelost. Dank allen voor het meedenken!Wiley99 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:05:
[...]
Je zei dat hij de Google authenticator app gebruikt, dan maakt het niet uit welk onderliggend OS je gebruikt. De instructies gingen over de app zelf. Dus het was een goede tip om het in die app te controleren. Bovendien, wat ik eerder al zei, check ook de tijd van de telefoon! TOTP staat voor Time-based One Time Password, dus het is echt cruciaal dat de tijd tussen jouw device en de dienst waar je probeert in te loggen niet teveel afwijkt.
Pas op met "accounts overzetten" of resetten. Je hebt soms / als het goed is herstelcodes nodig die je alleen krijgt op het moment dat je een device koppelt. Zoals iemand al zei, het gaat om security, dus ook jijzelf mag het niet makkelijk kunnen omzeilen.
Gedoe valt ook wel mee. In de huidige markt ben je er maar wat blij mee.Konijn123 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:12:
@Taro Ik wil elke maand wat inkopen maar niet het gedoe van Cold storage. Is Litebit hiervoor geschikt of zijn er alternatieve die beter zijn? Eerder werdt al gezegd dat je aankoop gelijk -10% staat, omdat deze wss duur is. Maar zijn er andere mogelijkheden? War het wel veilig maar ook simpel is?
Edit: zag laatst in Trezor suite iets van automatische aankoop. Zal vast de hoofdprijs zijn maar wel zorgeloos.
[ Voor 10% gewijzigd door Alpina op 15-11-2022 19:21 ]
I 'am fuc*ed.
GRT beginnen te kopen op 1.19, want ja, koopje! GAK -60% ergens. Hodl en volgende salaris run 7% daarin om er 56% van t maken. 7% van totale crypto invest DCA, ben gekke Henkie niet, of toch wel
[ Voor 42% gewijzigd door Ryderr op 15-11-2022 19:26 ]
Ik weet niet of GRT nog iets van betekenis heeft in een volgende run. Ze zeiden dat The Graph DÉ Google van de crypto space zou zijn. Vast dikke tech, maar met een supply van 10 miljard muntjes moet je niet al te veel verwachten van dit muntje, maar als ze hun beloftes waar maken, bouwen in de bear en sterk terug kunnen komen volgende run kan die zeker wel terug boven de dollar.Ryderr schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:21:
[...]
I 'am fuc*ed.
GRT beginnen te kopen op 1.19, want ja, koopje! GAK -60% ergens. Hodl en volgende salaris run 7% daarin om er 56% van t maken. 7% van totale crypto invest DCA, ben gekke Henkie niet, of toch wel
Hodl idd dan maar.
In de hype en FOMO van die periode verwacht ik dat zeker. Ooit 200k DOGE gedumpt voor spot prijsje voordat onze fijne vriend Elon op het podium ging staan: leer je snel sell low af. Bijkopen en doorVis schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:32:
[...]
Ik weet niet of GRT nog iets van betekenis heeft in een volgende run. Ze zeiden dat The Graph DÉ Google van de crypto space zou zijn. Vast dikke tech, maar met een supply van 10 miljard muntjes moet je niet al te veel verwachten van dit muntje, maar als ze hun beloftes waar maken, bouwen in de bear en sterk terug kunnen komen volgende run kan die zeker wel terug boven de dollar.
Hodl idd dan maar.
Ik zie meerdere bronnen dit melden iddVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:41:
[Afbeelding]
Oh oh. Dit kan nog een dikke dump veroorzaken..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik lees ook bronnen die aangeven dat het vlak bij de grens was, maar dus niet in Polen.
Ongeacht waar is het triest.
Overigens gooit de NOS er een bericht uit dat het in Polen zou kunnen zijn..
Nu weer omhoog dan als het toch Oekraïne is?
Als al die onrust nog even doorzet zitten we echt zo op 13K..
dan zal ik eerder voor Kraken kiezen, de fees van Kraken naar Ledger ligt lager en Kraken heeft instant SEPAzwembroek schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:14:
[...]
Waarom geen Bitvavo. Prima voor snelle aankoop Bitcoin en dan naar je Ledger.
nothing stops this train
nope, fluffje bij Bitvavo, flufje bij Kraken en flufje bij BinancePHPResource schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:53:
In het kader van decentralisatie, zijn hier mensen die hun ADA staken in een eigen beheerde wallet? Zo ja, welke gebruik je en waarom :-)
nothing stops this train
dit kan idd een trigger zijn dat we nog een leg down krijgen..... ook de energieprijzen gaan weer keihard omhoog in Nederland, vast ook andere plekken in Europa. vanaf januari ook geen €190 korting op je energie +belasting gaat weer omhoog naar 21% misschien is dit al wel ingeschaald in de beursen, we zullen het wel zien allemaal. 2023 en 2024 gaan veel zwaarder worden dan dat we nu meegemaakt hebben.....Don Guacamole schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:56:
[...]
Ik lees ook bronnen die aangeven dat het vlak bij de grens was, maar dus niet in Polen.
Ongeacht waar is het triest.
Overigens gooit de NOS er een bericht uit dat het in Polen zou kunnen zijn..
Nu weer omhoog dan als het toch Oekraïne is?
Als al die onrust nog even doorzet zitten we echt zo op 13K..
nothing stops this train
Bitcoin - A weapon of mass disruption
FUD! ReportedKol Nedra schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:18:
[...]
dit kan idd een trigger zijn dat we nog een leg down krijgen..... ook de energieprijzen gaan weer keihard omhoog in Nederland, vast ook andere plekken in Europa. vanaf januari ook geen €190 korting op je energie +belasting gaat weer omhoog naar 21% misschien is dit al wel ingeschaald in de beursen, we zullen het wel zien allemaal. 2023 en 2024 gaan veel zwaarder worden dan dat we nu meegemaakt hebben.....
Zal gewoon gaan zoals met kleine kinderen, papa zegt nee mag echt niet. Kind doet het, papa zegt nog 1 x en je krijgt straf, kind doet het. Papa zegt dit is de laatste x en dan krijg je echt straf.Gelukszoekr schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:20:
Polen is geraakt door Russische raketten...
Rusland foei, nog 1x en we bombarderen je hele schijtland naar de tering.
Mijn post van deze morgen werd gewoon genegeerd, maar nogmaals: het gaat verder dan stomme prentjes van apen waarmee whales voor achterlijke bedragen zakdoekje leggen spelen tot iemand met de NFT bag blijft zitten. En nee, ik het het niet over die domme GET; die onzin kan evengoed in een gewone database. Ik heb het over ENS (Ethereum Name Service).YES schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 09:16:
maar er wordt soms beweerd dat NFT's echt een use case hebben, een oplossing zijn voor allerlei zaken maar m.i. is het gewoon een vehikel om meer crypto/omzet/winst mee te genereren
Gedecentraliseerde domeinnamen. https://ens.domains/
Kunnen o.a. gebruikt worden om censuur te omzeilen van kwaadwillende regimes.
Brave is 1 van de browsers die native ENS domeinen kan resolven:
/f/image/eEjNKdU8B58IaFV6RiLdDE7E.png?f=fotoalbum_large)
1 .eth domein 'kopen' = 1 NFT.
Ziedaar: een echte, werkende, nuttige use case voor NFT's.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Yoroi, werkt met Ledger.PHPResource schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:53:
In het kader van decentralisatie, zijn hier mensen die hun ADA staken in een eigen beheerde wallet? Zo ja, welke gebruik je en waarom :-)
https://support.ledger.co...edger-Cardano-ADA-account
Inderdaad, dat kan, zo werkt het internet immers. Maar dat zijn allemaal gecentraliseerde DNS services. Het idee is net dat ENS gedecentraliseerd is, en in die context is een NFT dus uitstekend geschikt om 'eigendom' van een domein aan te tonen.Taro schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:32:
@Slonzo Hetzelfde kan je toch realiseren door het met wat anders dan een NFT te kopen? Dit is niet specifiek voor NFT's, toevallig wordt een NFT hier weer als middel ingezet, maar dat kan je net zo goed met wat anders realiseren.
Ik zal morgen hier de eerste helft van de seed phrase plaatsen. Dan worden die woorden niet vergeten en weet ik tenminste zeker dat mijn crypto nu echt veilig is.
Goed idee. Stuur mij anders het 2e deel van de seed phrase per PM. Dan ben je 100% zeker veilig.JJ1984 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:35:
Na het debacle met FTX heb ik mijn les, een harde les, wel geleerd en een Ledger Nano X besteld.
Ik zal morgen hier de eerste helft van de seed phrase plaatsen. Dan worden die woorden niet vergeten en weet ik tenminste zeker dat mijn crypto nu echt veilig is.
Als je ècht veilig wilt, google maar eens naar Shamir backup voor je seedphraseJJ1984 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:35:
Na het debacle met FTX heb ik mijn les, een harde les, wel geleerd en een Ledger Nano X besteld.
Ik denk dat ik hem over het hoofd gezien heb, niet bewust genegeerd hoor! En ik vermoed dat jij op jouw beurt ook niet alles gelezen hebt want we hebben het vrijwel niet over verveelde apen gehad, de aanname dat ik onder NFT alleen verveelde apen voor rijke tata's die exchanges eigenhandig om zeep helpen versta, klopt dan ook niet.Slonzo schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:29:
[...]
Mijn post van deze morgen werd gewoon genegeerd, maar nogmaals: het gaat verder dan stomme prentjes van apen waarmee whales voor achterlijke bedragen zakdoekje leggen spelen tot iemand met de NFT bag blijft zitten. En nee, ik het het niet over die domme GET; die onzin kan evengoed in een gewone database. Ik heb het over ENS (Ethereum Name Service).
Gedecentraliseerde domeinnamen. https://ens.domains/
Kunnen o.a. gebruikt worden om censuur te omzeilen van kwaadwillende regimes.
Brave is 1 van de browsers die native ENS domeinen kan resolven:
[Afbeelding]
1 .eth domein 'kopen' = 1 NFT.
Ziedaar: een echte, werkende, nuttige use case voor NFT's.
Maar inderdaad, daar heb je ook een use case te pakken. @Ngangatar had er ook al één in de verdere inhoudelijke discussie. Waar we het vanmorgen verder nog over hadden was of de use cases die genoemd worden niet ook op andere manieren kunnen worden ingevuld/waargemaakt of dat NFT daar echt voor nodig is en dus een unieke use case/USP heeft. Weet jij hoe dat voor ENS zit?
Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar ENS, maar eens verder op inlezen. Als dat echt iets is wat het best of alleen met hun techniek/NFT kan worden gerealiseerd dan heeft het zeker potentie.
Ik weet dat het een grapje is, maar zelfs al zou je de eerste helft van je seed phrase hier zetten, is de kans nog altijd quasi onbestaande dat iemand achter je complete phrase komt. Je crypto zou echt nog veilig zijnJJ1984 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:35:
Met een 12-words seed phrase heb je 2048^12 opties, dat is 5,4445178707350154154139937189083e+39.
Zet je de helft daarvan hier neer, dan heb je nog altijd 2048^6 mogelijke opties uit te zoeken, oftewel 73 786 976 294 838 206 464 combinaties. Meer dan 73,8 triljard.
Een 24-words seed... naja, je snapt het wel
12) To the best of my knowledge, as of post-11/7, with the potential for errors:
— SBF (@SBF_FTX) 15 november 2022
a) Alameda had more assets than liabilities M2M (but not liquid!)
b) Alameda had margin position on FTX Intl
c) FTX US had enough to repay all customers
Not everyone necessarily agrees with this
13) My goal—my one goal—is to do right by customers.
— SBF (@SBF_FTX) 15 november 2022
I’m contributing what I can to doing so. I’m meeting in-person with regulators and working with the teams to do what we can for customers.
And after that, investors. But first, customers.
Slonzo schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:51:
[...]
Ik weet dat het een grapje is, maar zelfs al zou je de eerste helft van je seed phrase hier zetten, is de kans nog altijd quasi onbestaande dat iemand achter je complete phrase komt. Je crypto zou echt nog veilig zijn![]()
Met een 12-words seed phrase heb je 2048^12 opties, dat is 5,4445178707350154154139937189083e+39.
Zet je de helft daarvan hier neer, dan heb je nog altijd 2048^6 mogelijke opties uit te zoeken, oftewel 73 786 976 294 838 206 464 combinaties. Meer dan 73,8 triljard.
Yup en vermoedelijk met als doel dat ie oude tweets kan verwijderen zonder dat iemand het snel opmerkt.Tomba schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:52:
SBF is aan t leuteren op Twitter:
[Embed]
[Embed]
Las gister al dat bepaalde bots hadden gedetecteerd dat er tweets waren verdwenen.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Heb inderdaad nog niet alles gelezen, ik ben nog aan het inhalenYES schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:47:
Ik denk dat ik hem over het hoofd gezien heb, niet bewust genegeerd hoor! En ik vermoed dat jij op jouw beurt ook niet alles gelezen hebt want we hebben het vrijwel niet over verveelde apen gehad, de aanname dat ik onder NFT alleen verveelde apen voor rijke tata's die exchanges eigenhandig om zeep helpen, versta klopt dan ook niet.
Maar inderdaad, daar heb je ook een use case te pakken. @Ngangatar had er ook al één in de verdere inhoudelijke discussie. Waar we het vanmorgen verder nog over hadden was of de use cases die genoemd worden niet ook op andere manieren kunnen worden ingevuld/waargemaakt of dat NFT daar echt voor nodig is en dus een unieke use case/USP heeft. Weet jij hoe dat voor ENS zit?
Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar ENS, maar eens verder op inlezen. Als dat echt iets is wat het best of alleen met hun techniek/NFT kan worden gerealiseerd dan heeft het zeker potentie.
Of een NFT daar echt echt voor nodig is... Geen idee.
Een Proof of Work blockchain is ook niet de enige unieke manier om een gedecentraliseerd P2P betalingssysteem te verkrijgen; ondertussen heb je ook Proof of Stake, Proof of Space, Proof of Whatever. Dat doet toch geen afbreuk aan het bestaansrecht van PoW? Net zoals het bestaan van potentieel andere oplossingen geen afbreuk doet aan het bestaansrecht van NFT's en de daaraan gekoppelde toepassingen.
Heb je echt ondertekend contract nodig om te bewijzen dat jouw huis van jou is? Kan dat niet op een andere manier? Waarschijnlijk wel, maar dat is de conventie die we als maatschappij hanteren. De use cases zijn hier gelijk: je hebt een bewijs nodig om aan te tonen dat iets van jou is, en liefst iets dat 'by convention' door iedereen aanvaard wordt en als gemeengoed beschouwd wordt. Een NFT is by convention jouw ondertekende contract op de blockchain.
Maar ok, alvoor ik verder in een metadiscussie verzand ga ik eerst gewoon lekker verder bijlezen
Want in de beer wordt het echte geld verdiend.
Dus omarm de beer.
En neem nog wat meer.
Want de beer is je vriend.
Omarm de beer, maar met maten.
Hoezee, zo gaat extra bloed door de straten.
Maktub
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:15:
[...]
Een Bitcoin wallet bestaat uit 2 delen: je public key (dit kun je vergelijken met een bankrekening nummer) en je private key. Je public key gebruik je als adres om naartoe te verzenden. Met je private key signeer je de transactie als bewijs dat de public key van jou is.
Wanneer je Trezor binnen komt kun je gewoon de bijbehorende software downloaden via de site van Trezor. De onderliggende techniek is vrij complex, maar het werken met een Trezor en de software is gebruiksvriendelijk.
Als je een buy order kunt plaatsen op een exchange kun je ook een wallet aanmaken en beheren met de Trezor software.
100% safe, dat is een groot woord. Als iemand jouw fysieke Trezor apparaatje in handen krijgt kan de pincode gehackt worden waardoor iemand toegang krijgt tot je wallet.
En vergeet jij je seed phrase te noteren of raak je de seed phrase kwijt en je Trezor gaat kapot, dan ben je ook gewoon je toegang tot je Bitcoin kwijt. Zonder de seedphrase kun je je wallet niet meer herstellen op een andere hard- of software wallet.
Wat ook nog een risico kan zijn zijn malafide plugins, sommige mensen werken bijvoorbeeld vanaf een PC met kaal besturingsysteem die nergens anders voor gebruikt word en alleen online is op het moment dat ze hun Trezor gebruiken.
Alles valt en staat dus met je eigen zorgvuldigheid omtrent het beheren van je besturingssysteem, Trezor en je seedphrase. Je bent met een hardware wallet 100% verantwoordelijk voor je eigen handelen.
Voor die seedphrase zijn manieren om ze supergoed op te bergen, ik heb hier in huis gewoon ergens een kopie opgeborgen en bij iemand anders.
Weet je ook het zit met kosten voor deze handelingen?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Verwijderd
Honderdmiljoenmiljardduizendnegenenveertigvijftig.Bushalte schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 21:38:
[...]
![]()
![]()
BlockFi, financially entangled with the now-bankrupt FTX, is planning to lay off workers and exploring a bankruptcy filing itself, people familiar say https://t.co/MeswqzNNz7
— The Wall Street Journal (@WSJ) 15 november 2022
'bout tree fiddyVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 21:44:
Honderdmiljoenmiljardduizendnegenenveertigvijftig.
