Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
laugh schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 21:33:
[...]

Zelfde systeem als Tekken 7. Het is gewoon een nummer die beïnvloed wordt door meerdere factoren, onder andere je rank. Jou tegenstander heeft waarschijnlijk een andere character op hogere rank en is geswapped naar een andere character op lager, en die ben jij tegen gekomen.

Elke character heeft andere rank, maar er zit als het goed is ook een auto promo in. Dus als je met 1 character veel hoger haalt, dan promote het je andere characters ook iets mee.
Ik heb Tekken 7 (en de delen daarvoor ook al een tijd niet meer) niet gespeeld.

Hoe wordt je gelinkt - op basis van wat - aan tegenstander? Je rank (dus die eerste/tweede dan etc) of dat getal?

Kan ik er ergens iets over vinden? Online zie ik niet echt duidelijke uitleg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laugh
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Timbox88 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 22:05:
[...]

Ik heb Tekken 7 (en de delen daarvoor ook al een tijd niet meer) niet gespeeld.

Hoe wordt je gelinkt - op basis van wat - aan tegenstander? Je rank (dus die eerste/tweede dan etc) of dat getal?

Goede vraag, maar nee je wordt gelinked op basis van rank van de character die je speelt in ranked mode. Ik ga ervan uit dat het hetzelfde is gebleven als T7.

Dus de tegenstander zit in de buurt van jou rank. Wees gerust, dat getal stelt niet zoveel voor beginner players.

Het ging meer om het scenario als intermediate player. En dan zag je een tournament player met super hoog getal, omdat zijn sub character maar tot rank X kwam met auto promotion. En de intermediate player op rank X komt hem dan tegen en ziet dan dat getal.

Als beginner player hoef je je daar geen zorgen over te maken. Maar omdat het spel nu net nieuw is, heb je uiteraard kans dat je een ervaren player tegenkomt omdat iedereen vanaf 0 begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Ik ben ook de wondere wereld van Tekken ingestapt! Heb vroeger bij vriendjes thuis wel deel 1 en 3 gespeeld, maar dit is mijn eerste 'eigen' Tekken. Stukje complexer dan de NRS games die ik wel geregeld oppak, maar daardoor een stuk verslavender om te leren.

Na een uurtje of 5 (uurtje story, 2 uurtjes training, 2 uurtjes online quickplay) begin ik een beetje een gevoel te krijgen van hoeveel ik nog wel niet moet leren :')

Heb Reina uitgekozen als eerste main character. Misschien niet de meest handige, maar design trok me gewoon het meeste. DIe enorme hype trailer met vette soundtrack hielp ook wel :P

Ben nog een beetje aan het twijfelen of ik de controller blijf gebruiken of ga switchen naar toetsenbord. Heb het idee dat mn movement inputs daar wat preciezer op zijn. Hier mensen met ervaring met beiden en advies?
Zit vooral te dubben omdat ik ook een steam deck heb liggen om in de vrije uurtjes even mee te labben. Gevoel dat ik het mezelf dan moeilijk maak door de hele tijd te switchen tussen controller/tobo.

[ Voor 15% gewijzigd door D3ft0n3 op 27-01-2024 00:49 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07:32
Is er een volgerde dat jullie spelen volgens playlists? Bv eerst story, dan character dan arcade quest of beetje daar mekaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
D3ft0n3 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 00:44:
Ik ben ook de wondere wereld van Tekken ingestapt! Heb vroeger bij vriendjes thuis wel deel 1 en 3 gespeeld, maar dit is mijn eerste 'eigen' Tekken. Stukje complexer dan de NRS games die ik wel geregeld oppak, maar daardoor een stuk verslavender om te leren.

Na een uurtje of 5 (uurtje story, 2 uurtjes training, 2 uurtjes online quickplay) begin ik een beetje een gevoel te krijgen van hoeveel ik nog wel niet moet leren :')

Heb Reina uitgekozen als eerste main character. Misschien niet de meest handige, maar design trok me gewoon het meeste. DIe enorme hype trailer met vette soundtrack hielp ook wel :P

Ben nog een beetje aan het twijfelen of ik de controller blijf gebruiken of ga switchen naar toetsenbord. Heb het idee dat mn movement inputs daar wat preciezer op zijn. Hier mensen met ervaring met beiden en advies?
Zit vooral te dubben omdat ik ook een steam deck heb liggen om in de vrije uurtjes even mee te labben. Gevoel dat ik het mezelf dan moeilijk maak door de hele tijd te switchen tussen controller/tobo.
Ik zou voor tobo gaan, maar dat is voor iedereen anders. Vind dpads en analoge sticks op controllers niet nauwkeurig genoeg voor mijn motoriek.

Maar wat een toffe game. Wou gister ff spelen. En bam 3:00 uur. Drie uur later kleine wakker.

Laatste Tekken was deel 3. Gister lopen stoeien met Steve, Dragunov, Law en Paul, die spreken mij vooralsnog t meest aan. Ga eerst maar is in Paul verdiepen. Lekker recht toe recht aan. Niks flashy, gewoon machtig hard meppen op voornamelijk de counter. Wel dat kapsel ff aangepast, wat een gedrocht ist anders.

