Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 17:26

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
G.Scholtens schreef op maandag 18 december 2023 @ 08:43:
Demo van het weekend ook gespeeld, heerlijke game om te doen. En grafisch meer dan prima.
Had tekken 7 hiervoor gehad, maar vond deze beetje tegenvallen, vorige tekken was deel 3 dus liep nogal achter.

Maar 8 wellicht het kopen waard, maarja zijn zoveel fighting games momenteel.
Valt me ook op dat die best snel doet laden, Tekken 7 heeft zelfs op de PS5 nog lange laadtijden.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 14:43
Linksquest schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:07:
[...]

Valt me ook op dat die best snel doet laden, Tekken 7 heeft zelfs op de PS5 nog lange laadtijden.
Laden gaat inderdaad gewoon top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
G.Scholtens schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:34:
[...]

Laden gaat inderdaad gewoon top
Hoe vond jij de opbouw van die arcade? Vind het wel grappig gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Demonitzu schreef op woensdag 13 december 2023 @ 11:35:
Er is wel een gloednieuwe stage onthuld; "Into the Stratosphere". Dit lijkt dezelfde stage te zijn als de vulkaan-achtige stage die in de allereerste trailer te zien was, maar zoals de naam doet vermoeden zit er meer achter. Dit is misschien de mooiste stage van de game. Ook is duidelijk geworden dat o.a. de woestijn-achtige stage en de remake van Gargoyle's Perch stage (uit TEKKEN 6) onder dezelfde stage genaamd "Descent into Subconscious" vallen.
De vulkaan-achtige stage heet Fallen Destiny. De nieuwe "Into the Stratosphere" stage heeft een aantal gelijkenissen qua voorgrond en kleur, maar is verder heel anders.

Alle stages in TEKKEN 8 zijn trouwens omringd door muren. Dit wordt de eerste TEKKEN game zonder "infinite stages" tenzij toekomstige DLC daar verandering in aanbrengt.

TekkenZone - Dutch Tekken Community

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Eerste gameplay beelden van de in-game bonussen van de Ultimate Edition.

De Gold Suit Pack zit ook bij Deluxe en Collector's Edition. De T-Shirt Set en Avatar Skins zit ook bij de Collector's Edition.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Digital Foundry heeft de PS5 demo onder de loep genomen. De game draait moeiteloos op 60 fps en heeft net als Street Fighter 6/Mortal Kombat 1 zo'n 3,5 frames/58 ms input lag (TEKKEN 7 had gemiddeld 7 frames/116 ms input lag). De stabiele framerate is mogelijk o.a. door niet Lumen belichting van UE5 te gebruiken.

Daarnaast heb ik twee nieuwe stage gimmicks in de video gespot; Wall Bound en Floor Blast. Wall Bound is niet nieuw, maar in TEKKEN 7 was het een eigenschap van een aanval. Floor Blast is vergelijkbaar met een Floor Break, maar de tegenstander stuitert op cinematische wijze omhoog zoals bij een explosie in plaats van dat beide personages door de grond zakken en de tegenstander alsnog stuitert voor combo mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Linksquest schreef op maandag 18 december 2023 @ 14:04:
[...]

Hoe vond jij de opbouw van die arcade? Vind het wel grappig gedaan.
Wat bedoel je precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Met die cartoon figuurtjes in die arcade hall

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Update 1.000.002 (261 MB) voor de TEKKEN 8 demo staat inmiddels online met verbeteringen voor de Super Ghost Battle mode.

[ Voor 4% gewijzigd door Demonitzu op 20-12-2023 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Demonitzu schreef op woensdag 20 december 2023 @ 23:03:
Update 1.000.002 (261 MB) voor de TEKKEN 8 demo staat inmiddels online met verbeteringen voor de Super Ghost Battle mode.
Nice, hoe vond jij de DEMO?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
Linksquest schreef op woensdag 20 december 2023 @ 17:54:
[...]

Met die cartoon figuurtjes in die arcade hall
Ooh dat heb ik niet gezien / gedaan.
Alleen paar potjes tegen CPU gespeeld.

Had het hier wel in het topic voorbij zien komen en op YT, maar nog geen idee wat ik daar van moet vinden.
Eerste indruk is negatief

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
De demo van TEKKEN 8 is nu ook beschikbaar voor de Xbox Series consoles en Steam. Beide demo's zijn inclusief update 1.000.002. Met circa 28 GB neemt het iets meer ruimte in beslag dan de PS5-versie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Ik vermaak me bijzonder goed met deze demo! Ik denk dat ik het tot de release wel blijf spelen, ook al speel ik eigenlijk zelden met Jin/Kazuya/Paul/Nina. Ik heb in het verleden een aantal keer een pre-release versie van TEKKEN games mogen spelen en die voelden en zagen er nooit zo compleet uit als deze demo.

De graphics zijn dik in orde, maar in het heetst van de strijd heb je daar geen oog voor en gaat het erom hoe strak en stabiel de game draait. Ook dat zit goed in elkaar, en die ene framerate drop bij "fated interactions" is niet hinderlijk.

