Kom je "via" de parkeerplaats of rechtstreeks vanuit huis naar het startpunt?Requiem19 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:07:
Doet iedereen een rode roos in z’n helm zodat ik weet tegen wie ik hoi moet zeggen?
Sorry, maar dit klinkt wel heel dubieus als je het zo formuleertnooberke schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:41:
[...]
Kom je "via" de parkeerplaats of rechtstreeks vanuit huis naar het startpunt?
via de parkeerplaats
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Ik zou ook naar Schoorl kunnen fietsen vanuit omgeving Purmerend.
Toevallig nog iemand vanuit die omgeving die op de fiets naar Schoorl wil?
Toevallig nog iemand vanuit die omgeving die op de fiets naar Schoorl wil?
@mhr-zip komt naar mij, want hij moet wat spullen inladen in zijn kofferbak. Dat doen we wel vroeg in de ochtend, als het nog mistig is, achter het huis.
We rapen onderweg @McMiGHtY nog even op uit zijn nest en dan fietsen we door naar Schoorl.
@The__Dude en @DDX zouden ook kunnen aansluiten eventueel. Ik ben allen bang dat het dan al zo hard gaat dat ik bij de start al door mijn koolhydraten heen ben.
@Requiem19 vanuit Purmerend (OMG) is het logischer voor jou om aan te sluiten ergens in Alkmaar (West)
We rapen onderweg @McMiGHtY nog even op uit zijn nest en dan fietsen we door naar Schoorl.
@The__Dude en @DDX zouden ook kunnen aansluiten eventueel. Ik ben allen bang dat het dan al zo hard gaat dat ik bij de start al door mijn koolhydraten heen ben.
@Requiem19 vanuit Purmerend (OMG) is het logischer voor jou om aan te sluiten ergens in Alkmaar (West)
Als er niemand kijkt..ElGreco schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:34:
@mhr-zip komt naar mij, want hij moet wat spullen inladen in zijn kofferbak. Dat doen we wel vroeg in de ochtend, als het nog mistig is, achter het huis.
Ik zorg dat ik klaar sta..ElGreco schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:34:
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat iemand een hele grote doos met die fruitjellies gekocht heeft bij de Decathlon die redelijk op de datum zijn... #tipjeElGreco schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:34:
Maar voel je vrij om je aan te sluiten ergens in Alkmaar..en dan bij voorkeur ergens in Alkmaar West..Wielerbaan ofzo..ElGreco schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:34:
@ElGreco heeft het tijdsschema zo op het netvlies begreep ik..
Wel een mooie gelegenheid om die eens in het echt te zien..
Totdat je er gewoon een wegwielset in drukt en alsnog te weinig weestand hebt..
[ Voor 41% gewijzigd door McMiGHtY op 14-09-2023 11:11 ]
Het maakt mij niet uit. Ik hoor of gezoem van die banden of geklaag dat zijn hartslag niet boven de 100 uitkomt.McMiGHtY schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:11:
Wel een mooie gelegenheid om die eens in het echt te zien..
Ik kom vanaf de Kolibrie (ja ja, ik kom ook)
@DDX , @mhr-zip verzamelen rond 8.20 en als we compleet zijn gaan we RUSTIG naar Alkmaar toe. Kan @mhr-zip nog even rustig naar het toilet in Schoorl en wij koffie drinken.The__Dude schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:52:
Ik vertrek vanuit Koog aan de Zaan inderdaad, ik was sowieso van plan op de heenweg via Castricum te rijden. Kan dan wel even aansluiten bij @ElGreco en @mhr-zip. Ik zal me inhoudenHoe laat willen jullie vanuit Castricum vertrekken?
@DDX wel leuk om eens die Factor van dichtbij te zien. In stilstand graag.
Ergens rond de klok van 8.50-9.00 bij de Mc in Alkmaar. @McMiGHtY stuur jij even de exacte coordinaten?
Zijn de Alcmaria helden al vertrokken tegen die tijd?
[ Voor 11% gewijzigd door ElGreco op 14-09-2023 12:51 ]
De Mc(Donalds) staat op Terborchlaan 202, 1816 LE Alkmaar, iets links daarvan heb je de ingang van de Wielerbaan waar je niemand in de weg staat
De Alcmarianen zijn dan reeds vertrokken.
De Alcmarianen zijn dan reeds vertrokken.
[ Voor 29% gewijzigd door McMiGHtY op 14-09-2023 13:15 ]
Lekker te kijk worden gezet, door iemand die aan iedere start van een SR "nog even moet kakken".ElGreco schreef op donderdag 14 september 2023 @ 12:49:
[...]
Kan @mhr-zip nog even rustig naar het toilet in Schoorl en wij koffie drinken.
Iedereen er zin in

Ow, ik wilde op de bierfiets stemmen.DDX schreef op donderdag 14 september 2023 @ 14:05:
Ik wou nog een poll starten welke fiets ik moest meenemen, maar ik hoor dat het dus de factor wordt
De factor i.c.m. wat slechter weer graag. Ben wel benieuwd naar die coating irl.DDX schreef op donderdag 14 september 2023 @ 14:05:
Ik wou nog een poll starten welke fiets ik moest meenemen, maar ik hoor dat het dus de factor wordt
Hij wil.
Jij gaat een weekje later?
Kan je dan niet beter de fiets van je zoontje meenemen voor @DDX ? Beetje uitdaging...
Erg benieuwd naar de Hamburgers! Gaan we ook nog de befaamde Appeltaart proberen?
Breakfast for champions.nooberke schreef op donderdag 14 september 2023 @ 14:48:
[...]
Erg benieuwd naar de Hamburgers! Gaan we ook nog de befaamde Appeltaart proberen?
Nieuwe fietsbroek besteld. Check.
Ketting gewaxt. Check.
Garmin opgeladen. Check.
Voldoende reepjes. Check.
Genoeg zenuwen voor een complete examenklas? Check.
Spannennnnnd. Wel zin in!
Ketting gewaxt. Check.
Garmin opgeladen. Check.
Ik was niet zenuwachtig, maar voor de zekerheid toch maar een nieuwe fietsbroek besteld.Reginas schreef op donderdag 14 september 2023 @ 21:27:
Nieuwe fietsbroek besteld. Check.
Ketting gewaxt. Check.
Garmin opgeladen. Check.
Wil het risico niet nemen.
Zal je maar gebeuren, zonder broek op een SR verschijnen.mhr-zip schreef op donderdag 14 september 2023 @ 22:08:
[...]
Ik was niet zenuwachtig, maar voor de zekerheid toch maar een nieuwe fietsbroek besteld.
Wil het risico niet nemen.
De regels zijn duidelijk; alleen zonder helm mag je niet mee.The__Dude schreef op donderdag 14 september 2023 @ 22:23:
[...]
Zal je maar gebeuren, zonder broek op een SR verschijnen.
Ik ben er klaar voor.mhr-zip schreef op donderdag 14 september 2023 @ 22:28:
[...]
De regels zijn duidelijk; alleen zonder helm mag je niet mee.
Gewoon tegen iedereen met een q36.5 broek en/of silca pompje "hoi" zeggen, vrij grote kans dat die bij de Stichting horen.Requiem19 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:07:
Doet iedereen een rode roos in z’n helm zodat ik weet tegen wie ik hoi moet zeggen?
De gebruikelijke onderlinge groet is geloof ik niet "hoi", maar "HAAAAANS!"rinslll schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 06:56:
[...]
Gewoon tegen iedereen met een q36.5 broek en/of silca pompje "hoi" zeggen, vrij grote kans dat die bij de Stichting horen.
Hoe hard gaat er überhaupt gefietst worden?
Die omschrijving zou zo maar het meest passend kunnen zijn.. gesoigneerde fietsers met goeie spullenrinslll schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 06:56:
[...]
Gewoon tegen iedereen met een q36.5 broek en/of silca pompje "hoi" zeggen, vrij grote kans dat die bij de Stichting horen.
Zo hard dat iedereen mee kan komenRequiem19 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:31:
...met het stuur op de tong. Of was het nou andersom?
50 km/2u gemiddeld.Requiem19 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:31:
nietRequiem19 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:31:
Zadeltasje is ook verplichtrinslll schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 06:56:
[...]
[ Voor 45% gewijzigd door Bananeman op 15-09-2023 08:41 ]
Heb vooral zin in de appeltaart en hamburger
35/40 p/uRequiem19 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:31:
blup
Zodanig hard dat @DDX na afloop nog een rondje NH gaat fietsen om zijn hartslag omhoog te krijgen. Want tijdens de SR is het een soort nulwaarde bij hem.Requiem19 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:31:
Ik probeer even in Excel het gemiddelde te berekenen van alle voorspellingen hierboven over hoe hard we gaan fietsen.
Maar ik krijg ‘N/A’ als resultaat.
Wat doe ik verkeerd?
Maar ik krijg ‘N/A’ als resultaat.
Wat doe ik verkeerd?
Wel rekening gehouden met de hamburger/duinheuvel coefficient?
...jij niet dan?McMiGHtY schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:03:
Jij fietst om te eten ?
Verzamelen bij jou neem ik aan trouwens ?ElGreco schreef op donderdag 14 september 2023 @ 12:49:
[...]
@DDX , @mhr-zip verzamelen rond 8.20 en als we compleet zijn gaan we RUSTIG naar Alkmaar toe. Kan @mhr-zip nog even rustig naar het toilet in Schoorl en wij koffie drinken.
8:20 VSW HQ
Je houdt je camera verkeerd om? De L staat op z'n kop.Bezulba schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 17:01:
Ondanks dat ik eerder moest stoppen was het wel erg leuk!
Ik heb de oorzaak gevonden van mijn knieproblemen.
[Afbeelding]
Q: Why do developers like Dark Mode? A: Because light attracts bugs!
Linkersok, rechtervoet. Kost zeker 10watt.avdongen schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 20:00:
[...]
Je houdt je camera verkeerd om? De L staat op z'n kop.
blup
Staat die L niet voor de maat? Dat is bij mijn wandelsokken namelijk zo...Bezulba schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 17:01:
Ondanks dat ik eerder moest stoppen was het wel erg leuk!
Ik heb de oorzaak gevonden van mijn knieproblemen.
[Afbeelding]
(ja, ik ben een keer de R gaan zoeken in de kast omdat ik dacht dat ik twee keer links had)
[ Voor 0% gewijzigd door nooberke op 17-09-2023 08:42 . Reden: Sokken... Geen stokken... ]
2x Links is @klaaas toch?nooberke schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 20:53:
[...]
Staat die L niet voor de maat? Dat is bij mijn wandelstokken namelijk zo...
(ja, ik ben een keer de R gaan zoeken in de kast omdat ik dacht dat ik twee keer links had)
Afgelopen week begonnen mijn telefoon opeens meer te trillen, er begon weer meer leven in de OoO appgroep te zijn, ook werden er al tikkies verstuurd voor PwN kaarten en de befaamde hamburgers van JOOP, routes werden actief gezet en het eerste indekken begon.
Zaterdagochtend helaas de eerste afmelding, waardoor we uiteindelijk met 17 personen verzamelden bij JOOP waar er door sommige nog ontbeten werd, en een ander gedwongen al een appeltaart bestelde.
Iets later dan gepland werden we de fiets op gebonjourd en na een kleine uitleg van bepaalde tekens en specifieke kreten (HANS!) vertrokken we via een gravelpaadje om uiteindelijk op de Westfriese Omringdijk uit te komen waar we konden genieten van vergezichten en geslinger over de dijk. Waar er normaal gesproken westfriese kreten klinken, klonk er nu geregeld een harde "ACHTER" met een Eindhovens accent waardoor we veilig weer richting het Schoorlse kwamen en langs JOOP reden om uiteindelijk de Berenkuil te eindigen. Hier waren een aantal tafeltjes gereserveerd voor ons, en werd de bestelling opgenomen.
:strip_exif()/f/image/1hS8Rap00PhKmuWMydPOKXoW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FlrgwpOgKzxNPRC1fHAZhn9a.jpg?f=fotoalbum_large)
Hierna begonnen we aan de onderste lus en werd het ons een beetje lastig gemaakt. Door het mooie weer was er veel verkeer in de duinen waardoor de groep uitelkaar raakte, waarna er uiteindelijk besloten werd om de snelle mannen hun gang te laten gaan, zij zouden op de rest wachten om daarna samen te happen.
@DDX trok de sprint van een kilometer of 50 aan op z'n gravelbike waarna er een aantal storven in het wiel..
:strip_exif()/f/image/pFXBIBgyJnf8M0icdsPdkSQ1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SBZzXcuFgLAfx7U8RRaRsVO1.jpg?f=fotoalbum_large)
Uiteindelijk kwamen we allemaal weer aan in Schoorl waar we konden genieten van een heerlijke hamburger en specieke garminbandafdoenyogavoorgevorderden.
:strip_exif()/f/image/n0lVjJS75h5zm6dZhG3gZDTO.jpg?f=fotoalbum_large)
Even specifiek een kudo voor @Reginas en @ElPaco die allebei hun eerste 100+ rit deden en ondanks dat we een shortcur aanbooden toch doorgingen en de complete route reden!
:strip_exif()/f/image/yxAl3QgfzG19zI549rxY1MEF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dJHIj6IXceGBg3qEfUmyKtpA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BYE3HE8S6CXKJviShXfCVAhg.jpg?f=fotoalbum_large)
Zaterdagochtend helaas de eerste afmelding, waardoor we uiteindelijk met 17 personen verzamelden bij JOOP waar er door sommige nog ontbeten werd, en een ander gedwongen al een appeltaart bestelde.
Iets later dan gepland werden we de fiets op gebonjourd en na een kleine uitleg van bepaalde tekens en specifieke kreten (HANS!) vertrokken we via een gravelpaadje om uiteindelijk op de Westfriese Omringdijk uit te komen waar we konden genieten van vergezichten en geslinger over de dijk. Waar er normaal gesproken westfriese kreten klinken, klonk er nu geregeld een harde "ACHTER" met een Eindhovens accent waardoor we veilig weer richting het Schoorlse kwamen en langs JOOP reden om uiteindelijk de Berenkuil te eindigen. Hier waren een aantal tafeltjes gereserveerd voor ons, en werd de bestelling opgenomen.
:strip_exif()/f/image/1hS8Rap00PhKmuWMydPOKXoW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FlrgwpOgKzxNPRC1fHAZhn9a.jpg?f=fotoalbum_large)
Hierna begonnen we aan de onderste lus en werd het ons een beetje lastig gemaakt. Door het mooie weer was er veel verkeer in de duinen waardoor de groep uitelkaar raakte, waarna er uiteindelijk besloten werd om de snelle mannen hun gang te laten gaan, zij zouden op de rest wachten om daarna samen te happen.
@DDX trok de sprint van een kilometer of 50 aan op z'n gravelbike waarna er een aantal storven in het wiel..
:strip_exif()/f/image/pFXBIBgyJnf8M0icdsPdkSQ1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SBZzXcuFgLAfx7U8RRaRsVO1.jpg?f=fotoalbum_large)
Uiteindelijk kwamen we allemaal weer aan in Schoorl waar we konden genieten van een heerlijke hamburger en specieke garminbandafdoenyogavoorgevorderden.
:strip_exif()/f/image/n0lVjJS75h5zm6dZhG3gZDTO.jpg?f=fotoalbum_large)
Even specifiek een kudo voor @Reginas en @ElPaco die allebei hun eerste 100+ rit deden en ondanks dat we een shortcur aanbooden toch doorgingen en de complete route reden!
:strip_exif()/f/image/yxAl3QgfzG19zI549rxY1MEF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dJHIj6IXceGBg3qEfUmyKtpA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BYE3HE8S6CXKJviShXfCVAhg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DK6knYwtjxiglgg1JAAFSFol.jpg?f=fotoalbum_large)
Nog even complimenten aan de organisatie - was allemaal echt goed geregeld!
Heb me bijzonder goed geamuseerd zaterdag, zelfs het laatste uurtje :-).
Heb me bijzonder goed geamuseerd zaterdag, zelfs het laatste uurtje :-).
Het laatste uurtje was je een hamburger aan het eten..en ik ben even kwijt of je daarna nog een ijsje deed..
Heeft iedereen z'n gravelfiets al weer even gecontroleerd? Goeie bandjes eronder gegooid? Stuurtasje aangevuld met koffiepads en graanrepen?
@yeehaw Heeft een mooie route ontwikkeld en DeStichting heeft de horeca punten er in getekend, weer technisch lijkt het zelfs nog een kort/kort dagje te worden maar daar mag je zelf over beslissen. Route en start/finish adres komt midden deze week online!
NU AL ZIN IN!
@yeehaw Heeft een mooie route ontwikkeld en DeStichting heeft de horeca punten er in getekend, weer technisch lijkt het zelfs nog een kort/kort dagje te worden maar daar mag je zelf over beslissen. Route en start/finish adres komt midden deze week online!
NU AL ZIN IN!
Kort kort prima, maar er gaat nog iets mee in de frametas 😅McMiGHtY schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:00:
Heeft iedereen z'n gravelfiets al weer even gecontroleerd? Goeie bandjes eronder gegooid? Stuurtasje aangevuld met koffiepads en graanrepen?
NU AL ZIN IN!
> kuch @dreameater <
Voel me zo'n influencer 🤯 #downjacketsquad
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
@McMiGHtY Het gaat me niet lukken zaterdag aan te sluiten. Bij een eerst volgende gravelrit hoop ik weer van de partij te zijn.
Even los van specifieke adres, in welke plaats is de start?McMiGHtY schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:00:
NU AL ZIN IN!
[ Voor 4% gewijzigd door wisselwerking op 25-09-2023 23:07 ]
Lage Vuurschewisselwerking schreef op maandag 25 september 2023 @ 23:07:
[...]
Even los van specifieke adres, in welke plaats is de start?
Oh dan wil ik ook wel mee.ElGreco schreef op maandag 25 september 2023 @ 23:22:
Lage Vuursche
De dienstverlening van de stichting gaat hardhollend achteruit.ElGreco schreef op woensdag 27 september 2023 @ 00:14:
[...]
Je gaat maar zelf heen, ik ga niet nog een keer mijn sportborden eraf halen voor je!
Volgend jaar commercieel?
@wisselwerking je informeerde naar de startplek...ben je er ook?
Ik moet nog even afstemmen wat ik dit weekend kan doen. Aanhaken bij de SR zou een bikepack weekend betekenen. Maar alternatief is dat ik zaterdag zelf een rondje van 400km op de racefiets doe. Eerst maar eens afstemmen met de directie thuis.McMiGHtY schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:11:
Had @mhr-zip je het Tikkie voor dit jaar nog niet gestuurd?DieAnder schreef op woensdag 27 september 2023 @ 00:24:
[...]
De dienstverlening van de stichting gaat hardhollend achteruit.
Volgend jaar commercieel?
Als je een adres of coördinaten doorgeeft, parkeer ik daar alvast de aanhanger van mijn schoonouders voor jewisselwerking schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:14:
[...]
Ik moet nog even afstemmen wat ik dit weekend kan doen. Aanhaken bij de SR zou een bikepack weekend betekenen. Maar alternatief is dat ik zaterdag zelf een rondje van 400km op de racefiets doe. Eerst maar eens afstemmen met de directie thuis.
Is het wel een tandemasser? Ik ben toch wel een behoorlijke luxe kampeerder natuurlijkElGreco schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:50:
[...]
Als je een adres of coördinaten doorgeeft, parkeer ik daar alvast de aanhanger van mijn schoonouders voor je
Het is voor mij praktisch slecht uitvoerbaar om hierbij aan te hakenMcMiGHtY schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:11:
Het wordt dus een solo rondje richting de Achterhoek zoals het nu naar uitziet (nog aan het plannen in Komoot).
Na een aantal keer vragen bij deze :
https://nhsb.cc/sr/franky-goes-to-gravelwhood/
https://nhsb.cc/sr/franky-goes-to-gravelwhood/
[ Voor 9% gewijzigd door McMiGHtY op 27-09-2023 21:38 ]
Wel lekker dat buitje vandaag....goed tegen de stof
Mooi is dat. Kan ik mn slicks er weer afhalen...
Hij wil.
Slicks kunnen zelfs met blubber, weet ik uit ervaring. Of het verstandig is…klaaas schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 18:43:
Mooi is dat. Kan ik mn slicks er weer afhalen...
Ja, moet ik ze er nu weer opzetten? Vermoeiend forum dit 😄wisselwerking schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 19:09:
[...]
Slicks kunnen zelfs met blubber, weet ik uit ervaring. Of het verstandig is…
Hij wil.
Ze zitten er al op hoor al vanaf eind augustus!
Gast, toen was het net droog. Die ellende in juli / begin augustus al weer vergeten?ElGreco schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 20:09:
[...]
Ze zitten er al op hoor al vanaf eind augustus!
Wees blij dat je niet in de Signal groep Noord zit. Dat is èn vermoeiend èn duur (als je zonder ruggengraat bent geboren).klaaas schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 20:06:
[...]
Ja, moet ik ze er nu weer opzetten? Vermoeiend forum dit 😄
Geen idee. Toen was ik niet in NL.Roskabouter schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 07:52:
[...]
Gast, toen was het net droog. Die ellende in juli / begin augustus al weer vergeten?
Maar waar ik wel was was het ook niet veel beter.
En in principe gaan de spatborden nooit van deze fiets af. Maar het moest, was de schuld van @DieAnder
Het is altijd @DieAnder zijn schuld.ElGreco schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 22:07:
[...]
Geen idee. Toen was ik niet in NL.
Maar waar ik wel was was het ook niet veel beter.
En in principe gaan de spatborden nooit van deze fiets af. Maar het moest, was de schuld van @DieAnder
Afgelopen zaterdag was het zover.. de laatste SR op de kalender, dit maal een gravelrit in 't Gooi. Rond 10 uur was iedereen aanwezig en klommen we de kuil uit om de route te beginnen.
De fout werd gemaakt om @klaaas op kop te laten vertrekken, dus na 3 minuten had ik m'n max hartslag van de dag al te pakken
Een gevarieerde route door mooie stukjes Gooi, zoals een goeie gravelrit betaamd, veel onverhard en uiteindelijk ook wat singletracks. Er werden stukken ontdekt van WTSHNN ("heej..hier lagen die boomstammen..")
We kwamen nog langs het nieuwe HQ van DeStichting:
:strip_exif()/f/image/9GvM04rq7yK00mQmAwkep33T.jpg?f=fotoalbum_large)
Op ongeveer 43Km nadat we net een plaspauze hadden gehad werd er een terras ingenomen en werd er genoten van plaatselijke delicatesses
:strip_exif()/f/image/AapzibmMnhmOn2Oolq7NAaew.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/X8MsU4fIx0PYm9gKEgCKKItF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Llyeuk9kYyuXcMepIMcb7Cbd.jpg?f=fotoalbum_large)
HIerna werd er weer op de fiets geklommen en bleek de landingsbaan van Soesterberg open te zijn..
:strip_exif()/f/image/Ah2PYLs6N5FxZw82TH0yodTQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Hierna nog meerdere stukken onverhard om uiteindelijk weer bij de Kuil te eindigen waar er geen plek voor ons bleek te zijn, zoveel hippigheid..
:strip_exif()/f/image/EU9nL4sHAjDjg5ob5xHdXBsF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AF6gVMG4x87G5dhwdTBZQHPH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5LyYqNiHzIrJSzKlyTIxk6al.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ouDCzzZsFYXLYF86jOxdDlum.jpg?f=fotoalbum_large)
De fout werd gemaakt om @klaaas op kop te laten vertrekken, dus na 3 minuten had ik m'n max hartslag van de dag al te pakken
Een gevarieerde route door mooie stukjes Gooi, zoals een goeie gravelrit betaamd, veel onverhard en uiteindelijk ook wat singletracks. Er werden stukken ontdekt van WTSHNN ("heej..hier lagen die boomstammen..")
We kwamen nog langs het nieuwe HQ van DeStichting:
:strip_exif()/f/image/9GvM04rq7yK00mQmAwkep33T.jpg?f=fotoalbum_large)
Op ongeveer 43Km nadat we net een plaspauze hadden gehad werd er een terras ingenomen en werd er genoten van plaatselijke delicatesses
:strip_exif()/f/image/AapzibmMnhmOn2Oolq7NAaew.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/X8MsU4fIx0PYm9gKEgCKKItF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Llyeuk9kYyuXcMepIMcb7Cbd.jpg?f=fotoalbum_large)
HIerna werd er weer op de fiets geklommen en bleek de landingsbaan van Soesterberg open te zijn..
:strip_exif()/f/image/Ah2PYLs6N5FxZw82TH0yodTQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Hierna nog meerdere stukken onverhard om uiteindelijk weer bij de Kuil te eindigen waar er geen plek voor ons bleek te zijn, zoveel hippigheid..
:strip_exif()/f/image/EU9nL4sHAjDjg5ob5xHdXBsF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AF6gVMG4x87G5dhwdTBZQHPH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5LyYqNiHzIrJSzKlyTIxk6al.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ouDCzzZsFYXLYF86jOxdDlum.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/U02sN2qcIDmufPd633CYR4tV.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door McMiGHtY op 02-10-2023 08:54 ]
En nu een topic voor 2024?
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Topic 2024 is onderweg. Maar de stichting heeft het deze week even druk met bikefits, verjaardagen en voorbereiden voorjaarstrainingskamp.
En wegens gebrek aan inkomsten, is dit niet onze fulltime job.
En wegens gebrek aan inkomsten, is dit niet onze fulltime job.
Ja iemand moet op de toko letten, toch?McMiGHtY schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:11:
2/3de van DeStichting that is..
Hmmmmz....vorig jaar was er nog een Surprise SR.... Voelt nu alsof we in een zwart gat vallen..
Alles kan geregeld worden.McMiGHtY schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:13:
Hmmmmz....vorig jaar was er nog een Surprise SR.... Voelt nu alsof we in een zwart gat vallen..
Hij wil.
Ongelooflijk!
Er komt een nieuwe editie aan!
Het Grote - 2024 Tweakers Social Ride- Topic!
Er komt een nieuwe editie aan!
Het Grote - 2024 Tweakers Social Ride- Topic!
[ Voor 21% gewijzigd door ElGreco op 06-10-2023 08:57 ]