Echt zin om hier een beetje degelijk in te worden. Gister zoveel potjes kats overrompeld. Die replay optie dat je scenarios terug kan spoelen en kan spelen is daarin echt n zegen. Al aardig wat moves waarvan ik nu een idee denk te hebben hoe ik ze kan counteren of op zn minst tegen kan verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Jovinho99 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 10:28:
Is er een volgerde dat jullie spelen volgens playlists? Bv eerst story, dan character dan arcade quest of beetje daar mekaar?
Dit vroeg ik me ook al af idd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Het is me opgevallen dat o.a. sommige character episodes ook enorme spoilers bevatten. Misschien wel zo aardig als we allemaal de eerste week(?) eventuele spoilers in een [spoiler] tag zetten :)
jellybrah schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:16:
Tekken 8 binnen! Nu een tijdje installeren... is er ook een tournament group of clan te maken voor Tweakers uit dit topic?
Zo te zien is de beste optie een besloten Player Match sessie met een passcode of elkaar als TEKKEN 8 Friend toevoegen en daarna uit te nodigen. Ik zie geen optie om willekeurige mensen op naam of ID uit te nodigen.
emcore schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:03:
Al een uurtje of 2 gespeeld maar als absolute beginner (Tekken 2, 3 TTT en 4 gespeeld maar dat is eeuwen geleden) is het wel even wennen aan de juiste manier om aanvallen uit te voeren.
Vooral het verschil tussen een witte pijl en een donkere pijl vind ik maar lastig. Wit zou betekenen dat je hem kort moet indrukken, maar als ik dat doe activeert de aanval niet. Hou ik hem langer ingedrukt dan juist wel, maar dat zou juist het donkere pijltje moeten zijn 🧐.

Daarnaast combo’s, wordt even wennen. Een voorbeeldje waar ik ruim een kwartier mee aan het prutsen was (en nog niet uitgevonden heb) was een combo waarbij aanval 1 eindigde met een donkere pijl en aanval 2 start met een witte pijl in dezelfde richting. Dan moet je kennelijk een bepaalde tijd de knop vasthouden, op tijd loslaten en meteen weer indrukken. Mijn motoriek is niet meer wat het geweest is haha.

Dit zijn overigens geen klachten, integendeel, het moet niet te makkelijk zijn. Ik moet denk ik nog wat aan mijn timing werken =)

Tot nu toe alleen de arcade quest gedaan, ik begreep dat online niet altijd even goed werkte bij de launch vannacht, maar ik ga mij daar als noob sowieso nog niet aan wagen. Heeft iemand hier al online geprobeerd?
Even uit m'n hoofd zijn er geen aanvallen waarbij je de eerste input ingedrukt moet houden, volgens mij is het altijd de tweede input ingedrukt houden. Misschien is het mijn automatisme, maar ik denk er niet bij wanneer ik wel en wanneer ik niet een knop ingedrukt moet houden.

De online mode heeft wat kuren, maar dat ligt deels dat de game massaal gespeeld wordt op dag 1. Het is ook afwachten hoeveel invloed het inschakelen van cross-platform play heeft.
jellybrah schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 21:11:
Wat is die online lounge raar, of ligt het aan mij? Je kunt iedereen die je rond ziet lopen NIET direct uitdagen. Iedereen in de lounge lijkt dat probleem te hebben. Je kunt alleen random quick fights aanzetten.

Ok je moet samen dus naar een arcade kast lopen en daar gaan zitten. Dan moet je eerst de CPU training ingaan en daarna word je tegenstander die dus tegenover je is gaan zitten gelinkt... lekker omslachtig Capcom :+

Overigens is Tekken ball mode online ook mogelijk!
Bandai Namco :) Als je zo snel mogelijk een online tegenstander wilt vinden, kan je beter Ranked Match of Player Match spelen. Ik ben het wel met je eens, hier zit nog wel verbetering in. Maar ik verwacht wel dat er updates zullen volgen met verbeteringen aan de online modes.
Timbox88 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 21:30:
Hoe werkt die ranking online eigenlijk? Heb je per character een andere rank?

En ik ben dan nu tweede dan ofzo, na eerste potje ranked online, maar zag ook iets van 'Tekken Pwr' ofzo, punten die omhoog gingen. Had er iets van 5000, mn tegenstander 20.000. Wat is dit dan?
Wat @laugh zei, iedere personage heeft zowel online als offline een rank wat een vertegenwoordiging zou moeten zijn van hoe goed je met die personage bent. Maar omdat de game gloednieuw is, hebben veel van de echt goede spelers nog een lage rank. En je hebt ook mensen die gewoon niet zo vaak online spelen, wat ook een vertekent beeld kan geven.

Tekken Prowess is een indicatie van al je vaardigheden, grotendeels gebaseerd op de personage waar je de hoogste online rank mee hebt. De exacte rekensom van dit nummer is nog niet helemaal duidelijk. Hoe hoger, hoe beter je zou zijn.
Timbox88 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 22:05:

Je rank, maar ook door de sterkte van je verbinding, of je cross-platform play aan hebt staan en mogelijk ook op basis van het continent waar je je bevindt. Het ligt er ook deels aan welke online mode je speelt.
D3ft0n3 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 00:44:
Het is pure persoonlijke voorkeur. Sommige mensen zweren bij arcadesticks, andere bij specifiek PlayStation controllers. Een pro-speler die ik ken is na 20 jaar een arcadestick overgestapt naar een hitbox (enigzins vergelijkbaar met een toetsenbord). Je hebt op dit moment misschien nog het voordeel dat je je spiergeheugen een richting kunt opsturen.
Wat je zelf wilt, al is Arcade Quest misschien het beste begin als je nieuw bent met Tekken of een beetje verroest. Sommige prospelers die ik ken hebben alleen Practice Mode en Ranked Match aangeraakt.

TekkenZone - Dutch Tekken Community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eerst de story gedaan, ben nu bezig met arcade quest. Daarna ga ik de episodes spelen en daarna ga ik denk ik eens online kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 19:40:
[...]

Ik heb eerst de story gedaan, ben nu bezig met arcade quest. Daarna ga ik de episodes spelen en daarna ga ik denk ik eens online kijken.
Wat is het verschil tussen Episodes en Story?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timbox88 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 13:46:
[...]

De episodes is character based, dus dan zie je een stuk van het verhaal van een specifiek character.

Story is de main story van de game, dus het algemene verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2024 @ 13:47:
[...]

De episodes is character based, dus dan zie je een stuk van het verhaal van een specifiek character.

