Ik zou 'm kopen
/f/image/D3yiZZhCRukjKw42CA2zBSDo.png?f=fotoalbum_large)
Geen meme maar vind hem wel passen hier.
[ Voor 6% gewijzigd door ManiacsHouse op 07-06-2025 23:59 ]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/SyCrpm81ZKKGtAOaSAcjWHnP.jpg?f=user_large)
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Yh6vR2o9VedMLfA8oQDgBxKf.jpg?f=user_large)
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Hehe borderline much als het echt hun reactie is.
Kleine aanvulling op post van @Tens
🤣🤣🤣 pic.twitter.com/4RfZcfopFK
— UncleSamsNaughtyFella (@JustAJaneJ) 13 juni 2025
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/FWZ1UJtXO883JVBeDP9aEFlZ.jpg?f=user_large)
Daily driver; MB R171 SLK280
Ze zijn gewoon emotioneel over het feit dat ze nu wellicht minder Shahed brommers krijgen van Iran.
mjah, Shaheds maken ze onderhand vooral zelf.HugoBoss1985 schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 15:20:
[...]
Ze zijn gewoon emotioneel over het feit dat ze nu wellicht minder Shahed brommers krijgen van Iran.
Olieprijs omhoog(en olie transport problematisch als het niet snel rustig wordt) en de aandacht van de VS op Israël. Eigenlijk een win-win voor Putin.
Bedoel je civpax (department of civil peace and harmony)?Tens schreef op zondag 15 juni 2025 @ 09:16:
een oopsie van Department of Defense 🇺🇸???
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7xcFt0z35lTrn3nHP5eHzVHM.jpg?f=user_large)
En die op de South Lawn wordt dan zeker een Confederate vlag?

* Stukfruit moest de tweet 5x lezen voordat hij dat stuk tekst pas NIET zag staan
Dat zit wel Schnorr.
Nou vraag ik me natuurlijk af wie er 's avonds aan die paal staat te dansen
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Nah, gewoon wit-blauw-rood.Stukfruit schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 12:41:
[...]
En die op de South Lawn wordt dan zeker een Confederate vlag?
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Hoe werkt zoiets.
Is dat uit voorzorg, voor wanneer shit hits the fan.
Of gewoon direct een optie.
Zou SpaceX en/of Tesla dan niet ten einde zijn als hij in Rusland verblijft.
Ga er maar van uit dat dit niet echt is.NeutraleTeun schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 12:17:
[...]
Hoe werkt zoiets.
https://www.autoblog.nl/n...olitiek-asiel-aan-7118637
zeg niet voor niks:Russian sources....NeutraleTeun schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 12:17:
[...]
Hoe werkt zoiets.
Maar zonder Musk kunnen Spacex en Tesla gewoon door, hij is alleen maar eigenaar (heeft beide bedrijven gekocht, niet opgericht). Denk dat de VS regering de bedrijven overigens acuut onteigent mocht het waar zijn.

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
*knip* graag bij Oekraïne-Rusland conflict als onderwerp houden
[ Voor 95% gewijzigd door teacup op 22-06-2025 21:21 ]
:strip_exif()/f/image/HWBIzRATuHLdSLa82ExDPXEK.jpg?f=fotoalbum_large)
Bron:
🦝 Remember the kidnapping of the raccoon from the Kherson zoo?
— MAKS 25 🇺🇦👀 (@Maks_NAFO_FELLA) 23 juni 2025
🦁 So, yesterday, his kidnapper, Oleg Zubkov, a collaborator and owner of the Crimean park "Taigan", had his throat bitten by lions.
❗️He is connected to an artificial respiration apparatus. pic.twitter.com/zHNsnrkTFG
Trump krijgt de respect die hij verdiend:
(not sure if legit, maar voor een meme is het prima)
The Queen of the Netherlands mocked Trump's facial expressions. Zero judgment — just pure understanding.
— WarTranslated (Dmitri) (@wartranslated.bsky.social) 25 juni 2025
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Speciaal voor de liplezersYakuzA schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 09:43:
Trump krijgt de respect die hij verdiend:
[Bluesky]
Lijkt toch wel echt te zijn, hier zit het stukje ook in op ongeveer 00:39
:
YouTube: 2 dagen op de NAVO-top: achter de schermen van de Trump-show
YouTube: 2 dagen op de NAVO-top: achter de schermen van de Trump-show
Latin capital letter y with diaeresis
*knip* let s.v.p. op de topic warning
[ Voor 110% gewijzigd door defiant op 05-07-2025 01:08 ]
Heerlijk dit;
Russians are battling grok pic.twitter.com/CBXnP081dP
— Mira of Kyiv 🇺🇦 (@reshetz) 8 juli 2025
:strip_exif()/f/image/QcjUDU1SlRlhUundC951R0rA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6y0ceMwdQhHHwWeq4tiXHSMu.jpg?f=fotoalbum_large)
Bron:
https://t.co/dZeJxWPrax pic.twitter.com/LUzksZ6oJk
— OSINTtechnical (@Osinttechnical) 14 juli 2025
De wonderen zijn de wereld nog niet uit...
Zonder de doorklik info is ie wat cryptisch
Trump on Putin: “I go home and I tell the First Lady, ‘you know I spoke to Putin today, we had a wonderful conversation,’ she says ‘oh really? Another [Ukrainian] city was just hit.’” pic.twitter.com/bjYyuFUIDP
— OSINTtechnical (@Osinttechnical) 14 juli 2025
PSN
Context link is dood

*knip* Geen meme.
Met wat meer bronnen die de informatie ook brengen zou het in het dagelijks topic kunnen. Met alleen een Reddit post is de info nog wat te dun.
Met wat meer bronnen die de informatie ook brengen zou het in het dagelijks topic kunnen. Met alleen een Reddit post is de info nog wat te dun.
[ Voor 140% gewijzigd door teacup op 17-07-2025 20:24 ]
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
I am dying from laughter! We successfully memed our way into getting Russian State TV to talk about Melania Trump as an agent of Ukraine! pic.twitter.com/XU8ypcvUgy
— Jake Broe (@RealJakeBroe) 17 juli 2025

Rusland probeert een oversteek over de Dnipro rivier (onbekend waar)
Video: https://www.reddit.com/r/CombatFootage/s/uP9rq61tuh
Heb je een directe link?gise schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 07:02:
Rusland probeert een oversteek over de Dnipro rivier (onbekend waar)
Deze werkt mij niet.
als ik de link open (en dan vlak voor de waarschuwing dat het 18+ is omdat ik niet ben ingelogd) zie je de tekst staan dat de media is verwijderd door de moderators van R/combatfootage.NeutraleTeun schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 11:03:
[...]
Heb je een directe link?
Deze werkt mij niet.
https://old.reddit.com/r/..._id=Yp9ZnKvZwsDHbZKrQLPOv
met dank aan @servies
[ Voor 24% gewijzigd door Fraggert op 31-07-2025 11:38 ]
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Is nog steeds aanwezig, je kunt 'm bekijken door "www" in de url te vervangen door "old"Fraggert schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 11:07:
[...]
als ik de link open (en dan vlak voor de waarschuwing dat het 18+ is omdat ik niet ben ingelogd) zie je de tekst staan dat de media is verwijderd door de moderators van R/combatfootage.
Maar dit hoort eigenlijk niet in dit topic thuis....
thnksservies schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 11:32:
[...]
Is nog steeds aanwezig, je kunt 'm bekijken door "www" in de url te vervangen door "old"
Maar dit hoort eigenlijk niet in dit topic thuis....
bij deze:
https://old.reddit.com/r/..._id=Yp9ZnKvZwsDHbZKrQLPOv
De link werkt wel, maar de redirect in de Reddit post doet het voor mij niet.
Ik krijg dus geen filmpje te zien. En daar was de vraag voor de directe link voor.
Ik krijg dus geen filmpje te zien. En daar was de vraag voor de directe link voor.
[ Voor 35% gewijzigd door NeutraleTeun op 31-07-2025 12:07 ]
De helft van die lui kan waarschijnlijk niet eens zwemmen
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Lijkt er op dat de video inmiddels verwijderd is daar helaas, waarschijnlijk omdat het niet voldoet aan “combat footage”NeutraleTeun schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 12:06:
De link werkt wel, maar de redirect in de Reddit post doet het voor mij niet.
Wat er te zien was waren 4-5 (rubber)boten, eentje geeft gas en vaart in de flank van een andere boot waardoor hij er boven vast komt te zitten, die boot geeft vervolgens gas waardoor hij weer een andere boot raakt, eronder duikt en die boot laat omslaan, vervolgens raakt de boot van de filmer ook nog betrokken en is er alleen nog maar chaos en geschreeuw.
Benny Hill muziek eronder had niet misstaan. Hopelijk komt het filmpje nog via een andere bron beschikbaar.
Edit: hier via Telegram te zien: https://t.me/r_combatfootage/39269
[ Voor 3% gewijzigd door gise op 31-07-2025 13:38 ]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Lki52O3fAdKISTqKxQQJZLNx.jpg?f=user_large)
[ Voor 21% gewijzigd door teacup op 11-08-2025 19:19 ]
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
hier maar; Trump gaat vrijdag naar Rusland.....
Trump: “I’m going to Russia on Friday to meet with Putin.”
— WarTranslated (@wartranslated) 11 augustus 2025
Where? pic.twitter.com/3Twxu2oUES
Je hebt 11 likes, maar ik zal toch niet de enige zijn die hem niet helemaal goed begrijpt?
Is de kleur van de auto relevant? Waarom zijn het eenden?
En de vorm van het gebouw op de achtergrond, doet bij mij suggereren dat ze van achteren zijn genomen... Of moet het een middelvinger voorstellen?
Maar echt begrijpen doe ik m nog niet
Dit was in ieder geval hoe ik hem interpreteer. En ja dat vond ik grappigOssi schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 13:29:
[...]Of moet het een middelvinger voorstellen?
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Budanov in Alaska: 
😅 AI videos of Budanov's work in Alaska have already appeared in the Ukrainian segment of the Internet.
— MAKS 25 👀🇺🇦 (@maks23.bsky.social) 14 augustus 2025
PSN
Vind deze wel mooi, past niet helemaal hier, maar ook niet echt in de 'nieuws' topics
🇺🇸🇺🇦 Hillary Clinton said she would nominate Trump for the Nobel Peace Prize if he ends the Ukraine war without letting Russia keep seized territory. pic.twitter.com/fMlVQ1GfzJ
— The Ukrainian Review (@UkrReview) 15 augustus 2025
Ook maar effe hier, toch een triest gezicht, Amerikaanse soldaten die op Amerikaanse grond knielen (om de rode loper goed te leggen) voor de aankomst van een oorlogsmisdadiger en dictator
:strip_exif()/f/image/b5IVplNsN8AT5iXmjU8Eu1hw.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 49% gewijzigd door gise op 16-08-2025 13:06 ]
:strip_exif()/f/image/mNswas8GTIv8JxEEJjrSeMQW.jpg?f=fotoalbum_large)
even ter verduidelijking:
:strip_exif()/f/image/jFdPoRyZOQZRYrkpZS1N70kN.jpg?f=fotoalbum_large)
Trump is showing Presidents Zelensky and Macron his “4 more years” hat during their White House visit.
— Republicans against Trump (@RpsAgainstTrump) 19 augustus 2025
Donald Trump, global disgrace and laughingstock. pic.twitter.com/xvWqhVN7qf
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
*wacht op de nieuwe meme van Victory Peak met een hoedje*
Flamingo's
:strip_exif()/f/image/gnrZObhhJneve1syrC7Hm3Al.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gnrZObhhJneve1syrC7Hm3Al.jpg?f=fotoalbum_large)
russian embassy in Ottawa, Canada.
— Saint Javelin (@saintjavelin) 27 augustus 2025
Flamingos😁🦩🦩🦩
Photo by Ukrainian Canadian Congress pic.twitter.com/Il51U5uIRc
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/0ow9ZapomQKkE51dRIteXiLn.jpg?f=user_large)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik zou een manier bedenken om die loop te koelen tijdens het lassen; weerskanten afdichten en zo goed mogelijk met vloeistof vullen o.i.d.DaniëlWW2 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 18:16:
Wauw, dat is echt serieuze Smekalka.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://www.reddit.com/r/...ing_a_hole_in_the_barrel/
De buitenkant van de lassen mooi in originele vorm afwerken met een carrosserievijl/fijne slijptol en stapje-voor-stapje checken met een liniaal.
Dan kan er voor de zekerheid ook een dikke en strak passende mof eromheen bij die lassen.
De binnen kant en trekken en velden is wel lastig.
Garantie tot aan de deur
[ Voor 6% gewijzigd door HugoBoss1985 op 10-09-2025 18:48 ]
Ik denk dat ze dit met alle kapotte lopen moeten doen. Hoe meer van dit soort reparaties, hoe meer Grote Boem 
Blijft toch wel knap hoe FPV piloten zo precies kunnen vliegen.
Toegegeven, ik kan ook bomen e.d. raken met mijn FPV drone, maar dat is toch echt per ongeluk
Blijft toch wel knap hoe FPV piloten zo precies kunnen vliegen.
Toegegeven, ik kan ook bomen e.d. raken met mijn FPV drone, maar dat is toch echt per ongeluk
Wie weet staat-ie op Tinder.Bvanham schreef op woensdag 10 september 2025 @ 20:50:
Kunt zeggen wat je wilt maar dat is best een knappe tiglasser..
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Totdat die loop ontploft.Bvanham schreef op woensdag 10 september 2025 @ 20:50:
Kunt zeggen wat je wilt maar dat is best een knappe tiglasser..

Met knap bedoel ik niet aantrekkelijk maar het is best lastig om dik metaal buiten goed op te lassen met TIG. De las ziet er best wel goed uit voor die omstandigheden
Volgens mij begreep hij wel wat jij bedoeldeBvanham schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:28:
[...]
Met knap bedoel ik niet aantrekkelijk maar het is best lastig om dik metaal buiten goed op te lassen met TIG. De las ziet er best wel goed uit voor die omstandigheden
Ik ben toch wel benieuwd of het doel is om opnieuw met de loop af te vuren (of iets anders, als decoy?).
En hoe dat gaat en wat het effect is.
[ Voor 3% gewijzigd door HugoBoss1985 op 11-09-2025 09:30 ]
Er (van de buitenkant) goed uitzien is iets anders dan goed zijn en of van binnen ook netjes afgewerkt zijn.Bvanham schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:28:
[...]
Een patroon afschieten geeft zeg maar een behoorlijk flinke dreun
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Het moet van binnen volledig glad zonder enige scheurtje of bobbeltje. Zelfs een luchtbelletje kan al voldoende zijn. Positieve kant is wel, zo komen we wel weer aan nieuwe meme's, waar we nu eigenlijk een beetje van afdwalen in deze topic.Brent schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:46:
[...]
Er (van de buitenkant) goed uitzien is iets anders dan goed zijn en of van binnen ook netjes afgewerkt zijn.
Een patroon afschieten geeft zeg maar een behoorlijk flinke dreun
Zelfs al is de afwerking binnen en buiten perfect: hoe gedraagt het lasmateriaal en hechting zich onder de hevige druk en temperatuur tijdens een afvuren? Er is een reden dat die lopen dik zijn, uit 1 stuk (of iig weinig) en van specifiek materiaal dat die klappen X keer kan overleven (die lopen worden ook weleens vernieuwd, om het moment van metaalmoeheid niet af te wachten). Zo'n las? Ik sluit niet uit dat onder ideale omstandigheden met de juiste materialen en technieken je er misschien nog een paar schoten mee kunt doen, maar, ik ga er niet naast staan om erachter te komen hoeveel precies
In oorlogstijd is elk schot er een waard. Certificeren doe je maar lekker in vredestijd.Brent schreef op donderdag 11 september 2025 @ 11:51:
Zelfs al is de afwerking binnen en buiten perfect: hoe gedraagt het lasmateriaal en hechting zich onder de hevige druk en temperatuur tijdens een afvuren? Er is een reden dat die lopen dik zijn, uit 1 stuk (of iig weinig) en van specifiek materiaal dat die klappen X keer kan overleven (die lopen worden ook weleens vernieuwd, om het moment van metaalmoeheid niet af te wachten). Zo'n las? Ik sluit niet uit dat onder ideale omstandigheden met de juiste materialen en technieken je er misschien nog een paar schoten mee kunt doen, maar, ik ga er niet naast staan om erachter te komen hoeveel precies
Oh ja, en dan ontploft de loop bij dat ene schot. Ben je dan nog steeds blij met je houtje touwtje oplossing?Bvanham schreef op donderdag 11 september 2025 @ 13:15:
[...]
In oorlogstijd is elk schot er een waard. Certificeren doe je maar lekker in vredestijd.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Wij zijn wel blij, kunnen we weer nieuwe memes verzinnen.Fanta schreef op donderdag 11 september 2025 @ 13:31:
[...]
Oh ja, en dan ontploft de loop bij dat ene schot. Ben je dan nog steeds blij met je houtje touwtje oplossing?
De lasser de eerste 5 schoten laten doenFanta schreef op donderdag 11 september 2025 @ 13:31:
[...]
Oh ja, en dan ontploft de loop bij dat ene schot. Ben je dan nog steeds blij met je houtje touwtje oplossing?
Kalm aan in meerdere laagjes en goed tussentijds af laten koelen, kan prima...Bvanham schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:28:
[...]
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
De failure mode is echter nogal dramatisch, en iig mijn verwachtingswaarde voor het extra te behalen schoten is 0Bvanham schreef op donderdag 11 september 2025 @ 13:15:
[...]
In oorlogstijd is elk schot er een waard. Certificeren doe je maar lekker in vredestijd.
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Let op:
Een paar simpele regels:
-Dit topic is er voor memes en andere grappige dingen, niet inhoudelijke discussie over de oorlog.
-Geen gruwelijke beelden.
-Check even of wat je post geen onzin is.
-Geen Russische propaganda. We zijn hier simpelweg niet neutraal in.
Een paar simpele regels:
-Dit topic is er voor memes en andere grappige dingen, niet inhoudelijke discussie over de oorlog.
-Geen gruwelijke beelden.
-Check even of wat je post geen onzin is.
-Geen Russische propaganda. We zijn hier simpelweg niet neutraal in.