[Event] Far Out - 7 september 2022 19:00

Pagina: 1 ... 4 ... 22 Laatste
Acties:
  • 41.384 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:17
Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:11:
Wachten of niet wachten.. Een beetje een duivels dilemma. Mag vanaf vandaag verlengen. Wel of niet wachten op de 14 Pro (Max), of gewoon lekker de 13 Pro (Max) nemen voor de prima deal die T-Mobile me nu aanbiedt...

Keuzes keuzes :+
Dan koop je nu een iPhone 13, die morgen alweer een jaar oud is. Ik zou dat echt nooit doen.

Ik ga ervan uit dat iedereen die een iPhone kan betalen er niet wakker van ligt dat een nieuwe 50-100€ duurder wordt ;).

Als ik weet dat er binnen 6 maanden een nieuw model uitkomt wacht ik 100%. Dit geldt dan alleen voor elektronica ivm ondersteuning/updates.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:52
Airpods Pro 2 lijken met wel geinig, iPhone Pro ook wel.
Die Pro watch ziet er wel mooi groot uit, maar heb sinds thuiswerken de watch 5 ook maar 5x omgehad, dus dat wordt 'm niet meer.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Alekz87 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:59:
[...]

Dan koop je nu een iPhone 13, die morgen alweer een jaar oud is. Ik zou dat echt nooit doen.

Ik ga ervan uit dat iedereen die een iPhone kan betalen er niet wakker van ligt dat een nieuwe 50-100€ duurder wordt ;).

Als ik weet dat er binnen 6 maanden een nieuw model uitkomt wacht ik 100%. Dit geldt dan alleen voor elektronica ivm ondersteuning/updates.
Haha ja dat zou ik ook wel hebben, dan heb je 12 maanden gewacht om 50,- of 100,- te besparen 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
Famous schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 08:43:
[...]

Ja ik zeg het vanaf de XS dacht ik.
Vooral bij de 13 Pro twijfelde ik omdat er geen nieuwe kleur was maar ik had goud nog niet eerder gehad dus die maar gekocht. 8)7

Met een commerciële functie zit je toch juist veel met de telefoon in de handen, mooie reden dus :D
Haha ja klopt maar kom eigenlijk nergens anders meer aan toe als bellen en appen. Toen ik nog student was gebruikte ik veel meer functionaliteiten van de iPhone :P
Donstil schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 08:44:
[...]

Nou mijn main devices (iPhone en iPad Pro) upgrade ik elke generatie. Omdat ik daar in mijn omgeving altijd wel iemand voor heb.

De rest alleen als er echt iets noemenswaardigs is. Zoals deze generatie MBP met M1 en MicroLed.
Bij mij valt dat tegen tegenwoordig, mijn moeder wil ook enkel nog een nieuwe want ze wil mijn 'afgetrapte' iPhone niet. Maar moet wel zeggen dat sobby.nl echt een uitkomst is, bieden realistisch goed geld voor je iPhone/iPad als je er een beetje op tijd bij bent. Scheelt maar enkele tientjes met de marktplaats/V&A prijzen en geen gezeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Scrtz schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:02:
[...]

Haha ja klopt maar kom eigenlijk nergens anders meer aan toe als bellen en appen. Toen ik nog student was gebruikte ik veel meer functionaliteiten van de iPhone :P

[...]

Bij mij valt dat tegen tegenwoordig, mijn moeder wil ook enkel nog een nieuwe want ze wil mijn 'afgetrapte' iPhone niet. Maar moet wel zeggen dat sobby.nl echt een uitkomst is, bieden realistisch goed geld voor je iPhone/iPad als je er een beetje op tijd bij bent. Scheelt maar enkele tientjes met de marktplaats/V&A prijzen en geen gezeur.
Wow. Kende Sobby.nl nog helemaal niet eerlijk gezegd. Maar als ik daar m'n iPhone 13 Pro opgeef dan bieden zij serieus geld inderdaad. Is het bedrag dat zij vermelden ook daadwerkelijk het bedrag dat je krijgt?
Of moet je 'm opsturen en is het uiteindelijk afwachten wat ze er voor geven.

Heb 'm al verkocht, gelukkig dezelfde prijs overeengekomen als Sobby aangeeft, maar voor de toekomst wel interessant.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Scrtz schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:02:
[...]

[...]

Ja Sobby is fijn idd, ik had dit jaar op release van de 13 pro al iemand die zei "He heb je de kleine dit jaar, dan wil ik hem hebben in september 2022 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:09:
[...]

Wow. Kende Sobby.nl nog helemaal niet eerlijk gezegd. Maar als ik daar m'n iPhone 13 Pro opgeef dan bieden zij serieus geld inderdaad. Is het bedrag dat zij vermelden ook daadwerkelijk het bedrag dat je krijgt?

Heb 'm al verkocht, gelukkig dezelfde prijs overeengekomen als Sobby aangeeft, maar voor de toekomst wel interessant.
Als je de Sobby wizzard eerlijk doorvoert dan klopt die prijs altijd wel.
Heb het al een keertje of 10 gedaan met diverse dingen en nog nooit een andere prijs gehad.

Ik gebruik Sobby ook altijd om de prijs te betalen voor vrienden/bekende/familie, voor die prijs mogen ze hem hebben en voor 100,- meer met AppleCare (want anders haal ik dat eraf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:11:
[...]

Als je de Sobby wizzard eerlijk doorvoert dan klopt die prijs altijd wel.
Heb het al een keertje of 10 gedaan met diverse dingen en nog nooit een andere prijs gehad.

Ik gebruik Sobby ook altijd om de prijs te betalen voor vrienden/bekende/familie, voor die prijs mogen ze hem hebben en voor 100,- meer met AppleCare (want anders haal ik dat eraf).
Mijn iPhone 13 Pro is qua uiterlijk echt hagelnieuw. Maar hij is natuurlijk niet nieuw, want hij is van de releasedag. Dus valt dat dan onder Nieuw of onder Zo goed als nieuw? :+
Scheelt overigens ook maar € 10,-

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:52
PrimusIP schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:52:
[...]

Wat misschien helpt is een 13 pro Max uit proberen (qua formaat zal die niet verschillen van zijn opvolger). In de winkel bijvoorbeeld, of als je iemand kent met die telefoon. Kun je kijken of het formaat prettig is, of juist je in de weg zit.
Goede tip! Ik denk dat ie mij wel in de weg zit, maar dat past wel bij mijn goede voornemens om wat minder schermtijd te maken op een dag. Die 13 pro zit meestal in m'n broekzak dat zal met de Max niet makkelijk gaan.. Dus die pak ik er dan welicht iets minder vaak bij, maar juist écht op vaste momenten waarop ik even echt de tijd neem.

.... En zo heb ik weer een valide argument voor mijzelf bedacht om de beste en duurste variant te kopen, met een reden waar geen zak van terechtkomt. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Spud82 op 06-09-2022 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:18:
[...]

Mijn iPhone 13 Pro is qua uiterlijk echt hagelnieuw. Maar hij is natuurlijk niet nieuw, want hij is van de releasedag. Dus valt dat dan onder Nieuw of onder Zo goed als nieuw? :+
Hier nog een iPhone 12 Pro, zou zo uit de doos als nieuw kunnen komen zonder beschadigingen. Die is gewoon zo goed als nieuw. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Zo goed als nieuw. Nieuw is nog in een seal volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:17

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

ChrisM schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:31:
[...]
nog minder m'n telefoon gebruiken
[…]
Mijn Apple Watch heeft voor veel dingen gezorgd maar niet dat ik minder mijn iPhone gebruik :D
(Juist meer want bv Health trends en ECG moet je toch bekijken op je iPhone)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
[...]

Als je op hun website bij Uiterlijk op het uitroepteken drukt zie je de beschrijvingen en de maximale krasjes/beschadigingen om in een bepaalde groep te vallen. Houden ze zich goed aan. Volgens mij zag ik @Donstil deze website eens aanprijzen vorig jaar, sindsdien ook al vaker gebruikt. Ook bij iPads geven ze nog goed geld, is een marktplaats avontuur in ieder geval niet meer de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:17
Ik zie overigens bij rebuy wel een prijsdaling de afgelopen weken. Mijn iPhone 12 is van 550,- gedaald naar 500 vorige week en 480 nu. Logisch hoor maar ik dacht ik meld het even. Via Sobby krijg ik er iets meer voor.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
hk12nl schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:54:
Ik zie overigens bij rebuy wel een prijsdaling de afgelopen weken. Mijn iPhone 12 is van 550,- gedaald naar 500 vorige week en 480 nu. Logisch hoor maar ik dacht ik meld het even. Via Sobby krijg ik er iets meer voor.
Ik denk ook dat er een kans bestaat dat de prijs na het event enigszins kan zakken. Misschien alvast aanmelden vandaag. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Mog schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:38:
[...]

Dit trekt mij ook. Ik twijfel of ik voor een Cellular moet gaan. Dan kan ik mijn iPhone helemaal thuislaten. Dan ben ik eventueel te bereiken via telefoon/sms, heb ik maps, muziek streamen. Maar geen infinity pools als Facebook, Twitter, Instagram, Tweakers etc.
Vergeet niet dat de Apple Watch niet is gemaakt om de hele dag zonder iphone te functioneren. Dan gaat de batterij wel hard achteruit en hou je het vermoedelijk niet een hele dag vol (eigen ervaring). Daar in tegen kan je de iPhone wel veel vaker thuis laten voor een kleine boodschap of hardlopen etc.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
THE_BASE schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:55:
[...]

Ik denk ook dat er een kans bestaat dat de prijs na het event enigszins kan zakken. Misschien alvast aanmelden vandaag. :)
Ja ik denk ook dat hij verder zakt. De vraag is alleen of je voor die paar tientje je iPhone eerder in wil leveren of gewoon rustig op je gemak wacht tot je de nieuwe hebt en hem dan toestuurt. Dat zal voor iedereen verschillend zijn :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:06
hk12nl schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:57:
[...]

Vergeet niet dat de Apple Watch niet is gemaakt om de hele dag zonder iphone te functioneren. Dan gaat de batterij wel hard achteruit en hou je het vermoedelijk niet een hele dag vol (eigen ervaring). Daar in tegen kan je de iPhone wel veel vaker thuis laten voor een kleine boodschap of hardlopen etc.
Het is vooral dat ik wel bereikbaar wil zijn voor een berichtje (te ontvangen vooral), maar elke keer als ik op m’n telefoon en berichtje ontvang, ik mezelf laat verleiden om nog allerlei dingen even te checken (mail, nieuws, tweakers, etc etc). Dus dat zie ik dan als een mogelijkheid. Ik heb natuurlijk al best veel meldingen uitstaan enzo, maar misschien helpt dit nog iets meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

€811,- voor een licht gebruikte, inclusief €1,- voor het doosje :p
Op zich geen verkeerde prijs voor zon bedrijf.

Mooie indicatie voor een familielid :p

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
ChrisM schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:59:
[...]

Het is vooral dat ik wel bereikbaar wil zijn voor een berichtje (te ontvangen vooral), maar elke keer als ik op m’n telefoon en berichtje ontvang, ik mezelf laat verleiden om nog allerlei dingen even te checken (mail, nieuws, tweakers, etc etc). Dus dat zie ik dan als een mogelijkheid. Ik heb natuurlijk al best veel meldingen uitstaan enzo, maar misschien helpt dit nog iets meer. ;)
Een beetje off-topic, maar ik ben een aantal maanden geleden begonnen met het verwijderen van onnodige apps. Ik had al niet veel apps op mijn iPhone, maar nu heb ik echt alleen zeer noodzakelijke apps als Bankieren, PostNL, Google Maps en Spotify. In het begin was het best vreemd om niet LinkedIN of Instagram te kunnen openen, maar het heeft mij in elk geval geholpen meer rust te krijgen door niet onzinnig zomaar een app te openen uit verveling. Ik kan het iedereen aanraden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 11-09 09:05
Alekz87 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:59:

Ik vind het wel serieuze bedragen waar ik rekening mee hou. Maar voor een telefoon vind ik een dergelijk bedrag het niet waard als je daar een model van een jaar oud voor terug krijgt. Ik vind Apple bedragen veel te hoog voor hun oude hardware, om nog niet te spreken voor een tweede hands.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

PrimusIP schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 12:08:
[...]

Ik vind het wel serieuze bedragen waar ik rekening mee hou. Maar voor een telefoon vind ik een dergelijk bedrag het niet waard als je daar een model van een jaar oud voor terug krijgt. Ik vind Apple bedragen veel te hoog voor hun oude hardware, om nog niet te spreken voor een tweede hands.
Het zijn serieuze bedragen maar als je elk jaar upgrade betaal je ±€400,- per jaar.
Net iets meer dan een euro per dag.

Voor een hobby wat je ook (vele althans) voor werk gebruikt is dat in mijn eigen ogen peanuts.

Dat zal wel verkeerd vallen bij sommige maar elk jaar weer is er een discussie dat iPhone te duur is. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:20
PrimusIP schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 12:08:
[...]

Het verschil wordt groter als je verkopers buiten Apple ook meetelt. Als bijvoorbeeld een iPhone 14 straks richting de €1000 is en je bij je provider een 13 kunt kopen voor €700 heb je het alweer over €300 verschil.
Dan zou ik vooral kijken naar hoe lang je er mee wilt doen en of je hem inderdaad tweedehands gaat verkopen of gaat bewaren. Als je na een jaar wilt upgraden schrijf je met een nieuw toestel zo'n €400 af. Dan zou je dus ongeveer €100 bijbetalen voor het nieuwste van het nieuwste en dat vind ik niet zo gek bij een luxe object als een iPhone. Ben je van plan er 3-4-5 jaar mee te doen, dan is het verschil in verkoopwaarde weer heel klein en is die €300 euro aanschafwaarde in je zak houden weer erg leuk.

Maar ja, beetje emotie bij de aanschaf van dure dingen mag wel, hoor :P
Niet alles in het leven is een zero-sum game.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

Waarde gaat wel hard omlaag bij Sobby. Vanmorgen 70,- meer dan dat ze nu geven. Toevallig vanmorgen nog gekeken, vandaar..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

pdavie2311 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 12:43:
Waarde gaat wel hard omlaag bij Sobby. Vanmorgen 70,- meer dan dat ze nu geven. Toevallig vanmorgen nog gekeken, vandaar..
Die volgen dit topic ook en zijn bang dat ze dadelijk 36 iPhones tegelijk krijgen waar ze marktconforme prijzen voor moeten neerleggen :p

Edit:
Hier ook trouwens, van €811,- naar €731,-, 8 tientjes verschil is wel flink.

[ Voor 12% gewijzigd door Famous op 06-09-2022 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
LOL. Inderdaad. Ben dus blij dat ik 'm gewoon aan een bekende heb verkocht. ;)
Die prijs fluctueert niet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Hier staat ie nu op 450 tov een uurtje terug (500) ><

Gaat idd hard.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
hk12nl schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 13:00:
[...]

Hier staat ie nu op 450 tov een uurtje terug (500) ><

Gaat idd hard.
Ik heb maar even 2 iPhone 12 Pro's aangemeld, vanmorgen nog 624 en nu 574 euro. Ook 50 euro minder. Toch wel balen dat het ineens gedaald is, kan wellicht komen door wat meer bezoekers richting de site door vermelding hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:04
Famous schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 12:17:
[...]

Het zijn serieuze bedragen maar als je elk jaar upgrade betaal je ±€400,- per jaar.

Voor een hobby wat je ook (vele althans) voor werk gebruikt is dat in mijn eigen ogen peanuts.

Dat zal wel verkeerd vallen bij sommige maar elk jaar weer is er een discussie dat iPhone te duur is. :9
Spijker op de kop.

Men heeft elke dag zijn/haar mobiele telefoon méérdere uren per dag vast en dan klagen over eigenlijk ~1 euro per dag aan afschrijving.
Elk jaar mooi een nieuwe (Pro) iPhone voor mij. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Wat is de verwachting van de nieuwprijs van de iPhone 13 (Pro) na morgen? :)

[ Voor 7% gewijzigd door shoombak op 06-09-2022 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik heb de Samsung Galaxy Fold 2. Nog steeds een geweldige telefoon, die continue mensen verbaasd. Maar ik ben nu wel toe aan een nieuwe smartphone, nu ik deze al 2 jaar heb. Ik twijfel over een nieuwe foldable (de nog niet aangekondigde Oppo N Fold) of de iPhone 14 Pro. Ik wacht nog eerst de reviews af, voordat ik er één bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
Ik heb nog een iPhone X (kijk altijd of ik 5 jaar kan doen met een iPhone, ihkv duurzaamheid) en ik merk het afgelopen jaar dat deze écht wel trager is geworden en door verslechterde batterij minder lang meegaat.
Toch kijk ik morgen nog kritischer naar de vernieuwingen en of het de moeite waard is om nu over te stappen naar de 14 Pro. Puur omdat de prijs waarschijnlijk nog hoger zal zijn…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ozothebozo schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 13:38:
Ik heb nog een iPhone X (kijk altijd of ik 5 jaar kan doen met een iPhone, ihkv duurzaamheid) en ik merk het afgelopen jaar dat deze écht wel trager is geworden en door verslechterde batterij minder lang meegaat.
Toch kijk ik morgen nog kritischer naar de vernieuwingen en of het de moeite waard is om nu over te stappen naar de 14 Pro. Puur omdat de prijs waarschijnlijk nog hoger zal zijn…
je kan ook evt een mooie 13 Pro via V&A scoren. Na volgende week zullen er aardig wat op V&A aangeboden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 19:44
Lol ook aangemeld by scoppy ik hoop alleen dat ze twee weken wachten. Want ik heb geen reserve telefoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

shoombak schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 13:34:
Wat is de verwachting van de nieuwprijs van de iPhone 13 (Pro) na vandaag? :)
Dat is toch niet zo moeilijk?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XMzEhAF7gY4HEKjs0HFuh7cop7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CkNOCS6KC6GROx7e9yiek4S9.png?f=user_large

O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:37
jarsiv schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 13:41:
Lol ook aangemeld by scoppy ik hoop alleen dat ze twee weken wachten. Want ik heb geen reserve telefoon
Misschien kan @Donstil hier iets over zeggen. Aangezien hij ervaring met dit bedrijf heeft.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Famous schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 13:42:
[...]

Dat is toch niet zo moeilijk?

[Afbeelding]

O-)
Ik bedoel dan natuurlijk bij winkels buiten Apple om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

shoombak schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 13:50:
[...]

Ik bedoel dan natuurlijk bij winkels buiten Apple om ;)
Dat is ook niet moeilijk.. https://tweakers.net/smar...pro_p1307640/vergelijken/

Ik denk alleen dat je doelt op een 14 i.p.v. 13 :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
shoombak schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 13:34:
Wat is de verwachting van de nieuwprijs van de iPhone 13 (Pro) na vandaag? :)
Na morgen bedoel je?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
_Bailey_ schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 13:41:
[...]

je kan ook evt een mooie 13 Pro via V&A scoren. Na volgende week zullen er aardig wat op V&A aangeboden worden.
Op de één of andere manier, zou ik zelf nooit een tweedehandse smartphone kunnen kopen. Het idee alleen al dat je niet weet wat ermee is gebeurd. Mensen die hun telefoon in de wc hebben laten vallen of onder de douche naar... kijken, of hun telefoon na het bezoeken van de wc, en het niet wassen van de handen, direct gaan gebruiken. Nope, haal eigenlijk alles wat met hardware te maken heeft nieuw. Maar een soundbar bijvoorbeeld, zou wel prima tweedehands kunnen (ook al doe ik dat niet). :D

[ Voor 10% gewijzigd door BramViking op 06-09-2022 14:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

BramViking schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 14:00:
[...]

Op de één of andere manier, zou ik zelf nooit een tweedehandse smartphone kunnen kopen. Het idee alleen al dat je niet weet wat ermee is gebeurd. Mensen die hun telefoon in de wc hebben laten vallen of onder de douche naar... kijken, of hun telefoon na het bezoeken van de wc, en het niet wassen van de handen, direct gaan gebruiken. Nope, haal eigenlijk alles wat met hardware te maken heeft nieuw. Maar een soundbar bijvoorbeeld, zou wel prima tweedehands kunnen (ook al doe ik dat niet). :D
En toch is die markt erg groot.
Ik heb nooit langer dan 2 dagen gedaan over de verkoop van een iPhone.

Nu die naar familieleden gaat is het nog sneller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
}:O klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
13 Pro is gewoon tot aan de release van de 14 Pro € 1.159,-
Bij Apple in ieder geval.

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 06-09-2022 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
jarsiv schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 13:41:
Nee dat doen ze niet volgens mij, je label en "verkoop order" hebben een maximum.
Dus nu nog even een hogere prijs scoren is er niet bij, ze zijn bij Sobby ook niet van gisteren natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
Rivanov schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 14:19:
[...]

13 Pro is gewoon tot aan de release van de 14 Pro € 1.159,-
Bij Apple in ieder geval.
En soms besluit Apple ook bij bepaalde apparaten de hele lijn uit de verkoop te halen. Dan vind je ze alleen nog bij third party verkopers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Famous schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 12:17:
[...]

Ja dit idd.

Vind je het te duur dan doe je het niet, heb je het er wel voor over (reden onbelangrijk) dan doe je het wel. Wereld is zo moeilijk niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:22
Te duur is wat je er niet voor over hebt zeg ik altijd. Is aan niemand om dat voor een ander te kunnen/willen bepalen of iets “te duur” is.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob de student
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-06 20:57
Zijn er mensen die ervaring hebben met het bestellen van een nieuwe iPhone via Tele2 of andere mobiele abonnementen?

Is het mogelijk om via deze manier op de dag van release de iPhone binnen te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Bob de student schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 16:36:
Zijn er mensen die ervaring hebben met het bestellen van een nieuwe iPhone via Tele2 of andere mobiele abonnementen?

Is het mogelijk om via deze manier op de dag van release de iPhone binnen te krijgen?
Hoort eigenlijk hier: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

Maar om je vraag te beantwoorden: bij de providers ben je in de regel het slechtst af als je een iPhone op release day wilt ontvangen. Ieder jaar is er weer veel teleurstelling over providers die niet of slecht leveren op release day. Het levert veel frustratie op. Over het algemeen gaat het bij Tele2 sowieso niet vaak goed. Dat geldt ook redelijk voor Vodafone.

Het kan maar zo zijn dat als je vrijdag bestelt, je hem pas in oktober of november in je bezit hebt. Dat gaat al jaren zo. Wil je een iPhone op release day, dan bestel je het liefst bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:26

TheVMaster

Moderator WOS
Rivanov schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:09:
[...]

Moet eerlijk zeggen dat ik Sobby maar slechte prijzen vind geven. Heb zowel mijn Pro Max als de Pro van m'n vrouw voor 100 meer verkocht dan Sobby er voor wil geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Dat verklaart mijn eerdere opmerking O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
TheVMaster schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 17:53:
[...]

Moet eerlijk zeggen dat ik Sobby maar slechte prijzen vind geven. Heb zowel mijn Pro Max als de Pro van m'n vrouw voor 100 meer verkocht dan Sobby er voor wil geven.
Ja je doet het ook niet voor de beste prijs maar voor het gemak, echter voor een “inkoop website” zijn de prijzen wel oké altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 17:57:
[...]

Ja je doet het ook niet voor de beste prijs maar voor het gemak, echter voor een “inkoop website” zijn de prijzen wel oké altijd.
Geen gedoe mee gehad? Dat je waarde opeens lager is dan ze geboden hebben? Ik lees veel recensies waarbij er veel minder wordt uitgekeerd na ontvangst dan beloofd. Ze zeggen dan dat je inschatting verkeerd was. Nog nooit met zo’n site gewerkt.

Verkoop eigenlijk altijd via Marktplaats of Tweakers. Behalve een stel doorgesnoven halvezolen die me elk jaar weer belagen via de berichtenfunctie op Marktplaats (ik weet wie het is), heb ik altijd keurige mensen aan de deur gehad. Wel altijd een lichte voorkeur voor verkoop via V&A gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZqFOCTp9p37U2HXLGEWFd7OJGJ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5ORaaxdM5F886o2zjuVVPbuZ.jpg?f=fotoalbum_large

Nieuwe renders van hoe de Watch Pro er echt uit zal komen te zien, staan op MacRumors:
https://www.macrumors.com...o-renders-ahead-of-event/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 21:12

Toppe

Oké ✅

THE_BASE schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 18:22:
[Afbeelding]

Nieuwe renders van hoe de Watch Pro er echt uit zal komen te zien, staan op MacRumors:
Eerlijk is eerlijk, zo valt het best nog wel mee.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 18:17:
[...]

Geen gedoe mee gehad? Dat je waarde opeens lager is dan ze geboden hebben? Ik lees veel recensies waarbij er veel minder wordt uitgekeerd na ontvangst dan beloofd. Ze zeggen dan dat je inschatting verkeerd was. Nog nooit met zo’n site gewerkt.

Verkoop eigenlijk altijd via Marktplaats of Tweakers. Behalve een stel doorgesnoven halvezolen die me elk jaar weer belagen via de berichtenfunctie op Marktplaats (ik weet wie het is), heb ik altijd keurige mensen aan de deur gehad. Wel altijd een lichte voorkeur voor verkoop via V&A gehad.
Nooit gehad, maar ik wil er ook niet garant voor staan natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
THE_BASE schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 18:22:
[Afbeelding]

Zag hem toevallig net op Macrumors idd, zo vind ik het wel aardig.
Jammer dat het niet meer glimt vanwege Titanium enz maar verder wel oke.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:23
Nudient heeft zn hoesjes al online staan. Kreeg een mailtje. Beetje te vroeg? https://www.nudient.nl/apple-news-thin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Laatste gerucht over de 14 Pro (Max): een week vertraging. Morgen aangekondigd, 23 september geleverd.

https://twitter.com/ld_vova/status/1556344837997199360

[ Voor 52% gewijzigd door Dennisweb op 06-09-2022 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 18:51:
Laatste gerucht over de 14 Pro (Max): een week vertraging. Morgen aangekondigd, 23 september geleverd.

Ooh perfect, scheelt weer een weekje wachten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 18:55:
[...]

Ooh perfect, scheelt weer een weekje wachten :P
Niet zo blij mee. Ik ga 24 september op vakantie en heb dan maar héél kort om de iPhone in te richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 18:58:
[...]

Niet zo blij mee. Ik ga 24 september op vakantie en heb dan maar héél kort om de iPhone in te richten.
Aah ja das weer onhandig, ik ga 15 sept weg dus de oude release van 16 sept was precies onhandig.
Alles tot 17 okt vind ik daarom prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:01:
[...]

Aah ja das weer onhandig, ik ga 15 sept weg dus de oude release van 16 sept was precies onhandig.
Alles tot 17 okt vind ik daarom prima :P
Geduld is zeker niet mijn talent. :+ Ik vond het 6 weken wachten op de iPhone X helemaal ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:09

swv

Laatste gerucht? Die tweet is van 7 augustus..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 21:12

Toppe

Oké ✅

Dennisweb schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 18:58:
[...]

In te richten?

Vorig jaar zat ik op een stoeltje voor de deur te wachten op de UPS koerier. Die kwam om 17:00 (ja, lange zit). Daarna om doos uitpakken, iPhone doosje pakken, oeeee ahhhh schitterend oeeee kijk ahhhh ja wat mooi. Open maken nog meer oe’s en ash’s gevolgd met dikke glimlach, wauw, wow, echt mooi en dat soort werk. Aanzetten, nog meer wauws oeh en ahhh’s

Backup terug zetten en alsof ik hem alweer een jaar had… ;)

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennisweb schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 18:51:

Welke Nederlandse tijd is het meestal te pre-orderen? Ik dacht zelf vrijdag rond 12 uur toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
@swv Whoops, niet gezien. Hij werd net geretweet.

@THE_BASE De laatste jaren was het vrijdagmiddag om 14.00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J03llV
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-08 18:42
Zal de 13 pro volledig verdwijnen na de aankondiging morgen? Ben van plan m'n eerste iPhone ooit aan te schaffen, maar ik zie en lees her en der dat het verschil tussen de 13 en 14 niet heel groot zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:22

Edit: was al gepost zie ik, my bad..

[ Voor 20% gewijzigd door crazylegs op 06-09-2022 19:31 ]

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
J03llV schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:22:
Zal de 13 pro volledig verdwijnen na de aankondiging morgen? Ben van plan m'n eerste iPhone ooit aan te schaffen, maar ik zie en lees her en der dat het verschil tussen de 13 en 14 niet heel groot zal zijn.
Meestal verdwijnt de vorige generatie iPhone. Of dat dit jaar ook zo is, wie zal het zeggen? Maar het is zeker mogelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Dank voor de deel, had de eerste twee gemist! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Dennisweb schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:28:
[...]

Meestal verdwijnt de vorige generatie iPhone. Of dat dit jaar ook zo is, wie zal het zeggen? Maar het is zeker mogelijk.
De pro versie verdwijnt. De gewone 13 zal samen met de 12 te koop zijn en de 11 verdwijnt (iig dit is hoe het in het verleden ging).

Ik twijfel nu weer tussen een 14 pro of 13 mini. Het formaat van de mini is zoooo chill. Maar de pro heeft promotion en de betere camera. Lastig!!! Scheelt wel 400e. Kan ik dan weer een watch van halen.

[ Voor 21% gewijzigd door Flipm0de op 06-09-2022 19:36 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:09

swv

Dennisweb schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:19:
@swv Whoops, niet gezien. Hij werd net geretweet.
Maakt niet uit, maar meer om aan te geven dat er in de tussentijd al weer nieuwe geruchten zijn verschenen met andere data. En natuurlijk de officiële uitnodiging vanuit Apple voor de keynote die 7 september plaatsvindt. Dat geeft de andere tweet van hem ook weinig waarde “iPhone 14 Pro comes in September 13”.

Kortom morgen afwachten en 16e is aannemelijk, 23e niet onmogelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
swv schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:39:
[...]

Maakt niet uit, maar meer om aan te geven dat er in de tussentijd al weer nieuwe geruchten zijn verschenen met andere data. En natuurlijk de officiële uitnodiging vanuit Apple voor de keynote die 7 september plaatsvindt. Dat geeft de andere tweet van hem ook weinig waarde “iPhone 14 Pro comes in September 13”.

Kortom morgen afwachten en 16e is aannemelijk, 23e niet onmogelijk. :)
Inderdaad. En hopen dat het meevalt. Ik vind nieuwe producten altijd erg tof. En wil ook graag van 41mm naar 45mm met de AW. Ik heb nu een AW6 en wil naar een AW8 45mm. Het nieuwe spacegrijze schakelarmbandje is al binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
J03llV schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:22:
Gelukkig zijn er vaak nog langdurig genoeg resellers die de oudere modellen aan blijven bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Poh.. zo met die nieuwe renders ziet de AW Pro er wel érg nice uit! Maar ga niet € 1.200,- voor de iPhone 14 Pro én € 1.100,- (?) voor de AW Pro in één keer uitgeven.

Zit met kerst in New York.. hopelijk daalt de Dollar koers en kan ik daar de AW Pro oppikken. :+

[ Voor 22% gewijzigd door Rivanov op 06-09-2022 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Rivanov schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 20:29:
Poh.. zo met die nieuwe renders ziet de AW Pro er wel érg nice uit! Maar ga niet € 1.200,- voor de iPhone 14 Pro én € 1.100,- (?) voor de AW Pro in één keer uitgeven.

Zit met kerst in New York.. hopelijk daalt de Dollar koers en kan ik daar de AW Pro oppikken. :+
En dan bij de douane invoerkosten betalen. Maakt het onder de streep dan nog zoveel uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Dennisweb schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 20:35:
[...]

En dan bij de douane invoerkosten betalen. Maakt het onder de streep dan nog zoveel uit?
Als ik 'm aan m'n pols heb dan hoef ik niks te betalen hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Toppe schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:10:
[...]

In te richten?

Vorig jaar zat ik op een stoeltje voor de deur te wachten op de UPS koerier. Die kwam om 17:00 (ja, lange zit). Daarna om doos uitpakken, iPhone doosje pakken, oeeee ahhhh schitterend oeeee kijk ahhhh ja wat mooi. Open maken nog meer oe’s en ash’s gevolgd met dikke glimlach, wauw, wow, echt mooi en dat soort werk. Aanzetten, nog meer wauws oeh en ahhh’s

Dit idd😂😂 En eigenlijk niet weten dat je een nieuwe hebt haha.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
hk12nl schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 20:48:
[...]

Dit idd😂😂 En eigenlijk niet weten dat je een nieuwe hebt haha.
Ja, dat is het enige zure ieder jaar. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Rivanov schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 20:36:
[...]

Als ik 'm aan m'n pols heb dan hoef ik niks te betalen hoor.
Die kans is inderdaad zeer klein en dat risico zou ik ook nemen, maar juridisch gezien klopt het niet wat je zegt en zou je wel degelijk belasting erover moeten betalen (bij een waarde van >430 euro). Als ze je er tussenuit pikken ligt de bewijslast (factuur uit de EU of eerdere aangifte) bij jou, niet bij de douane.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Toppe schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:10:
[...]

In te richten?

Yep. Inrichten. Bij ieder apparaat dat ik aanschaf bij Apple na een event begin ik opnieuw. Zo strijk je de foutjes eruit. Ik draai altijd beta’s en vaak gaan de fouten in de beta mee naar de backup. Gewoon lekker opnieuw beginnen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• adwin84
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 20:19
Mrk87 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 18:45:
Nudient heeft zn hoesjes al online staan. Kreeg een mailtje. Beetje te vroeg? https://www.nudient.nl/apple-news-thin
Ongeveer een maand geleden stonden de hoesjes van de 14 ook al online op Nudient. Was waarschijnlijk een fout want vorige week zag ik ze niet meer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszzz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 15:05
Magbak heeft de iPhone 14 serie ook al online staan. https://magbak.com/en-ca/...gbak-for-iphone-14-series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Photoshop of echt? Mogelijke foto’s van de onthulling van de iPhone 14 Pro. We zullen het morgen zien.

spoiler: Mogelijke foto’s van het Event
spoiler tekst
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JwfaZG-pKQbxf5BLIrz9P4t-CC4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3dpC7fLVCdcd9W3AGkU7z2Ju.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U-lkrLiBIkANM77kONhFi81auF4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KqBYtVYggbl67t2B13lRGzyH.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door TheKerremenke op 06-09-2022 22:31 . Reden: Spoiler tekst ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ergens toch ook weer jammer dat er van alles uitlekt weer. Haalt de spanning er wel een beetje af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
THE_BASE schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 22:25:
[...]

Ergens toch ook weer jammer dat er van alles uitlekt weer. Haalt de spanning er wel een beetje af.
Ik heb hem in spoiler tekst gezet. Zodat die niet direct zichtbaar is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ergens toch ook weer jammer dat er van alles uitlekt weer. Haalt de spanning er wel een beetje af. :)
Ja vind je dat niet leuk? Ik vind al die geruchten en vooral de leaks de weken ervoor juist het leukste altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Donstil schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 22:30:
[...]

Ja vind je dat niet leuk? Ik vind al die geruchten en vooral de leaks de weken ervoor juist het leukste altijd :)
De een wel, de ander niet. Is niet aan mij om dat te bepalen. Vandaar dat het nu in spoiler tekst staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
TheKerremenke schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 22:32:
[...]

De een wel, de ander niet. Is niet aan mij om dat te bepalen. Vandaar dat het nu in spoiler tekst staat.
Was ook gewoon een vraag los van spoiler tag, want dat is natuurlijk sowieso een prima oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
[...]

Ik vind geruchten zeker leuk, maar dit soort plaatjes zouden zomaar echt kunnen zijn. En dan is de lol eraf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

TheKerremenke schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 22:21:
Photoshop of echt? Mogelijke foto’s van de onthulling van de iPhone 14 Pro. We zullen het morgen zien.

spoiler: Mogelijke foto’s van het Event
Fake, kijk naar de notch. Laatste geruchten wijzen op een pil notch, niet 2 losse gaatjes. En de keynote is wederom een opgenomen video, waarschijnlijk niet vanaf een podium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Dit lijkt mij dan weer een USB-C aansluiting en geen Lightning. 😳 Het lijkt gewoon een ‘fout’, want deze aansluiting zit alleen ik de foto’s van de iPhone 14 Plus en de 14 Pro Max. Bij de 14 en 14 Pro lijkt het meer op een Lightning aansluiting. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QoE7W3V5G-3dCpvscdWhRD-ZjXg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wWLfXiezUi4OPCkXb1lfaHF5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 06-09-2022 23:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

[...]

Get on the hypetrain!
PBP schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 22:39:
[...]

Fake, kijk naar de notch. Laatste geruchten wijzen op een pil notch, niet 2 losse gaatjes. En de keynote is wederom een opgenomen video, waarschijnlijk niet vanaf een podium.
Gaan beide rond nog steeds, beide lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online
[...]

Echt spannend ja. Ziet er precies zo uit als mijn iphone 12 en 13 en ik gok ook de 15 :-)

Meer evolutie van revolutie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 18:41
Ben wel echt benieuwd naar de Airpods Pro, de huidige zijn toch al zo’n 4 jaar op de markt. Vooral het stukje LE Bluetooth audio en het find my stuk.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 18:41
Dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door Davidas op 06-09-2022 23:04 ]

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
TheVMaster schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 22:56:
Dit lijkt mij dan weer een USB-C aansluiting en geen Lightning. 😳
Ik verwacht dat het gewoon lightning wordt. Ach, prima zo. Ik had liever usb-c gehad, maar zo'n ramp is het nou ook weer niet. Laatste keer op reis (paar maanden geleden) bracht ik mee:
- 30w charger
- 5w charger
- USB-C - USB-C kabel (MacBook)
- USB-A - Lightning kabel (iPhone, AirPods)
- USB-C - Lightning kabel (AirPods, iPhone, kan ik sneller opladen)
- USB-A - Micro-USB kabel (e-reader, power bank)
- USB-A - Garmin ding kabel (horloge)

Het stelt geen bal voor, netto ruimte. gewoon mee in de handbagage in vliegtuig. Als ik al qua gewicht en ruimte wil verminderen, dan is die 30w adapter het gewicht. Maar laptop met 5w wordt het niet. Dat ene kabeltje maakt dan ook niet uit. En als dat wel zo zou zijn, neem je een verloopstekkertje.
Niet te min zou ik wel graag alles uniform via USB-C willen. Dus als ze volgend jaar overstappen graag. Maar ik laat me er geen aanschaf van afhangen en het voordeel is best beperkt.
Met een nieuwe iPhone overweeg ik wireless charging. Al moet ik zeggen, dat heeft voor op reis meer nadeel als ik die kabels zie op de Apple store. En mijn huidige iPhone kan het ook en heeft me het ook nooit weten te overtuigen. Maar toch, wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PrimusIP schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 23:14:
[...]

Ik verwacht dat het gewoon lightning wordt. Ach, prima zo. Ik had liever usb-c gehad, maar zo'n ramp is het nou ook weer niet. Laatste keer op reis (paar maanden geleden) bracht ik mee:
- 30w charger
- 5w charger

Het stelt geen bal voor, netto ruimte. gewoon mee in de handbagage in vliegtuig. Als ik al qua gewicht en ruimte wil verminderen, dan is die 30w adapter het gewicht. Maar laptop met 5w wordt het niet. Dat ene kabeltje maakt dan ook niet uit. En als dat wel zo zou zijn, neem je een verloopstekkertje.
Niet te min zou ik wel graag alles uniform via USB-C willen. Dus als ze volgend jaar overstappen graag. Maar ik laat me er geen aanschaf van afhangen en het voordeel is best beperkt.
Met een nieuwe iPhone overweeg ik wireless charging. Al moet ik zeggen, dat heeft voor op reis meer nadeel als ik die kabels zie op de Apple store. En mijn huidige iPhone kan het ook en heeft me het ook nooit weten te overtuigen. Maar toch, wie weet.
Ik heb een Adapter met 3x USB-C (tot 100w) en 1x USB-A, dat is echt een uitkomst op vakantie.
Laad ik alles mee van MacBook Pro tot AppleWach en je hebt maar een enkele adapter nodig.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 06-09-2022 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PrimusIP schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 23:14:
[...]

- 30w charger
- 5w charger

Ja, mij maakt het persoonlijk ook niet heel veel uit. Een kabel (of twee) extra neemt inderdaad niet zo heel veel ruimte in.
Pagina: 1 ... 4 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor reacties op nieuwe en/of bestaande Apple producten en de keynote. Bodyshaming hoort hier dus niet thuis. Houd het gezellig en respectvol.