[Multi] Football Manager

Pagina: 1 2 ... 26 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
jlena schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 08:08:
Voor de mensen die nu al aan hun lange save zijn begonnen. Er is een mega bug ontdekt wat de progressie stokt voor jongere speleres voor het ontwikkelen van de technische abilities. Deze bug is ook al erkent door SI.

Hier een paar links naar de Reddit post en naar het SI forum:

https://www.reddit.com/r/...opment_is_broken_in_fm23/

https://community.sigames...player-development-r8437/

Ik hoop voor vele die nu al een lange save spelen dat ze deze bug heel snel repareren. Want dit is zeker game breaking.
Sow, dat is een serieuze bug. Denk dat ik naar aanleiding hiervan bij de final release toch maar een nieuwe savegame ga starten....

Ik ga ondertussen wel gewoon met mijn beta-save door, al is het maar om de nieuwe functionaliteit te leren kennen, en voor die 2 weken maakt deze bug toch niet echt iets uit....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Rivanov schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 08:17:
[...]

Lol. Het is niet voor niets een Beta. Dus diegene die nu aan een long term save beginnen, zijn sowieso niet wijs. ;)
Dan ben ik niet goed wij denk ik, vorig jaar met de BETA begonnen met Utrecht, en tot 2045 doorgespeeld zonder problemen en een hoop fun :)
Jaco0182 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 10:35:
Ben heel benieuwd hoe de ps5 versie zal zijn, hopelijk niet veel minder dan de pc.
Iemand nieuwe info?
Ik speel sinds 2006 FM op de PC/laptop. 3 weken terug gaat mijn laptop kapot, ik denk dan maar lekker verder op de Series X, daar is ie tenslotte ook gratis, en FM 23 ook met de release. Maar als je de PC versie gewend bent, ga je echt geen fun halen uit de console versie. Heel veel features zitten er niet in, heb je nog nooit de PC versie gespeeld, dan weet ik zeker dat je wel een hoop plezier gaat beleven aan FM op de console.

EDIT: En even over die vervelende bug, kan ook goed zijn dat ze het patchen en het save-game compatible is? Laten we het hopen

[ Voor 5% gewijzigd door GluonC op 23-10-2022 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:52

Ottooo

Vuurvlieg

Rivanov schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 14:25:
[...]

Derde Divisie is nu live.

[Afbeelding]

https://fmslovakia.com/do...-derde-divisie-2022-2023/

/edit: LOLLLL. Zie nu pas dat jij de creator bent. 8)7

d:)b

Ben je ook met de KKD bezig?
jep, die zijn van mijn hand :P

Laatst de KKD overgenomen van iemand die geloof ik met 5 verschillende competities tegelijk bezig is en ook nog eens begonnen met landen kits.
maar een aantal kits uit de KKD zijn knap lastig, dus dat is wel een uitdaging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:55
Rivanov schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:39:
[...]

Natuurlijk niet. Die update ik continue. Heb alle recente faces (die download ik telkens van Sortitoutsi) en de 22-23 FC'12 en PR Style kits die momenteel beschikbaar zijn.
Ging dan ook om het kopieren natuurlijk van de map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citizen.Erased
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 15:27
wildhagen schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 14:49:
[...]

Sow, dat is een serieuze bug. Denk dat ik naar aanleiding hiervan bij de final release toch maar een nieuwe savegame ga starten....

Ik ga ondertussen wel gewoon met mijn beta-save door, al is het maar om de nieuwe functionaliteit te leren kennen, en voor die 2 weken maakt deze bug toch niet echt iets uit....
Ik wacht sowieso altijd tot na de eerste updates. Volgens mij zat in 22 ook een bug dat de attributes van oudere spelers enorm snel instortte vanaf een bepaalde leeftijd, later gewoon gefixt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Gebruik momenteel de WTCS5 skin die ik weer naar mijn eigen smaak aanpas. Gebruik hier diverse panels van de FMEnhance/Zealand FM22 skin voor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5UzdzxQ8v722-e6sO4y84Ljrrcg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZvioscpBZFGqMoffdlhoFpbB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v1jGclEVKGEq3aXXh3oY4aqhipc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OoTul1dncvdDMslttTrQjzAL.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/flUHcQvZXscgx5esrdbEGQB1K4g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/q564GpjpVuFjNIdYBi0zK3qh.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tB3wGgwNaddV-eptOob1nATAC-4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ghojPoaYArOkhN3n4nqy1QYt.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GyiBSXYupTGdaPXOJw6glmbm6Q0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/d2Nhw4gIBDRxrcPPY1v7p8A5.png?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:52

Ottooo

Vuurvlieg

Rivanov schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:11:
Gebruik momenteel de WTCS5 skin die ik weer naar mijn eigen smaak aanpas. Gebruik hier diverse panels van de FMEnhance/Zealand FM22 skin voor.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wat voor aanpassingen heb je er aan gemaakt?

Bij FM22 heb ik vanaf begin eigenlijk de FME/Zealand skin gebruikt (vaak ook de door jou aangepaste versie), eigenlijk de eerste skin waarbij ik nooit "issues" had vanwege de schermresolutie e.d. Meestal is een skin gemaakt voor een bepaalde resolutie en heb je toch wat mankementen als je op een andere zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Ottooo schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:38:
[...]

Wat voor aanpassingen heb je er aan gemaakt?

Bij FM22 heb ik vanaf begin eigenlijk de FME/Zealand skin gebruikt (vaak ook de door jou aangepaste versie), eigenlijk de eerste skin waarbij ik nooit "issues" had vanwege de schermresolutie e.d. Meestal is een skin gemaakt voor een bepaalde resolutie en heb je toch wat mankementen als je op een andere zit.
Het is met name een combinatie van panels en de text color aangepast, van het standaard FM 23 Cyan naar White.

90% van de panels is dus WTSC5 en heb daarbij enkele panels van FMEnhanced/Zealand gebruikt zoals het Nation Overview panel en de Schedule Overview.

Ik gebruik mijn skin zowel native op m'n 14" MacBook Pro met de default 1512x982 resolutie (Windowed, 85% zoom), als op mijn externe 27" 1440p monitor waarin ik het FM window precies in 1920x1080 pixels resize (Windowed, 100% zoom). Heb hiervoor een speciale zwarte wallpaper gemaakt in 2560x1440 met daarin een wit vlak van 1920x1080 zodat ik het FM window precies op maat kan slepen. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 24-10-2022 11:54 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

GluonC schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:29:
[...]

Ik speel sinds 2006 FM op de PC/laptop. 3 weken terug gaat mijn laptop kapot, ik denk dan maar lekker verder op de Series X, daar is ie tenslotte ook gratis, en FM 23 ook met de release. Maar als je de PC versie gewend bent, ga je echt geen fun halen uit de console versie. Heel veel features zitten er niet in, heb je nog nooit de PC versie gespeeld, dan weet ik zeker dat je wel een hoop plezier gaat beleven aan FM op de console.
De console versie mist op het zelf aanstellen van je complete staf na, vooral de dingen die ik in de PC versie toch automatiseer. (Persconferenties vooral)

Ja en de player database is kleiner, al kon je vorig jaar op de Series X wel 10 landen/competities inladen dus vond ik het aanbod spelers nog best aardig.

Grote voordeel van de console versie is vooor mij dat het veel sneller speelt, dus ik wissel sinds vorig jaar af tussen PC en Series X. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13:05
Iemand die toevallig al gesimuleerd heeft naar seizoen 24/25 voor de nieuwe CL layout? Zag volgens mij net voorbij komen dat die erin zit, heb alleen zelf geen beschikking tot de Beta :)

[ Voor 0% gewijzigd door tommerd_ op 25-10-2022 15:21 . Reden: Tikfout ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
On_E schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:10:
[...]

De console versie mist op het zelf aanstellen van je complete staf na, vooral de dingen die ik in de PC versie toch automatiseer. (Persconferenties vooral)

Ja en de player database is kleiner, al kon je vorig jaar op de Series X wel 10 landen/competities inladen dus vond ik het aanbod spelers nog best aardig.

Grote voordeel van de console versie is vooor mij dat het veel sneller speelt, dus ik wissel sinds vorig jaar af tussen PC en Series X. :)
Football Manager zonder mods/graphics is voor mij echt een no-go. Dus console versie speel ik per definitie niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:58
Rivanov schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:55:
[...]

Football Manager zonder mods/graphics is voor mij echt een no-go. Dus console versie speel ik per definitie niet. :)
Haha ja snap dat ook niet.
Ook zo'n game dat je gewoon kan doen terwijl je wat tv kijkt ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:18:
[...]

Haha ja snap dat ook niet.
Ook zo'n game dat je gewoon kan doen terwijl je wat tv kijkt ofzo.
Ik ben júist met deze game nog andere dingen aan het doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:58
Rivanov schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:22:
[...]

Ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
Rivanov schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:22:
[...]

Dat zegt de beste man ook ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
jlena schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 08:08:
Voor de mensen die nu al aan hun lange save zijn begonnen. Er is een mega bug ontdekt wat de progressie stokt voor jongere speleres voor het ontwikkelen van de technische abilities. Deze bug is ook al erkent door SI.

Hier een paar links naar de Reddit post en naar het SI forum:

https://www.reddit.com/r/...opment_is_broken_in_fm23/

https://community.sigames...player-development-r8437/

Ik hoop voor vele die nu al een lange save spelen dat ze deze bug heel snel repareren. Want dit is zeker game breaking.
Bug is gefixed:
We've just released a minor update for the Football Manager 2023 Early Access Beta, which directly addresses the player's attribute development progression issue.

This update is save game compatible, meaning you don't need to start a new save game for the fix to take effect.

The update should download and install automatically. If it does not, we recommend restarting Steam or the Epic launcher.
Zie https://community.sigames...eta-minor-update-out-now/

Denk dat ik toch maar met deze savegame doorga dan. Heb het wel naar mijn zin, en met maar één seizoen voorbij denk ik dat ik niet heel erg veel long-term problemen hiermee ga krijgen :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06:46
wildhagen schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 18:28:
[...]

Bug is gefixed:

[...]

Zie https://community.sigames...eta-minor-update-out-now/

Denk dat ik toch maar met deze savegame doorga dan. Heb het wel naar mijn zin, en met maar één seizoen voorbij denk ik dat ik niet heel erg veel long-term problemen hiermee ga krijgen :)
Het effect zal inderdaad na 1 seizoen niet groot zijn. Ben nog lekker met een korte save bezig en moet nog beslissen wat me lange save gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Bij mij blijft het scherm langere tijd gewoon op zwart voordat ik in het hoofdmenu kom. Lang niet zo snel als in zijn video. Dus ben benieuwd naar anderen die deze truc doorvoeren. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Rivanov op 29-10-2022 07:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:12
Heb het ook al gebruikt. Het is geen 2 seconden bij mij zoals hij zegt, meer een tien.

