[Event] Far Out - 7 september 2022 19:00

Pagina: 1 2 ... 22 Laatste
Acties:
  • 41.379 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:50

Voorwoord

Apple heeft zojuist de aankondigingen voor een evenement verstuurd op 7 september 2022 om 19:00 (Nederlandse tijd). Het evenement heet 'Far Out' wordt digitaal georganiseerd, maar een klein publiek is uitgenodigd om het evenement te bekijken op Apple Park in Cupertino. Het evenement is van tevoren opgenomen. De Keynote is zoals altijd te zien op de website van Apple, het YouTube kanaal en de Apple TV app.

Heb je opmerkingen, vragen, suggesties of feedback? Stuur mij dan een privé berichtje via @Dennisweb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6TG8ZdD2T80UEaEIgV3nZPUMNqY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MvKU2u3m8qGJsO6zuTdAqdbx.jpg?f=fotoalbum_large

Verwachtingen

iPhone 14 , iPhone 14 Max, iPhone 14 Pro, iPhone 14 Pro Max
De iPhone 14 krijgt volgens de geruchten:

• Een verbetering aan het camerasysteem
• Dezelfde A15-chip
• Ongeveer dezelfde prijs als de iPhone 13
• Een groter broertje die de iPhone 14 Max gaat heten.

De grootse vernieuwingen vinden we in de Pro serie, met naar verwachting:

• Verdwijnen van de notch, in plaats daarvan een pilvormig en rond gaatje voor de sensoren
• Always on Display
• Verbeterde camera’s; een betere frontcamera en een groothoeklens aan de achterkant met 48 megapixels
• Hetzelfde model in een groter jasje; de iPhone 14 Pro Max
• iPhone 14 Pro Max: hogere batterijduur
• Prijzen die tot wel 15 procent hoger kunnen liggen.
Apple Watch Series 8
Apple komt waarschijnlijk ook met de opvolger van de Apple Watch Series 7. Deze krijgt volgens geruchten de volgende eigenschappen:

• Hetzelfde design als de Apple Watch Series 7
• Lichaamsthermometer om je te waarschuwen als je koorts hebt
• Nieuwe kleuren
• Nieuwe verbeterde chip
Apple Watch SE 2022
De Apple Watch SE krijgt een opvolger voor 2022. Daarbij worden de volgende eigenschappen verwacht:

• Nieuwste chip
• ECG-functie
• Dezelfde schermformaten
iApple Watch Pro
Nieuw dit jaar wordt de Apple Watch Pro. Deze wordt nog dit evenement verwacht. Dit model is vooral bedoeld voor buitensporters en mensen die een stevigere Apple Watch willen. De Watch kent een aantal vernieuwingen:

• Stevigere behuizing van titanium
• Groter scherm tot 50 mm
• Rechthoekiger scherm
• Geen platte randen
• Nieuwe chip
Software
Zoals altijd in september gaat Apple ook bekendmaken wanneer iedereen de nieuwe software: iOS 16, iPadOS 16, watchOS 9, tvOS 16 en macOS Ventura kan gaan gebruiken. Inmiddels is duidelijk dat macOS Ventura waarschijnlijk later komt en dat deze datum mogelijk nog niet genoemd wordt. Ook zou iPadOS 16 uitgesteld zijn en samen met Ventura worden uitgebracht. Mogelijk zal Apple het hier hebben over ‘binnenkort’, zonder een duidelijke datum te noemen.
Andere producten
Ten slotte werkt Apple volgens geruchten ook nog aan andere producten, zoals de Apple TV. Er zijn wel al verwijzingen naar een nieuwe Apple TV gevonden. Volgens Ming-Chi Kuo komt de Apple TV nog dit jaar. Maar het is niet zeker of dat in het september-event zal worden aangekondigd.

De iPad Pro 2022 zit ook in de pijplijn. De laatste iPad Pro is van anderhalf jaar geleden. Waarschijnlijk krijgt de iPad Pro een M2-chip en ondersteuning voor draadloos opladen. De geruchten zeggen dat Apple dit product niet dit event, maar in oktober gaat aankondigen.

Andere producten zoals een instap iPad 2022 komen er ook aan, maar mogelijk in oktober. Nieuwe Macs komen mogelijk in november en het is ook duidelijk dat Apple werkt aan een mixed reality-headset, maar deze wordt pas voor januari 2023 verwacht.
Poll
Poll: Ga jij upgraden naar de iPhone 14?
Nee, ik houd het bij de iPhone 13
Ja, iPhone 14
Ja, iPhone 14 Max
Ja, iPhone 14 Pro
Ja, iPhone 14 Pro Max
Nee, ik stap over naar Android
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404735&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisweb op 24-08-2022 18:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:47
Dit jaar is het weer mijn beurt voor een nieuwe iPhone. Hopen dat we er dit jaar koffie mee kunnen zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 09:05
Grote kans dat ik voor een nieuwe iPhone ga. Ik denk dat het uiteindelijk dan toch de 14 gaat worden.
Voor mij zou de pro leuk zijn om de zoomlens (en betere camera's), maar dat is het wel een beetje. Dan ga ik alleen daarvoor denk ik de prijs te vors vinden. Always on klinkt een leuke gimmick, maar niet voor een flinke meerwaarde. Betere scherm is wel aantrekkelijk. En dat pijlvormig gat vind ik juist een minpunt.
De + modellen vind ik te groot. Het meenemen vind ik dan iets te onhandig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Uitnodiging = zwart

Matte Black iPhone confirmed! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
_Bailey_ schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 18:20:
Uitnodiging = zwart

Zou mooi zijn. Ik had een matzwarte iPhone 7 en die vond ik toch wel erg mooi.

Wat mij betreft komt er sowieso een iPhone 14 Pro Max. En ik ben ook aan het overwegen om mijn RVS Apple Watch 6 te gaan vervangen. Misschien met een Apple Watch Pro, ligt een beetje aan de prijs en of 'ie op mijn Link Bracelet past. Ja, het wordt een dure september, want ik ga ook nog eens op vakantie aan het einde van de maand. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
_Bailey_ schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 18:20:
Uitnodiging = zwart

Midnight Blue van de M2 Air

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Geen iPhone 14 Mini :'(

Wel in de markt voor een Apple Watch SE, dus ben benieuwd of die prijs ook gaat stijgen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 12:39
Was van plan mijn iPhone 11 Pro te vervangen dit jaar, maar denk dat de USB-C iPhone 15 met 3nm chip best het wachten waard is. Ben ook een beetje bang voor de onvermijdelijke prijsverhoging dit jaar..

De nieuwe camera gaat wel heel tof worden denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:08
Doei iPhone 12 Pro. Hallo iPhone 14 pro!!

Hoop dat de designs die gelekt zijn kloppen. Jammer dat t nog geen usbC is, maar heb nu zoveel Lightning liggen…kan nog wel jaren vooruit ;).

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
Ik kom van een XR en vind dat dat al het randje is of mijn telefoon eigenlijk niet te nieuw is voor vervanging.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Waarom staat er bij de poll niet "Nee, ik houd het bij een ouder type iPhone"?

Mijn 7 en 8 doen het nog prima, alleen de accu wordt wat minder. Verder geen klagen over die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:20

Coach4All

I'm a Coach 4 All

sypie schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 19:10:

Mijn 7 en 8 doen het nog prima, alleen de accu wordt wat minder. Verder geen klagen over die dingen.
Idem met mijn 11-256GB

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaws77
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 06:49
Hier hoogstwaarschijnlijk een 14 Pro, nog even de prijzen afwachten maar mijn 11 is wel aan vervanging toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb

Dat komt doordat ik de opties van het event van vorig jaar heb overgenomen. Volgens mij kan ik het nu niet meer aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

JME

zeg maar Jamie

Stiekem hoop ik al op de nieuwe iPad 2022. Ben in de markt voor een instap iPad en het voelt heel gek om op de rand van de 2022 release nog snel een 2021 model te scoren. Maar heel veel langer moet het niet duren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of ze ooit weer gaan overstappen naar een live-event. Dat had wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:15
Ik ga voor 2 iPhones 14 pro. We komen van een iPhone 12 en iPhone XR en hebben zin om eens echt eens smak geldt uit te geven :p USB c had ik wel fijn gevonden, maar heb ik voor volgend jaar mooi weer een reden :p

Apple Watch niet direct of er moeten hele toffe functies op zitten (heb nu de S7 4G).

iPad ook niet. Heb nu nog een pro 2018. Deze wellicht met de tijd inwisselen voor een pro 2021.

Ik ben nog wel benieuwd naar nieuwe AirPods Pro. Heb ik wat leuks om met mijn verjaardag te vragen 😁

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

JME schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 20:17:
Stiekem hoop ik al op de nieuwe iPad 2022. Ben in de markt voor een instap iPad en het voelt heel gek om op de rand van de 2022 release nog snel een 2021 model te scoren. Maar heel veel langer moet het niet duren O-)
In oktober komen de iPads.

Ik ga zelf mijn iPhone 11 Pro Max vervangen voor een 14 Pro. Ben eigenlijk nog best wel heel tevreden over de 11p maar ben wel toe aan iets nieuws :9

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:47

We willen jullie niet in dit topic hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:13
sheepdog schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 18:52:
Was van plan mijn iPhone 11 Pro te vervangen dit jaar, maar denk dat de USB-C iPhone 15 met 3nm chip best het wachten waard is. Ben ook een beetje bang voor de onvermijdelijke prijsverhoging dit jaar..

De nieuwe camera gaat wel heel tof worden denk ik!
11 Pro voldoet hier ook nog meer dan prima. Als ik ga upgraden wil ik USB-C dus mijn upgrade zal ergens in of na 2023 zijn als ik de geruchten mag geloven. Ouders gebruiken zelfs nog de oude 6S Plussen van mijn zus en ik. Niet kapot te krijgen die dingen.

Ben wel benieuwd naar wat ze van plan zijn met de nieuwe Apple Watch dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerodynamiX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 21:19
PBP schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:00:
[...]

In oktober komen de iPads.

Ik ga zelf mijn iPhone 11 Pro Max vervangen voor een 14 Pro. Ben eigenlijk nog best wel heel tevreden over de 11p maar ben wel toe aan iets nieuws :9
Idem, in principe voldoet m’n 11 Pro Max prima (al wordt de accu zichtbaar minder), maar ik ben het afgeronde design inmiddels een beetje zat en verlang ik naar de iPhone 4 glory days. Hopend op een zwarte variant! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:31
Ik hou mijn 13 Pro wel (voldoet prima), maar ik ben wel benieuwd of die cut out straks echt wat toevoegt, of dat het puur voor de looks is van "kijk ik heb meer scherm nu".

daarnaast de prijsverhoging die ook een reden is dat ik niet upgrade, even negerend dat wij in euro natuurlijk nog slechter voorstaan gezien de huidige wisselkoers

Want als de sensoren verborgen waren (of de camera) dan was er overduidelijk meer ruimte bovenin, ben benieuwd.

Qua AOD, ik gebruik het niet (ook niet toen ik Android had) maar ben van mening dat 13 Pro dit in een update zou moeten kunnen krijgen, tenzij Apple een aankoop argument van de 14 Pro niet kwijt wil raken.

Voor de rest, betere camera klinkt goed, betere accuduur zou onverwacht zijn (tenzij de nieuwe chip/scherm nog zuiniger is, ik moet zeggen dat de 13 Pro, maar vooral de 13 Pro Max echt goede accu duur heeft)

Ben benieuwd wat de Pro modellen verder eventueel krijgen, ook qua exclusieve OS functionaliteit (AOD terzijde)

Qua normale 14 modellen, Max is leuk voor wie een grotere telefoon wil, maar ik denk dat de stap naar 6Gb RAM ook een belangrijke is.

Ben zelf meer benieuwd naar de nieuwe Apple Watch modellen, alle 3 eigenlijk (ik heb recent een SE gekocht, maar merk dat ik AOD en toetsenbord daarop wel mis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-08 18:57
Ik hoop dus eigenlijk op AirPods Pro 2, of zullen die ook pas in October komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Uiteraard dit jaar ook weer upgraden (13 pro voldoet prima), wel voor 2e jaar op rij de kleine pro, dat is mij ondanks de wat matige batterij toch wel goed bevallen. Helaas komt het toestel naar geruchten op dat 1 van mijn vakantie uit dus ik zal wat extra weken moeten wachten met in ontvangst nemen :(

Verder misschien een watch pro ondanks dat ik niet zoveel doe met de S7 maar dan moeten de geruchten over “extreme” sport niet te veel van kloppen, ik heb geen behoefte aan een Gshock op de pols o.i.d. nieuw design en vooral groter scherm spreken echter wel aan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mizgala28 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:27:
Qua AOD, ik gebruik het niet (ook niet toen ik Android had) maar ben van mening dat 13 Pro dit in een update zou moeten kunnen krijgen, tenzij Apple een aankoop argument van de 14 Pro niet kwijt wil raken.
13 pro (max) scherm heeft hardwarematig geen ondersteuning voor 1Hz, daarop AOD kan je daarom wel schrappen, dat gaan ze nooit doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 18:22:
[...]

Zou mooi zijn. Ik had een matzwarte iPhone 7 en die vond ik toch wel erg mooi.

Wat mij betreft komt er sowieso een iPhone 14 Pro Max. En ik ben ook aan het overwegen om mijn RVS Apple Watch 6 te gaan vervangen. Misschien met een Apple Watch Pro, ligt een beetje aan de prijs en of 'ie op mijn Link Bracelet past. Ja, het wordt een dure september, want ik ga ook nog eens op vakantie aan het einde van de maand. :D
Haha nou einde van de maand is toch precies lekkere timing! Ik ben weg van 15 sept tot 17 oktober 8)7
Maar goed als ik 17 oktober dan de iPhone 14 pro van de mat haal hoef ik nog maar 11 maanden tot de volgende, dat scheelt weer :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 23:12:
[...]

Haha nou einde van de maand is toch precies lekkere timing! Ik ben weg van 15 sept tot 17 oktober 8)7
Maar goed als ik 17 oktober dan de iPhone 14 pro van de mat haal hoef ik nog maar 11 maanden tot de volgende, dat scheelt weer :P
Heel eerlijk: ik heb serieus met het Apple Event rekening gehouden tijdens het plannen van de vakantie. Dit jaar ga ik voor het eerst naar Spanje (ik ben meer van Oost-Europa, maar daar wil ik nu niet zijn) en dan lijkt het me wel super tof om meteen wat mooie plaatjes te schieten met de fors verbeterde 14 Pro Max.

Ach ja, je bent diehard of je bent het niet. :+ Er zijn genoeg gadgetfreaks die zeggen: “relax, het is een tool. Het zijn geen sport teams”, maar sinds de iPhone 3GS al bezig met Apple. Ik ben er lettelijk mee opgegroeid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 23:55:
[...]

Heel eerlijk: ik heb serieus met het Apple Event rekening gehouden tijdens het plannen van de vakantie. Dit jaar ga ik voor het eerst naar Spanje (ik ben meer van Oost-Europa, maar daar wil ik nu niet zijn) en dan lijkt het me wel super tof om meteen wat mooie plaatjes te schieten met de fors verbeterde 14 Pro Max.

Ach ja, je bent diehard of je bent het niet. :+ Er zijn genoeg gadgetfreaks die zeggen: “relax, het is een tool. Het zijn geen sport teams”, maar sinds de iPhone 3GS al bezig met Apple. Ik ben er lettelijk mee opgegroeid.
Spanje heeft Apple stores dus dat kan altijd nog.
Het land waar wij starten heeft ook Apple stores dus misschien jeukt het genoeg om daar even een poging te wagen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Donstil schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 00:24:
[...]

Spanje heeft Apple stores dus dat kan altijd nog.
Het land waar wij starten heeft ook Apple stores dus misschien jeukt het genoeg om daar even een poging te wagen :P
Jeuken gaat het zeker😋

©2004

• crazylegs
  • Laatst online: 21:02
Zelf ben ik in de markt voor een nieuwe Apple watch,, heb nu een 6 44m. Heel benieuwd naar het zogenoemde pro model of deze echt komt, en anders mocht deze er niet komen, hoop ik dat ze dit jaar in NL eindelijk de titanium modellen eens uit gaan brengen.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Mizgala28
Donstil schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 23:09:
[...]

13 pro (max) scherm heeft hardwarematig geen ondersteuning voor 1Hz, daarop AOD kan je daarom wel schrappen, dat gaan ze nooit doen.
Dat weet ik (helaas), maar het het blijft een excuus van hun kant.

Gelukkig gebruik ik het niet dus ik mis niks, maar het is wel zonde voor wie het wel graag op hun 13 Pro (Max) zou willen gebruiken.

edit: ik ben wel ernaar benieuwd hoe Apple het in iOS zal implementeren.

[ Voor 26% gewijzigd door Mizgala28 op 25-08-2022 09:18 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Tijd voor de iPhone 14 Pro. M'n iPhone 12 is nog super netjes, maar ik mis vooral de "Pro" accu. Ben erg benieuwd naar de nieuwe goodies :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Verwijderd

Als de 14 Pro duurder uitvalt dan de huidige prijzen, zouden we dan nog een daling van de 13 Pro zien? Of zou die gewoon op de huidige prijs blijven tot einde voorraad?

Ben in de markt voor een upgrade van mijn Xr, vooral voor de camera. De rest maakt mij niet zoveel uit.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2022 09:39 ]

• Donstil
  • Niet online
Mizgala28 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 08:40:
[...]

Dat weet ik (helaas), maar het het blijft een excuus van hun kant.

Gelukkig gebruik ik het niet dus ik mis niks, maar het is wel zonde voor wie het wel graag op hun 13 Pro (Max) zou willen gebruiken.

edit: ik ben wel ernaar benieuwd hoe Apple het in iOS zal implementeren.
Nah ik denk niet dat dit zomaar een "excuus" is. iPhones staan bekend om de goeie accuduur, Oled schermen die dat op 30 Hz doen verbruiken simpelweg meer stroom dan met 1 Hz zoals Apple dat wenst.

De implementatie zoals Apple dat op de Apple watch doet vind ik zelf een fijne, dat zou ik graag ook op mijn 14 pro zien.
Dus een soort fullscreen "donkere" 1Hz variant van mijn achtergrond foto met de tijd en eventueel een kleine widget.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha yup :)

• Mizgala28
Donstil schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 09:54:
De implementatie zoals Apple dat op de Apple watch doet vind ik zelf een fijne, dat zou ik graag ook op mijn 14 pro zien.
Dus een soort fullscreen "donkere" 1Hz variant van mijn achtergrond foto met de tijd en eventueel een kleine widget.
Mee eens

• hk12nl
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 09:37:
Als de 14 Pro duurder uitvalt dan de huidige prijzen, zouden we dan nog een daling van de 13 Pro zien? Of zou die gewoon op de huidige prijs blijven tot einde voorraad?

Ben in de markt voor een upgrade van mijn Xr, vooral voor de camera. De rest maakt mij niet zoveel uit.
De geschiedenis leert dat die prijs nauwelijks beweegt. Blijft ook een prima toestel natuurlijk.

©2004

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
Benieuwd wat ze gaan aankondigen (lees: welke geruchten zijn waar), een iPhone 14 (Pro) laat ik hoe dan ook aan mij voorbij gaan, afgelopen jaar de 13 Pro gekocht en die werkt nog meer dan prima.
Wel "moet" ik een nieuwe Apple Watch, nu nog een AW3 in gebruik maar aangezien daar nu de nieuwe updates niet meer voor worden uitgebracht.... :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:31
Ik ben misschien wel toe aan een nieuwe, doe nu al een jaartje langer met mijn 8 Plus dan dat ik met mijn 5s deed. Sowieso ben ik geen first-day koper, dus ik bekijk het nog wel even. Op zich draait mijn 8 plus ook nog iOS 16 (tot nu toe was de reden om een nieuwe te kopen het einde van de ondersteuning van een nieuwe iOS versie), maar zo'n 14 Pro zou wel een flinke stap vooruit kunnen zijn (zeker op camera-vlak)...

Anderzijds had ik toch gehoopt op USB-C, dat heb ik ondertussen al een tijdje op mijn iPad Pro en dat zou weer een kabeltje schelen.

Heb een Ipad Pro 2021, die gaat nog lang mee, AppleTV4K doet het ook nog uitstekend en een watch wil ik niet (blijf wel bij Garmin, die moet ik maar wekelijks opladen). Dus de rest boeit me minder.

• Donstil
  • Niet online
https://9to5mac.com/2022/08/25/leaked-purple-iphone-14-pro/

Best cool wel

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 25-08-2022 18:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik voorspel een prijsstijging die zijn weerga niet kent. Duurdere telefoons…. En duurdere productie, meer inflatie en een beroerde dollar/euro ratio. De gewone 14 wordt vast 1000+ en de pro gaat rinchting. 1400+.

Met zulke prijzen haak ik sowieso af.

• Donstil
  • Niet online
Delerium schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:57:
Ik voorspel een prijsstijging die zijn weerga niet kent. Duurdere telefoons…. En duurdere productie, meer inflatie en een beroerde dollar/euro ratio. De gewone 14 wordt vast 1000+ en de pro gaat rinchting. 1400+.

Haha “die zijn weerga niet kent” 🤣

10% moeten we wel rekening mee houden maar de pro gaat echt niet van 1100 naar 1400 stijgen.

Edit: overigens gaan er ook geruchten dat de instapper naar 256 gaat. Dat scheelt weer, want aan 128 had ik toch al niet genoeg (en kan ik niet in RAW 4K filmen)

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 25-08-2022 19:04 ]

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Delerium schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:57:

Allen base model, welke ik denk dit jaar 256Gb zijn, de volgende prijzen voor ons in NL:

iPhone 14 €999
iPhone 14 Max €1099
iPhone 14 Pro €1229
iPhone 14 Pro Max €1329

• Donstil
  • Niet online
_Bailey_ schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:04:
[...]

Allen base model, welke ik denk dit jaar 256Gb zijn, de volgende prijzen voor ons in NL:

iPhone 14 €999
iPhone 14 Max €1099
iPhone 14 Pro €1229
iPhone 14 Pro Max €1329
Ja dat lijkt mij een stuk realistischer en een hogere prijs is alleen maar goed voor de beschikbaarheid op launch.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 25-08-2022 19:06 ]

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb altijd twee jaar gedaan met m'n iPhones. Vorige keer heb ik er drie jaar mee gedaan, maar dan heb je in het laatste half jaar best wat last van degradatie van de accu. Los de accu vervangen hoeft ook weer niet, vind upgraden ook wel lekker. Twijfel dus om nu na twee jaar (heb de 12 Pro) te upgraden of nog een jaartje uit te stellen. Wacht die Keynote wel even af. Qua hardware heb ik eigenlijk geen reden, die voldoet prima, is meer gadget/hebben-gehalte in combinatie met verse accu. Ik zou dan voor de 14 Pro gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrimusIP
Als ze een 128GB maken met een lagere prijs dan jij voorspelt, dan teken ik daarvoor. Mijn huidige iPhone heeft 64GB en dat is altijd genoeg geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
[...]

iPhone 14 €999
iPhone 14 Max €1099
iPhone 14 Pro €1229
iPhone 14 Pro Max €1329
€1229,- voor een iPhone 14 pro 256Gb zou €50,- goedkoper zijn als een iPhone 12 Pro 256Gb in 2020. Die koste toen €1279,-

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• hk12nl
Donstil schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:03:
[...]

Haha “die zijn weerga niet kent” 🤣

10% moeten we wel rekening mee houden maar de pro gaat echt niet van 1100 naar 1400 stijgen.

Edit: overigens gaan er ook geruchten dat de instapper naar 256 gaat. Dat scheelt weer, want aan 128 had ik toch al niet genoeg (en kan ik niet in RAW 4K filmen)
Ik denk vooral om de RAW 4K functie welke dus kennelijk 256 nodig heeft dat de instap idd ook 256 wordt voor de pro modellen. Ik denk dat de reguliere 14 nog wel 128 heeft. Ik heb ook geen 256 nodig en redt het prima met 128 maar als de instap wel 256 is dan heb ik er ook geen problemen mee. Wel handig verdien model voor Apple want zullen een aantal mensen ook wel een grotere iCloud+ abbo nodig hebben :p

©2004

• Donstil
  • Niet online
TheKerremenke schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:18:
[...]

€1229,- voor een iPhone 14 pro 256Gb zou €50,- goedkoper zijn als een iPhone 12 Pro 256Gb in 2020. Die koste toen €1279,-
Ja alleen toen was dat upgrade tier. Nu schijnt dat de basis te worden, basis duurder en dan wel 256 GB erin (wat inkoop natuurlijk niet zoveel scheelt), klinkt plausibel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:07:
[...]

Ja alleen toen was dat upgrade tier. Nu schijnt dat de basis te worden, basis duurder en dan wel 256 GB erin (wat inkoop natuurlijk niet zoveel scheelt), klinkt plausibel.
Afhankelijk van de vernieuwingen ga ik er voor dat bedrag wel over nadenken. De 12 pro is inmiddels bijna twee jaar oud. De accu wordt er niet jonger op. En mezelf kennende wil ik eigenlijk wel wat nieuws, nu de inruil/verkoopwaarde van de 12 pro nog wat waard is.

Ben benieuwd, mijn verloofde wil de 13 (pro) via het werk kopen. Die gaat een grotere stap maken vanaf mijn oude X >:), dan ikzelf.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
TheKerremenke schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:43:
[...]

Afhankelijk van de vernieuwingen ga ik er voor dat bedrag wel over nadenken. De 12 pro is inmiddels bijna twee jaar oud. De accu wordt er niet jonger op. En mezelf kennende wil ik eigenlijk wel wat nieuws, nu de inruil/verkoopwaarde van de 12 pro nog wat waard is.
Hier hetzelfde: nog altijd plezier genoeg van iPhone 12 Pro, maar batterij wordt wel minder. Als de iPhone 14 Pro flinke stappen maakt wordt dit al het moment, anders wachten we weer een jaartje.

Apple Watch 6 kan ook nog prima een jaartje mee, die wisselen we meestal om de drie jaar.

Wel erg benieuwd naar de 10e generatie iPad, die naar het schijnt een moderner uiterlijk zoals iPad Air en iPad Pro gaat krijgen.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Ik ben aan het nadenken over een Apple Watch 8. Een robuustere pro versie lijkt me ook wel iets, maar ik zit eigenlijk niet op een 50mm scherm te wachten. Ik heb nu een 42mm Apple Watch 6 van RVS.

Misschien toch maar kiezen voor een RVS Apple Watch 8 dan. Waarom ik een nieuwe wil? Ik heb de 7 overgeslagen en het lijkt me leuk om eens een nieuwer model te hebben. Plus: de waarde is een beetje aan het dalen en ik wil ‘m niet helemaal opgebruiken tot ‘ie niets meer waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 21:04
Dennisweb schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 00:09:
Ik ben aan het nadenken over een Apple Watch 8. Een robuustere pro versie lijkt me ook wel iets, maar ik zit eigenlijk niet op een 50mm scherm te wachten. Ik heb nu een 42mm Apple Watch 6 van RVS.

Misschien toch maar kiezen voor een RVS Apple Watch 8 dan. Waarom ik een nieuwe wil? Ik heb de 7 overgeslagen en het lijkt me leuk om eens een nieuwer model te hebben. Plus: de waarde is een beetje aan het dalen en ik wil ‘m niet helemaal opgebruiken tot ‘ie niets meer waard is.
Dan zou ik voor de 45mm RVS gaan bijvoorbeeld.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
Als ik de poll zo bekijk lijkt iedereen een iPhone 14 pro te kopen en belooft de gewone 14 een dramatische teleurstelling voor Apple te gaan worden.
Maar ik kan me voorstellen dat de meerderheid van de wereld (en Apple klant is) ook niet naar een jaar alweer van dure telefoon naar dure telefoon overstapt en de behoefte heeft dit te verkondigen. En denk ook niet dat iedereen op aarde de doelgroep van dit forum is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:56
Ik kijk vooral uit naar de AW8. Mijn Series 5 is aan vervanging toe en ik wil graag een Stainless Steel versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 00:09:

Ik heb altijd al de grotere rvs gehad maar die is voor mij nog best klein, ik zou dus best een grotere willen.

Alleen dat extreme sport gerucht spreekt mij dan weer totaal niet aan. Dat is een look die mij totaal niet past.

Ik hoop daarom dat er ook een grotere rvs watch komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
PrimusIP schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 08:48:
Als ik de poll zo bekijk lijkt iedereen een iPhone 14 pro te kopen en belooft de gewone 14 een dramatische teleurstelling voor Apple te gaan worden.
Maar ik kan me voorstellen dat de meerderheid van de wereld (en Apple klant is) ook niet naar een jaar alweer van dure telefoon naar dure telefoon overstapt en de behoefte heeft dit te verkondigen. En denk ook niet dat iedereen op aarde de doelgroep van dit forum is.
Dus aan de hand van een poll op Tweakers kun jij concluderen dat de standaard iPhone 14 een dramatische teleurstelling voor Apple gaat worden?

Standaard uitvoeringen voeren de lijsten al jarenlang aan: https://9to5mac.com/2022/...ing-smartphone-iphone-13/

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PrimusIP
THE_BASE schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:17:
Dus aan de hand van een poll op Tweakers kun jij concluderen dat de standaard iPhone 14 een dramatische teleurstelling voor Apple gaat worden?
Nee, maar dat zeg ik ook niet.

Ik zeg als en lijkt. Vervolgens nuanceer ik die conclusie op basis van een poll door het resultaat te nuanceren door aan te geven dat de uitslag van die poll niet representatief is voor de iPhone markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:56
Wanneer zullen ze verkrijgbaar zijn. Ik ga 16 september op vakantie, zou leuk zijn om dan al te profiteren van de betere camera maar ik vermoed dat dat net de launch date is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
Ik ga dit jaar sowieso mijn Watch upgraden. Heb nu nog een AW4, waar ik nog steeds blij mee ben, maar “always on” en betere herkenning van bijv. fietsen is wel fijn.

Telefoon twijfel ik nog over. Zit nu op een 11 Max. Voldoet nog prima. Ik game niet, dus snellere processor en scherm zal ik waarschijnlijk niet of nauwelijks merken. Alleen betere camera zou me over de streep halen. En 5G wellicht.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Ascension schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:07:
Wanneer zullen ze verkrijgbaar zijn. Ik ga 16 september op vakantie, zou leuk zijn om dan al te profiteren van de betere camera maar ik vermoed dat dat net de launch date is :(
Ik vrees dat je gelijk hebt. 7 september event, 9 september pre-order en 16 september release day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Dennisweb schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:40:
[...]

Ik vrees dat je gelijk hebt. 7 september event, 9 september pre-order en 16 september release day.
Nog nooit een Watch (SE) besteld maar verwacht je dat daar hetzelfde voor geld? Dan zou die voor mij namelijk nog net voor de vakantie binnen zijn ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ascension
Dennisweb schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:40:
[...]

Zou er een winkel zijn op Schiphol zijn die op release day al voorraad heeft? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Ascension schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:57:
[...]

Zou er een winkel zijn op Schiphol zijn die op release day al voorraad heeft? :+
Denk dat je meer succes hebt bij een Apple Store in je vakantieland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ascension schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:07:
Toeval, ik ga ook de 16e op vakantie, luxe problemen wel dit hahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
TheKerremenke schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:21:
[...]

Denk dat je meer succes hebt bij een Apple Store in je vakantieland.
Die zijn er in het land van bestemming niet ;) En als ondernemer is het handiger om in NL te kopen ivm terugvragen van de BTW, in een EU-land kan dat wel maar dat is lastiger. Maar goed, luxeproblemen inderdaad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Ascension schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:48:
[...]

Die zijn er in het land van bestemming niet ;) En als ondernemer is het handiger om in NL te kopen ivm terugvragen van de BTW, in een EU-land kan dat wel maar dat is lastiger. Maar goed, luxeproblemen inderdaad 8)
Btw kun je ook in Q4 terug vragen als je geduld hebt. >:)

Inderdaad luxe problemen :)

[ Voor 3% gewijzigd door TheKerremenke op 26-08-2022 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
En btw hoef je niet terug te vragen hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Greatsword schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:44:
[...]

Nog nooit een Watch (SE) besteld maar verwacht je dat daar hetzelfde voor geld? Dan zou die voor mij namelijk nog net voor de vakantie binnen zijn ;)
Geen idee. Volgens mij was de Apple Watch vorig jaar een maand later beschikbaar dan de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapanui
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-10-2024
iPhone14 pro zal aantonen dat Apple nog steeds kan innoveren met toegang tot de satellieten van Globalstar !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:37

Flipm0de

geen

Ben een beetje aan het twijfelen. Heb m’n 12 verkocht en ben geïnteresseerd in een 14 pro of Max (vooral promotion en batterij). Gebruik nu tijdelijk een oude 8. Realiseer me steeds meer dat ik hier eigenlijk best genoeg aan heb. Camera en batterij mogen wel stukken beter. Maar dus ook een beetje spijt dat ik de 12 heb weggedaan.

Het blijft toch een beetje “ik wil het nieuwste”. Vind ik zelf jammer. Als ik zie dat vrienden makkelijk 4 jaar met een telefoon doen en dat helemaal prima vinden.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Al 4,5 jaar een iPhone 8 in mijn broekzak. Had voor ogen om de goedkoopste ProMotion telefoon te halen. Ben bang dat dit dan een 13 pro wordt. Hopelijk zorgt de prijsverhoging er niet voor dat ze de oude voorraad voor dezelfde prijs verkopen. In het verleden hebben ze die nog wel eens met 100/150 euro korting verkocht. We wachten het maar af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De 13 pro is al onder advies verkoop te krijgen. Als het je om dat geld te doen is dan zou ik daar persoonlijk niet om wachten en voor iets uit de Pricewatch gaan. De kans dat Apple dat toestel hinderden euro’s goedkoper maakt lijkt mij uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 22:49:
[...]

Geen idee. Volgens mij was de Apple Watch vorig jaar een maand later beschikbaar dan de iPhone.
Ja dat klopt, de watch S7 kwam drie weekjes later dan de iPhone 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
Donstil schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 12:06:
De 13 pro is al onder advies verkoop te krijgen. Als het je om dat geld te doen is dan zou ik daar persoonlijk niet om wachten en voor iets uit de Pricewatch gaan. De kans dat Apple dat toestel hinderden euro’s goedkoper maakt lijkt mij uitgesloten.
Snap ik, alleen ben ik via mijn werk gebonden aan 1 specifieke leverancier. Mag vanaf 01/10 een nieuwe telefoon (iets eerder kan altijd natuurlijk) dus wacht ik het event even af of dat nog iets met de prijs gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JME
  • Nu online

JME

zeg maar Jamie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 07:17
JME schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 20:09:
[...]

Dan kun je zo langzamerhand beter je iPhone om je pols binden 8)7
Overdrijven is ook een kunst natuurlijk :/

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Nu online

JME

zeg maar Jamie

Altijd prettig als je kunst wordt opgemerkt :Y) ;)
Sorry, het was als humor bedoeld..

[ Voor 25% gewijzigd door JME op 27-08-2022 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 07:17
:P

Nee maar er zijn zat 'normale' horloges van >46mm. Te groot is ook niet mooi om mijn polsen maar we gaan het zien, op zich wel oren naar een rugged-versie.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Keurig, hier is wat groter wel wenselijk, mits een beetje slank design. Een groot “extreme sports” design zit ik niet op te wachten.

Wel benieuwd hoe ze de bandjes gaan oplossen. Ik heb tientallen (originele) bandjes en die allemaal achter moeten laten heb ik weinig zin aan.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 27-08-2022 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 23:14:
[...]

Keurig, hier is wat groter wel wenselijk, mits een beetje slank design. Een groot “extreme sports” design zit ik niet op te wachten.

Wel benieuwd hoe ze de bandjes gaan oplossen. Ik heb tientallen (originele) bandjes en die allemaal achter moeten laten heb ik weinig zin aan.
Dit is dus de reden waarom ik nu al weet dat het een Apple Watch 8 RVS wordt en geen Watch Pro. Ik heb nu 42mm met een dure Link Bracelet. Die wil ik echt niet gaan vervangen. Dan wordt het een klokje van in totaal 1500 euro. Het moet wel leuk blijven. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

pdavie2311

Live life to the fullest..

Apple Watch mag nog wel groter. 45MM vind ik nog te klein op mijn polsen. 48, wat?, zelfs 50MM zou ik zo kopen! Altijd grote horloges gehad. En de accu wordt dan ook nog eens beter..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
Heb ook wel interesse in een iets grotere variant. Maar wanneer die rugged/pro in titanium body gaat komen en vervolgens richting de €1000 zal stijgen, dan gaat het hem toch echt niet worden helaas. Dan upgrade ik toch liever mijn 11 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 01:01:
[...]

Dit is dus de reden waarom ik nu al weet dat het een Apple Watch 8 RVS wordt en geen Watch Pro. Ik heb nu 42mm met een dure Link Bracelet. Die wil ik echt niet gaan vervangen. Dan wordt het een klokje van in totaal 1500 euro. Het moet wel leuk blijven. ;)
Ja ben daar wel het meest benieuwd naar inmiddels. Ik heb oa ook een link bracelet en ondanks dat ik die nooit draag is het wel zonde als die niet mee kan naar de nieuwe versie.

De S8 ga ik overigens niet kopen als dat alleen een refresh van de internals is, dat geloof ik allemaal wel inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 09:30:
[...]

Ja ben daar wel het meest benieuwd naar inmiddels. Ik heb oa ook een link bracelet en ondanks dat ik die nooit draag is het wel zonde als die niet mee kan naar de nieuwe versie.

De S8 ga ik overigens niet kopen als dat alleen een refresh van de internals is, dat geloof ik allemaal wel inmiddels.
Snap ik. Maar ik heb nu de Apple Watch 6, dus elke upgrade zou wel mooi zijn. Of zou je nog een jaartje overslaan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 11:05:
[...]

Snap ik. Maar ik heb nu de Apple Watch 6, dus elke upgrade zou wel mooi zijn. Of zou je nog een jaartje overslaan? ;)
Nah als de S8 dezelfde body als de S7 krijgt en alleen wat extra sensoren bevat dan zou ik persoonlijk niet upgraden vanaf een S6 inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thumblex.
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-09 12:06
Zijn er geruchten of ook Fitness + naar Nederland komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moridin89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-01-2023
Hebben jullie tips om de nieuwe iPhone 14 snel in huis te hebben? Ik wil hem kopen als cadeau voor mijn vrouw maar heb geen ervaring met de initiële rush bij lancering van nieuwe producten van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
thumblex. schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:16:
Zijn er geruchten of ook Fitness + naar Nederland komt?
Dat zou ik ook heel graag zien, maar ik verwacht van niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Moridin89 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 09:15:
Hebben jullie tips om de nieuwe iPhone 14 snel in huis te hebben? Ik wil hem kopen als cadeau voor mijn vrouw maar heb geen ervaring met de initiële rush bij lancering van nieuwe producten van Apple.
De gewenste iPhone na de aankondiging alvast opslaan in je favorieten en je creditcard gegevens alvast aan je account koppelen. Geen iDeal gebruiken, dat duurt langer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
En dan bij Apple zelf. Niet bij een telecomzaak want die beloven altijd van alles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
TheKerremenke schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 09:54:
[...]

En dan bij Apple zelf. Niet bij een telecomzaak want die beloven altijd van alles.
En de Amac en MediaMarkt zijn ook afraders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Laatst online: 21:02
Ik bestel altijd via apple.com zelf,tot nu toe er nog nooit naast gegrepen en altijd telefoon op de dag van release/verkoop ontvangen.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Rumor Claims Apple Watch ‘Pro’ Won’t Be Compatible With Older Watch Bands

Nog een reden om niet voor de Pro te gaan, echt te gek voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Rustig maar, denk aan de bloeddruk :+ ;) het is momenteel nog maar een gerucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
“Gerucht” zodat we alvast kunnen wennen.

Maar verder snap ik het aan de andere kant ook wel, een te smal bandje op je grotere case is ook geen gezicht natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skinnyice
Kan me nog wel heugen dat vooral de eerste 5 generaties er mensen richting Duitsland gingen om in de rij te staan en dan was er ook echt een rij. Maar vraag me af of dat de laatste tijd ook nog wel zo is. Qua aantallen kunnen ze het vaak ook wel wat beter inschatten heb ik zo'n idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 16:59:
[...]

“Gerucht” zodat we alvast kunnen wennen.

Maar verder snap ik het aan de andere kant ook wel, een te smal bandje op je grotere case is ook geen gezicht natuurlijk.
Half waar, volgens Mark Gurman.

https://twitter.com/markgurman/status/1564272694228566016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
though maybe they won’t fit as well or look as seamless
Ja das wat ik bedoel, geen gezicht dus :P

Pagina: 1 2 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor reacties op nieuwe en/of bestaande Apple producten en de keynote. Bodyshaming hoort hier dus niet thuis. Houd het gezellig en respectvol.