Het is toch goed om het te beseffen dat er meer mogelijkheden zijn, dan atomen in het universum. Het heeft altijd iets magisch, dat je met 24 woorden (waarvan je alleen de eerste 4 letters hoeft op te schrijven) al die magische internetmunten superveilig kan bewaren.Slonzo schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:51:
[...]
Grappig. Ff getest en bij mij komt die ook naar voren in de zoekresultaten.
En dat krijg je iedere maand tot ze dat prijsplafond gefixed hebben. Planning was 1 januari maar dat gaat waarschijnlijk langer duren.knakworst schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 21:50:
Ik zie trouwens dat ik van Vattenfall 190 euro gedumpt heb gekregen op mijn bankrekening. Zat ik zo te lachen om dat helikoptergeld in Amerika.
Ik heb die kachel op 17.5 graden gezet om Putin niet te veel te spekken waardoor mijn rekening van november waarschijnlijk een stuk lager dan 190 euro is. Kan ik een fluf btc dca-en. Win-win.Darrell schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 21:53:
[...]
En dat krijg je iedere maand tot ze dat prijsplafond gefixed hebben. Planning was 1 januari maar dat gaat waarschijnlijk langer duren.
Ik ben aan het sparen om straks m'n sats verdienen als look-a-like van Martijn Wismeijer. Grappige maxi btw, met een nog veel mooiere baardDarrell schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 21:50:
[...]
Grappig. Ff getest en bij mij komt die ook naar voren in de zoekresultaten.
[Afbeelding]
Rubriek over de sponsoren van de KNVB welke overal in het bestuur enige connecties hebben of zaken doen met Qatar.
"Een jong bedrijf, Bitvavo"
Dus helaas het woordje crypto of iets in die trend achterwege gelaten.. erg jammer! Gemiste kans, of bewust?
Verwijderd
Sorry, ff serieus. Je zit met de volgende kosten:Bushalte schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 21:38:
[...]
![]()
![]()
- kosten voor een hardwarewallet
- kosten om geld te storten op een exchange (meestal gratis tot vrij laag)
- trading fees (om fiat om te zetten naar crypto)
- withdrawal fees van exchange naar wallet (Hier zitten in het geval van Bitcoin zeker grote verschillen tussen exchanges dus is de moeite waard om vooraf goed te vergelijken tussen exchanges die je voorkeur hebben voor aanschaf. De withdrawal fees dekken ook de netwerkkosten naar je wallet.)
- Netwerk fee kosten (Wanneer je vanuit je wallet naar een andere wallet wilt sturen, bijvoorbeeld terug naar een exchange.)
Het tweede deel komt dan op het viva forum?JJ1984 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:35:
Edit:
Blijkbaar opnieuw geplaatst met nu dus andere URL:
So what crashed in the village of Przewodów, Poland today?
— 🇺🇦 Ukraine Weapons Tracker (@UAWeapons) 15 november 2022
With the cooperation of @blueboy1969 we analyzed the available photos of fragments and came to a clear conclusion that they belong to the 48D6 motor of the 5V55-series missile of the S-300 AD system- a Ukrainian one. pic.twitter.com/f0Ex3USLN8
[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 15-11-2022 22:25 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
"Hm ... deze pagina bestaat niet. Zoek iets anders."Taro schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 22:19:
Ik krijg een foutmelding bij het embedden, maar het schijnt geen Russische raket te zijn, maar een Oekraïense, de koers kan dus weer omhoog -> https://twitter.com/UAWeapons/status/1592626079629422592.
Desondanks kan ik me in dit stukje wel gewoon vinden hoor:
de koers kan dus weer omhoog
[ Voor 12% gewijzigd door YES op 15-11-2022 22:22 ]
Vreemd, maar dit stond er:YES schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 22:20:
[...]
"Hm ... deze pagina bestaat niet. Zoek iets anders."
:fill(white):strip_exif()/f/image/BYvPftsWTAhuCzQ3dgG9a9ai.png?f=user_large)
Waren ze er blijkbaar toch niet zo zeker van...
Idd ook iets over gelezen. Zouden brokstukken zijn door afweergeschut van Oekraïne. Hoe dan ook geen goede ontwikkelingen..Taro schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 22:19:
Ik krijg een foutmelding bij het embedden, maar het schijnt geen Russische raket te zijn, maar een Oekraïense, de koers kan dus weer omhoog -> https://twitter.com/UAWeapons/status/1592626079629422592.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dat valt nog meeVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 21:44:
[...]
Honderdmiljoenmiljardduizendnegenenveertigvijftig.
Dank, helemaal helder. Is even schrikken natuurlijk zulke serieuze vragen aan jouw persoon.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 22:12:
[...]
Sorry, ff serieus. Je zit met de volgende kosten:
- withdrawal fees van exchange naar wallet (Hier zitten in het geval van Bitcoin zeker grote verschillen tussen exchanges dus is de moeite waard om vooraf goed te vergelijken tussen exchanges die je voorkeur hebben voor aanschaf. De withdrawal fees dekken ook de netwerkkosten naar je wallet.)
- Netwerk fee kosten (Wanneer je vanuit je wallet naar een andere wallet wilt sturen, bijvoorbeeld terug naar een exchange.)
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Verwijderd
Ik heb het er echt lastig mee...Darrell schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 21:53:
[...]
En dat krijg je iedere maand tot ze dat prijsplafond gefixed hebben. Planning was 1 januari maar dat gaat waarschijnlijk langer duren.
Crypto stressvol. Zeker niet, mijn naam is Kris en ik ben 18 jaar.Gelukszoekr schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 17:39:
[...]
Dan is Kris Marszalek voor nu de baas van zijn geld. Wel een knappe kop toch?
[Afbeelding]
Zonder geheid, kijk anders eens of je hiermee verder komt,
https://help.crypto.com/e...454-how-do-i-reset-my-2fa
#metoo maar dat komt dan weer door mijn laaggeleidheid:Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 22:25:
[...]
Ik heb het er echt lastig mee...
[Afbeelding]
Als je het in Bitcoin steekt kan je over een aantal maanden een veelvoud ervan doneren als de jaarrekeningen worden opgemaakt en men het ook daadwerkelijk moet gaan aftikkenVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 22:25:
[...]
Ik heb het er echt lastig mee...
[Afbeelding]
Verwijderd
Ach we weten allemaal hoe het afliep.YES schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 22:27:
[...]
#metoo maar dat komt dan weer door mijn laaggeleidheid:
[Afbeelding]
Nope, dat idee was ook alweer debunked. De tellers lieten retweets zien die verdwenen, niet zijn eigen tweets.DutchCrownNL schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:57:
[...]
Yup en vermoedelijk met als doel dat ie oude tweets kan verwijderen zonder dat iemand het snel opmerkt.
Las gister al dat bepaalde bots hadden gedetecteerd dat er tweets waren verdwenen.
Wat een soap... Een groepje 20ers die met miljarden mochten spelen en het kwijt raakten
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ben even met de begroting bezig voor 2023, bijna klaar.
Alleen vraagje, hoeveel BTC moest ik ook alweer hebben om financieel onafhankelijk te zijn. Was dat 0.01 of 0.1?
Alvast bedankt!
UberLurker Departement #GG.
Hoi,Skrunsies schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 23:06:
Hoi
Alleen vraagje, hoeveel BTC moest ik ook alweer hebben om financieel onafhankelijk te zijn. Was dat 0.01 of 0.1?
Alvast bedankt!
Hangt van de alimentatie afspraken met je ex-vrouw af, kunnen wij dus niets over zeggen. Ik zou daarom voor de zekerheid voor 0,5 gaan.
Groetjes.
Taro schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 23:13:
[...]
Hoi,
Hangt van de alimentatie afspraken met je vrouw af, kunnen wij dus niets over zeggen. Ik zou daarom voor de zekerheid voor 0,5 gaan.
Groetjes.
Mijn ex ben ik inmiddels 12 jaar geleden van gescheiden dus dat is klaar. En mijn vriendin woont alleen elders.
Maar goed 0.5 dus.
Thanks!
Opgedroogd zou ik 't niet noemen, er staat nog +160MB aan transacties te wachtenTaro schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 23:12:
De BTC mempool is weer opgedroogd, zojuist wat ETH en direct daarna BTC vanaf Binance naar de Ledger gestuurd en de ETH kwam iets sneller aan, maar Bitcoin stond er ook binnen 10 minuten op.
Is er al bekend waar al die transacties nu vandaag komen?
GEEF DIE MAN EEN STICKER!!!Taro schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 22:28:
[...]
Als je het in Bitcoin steekt kan je over een aantal maanden een veelvoud ervan doneren als de jaarrekeningen worden opgemaakt en men het ook daadwerkelijk moet gaan aftikken
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Benjamin Cowen:Skrunsies schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 23:06:
Hoi
Alvast bedankt!