De Story Mode ziet er indrukwekkend uit. Dat het eerste hoofdstuk met zo'n episch gevecht tussen Jin en Kazuya begint, maakt mij benieuwd wat we nog meer kunnen verwachten in de Story Mode. Het is ook heel duidelijk dat meer personages dan ooit een betekenisvolle rol in de Story Mode gaan spelen wat niet altijd het geval was. TEKKEN heeft een enorme lore, maar het kwam in het verleden niet altijd goed naar voren in de games.

Over lore gesproken, Arcade Quest spreekt me erg aan. Niet dat we in Nederland ooit echt een arcadehal cultuur hebben gehad zoals in de VS/Azie, maar sommige interacties in Arcade Quest doen me op fijne wijze denken aan de (offline) fighting game cultuur in Nederland.

Ik ben nog niet overtuigd van Super Ghost Battle. Mijn Ghost blijft lage aanvallen opeten. Maar ik heb de game nog niet gespeeld met de verbeteringen van versie 1.000.002.

Ik vond het ook interessant dat het hoofdmenu van de demo zo inzichtelijk maakt wat we precies aan modes en content kunnen gaan verwachten. Zo zien we bijvoorbeeld dat de Character Episodes nu uit 5 gevechten bestaan i.p.v. een enkele match in TEKKEN 7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laugh
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Demonitzu schreef op donderdag 21 december 2023 @ 13:31:
[...]

Ik ben nog niet overtuigd van Super Ghost Battle. Mijn Ghost blijft lage aanvallen opeten. Maar ik heb de game nog niet gespeeld met de verbeteringen van versie 1.000.002.
De Super Ghost Battle mirror werkt bij mij wel erg goed. Dat probleem van lows heb ik niet. Mijn ghost zit heel veel te blocken en direct harde punish. Maar ik heb wel vele uren die mirror match gespeeld en mn ghost getrained.

Enige probleem dat ik wel opmerk is dat ze wat moeite hebben met EWGF nadoen, en voor slechte combo's gaan en ook droppen. Als ze dat nou even finetunen zou heel mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik vond die Ghost mode ook wel leuk gedaan, is weer eens iets anders als je het mij vraagt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Gedeeltelijke movelists (voornamelijk de Heat moves) van alle personages staan nu online op de officiële Tekken website: https://tk8.tekken-official.jp/en/. Een paar opvallende dingen die me opvielen:

- Veel personages die aanvallen hebben gekregen die alleen tijdens Heat werken of aanvallen die tijdens Heat niet perfect getimed hoeven te worden (zoals Electric Wind God Fist)

- Kuma en Panda lijken nog nog steeds erg aan elkaar. Wel allebei een eigen Rage Art, een eigen Heat Smash en één verschillende aanval tijdens Heat (Kuma krijgt de Fresh Bear Wind Fist zoals hierboven te zien is). Panda krijgt dus ook een aantal nieuwe aanvallen die oorspronkelijk van Heihachi waren.

- Alle aanvallen van Zafina waarbij ze Azazel's krachten (via haar demonische arm) gebruikt, gaat ten koste van Zafina's HP. Tijdens Heat heeft ze dit niet en krijgen sommige van deze aanvallen Power Crush eigenschappen. Veel van haar Heat Engagers veroorzaken chip damage op blok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Er wordt online kritiek geuit op de toegankelijkheidsopties voor slechtzienden en kleurenblinden in het later deze maand te verschijnen Tekken 8, maar dit is volgens de maker van de game niet geheel terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Het eerste wat ik dacht: "maar de game is nog niet eens uit" :+

Ik heb deze opties nog niet echt verkend, omdat ik ze niet nodig heb. Maar ik zal ze straks eens wat beter bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Demonitzu schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:38:
Het eerste wat ik dacht: "maar de game is nog niet eens uit" :+
Dat had ik nu dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Deze week geen gameplay trailer vanwege de feestdagen. Met nog 3 weken tot de release missen we nog 5 gameplay trailers (Panda, Alisa, Lee, Zafina, Devil Jin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Deze maand komt Tekken 8 alweer uit ja..
Ik heb het spel zelf niet gekocht, maar kijken jullie er een beetje naar uit?!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik wil hem, maar ik had beloofd tot aan mijn verjaardag (22 februari 2024) even niks te kopen van games, maar deze staat wel op mijn verlanglijstje, dus wie weet heb ik een beetje geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laugh
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 15:32:
Deze maand komt Tekken 8 alweer uit ja..
Ik heb het spel zelf niet gekocht, maar kijken jullie er een beetje naar uit?!
Ja zeker. We zijn echt toe aan een nieuw spel, Tekken 7 is al zo oud. Heb er zin in om het nieuwe spel te spelen en ook veel nieuwe players te zien.

Ik denk in NL is de hype voor dit spel niet bepaald hoog, en als men het koopt is het denk ik tijdens een sale ipv om het op day 1 al in huis te hebben.

Ik ben wel benieuwd, waarom heb je dit spel niet gekocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
De hype is er wel in NL, maar niet zo zeer bij het mainstream publiek. Deels door de beperkte media-aandacht in Nederland. Veel gaming websites -die in het verleden veel aandacht besteedde aan een nieuwe TEKKEN game - zijn anno 2024 verdwenen. De media die wel aandacht aan TEKKEN 8 besteed, plaatsen maar 10-20% van al het nieuws rondom de game en publiceren previews die vaak diepte missen.

Het is ook jammer dat de game niet uit te proberen was op een Comic-Con/Firstlook Festival/Animecon evenement zoals met TEKKEN 7 destijds. Met TEKKEN 6 was er zelfs een kampioenschap opgezet waarbij kwalificatietoernooien bij een aantal Mediamarkt filialen georganiseerd werden. Ik heb vernomen dat er vooralsnog helaas niets gepland staat voor TEKKEN 8.

Anyway, ik heb 'm gepre-ordered en veel zin in. Speciaal een paar dagen vrij voor genomen, ook om m'n website aan te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik kwam dit net tegen van Law 🙈

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Zojuist de pre order gedaan voor TEKKEN 8, en een ps5 arcade stick besteld.. tijd om weer lekker in deze game te duiken. Heb de demo wel een paar keer gespeeld, maar met pad vind spelen vind ik gewoon zo frustrerend |:( O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Hoezo vind je dat frustrerend als ik het vragen mag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Linksquest schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 12:14:
Hoezo vind je dat frustrerend als ik het vragen mag?
Ooit in het verleden (Tekken tag) was ik gaan spelen met wat meer ervaren Tekkenspelers, en mocht ik een stick proberen van hun. Was toen verkocht en zelf een namco stick op de kop getikt, merkte dat het veel fijner speelde voor mij. Input was sneller en secuurder vooral. Ik mainde toen graag mishima's en EWGF's knalde eruit >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Duidelijk, bedankt voor de toelichting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Mooi gemaakt dat zelfs de lichtval op Brian Cox klopt als ie over de (in-game) stages loopt.

Ik vind de obsessie van TEKKEN met vulkanen zelf hilarisch. TEKKEN 8 bevat minstens één win pose die hiernaar refereert. Ze hebben dit keer veel aandacht besteedt aan de kleine dingen zoals dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laugh
  • Niet online
GMacD schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 12:18:
[...]

Ooit in het verleden (Tekken tag) was ik gaan spelen met wat meer ervaren Tekkenspelers, en mocht ik een stick proberen van hun. Was toen verkocht en zelf een namco stick op de kop getikt, merkte dat het veel fijner speelde voor mij. Input was sneller en secuurder vooral. Ik mainde toen graag mishima's en EWGF's knalde eruit >:)
Heldere toelichting, en fijn dat je gevonden hebt wat goed bij jou past en werkt :). In mijn ervaring is dat het belangrijkste.

Bij ervaren Tekken players heb ik alle soorten inputs gezien zoals pad, arcade stick, keyboard en hitbox.

Ik heb zelf arcade stick en pad, en mijn voorkeur gaat naar specifiek de PS4 pad. Met een arcade stick kan mijn pols dit niet aan, en met name niet als er mishima gespeeld wordt. Ook bij mij knallen EWGFs eruit met een pad.

Het is allemaal een kwestie van waar jij het beste bij voelt 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Komend weekend vind de finale van de TEKKEN World Tour 2023 (eSports/wereldkampioenschap) plaats. In alle voorgaande edities konden we op aankondigingen en trailers rekenen, dus ik verwacht zeker iets rondom TEKKEN 8.

Toevallig zou er vandaag in een YouTube afspeellijst van Bandai Namco de naam van de eerste DLC personage in de titel van een ongepubliceerde video te zien zijn geweest. Maar het bewijs is één enkele screenshot, dus waarschijnlijk is het niets.

Enkele weken geleden zouden alle namen van de DLC personages van het eerste seizoen uitgelekt zijn via de DLC beschrijving in de Duitse PlayStation Store. Ook hier was één enkele screenshot het enige bewijs.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Gameplay trailer van Panda:

[ Voor 13% gewijzigd door Demonitzu op 12-01-2024 23:48 . Reden: Omschrijving toegevoegd ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Gameplay trailer van Alisa:

De nieuwe "Into The Stratosphere" stage is te zien vanaf 01:01

[ Voor 36% gewijzigd door Demonitzu op 12-01-2024 23:44 . Reden: Andere video url ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Alisa aangekondigd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Kreeg net bericht van de vrouw, ik hoef op Tekken niet te wachten tot mijn verjaardag :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MPpDZGaL_lte4urUlbSazLeyqiQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4usPpMF8T9QCHRz30fFR1Be9.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Morgen vanaf 18:00 Nederlandse tijd start de derde en laatste dag van de TEKKEN World Tour 2023 Finals (met TEKKEN 7). Behalve de top 8 van het toernooi staan o.a. ook Exhibitions en een Tekken Talk gepland. Als de voorgaande jaren een voorbode waren, dan verwacht ik na 01:00 nieuws over TEKKEN 8.

Alles wordt gestreamd via https://www.twitch.tv/tekken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Correctie: volgens het officiële Japanse YouTube kanaal van TEKKEN staat de "TEKKEN 8 Tekken Talk Live" gepland om 17:45 Nederlandse tijd. De top 8 staat gepland om 20:45 Nederlandse tijd. Deze tijden zijn een stuk vroeger dan voorheen. (wat wel zo fijn is voor de mensen die er live bij zijn)

Ik vermoed dat de Tekken Talk o.a. over de receptie van de demo gaat, eventuele wijzigingen die doorgevoerd gaan worden vanwege feedback, etc. Een eventuele trailer werd de voorgaande jaren altijd vlak voor de top 8 getoond, maar misschien is dat nu ook anders.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Zafina is onthuld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Nooit echt Zafina gespeeld, maar door d'r nieuwe veranderingen ga ik d'r wel uitproberen in TEKKEN 8
Demonitzu schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 14:26:
Correctie: volgens het officiële Japanse YouTube kanaal van TEKKEN staat de "TEKKEN 8 Tekken Talk Live" gepland om 17:45 Nederlandse tijd. De top 8 staat gepland om 20:45 Nederlandse tijd. Deze tijden zijn een stuk vroeger dan voorheen. (wat wel zo fijn is voor de mensen die er live bij zijn)

Ik vermoed dat de Tekken Talk o.a. over de receptie van de demo gaat, eventuele wijzigingen die doorgevoerd gaan worden vanwege feedback, etc. Een eventuele trailer werd de voorgaande jaren altijd vlak voor de top 8 getoond, maar misschien is dat nu ook anders.
Het schema blijkt iets anders te zijn. Het eerste uur was een exhibition van Tekken Ball in de vorm van een toernooi. De mini-game ziet er geweldig uit :9~

De Tekken Talk Live start om 19:30 Nederlandse tijd.

[ Voor 7% gewijzigd door Demonitzu op 14-01-2024 19:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Opening Movie + onthulling van de eerste DLC personage

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Samenvatting Tekken Talk Live @ TEKKEN World Tour 2023 Finals

- De online Player Match lobbies ondersteunen 16 + 1 spelers met de mogelijkheid om tot 8 matches tegelijk te spelen. De plus één optie is om te streamen.

- Er wordt gekeken om customizations van bestaande merken aan de game toe te voegen

- Nogmaals bevestigd dat de Jukebox mode op alle platforms zal gaan verschijnen

- De toegankelijkheidsopties zijn getweaked naar aanleiding van feedback en kritiek. De demo zal hier ook een update voor gaan ontvangen.

- TEKKEN World Tour keert in 2024 terug met TEKKEN 8

- TEKKEN bestaat 30 jaar in 2024 en dat zal gevierd worden met o.a. allerlei merchandise

- Alle (missende) soundtracks van alle TEKKEN games staan vanaf 26 januari online bij de grote streamingdiensten

- Er volgt een in-game samenwerking met Uniqlo met twee gratis t-shirts voor de personages en 1 gratis t-shirt voor de avatars. Ook krijgt de in-game store tijdelijk Uniqlo branding.

- De pre-order Avatar Skins hebben speciale emotes zoals de Electric Wind God Fist bij Kazuya's Avatar Skin. Deze speciale emotes kunnen ook gebruikt worden met je eigen gemaakte avatar zolang je de Avatar Skin met de speciale emote in bezit hebt.

- Er volgt een "DLC Ultimate Pack" voor mensen die alsnog de extra's van de Ultimate Edition willen krijgen

- Er volgt ook een "DLC Deluxe Edition Upgrade Pack" voor mensen die alsnog de extra's van de Deluxe Edition willen krijgen

- De Character Pass (Season Pass) geeft 72 uur early access(!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GavinTom
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 05-05-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Demonitzu schreef op zondag 14 januari 2024 @ 19:03:
Nooit echt Zafina gespeeld, maar door d'r nieuwe veranderingen ga ik d'r wel uitproberen in TEKKEN 8
Ik om eerlijk te zijn ook niet, heb toch mijn bepaalde vaste poppetjes :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Bevestiging van de PS5 features die TEKKEN 8 te bieden heeft, al heb je met de Xbox en Steam-versie ook snelle laadtijden en max 4k@60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
@Demonitzu Jij toevallig al een idee wat die season 1 pass gaat kosten? Of is die gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Linksquest schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 19:11:
@Demonitzu Jij toevallig al een idee wat die season 1 pass gaat kosten? Of is die gratis?
De Season 1 Pass staat momenteel alleen online in de Xbox Store (https://www.xbox.com/nl-N...-1-pass/9PKZ04TN37M8/0010) maar nog zonder prijs. Als je de Deluxe/Ultimate/Collector's Edition hebt genomen, dan krijg je de Season 1 Pass erbij.

Ik gok zelf op €29,99 net als bij de Season 1 Pass van Street Fighter VI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Zou wel extreem duur zijn voor slechts 4 personages, of heb ik het mis?

Zo ver ik kan zien hebben wij de normale Day One Edition.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Zo te zien heb je de Launch Edition (oftewel standaard editie of Day One editie) besteld zonder extraatjes. Wel met de Pre-Order bonus :)

Het is vrij duur, maar het heeft er waarschijnlijk mee te maken dat games maken steeds duurder wordt. En bij TEKKEN 7 was het ook zo dat dankzij de downloadable content de game bijna 50 updates en 4 jaar nieuwe content heeft gekregen.

Even terugkijkend naar TEKKEN 7 denk ik dat 29,99 wel in de lijn der verwachting ligt (al is "Season Pass" bij TEKKEN 8 wel heel nadrukkelijk hernoemd naar "Playable Character Year Pass").

SeizoenContentGratis updatesPrijs
Seizoen 12 personages
Ultimate TEKKEN Bowling
Diverse nieuwe customizations
1424,99
Seizoen 26 personages
1029,99
Seizoen 34 personages
1 stage
Frame Data Display feature
1224,99
Seizoen 42 personages
2 stages
814,99
Seizoen 5-3-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Dan denk ik dat ik hem op mijn verlanglijstje zet en dan wacht totdat ze in de sale zijn, heb ik met deel 7 ook zo gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Lee's gameplay trailer

[ Voor 14% gewijzigd door Demonitzu op 17-01-2024 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Begin nu wel erg veel zin te krijgen om aan deze game te beginnen, alleen toch besloten nog even te wachten.

[ Voor 24% gewijzigd door Linksquest op 18-01-2024 10:07 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Officiele launch trailer is uitgebracht. Let op: het bevat spoilers van de Story Mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Ik was op zoek naar de standaard edition, maar zie eigenlijk overal een ´launch´ edition. Is dat de ´goedkoopste´ variant? Ben niet zo geïnteresseerd in al die poespas erbij .. daar koop ik de game niet voor :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Casual_T schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 09:23:
Ik was op zoek naar de standaard edition, maar zie eigenlijk overal een ´launch´ edition. Is dat de ´goedkoopste´ variant? Ben niet zo geïnteresseerd in al die poespas erbij .. daar koop ik de game niet voor :).
De standaard fysieke editie heet inderdaad de "Launch Edition" :) De standaard digitale editie heet wel gewoon "TEKKEN 8" zoals je het zou verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laugh
  • Niet online
Hoe laat denk je dat het zal releasen voor PC en Console? Heb geruchten gezien over 8AM JST.
Denk je dat het in NL uitkomt op 26 januari 00:00?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
laugh schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 12:54:
Hoe laat denk je dat het zal releasen voor PC en Console? Heb geruchten gezien over 8AM JST.
Denk je dat het in NL uitkomt op 26 januari 00:00?
Op de PlayStation 5 en Xbox Series lanceren de digitale edities gegarandeerd om 26 januari om 00:00 Nederlandse tijd.

Op Steam staat alleen "25 januari 2024", maar ik denk dat de UCT tijdzone gebruikt wordt en mogelijk ook gewoon om middernacht gereleased wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Vanavond vind in Londen de Red Bull Pindrop London TEKKEN 8 Showcase plaats met o.a. beelden van Story Mode, dev interviews en showcases van Fight Lounge en My Replay & Practice Mode. Live te volgen via https://twitch.tv/redbull

Ondertussen is ook bekend dat TEKKEN 8 versie 1.001.001 ruim 80 GB opslagruimte op de PlayStation 5 inneemt. Preload van de game zou vanaf 24 januari 00:00 Nederlandse tijd mogelijk zijn.

Onbevestigd:
- 86 GB op PC
- 95 GB op Xbox Series

[ Voor 6% gewijzigd door Demonitzu op 19-01-2024 18:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Twijfel nog tussen digitaal en disc. Koop nooit digitaal, maar met fighting games is het wel fijn om op te kunnen starten vanuit het menu ipv met discs.

Alleen vind het toch weer prijzig. 79 euro digitaal, disc is nog voor 69 te vinden dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
De 47 trophies/achievements van TEKKEN 8 zijn inmiddels ook bekend. Alleen de iconen, de zichtbaarheid (verborgen of niet) en scores bij de achievements zijn nog onbekend.

De beschrijvingen van enkele trophies/achievements bevatten spoilers(!) van de Story Mode. Enkele kunnen alleen via online matches behaald worden. De meeste kunnen tijdens zomaar een match behaald worden zolang het niet in Versus mode is. Relatief eenvoudig om ze allemaal te behalen.

Ik heb een overzicht gemaakt op https://www.tekkenzone.net/tekken8/trophies/ en https://www.tekkenzone.net/tekken8/achievements/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Casual_T schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 19:31:
Twijfel nog tussen digitaal en disc. Koop nooit digitaal, maar met fighting games is het wel fijn om op te kunnen starten vanuit het menu ipv met discs.

