Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Vind niet echt het juiste topic voor dit filmpje dus dan hier maar. Is ook een origineel nummer uit Oekraïne als ik het goed begrijp? Respect.
En fijne kerstdagen.
Fiber schreef op zondag 25 december 2022 @ 11:04:
Aan het front gaat het ook gewoon door:
[Afbeelding]
APV's over de 6000...
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Voor wie de video nog niet gezien heeft:
Amelia was uitgenodigd om te zingen bij een oudejaarsavondspecial voor de Britse zender ITV1, maar ze wist niet dat ze zou zingen met de originele castleden van Frozen. Samantha Barks en Emily Lane, die Elsa en Anna spelen, maken later op het podium:
Weet niet wat het anders moest plaatsten dan hier. Moest wel een traantje weg pinken.
[ Voor 5% gewijzigd door Calamor op 26-12-2022 22:09 ]
Ik vond Putin altijd al een beetje op Smeagol lijken..Brent schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 23:22:
In the categorie 'you can't make this shit up': Poetin geeft de 9 NazgulCIS-makkers gouden ringen: https://tass.com/politics/1556455

Daily driver | Ford Fanta | 280PK | Orange Fury | Performance Pack
PSN
Joey uit Duindorp heeft voor oud & nieuw z’n handen weten te leggen op HIMARS-raketsysteem
:fill(white):strip_exif()/f/image/tvD8adVYBXA6bFdAJc25uA7n.png?f=user_large)
De 38-jarige Joey uit Duindorp gaat dit jaar de blits maken met oud en nieuw: hij heeft een stel HIMARS-raketsystemen op de kop getikt. “Gaan allemaal de lucht in de 31e!”, zegt Joey trots.
“Zooo, bink!” Joeys buren steken hun bewondering niet onder stoelen of banken. Ze zien hoe Joey zijn HIMARS-raketsystemen naar de schuur sleept. “Mooi werk hè?”, reageert Joey. “Dit schijnt nog harder te knallen dan een betonstrijker. Helpen jullie mee afsteken zondag?”
Om ongelukken te voorkomen is momenteel een speciaal team van Amerikaanse militairen in Duindorp om Joey te leren hoe hij met de HIMARS moet omgaan. “Wel handig hoor”, zegt Joey. “Want je moet goed oppassen, met al die knopjes en raketten enzo. Voor je het weet zet je per ongeluk je eigen dorp in de fik. Of begin je een oorlog met België. Moet je niet hebben, Duindorp de kankergekste.”
Dat betekent, stam + t .
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TqYmzjxaHdlcKcCTsz0QcNoe.jpg?f=user_large)
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Perhaps not a diplomatic step for a politician to share such a video - it’s from National Security and Defence secretary @OleksiyDanilov . But I don’t think there will be any Ukrainian saying russians don’t deserve such treatment in 2023… pic.twitter.com/l2m4MFhT9q
— Iuliia Mendel (@IuliiaMendel) 31 december 2022
москва, кремль
— Oleksiy Danilov (@OleksiyDanilov) 31 december 2022
russia tomorrow….2023 pic.twitter.com/IjAQPdEly6
Javelin vs T90 levert een Russische overwinning op.
Namelijk goede kandidaat voor gouden medaille 'Turret launch'.
Knappe airtime, valt niets op af te dingen.
Romanes eunt domus | AITMOAFU
:fill(white):strip_exif()/f/image/71PvUMGqNauB1ct4m5gUjKOH.png?f=user_large)
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ixv58B0rTglrlEvvBOxx5I9l.jpg?f=user_large)
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Met een vergrootglas naar een scherm kijken, een 'Kok' momentje.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vXlUf1iiEuHQnPFMCEuC4694.jpg?f=user_large)
[ Voor 43% gewijzigd door Tens op 02-01-2023 18:51 ]
Da's normaal toch? Hij zoekt elke dag op de kaart naar terreinwinst van het Russische leger in BakhmutTens schreef op maandag 2 januari 2023 @ 18:50:
Met een vergrootglas naar een scherm kijken, een 'Kok' momentje.![]()
[Afbeelding]
"Ja Meneer Putin, vandaag hebben onze glorieuze strijders weer twee restanten van huizen veroverd op Oekraïne."ZenTex schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 04:49:
[...]
Da's normaal toch? Hij zoekt elke dag op de kaart naar terreinwinst van het Russische leger in Bakhmut
Maar die "huizen" hebben we de afgelopen maanden al minstens 1x per maand veroverd
Als we weer wat budget hebben toch maar investeren in een 4K scherm, de pixels op 1080P zijn veel te groot._Eend_ schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 10:48:
[...]
"Ja Meneer Putin, vandaag hebben onze glorieuze strijders weer twee restanten van huizen veroverd op Oekraïne."
Maar die "huizen" hebben we de afgelopen maanden al minstens 1x per maand veroverd
Scheelt dat Putin onlangs heeft verklaard dat de strijdkrachten alles krijgen wat ze nodig hebben. Kom maar door met dat 150 inch 8K HDR schermZenTex schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 13:31:
[...]
Als we weer wat budget hebben toch maar investeren in een 4K scherm, de pixels op 1080P zijn veel te groot.
Russian official version regarding strike on Makiivka:
— Special Kherson Cat 🐈🇺🇦 (@bayraktar_1love) 3 januari 2023
-officially recognized 89 Russian servicemen killed
-deputy commander of regiment, Lieutenant Colonel Bachurin killed
- 5 HIMARS, 4 RM-70 Vampire MLRS, 800 missiles for MLRS, 8 vehicles, 200 manpower, destroyed as revenge 🤡 pic.twitter.com/HFfvLSbNWq
Here is their photo evidence of one of the HIMARS they claim to have destroyed… pic.twitter.com/4VBRotqsKg
— Recon Ghost Fella🇺🇸🇮🇱🏳️🌈🇺🇦🏴☠️ (@reconghostsamar) 4 januari 2023
Ik had m al langs zien komen op Twitter, maar ik snap het niet. Het is volledig Rusland dat opgedeeld is, maar ik snap de tekst op de taart niet.YakuzA schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 18:22:
Weer een epic troll, prima verjaardagstaart voor het hoofd inlichtingen van UA:
[Afbeelding]
Heeft iemand een lijstje met geclaimde doelen van de Russen? Ze zullen inmiddels wel duizenden himars verwoest hebben
Was een keer op Chinese tv. Leek dat Rusland opgedeeld werd in gebieden voor China etc.Ossi schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 23:37:
[...]
Ik had m al langs zien komen op Twitter, maar ik snap het niet. Het is volledig Rusland dat opgedeeld is, maar ik snap de tekst op de taart niet.
Was een grote rel in Rusland een aardig tijdje geleden.
PSN
A little cartoon about what happened in Makiivka. pic.twitter.com/AbO4vGuv3V
— Andrew Perpetua (@AndrewPerpetua) 4 januari 2023
Woman from #Russia in #Mexico
— Igor Sushko (@igorsushko) 6 januari 2023
Russian society as a whole must go through all 5 stages of grief. Many are still in the 1st stage - Denial: No, Russian nationality is not strong. No, the reason Russians are hated by so many is not because they are "emotional and too sincere." pic.twitter.com/FdWsadctXZ
British women have sex for food and heating. In Germany, they sold out all the candles and, out of hunger, they switch to animal feed.
— NOELREPORTS 🇪🇺 🇺🇦 (@NOELreports) 9 januari 2023
Just another day in the mental health clinic in Moscow. pic.twitter.com/rhKColR5Hq
Anoniem: 421923
Met dank aan @Stygeon
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 421923 op 10-01-2023 09:50 ]
This Christmas my crush asked for a "Leopard Print dress". And although its a little late (it was so hard to find I had to get it printed myself) I really think that she's going to love it.
— Fellaraktar🇺🇦 (@fellaraktar) 7 januari 2023
What do you think? pic.twitter.com/YWzMunl8lh
:strip_exif()/f/image/ugHyhR79La7NCxl4TThUrpoP.jpg?f=fotoalbum_large)
‘Abnormal cold temperatures across Russia are the consequence of giant fans installed by terrorists in freezing Europe. They push cold air to russia..’
— Saint Javelin (@saintjavelin) 12 januari 2023
Lol. pic.twitter.com/WKtfzKMoi1
Geïnspireerd door de verwoede discussies of Bradley's en co nou wel of niet tanks zijn:
Western countries are so worried about sending tanks to Ukraine, they’re arguing about what is and isn’t a “tank.” We offer our humble suggestion. pic.twitter.com/MNU50lw4O1
— Defense of Ukraine (@DefenceU) 12 januari 2023
https://nederland.unoffic...tus/1613599573955444751#m
Another impressive report from the russian side pic.twitter.com/Ft9gAQDntZ
— Saint Javelin (@saintjavelin) 13 januari 2023
Het eindigde met een rage quit (lazerpig eruit gegooid) en heel wat gejank dat het allemaal niet eerlijk was.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
https://twitter.com/bayra...tatus/1614606520125104130Yaksa schreef op zondag 15 januari 2023 @ 14:12:
Een Russische militair heeft per abuis een RGD-5 granaat af laten gaan in een militair kamp in de regio Belgorod met als resultaat 3 doden, 10 gewonden en een opgeblazen munitieopslagplaats.
Bron: LiveUAmap
PSN
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mzSVnotwCBEUb9qJa3PST6Q9.jpg?f=user_large)

[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-01-2023 16:18 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
:strip_exif()/f/image/S5eQ2EorEUZ3ahflrKoy5can.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 15% gewijzigd door Apache4u op 19-01-2023 17:47 ]
Dat betekent, stam + t .
These inflatable Abrams decoys can be delivered overnight to #Kyiv to appease Scholz. 🤫 pic.twitter.com/ZPuAuHpTLn
— Igor Sushko (@igorsushko) 18 januari 2023
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rVefkwR5oXrKJ6Fc41SCXGFT.jpg?f=user_large)
[ Voor 62% gewijzigd door Tens op 20-01-2023 09:14 ]

PSN
“There is no doubt that this is the prelude to WWIII. The West will lose it exactly the way it lost WWII. Absolutely the same way.”
— Prune60 (@Prune602) 22 januari 2023
So…the west will win WWIII? And you won’t win? Is that what you’re saying?
🇺🇸: Yes https://t.co/JSVDYlYPc1 pic.twitter.com/BTdyd8dEYb
“How does this war harm America? It doesn’t. They will keep raising the stakes to the point that it will cause us pain”
— Prune60 (@Prune602) 22 januari 2023
So shocking! If only someone had warned you of the repercussions of invading…. /s https://t.co/Aws4cfsVAy pic.twitter.com/EHnIe6i0rL
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dSjygtQoW7BlO6pV244uiX67.jpg?f=user_large)
Qwerty-273 schreef op maandag 23 januari 2023 @ 00:21:
[YouTube: Do you feel like cannon fodder?]
De titel van de video is natuurlijk al direct sturend (net zoals de gestelde vraag). Maar de reactie van persoon #2 valt onder "Well, that escalated quickly" verder het laatste oudere koppel... daar zijn geen woorden voor.
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qOiv8XnvGYiotJLNnwE2VrYK.jpg?f=user_large)
Gezien als reactie op QQ van Raisa over de dictatoriale (

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
Jerie schreef op maandag 23 januari 2023 @ 12:53:
[Afbeelding]
Gezien als reactie op QQ van Raisa over de dictatoriale () EU.
Ik verdraag dat slecht he, toetsenbordridders die vanuit de EU Rusland als een vredelievend en vrij land zien. Verhuis dan lekker! Ik geloof niet eens dat ze dat oprecht denken.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Ach je had in het verleden ook Amerikanen die in Korea overliepen naar het noorden. Sommige mensen geloven echt dat het in hun eigen land zo vreselijk is dat het ergens anders wel beter moet zijn.Brent schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:01:
[...]
Ik geloof niet eens dat ze dat oprecht denken.
PSN
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I4dUQSmRXbcBjHuMHIkCL3jj.jpg?f=user_large)
downtime schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:51:
[...]
Ach je had in het verleden ook Amerikanen die in Korea overliepen naar het noorden. Sommige mensen geloven echt dat het in hun eigen land zo vreselijk is dat het ergens anders wel beter moet zijn.
Wot. Wappies before it was cool. Hier zie ik alleen lui die naar China overliepen, niet NK. Niet heel veel beter op dat moment waarschijnlijk, maar toch.
[ Voor 246% gewijzigd door teacup op 26-01-2023 21:00 ]
Heb een hoodie gekocht. Na een week hangt het stiksel al los van de schouderbladen.
Will buy again though. Donatie aan UA is waar het om gaat.
Precies, had in de eerste weken al meteen een shirtje gekocht. Paar keer aangehad en ligt in de kast ergens, gaat vooral om de donatie natuurlijk.Anoniem: 421923 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:26:
opmerking over Saint Javelin merchandise. N=1.
Heb een hoodie gekocht. Na een week hangt het stiksel al los van de schouderbladen.
De T-shirts die ik daarvan heb zijn allemaal primaAnoniem: 421923 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:26:
Geen hoodie gekocht though.
/no meme no post:
[ Voor 12% gewijzigd door YakuzA op 24-01-2023 22:10 ]
PSN
In dat geval: ik stort gewoon op de bankrekening van het UA leger: https://bank.gov.ua/en/about/support-the-armed-forcesAnoniem: 421923 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:26:
Donatie aan UA is waar het om gaat.
Dan kunnen ze 100% gebruiken om nieuwe javelins te kopen
:fill(white):strip_exif()/f/image/Kgdlo4ZfVar1JMUkVrBsV3Wx.png?f=user_large)
https://www.ukrinform.net...y-reached-berlin-zoo.html
(de echte vertaling is niet bored, maar dat ze ervan moeten kotsen, maar a la)Russian media outlets, Telegram channels, and the VKontakte social networking site continue their propaganda campaign surrounding the transfer of Leopard 2 tanks to Ukraine. This time, the Russians shared a photo allegedly taken at the entrance to the Berlin Zoo. As can be seen from the picture, in the background you can see the address of the zoo management to the visitors. Representatives of the zoo allegedly ask the guests "not to feed the leopards with [Ukrainian President Volodymyr] Zelensky's empty words, because the animals may get bored." The
picture is fake.

coping van RU kant word ook hard gepushed:

[ Voor 9% gewijzigd door YakuzA op 26-01-2023 09:24 ]
PSN
[Twitter: https://twitter.com/bigSAC10/status/1618609882504257537]
nope
Waarom heeft dat figuur op laatste plaatje Nederlandse vlag?nst6ldr schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:25:
Niet zozeer een meme, meer een belangrijke informational die ik al een aantal weken geleden wilde posten (maar was vergeten).
[Afbeelding]
Ja, dat antwoord ga je niet leuk vinden. De anti-overheid/europa/democratie sentimenten hebben behoorlijk voet aan land gekregen sinds Corona. Waar vroeger wantrouwen in de overheid was voorbehouden aan mensen die krantenknipsels aan de muren hadden hangen met aanwijzingen van hagedismensen, zijn er vandaag hele gemeenschappen die schaamteloos openbaar uiten hoe ze maar wat graag Rusland hier over de grens zien komen om de meest onsamenhangende schizofrene redenen.Jerie schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:13:
[...]
Waarom heeft dat figuur op laatste plaatje Nederlandse vlag?
Eerder een fles Wodka. Of twee. Drie?bloody schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:57:
Dit tanker clipje is wel hilarisch, zeker trainees
[Twitter]
Oh ik ben erg tevreden over mijn hoodie! Ik zou er nog wel een paar willen, hij is echt lekker warm! Zoek er eigenlijk een zonder opdruk waar ik nog mee in het echte leven voor de dag kan komenAnoniem: 421923 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:26:
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
:strip_exif()/f/image/3ac3ehaABy3q0f7KXF6nonl6.png?f=user_large)
Nox schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:24:
[...]
Oh ik ben erg tevreden over mijn hoodie! Ik zou er nog wel een paar willen, hij is echt lekker warm! Zoek er eigenlijk een zonder opdruk waar ik nog mee in het echte leven voor de dag kan komen
PSN
ik heb een zwarte hoodie met op de linkerborst het NAFO compas logo.
Niet zoals op website ook op de mouw een Oekraiens vlaggetje.
Zie m niet meer online staan.
Maar er is tot nu toe niemand die iets gevraagd heeft. Misschien denken ze dat het een standaard 'nautical' trui is ofzo.
Maar hij is inderdaad heerlijk warm, zoals al vermeld alhier.
Dat wel.
Synthetisch he
Jerie schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:13:
[...]
Waarom heeft dat figuur op laatste plaatje Nederlandse vlag?
Nederlandse vlag? Bij 0DFTNOTQ? Dat is toch groen en dan een Hongaarse vlag?nst6ldr schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:07:
[...]
Ja, dat antwoord ga je niet leuk vinden. De anti-overheid/europa/democratie sentimenten hebben behoorlijk voet aan land gekregen sinds Corona. Waar vroeger wantrouwen in de overheid was voorbehouden aan mensen die krantenknipsels aan de muren hadden hangen met aanwijzingen van hagedismensen, zijn er vandaag hele gemeenschappen die schaamteloos openbaar uiten hoe ze maar wat graag Rusland hier over de grens zien komen om de meest onsamenhangende schizofrene redenen.
erutangiS
Nu ik in heb gezoomd zie ik ook dat het meer op groen lijkt, met opmerkelijk genoeg zwart eronder.MrOleo schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:36:
[...]
[...]
Nederlandse vlag? Bij 0DFTNOTQ? Dat is toch groen en dan een Hongaarse vlag?

Een paar simpele regels:
-Dit topic is er voor memes en andere grappige dingen, niet inhoudelijke discussie over de oorlog.
-Geen gruwelijke beelden.
-Check even of wat je post geen onzin is.
-Geen Russische propaganda. We zijn hier simpelweg niet neutraal in.