Nog altijd sneller dan al de load screens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t7rVex09ufQ5Ye7e4Bw7-pOsxls=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qwfcUK1eKHjuW1dhEiS12not.png?f=user_large

WTF? Laat die chairperson eens lekker met zichzelf gaan spelen ipv mijn verreweg beste speler te verkopen? Die gast had minstens het dubbele op moeten brengen gezien zijn potentieel.

Kolere zeg, dit was met afstand mijn beste speler....

Gelukkig wil AS Monaco nog wel een Loan Back doen tot het eind van het seizoen, zodat ik een vervanger kan regelen, maar hier ben ik écht niet blij mee....

:(

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06:46
wildhagen schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 10:35:
[Afbeelding]

WTF? Laat die chairperson eens lekker met zichzelf gaan spelen ipv mijn verreweg beste speler te verkopen? Die gast had minstens het dubbele op moeten brengen gezien zijn potentieel.

Kolere zeg, dit was met afstand mijn beste speler....

Gelukkig wil AS Monaco nog wel een Loan Back doen tot het eind van het seizoen, zodat ik een vervanger kan regelen, maar hier ben ik écht niet blij mee....

:(
Zwaar klote dat dat kan. In FM 22 ook een paar keer gehad zelfs na sluiting transfers. Dan spelen zonder je beste speler en ook niet in staat een vervanger te vinden. Ik heb wel gemerkt wanneer een club een goed positief bank saldo heeft dan is de kans kleiner tot Nihil dat het bestuur zich met transfers gaat bemoeien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Ben momenteel in de Beta met Arsenal bezig, maar weet m'n eerste save al vanaf de officiële release. Ga dan met Wrexham aan de slag. 8)
Momenteel de "docu-serie" Welcome to Wrexham aan het kijken. Héérlijk!

Going to make Ryan and Rob proud.

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 31-10-2022 21:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Rivanov schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 21:46:
Ben momenteel in de Beta met Arsenal bezig, maar weet m'n eerste save al vanaf de officiële release. Ga dan met Wrexham aan de slag. 8)
Momenteel de "docu-serie" Welcome to Wrexham aan het kijken. Héérlijk!

Going to make Ryan and Rob proud.
Je zal niet de enige zijn denk ik :+
Geweldige docu inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:21
@Rivanov FYI. Ik zag op Twitter dat FMEnhanced weer bezig is met een Zealand-skin.

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Extigo schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 07:03:
@Rivanov FYI. Ik zag op Twitter dat FMEnhanced weer bezig is met een Zealand-skin.
I know. Volg 'm ook. ;)
En ben dagelijks te vinden in het Skinning Hideout gedeelte op https://community.sigames.com ;)
Ben zelf weer druk bezig om mijn eigen skin te vormen. Heb nu WTCS5 skin als basis en pas die weer aan naar mijn smaak met panels uit andere skins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:21
Rivanov schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 08:03:
[...]

I know. Volg 'm ook. ;)
En ben dagelijks te vinden in het Skinning Hideout gedeelte op https://community.sigames.com ;)
Ben zelf weer druk bezig om mijn eigen skin te vormen. Heb nu WTCS5 skin als basis en pas die weer aan naar mijn smaak met panels uit andere skins.
Jouw skins zijn altijd goed, dus mocht je hem willen delen als je klaar bent, dan hou ik mij aanbevolen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Extigo schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 08:04:
[...]

Jouw skins zijn altijd goed, dus mocht je hem willen delen als je klaar bent, dan hou ik mij aanbevolen.
Dat is mijn probleem ieder jaar.. ben nooit klaar. :+
Zit altijd te finetunen of aanpassingen door te voeren die ik weer in een andere skin zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:57

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Rivanov schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 08:03:
[...]

I know. Volg 'm ook. ;)
Daar was ik je ook al tegengekomen 🙂

Zitten de Japan panels ook in jouw skin?

[ Voor 4% gewijzigd door Jorgen op 01-11-2022 18:36 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Jorgen schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 18:35:
[...]

Daar was ik je ook al tegengekomen 🙂

Zitten de Japan panels ook in jouw skin?
Japan panels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ja om de missende/geblokkeerde info van de J-League en Japanse clubs weer te geven https://www.fmscout.com/a-wannachup-japan-club-fix.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Jorgen schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 18:42:
[...]

Ja om de missende/geblokkeerde info van de J-League en Japanse clubs weer te geven https://www.fmscout.com/a-wannachup-japan-club-fix.html
Ahh daar heb ik nooit iets mee gedaan. Manage nooit in Japan. :+
Maar zal eens kijken of ik het kan implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Rivanov schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 18:57:
[...]

Ahh daar heb ik nooit iets mee gedaan. Manage nooit in Japan. :+
Maar zal eens kijken of ik het kan implementeren.
Dat zou superfijn zijn. Ik wil graag in Japan managen, maar de blokkades hielden me tegen. Dit keer wil ik dat in een lange save wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Jorgen schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 19:13:
[...]

Dat zou superfijn zijn. Ik wil graag in Japan managen, maar de blokkades hielden me tegen. Dit keer wil ik dat in een lange save wel doen.
Die "fix" werkt enkel met een select aantal skins die aangepast zijn door wannachupbrew. Kan deze helaas niet zelf implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Rivanov schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:00:
[...]

Die "fix" werkt enkel met een select aantal skins die aangepast zijn door wannachupbrew. Kan deze helaas niet zelf implementeren.
Omdat die er ook voor de standaard skin is, is het dan misschien mogelijk te achterhalen wat hij aangepast heeft?