Alleen vind het toch weer prijzig. 79 euro digitaal, disc is nog voor 69 te vinden dacht ik.
Heb hem zelfs al voor €65,00 voorbij zien komen laatst, meen bij AllYourgames, kan het even niet opzoeken want Game websites worden helaas geblokkeerd op mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th4M45ta
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-08 20:49
Ik heb hem officieel ge pre-ordered en ben hyped!
Heb nu onderhand al meer dan 20 uur in de demo zitten geloof ik en ben alleen die karakters nu wel een beetje zat eigenlijk :P

Zijn er nog evenementen omtrent de launch of bijeenkomsten gepland voor een toernooi of iets dergelijks?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Er staan geen officiële launch evenementen in de Benelux gepland. Voor zover ik weet ook nog niets gepland vanuit de community.

De game lijkt op sommige plekken (buiten de Benelux) al verkocht te zijn. Pas op met YouTube, Reddit, etc. als je de spoilers over o.a. de Story Mode wilt ontwijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 15:38

s0kkie

Cowabunga

Reviews stromen langzaam binnen, toch maar deze game misschien gaan kopen :P
https://opencritic.com/game/15734/tekken-8

(Ik heb geen Tekken meer gespeeld sinds Tekken Tag Tournament)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tc2eStX5KMeXNY-mNsyA_3z7FaE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ke7nITVwGWIMdyJRjQRJG6WF.jpg?f=fotoalbum_large

Tekken 8 | Reviews
  • 10 - Noisy Pixel
  • 10 - Shacknews
  • 10 - Videogamer
  • 9.5 - PSX Brasil
  • 9 - IGN
  • 9 - Siliconera
  • 9 - Gameblog
  • 9 - Press Start
  • 9 - Push Square
  • 9 - TheSixthAxis
  • 9 - Areajugones
  • 8 - Gamespot
  • 5/5 - VGC
  • 5/5 - GGRecon
  • 5/5 - Hardcore Gamer
  • MC: 91
  • OC: 91

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De release tijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WCCdraKbJDGc1NHo1x8agIoyinc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bBnmwQFrirnH5iacFEwdCFXl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Via X is bevestigd dat de preload vanaf middernacht (over een uur of 7) en de digitale edities/content vanaf vrijdag middernacht (Nederlandse) tijd beschikbaar zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Versie 1.001.001 van de game is inmiddels te preloaden. De game + eerste update neemt inderdaad 80,137 GB ruimte in beslag op de PlayStation 5.

Weet iemand hier de grootte op Xbox en Steam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Zag ondertussen nog een paar reviews voorbij komen, waaronder een 8,5 bij Gamer.nl. Game scoort toch goed als je het mij vraagt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Reviews en pre-load tijden zijn hierboven te vinden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• laugh
  • Niet online
Linksquest schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:03:
Zag ondertussen nog een paar reviews voorbij komen, waaronder een 8,5 bij Gamer.nl. Game scoort toch goed als je het mij vraagt
Wat ik wel bij meerdere reviews merk is dat de reviewers zelf weinig ervaring hebben met de serie.

Dingen die bijzonder zijn en nooit eerder zijn voorgekomen in vorige delen worden niet belicht en worden overgeslagen. Meerdere game modes worden overgeslagen. Even de story spelen, en er wordt al zeer snel een conclusie getrokken met een cijfer eraan.

In een extreem geval had er eentje zelfs benoemd dat special style free win functionaliteit is, en snapte de reviewer het mechanisme van een juggle niet. Tsja, dan sla je de plank volledig mis 8)7.

Maar het is inderdaad heel positief voor een spel als er goede scores komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
laugh schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 12:10:
[...]

Wat ik wel bij meerdere reviews merk is dat de reviewers zelf weinig ervaring hebben met de serie.

[...]
Helemaal mee eens!
Linksquest schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:03:
Ik heb 'm eens doorgelezen. Minpunt zou de singleplayer content zijn die niet zoveel zou voorstellen, terwijl de Story Mode nog nooit zo lang en uitgebreid is. Ook zegt de reviewer geen woord over de nieuwe Arcade Quest mode. Of Tekken Ball mode, een mini-game waar de (vooral oudere) fans op diens terugkeer al 25 jaar op wachten (even buiten beschouwing van TTT2 Wii U Edition)

Ik ben het ook niet eens met enkele standpunten over de gameplay, omdat de analyse niet diep genoeg gaat. O.a. Heat hoeft niet kort te duren, er zijn manieren en situaties waarbij de Heat timer gepauzeerd kan worden.

Ik kan me meer vinden in de reviews van o.a. PU en IGN NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Klopt, was me ook opgevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Linksquest schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 20:46:
[...]
Zo ver ik kan zien hebben wij de normale Day One Edition.
Blijkbaar is er naast een Launch Edition toch wel een fysieke standaard editie, maar de meeste winkels verkopen 'm niet of voor ongeveer dezelfde prijs als de Launch Edition (die een aantal goodies heeft en in een folded box zit)

De standaard editie is nu bij AllYourGames te bestellen voor 59,99 euro voor de PlayStation 5 of 67,95 euro voor de Xbox Series.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
De tweeëndertigste en laatste gameplay trailer met Devil Jin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Demonitzu schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:57:
[...]

