Nevermind
[ Voor 90% gewijzigd door nooberke op 04-07-2023 09:46 ]
[ Voor 90% gewijzigd door nooberke op 04-07-2023 09:46 ]
Als hij wil blijven fietsen (lees: geld uitgeven) dan lukt dat alleen als zijn partner fiscaal aantrekkelijk is. Kinderen is sowieso een no-go.ElGreco schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 22:43:
[...]
Jij bent duidelijk nog vrijgezel zonder kinderen
Jammer, dan ben ik er niet bij. Zit dan verderop in het land.rolandos582 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:30:
22 Jul is de bedoeling dat social ride van GoT grunn gaat plaatsvinden!
Si vis pacem, para bellum
Laat je wel je snelle wielen thuisRequiem19 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 10:55:
@McMiGHtY kun je mij toevoegen voor de rit van 16 september in NH?
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Dat is gelijk een ingewikkelde vraag, want bedoel je dan de nieuwe snelle wielen, of de oude snelle wielen?
Zolang je er maar gravelbandjes met nopjes op doet.Requiem19 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 11:11:
[...]
Dat is gelijk een ingewikkelde vraag, want bedoel je dan de nieuwe snelle wielen, of de oude snelle wielen?
Die kunnen nog best wel is van pas komenmhr-zip schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 11:26:
[...]
Zolang je er maar gravelbandjes met nopjes op doet.
Na morgen pasDieAnder schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 17:36:
Is de route voor 19 juli al definitief? Ik moet m'n verzetten nog kiezen.
[ Voor 96% gewijzigd door mhr-zip op 21-07-2023 10:51 ]
Hoeveel km is die?McMiGHtY schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 20:09:
Ik heb plantechnisch een uitdaging om de route van de gravel uut Vod'n een keertje voor te fietsen, mocht er iemand in de buurt zijn toevallig..?
Hij wil.
Ja dat klopt, bijzonder volk daarklaaas schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 20:46:
Ze schijnen daar in de Achterhoek bruggen weg te halen...
[ Voor 20% gewijzigd door rinslll op 26-07-2023 22:55 ]
[ Voor 23% gewijzigd door klaaas op 26-07-2023 23:00 ]
Hij wil.
[ Voor 7% gewijzigd door rinslll op 07-08-2023 09:44 ]
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Ja! Klaar om te gaan met een frikandelbroodje in je hand van de Aldi 😂🤙Flipmo schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 22:00:
Zaterdag present in Vorden.
10 uur op de parkeerplaats?
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Goedkope energydrank in je bidon en gaan.dreameater schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 17:31:
[...]
Ja! Klaar om te gaan met een frikandelbroodje in je hand van de Aldi 😂🤙
Mitchell, ouwe havo-scholier, leuk dat je meefietst!mhr-zip schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 19:04:
[...]
Goedkope energydrank in je bidon en gaan.
Was het niet ....McMiGHtY schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:58:
Ben benieuwd of mensen de start/finish plek en de lunchlokatie weten te raden
Done.Kamato schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 11:40:
ik sta er nu op voor 16 september, maar mijn agenda gooit helaas roet in het eten die dag. Dus ondanks het aantrekkelijke aanbod van hamburgers wil ik toch graag vragen of ik van die rit gehaald kan worden.
[ Voor 29% gewijzigd door DDX op 31-08-2023 11:44 ]
Niks meer onverwachts aanDDX schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 11:43:
Zal eens kijken of ik weer als onverwachte gast meerijd
Volgens mij heb ik dat weekend nog niets staan.
De lokale FEBO natuurlijk.McMiGHtY schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:58:
Zaterdag over twee weken is de volgende SR, de Noord Holland edition, hiervoor hebben we een speciaal op fietsers ingerichte horeca gelegenheid in Schoorl als start en eindpunt gekozen. Bij veel mensen zal nu een lichtje gaan branden
Met dit gerenomeerde establisement hebben we kunnen regelen dat ze speciaal voor ons hun befaamde hamburgers weer gaan maken als we uitgefietst zijn.. Hiervoor moet ik uiterlijk 13 september de aantallen doorgeven van de mensen die deze willen nuttigen. Uiteraard staan er genoeg andere lekkere dingen op de kaart, maar dit is stiekem wel een favoriet van mij!
We zijn nog even in de weer om een speciale GPX te maken van een gratis parkeerplaatst naar de start, deze, en de complete route komen in de week voorafgaand online. Voor de lunch stoppen we ergens in een kuil waar ook van alles gemaakt kan worden voor je om de lekkere trek te stillen
blup
Niet het inschrijfgeld van @Kamato terugstorten he!
Hm, lunchen in Lage Vuursche gaan we niet redden vanuit Schoorl...McMiGHtY schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:58:
Zaterdag over twee weken is de volgende SR, de Noord Holland edition, hiervoor hebben we een speciaal op fietsers ingerichte horeca gelegenheid in Schoorl als start en eindpunt gekozen. Bij veel mensen zal nu een lichtje gaan branden
Met dit gerenomeerde establisement hebben we kunnen regelen dat ze speciaal voor ons hun befaamde hamburgers weer gaan maken als we uitgefietst zijn.. Hiervoor moet ik uiterlijk 13 september de aantallen doorgeven van de mensen die deze willen nuttigen. Uiteraard staan er genoeg andere lekkere dingen op de kaart, maar dit is stiekem wel een favoriet van mij!
We zijn nog even in de weer om een speciale GPX te maken van een gratis parkeerplaatst naar de start, deze, en de complete route komen in de week voorafgaand online. Voor de lunch stoppen we ergens in een kuil waar ook van alles gemaakt kan worden voor je om de lekkere trek te stillen
Hij wil.
Be careful what you wish for...McMiGHtY schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 12:06:
Als jij nou ook is een beetje door zou fietsen.. en luisteren als ik "Links!" roep... zouden we een heel eind komen..
Hij wil.
Hoho, als je een kaarsje neerzet lunch ik graag mee voor een hamburger mano a mano!McMiGHtY schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 12:22:
Lunch for one it is!
Als je je een beetje kunt opvouwen kun je in mijn Tailfin.
@DetailingBySmotske
Oei!McMiGHtY schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:58:
Zaterdag over twee weken is de volgende SR, de Noord Holland edition, hiervoor hebben we een speciaal op fietsers ingerichte horeca gelegenheid in Schoorl als start en eindpunt gekozen.
Zolang hij mijn appeltaart maar verzorgt, maakt het mij niet uit waar we starten.DieAnder schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 15:01:
[...]
Oei!
Zijn we niet meer welkom ten burele van de hoofdsponsor in Castricum? Ik dacht dat het incident met het taartbordje was afgehandeld tot tevredenheid van alle betrokkenen.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
In augustus toch aantal keer gedaan met soms de fiets in m'n nek.
There I fixed itDDX schreef op woensdag 6 september 2023 @ 17:20:
[...]
In augustus toch aantal keer gedaan met soms de fiets in m'n nek.
Tijdens m'n offroad ritjes wandelingen in Frankrijk.
blup
Toch wel?McMiGHtY schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:33:
Nee, wat mij betreft niet. Maar ik zou ervoor kiezen om toch te blijven happen na de rit
blup
3+ deelnames en dan diehard??Bananeman schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 11:05:
Is er nog ruimte voor een diehard (S)SR fietser (3+ deelnames) volgende week zaterdag?
Zoek gewoon een paar slecht gesoigneerd nerds, als ze terugpraten zal je wel goed zitten.Requiem19 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:07:
Doet iedereen een rode roos in z’n helm zodat ik weet tegen wie ik hoi moet zeggen?
Of gewoon even goed zoeken naar fietsen zonder spacers?mhr-zip schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:12:
[...]
Zoek gewoon een paar slecht gesoigneerd nerds, als ze terugpraten zal je wel goed zitten.
Dan moet je op het forum blijven hangen!Requiem19 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:14:
[...]
Of gewoon even goed zoeken naar fietsen zonder spacers?
Voor de volle 65%, na die bruiloft de avond ervoor
Nou ja. Dat terugpraten irl he. Dat gaat natuurlijk niet iedereen goed af.mhr-zip schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:12:
[...]
Zoek gewoon een paar slecht gesoigneerd nerds, als ze terugpraten zal je wel goed zitten.
Ben ook wel benieuwd naar die luide Noord Hollander met lange baard..ElGreco schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:43:
[...]
Nou ja. Dat terugpraten irl he. Dat gaat natuurlijk niet iedereen goed af.
@Requiem19 zoek de oranje cervelo met iemand er naast die door zijn helm op Toad lijkt. Ergens in de buurt zal ook een zeer luide Noord Hollander met een lange baard aanwezig zijn.
Beide hebben hoge carbon velgen omdat ze denken daar sneller van te zijn.
Dan zit je goed.
Kom je "via" de parkeerplaats of rechtstreeks vanuit huis naar het startpunt?Requiem19 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:07:
Doet iedereen een rode roos in z’n helm zodat ik weet tegen wie ik hoi moet zeggen?
Sorry, maar dit klinkt wel heel dubieus als je het zo formuleertnooberke schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:41:
[...]
Kom je "via" de parkeerplaats of rechtstreeks vanuit huis naar het startpunt?
Als er niemand kijkt..ElGreco schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:34:
@mhr-zip komt naar mij, want hij moet wat spullen inladen in zijn kofferbak. Dat doen we wel vroeg in de ochtend, als het nog mistig is, achter het huis.
Ik zorg dat ik klaar sta..ElGreco schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:34:
We rapen onderweg @McMiGHtY nog even op uit zijn nest en dan fietsen we door naar Schoorl.
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat iemand een hele grote doos met die fruitjellies gekocht heeft bij de Decathlon die redelijk op de datum zijn... #tipjeElGreco schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:34:
@The__Dude en @DDX zouden ook kunnen aansluiten eventueel. Ik ben allen bang dat het dan al zo hard gaat dat ik bij de start al door mijn koolhydraten heen ben.
Maar voel je vrij om je aan te sluiten ergens in Alkmaar..en dan bij voorkeur ergens in Alkmaar West..Wielerbaan ofzo..ElGreco schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:34:
@Requiem19 vanuit Purmerend (OMG) is het logischer voor jou om aan te sluiten ergens in Alkmaar (West)
[ Voor 41% gewijzigd door McMiGHtY op 14-09-2023 11:11 ]
Het maakt mij niet uit. Ik hoor of gezoem van die banden of geklaag dat zijn hartslag niet boven de 100 uitkomt.McMiGHtY schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:11:
Wel een mooie gelegenheid om die eens in het echt te zien..
Totdat je er gewoon een wegwielset in drukt en alsnog te weinig weestand hebt..
@DDX , @mhr-zip verzamelen rond 8.20 en als we compleet zijn gaan we RUSTIG naar Alkmaar toe. Kan @mhr-zip nog even rustig naar het toilet in Schoorl en wij koffie drinken.The__Dude schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:52:
Ik vertrek vanuit Koog aan de Zaan inderdaad, ik was sowieso van plan op de heenweg via Castricum te rijden. Kan dan wel even aansluiten bij @ElGreco en @mhr-zip. Ik zal me inhoudenHoe laat willen jullie vanuit Castricum vertrekken?
[ Voor 11% gewijzigd door ElGreco op 14-09-2023 12:51 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq