[Event] Far Out - 7 september 2022 19:00

Pagina: 1 ... 3 ... 22 Laatste
Acties:
  • 41.382 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Toppe schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 10:21:
[...]

De ruimte die rondom de notch vrijkomt wordt niet logisch gebruikt, wat is het voordeel van die 3mm scherm boven de notch? Precies: niets.
Optisch heeft je iPhone een groter scherm. Het zal de eerste week ongetwijfeld opvallen, en daarna is het normaal. Stapje voor stapje zal die cut-out kleiner worden/verdwijnen.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Vind hem dit jaar wel lastig. Normaal gewoon elk jaar het nieuwste model. Maar daar ben ik vanaf de iphone 12 pro max wel vanaf gestapt. Dom weg teweinig vernieuwd om je geld en tijd aan stuk te slaan. (En dus een ipad pro erbij gekocht) Vrouw deshuizes heeft wel een 13 pro max. Het enige daar aan is dat de batterij beter is. Dat is ook nu mijn grootste ergernis. Benieuwd wat Apple gaat laten zien, voor mij mag dat meer dan de rumors zijn. Anders neig ik toch hard om gewoon een andere batterij in mijn iPhone 12 te laten zetten (87% batterij health) en nog minimaal jaartje door knallen en kijken of mijn werkgever nog keer met leuke aanbieding komt…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appie39
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-08 11:47
Staat in 3e regel van openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Afgelopen keynote ook. Alleen die kijken ook naar de video zoals wij.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha nice. Het is een mooie evolutie van de notch zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:18
Leuk om te proberen. 👍🏽

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 11:16:
[...]

Afgelopen keynote ook. Alleen die kijken ook naar de video zoals wij.
Op zich vind ik dat wel een goede stap. Ze zijn duidelijker te horen, meer gericht op de inhoud en betere demo’s.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:20
Ben er eindelijk uit. De Apple Watch 7 45mm getest bij T-Mobile in het winkelcentrum. Heb nu een Watch 6 van 40mm. Eerlijk gezegd vind ik de 45mm beter bij me passen. Dus ga ik de Apple Watch 8 in 45mm bestellen (die maten veranderen niet).

Wel een nieuw bandje nodig. Die kan ik overnemen van iemand. En mijn bandje is ook al onder voorbehoud verkocht. Hoef ik er niet op toe te leggen. :)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BA-ZqUPFycG3FamfaBO0X95_qMs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ag32hzl6zgbdRbOWK4itP3S0.jpg?f=fotoalbum_large

Hij hangt een beetje naarachter door beveiliging van de winkel.

[ Voor 36% gewijzigd door Dennisweb op 03-09-2022 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toppe schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 12:45:
[...]

Op zich vind ik dat wel een goede stap. Ze zijn duidelijker te horen, meer gericht op de inhoud en betere demo’s.
Ja vind het ook wel prima zo.
Alleen wel jammer dat er weinig video materiaal is van de demo arena die er voor Corona altijd wel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:33
Dennisweb schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:42:
Ben er eindelijk uit. De Apple Watch 7 45mm getest bij T-Mobile in het winkelcentrum. Heb nu een Watch 6 van 40mm. Eerlijk gezegd vind ik de 45mm beter bij me passen. Dus ga ik de Apple Watch 8 in 45mm bestellen (die maten veranderen niet).

Wel een nieuw bandje nodig. Die kan ik overnemen van iemand. En mijn bandje is ook al onder voorbehoud verkocht. Hoef ik er niet op toe te leggen. :)[Afbeelding]

Hij hangt een beetje naarachter door beveiliging van de winkel.
Zo zit hij bij mij ook. Zou geen kleinere willen.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Kleine paint shop creatie van allerlei ledjes die mogelijk zouden zijn.

Rood voor apps die veel batterij vreten. Groen voor camera gebruik, Geel voor microfoon gebruik, Blauw voor GPS gebruik, Paars voor AirDrop gebruik en Wit voor Bluetooth gebruik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vvjSvMgXz-UsCZBZYXsG5cTMeZw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zCSA6htyYyiEqh4k4cmaCz9D.jpg?f=fotoalbum_large

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

TheKerremenke schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 18:57:

Rood voor apps die veel batterij vreten. Groen voor camera gebruik, Geel voor microfoon gebruik, Blauw voor GPS gebruik, Paars voor AirDrop gebruik en Wit voor Bluetooth gebruik.

[Afbeelding]
Mag toch hopen dat als ze dit al gaan doen ik het kan uitzetten. Dan wordt het echt een gedrocht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t7OnLJzi7NHWqDqdMWfqYo3CIZU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jr6oCy2OrgrHi6s8ogSIVUtw.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qS3U27kR1eA1Ti3Emg8TQUOaYXs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QWCse7EiX2jTajyiZ1JtOABx.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
TheKerremenke schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 18:57:

[Afbeelding]
Moet zeggen dat ik dit wel erg druk vind maar ze branden natuurlijk ook niet allemaal tegelijk.

Verder ben ik wel benieuwd of ze iets met die ruimte gaan doen, nu zijn die puntjes vooral “ah ja de camera is aan. Ik zit ook in teams”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 22:08:
[...]

Moet zeggen dat ik dit wel erg druk vind maar ze branden natuurlijk ook niet allemaal tegelijk.

Verder ben ik wel benieuwd of ze iets met die ruimte gaan doen, nu zijn die puntjes vooral “ah ja de camera is aan. Ik zit ook in teams”
Ik ben kleuren blind en zie maar 3 verschillende kleuren in die LED's, please no!

Overigens kunnen ze ook gewoon 1 LED maken en die verschillende kleuren geven

[ Voor 8% gewijzigd door Toppe op 03-09-2022 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

De laatste geruchten zijn juist dat je de pil hebt met daarnaast een inkeping voor de camera. Ertussen is scherm. Dat zal altijd uit zijn (zodat het voor het oog één grote pil is) behalve voor de indicatie van camera etc. Er worden dus geen losse ledjes geplaatst, je kijkt naar een stukje scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-09 19:13
Sowieso zal het nooit een daadwerkelijk fysieke LED gaan worden, dat is gewoon lelijk. Met software ziet het er een stuk strakker uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:17

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Alexknl schreef op zondag 4 september 2022 @ 09:41:
Sowieso zal het nooit een daadwerkelijk fysieke LED gaan worden, dat is gewoon lelijk. Met software ziet het er een stuk strakker uit.
Sec is het OLED dus wél een fysieke LED ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Inmiddels is voor mij wel al een lijstje van producten waar m’n interesse naar uitgaat.

- iPhone 14 Pro Max 256GB;
- Apple Watch 8 45mm (non-pro). Groter dan 45mm zal lelijk op mijn pols lijken.

En dan hebben we wel weer genoeg geld aan Apple betaald voor dit jaar. ;) Heb zelfs mijn bandje voor de 41mm al toegezegd en het 45mm bandje wordt morgen geleverd door Amazon.

Op de zaken vooruitlopen? Zeker.

[ Voor 19% gewijzigd door Dennisweb op 04-09-2022 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17:24
Dennisweb schreef op zondag 4 september 2022 @ 22:16:
Inmiddels is voor mij wel al een lijstje van producten waar m’n interesse naar uitgaat.

En dan hebben we wel weer genoeg geld aan Apple betaald voor dit jaar. ;) Heb zelfs mijn bandje voor de 41mm al toegezegd en het 45mm bandje wordt morgen geleverd door Amazon.

Altijd leuk, nieuwe producten. Ik ga voor de AW 8 45mm roestvrijstaal en Airpods Pro 2. iPhone sla ik een jaartje over.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ben stiekem ook wel benieuwd naar die pro’s 2 eigenlijk. Ik heb nu de Pro 1 (sinds launch) maar die worden wel erg slecht inmiddels. Accu is matig en heb al meermaals gehad dat het doosje niet meer wil laden.

Daarom vooral benieuwd of ze wat met de geluidskwaliteit doen, die vind ik van de pro 1 eigenlijk ondermaats, zeker voor wat ze bij Apple kosten. Als ze dat drastisch verbeteren ga ik er nog eens voor misschien, anders de AirPods 3 naast de max

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 04-09-2022 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op zondag 4 september 2022 @ 22:16:

Ah joh daar zijn we hier toch voor.

Ik ga voor een 14 pro 512 en een Watch Pro als dat design niet te “sport” wordt. Anders alleen een 14 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Davidas schreef op zondag 4 september 2022 @ 22:56:
[...]

Altijd leuk, nieuwe producten. Ik ga voor de AW 8 45mm roestvrijstaal en Airpods Pro 2. iPhone sla ik een jaartje over.
Oh, ja, ik ga voor het RVS model. Dat had ik er even bij moeten schrijven. Ik had de Watch 4 en 6 ook in RVS. Wel echt een stuk robuuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

Nieuwe telefoon kan ik wel gebruiken; heb de XS. Hopelijk komt er ook een update voor de MacMini binnenkort ! Ga de nieuwe Apple Watch niet halen ik heb de 7 rond November vorig jaar voor een goede prijs £208 kunnen kopen. Denk niet dat het dit jaar gaat lukken

[ Voor 41% gewijzigd door alienfruit op 05-09-2022 04:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Gvd. Moet ik morgen avond die kleine wegbrengen naar m’n ouders… eerste keer sinds de Keynotes uitgezonden worden dat ik niet kan kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:15

pdavie2311

Live life to the fullest..

Toppe schreef op maandag 5 september 2022 @ 07:55:
Gvd. Moet ik morgen avond die kleine wegbrengen naar m’n ouders… eerste keer sinds de Keynotes uitgezonden worden dat ik niet kan kijken :(
Als je op moment van bestellen maar wel vrij bent. Veel belangrijker :+

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Hij is toch pas Woensdag?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:04
7 September .. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Haha jullie hebben gelijk. Was altijd op dinsdag, ging ik nu ook gewoon van uit :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Toppe schreef op maandag 5 september 2022 @ 08:04:
[...]

[...]

Haha jullie hebben gelijk. Was altijd op dinsdag, ging ik nu ook gewoon van uit :D
Haha heb jij effe geluk :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Of vrouwlief, ben ik nog te genieten :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Gelukkig is het event niet morgen :+

Woensdag 7 september 19:00

(Edit: haha, reactie stond al even open :P )

[ Voor 7% gewijzigd door iMode op 05-09-2022 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
:+

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Apple Watch Pro Accessory Cases Allegedly Hint at Redesigned Chassis and Flatter Display

Als de Pro inderdaad een platter scherm krijgt dan ga ik toch twijfelen welke AW 8 ik ga aanschaffen dit jaar. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Davidas schreef op maandag 5 september 2022 @ 10:08:
Apple Watch Pro Accessory Cases Allegedly Hint at Redesigned Chassis and Flatter Display

Als de Pro inderdaad een platter scherm krijgt dan ga ik toch twijfelen welke AW 8 ik ga aanschaffen dit jaar. :O
Ik denk dat de Pro inderdaad ‘rugged’ wordt. Dus een flink grotere behuizing en een stuk steviger. Steviger is niet altijd mooier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Dennisweb schreef op maandag 5 september 2022 @ 10:18:
[...]

Ik denk dat de Pro inderdaad ‘rugged’ wordt. Dus een flink grotere behuizing en een stuk steviger. Steviger is niet altijd mooier. ;)
Dan pas ik en ga ik voor de standaard versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 11-09 09:05
Ah interessant. De 14 is lichter en accu meer mAh dan de pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
PrimusIP schreef op maandag 5 september 2022 @ 11:13:
Ah interessant. De 14 is lichter en accu meer mAh dan de pro.
Oftewel de grotere 48 mp camera module kost een kleine 79 mAh. :+

Heel simpel geteld :o

[ Voor 5% gewijzigd door TheKerremenke op 05-09-2022 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Een prijsstijging van 15%? Dat zou de iPhone 14 Pro in prijs verhogen van (de prijs van iPhone 12 Pro, 13 Pro) 1.159,- euro naar minimaal 1.332,- euro.

Nog eens over nadenken. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
THE_BASE schreef op maandag 5 september 2022 @ 11:28:
[...]

Een prijsstijging van 15%? Dat zou de iPhone 14 Pro in prijs verhogen van (de prijs van iPhone 12 Pro, 13 Pro) 1.159,- euro naar minimaal 1.332,- euro.

Dat gerucht is verkeerd geïnterpreteerd. Het gaat om een maximale prijsstijging. Dus het is niet gezegd dat het ook echt 15% duurder wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:03

PBP

Afbeelding die ze gebruiken in dat gerucht komt in ieder geval niet overeen met het pil design van de Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PrimusIP
TheKerremenke schreef op maandag 5 september 2022 @ 11:27:
[...]

Oftewel de grotere 48 mp camera module kost een kleine 79 mAh. :+

Heel simpel geteld :o
Of de A16 kost meer. Maar hij kan ook juist zuiniger zijn dan de A15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
PrimusIP schreef op maandag 5 september 2022 @ 11:46:
[...]

Of de A16 kost meer. Maar hij kan ook juist zuiniger zijn dan de A15.
Precies, we gaan het woensdag wel horen. Tot dan kun je er toch geen harde conclusies uit nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrimusIP
Compleet speculatie, maar het zou wel een verklaring zijn waarom de gewone iPhone 14 geen A16 heeft. Dat namelijk de nieuwe camera enorm veel stroom slurpt en om dat te compenseren je een zuinigere chip nodig hebt. Terwijl dat voor de gewone 14 niet noodzakelijk is en voor Apple de investering daarom niet waard is.
‘Als’ dat waar is, ben ik wel benieuwd wat de specs van de A16 tov de A15 zijn. Gaat hij bijvoorbeeld sneller worden of is hij gewoon vooral wat zuiniger?
Maar nogmaals, luchtfietserij natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

THE_BASE schreef op maandag 5 september 2022 @ 11:28:
[...]

Er gaan ook geruchten dat de Pro start met 256 GB opslag. In dat geval komt het op hetzelfde neer. Want met 128 GB red ik het niet. Een upgrade van 128 GB naar 256 GB is bij de iPhone 13 Pro €120.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:25
PrimusIP schreef op maandag 5 september 2022 @ 12:44:
Compleet speculatie, maar het zou wel een verklaring zijn waarom de gewone iPhone 14 geen A16 heeft. Dat namelijk de nieuwe camera enorm veel stroom slurpt en om dat te compenseren je een zuinigere chip nodig hebt. Terwijl dat voor de gewone 14 niet noodzakelijk is en voor Apple de investering daarom niet waard is.
‘Als’ dat waar is, ben ik wel benieuwd wat de specs van de A16 tov de A15 zijn. Gaat hij bijvoorbeeld sneller worden of is hij gewoon vooral wat zuiniger?
Maar nogmaals, luchtfietserij natuurlijk.
Wat een bijzondere argumentatie. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:50

Aiii

何これ

Mog schreef op maandag 5 september 2022 @ 12:52:
[...]

Er gaan ook geruchten dat de Pro start met 256 GB opslag. In dat geval komt het op hetzelfde neer. Want met 128 GB red ik het niet. Een upgrade van 128 GB naar 256 GB is bij de iPhone 13 Pro €120.
Alleen als je behoefte had aan 256GB, anders is het nog steeds gewoon een hoop meer geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
Afhankelijk van je persoonlijk gebruik inderdaad. Ik heb bijvoorbeeld in mijn huidige iPhone 64gb. Tot nu toe is dat genoeg. Ik vind 128gb straks meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:17

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Zoveel mensen, zoveel wensen. Mijn iPhone 11 Pro 512 GB is inmiddels vol, dus ik zit te kijken naar de 14 Pro 1TB ;) (of misschien zelfs de Max, afhankelijk van accuduur en het gewicht)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Aiii schreef op maandag 5 september 2022 @ 13:23:
[...]

Alleen als je behoefte had aan 256GB, anders is het nog steeds gewoon een hoop meer geld.
Ik zou prima met 64GB kunnen werken, ook al heb ik nu 128GB. Maar goed, het zit er nu eenmaal ingebakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Weer excited voor woensdagavond! M'n huidige 13 Pro is al op voorhand verkocht. Die gaat naar zijn nieuwe baasje zodra ik mijn 14 Pro heb. Volgende week vrijdag dus hopelijk. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Volgens @ld_vova op Twitter wordt de Watch Pro 49mm. Op basis van de laatste lekken ziet ‘ie er dan zo uit volgens Majin Bu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NVkB2lliyfhzt8HJZ07vnJU7jmU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0aLePMxMd25d8Uold6VpzdhE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Dennisweb schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:04:
Volgens @ld_vova op Twitter wordt de Watch Pro 49mm. Op basis van de laatste lekken ziet ‘ie er dan zo uit volgens Majin Bu.

[Afbeelding]
Iets teveel van het goede voor mijn polsen ghehe. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Davidas schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:18:
[...]

Iets teveel van het goede voor mijn polsen ghehe. ;)
Inderdaad. En de laatste render geeft mij de indruk dat niet veel mensen dit ‘mooi’ vinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S7Jd1QnBNUl8AtFQ5Ql_kk5EENY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z0rJiiY01RlhHKcJj5xZYOaR.jpg?f=fotoalbum_large
Bron: @GregoryMcFadden

https://twitter.com/Grego...tatus/1566790567950000133

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ondanks dat ik eigenlijk wel toe ben aan een nieuwe Apple Watch, ter vervanging van m'n huidige Series 4 .. weet ik nog niet of ik op dit moment voor een nieuwe ga. De verschillen zijn de afgelopen jaren dermate klein geweest met telkens hetzelfde design. En als de Pro, zoals de geruchten doen vermoeden, een rugged versie wordt die gericht is op extreme sports.. dan hoef ik die ook niet te hebben.

Ik ga dan wel voor de nieuwe AirPods Pro 2nd Gen ter vervanging van m'n huidige AirPods Pro .. mochten die ook woensdag aangekondigd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:32:
Ondanks dat ik eigenlijk wel toe ben aan een nieuwe Apple Watch, ter vervanging van m'n huidige Series 4 .. weet ik nog niet of ik op dit moment voor een nieuwe ga. De verschillen zijn de afgelopen jaren dermate klein geweest met telkens hetzelfde design. En als de Pro, zoals de geruchten doen vermoeden, een rugged versie wordt die gericht is op extreme sports.. dan hoef ik die ook niet te hebben.

Ik ga dan wel voor de nieuwe AirPods Pro 2nd Gen ter vervanging van m'n huidige AirPods Pro .. mochten die ook woensdag aangekondigd worden.
Ik wissel elke 3 generaties: Apple Watch Sport (1st Gen), Apple Watch Series 3, Apple Watch Series 6. De volgende is Apple Watch Series 9, dan pak je gelijk een design veranderingen.

iPhone 14 Pro wel erg in geïnteresseerd als er iets meer veranderd dan een camera, anders slaan we gewoon weer een jaartje over. Normaliter ieder jaar een nieuwe iPhone, maar sinds iPhone 12 Pro was ik zo tevreden en te weinig vernieuwing in iPhone 13 Pro. Nu begint het toch weer een beetje te kriebelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op maandag 5 september 2022 @ 10:18:
[...]

Sterker nog. Steviger is vrijwel nooit mooier als het aankomt op watches :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:25:
[...]

Inderdaad. En de laatste render geeft mij de indruk dat niet veel mensen dit ‘mooi’ vinden.

[Afbeelding]
Bron: @GregoryMcFadden

https://twitter.com/Grego...tatus/1566790567950000133
Gadsie dat blok erop is wel erg meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Donstil schreef op maandag 5 september 2022 @ 18:47:
[...]

Gadsie dat blok erop is wel erg meh.
En nog steeds zelfde design…Ronde hoeken etc? Ook jammer. Ik vind die platte renders wel mooi anders..Mijn Series 7 RVS vandaag verkocht. Eventjes zonder doen nu…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
pdavie2311 schreef op maandag 5 september 2022 @ 18:59:
[...]

En nog steeds zelfde design…Ronde hoeken etc? Ook jammer. Ik vind die platte renders wel mooi anders..Mijn Series 7 RVS vandaag verkocht. Eventjes zonder doen nu…
Ja moeten nog ff afwachten natuurlijk maar voelt een beetje als een rommeltje op deze manier. Ronde hoeken en dan plat scherm erop geplakt ofz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
pdavie2311 schreef op maandag 5 september 2022 @ 18:59:
[...]

Zo. Wat heb je op het oog dan? Een Series 8 RVS of een Watch Pro?

Zelf heb ik de Watch 6 41mm. Inmiddels heb ik het bandje ervan al op voorhand verkocht. Hoef hem pas in te leveren als ik een nieuwe Watch heb. In plaats daarvan kies ik voor de Watch 8 45mm. Ben er wel van overtuigd dat dat aangekondigd wordt. De Watch 6 zelf houd ik nog eventjes, totdat ik zeker weet dat ik beide producten op launch day krijg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Dennisweb schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:17:
[...]

Zo. Wat heb je op het oog dan? Een Series 8 RVS of een Watch Pro?

Zelf heb ik de Watch 6 41mm. Inmiddels heb ik het bandje ervan al op voorhand verkocht. Hoef hem pas in te leveren als ik een nieuwe Watch heb. In plaats daarvan kies ik voor de Watch 8 45mm. Ben er wel van overtuigd dat dat aangekondigd wordt. De Watch 6 zelf houd ik nog eventjes, totdat ik zeker weet dat ik beide producten op launch day krijg. ;)
Dat weet ik dus nog niet. Ik hou van grote horloges maar hoopte wel stiekem op de wat plattere uitvoering. Ik wil hem ook zakelijk dragen dus het moet geen G-Shock achtig ding aan mijn pols worden..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
THE_BASE schreef op maandag 5 september 2022 @ 18:20:
[...]

Ik wissel elke 3 generaties: Apple Watch Sport (1st Gen), Apple Watch Series 3, Apple Watch Series 6. De volgende is Apple Watch Series 9, dan pak je gelijk een design veranderingen.

iPhone 14 Pro wel erg in geïnteresseerd als er iets meer veranderd dan een camera, anders slaan we gewoon weer een jaartje over. Normaliter ieder jaar een nieuwe iPhone, maar sinds iPhone 12 Pro was ik zo tevreden en te weinig vernieuwing in iPhone 13 Pro. Nu begint het toch weer een beetje te kriebelen. :)
Hier sowieso een iPhone 14 Pro. Ieder jaar een nieuwe. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
pdavie2311 schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:21:
[...]

Dat weet ik dus nog niet. Ik hou van grote horloges maar hoopte wel stiekem op de wat plattere uitvoering. Ik wil hem ook zakelijk dragen dus het moet geen G-Shock achtig ding aan mijn pols worden..
Ik heb de 45mm gepast bij T-Mobile in de winkel en 49mm lijkt mij echt veel te groot. Ik vind het gelekte ontwerp ook niet bijzonder. Dan vind ik de ‘normale’ Watch eleganter. Maar ik ben dan ook geen sporter.

Ik zou alleen een rugged Watch nodig hebben omdat ik zoveel ongelukken heb bij het sporten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Dennisweb schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:29:
[...]

Ik heb de 45mm gepast bij T-Mobile in de winkel en 49mm lijkt mij echt veel te groot. Ik vind het gelekte ontwerp ook niet bijzonder. Dan vind ik de ‘normale’ Watch eleganter. Maar ik ben dan ook geen sporter.

Ik zou alleen een rugged Watch nodig hebben omdat ik zoveel ongelukken heb bij het sporten. :+
49mm lijkt me serieus wel fantastisch hoor. En ja, moet compenseren ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toppe schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:51:
[...]

49mm lijkt me serieus wel fantastisch hoor. En ja, moet compenseren ;)
Die maten alleen zeggen eigenlijk niet zo gek veel.

Ik heb een niet nader te noemen Zwitsers uurwerk van 44mm en die draagt op de pols “veel” groter dan mijn 45mm watch. Puur door vorm en dikte enz. Kan dus prima zijn dat 48mm watch wel meevalt, al ziet dat er met dit design niet echt zo uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op maandag 5 september 2022 @ 20:03:
[...]

Ik heb een niet nader te noemen Zwitsers uurwerk van 44mm en die draagt op de pols “veel” groter dan mijn 45mm watch. Puur door vorm en dikte enz. Kan dus prima zijn dat 48mm watch wel meevalt, al ziet dat er met dit design niet echt zo uit 8)7
Precies. Snap ook niet wat het nut is van die knoppen ‘beschermer’ maar ze zullen er wel mee komen, ontgrendelen van je Watch in slaap of met zwem modus aan is ook niet meer draaien maar lang ingedrukt houden.

Maar nee, zou mijn design keuze niet zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:02
[...]

Hier net zo met een analoog horloge idd, daar is mn AW maar klein bij.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Volodymyr:

iPhone 14 Pro begint bij 256 GB in plaats van 128GB in verband met de verbeterde camera. Instapprijs voor de 14 Pro is $1049.

Apple Watch SE gaat $279 kosten. De normale Apple Watch 8 serie in aluminium begint bij 399 dollar. De Apple Watch Pro start bij $999.

De prijzen van de Watch 8 lijken mij dan niet gestegen, of gaan met een paar tientjes omhoog vanwege de zwakke euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ppf de Euro en Dollar staan (nagenoeg) gelijk maar de prijzen in de US zijn natuurlijk zonder sales tax. Dat zou de Watch pro hier op €1200 zetten.

Dan moeten ze wel wat meer gaan doen dan Titanium (die was altijd €800 ish) en een groter scherm. Edit: en een programmeerbare knop waar ik echt totaal geen nut voor zou weten.

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 05-09-2022 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op maandag 5 september 2022 @ 23:41:
Ppf de Euro en Dollar staan (nagenoeg) gelijk maar de prijzen in de US zijn natuurlijk zonder sales tax. Dat zou de Watch pro hier op €1200 zetten.

Dan moeten ze wel wat meer gaan doen dan Titanium (die was altijd €800 ish) en een groter scherm. Edit: en een programmeerbare knop waar ik echt totaal geen nut voor zou weten.
1200? Dat denk ik niet. Maar ergens rond de 1129 - 1159 euro vast en zeker wel. Eerlijk gezegd denk ik dat een Watch Pro minder interessant is dan iedereen dacht. De hypetrain ging natuurlijk over een platte kast zoals de renders van vorig jaar lieten zien. Maar dat is niet wat we waarschijnlijk te zien gaan krijgen.

Voorspelling: Apple schopt de titanium uitvoering van de Apple Watch uit het assortiment en reserveert deze alleen nog voor de Watch Pro. En voor de rest is het toch gewoon een groot uitgevallen Watch met een uitsteeksel, extra knop en een wat ‘lompere’ kast? Het is niet my cup of tea eerlijk gezegd.

Met die extra knop zou je zelf een functionaliteit kunnen kiezen. Zoals het snel bekijken van statistieken, work-out of juist een specifieke app starten. Het schijnt een geliefde functie te zijn onder sporters die nu vaak een Garmin gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Meer dan 1000,- ga ik ook niet betalen voor een Watch. Vond een kleine 900,- met Milanese Loop al genoeg.
Dan maar zien. Of de normale RVS 8 of toch bij Garmin gaan kijken..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Paar weken voor Event familielid; kan ik dit jaar jouw iPhone overnemen voor een mooie prijsje?

* Famous : nee, dit jaar ga ik niet upgraden. Wordt weer duurder met weinig nieuws..

Paar dagen voor het event toch weer de kriebels krijgen..

Dag voor het event:
* Famous vraagt aan familielid of ze toch niet wilt overnemen

Je zou er bijna een patroon in zien elk jaar.. :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
Famous schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 08:13:
Paar weken voor Event familielid; kan ik dit jaar jouw iPhone overnemen voor een mooie prijsje?

* Famous : nee, dit jaar ga ik niet upgraden. Wordt weer duurder met weinig nieuws..

Dag voor het event:

Haha herkenbaar, al heb ik het 2 jaar met de 11 Pro volgehouden en ben ik dat ook van plan met mijn 13 Pro. Het meest leuke vind ik nog altijd een vernieuwd iPhone design, als het enkel een paar kleine verbeteringen zijn zoals de camera etc dan hoeft het voor mij niet zo. Die is al uitmuntend goed op de 13 Pro. En door mijn commerciële functie kom ik eigenlijk alleen nog maar toe aan bellen en whatsappen tegenwoordig.

Of de 14 Pro moet echt iets gaafs worden dan....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Dag voor het event:

Hier wordt er gewoon gevraagd: Wanneer komt je nieuwe iPhone binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
Ik heb een Garmin, hoofdzakelijk voor sporten. Ik was nooit een horloge drager. En hoewel een Apple Watch al meteen een pluspunt heeft omdat het Apple is, kon en kan de Apple Watch me niet overtuigen. Wat Apple Watch qua functionaliteit biedt wat Garmin niet heeft, kan ik ook met mijn iPhone. Dan wordt het voor mij toch dat ik voor iets betaal wat ik niet nodig heb. Als ik betere sensoren wil, koop ik liever een betere Garmin. Als het voor mij een horloge als sieraad is, koop ik liever een analoog horloge.
Wat ik wel gaaf vind van de Apple Watch is de hele 'health' functionaliteit. Ik kan me wel voorstellen dat dit ooit voor mij wel een belangrijk selling point kan worden. Wat dat betreft ben ik ook benieuwd naar (toekomstige) ontwikkeling op gebied van de thermometer en bloedsuiker etc.

En om alvast op het 'iedereen andere smaken en wensen' bij voorbaat te reageren: klopt helemaal! Dit is gewoon een persoonlijk verhaal. Voor een ander ligt het weer anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toppe schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 08:23:
[...]

Hier wordt er gewoon gevraagd: Wanneer komt je nieuwe iPhone binnen?
Haha hier ook, althans 2 want we upgraden elk jaar alle twee :P

Met de andere Apple producten is mijn betere helft niet zo fanatiek maar voor de iPhone staat ze wel vooraan altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online

Dag voor het event:

En in een ver verleden hielp ik jouw familieleden nog wel eens aan een iPhone :P

Ouwe vervlogen tijden…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 08:40:
[...]

Haha hier ook, althans 2 want we upgraden elk jaar alle twee :P

Met de andere Apple producten is mijn betere helft niet zo fanatiek maar voor de iPhone staat ze wel vooraan altijd.
Aantal jaar geleden verving ik echt elk jaar de volledige line up: MacBook, iPad, iPhone inclusief alle bijbehorende accessoires. Ben er nu wel mee gestopt. MacBook gebruik ik enkel voor wat internet dus in dat opzicht heb ik niet veel nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
pdavie2311 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 07:48:
Meer dan 1000,- ga ik ook niet betalen voor een Watch. Vond een kleine 900,- met Milanese Loop al genoeg.
Dan maar zien. Of de normale RVS 8 of toch bij Garmin gaan kijken..
Ja dat heb ik dan op voorhand ook, maar 900 of 1200 maakt nou ook weer niet de wereld uit. Dus eigenlijk hou ik mijzelf op voorhand alleen maar voor de gek en koop ik hem waarschijnlijk toch wel 8)7

Garmin is hier geen optie, watch vind ik al op het randje “stappen teller”, een Garmin ga ik echt niet dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Scrtz schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 08:18:
[...]

Haha herkenbaar, al heb ik het 2 jaar met de 11 Pro volgehouden en ben ik dat ook van plan met mijn 13 Pro. Het meest leuke vind ik nog altijd een vernieuwd iPhone design, als het enkel een paar kleine verbeteringen zijn zoals de camera etc dan hoeft het voor mij niet zo. Die is al uitmuntend goed op de 13 Pro. En door mijn commerciële functie kom ik eigenlijk alleen nog maar toe aan bellen en whatsappen tegenwoordig.

Of de 14 Pro moet echt iets gaafs worden dan....
Ja ik zeg het vanaf de XS dacht ik.
Vooral bij de 13 Pro twijfelde ik omdat er geen nieuwe kleur was maar ik had goud nog niet eerder gehad dus die maar gekocht. 8)7

Met een commerciële functie zit je toch juist veel met de telefoon in de handen, mooie reden dus :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toppe schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 08:41:
[...]

Aantal jaar geleden verving ik echt elk jaar de volledige line up: MacBook, iPad, iPhone inclusief alle bijbehorende accessoires. Ben er nu wel mee gestopt. MacBook gebruik ik enkel voor wat internet dus in dat opzicht heb ik niet veel nodig.
Nou mijn main devices (iPhone en iPad Pro) upgrade ik elke generatie. Omdat ik daar in mijn omgeving altijd wel iemand voor heb.

De rest alleen als er echt iets noemenswaardigs is. Zoals deze generatie MBP met M1 en MicroLed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

_Bailey_ schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 08:41:
[...]

En in een ver verleden hielp ik jouw familieleden nog wel eens aan een iPhone :P

Ouwe vervlogen tijden…
Twee zelfs volgens mij.
Kunnen er ook drie zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:17

Chrisjuh_15

Facta non verba

Wachten of niet wachten.. Een beetje een duivels dilemma. Mag vanaf vandaag verlengen. Wel of niet wachten op de 14 Pro (Max), of gewoon lekker de 13 Pro (Max) nemen voor de prima deal die T-Mobile me nu aanbiedt...

Keuzes keuzes :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrimusIP
Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:11:
Wachten of niet wachten.. Een beetje een duivels dilemma. Mag vanaf vandaag verlengen. Wel of niet wachten op de 14 Pro (Max), of gewoon lekker de 13 Pro (Max) nemen voor de prima deal die T-Mobile me nu aanbiedt...

Je mag van ze vast wel een paar dagen wachten toch? Kun je eerst de keynote bekijken morgen en dan je afweging maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:17

Chrisjuh_15

Facta non verba

PrimusIP schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:17:
[...]

Je mag van ze vast wel een paar dagen wachten toch? Kun je eerst de keynote bekijken morgen en dan je afweging maken.
Dat is, maar wachten is nu niet echt mijn beste eigenschap :O Oh well, misschien maar gewoon even wachten inderdaad en dan achteraf geen spijt krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke

Kan hier al meer als twee jaar verlengen, maar koop gewoon zelf mijn iPhones. Scheelt ook ergernis ivm beloftes kwa leveren vanuit de provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb

Was van de week bij de T-Mobile winkel. Er werd me verteld dat je sowieso beter kan wachten tot de nieuwe iPhone of Watch. Houd er wel rekening mee dat - hoe zeer ik de mobiel tak van T-Mobile ook goed vind - de levertijden qua nieuwe iPhones altijd pet zijn bij de meeste providers.

Zelf een iPhone kopen met sim only is in de regel altijd goedkoper. Dat doe ik al jaren zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
Dennisweb schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:57:
Zelf een iPhone kopen met sim only is in de regel altijd goedkoper. Dat doe ik al jaren zo.
Doe ik ook altijd. De simkaart in mijn telefoon is zo oud dat ik hem op den duur heb moeten bijknippen met een schaar. Ik vind het wel fijn, die flexibiliteit en lage maandlasten met sim only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

[...]

Als je de hoesjes ziet wordt de Pro wel echt een flink stuk groter:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rSxe3H9Np1UMsWvD4kEf3YoJKc4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7tEcTZd5ZL4IQU1EFa2GXinz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
TheKerremenke schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:54:
[...]

Kan hier al meer als twee jaar verlengen, maar koop gewoon zelf mijn iPhones. Scheelt ook ergernis ivm beloftes kwa leveren vanuit de provider.
Nou ik verleng tegenwoordig met 1 jaar en betaal dan maximaal bij, komt meestal wel aardig overeen met het bedrag wat de iPhone nog waard is en je hebt toch die 150,- korting vanuit providers. Afgelopen jaren gewoon netjes op release geleverd (maar dan bestelde ik wel 09:01 gelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mog schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:19:
[...]

Als je de hoesjes ziet wordt de Pro wel echt een flink stuk groter:
[Afbeelding]
Ah ja das wel tof, dat zou mijn voornaamste reden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:45
TheKerremenke schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:54:
[...]

Ja, had ik ook... ik mocht al 2 jaar verlengen bij t-mobile, maar steeds geen gebruik van gemaakt. Totdat ik 2 weken terug sim-only kon verlengen via mobiel.nl en dan gratis een HomePod cadeau kreeg (https://www.mobiel.nl/nie...-de-slimme-keuze-weken).. dat was nog wel een toffe aanbieding! Dus maar verlengd.

Dit jaar geen nieuwe iPhone voor mij (en het is echt erg... ik zit nog op de X!! maar moet even op m'n centen letten. Tot aan de X elk jaar een nieuwe telefoon gehaald, maar ja... life). Ik ga wel voor een Apple watch, denk ik. Nog nooit gehad, maar o.a. het betalen met m'n horloge, nog minder m'n telefoon gebruiken en de health functies spreken mij wel aan!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

ChrisM schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:31:
[...]
Dit jaar geen nieuwe iPhone voor mij (en het is echt erg... ik zit nog op de X!! maar moet even op m'n centen letten. Tot aan de X elk jaar een nieuwe telefoon gehaald, maar ja... life). Ik ga wel voor een Apple watch, denk ik. Nog nooit gehad, maar o.a. het betalen met m'n horloge, nog minder m'n telefoon gebruiken en de health functies spreken mij wel aan!)
Dit trekt mij ook. Ik twijfel of ik voor een Cellular moet gaan. Dan kan ik mijn iPhone helemaal thuislaten. Dan ben ik eventueel te bereiken via telefoon/sms, heb ik maps, muziek streamen. Maar geen infinity pools als Facebook, Twitter, Instagram, Tweakers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Ik zit ook nog op de iPhone X (64GB) en Watch Series 2 (lol). Ik kijk ieder jaar naar het event, maar tot op heden geen reden gehad om te upgraden. Dit jaar ga ik vermoedelijk wel over naar de 14 Pro en Series 8, dus ik ben erg benieuwd waar ze mee gaan komen.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:10
Hier twijfel tussen de 14 pro en 14 pro max, komende van een iphone 13 pro. Lijkt mij wel fijn om een wat betere batterij te hebben. Maarja.. Wel flink formaat enzo.

Eerst maar eens morgen afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
ChrisM schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:31:
Nog nooit gehad, maar o.a. het betalen met m'n horloge, nog minder m'n telefoon gebruiken en de health functies spreken mij wel aan!)
Voor mij juist andersom. Ik vind het een uitdaging zoveel mogelijk met mijn telefoon te doen. Mits het wel prettig is natuurlijk. Denk niet dat ik snel mijn MacBook aan de kant ga leggen om op mijn iPhone in Pages documenten te gaan schrijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrimusIP
Spud82 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:43:
Hier twijfel tussen de 14 pro en 14 pro max, komende van een iphone 13 pro. Lijkt mij wel fijn om een wat betere batterij te hebben. Maarja.. Wel flink formaat enzo.

Eerst maar eens morgen afwachten!
Wat misschien helpt is een 13 pro Max uit proberen (qua formaat zal die niet verschillen van zijn opvolger). In de winkel bijvoorbeeld, of als je iemand kent met die telefoon. Kun je kijken of het formaat prettig is, of juist je in de weg zit.
Pagina: 1 ... 3 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor reacties op nieuwe en/of bestaande Apple producten en de keynote. Bodyshaming hoort hier dus niet thuis. Houd het gezellig en respectvol.