Blijkbaar is er naast een Launch Edition toch wel een fysieke standaard editie, maar de meeste winkels verkopen 'm niet of voor ongeveer dezelfde prijs als de Launch Edition (die een aantal goodies heeft en in een folded box zit)

De standaard editie is nu bij AllYourGames te bestellen voor 59,99 euro voor de PlayStation 5 of 67,95 euro voor de Xbox Series.
Bijna €8,00 verschil tussen de Xbox en Playstation versie, niet verwacht bij een launch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Demonitzu schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:57:
[...]

Ik ken Allyourgames niet. Betrouwbare site?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Timbox88 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 17:40:
[...]

Een van de hoogst gewaardeerde webshops op Budgetgaming.nl. Ze zijn vaak net iets goedkoper en leveren naar mijn ervaring altijd op tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
De afbeeldingen van de trophies zijn online verschenen. Een zekere verborgen trophy bevat een enorme spoiler van de Story Mode. Als je niet van spoilers houdt; ook daarmee oppassen :)

Ik heb het trophy overzicht geüpdatet met de afbeeldingen: https://www.tekkenzone.net/tekken8/trophies/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Timbox88 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 17:40:
[...]

Heb er al eens besteld, goede ervaring met hun.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timbox88
Heb hem net besteld, dus ben benieuwd morgen! Zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Demonitzu schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 23:17:
De afbeeldingen van de trophies zijn online verschenen. Een zekere verborgen trophy bevat een enorme spoiler van de Story Mode. Als je niet van spoilers houdt; ook daarmee oppassen :)

Ik heb het trophy overzicht geüpdatet met de afbeeldingen: https://www.tekkenzone.net/tekken8/trophies/
De achievements afbeeldingen en gamerscores voor de Xbox Series staan inmiddels ook online. De achievement versie van de bovengenoemde trophy bevat dezelfde spoiler, maar veel nadrukkelijker door de grootte van de afbeelding.

Ik heb het achievements overzicht geüpdatet met de afbeeldingen en gamerscores: https://www.tekkenzone.net/tekken8/achievements/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
Timbox88 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:34:
Heb hem net besteld, dus ben benieuwd morgen! Zin in!
Ook zonet besteld bij allyourgames! binnenkort maar ff een avondje inplannen voor wat tekken en bier, op de bank met een paar man altijd gezellig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
BigF25 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:44:
[...]

Ook zonet besteld bij allyourgames! binnenkort maar ff een avondje inplannen voor wat tekken en bier, op de bank met een paar man altijd gezellig
Nice, als het goed is komt 'ie hier tussen 1300 en 1700 binnen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-09 10:45
Tekken 8 binnen! Nu een tijdje installeren... is er ook een tournament group of clan te maken voor Tweakers uit dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07:32
Mensen die hem al gespeeld hebben en hem goed vinden? Denk er aan om deze terug te halen.
Speelde tekken 5 op de ps2 toen ik een jaar of 8-9 was samen met men ouders zelf, wat een tijd was dat dat we elk op de beurt speelde om toch naar de volgende ronde te gaan😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
Jovinho99 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:45:
Mensen die hem al gespeeld hebben en hem goed vinden? Denk er aan om deze terug te halen.
Speelde tekken 5 op de ps2 toen ik een jaar of 8-9 was samen met men ouders zelf, wat een tijd was dat dat we elk op de beurt speelde om toch naar de volgende ronde te gaan😅
Tekken 4 op PS2 of Tekken 5 op PS3 :P

Ik vond 4 overigens veel leuker, ook met de co-op force mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Heb hem ook net binnen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jovinho99 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:45:
Hij speelt super goed, zelfde als de demo. Het enige minpuntje is dat hij wat makkelijk is. Zelfs op ultra hard is die nog best makkelijk. Hopelijk doen ze nog wat aan balancing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emcore
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 15:16
Al een uurtje of 2 gespeeld maar als absolute beginner (Tekken 2, 3 TTT en 4 gespeeld maar dat is eeuwen geleden) is het wel even wennen aan de juiste manier om aanvallen uit te voeren.
Vooral het verschil tussen een witte pijl en een donkere pijl vind ik maar lastig. Wit zou betekenen dat je hem kort moet indrukken, maar als ik dat doe activeert de aanval niet. Hou ik hem langer ingedrukt dan juist wel, maar dat zou juist het donkere pijltje moeten zijn 🧐.

Daarnaast combo’s, wordt even wennen. Een voorbeeldje waar ik ruim een kwartier mee aan het prutsen was (en nog niet uitgevonden heb) was een combo waarbij aanval 1 eindigde met een donkere pijl en aanval 2 start met een witte pijl in dezelfde richting. Dan moet je kennelijk een bepaalde tijd de knop vasthouden, op tijd loslaten en meteen weer indrukken. Mijn motoriek is niet meer wat het geweest is haha.