Aim: 0,28BTC is 1% van de mensheid is -> € 4.549
Aim: $1M in 2030 is 2.8 BTC-> € 45.491
Lark Davis:
Aim: 1 BTC is rich -> € 16.247
Sorry
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Het shitcoin topic is hier naar boven en dan linksaftwo schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 23:27:
Vraag - is er iemand hier in het bezit van GBTC? En zo ja, via welke broker?
resusaapje schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 23:30:
[...]
Benjamin Cowen:
Lark Davis:
Sorry
Het ruikt hier naar Douwe Hopiumresusaapje schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 23:30:
Benjamin Cowen:
Lark Davis:
GBTC - Geiten Bende Tweakers Cointwo schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 23:27:
Vraag - is er iemand hier in het bezit van GBTC? En zo ja, via welke broker?
:strip_exif()/f/image/5RzoomIao7HDmMPy6rgKtif3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/M8G99HUb5IVgwmqpQP3HKzDg.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb daar 1,5 jaar geleden KYC gedaan en ook geen problemen mee gehad. echter gebruik ik het niet veel omdat ik de interface niet fijn vind! Ik hou het bij Kraken
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 16-11-2022 00:01 ]
nothing stops this train
Wachten op 12-14k of op een weekafsluiting >20k = saairoflexx schreef op woensdag 16 november 2022 @ 07:22:
Saaie boel laatste dagen.
FTFYMoiety schreef op woensdag 16 november 2022 @ 07:27:
[...]
Wachten op 12-14k of op een weekafsluiting >20k = saai
DUURT LANG
WEN MOON??
WEN REKT??
Verwijderd
Ja hahah en dan hadden sommige mensen het erover dat het goedkoper was om crypto over te maken van het ene land naar het andere dan via sepaVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 22:12:
[...]
Ja maar, ja maar jamaararrrrrrrr.....Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 22:12:
[...]
Dan is t 100% zeker van jou en weet je heeeeeeel zeker dat je niet genaaid wordt door één of andere exchange.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ja hé, nu weet ik nog niet of ik rijk ben in 2000-zoveelentig.resusaapje schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 23:30:
[...]
Benjamin Cowen:
Lark Davis:
Sorry
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Pff hou die mainstream meuk lekker hier. beetje tevreden zijn met 10% erbij op een dag. je bent pas een meme-coin als je tijdens de bullrun 100% omhoog gaat per dag.resusaapje schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:34:
[...]
je zit verkeerd. Hier moet je zijn: [MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]
Een topic voor mannen met ballen van adamantium, niet voor de "hoog risico" dotjes.
https://medium.com/coinmonks/the-end-of-bitcoin-1fe8b54d3887
Wellicht zal je nooit rijk worden maar een goede nachtrust en niet om de 10 minuten op je telefoon kijken is het mij allemaal waard.
Twee minuten later: "It's resusaapje, hooi!" @mentalozzie kijkt op foonmentalozzie schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:56:
De regel investeer alleen wat je bereid bent te verliezen is zo onderschat.
Wellicht zal je nooit rijk worden maar een goede nachtrust en niet om de 10 minuten op je telefoon kijken is het mij allemaal waard.
COUNT(BTC) >= 1 ? @MicroWhale = Rich : @MicroWhale = -RichMicroWhale schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:42:
[...]
Ja hé, nu weet ik nog niet of ik rijk ben in 2000-zoveelentig.
Het is een aandeel. Dus geen crypto. Dus meest in de buurt van shitcoin. Eensch?Waah schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:48:
[...]
Pff hou die mainstream meuk lekker hier. beetje tevreden zijn met 10% erbij op een dag. je bent pas een meme-coin als je tijdens de bullrun 100% omhoog gaat per dag.Of binnen een uur gerug-pulled bent.
Een topic voor mannen met ballen van adamantium, niet voor de "hoog risico" dotjes.
Saai manmentalozzie schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:56:
De regel investeer alleen wat je bereid bent te verliezen is zo onderschat.
MicroWhale schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:53:
Ietwat onderbouwd artikel waarom het het einde van Bitcoin (as we know it) is:
(dikke hopium in harde cijfertjes)
Hier moest ik toch even gniffelenSo, if you want to learn:
The technique Michael Saylor uses to buy Bitcoin and make a lot of money.
Maktub
Voer je deze end of bitcoin gelijk hier in?MicroWhale schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:53:
Ietwat onderbouwd artikel waarom het het einde van Bitcoin (as we know it) is:
(dikke hopium in harde cijfertjes)
https://99bitcoins.com/bitcoin-obituaries/
Zou toch bizar zijn..
Dan was het toch een ponsi.mentalozzie schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:13:
Wat als de ATH echt de ATH was van Bitcoin? En er nooit meer zal komen?
Zou toch bizar zijn..
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Het helpt als je het artikel leest alvorens te commentenGet!em schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:12:
[...]
Voer je deze end of bitcoin gelijk hier in?
https://99bitcoins.com/bitcoin-obituaries/
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ach, dan waren we er wel bij! En ath 69k zou de meme/ponzi wel compleet maken..mentalozzie schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:13:
Wat als de ATH echt de ATH was van Bitcoin? En er nooit meer zal komen?
Zou toch bizar zijn..
Inmiddels 2 personen ingelicht dat ze aankomend weekend een item krijgen wat bij hen in de kluis mag. Voor de nieuwsgierigen hier, maar ik vermoed dat bijna iedereen hier deze of een soortgelijke methode toepast:
- Seed phrase verdeel ik in 3 stukken.
- Bij mij thuis leg ik deel 1 & 2 in de kluis.
- Bij adres 2 leg ik deel 2 & 3 in de kluis.
- Bij adres 3 leg ik deel 1 & 3 in de kluis.
Bijkomend voordeel, en ja daar schuilt ook een risico, degenen die mijn andere 2 items hebben met mijn seedphrase, kunnen in geval van mijn overlijden, samen mijn seedphrase combineren.
Maar vrijdag eerst maar eens beginnen met ETH en BTC over te zetten en vervolgens de coins waarvan ik de staking rewards niet op vind wegen tegen evt risico's. Daarna gaan denken over evt staking via de ledger. Stapje voor stapje.
Leuk, weer een stukje leerproces en bewustwording.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Je kunt de seed ook door drie verschillende tatoeëerders in drie delen onder je oksel, onder je voet én aan de binnenkant van je anus laten zetten. Nog veiliger.Ngangatar schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:40:
Vrijdag mijn Ledger binnen, leuk om daar nu wat beter over na te gaan denken.
Inmiddels 2 personen ingelicht dat ze aankomend weekend een item krijgen wat bij hen in de kluis mag. Voor de nieuwsgierigen hier, maar ik vermoed dat bijna iedereen hier deze of een soortgelijke methode toepast:Mocht er nu diefstal, brand of wat dan ook aan de hand zijn, een inbreker heeft niets aan de 2/3 van de seed phrase, en ikzelf ben nog altijd in staat om op basis van de overgebleven items mijn seedphrase te achterhalen.
- Seed phrase verdeel ik in 3 stukken.
- Bij mij thuis leg ik deel 1 & 2 in de kluis.
- Bij adres 2 leg ik deel 2 & 3 in de kluis.
- Bij adres 3 leg ik deel 1 & 3 in de kluis.
Bijkomend voordeel, en ja daar schuilt ook een risico, degenen die mijn andere 2 items hebben met mijn seedphrase, kunnen in geval van mijn overlijden, samen mijn seedphrase combineren.
Maar vrijdag eerst maar eens beginnen met ETH en BTC over te zetten en vervolgens de coins waarvan ik de staking rewards niet op vind wegen tegen evt risico's. Daarna gaan denken over evt staking via de ledger. Stapje voor stapje.
Leuk, weer een stukje leerproces en bewustwording.
Edit: sorry voor bovenstaande
Zolang je ze maar vertrouwt en ze niet al te goede vriendjes zijnNgangatar schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:40:
...
...
Wat dat betreft heb ik eigenlijk nog een tip: je zou een passphrase ('25e woord') kunnen toevoegen en die nog zelf bewaren. Dan kunnen ze, ook al hebben ze de delen stiekem bij elkaar gelegd, alsnog niet erbij, omdat ze je passphrase nog missen. Let op: resulteert wel in een nieuwe private key/wallet/etc. Bijkomend voordeel nog: mocht je ooit een inbreker hebben die je dwingt je Ledger te ontgrendelen, dan kun je op de Ledger ervoor kiezen de PIN in te voeren van je wallet *zonder* passphrase als misleiding.
[ Voor 40% gewijzigd door vickypollard op 16-11-2022 09:46 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/0SttVsVoEKKZetFiGscugjxK.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/CjChcoLjsh1Kqr8ZbIQlC4Zp.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SXpVXQsIQsDhD035CoJRQZRo.jpg?f=fotoalbum_large)