Wellicht heb je hier iets aan: https://www.fmscout.com/a...apan-club-fix.html#c71170

[ Voor 11% gewijzigd door Jorgen op 01-11-2022 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Jorgen schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:50:
[...]

Omdat die er ook voor de standaard skin is, is het dan misschien mogelijk te achterhalen wat hij aangepast heeft?

Wellicht heb je hier iets aan: https://www.fmscout.com/a...apan-club-fix.html#c71170
Had hier al wat mee "gerommeld" maar kreeg het gisteravond zo snel even niet aan de praat.
Zal er een dezer dagen nog even dieper naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Gister eindelijk begonnen met FM23. De graphics folder van FM22 gewoon gekopieerd naar FM23 en dit werkt prima.
Werkloos begonnen en nu aan de slag gegaan bij Fredrikstad in de 2e divisie van Noorwegen. Zie tot nu toe niet heel veel veranderingen, hier en daar wat vertaalbugs waar Engelse tekst staat ipv Nederlandse maar verder speelt het weer heerlijk weg.
Gebruik ook de WTCS5 skin nu, werkt opzich prima maar is het nog net niet helemaal.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Rivanov schreef op woensdag 2 november 2022 @ 07:52:
[...]

Had hier al wat mee "gerommeld" maar kreeg het gisteravond zo snel even niet aan de praat.
Zal er een dezer dagen nog even dieper naar kijken.
Dankjewel alvast! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:39
@wildhagen Hoe is Pro Vercelli? Zat zelf ook aan hen te denken namelijk! Daarnaast nog aan het kijken naar Triestina, LR Vicenza en Crotone, maar denk dat laatstgenoemde al af valt.

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
JoteW schreef op woensdag 2 november 2022 @ 19:29:
@wildhagen Hoe is Pro Vercelli? Zat zelf ook aan hen te denken namelijk! Daarnaast nog aan het kijken naar Triestina, LR Vicenza en Crotone, maar denk dat laatstgenoemde al af valt.
Tot nu toe erg leuk. Loop nu tegen eind seizoen 2 aan en loopt erg lekker.

Best leuke selectie eigenlijk, zit best wat kwaliteit in.

Kan het team best aanraden dus.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
wildhagen schreef op woensdag 2 november 2022 @ 20:47:
[...]

Tot nu toe erg leuk. Loop nu tegen eind seizoen 2 aan en loopt erg lekker.

Best leuke selectie eigenlijk, zit best wat kwaliteit in.

Kan het team best aanraden dus.
Ben net een half uur geleden een save met ze gestart. Eerste wat ik gedaan heb is het contract van onze zeer talentvolle doelman verlengen tot 2025, nu maar hopen dat mij niet hetzelfde overkomt als bij jou! :P

Welke competitie speel je nu?

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
JoteW schreef op woensdag 2 november 2022 @ 20:58:
[...]

Ben net een half uur geleden een save met ze gestart. Eerste wat ik gedaan heb is het contract van onze zeer talentvolle doelman verlengen tot 2025, nu maar hopen dat mij niet hetzelfde overkomt als bij jou! :P

Welke competitie speel je nu?
Haha, ja de keeper is inderdaad een talent ja. Hopelijk kan jij hem wel behouden...

Let ook op je under 20s, daar zitten ook wat potentiële goede spelers tussen. Denk aan Guindo, en ook enkele verdedigers.

Ik zit nu in de Serie B, was in het eerste seizoen al gepromoveerd. Ik ga dit seizoen in de hogere middenmoot eindigen. Sta nu 8e, met nog 6 games te spelen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
wildhagen schreef op woensdag 2 november 2022 @ 21:03:
[...]

Haha, ja de keeper is inderdaad een talent ja. Hopelijk kan jij hem wel behouden...

Let ook op je under 20s, daar zitten ook wat potentiële goede spelers tussen. Denk aan Guindo, en ook enkele verdedigers.

Ik zit nu in de Serie B, was in het eerste seizoen al gepromoveerd. Ik ga dit seizoen in de hogere middenmoot eindigen. Sta nu 8e, met nog 6 games te spelen.
Guindo viel me meteen op, met zijn stats voor afwerken, zijn snelheid. Die ga ik voornamelijk in de spits gebruiken kijkend naar zijn mindere stats voor voorzetten, afstandschoten, passing etc.

Benieuwd hoe ik het er vanaf ga brengen, eerst de club maar eens verder helemaal doorlichten :) Thanks voor je reacties en succes de laatste wedstrijden!

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Jij ook veel plezier.

Je hebt vermoedelijk gezien dat je ook best veel spelers on loan hebt. Ik geloof 7 spelers ofzo.

Daar heb ik er een paar van in vaste dienst genomen, zijn nu vaste waarden voor mij. Denk aan Gentile, Renault en wat middenvelders waarvan ik de naam nu ff kwijt ben (zit niet achter de Pc nu). Had ook graag de huur-spits (Arreghini oid) willen verlengen of overnemen, maar die wilde niet.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik heb het volgens mij gemaakt? Als dit tenminste is wat het zou moeten doen. De Club Overview pagina bij een Japanse club.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kv-Ygo0LCcMC7kXod3noNaueahA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OljiCaXQ6ybG3qyiaWiUjs45.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Rivanov Super! Werken de pagina's van de historie, stadion/faciliteiten, managers, deelnemende competities dan nu ook?

Een nieuwe FM komt er hier overigens meestal pas in maart, als de laatste fixes geweest zijn en de prijs gedaald is.

[ Voor 35% gewijzigd door Jorgen op 03-11-2022 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Jorgen schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:09:
@Rivanov Super! Werken de pagina's van de historie, stadion/faciliteiten, managers, deelnemende competities dan nu ook?

Een nieuwe FM komt er hier overigens meestal pas in maart, als de laatste fixes geweest zijn en de prijs gedaald is.
Faciliteiten
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eFUHG5K-ga7am-TqEq39mpY5l-M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GPuz8DlRW4eTbtQqDv0LopEu.png?f=fotoalbum_large

History > Competitions
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z1e1GgHoVNa5tZKq5QvVVnM42jw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4HJ5tFq9VW3aZFGAg3xAkOj1.png?f=fotoalbum_large

History > Overview
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tUmu4Mn09I2MqtpElgEXgHvkRG4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MgxjLYWDIAo7KCRFc3SXU9sT.png?f=fotoalbum_large

Merk alleen dat m'n Scouting Centre nu kapot is. Dus even kijken of dat hier aan ligt.
Deze fix is officieel ook voor FM 22 .. in de skin_config.xml heb ik de version simpelweg aangepast van 22.0.0 naar 23.0.0 .. maar kan zijn dat het daardoor alsnog niet 100% werkt.

Maar de Japan schermen lijken dus wel te werken. Al heeft dit voor mijzelf geen toegevoegde waarde, dus ik zet het waarschijnlijk gewoon weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Rivanov schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:25:
[...]

Faciliteiten
[Afbeelding]

History > Competitions
[Afbeelding]

History > Overview
[Afbeelding]

Merk alleen dat m'n Scouting Centre nu kapot is. Dus even kijken of dat hier aan ligt.
Deze fix is officieel ook voor FM 22 .. in de skin_config.xml heb ik de version simpelweg aangepast van 22.0.0 naar 23.0.0 .. maar kan zijn dat het daardoor alsnog niet 100% werkt.

Maar de Japan schermen lijken dus wel te werken. Al heeft dit voor mijzelf geen toegevoegde waarde, dus ik zet het waarschijnlijk gewoon weer terug.
Ziet er goed uit! Dankje!

Ik heb degene die ik je linkte ook zelf in gebruik vor FM22.
Als ik een journeyman/hexagon save wil doen dan is het zo'n gemis als Japan niet werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Jorgen schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:27:
[...]

Ziet er goed uit! Dankje!

Ik heb degene die ik je linkte ook zelf in gebruik vor FM22.
Als ik een journeyman/hexagon save wil doen dan is het zo'n gemis als Japan niet werkt.
Heb nu weer de "normale" WCTS skin (dus zonder de Japanse fix) ingesteld en dan werkt m'n scouting centre gewoon. Dus daar zit iets niet goed in die "fix".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Rivanov schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:29:
[...]

Heb nu weer de "normale" WCTS skin (dus zonder de Japanse fix) ingesteld en dan werkt m'n scouting centre gewoon. Dus daar zit iets niet goed in die "fix".
Een fix die andere dingen kapot maakt is niet echt een "fix" te noemen 😬😅
Dat lijkt inderdaad niet te kloppen.

Edit: Ook in de FM22-versie die ik gebruik is het niet vlekkeloos hoor. Ik kan van de andere Japanse teams wel alles zien nu, maar het belangrijkste, lukt niet. Ik kan namelijk van mijn eigen team (Kawasaki Frontale) al die dingen juist niet zien.

[ Voor 24% gewijzigd door Jorgen op 03-11-2022 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo

Is het echt allemaal zo erg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 12:07
wellicht als je elk jaar fm koopt, ik kom van fm19 en ben erg blij met fm23 beta tot nu. Vermaak me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Meh het zijn youtubers. die moeten sowieso hun clicks halen. En ze zullen elk sowieso 3000h dit jaar spelen. is het dan een slechte koop? Zoals elke franchise moet een monopolie heeft het natuurlijk last van een gebrek aan concurrentie. Fifa is daar het beste voorbeeld van.

Qua setpieces en internationaal voetbal moet er idd iets gedaan worden. Al is dat laatste natuurlijk een vicieuze cirkel. Niemand speelt internationaal omdat het saai is, dus wordt het niet verbeterd. Dus speelt niemand het, etc....

Qua graphics kan het natuurlijk beter, maar idd, er is een groot aantal dat enkel FM speelt, en dat enkel doet op hun laptop. ikzelf speel enkel in 2D. Eigenlijk zou je om hierover een beslissing te kunnen nemen de data hebben van hoeveel mensen op welke hardware spelen en hoeveel craptops daartussen zitten. En ik counter dat argument graag met F1 manager. Fantastische graphics, zeer matige gameplay, en support praktisch stopgezet na 3 maand....

Algemene consensus is ook wel dat de Match Engine, misschien wel de onderbouw waar alles op rust, de beste in lange tijd is.

maar zoals @Odysseus87 zegt. Als je elke editie binnenhaalt dan zie je natuurlijk te weinig verandering. Ik heb FM22 overgeslagen en krijg er dus een extra data analytics feature bij + staff meetings.

Het helpt natuurlijk wel niet dat ze geen goeie marketing bij SI hebben.Zoals iemand aanhaalde: begin je features video met de CL theme en je hebt direct een heel andere sfeer. Heb geen 40minuten video waar je de game maar 3minuten toont...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Nah. Al is dr dit jaar wel weinig progressie (imo is de Squad Planner vooral een downgrade tov het eerdere Squad Depth scherm). Maar niet te vergeten dat dit ook gewoon een game is die vooral onder covid thuiswerk situaties is gemaakt. Uiteindelijk is het gewoon de beste FM ooit, want elke editie is een stap voorwaarts, hoe klein ook. Tis niet alsof ik dr geen duizenden uren in stop... Waar voor je geld is het altijd..... Match engine is een stuk leuker om te bekijken en ziet dr realistischer uit nu de bal daadwerkelijk hobbelt.. (kleine verandering die het meteen stuk beter maakt).

Had ook wel wat meer aanpassingen willen zien, zoals de stadions etc. die bijv visueel al 4-5 jaar hetzelfde zijn, dat mag wel eens wat veranderen enzo. En dingen als die set piece creator (maak gewoon een instructies optie ipv dat je constant posities moet veranderen als je 1 speler aanpast). Maar uiteindelijk is en blijft de game gewoon prima.

Die ambulance of hotdog stand in de hoek van ut stadion steeds tho... hahahaa.

[ Voor 31% gewijzigd door iekue op 03-11-2022 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Welnee. Het is tot nu toe gewoon een prima game.

Sowieso, om nu al dit soort conclusies te trekken aan de hand van een beta, voor de final release er is...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
wildhagen schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:02:
[...]

Sowieso, om nu al dit soort conclusies te trekken aan de hand van een beta, voor de final release er is...
T gaat dr dan ook voornamelijk om dat de hoofd features van deze editie nauwelijks wat voorstellen, iets wat je best wel kan concluderen in deze beta (want dr komen niet opeens bij). Uiteindelijk is en blijft het gewoon een prima game idd (wat ze in de vid ook gewoon aangeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
wildhagen schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:02:
[...]

Maar van beta naar release gaan er niet ineens nieuwe features inzitten

Maar was gewoon benieuwd naar de reacties hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
iekue schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:06:
[...]

T gaat dr dan ook voornamelijk om dat de hoofd features van deze editie nauwelijks wat voorstellen, iets wat je best wel kan concluderen in deze beta (want dr komen niet opeens bij). Uiteindelijk is en blijft het gewoon een prima game idd (wat ze in de vid ook gewoon aangeven).
True. Maar dat is bij bijna alle FM-versies zo. De wijzigingen zijn altijd vrij klein, dat is niet alleen voor FM23 zo.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Tis wel jammer dat de ps5 versie gister uitgesteld is tot nader order.... Zat er aan te denken om ut te halen voor een wat meer casual save.... Maarja God of War de dag erna ook haha.... Maarja de game is nu niet eens meer op de store.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:18
iekue schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:24:
Tis wel jammer dat de ps5 versie gister uitgesteld is tot nader order.... Zat er aan te denken om ut te halen voor een wat meer casual save.... Maarja God of War de dag erna ook haha.... Maarja de game is nu niet eens meer op de store.....
Mwah, geen logo packs en real name fixes is toch wel een dingetje ;(
Helaas mag ik geen games installeren op mijn werk laptop, dus zat ook naar de ps5 versie te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Sleeon schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:29:
[...]

Helaas mag ik geen games installeren op mijn werk laptop, dus zat ook naar de ps5 versie te kijken.
Hmjah real name sure (die brazo clubs met 3 letters enzo vooral, ugh), logo's boeit me geen drol haha. Al fix ik ook de kits e.d. van de braziliaanse clubs, die ook fake zijn (totaal andere kleuren e.d. Maarja vandaar ook voor een casual save de ps5 naast de full on pc versie die ik zowieso al heb (beta uren zijn al hoger dan veel andere games voor me hahaha).

[ Voor 8% gewijzigd door iekue op 03-11-2022 16:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

[...]

Football Manager is geen game. Het is een simulatie van de belangrijkste bijzaak van het leven. 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
[...]

Bijna weer een must eigenlijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Zo, seizoen 2 met Pro Vercelli zit erop. Was vorig seizoen gepromoveerd naar de Serie B.

Korte update dit keer, maar het liep bizar lekker. Goede selectie kunnen bouwen, en goede onderlinge cohesie.

De board verwachte 'avoid relegation', het werd een finish in het linkerrijtje...:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hnTRTD6704QCZYFqCJQnmANrMUQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wB3PIaN7XMGNkAU7pCanj4nR.png?f=user_large

Probleem is wel dat mijn beste keeper nu weg is, net als een goede AMR die met pensioen ging. Ook twee belangrijke huurspelers (AM LR en D RLC) willen niet verlengen. Een goede vervangende keeper heb ik al gevonden, en voor de D RLC heb ik zelf nog voldoende capaciteit, maar ik ben nog op zoek naar een goede AM LR, en dat valt niet meer. Gelukkig wel een aantal andere huurspelers kunnen verlengen (D C) of definitief over kunnen nemen (DM).

Voor volgend jaar heb ik dus met name op het gebied van de selectie nog wel de nodige uitdagingen te gaan....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:24
Ik ben met Hertha begonnen maar kwam al snel erachter dat het niet de club is die ik dacht. Ik hoopte gewoon genoeg geld te hebben om leuk hier en daar wat kopen. Blijkt dat ze nagenoeg niets hebben. Wel een redelijk jonge selectie dus in de komende jaren wellicht toch wat geld genereren door de verkoop.

Tot nu toe zijn de resultaten verrassend. Gewonnen van o.a. BVB en Leverkussen en alleen van Mainz verloren. Wel ontzettend 'zakelijk' voetbal en de supporters beginnen na 10 wedstrijden al te morren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/saY3RaO-IIE1OfWyHkkpWNz7kF4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0or5cZHZ5c2tmXfYT5XsiZ8B.png?f=user_large

WTF? Ik wordt toch ZO schijtziek van die verrekte chairperson van deze club. Dit is al de tweede topspeler die hij voor een veel te laag bedrag laat gaan. En dat natuurlijk nét voor het verlopen van de transferperiode, zodat ik geen vervanger kan halen :(

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
soskes schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:53:
Ik ben met Hertha begonnen maar kwam al snel erachter dat het niet de club is die ik dacht. Ik hoopte gewoon genoeg geld te hebben om leuk hier en daar wat kopen. Blijkt dat ze nagenoeg niets hebben. Wel een redelijk jonge selectie dus in de komende jaren wellicht toch wat geld genereren door de verkoop.

Tot nu toe zijn de resultaten verrassend. Gewonnen van o.a. BVB en Leverkussen en alleen van Mainz verloren. Wel ontzettend 'zakelijk' voetbal en de supporters beginnen na 10 wedstrijden al te morren.
Ik denk dat je op het einde van het seizoen een flinke zak geld gaat krijgen want in de bundesliga zijn de uitzendrechten gedeeld. Dus je surft mee op het succes van Bayern. Dat herriner ik me toch van een vorige career die ik zag van hertha.

ben zelf begonnen met Zulte Waregem. Leuke targetspits waar je gewoon hoge ballen naar pompt. Financieel totaal geen ruimte, maar wel Juventus en Lille als parentclubs. En volgend jaar minstens 25% van het salarisbudget dat vrijkomt door spelers die ik niet verleng

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soskes
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E_0hH0cDuf0V71wq7qe_zbsZFdQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/O7LHEMfUtkFd07uveiaNnx9s.png?f=fotoalbum_large

Nou, in ieders geval is de youth intake zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
lol dat is gewoon de game die je trollt.

Vind het wel raar hoeveel ballen hoeveel goals je tegen krijgt door gewoon een bal achter de verdediging met een laag blok....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
AntiChrist7 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 22:29:
lol dat is gewoon de game die je trollt.
Nah dat lijkt gefixt te zijn, in 3 ajax seizoenen tot nu toe kwam de preview daadwerkelijk overeen. Ipv FM22 waar een "excellent" intake opeens zwaar poep was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Ik vrees dat ik mijn eerste ontslag ga meemaken in FM23.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lC_PHEe1CoOr31uUtwG49i7nHXs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4ECCHHAoWXk0POZUzRg28YkM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
skins 1 file
logo's megapack
faces megapack
kits, weer lekker 1 voor 1 downloaden ;(

[ Voor 8% gewijzigd door MrGizMo op 06-11-2022 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
MrGizMo schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:45:
skins 1 file
logo's megapack
faces megapack
kits, weer lekker 1 voor 1 downloaden ;(
Ye ben dan ook te lui voor kits zowieso, en eigenlijk ook voor logo's en faces haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soskes
Ik ben inmiddels zeer bedreven in het smeken mij niet te ontslaan. Ik ga echt als een raket naar beneden met Hertha en hoop dit seizoen te overleven. Voor volgend seizoen al wat verbeteringen op komst maar het wil maar niet lukken dit seizoen op een 5-0 overwinning tegen Werder na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
iekue schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 23:35:
[...]

Nah dat lijkt gefixt te zijn, in 3 ajax seizoenen tot nu toe kwam de preview daadwerkelijk overeen. Ipv FM22 waar een "excellent" intake opeens zwaar poep was.
1 instantie is misschien te weinig om een trend uit te extrapoleren, maar moet toegeven dat mijn 5sterren intake ook wel goed bleek.

Niet dat het uitmaakt nu, deze career is om zeep want het bestuur vindt plots dat ik geen scouts meer nodig heb. Lesje geleerd, geen beta acces meer voor mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Morgen officiële releasedatum. Maar gok dat hij vanavond al "live" gaat. Was vorig jaar ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Rivanov schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:17:
Morgen officiële releasedatum. Maar gok dat hij vanavond al "live" gaat. Was vorig jaar ook het geval.
Ye is jaren zo dattut rond 21.00 ofzo live gaat idd. Lollujo roept ut ook al dagen in zn streams (die ik vaak aanheb tijdens zelf wat FM spelen haha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Kreeg net al de melding out now. Maar dat was toch iets te vroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Ik denk dat ik met de full release gewoon door blijf spelen met mijn Pro Vercelli-save. Bevalt me té goed om die te droppen, en ben nog geen echte grote problemen tegengekomen, behalve een zwakbegaafde chairperson die al mijn topspelers denkt te moeten verkopen....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
wildhagen schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:36:
Ik denk dat ik met de full release gewoon door blijf spelen met mijn Pro Vercelli-save. Bevalt me té goed om die te droppen, en ben nog geen echte grote problemen tegengekomen, behalve een zwakbegaafde chairperson die al mijn topspelers denkt te moeten verkopen....
Ik ga sowieso een nieuwe savegame beginnen aangezien ik nog wat extra (namefix)mods installeer die vaak met release beschikbaar komen, en enkel werken met een verse save.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Mag het hopen, ben al tijdje aan't wachten op m'n key :+

Edit: En de key is binnen

[ Voor 5% gewijzigd door Terranova op 07-11-2022 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Release van de game was wel laat deze keer?

[ Voor 16% gewijzigd door MrGizMo op 08-11-2022 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
MrGizMo schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 07:37:
Release van de game was wel laat deze keer?
Was gewoon op tijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
wildhagen schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:36:
wel ze hebben absoluut niets veranderd aan de game, dus er is idd geen enkele reden om niet door te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Joepie pre-game editor doet ut niet, pffff. Zanikt bij opstarten over "failed to find a default database to use"... Bug report here we goooo zucht.

[ Voor 5% gewijzigd door iekue op 08-11-2022 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Touche wel _O-

Jammer dat name fix pas vanavond klaar is ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
iekue schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 09:35:
Joepie pre-game editor doet ut niet, pffff. Zanikt bij opstarten over "failed to find a default database to use"... Bug report here we goooo zucht.
Doet het hier prima op m’n MacBook Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
AntiChrist7 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 09:24:
[...]

wel ze hebben absoluut niets veranderd aan de game, dus er is idd geen enkele reden om niet door te spelen
Deels mee eens, mijn vraag is dan, wat zou je graag nieuw willen zien?

Het is een beetje hetzelfde als COD en FIFA, er valt niet meer zo veel te veranderen/verbeteren. Ik ben blij met die paar kleine toevoegingen. Ik speel het spel elk jaar 2000+ uur, dus ik haal het geld en plezier er toch wel uit. COD en Fifa krijgen het voor elkaar om elk deel alleen maar achteruit te gaan. Ik vind dat FM elk jaar alleen maar vooruit gaat. Daarbij, als ze nu opeens heel veel nieuwe features zouden toevoegen, wat hebben ze dan nog over voor het jaar erna? Dan hoor je weer iedereen zeggen dat er niks veranderd is. Ze spelen op safe maar bezorgen ons wel iedere jaar een briljante game waar we allemaal honderden uren plezier aan hebben. En je bent natuurlijk niet verplicht om het spel elk jaar te kopen :D als je 2/3 jaar kan wachten heb je toch wel behoorlijk wat nieuwe features erbij denk ik.
iekue schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 09:35:
Aaah alweer? vorig jaar heb ik de ingame editor niet eens kunnen gebruiken. Ik heb dit jaar de FMSE gekocht vanwege mijn slechte ervaringen vorig jaar met de officiele editor

[ Voor 16% gewijzigd door GluonC op 08-11-2022 14:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
GluonC schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:32:
[...]
Deels mee eens, mijn vraag is dan, wat zou je graag nieuw willen zien?
nee ik bedoel niet tussen de jaargangen door, ik bedoel tussen de beta en de officiele release. Ik snap wel dat ze niet in die korte tijd aan de match engine kunnen prutsen, maar er was een gigantische beta feedback thread op de si forums + bug reports die je kon loggen. Maar of daar dus iets mee gedaan wordt.... Zelfs al die glitchende sjaal aanpassen kon er niet af...

Als je algemene vraag is wat wil je echt nieuw zien in FM. De graphics moeten echt wel een update krijgen, en dat zou niet teveel mogen kosten. Over de match engine wil ik geen commentaar doen (want daar zijn er ook wat dingen die beter kunnen). Maar wat me het meeste stoort ongetwijfeld is hoe slecht het scouting centre is. Mijn club heeft geen transferbudget, val me dan niet lastig met al die agents die komen zeggen "he, die gozer is beschikbaar voor 2miljoen" - oh ok, ik zal even 2 maanden loonbudget vrijmaken alsof het niets is....

Je eigen scouts komen ook zelden met goeie suggesties. jij zoekt de spelers op en laat dan de scouts bevestigen of hij geschikt is (oa zijn consistentie en dingen die je niet kan zien), het zou eigenlijk omgekeerd moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

Straks na werk maar eens beginnen, heb op GamePass gewacht dus de beta niet gespeeld.

Eens zien hoe snel ik Utrecht dit keer kampioen kan maken. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
[Twitter: https://twitter.com/BlitzNimrod/status/1587441995244527616]

Misschien zit er wat leuks tussen voor dit jaar?

[ Voor 6% gewijzigd door MrGizMo op 08-11-2022 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik ben met Challenge 4.2 begonnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Rivanov schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:44:
[...]

Ik ben met Challenge 4.2 begonnen. ;)
Hehe :D

vind die serie wel echt tof gedaan ja _/-\o_

Zo! Name fix is updated _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door MrGizMo op 08-11-2022 20:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Real Name Fix v1.0 van sortitoutsi.net is live.

https://sortitoutsi.net/c...censing-and-real-name-fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Juve -23 is alleen nog ff bugged

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iekue
Rivanov schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:05:
[...]

Doet het hier prima op m’n MacBook Pro.
Ik merk net dat ik een ultieme dombo ben en de FM 2013 editor installeerde ipv 2023 hahahahahha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobjuh830
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-10-2024
The Youtubers in the OP mag well eens worden nagekeken, Gray Hair Gaming en GoldenFM posten al een jaar niet meer. Zijn ook vast een paar anderen die wel in de lijst horen

[ Voor 98% gewijzigd door bobjuh830 op 09-11-2022 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrGizMo
https://www.fmscout.com/a-female-staff-fm23-shortlist.html

Hier neemt ook iemand de moeite voor _O- _O-

https://www.fmscout.com/a...s-lower-leagues-fm23.html

Dit willen sommige mensen wel denk ik

[ Voor 33% gewijzigd door MrGizMo op 09-11-2022 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

O fijn! Die komt er meteen weer bij als ik overstap naar FM23. Dankjewel voor de link

Pagina: 1 2 ... 26 Laatste