Dit zijn overigens geen klachten, integendeel, het moet niet te makkelijk zijn. Ik moet denk ik nog wat aan mijn timing werken =)

Tot nu toe alleen de arcade quest gedaan, ik begreep dat online niet altijd even goed werkte bij de launch vannacht, maar ik ga mij daar als noob sowieso nog niet aan wagen. Heeft iemand hier al online geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
Als iemand (al) wil sparren dan hoor ik het graag, ik heb alle Tekken games gespeeld dus wel aardig ervaren maar ik specialiseer niet in die juggle combo's dus zo erg is het ook weer niet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:08
emcore schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:03:
Al een uurtje of 2 gespeeld maar als absolute beginner (Tekken 2, 3 TTT en 4 gespeeld maar dat is eeuwen geleden) is het wel even wennen aan de juiste manier om aanvallen uit te voeren.
Vooral het verschil tussen een witte pijl en een donkere pijl vind ik maar lastig. Wit zou betekenen dat je hem kort moet indrukken, maar als ik dat doe activeert de aanval niet. Hou ik hem langer ingedrukt dan juist wel, maar dat zou juist het donkere pijltje moeten zijn 🧐.

Daarnaast combo’s, wordt even wennen. Een voorbeeldje waar ik ruim een kwartier mee aan het prutsen was (en nog niet uitgevonden heb) was een combo waarbij aanval 1 eindigde met een donkere pijl en aanval 2 start met een witte pijl in dezelfde richting. Dan moet je kennelijk een bepaalde tijd de knop vasthouden, op tijd loslaten en meteen weer indrukken. Mijn motoriek is niet meer wat het geweest is haha.

Dit zijn overigens geen klachten, integendeel, het moet niet te makkelijk zijn. Ik moet denk ik nog wat aan mijn timing werken =)

Tot nu toe alleen de arcade quest gedaan, ik begreep dat online niet altijd even goed werkte bij de launch vannacht, maar ik ga mij daar als noob sowieso nog niet aan wagen. Heeft iemand hier al online geprobeerd?
Nu heb ik hem nog niet, maar een volledig witte pijl was altijd vasthouden en een pijl met alleen de randen wit is kort inhouden. Als ik het zo lees draai je de dingen om.

To dare is to do

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07:32
jellybrah schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 16:21:
[...]

Tekken 4 op PS2 of Tekken 5 op PS3 :P

Ik vond 4 overigens veel leuker, ook met de co-op force mode
Denk idd dat het de 4 was😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laugh
  • Niet online
jellybrah schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:41:
Als iemand (al) wil sparren dan hoor ik het graag, ik heb alle Tekken games gespeeld dus wel aardig ervaren maar ik specialiseer niet in die juggle combo's dus zo erg is het ook weer niet ;)
Juggle combo is normaal en is eigenlijk 1 van de basis dingen binnen Tekken. Daar zit ook niet de complexiteit in, tenzij je combo's wilt optimaliseren voor max dmg of wall carry.

Heel leuk om te zien dat er al meer mensen het spel spelen. Ik raad ook aan om eerst offline content te spelen ipv online (ranked). Zoals de story omdat er veel spoilers online zijn. En door zo snel mogelijk de story af te hebben, kan je niet meer gespoiled worden.

[ Voor 5% gewijzigd door laugh op 26-01-2024 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
Wat is die online lounge raar, of ligt het aan mij? Je kunt iedereen die je rond ziet lopen NIET direct uitdagen. Iedereen in de lounge lijkt dat probleem te hebben. Je kunt alleen random quick fights aanzetten.

Ok je moet samen dus naar een arcade kast lopen en daar gaan zitten. Dan moet je eerst de CPU training ingaan en daarna word je tegenstander die dus tegenover je is gaan zitten gelinkt... lekker omslachtig Capcom :+

Overigens is Tekken ball mode online ook mogelijk!

[ Voor 39% gewijzigd door jellybrah op 26-01-2024 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Hoe werkt die ranking online eigenlijk? Heb je per character een andere rank?

En ik ben dan nu tweede dan ofzo, na eerste potje ranked online, maar zag ook iets van 'Tekken Pwr' ofzo, punten die omhoog gingen. Had er iets van 5000, mn tegenstander 20.000. Wat is dit dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laugh
  • Niet online
Timbox88 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 21:30:
Hoe werkt die ranking online eigenlijk? Heb je per character een andere rank?

En ik ben dan nu tweede dan ofzo, na eerste potje ranked online, maar zag ook iets van 'Tekken Pwr' ofzo, punten die omhoog gingen. Had er iets van 5000, mn tegenstander 20.000. Wat is dit dan?
Zelfde systeem als Tekken 7. Het is gewoon een nummer die beïnvloed wordt door meerdere factoren, onder andere je rank. Jou tegenstander heeft waarschijnlijk een andere character op hogere rank en is geswapped naar een andere character op lager, en die ben jij tegen gekomen.

Elke character heeft andere rank, maar er zit als het goed is ook een auto promo in. Dus als je met 1 character veel hoger haalt, dan promote het je andere characters ook iets mee.
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste