• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Had even een paar afleveringen van Yellowstone opgespaard en gisteren gelijk 4 achter elkaar gekeken.

Blijft echt één van mijn favoriete series, die Beth is echt meedogenloos en ik heb volgens mij nog nooit zo'n sterke vrouwelijke character gezien in een film of serie, hopelijk blijven ze dit niveau volhouden en volgen er nog een paar seizoenen.

Ik kijk na IMDB: 1883 (TV Series 2021–2022) ook erg uit naar IMDB: 1923 (TV Series 2022– ) die 18/19 December uit moet komen. Over IMDB: Yellowstone Spinoff, 6666 (TV Series) blijft het nog wel aardig stil, dus wel benieuwd wanneer we die kunnen verwachten.

Die Taylor Sheridan is in ieder geval lekker bezig (Is trouwens ook de schrijver van de top film IMDB: Sicario (2015)

[Voor 10% gewijzigd door Greatsword op 02-12-2022 19:21]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Ik wil ook de serie Yellowstone gaan volgen maar zie dat seizoen 1 niet meer te zien is bij fox (via Ziggo)...., waar is deze dan wel nog te bekijken ?

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:02
ramrodwillem schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 08:23:
Ik wil ook de serie Yellowstone gaan volgen maar zie dat seizoen 1 niet meer te zien is bij fox (via Ziggo)...., waar is deze dan wel nog te bekijken ?
Ik neem aan dat die is ondergebracht bij Skyshowtime.

To dare is to do

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Thx, om nu voor 1 seizoen hier ook weer een abonnement voor te nemen ... Neem aan dat seizoen 1 binnenkort wel weer herhaalt gaat worden op Fox

[Voor 33% gewijzigd door ramrodwillem op 03-12-2022 08:59]

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
De serie Hot Skull is nieuw op Netflix: een Turkse "sci-fi" waarin mensen door een virus beginnen met "jabberen": het vertellen van totale onzin om andere mensen mee te besmetten.

Het voorstellingsvermogen van de hoofdrolspeler is wel interessant. Het stukje sci-fi is beperkt.

Na de zoveelste scène met een bezoek aan (groot)moeder en een hoop geja(mm/bb)er in de eerste aflevering, zit er duidelijk teveel opvulling in.

TL;DR: als ik gejabber wil horen dan heb ik hier nog wel wat nummers voor in m'n telefoon staan.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:59
Stukfruit schreef op zondag 4 december 2022 @ 04:41:
De serie Hot Skull is nieuw op Netflix: een Turkse "sci-fi" waarin mensen door een virus beginnen met "jabberen": het vertellen van totale onzin om andere mensen mee te besmetten.
*off-topic*

[Voor 9% gewijzigd door tweakduke op 07-12-2022 14:37]

• Stukfruit
  • Niet online
Zoiets, maar dan met een groter budget voor waanbeelden en een lager budget voor de realiteit :P

Als ze in deze serie meer met dat eerste hadden gedaan, dan had het iets moois en creatiefs kunnen worden. Ik vrees dat het budget er niet voor was.

[Voor 7% gewijzigd door tweakduke op 07-12-2022 14:37]

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:09
Vrijdag schreef op donderdag 1 december 2022 @ 09:45:
[...]

Ik vond de film echt geweldig. Samen met Labyrinth, Neverending Story en Dark Chrystal (en vooruit, de serie Robin of Sherwood en Crossbow) was het één van mijn favoriete films uit het fantasy genre.

Als ik de trailer zie, ik weet het niet. Willow zelf zit er in, een soort Mad Martiganesque karakter en de Brownies ook. Maar het ziet er zo CW uit, zo generiek hedendaags fantasy met een té grote main cast (zes, in tegenstelling tot de originele drie). Zelfs de trollen zijn netjes met een geborstelde en geföhnde witte vacht.

Vergeleken met de film die toch net een tikkeltje grimmiger is (generaal Kael met een bebloed zwaard, en zijn dood, de trollen op de brug etc. lijkt dit wel weer een typisch rubbertegelproduct van deze tijd. En omdat het Disney is, vrees ik een hoog gehalte "de wereld zoals die waar we vandaag in leven" gedoe.

Ik wacht eerst nog wel wat reviews enzo af. En ik hoop voor het beste, want het is wel een flink stuk nostalgie.
Ik heb het geprobeerd. Maar zelfs aflevering één kwam ik niet doorheen. Het is gewoon een CW teen drama met zeikerige personages. In een soort fantasy setting.

Maar goed, ik ben denk ik gewoon niet het publiek hiervoor. Gelukkig heb ik de originele film hier nog. Op dvd, want ik kan de bluray nergens vinden.
Ben ook niet van plan om "het een kans te geven". Mijn spaarzame vrije tijd is kostbaar en dat ga ik niet verdoen aan iets wat ik niet leuk vind. Wacht wel op de pitch meeting als synopsis.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-02 19:59

apollo13

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-02 13:16
Vrijdag schreef op donderdag 1 december 2022 @ 09:45:
[...]

Ik vond de film echt geweldig. Samen met Labyrinth, Neverending Story en Dark Chrystal (en vooruit, de serie Robin of Sherwood en Crossbow) was het één van mijn favoriete films uit het fantasy genre.

Als ik de trailer zie, ik weet het niet. Willow zelf zit er in, een soort Mad Martiganesque karakter en de Brownies ook. Maar het ziet er zo CW uit, zo generiek hedendaags fantasy met een té grote main cast (zes, in tegenstelling tot de originele drie). Zelfs de trollen zijn netjes met een geborstelde en geföhnde witte vacht.

Vergeleken met de film die toch net een tikkeltje grimmiger is (generaal Kael met een bebloed zwaard, en zijn dood, de trollen op de brug etc. lijkt dit wel weer een typisch rubbertegelproduct van deze tijd. En omdat het Disney is, vrees ik een hoog gehalte "de wereld zoals die waar we vandaag in leven" gedoe.

Ik wacht eerst nog wel wat reviews enzo af. En ik hoop voor het beste, want het is wel een flink stuk nostalgie.
Beetje offtopic omdat het over de film gaat:
Gisteren mede door deze comment de film maar eens gekeken en ook als voorbereiding op de serie. Het kan zijn dat ik de 4k hdr versie heb gekeken en die al gecensureerd is maar viel mij juist op dat de film al heel erg Disney achtig geweld heeft. Mensen worden wel geraakt door zwaarden maar dit veroorzaakt wonderwel geen bloedingen (geen bebloed Keal zwaard gezien ook). De trollen en een
spoiler: title
troll die muteert
tillen het dan wel een beetje uit de Disney sfeer.

Moet wel zeggen dat zeker de 1ste helft van de film de special effects echt nog goed te doen zijn.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor degenen die de Teen Wolf serie hebben gevolgd, trailer van de volgende maand komende film:

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Mypos
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-02 23:53
*off-topic*

Daar zijn de corona topics voor.

[Voor 61% gewijzigd door tweakduke op 07-12-2022 14:36]

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
Wednesday (2022–)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Comedy, Crime, Family | Runtime: N/A | MPAA: TV-14
Sinds afgelopen maandag deze serie aan het volgen en we zitten nu in aflevering 3 of 4. Zelf heb ik niet zo heel veel met de Addams family maar wel met Tim Burton. De reden dat ik hem kijk is dan ook alleen maar ( in den beginnen ) omdat Tim Burton er aan mee werkt. In de openingsaflevering is al meteen een stempel gedrukt door zijn stijl en een kleine easter egg.

spoiler:
Corpse bride..

Verder is alles over de top maar niet op een irritante manier. Het heeft een mix van Harry Potter, Umbrella academy en iets donkers maar het is zeker weer ligt genoeg om er elke dag naar te kijken of om het gewoon als een misdaad serie te zien. Dat was voor mij na de eerste aflevering wel en kleine domper. Het begon ijzersterk en het blijkt toch weer een misdaadserie te zijn volgens het boekje.

Ondanks dat doet de Ortega het heel erg goed als Wednesday en is de samenwerking tussen haar en Thing echt goed in elkaar gezet. Tot nu toe een goede 7
7 / 10
Genereer je eigen UBB code review

Strava, Twitter

• Stukfruit
  • Niet online
Ik ben nu Brand New Cherry Flavor aan het kijken. Te vinden op Netflix. Met Rosa Salazar (van Alita: Battle Angel (film) en Undone (serie)).

Volgens mij is dit na 1899 één van de wat meer unieke series die ik dit jaar heb gezien :X

Gaat over een jonge filmstudente (de actrice is 37, maar ach :p) die braakneigingen krijgt van katten, een film wil regisseren, een soort Harvey Weinstein ontmoet en in een wereld leeft waarin voodoo normaal lijkt te zijn.

Conclusie na 2 afleveringen: misschien een beetje té alternatief :p

• Automark
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:16
Meer mensen die Ghosts kijken
?
IMDB: Ghosts (TV Series 2021– ) https://www.cbs.com/shows/ghosts/
Gebasseerd op een de serie van de bbc, maar in dit geval vind voor een keer de Amerikaanse eigenlijk leuker.
Lekker flauw, simpel weg te kijken, soms echt grappig, maar gewoon lekker onschuldige tv.

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Automark schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 22:17:
?
Gebasseerd op een de serie van de bbc, maar in dit geval vind voor een keer de Amerikaanse eigenlijk leuker.
Lekker flauw, simpel weg te kijken, soms echt grappig, maar gewoon lekker onschuldige tv.
Ik heb 1 seizoen van de Britse versie gezien. Zal deze ook eens proberen... Zodra ik een beetje door m'n backlog heen ben 🤣
Net 2 maanden gratis appletv+ afgesloten dus die moet eigenlijk eerst.

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:41
Automark schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 22:17:
?
Ik heb hem op mijn lijstje staan. Soms is comedy heel leuk, zeker als er een rood draad(je) doorheen loopt, zoals 'The Good Place' of 'Resident Alien'.

Yippie kayak, other buckets!

• Stukfruit
  • Niet online
Na heel lang wachten heb ik geprobeerd "Better than us" (Netflix) te kijken. De bloopers tijdens de credits waren interessanter dan de serie :p

Naast het seksisme voelt het ook niet echt aan als een "high-tech" omgeving. De overlays van "schermen" op armen zijn erg ondermaats gedaan en de steden zien er niet zo futuristisch uit als mogelijk zou moeten zijn met technologie voor zulke robots. Het hoofdkantoor van dat techbedrijf heeft niet eens tech aan de kale muren of desks hangen ;(

Ik vraag me nu wel een beetje af waar al die positieve reviews op IMDb vandaan komen.

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:38
Hier inmiddels begonnen aan 4 Blocks. Maandje gratis Amazon Prime en dit was één van de best scorende series volgens Moviemeter. Begin is goed, eens kijken of ik alle vier de seizoenen er door heen kan jagen in één maand :)

• superfunki
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:13
TheDeuce schreef op zondag 11 december 2022 @ 19:48:
Hier inmiddels begonnen aan 4 Blocks. Maandje gratis Amazon Prime en dit was één van de best scorende series volgens Moviemeter. Begin is goed, eens kijken of ik alle vier de seizoenen er door heen kan jagen in één maand :)
Prima serie, één van de weinige dingen op prime die het kijken waard is

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
Om even toe te voegen aan mijn review over Wednesday. Thing is op een paar scenes na geen CGI. ;)

Strava, Twitter

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-02 19:59
Webgnome schreef op maandag 12 december 2022 @ 08:49:
Om even toe te voegen aan mijn review over Wednesday. Thing is op een paar scenes na geen CGI. ;)
Yep, zijn naam is Victor Dorobantu, een goochelaar die Thing speelde.
Op deze manier:
Soms had hij ook nog een blauw masker over zijn gezicht als die in beeld kwam.

apollo13

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:23

zeroday

Dream within a dream

The White Lotus is weer afgelopen.

Jammer .. genoten van de serie .. wachten op S3

There are no secrets, only information you do not yet have

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:38
superfunki schreef op maandag 12 december 2022 @ 00:22:
[...]

Prima serie, één van de weinige dingen op prime die het kijken waard is
Mr. Robot staat er ook op en dat is wel één van m’n favoriete series.

• Stukfruit
  • Niet online
Raven schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 09:49:
... een mini-serie met Emily "Bones" Deschanel over een of andere cult: IMDB: Devil in Ohio (TV Mini Series 2022)
Ik ben net klaar met deze serie. Beetje raar dat het gepresenteerd wordt als een mini-serie.

Waarom dat is kan ik niet zeggen zonder spoilers, dus laten we het erop houden dat de duivel in de details zit en niet in Ohio.

Uiteindelijk geen bijzondere serie. Het is goed kijkbaar, goed gemaakt en sommige karakters zijn volledig de weg kwijt, maar dat laatste geldt ook voor de gaten in het script.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

zeroday schreef op maandag 12 december 2022 @ 13:54:
The White Lotus is weer afgelopen.

Jammer .. genoten van de serie .. wachten op S3
Vond hem toch wel een stuk minder dan het 2de seizoen, desalniettemin wel helemaal afgekeken.
Dacht eerst dat het verhaal gewoon zou doorlopen maar op 1 personage na dus gewoon een nieuw verhaal.
Als ik jou berichten altijd voorbij zie komen weet ik dat het totaal niks voor me is aangezien je echt een hele andere smaak hebt.

Is die annulering dus typisch iets voor de series die je volgt of echt onverwacht?

• Stukfruit
  • Niet online
Sex/Life met Sarah Shahi (uit Person of Interest) inmiddels gezien op Netflix.

Het zou een redelijke serie kunnen zijn, zeker niet alleen maar vanwege mevrouw Shahi die iedere aflevering naakt door het beeld wandelt en op zoek is naar passionele activiteiten, maar het einde is redelijk beledigend voor iedereen met een beetje gevoel voor ethiek in z'n donder.

Kijken op eigen risico.

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Greatsword schreef op donderdag 15 december 2022 @ 19:43:
[...]

Vond hem toch wel een stuk minder dan het 2de seizoen, desalniettemin wel helemaal afgekeken.
Dacht eerst dat het verhaal gewoon zou doorlopen maar op 1 personage na dus gewoon een nieuw verhaal.
[...]
Ik heb me eigenlijk alleen gestoord aan Will Sharpe .. de manier waarop hij afstandelijk moet spelen vond ik nou niet geweldig .. Maar goed .. dat werd wel goed gemaakt door anderen ;)

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Ik vind het zeer storend dat er steeds series gecanceled worden. Het zorgt ervoor dat ik steeds terughoudender wordt om überhaupt nog te starten.
Ook recent laatste seizoen van Westworld.

In ieder geval heb ik ook wat abonnementen gecanceled. Netflix, HBOMax ga ik wel downloaden. Ik ga geen geld betalen voor wanbeleid.

Specs van pc

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-02 20:13
honey schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 15:26:
[...]

Ik vind het zeer storend dat er steeds series gecanceled worden. Het zorgt ervoor dat ik steeds terughoudender wordt om überhaupt nog te starten.
Ook recent laatste seizoen van Westworld.

In ieder geval heb ik ook wat abonnementen gecanceled. Netflix, HBOMax ga ik wel downloaden. Ik ga geen geld betalen voor wanbeleid.
Ik snap wat je zegt, maar ik vind het storend dat steeds meer series worden uitgemolken. Zeker de series met een rode lijn zouden gewoon na 1 of 2 seizoenen moeten stoppen, ipv een min of meer afgerond verhaal middels een onmogelijke twist nog 3 of 4 seizoenen verder uit te melken. Ik noem een Blindspot, Casa de Papel, Handmaid's Tale enz.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
coelho schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 15:33:
[...]

Ik snap wat je zegt, maar ik vind het storend dat steeds meer series worden uitgemolken. Zeker de series met een rode lijn zouden gewoon na 1 of 2 seizoenen moeten stoppen, ipv een min of meer afgerond verhaal middels een onmogelijke twist nog 3 of 4 seizoenen verder uit te melken. Ik noem een Blindspot, Casa de Papel, Handmaid's Tale enz.
Ik snap wat je zegt, maar dan heb je nog zelf de optie om te stoppen. Wat betreft Warrior Nun de beoordeling was erg goed. 97% op Rotten Tomatoes en IMDB een 7/10. Dat zijn prima beoordelingen.