Story is de main story van de game, dus het algemene verhaal.
Yes, dat wist ik idd. Maar de Episodes zitten dus niet (allemaal bij elkaar) in de Story? Het is wezenlijk andere content?

(ik dacht dat alle episodes bij elkaar dus de story vormden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Timbox88 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 13:48:
[...]

Yes, dat wist ik idd. Maar de Episodes zitten dus niet (allemaal bij elkaar) in de Story? Het is wezenlijk andere content?

(ik dacht dat alle episodes bij elkaar dus de story vormden)
Nee die zitten niet in de story. Die moet je dus individueel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:21

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Tekken 8 is nu alweer €25,19 via Eneba als je een VPN gebruikt naar Argentinie..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Timbox88 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 13:46:
[...]

De episodes zijn eigenlijk bedoeld als "What If" verhalen, maar sommige episodes lijken net een aanvulling op de Story Mode die wel canonical voor het verhaal is.

Het kan uiteindelijk wel blijken dat gedeeltes van deze episodes canonical voor het algemene verhaal zullen zijn, maar dat zullen we pas bij TEKKEN 9 weten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:58
Sinds gisteravond staat 'Tekken 8' hier geïnstalleerd en damn, wat is het weer een heerlijk spel! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_JNtjAE-znCu2fgqUpcLeVxBouc=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/1wYYO6G6We8QZFL4jBO0S1ln.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
De top 5 van de globale online leaderboard bestaat momenteel uit "rank boosters" en kunnen dat dankzij de online replays niet verbergen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 09:30
Mocht iemand een potje willen knokken, ik zit in Europe 1-8 lounge. Naam: Alucard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Laatst online: 13-09 17:07
G_Dragon schreef op zondag 28 januari 2024 @ 14:00:
Tekken 8 is nu alweer €25,19 via Eneba als je een VPN gebruikt naar Argentinie..
Hmm deze kan je niet redeemen op een nederlands account toch?

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
MyKey schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:20:
[...]

Hmm deze kan je niet redeemen op een nederlands account toch?
Jawel, met een VPN naar Argentinië. Ik haal al jaren zo mijn spellen goedkoop

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyKey
  • Laatst online: 13-09 17:07
G_Dragon schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:24:
[...]

Jawel, met een VPN naar Argentinië. Ik haal al jaren zo mijn spellen goedkoop
Maak het dan niet uit dat je account niet argentijns is? Zal eens online zoeken hoe dat dan werkt

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
MyKey schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:25:
[...]

Maak het dan niet uit dat je account niet argentijns is? Zal eens online zoeken hoe dat dan werkt
Nee maakt niks uit, kom er zelf al jaren mee weg.
Gewoon een gratis vpn zoeken (ik gebruik Urban VPN) op mobiel/desktop en aanzetten (boven in VPN logo op mobiel betekend actief) wanneer je de code hebt gekopieerd, daarna Chrome opstarten en een incognito tabblad openen. Dan naar redewm.microsoft.com gaan, inloggen en redeemen.

Mocht je er niet uitkomen mag je me altijd een dm doen :)

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 30-01-2024 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
G_Dragon schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:31:
[...]

Nee maakt niks uit, kom er zelf al jaren mee weg.
Gewoon een gratis vpn zoeken (ik gebruik Urban VPN) op mobiel/desktop en aanzetten (boven in VPN logo op mobiel betekend actief) wanneer je de code hebt gekopieerd, daarna Chrome opstarten en een incognito tabblad openen. Dan naar redewm.microsoft.com gaan, inloggen en redeemen.

Mocht je er niet uitkomen mag je me altijd een dm doen :)
Een beetje het zelfde als wat je doet met die Game Pass voor een prikkie.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Linksquest schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 08:46:
[...]

Een beetje het zelfde als wat je doet met die Game Pass voor een prikkie.
Precies! :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 20:27

HollovVpo1nt

I like gadgets

Poeh, eindelijk de tijd gehad om het spel (uit) te spelen. Ik ben er sinds Tekken 2 bij geweest. Been zeker geen topper in Tekken, maar altijd fan geweest. Maar die laatste battle... zo ongelooflijk vet. Zat met een brede grijns en klein traantje in mijn oog te spelen.

Nu alle andere modi verkennen en ervaring opdoen met de nieuwe game mechanics. Ik heb het spel voor zowel Series als PS5, zou het leuk vinden als ik met wat Tweakers af en toe online kon spelen :)!

[ Voor 14% gewijzigd door HollovVpo1nt op 31-01-2024 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
De vrouw heeft me gister avond verrast met alsnog een exemplaar van Tekken 8 :D zal er vanavond of het weekend eens naar gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Gek, fysieke versie is 2 disc :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Getting Ready for the Arcade Battles 😝

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BTpmig31i7-AFKPfv8AT0BO-iNg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xeq3ZUq41uU9OGfYUfMTLeyJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Dat verklaart misschien enigszins waarom de steelbook in de Collector's Edition ruimte voor 2 discs heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ja inderdaad, ben nog niet aan het verhaal begonnen, maar gaat nu wel gebeuren nu ik Assassin's Creed Mirrage uitgespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Kan iemand me helpen, ik heb een paar characters aangepast, zoals paul, maar als ik arcade of gelijk wat doe dan is hij weer zoals in het begin van het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Jovinho99 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 11:07:
Kan iemand me helpen, ik heb een paar characters aangepast, zoals paul, maar als ik arcade of gelijk wat doe dan is hij weer zoals in het begin van het spel?
Wanneer je je personage kiest, moet je de knop linksonder het scherm indrukken waar "Customized Slots" staat. Op de PS5 is dit de vierkant toets. Daarna moet je een keer omlaag drukken om uit je eigen creaties te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Jovinho99 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 11:07:
Je moet hem handmatig nog selecteren, kwam ik zelf ook achter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Linksquest schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:41:
[...]

Je moet hem handmatig nog selecteren, kwam ik zelf ook achter :P
Oh oke , dacht dat die automatisch zou aangepast worden😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
De gekozen slot blijft wel automatisch geselecteerd zolang je niet van personage veranderd of de game opnieuw opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Heb tot heden alleen vs en arcade gespeeld, ben nu in arcade hall 4 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Is het een idee om Tekken ID/PSN’s te delen om online met elkaar te spelen? Vind het wel leuk om ook met andere mensen online te oefenen *O*

PSN: G2theNO
Tekken IS: 4nam-AmJa-eLE2

[ Voor 13% gewijzigd door GMacD op 04-02-2024 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
Demonitzu schreef op zondag 4 februari 2024 @ 11:42:
[...]

Wanneer je je personage kiest, moet je de knop linksonder het scherm indrukken waar "Customized Slots" staat. Op de PS5 is dit de vierkant toets. Daarna moet je een keer omlaag drukken om uit je eigen creaties te kiezen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j7keVydOfIa0CSCb8KYNvpMoi7k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Av0hvsVR3NXvV0U5ORYGrWWL.jpg?f=fotoalbum_large
Zie het niet?😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Laatst online: 03-10-2024
Als je deze custom hebt opgeslagen, kan je bij character keuze voor een battle kiezen welke outfit. Daar kan je bij ps5 op vierkantje drukken 😇

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
GMacD schreef op zondag 4 februari 2024 @ 18:17:
[...]

Als je deze custom hebt opgeslagen, kan je bij character keuze voor een battle kiezen welke outfit. Daar kan je bij ps5 op vierkantje drukken 😇
Super, bedankt , heb er echt over gekeken😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
GMacD schreef op zondag 4 februari 2024 @ 15:46:
Is het een idee om Tekken ID/PSN’s te delen om online met elkaar te spelen? Vind het wel leuk om ook met andere mensen online te oefenen *O*

Psn: showmeurguts010

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Tekken 8 Arcade Champion 🤩

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/053fJBLq8UDJW1dL0sN33n3G-zw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IxkTuWXCn6xMPAhAdKs9c3vt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
Heb nog juist de 3 online trophy’s nodig voor plat.
Mensen die me willen toevoegen?
Psn Jovscky7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
GMacD schreef op zondag 4 februari 2024 @ 15:46:

Erg jammer dat de Tekken ID's vooralsnog alleen te gebruiken zijn om naar bepaalde replays te zoeken.
Jovinho99 schreef op maandag 5 februari 2024 @ 22:11:
Heb nog juist de 3 online trophy’s nodig voor plat.
Mensen die me willen toevoegen?
Psn Jovscky7
Ik krijg de foutmelding dat je psn gebruikersnaam niet bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
@Demonitzu Dus wij kunnen nog niet tegen elkaar spelen, ondanks dat hij Crossplay heeft? Dus een Tekken ID helpt niet om met vrienden of mede tweakers te spelen die op een ander platform zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laugh
  • Niet online
Linksquest schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 18:12:
@Demonitzu Dus wij kunnen nog niet tegen elkaar spelen, ondanks dat hij Crossplay heeft? Dus een Tekken ID helpt niet om met vrienden of mede tweakers te spelen die op een ander platform zitten?
Naja met die Tekken ID kan hij als het goed is een replay zoeken, en vanuit de replay een friend request sturen.

Het probleem echter, is dat niemand de berichten kan zien die je chat tenzij je zelf in de lounge zit. Je kan wel tegen elkaar spelen, alleen het afspreken met elkaar en chatten is niet goed geregeld in dit spel met cross platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Bedankt voor de feedback, hopelijk fixen ze dat nog met een update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Een andere mogelijkheid is om een Player Match lobby aan te maken. Iedereen in de lobby kan je dan als een "Tekken Friend" toevoegen voor o.a. invites in de toekomst.

Over updates gesproken; later vandaag wordt update 01.01.04 uitgebracht met voornamelijk aanpassingen aan de movesets. De exacte wijzigingen worden morgen bekend gemaakt. De online modes zijn vannacht tussen 2:30 en 8:00 niet beschikbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Update 1.01.04 staat online (misschien nog niet voor alle platforms?)
  • Diverse aanpassingen aan de movesets van de personages. Vooral bugfixes waar de meeste personages iets minder goed van worden.
  • Een bug opgelost waarbij een aanval onbedoeld vertraagd kon worden bij gebruik van Special Style wanneer je een input buffert.
  • Een bug opgelost waarbij je na een Balcony Break "buiten" de stage terecht kon komen.
  • Diverse onbenoemde bugfixes
  • Replay data (Downloaded Replays, My Replays & Tips) van de vorige versie kan niet meer afgespeeld worden
  • Replay data (Online Replay) van de vorige versie is verwijderd
  • AI data (Super Ghost Battle, Ghost Match) is geupdated met de laatste wijzigingen aan de movesets.
(De laatste drie punten zullen bij vrijwel iedere toekomstige update van toepassing zijn)
Demonitzu schreef op maandag 29 januari 2024 @ 18:12:
De top 5 van de globale online leaderboard bestaat momenteel uit "rank boosters" en kunnen dat dankzij de online replays niet verbergen :+
Tijdens het onderhoud vannacht zijn alle hoogstgeplaatste spelers onderzocht die gerapporteert zijn als valsspelers. Ze hebben een in-game waarschuwing gekregen en hun rank data is verwijderd en/of hun account is geschorst.

Ondertussen wordt er alweer aan de volgende update gewerkt met o.a. bugfixes voor Victor's throws, Alisa's follow-up naar Brute Force Attack en chain throws die niet gebroken kunnen worden tijdens een punish.

Tenslotte zijn er beelden opgedoken van twee ongebruikte cutscenes uit Story Mode. Sommige fans zijn ervan overtuigd dat er Story Mode DLC op komst is, maar het zou niet voor het eerst zijn dat er ongebruikte cutscenes/intros/winposes opduiken en dat daar nooit iets mee gedaan wordt. Deze twee scenes voegen echter verhaalsgewijs wel wat toe:

spoiler:
Scene 1: Jun wordt wakker nadat ze jaren geleden in slaap viel na haar gevecht tegen Ogre
Scene 2: Leo wordt herenigd met hun vermiste vader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Mensen die me willen toevoegen voor die online trofee want tegen andere online is niet haalbaar , dat zijn allemaal no-lifers waar ik tegen kom ofzo waar ik niks kan tegen doen dn boeit me ook niet die online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Demonitzu schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 17:06:
[...]

Ik krijg de foutmelding dat je psn gebruikersnaam niet bestaat
@Jovinho99 Ik krijg de foutmelding dat je psn gebruikersnaam niet bestaat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Demonitzu schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 14:23:
Update 1.01.04 staat online (misschien nog niet voor alle platforms?)
  • Diverse aanpassingen aan de movesets van de personages. Vooral bugfixes waar de meeste personages iets minder goed van worden.
  • Een bug opgelost waarbij een aanval onbedoeld vertraagd kon worden bij gebruik van Special Style wanneer je een input buffert.
  • Een bug opgelost waarbij je na een Balcony Break "buiten" de stage terecht kon komen.
  • Diverse onbenoemde bugfixes
  • Replay data (Downloaded Replays, My Replays & Tips) van de vorige versie kan niet meer afgespeeld worden
  • Replay data (Online Replay) van de vorige versie is verwijderd
  • AI data (Super Ghost Battle, Ghost Match) is geupdated met de laatste wijzigingen aan de movesets.
(De laatste drie punten zullen bij vrijwel iedere toekomstige update van toepassing zijn)

[...]

Tijdens het onderhoud vannacht zijn alle hoogstgeplaatste spelers onderzocht die gerapporteert zijn als valsspelers. Ze hebben een in-game waarschuwing gekregen en hun rank data is verwijderd en/of hun account is geschorst.

Ondertussen wordt er alweer aan de volgende update gewerkt met o.a. bugfixes voor Victor's throws, Alisa's follow-up naar Brute Force Attack en chain throws die niet gebroken kunnen worden tijdens een punish.

Tenslotte zijn er beelden opgedoken van twee ongebruikte cutscenes uit Story Mode. Sommige fans zijn ervan overtuigd dat er Story Mode DLC op komst is, maar het zou niet voor het eerst zijn dat er ongebruikte cutscenes/intros/winposes opduiken en dat daar nooit iets mee gedaan wordt. Deze twee scenes voegen echter verhaalsgewijs wel wat toe:

spoiler:
Scene 1: Jun wordt wakker nadat ze jaren geleden in slaap viel na haar gevecht tegen Ogre
Scene 2: Leo wordt herenigd met hun vermiste vader.
Toen ik vanmorgen de Xbox aanzette, kreeg ik de update al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Demonitzu schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 14:32:
[...]

Ik zal joe toevoegen😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Demonitzu schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 14:32:
[...]

Heb je toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laugh
  • Niet online
@Demonitzu Had niet verwacht dat ze zo snel zouden komen met balance updates. Is wel goed dat ze er iets aan doen. Volgende patch gaan ze eindelijk die Victor throw break window fixen.

Over online gesproken, het is momenteel best chaotisch in ranked binnen purple en blue ranks. Duurt nog wel even voordat de ranks stabiliseren.

Trouwens, ik had gisteren (voor de patch) even mijn eigen ghost getest. En ja dat was heel gek. Ik denk dat ie de arcade quest onzin heeft gekopieerd, en op de 1 of andere manier de ranked match data geen priority heeft gegeven om te overschrijven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
@laugh Met Tekken 7 volgde de eerste balance update ook een week na de release. Deze update was waarschijnlijk al voor de release afgerond voordat ze met meer data de echte bugs zouden tegenkomen. In april gaat de TEKKEN World Tour 2024 (esports) van start en dan moeten de echte bugs echt opgelost zijn.

@Jovinho99 en bevestigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
Lijkt me ook leuk om tegen jullie te spelen! Al vind ik het bizar hoe moeilijk het is om te meeten, een tournament te starten of uberhaupt iemand toe te voegen.

Voor degene die wel weet hoe,
Mijn tekken ID is 47gH-3AnF-nArn

Ik speel op PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
@G_Dragon We hadden het er vorige week even over, maar mijn huidige versie upgraden naar Deluxe voor €40,00 ga ik niet doen, want seizoenpas 1 kost €20,00 in de Xbox store en verder heeft de deluxe versie alleen nog wat skins, dat vind ik die €20,00 extra niet waard.

Ik weet even niet wanneer Bandai-Namco Eddy (eerste aangekondigde personage) gaat uitbrengen, zodra dat gebeurt pak ik wel de seizoenpas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:22
Waar ik als begginnende speler het meeste moeite mee heb is bepalen wanneer ik kan aanvallen, meestal wordt ik geraakt voordat ik mijn tegenstander kan raken.
Voor de rest vermaak ik me wel, ranked win ik af en toe een ronde maar green ranks zijn nog ver weg.. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Linksquest schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 19:43:
@G_Dragon We hadden het er vorige week even over, maar mijn huidige versie upgraden naar Deluxe voor €40,00 ga ik niet doen, want seizoenpas 1 kost €20,00 in de Xbox store en verder heeft de deluxe versie alleen nog wat skins, dat vind ik die €20,00 extra niet waard.

Ik weet even niet wanneer Bandai-Namco Eddy (eerste aangekondigde personage) gaat uitbrengen, zodra dat gebeurt pak ik wel de seizoenpas.
@Linksquest Jij kan de prijzen in de Xbox Store zien? Want ik zie alleen "Bundel is niet beschikbaar" staan, terwijl o.a. de seizoenpas niet publiekelijk vermeld staat in de PlayStation Store en Steam. Staan er nog andere prijzen vermeld?
wimdezoveelste schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:00:
Waar ik als begginnende speler het meeste moeite mee heb is bepalen wanneer ik kan aanvallen, meestal wordt ik geraakt voordat ik mijn tegenstander kan raken.
Voor de rest vermaak ik me wel, ranked win ik af en toe een ronde maar green ranks zijn nog ver weg.. 😂
Er zijn er wel wat makkelijke punten waar je mee kan beginnen:

- Zwakke aanvallen zijn sneller en daardoor moeilijker te onderbreken
- Sterke aanvallen zijn langzamer waardoor je sneller geraakt kan worden voordat je de tegenstander zelf kan raken

Blok bijvoorbeeld eerst de aanval van de tegenstander en "straf" het af met een simpele jab (knop voor linkervuist). Het veroorzaakt weinig schade, maar het is een begin. Als je dit vaak genoeg doet, kan de tegenstander ervoor kiezen om anders en defensiever te gaan spelen en dan heb jij de kans om het gevecht een andere kant op te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
@Demonitzu ik blok juist veel, maar ik heb echt geen idee wanneer ik kan aanvallen, ik probeer met jab aan te vallen maar wordt in de meeste gevallen nog steeds geraakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laugh
  • Niet online
@Demonitzu Jij nog wat ranked gespeeld? Zit tussen purple en blue ranks te knokken en ja de matches zijn intens. Iedereen is zo sterk, maar wel goede matches.

@wimdezoveelste Heb je je eigen replay bekeken? Dan kan je er achterkomen wat je had kunnen doen. Je kan namelijk controls overnemen van zowel je eigen character als van de tegenstander op ieder moment. En ook alle details zien, inclusief frames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
@laugh Dat niet, maar zou ook niet weten hoe mij dit zou helpen eerlijk gezegd. Of beter gezegd hoe ik daarvan kan leren wanneer ik kan aanvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laugh
  • Niet online
wimdezoveelste schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 16:19:
@laugh Dat niet, maar zou ook niet weten hoe mij dit zou helpen eerlijk gezegd. Of beter gezegd hoe ik daarvan kan leren wanneer ik kan aanvallen
Eigenlijk kan je dat alleen snappen op het moment dat je snapt hoe het frame spelletje in elkaar zit.

Als je de replay start kan je frame data aanzetten, en dan zie je dus de frames van jezelf en je tegenstander. Je ziet daar frame advantage staan en ook attack startup frames.

Elke aanval in dit spel heeft een bepaald getal voor attack startup frame. Als jij een move doet die 15f is als startup, en de tegenstander een 10f move doet op hetzelfde moment, dan word jij gecounterhit omdat dat te traag was.

Tegelijkertijd zie je ook de frame advantage. Nadat de tegenstander een move doet, kan dat resulteren in negatieve of positieve frames. Meestal is dat negatieve frames als jij het blockt.

Stel de tegenstander doet een move doet die is negatief on block. Jij heb geblocked, fantastisch. Dan is het nu jou beurt om aan te vallen. Andersom geldt dat dus ook zo. En er zit uiteraard nog veel meer complexiteit in, maar dit is de basics.

Kortom, op het moment dat jij iets blockt kan jij gaan aanvallen. Ideaal is om op dat soort moment moves te gebruiken die wat sneller zijn. Zoals de linkerfuist (1 jab, 1,2 jabs) wat @Demonitzu al aangaf.

Als jij geraakt wordt door iets van je tegenstander, dan is het zeker niet jou beurt om knopjes te drukken, want je zit op negatieve frames. Dat is het verkeerde moment om een knop te drukken.

Hopelijk helpt dit iets in het begrijpen ervan. Het is een complex spel ja. Maar daarom kan je in de replay rustig pauzeren en de situatie bekijken. En ook controle van je character overnemen, en testen wat je had kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Demonitzu schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 14:59:
[...]

@Linksquest Jij kan de prijzen in de Xbox Store zien? Want ik zie alleen "Bundel is niet beschikbaar" staan, terwijl o.a. de seizoenpas niet publiekelijk vermeld staat in de PlayStation Store en Steam. Staan er nog andere prijzen vermeld?
Ook via de browser zie ik die gewoon bij de Xbox Store. https://www.xbox.com/nl-NL/games/store/p/9PPSM14VKCLW/0010

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hKvxE_kzFOBckh3jHIE3dxQL8M0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pBdmOgimu4wgkETP1YCKpiMZ.png?f=fotoalbum_large

Zal eens kijken of ik ze ook voor Playstation kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
wimdezoveelste schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 15:21:
@Demonitzu ik blok juist veel, maar ik heb echt geen idee wanneer ik kan aanvallen, ik probeer met jab aan te vallen maar wordt in de meeste gevallen nog steeds geraakt
Dat zou bijna niet mogelijk moeten zijn als je succesvol blokt. Kan het zijn dat je probeert te aanvallen tijdens een aanval met meerdere hits? Of dat je eerst een stap naar voren doet voordat je de jab uitvoert?
laugh schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 15:48:
@Demonitzu Jij nog wat ranked gespeeld? Zit tussen purple en blue ranks te knokken en ja de matches zijn intens. Iedereen is zo sterk, maar wel goede matches.
Ik heb ranked nog niet veel gespeeld, deels door de vele Azucena's/Reina's/Victor's die ik tegenkwam en nog aan moest wennen. En de laatste Victor die ik tegenkwam had z'n throw window bug compleet uitgebuit :/
Je had het in je eerdere post over "seizoenspas 1", maar deze Ultimate Pack bevat niet de seizoenspas. Ik dacht namelijk dat de losse prijs voor de seizoenspas eindelijk bekend was gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
A oke, nu ik had het een tijdje geleden met @G_Dragon erover omdat ik ernaar het kijken was, vandaar dat ik de prijzen wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
@Demonitzu Mogelijk, maar hoe weet ik of een aanval met meerdere hits afgelopen is... als ik te lang wacht met aanvallen is mijn tegenstander alweer met een nieuwe aanval begonnen en wordt ik alsnog geraakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
wimdezoveelste schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 19:43:
@Demonitzu Mogelijk, maar hoe weet ik of een aanval met meerdere hits afgelopen is... als ik te lang wacht met aanvallen is mijn tegenstander alweer met een nieuwe aanval begonnen en wordt ik alsnog geraakt
Dat leer je door alle (!) Moves van ieder karakter te leren ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Met wie vechten jullie het liefste? Mijn favoriet in Law.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
jellybrah schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 14:37:
[...]

Dat leer je door alle (!) Moves van ieder karakter te leren ;)
In dat geval blijft het dus puur gokken aangezien alle Moves leren bijna onmogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
wimdezoveelste schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 15:08:
[...]

In dat geval blijft het dus puur gokken aangezien alle Moves leren bijna onmogelijk is...
Elke personage heeft een handjevol moves die echt goed bruikbaar zijn. Als je die al enigszins leert herkennen, dan scheelt dat al een hoop en kan je bepaalde situaties beter aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laugh
  • Niet online
wimdezoveelste schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 15:08:
[...]

Valt wel mee. Om te winnen van beginners hoef je niet alle moves uit je kop te kennen. Je moet ook een beetje de tijd nemen om het spel te spelen. Dit is niet een spel waar je met 100 uurtjes keihard gaat winnen van elke persoon die je tegen komt. Het is eenmaal een complex spel.

Maar door hier en daar wat te winnen en te verliezen, leer je langzamerhand meer en meer, en word je beter in het spel. Je bent pas net begonnen met het spel, en je moet nog wennen aan het spel, en je zelf de kans geven om het te ontdekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
Linksquest schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 14:40:
Met wie vechten jullie het liefste? Mijn favoriet in Law.
Nieuwe favoriet van mij is Azucena, super leuk om te spelen! Kazuya blijft een oude favoriet en Lee blijft vet. Devil Jin ga ik als eerstvolgende proberen te masteren.

Dat gezegd hebbende, nog spelende mensen vanavond? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door jellybrah op 10-02-2024 20:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Vandaag niet gespeeld, denk morgen weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jellybrah
Linksquest schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 23:14:
Vandaag niet gespeeld, denk morgen weer.
Zojuist flink wat matches gespeeld tegen @laugh
Dat werd wel iets van 30-2 zoals verwacht :+ ik heb nog zat te leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik heb pas 4 online battles gedaan, 3 verloren en 1 gewonnen. Verloor 2x van een Duitser die me maar niet de kans gaf om weer op te staan. Ja zo is het spel maar ik ben altijd iemand die een persoon laat opstaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
Linksquest schreef op zondag 11 februari 2024 @ 10:33:
Ik heb pas 4 online battles gedaan, 3 verloren en 1 gewonnen. Verloor 2x van een Duitser die me maar niet de kans gaf om weer op te staan. Ja zo is het spel maar ik ben altijd iemand die een persoon laat opstaan.
Eenmaal in een juggle kun je niet veel doen. Er zijn wel heel veel manieren om daarna "op te staan" of "wakeup" zoals ze dat noemen. De ene keer een snelle, de andere keer rollend of daarna met een frontkick. Het is vooral kijken wat de ander doet en wat op dat moment handig is te doen. Vaak is het zo dat als je op de grond ligt je altijd nog wel 1 of 2 keer een low hit kan krijgen.

Iemand laten opstaan zonder punish zou ik overigens niet doen, hoort bij de game ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Juggle is echt 'core' onderdeel geworden van de game, maar het is voor veel mensen dan ook de kick de hoogst mogelijke damage eruit te trappen die mogelijk is. Aantal characters lenen zich daar erg goed voor en een 30-40% damage is makkelijk uit te voeren.

Eerste potjes begonnen bij mij ook zo, gelukkig daarna de betere en uiteindelijk toch wat winstpotjes gepakt. Aantal characters heb ik gewoon moeite mee, ik ga de moeite niet meer nemen elke attack/combo van elke character te leren om daar iets tegen te doen, gebeurd het.. dan gebeurd het. Denk niet dat ik ooit op niveau kom waar verlies potje mij zover terug gooit dat ik afgelopen 3-4 wins het raam uit gooi :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laugh
  • Niet online
Behoorlijke inflatie momenteel in ranked. Even wat potjes op Paul gespeeld. Kwam ik een Jun tegen. Je bukt de high string en launch voor een miljoen damage. Doet ie het daarna opnieuw, en daarna weer opnieuw en opnieuw?

Je raadt het al, de cancel en geen rematch was nog sneller dan het licht. Snel de volgende persoon zoeken die deze flowchart niet kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
laugh schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:59:
Behoorlijke inflatie momenteel in ranked. Even wat potjes op Paul gespeeld. Kwam ik een Jun tegen. Je bukt de high string en launch voor een miljoen damage. Doet ie het daarna opnieuw, en daarna weer opnieuw en opnieuw?

Je raadt het al, de cancel en geen rematch was nog sneller dan het licht. Snel de volgende persoon zoeken die deze flowchart niet kent.
Wat betekent dit precies? :p
Dat Jun te sterk was met een abusive combo of was jij te sterk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laugh
  • Niet online
jellybrah schreef op maandag 12 februari 2024 @ 18:26:
[...]

Wat betekent dit precies? :p
Dat Jun te sterk was met een abusive combo of was jij te sterk?
Nee, het betekent dat je zulke spelers online gaat tegenkomen in elke rank. Ze doen vaak een one and done op het moment dat ze verliezen, of als ze voelen dat de tegenstander de matchup kent.

Deze gameplan werkt, totdat je steeds meer mensen tegen komt die wel weten wat ze er tegen moeten doen. Je doet het juiste om de rematches te doen terwijl je verliest.

Zo leer je ervan, en vooral die replays terug kijken! Die replay feature is super goed om van te leren. Dan zie je wat je had gemist of wat je had kunnen doen in die tricky situaties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Wanneer komt het eerste personage DLC uit?

[ Voor 85% gewijzigd door Linksquest op 14-02-2024 19:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Linksquest schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 19:42:
Wanneer komt het eerste personage DLC uit?
Ergens in de aankomende lente, de exacte datum is nog onbekend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
TEKKEN 8 is in 3 weken tijd al 2 miljoen keer verkocht. Hiermee heeft het een betere verkoopstart dan o.a. TEKKEN 7, Street Fighter 6 en Mortal Kombat 1.

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Nice, Tekken is zo wie zo mijn meest favoriete fighting game, hoewel ik ook wel graag een potje Smash Bros speel :D

Soul Caliber speel ik ook graag en soms ook wel een potje Mortal Kombat en Killer Instinct.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plainside
  • Laatst online: 09:07

Plainside

I browse when I'm at work

Lekker spel weer wel :D doe vooral de online matches (niet ranked). Meeste met Jin gedaan (favo char) maar ook wat Reina geprobeerd speelt ook wel lekker maar toch weer compleet anders. Merk wel dat ik soms nog ff wat sneller mag zijn met die combo moves.
Mensen in het algemeen nog tips om nog wat meer van het spel onder de knie te krijgen?

Ps, trouwens echt moeite soms om de game te laten herkennen dat ik echt rechtsboven/linksonder invoer met de stick. Zou eventuele deadzone instellen hiermee kunnen helpen?

[ Voor 20% gewijzigd door Plainside op 15-02-2024 09:45 ]

• jellybrah
Plainside schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 09:39:
Lekker spel weer wel :D doe vooral de online matches (niet ranked). Meeste met Jin gedaan (favo char) maar ook wat Reina geprobeerd speelt ook wel lekker maar toch weer compleet anders. Merk wel dat ik soms nog ff wat sneller mag zijn met die combo moves.
Mensen in het algemeen nog tips om nog wat meer van het spel onder de knie te krijgen?

Ps, trouwens echt moeite soms om de game te laten herkennen dat ik echt rechtsboven/linksonder invoer met de stick. Zou eventuele deadzone instellen hiermee kunnen helpen?
Ik merk een groot verschil tussen de xbox en PS controller input. De PS is zwaar superieur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Stomme vraag, denk er net aan en ben op het werk, kun je ook een privé server/room kunnen aanmaken? Leek me eventueel leuk om een Tweakers Tekken 8 avond te plannen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Laatst online: 09:07

Plainside

I browse when I'm at work

jellybrah schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:36:
[...]

Ik merk een groot verschil tussen de xbox en PS controller input. De PS is zwaar superieur.
Tja heb een 8bitdo Ultimate controller dus geen idee waar die valt in deze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
Linksquest schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 06:46:
Stomme vraag, denk er net aan en ben op het werk, kun je ook een privé server/room kunnen aanmaken? Leek me eventueel leuk om een Tweakers Tekken 8 avond te plannen :D
Heb het nog niet getest, maar zou vet zijn. Evenals een tourney

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik zal proberen er vanavond eens naar te kijken. Iets dat ik wel mis, en dat zat in deel 3 en ik meen ook in deel 5 wel, dat was team VS. De mode waar jij en je vriend (of CPU) 8 poppetjes kiezen en kijken wie het sterkste team had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
Linksquest schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:19:
Ik zal proberen er vanavond eens naar te kijken. Iets dat ik wel mis, en dat zat in deel 3 en ik meen ook in deel 5 wel, dat was team VS. De mode waar jij en je vriend (of CPU) 8 poppetjes kiezen en kijken wie het sterkste team had.
Team battle zit er niet (eens) in. Echt een gemis. Online word het nog moeilijker gemaakt. Ik vraag me af of "samenkomen" dmv een gezamenlijke lobby uberhaupt mogelijk is. En zonder Discord oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Dat is inderdaad jammer, hopelijk voegen ze die functie nog toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Linksquest schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 06:46:
Je kan met Player Match slots reserveren voor mensen in je PSN/Xbox/Steam vriendenlijst, je Tekken vriendenlijst (de cross-platform vriendenlijst dat dus niet heel handig werkt) of voor iedereen die een vooraf ingestelde pincode van deze lobby weet.

Ik zat hier afgelopen zondag ook aan te denken, maar er kwam iets tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Oke, misschien een keer een avondje proberen of het werk zoals we zouden willen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Op dinsdag 20 februari worden de details van de aankomende 1.02.01 update onthuld. Behalve de eerder genoemde bugfixes zal de game microtransacties in de vorm van "TEKKEN Shop" krijgen.

Ik vermoed zelf dat dit met de winkel in de TEKKEN Fight Lounge te maken heeft en het slechts om cosmetische content zal gaan zoals customizations voor personages en avatars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Ik hoop op meer customization items die je met ingame currency kan kopen, want damn wat krijg je bizar veel daarvan met geen enkele manier meer om het uit te geven.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
D3ft0n3 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 18:46:
Ik hoop op meer customization items die je met ingame currency kan kopen, want damn wat krijg je bizar veel daarvan met geen enkele manier meer om het uit te geven.
Ik neem aan dat, kan niet anders met de hoeveelheid ingame cash die je verdiend.
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste