Handelsoorlog:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/jTPureaETyEX81GTPEYZH7ae.jpg?f=user_large)
als in: het einde van de oorlog in 24 uur.
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3QSzkq7yo8K7rBeqoRAK0wXs.jpg?f=user_large)
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/QTqPkIH3VbOtPNM41T7DCphm.jpg?f=user_large)
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/e66zIkviwt1X4HvBgXXlptJl.jpg?f=user_large)
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
:strip_exif()/f/image/jMepcm0LkJNYGQqnY1NQ5C1q.jpg?f=fotoalbum_large)
Bron:
🇷🇺Primorsky Krai, a fella octopus almost strangled a katsap when he went down to collect his catch. pic.twitter.com/9FikmrzDcb
— ★V141NG★🏴☠️ 𝕏 (@inexorable_swe) 27 april 2025
Daily driver; MB R171 SLK280
Onbegrijpelijk dat Iran de voorrondes niet doorgekomen zijn en nu alleen in een samengesteld team mogen spelen.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/89KTL6aickgQJTZnFNJCJufG.jpg?f=user_large)
De Russen bouwen landbouw tractors om in de stijl van Mad Max, zou het echt zo slecht gaan ?
Deze beelden komen van een drone die de russen aanvallen,zie video.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MoNgWvxys0JJ9QMlW4mUm3U1.jpg?f=user_large)
Deze beelden komen van een drone die de russen aanvallen,zie video.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MoNgWvxys0JJ9QMlW4mUm3U1.jpg?f=user_large)
Clips van de victory day in Moskou kun je hier bekijken.
https://sopuli.xyz/post/26778124
Één van de weinige keren dat AI wel nut heeft
Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed
AI dichterbij de realiteit dan de (Russische) realiteit zelfFireWood schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:47:
Wat zegt (de AI?) Putin op het einde behalve "hoera" ?
[ Voor 7% gewijzigd door HugoBoss1985 op 11-05-2025 14:55 ]
En de AI-fouten zoals de slippende rupsbanden, de as aan een wiel plooit om,... kunnen we verklaren met russische Mad Max creaties hebben altijd de natuurkunde genegeerd. Plotseling zijn de filmcreaties veel realistischer of more plausible dan gedacht. Want het kan in werkelijkheid veel slechter dan de Hollywood film props.FireWood schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:47:
“Poland will have its borders, even if they’re written in blood on the last map humanity ever makes.”
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Dutchman-bicycle valt toch onder een soort van humor:
🇳🇱🚴♀️🇺🇦 Border guards detained a Dutchman who tried to illegally enter Ukraine on a bicycle. pic.twitter.com/J4Z8YsyIMT
— MAKS 25 🇺🇦👀 (@Maks_NAFO_FELLA) 22 mei 2025
:strip_exif()/f/image/kn9FacecFj97Nnh7zwbHzz4X.jpg?f=fotoalbum_large)
Is dat een meme though? Ik mis wat context hier. One does not simply walkcycle into Ukraine.Tens schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 16:01:
Dutchman-bicycle valt toch onder een soort van humor:
[Twitter]
[Afbeelding]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
nee, maar dat meld ik ook.
Let op:
Een paar simpele regels:
-Dit topic is er voor memes en andere grappige dingen,
Even verder gekeken en je was dit tegengekomen, een ietwat verward persoon zonder werk, paspoort, maar wel met juridische problemen in NL. De situatie voor betreffend persoon is ook niet grappig, de link Nederlander en fiets weer wel. (maar dat hoef jij niet te vinden).Brent schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 09:30:
Ik mis wat context hier. One does not simply walkcycle into Ukraine.
:strip_exif()/f/image/UXzdzPbofXkPRrEcxdi2pXfa.jpg?f=fotoalbum_large)
de bufferzone volgens Medvedev:
:strip_exif()/f/image/OeEQ1fixjSFbVhtxpepscjEQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OeEQ1fixjSFbVhtxpepscjEQ.jpg?f=fotoalbum_large)
🤡🤡🤡 The buffer zone will occupy almost the entire territory of Ukraine if military assistance continues, — Medvedev. pic.twitter.com/ucoepJLhuC
— MAKS 25 🇺🇦👀 (@Maks_NAFO_FELLA) 25 mei 2025
[ Voor 8% gewijzigd door Tens op 25-05-2025 18:55 ]

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Ik ben fan van de memes. Maar zou het mogelijk zijn soms een kleine uitleg te geven..
Soms is de même nieuws wat ik nog net niet heb gevonden/gezien.
Ik snap de brug
En snap de uav
Maar wat heeft de boxtruck er mee te maken..
Zou het kunnen? En nee dit is niet tegen iemand persoonlijk. Maar gewoon het algemeen.
Soms is de même nieuws wat ik nog net niet heb gevonden/gezien.
Ik snap de brug
En snap de uav
Maar wat heeft de boxtruck er mee te maken..
Zou het kunnen? En nee dit is niet tegen iemand persoonlijk. Maar gewoon het algemeen.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
@jack zomer Die refereert aan actueel nieuws : Er zijn vandaag een aantal Russische vliegvelden (die vol stonden met strategische bommenwerpers) bestookt door Oekrainse drones. Die drones waren op korte afstand neergezet in lanceerinrichtingen vermomd als vrachtwagencontainers. Zie het Situatie binnen Rusland topic voor meer info.
[ Voor 9% gewijzigd door onkl op 01-06-2025 16:35 ]
Ja, las het net. Mede de schuld van Tweakers dat ik even ging zoeken.onkl schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:34:
@jack zomer Die refereert aan actueel nieuws : Er zijn vandaag een aantal Russische vliegvelden (die vol stonden met strategische bommenwerpers) bestookt door Oekrainse drones. Die drones waren op korte afstand neergezet in lanceerinrichtingen vermomd als vrachtwagencontainers. Zie het Situatie binnen Rusland topic voor meer info.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Dit is echt een mega actie.onkl schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:34:
Lees dit met een smile van oor tot oor.
Russische nucleaire bommenwerpers' geraakt bij grote droneaanval Oekraïne
Bij een grote droneaanval is Oekraïne er vandaag naar eigen zeggen in geslaagd om tientallen Russische bommenwerpers te beschadigen of vernietigen, zo meldt een bron binnen de Oekraïense veiligheidsdiensten aan persbureau Reuters. Ook pro-Russische bloggers op sociale media melden de aanval en delen beelden van brandende Toepolev-22- en -95-bommenwerpers.
Bij de aanval zouden volgens de Oekraïense bron 40 strategische bommenwerpers onschadelijk zijn gemaakt op vier verschillende bases, waaronder toestellen die atoombommen zouden kunnen afvuren. Deze toestellen worden ook gebruikt om langeafstandsraketten af te vuren op Oekraïne.
https://nos.nl/artikel/25...rote-droneaanval-oekraine
Bij een grote droneaanval is Oekraïne er vandaag naar eigen zeggen in geslaagd om tientallen Russische bommenwerpers te beschadigen of vernietigen, zo meldt een bron binnen de Oekraïense veiligheidsdiensten aan persbureau Reuters. Ook pro-Russische bloggers op sociale media melden de aanval en delen beelden van brandende Toepolev-22- en -95-bommenwerpers.
Bij de aanval zouden volgens de Oekraïense bron 40 strategische bommenwerpers onschadelijk zijn gemaakt op vier verschillende bases, waaronder toestellen die atoombommen zouden kunnen afvuren. Deze toestellen worden ook gebruikt om langeafstandsraketten af te vuren op Oekraïne.
https://nos.nl/artikel/25...rote-droneaanval-oekraine
[ Voor 8% gewijzigd door Winkiller op 01-06-2025 17:03 ]
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
De opgestelde bommenwerpers hebben de drones succesvol tegengehouden, waardoor de vliegvelden vrijwel schadevrij zijn gebleven.
[ Voor 18% gewijzigd door HugoBoss1985 op 01-06-2025 18:04 ]

Saint Javelin komt met ondertiteling wb het lanceren van de drones vanuit die container. Nogal veel blyat
Ik vond het hier het beste passen.
Added subtitles for you so you can fully enjoy it.
— Saint Javelin (@saintjavelin) 1 juni 2025
I’m just losing it ahahaha pic.twitter.com/UEMCSNa3ux
Ik vond het hier het beste passen.
:strip_exif()/f/image/oW0KD2CCulWanr01doeot9FX.jpg?f=fotoalbum_large)
Nieuwe drone aanval vanuit UA!
“The dildo of consequence rarely comes lubed”
[ Voor 6% gewijzigd door gise op 02-06-2025 18:03 ]
Ik weet dat dit het memes topic is, maar zou me echt niet verbazen als dit een bijkomstig extraatje zou zijn.gise schreef op maandag 2 juni 2025 @ 16:48:
[Afbeelding]
Nieuwe drone aanval vanuit UA!
“The dildo of consequence rarely comes lubed”
Wie verlost mij, een echt of fake plaatje?
Ik durf het niet te zeggen maar de vorm is wel tè perfect haha.NeutraleTeun schreef op maandag 2 juni 2025 @ 18:39:
[...]
Ik weet dat dit het memes topic is, maar zou me echt niet verbazen als dit een bijkomstig extraatje zou zijn.
Wie verlost mij, een echt of fake plaatje?
Was gister gepost op Instagram door SaintJavelin

/f/image/D3yiZZhCRukjKw42CA2zBSDo.png?f=fotoalbum_large)
Geen meme maar vind hem wel passen hier.
[ Voor 6% gewijzigd door ManiacsHouse op 07-06-2025 23:59 ]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/SyCrpm81ZKKGtAOaSAcjWHnP.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Yh6vR2o9VedMLfA8oQDgBxKf.jpg?f=user_large)
Hehe borderline much als het echt hun reactie is.
Kleine aanvulling op post van @Tens
🤣🤣🤣 pic.twitter.com/4RfZcfopFK
— UncleSamsNaughtyFella (@JustAJaneJ) 13 juni 2025
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/FWZ1UJtXO883JVBeDP9aEFlZ.jpg?f=user_large)
Ze zijn gewoon emotioneel over het feit dat ze nu wellicht minder Shahed brommers krijgen van Iran.
mjah, Shaheds maken ze onderhand vooral zelf.HugoBoss1985 schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 15:20:
[...]
Ze zijn gewoon emotioneel over het feit dat ze nu wellicht minder Shahed brommers krijgen van Iran.
Olieprijs omhoog(en olie transport problematisch als het niet snel rustig wordt) en de aandacht van de VS op Israël. Eigenlijk een win-win voor Putin.
Bedoel je civpax (department of civil peace and harmony)?Tens schreef op zondag 15 juni 2025 @ 09:16:
een oopsie van Department of Defense 🇺🇸???
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7xcFt0z35lTrn3nHP5eHzVHM.jpg?f=user_large)
En die op de South Lawn wordt dan zeker een Confederate vlag?

* Stukfruit moest de tweet 5x lezen voordat hij dat stuk tekst pas NIET zag staan
Dat zit wel Schnorr.
Nou vraag ik me natuurlijk af wie er 's avonds aan die paal staat te dansen
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Nah, gewoon wit-blauw-rood.Stukfruit schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 12:41:
[...]
En die op de South Lawn wordt dan zeker een Confederate vlag?
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Hoe werkt zoiets.
Is dat uit voorzorg, voor wanneer shit hits the fan.
Of gewoon direct een optie.
Zou SpaceX en/of Tesla dan niet ten einde zijn als hij in Rusland verblijft.
Ga er maar van uit dat dit niet echt is.NeutraleTeun schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 12:17:
[...]
Hoe werkt zoiets.
https://www.autoblog.nl/n...olitiek-asiel-aan-7118637
zeg niet voor niks:Russian sources....NeutraleTeun schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 12:17:
[...]
Hoe werkt zoiets.
Maar zonder Musk kunnen Spacex en Tesla gewoon door, hij is alleen maar eigenaar (heeft beide bedrijven gekocht, niet opgericht). Denk dat de VS regering de bedrijven overigens acuut onteigent mocht het waar zijn.

*knip* graag bij Oekraïne-Rusland conflict als onderwerp houden
[ Voor 95% gewijzigd door teacup op 22-06-2025 21:21 ]
:strip_exif()/f/image/HWBIzRATuHLdSLa82ExDPXEK.jpg?f=fotoalbum_large)
Bron:
🦝 Remember the kidnapping of the raccoon from the Kherson zoo?
— MAKS 25 🇺🇦👀 (@Maks_NAFO_FELLA) 23 juni 2025
🦁 So, yesterday, his kidnapper, Oleg Zubkov, a collaborator and owner of the Crimean park "Taigan", had his throat bitten by lions.
❗️He is connected to an artificial respiration apparatus. pic.twitter.com/zHNsnrkTFG
Trump krijgt de respect die hij verdiend:
(not sure if legit, maar voor een meme is het prima)
The Queen of the Netherlands mocked Trump's facial expressions. Zero judgment — just pure understanding.
— WarTranslated (Dmitri) (@wartranslated.bsky.social) 25 juni 2025
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Speciaal voor de liplezersYakuzA schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 09:43:
Trump krijgt de respect die hij verdiend:
[Bluesky]
Lijkt toch wel echt te zijn, hier zit het stukje ook in op ongeveer 00:39
:
YouTube: 2 dagen op de NAVO-top: achter de schermen van de Trump-show
YouTube: 2 dagen op de NAVO-top: achter de schermen van de Trump-show
Latin capital letter y with diaeresis
Let op:
Een paar simpele regels:
-Dit topic is er voor memes en andere grappige dingen, niet inhoudelijke discussie over de oorlog.
-Geen gruwelijke beelden.
-Check even of wat je post geen onzin is.
-Geen Russische propaganda. We zijn hier simpelweg niet neutraal in.
Een paar simpele regels:
-Dit topic is er voor memes en andere grappige dingen, niet inhoudelijke discussie over de oorlog.
-Geen gruwelijke beelden.
-Check even of wat je post geen onzin is.
-Geen Russische propaganda. We zijn hier simpelweg niet neutraal in.