En, daarnaast is het gewoon erg onbeschoft voor de mensen die aan zo'n serie werken.
Voor mij is het een teken dat je je klanten niet serieus neemt en de mensen die content produceren ook niet.

Gelukkig zijn er nog prima opties om series te downloaden in hoge kwaliteit.

Specs van pc

• Stukfruit
  • Niet online
Warrior Nun was niet echt goed hoor. Zeker als je het naast Westworld neerzet.

Het is bingeable, er zitten wat leuke acteurs in, maar het was niet meer dan standaardwerk dat al dan niet eerder te zien was in alle series sinds Buffy en de gemiddelde content op The CW.

En de mensen die content produceren worden sowieso niet serieus genomen. Financieel niet (die artists voor Warrior Nun zijn waarschijnlijk briljant onderbetaald), door de stations niet (meer moeten bijmaken is inderdaad altijd een slecht idee) en ook door de afnemers niet ("ik ga wel downloaden ipv betalen").

• LA-384
Over westworld gesproken, ik heb die serie een tweede kans gegeven en het bevalt me wel. Paar jaar terug heb ik seizoen 1 ook gezien, maar ik viel bij elke aflevering in slaap en had het verhaal dus maar half meegekregen. Nu lukt het me prima om wakker te blijven. Benieuwd naar de opvolgende seizoenen.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Volgens IMDB: Paradise PD - Season 4 is het laatste ( :/ ) seizoen van Paradise PD beschikbaar :)
edit: Jup, zie 'm staan :D

edit2: Midsomer Murders S23 is ook begonnen :)

[Voor 19% gewijzigd door Raven op 17-12-2022 18:51]

Oscar Wilde

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-02 21:11

Punkrocker

Mostly harmless

Raven schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 18:33:
...

edit2: Midsomer Murders S23 is ook begonnen :)
Vraag namens Mrs Punkrocker:
Waar te zien?

"What do you get if you multiply six by nine..."

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Punkrocker schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 19:31:
[...]

Vraag namens Mrs Punkrocker:
Waar te zien?
Plekken die hier niet genoemd mogen worden....

Oscar Wilde

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-02 21:11

Punkrocker

Mostly harmless

Raven schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 19:32:
[...]

Plekken die hier niet genoemd mogen worden....
Ah. Daar! 8)

Thnx

"What do you get if you multiply six by nine..."

• Stukfruit
  • Niet online
The Midnight Club op Netflix (van Mike Flanagan) is ook na één seizoen gecancelled.

Flanagan heeft op Tumblr uitgelegd wat er voor seizoen 2 en verder op de planning stond:

Kort: https://www.slashfilm.com...e-midnight-club-season-2/

Lang: https://www.tumblr.com/fl...-midnight-club-season-two

Kijk, zo kan het ook :Y

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:37
gisteren ``the recruit` gebinged op netflix. Prima te doen. Verhaal is niet echt geloofwaardig, maar karakters zijn leuk genoeg om het 8 afleveringen vol te houden. Beetje actie/komedie, verhouding is prima voor een avondje lui vermaak.

Seizoen 2 wordt gemaakt, waarschijnlijk pas ergens in 2024 te zien. (en daarna gecanceld, neflix kennende).

[Voor 22% gewijzigd door breew op 18-12-2022 11:36]

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-02 17:04

Robtimus

me Robtimus no like you

Stukfruit schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 19:40:
The Midnight Club op Netflix (van Mike Flanagan) is ook na één seizoen gecancelled.
In dit geval geloof ik vooral omdat Flanagan naar Amazon Prime vertrekt.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

IMDB: 1923 (TV Series 2022– ) Is officieel begonnen.

Ik was voornemens om even een paar afleveringen op te sparen en eerst het 5de seizoen van Yellowstone af te kijken maar ben er net achter gekomen dat dit seizoen uit 14 afleveringen zal bestaan in plaats van de gebruikelijke 10 oOo

Goed nieuws dus wat mij betreft aangezien ik maar geen genoeg van deze serie (reeks) kan krijgen. 1 klein nadeeltje is dat ze seizoen 5 blijkbaar in 2 delen hebben gesplitst, op 8 januari gaan ze gelukkig al weer verder, dus dat valt ook nog wel mee als je het vergelijkt met andere series waar je tegenwoordig een paar maanden op moet wachten voor het 2de gedeelte van een seizoen.

Anyway, hoop dat 1923 minstens zo goed als IMDB: 1883 (TV Series 2021–2022) gaat worden ;)

• Stukfruit
  • Niet online
* Stukfruit kijkt nu op aanraden van een mede-Tweaker naar Okkupert ("Occupied" is de internationale titel):

IMDB: Okkupert (TV Series 2015–2020)

Wel een sterke serie. Het is Noors, maar dat lijkt soms zoveel op Nederlands dat je hier en daar wel eens het gevoel krijgt dat je zonder ondertiteling kan kijken. Lukt natuurlijk niet, maar blijft grappig dat er veel overeenkomsten lijken te zijn. Zeker wanneer ze wat langzamer praten.

Qua inhoud en sfeer doet het denken aan het eerste deel / de flashbacks van The Handmaid's Tale S1. Niet overal helemaal logisch, wel realistisch in de zin van hoe mensen zich waarschijnlijk zouden gedragen tijdens een plotselinge bezetting door de Russen.

[Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 20-12-2022 01:23]

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Okkupert moet ik weer eens kijken, is seizoen 3 al ergens te zien? Het meeste ben ik al weer vergeten behalve dat het verzet in DayZ vergaderde en de inlichtingendienst allemaal zaten te gamen om zo ze te vinden.

And to think they once said that computers would take away jobs.

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

breew schreef op zondag 18 december 2022 @ 11:34:
gisteren ``the recruit` gebinged op netflix. Prima te doen. Verhaal is niet echt geloofwaardig, maar karakters zijn leuk genoeg om het 8 afleveringen vol te houden. Beetje actie/komedie, verhouding is prima voor een avondje lui vermaak.

Seizoen 2 wordt gemaakt, waarschijnlijk pas ergens in 2024 te zien. (en daarna gecanceld, neflix kennende).
Inderdaad leuke serie, goed mee vermaakt. Seizoen 2 graag ! ;)

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Phoe .. nog een aantal maanden wachten ..

• Stukfruit
  • Niet online
IJzerlijm schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 13:08:
Okkupert moet ik weer eens kijken, is seizoen 3 al ergens te zien? Het meeste ben ik al weer vergeten behalve dat het verzet in DayZ vergaderde en de inlichtingendienst allemaal zaten te gamen om zo ze te vinden.
Voornamelijk in de VS. Van Netflix tot Apple TV. Jammer, want het is een Europese serie. Waarom krijgen de Amerikanen zelfs daar meer van mee? ;( :P

Seizoen 2 vind ik (als geheel) trouwens wel minder. Eerste seizoen was beter.

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-02 19:05

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Laatst het derde seizon van Tom Clancys Jack Ryan gekeken. Ik heb me er weer goed mee vermaakt.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vanavond begint Silent Witness weer :)

Oscar Wilde

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-02 15:57
Al abo sinds 2017 maar de laatste tijd komt er veel bij maar weinig interessants uit. De nieuwe streamingdiensten doen het ook al niet veel beter die gokken veel op 1 a 2 series of een paar blockbusters. Ik denk dat het begin van het einde is begonnen betreft groei. Niet goed nieuws want meestal betekend dit nog meer versnippering en noemer licentie chaos.

• Bramsko
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04:45
Heb net de eerste aflevering gezien. Heeft dit seizoen een open einde of is het wel de moeite dit af te kijken, wetende dat dit verhaal niet verder gaat?

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:05
Bramsko schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 09:51:
[...]

Heb net de eerste aflevering gezien. Heeft dit seizoen een open einde of is het wel de moeite dit af te kijken, wetende dat dit verhaal niet verder gaat?
jawel het is wel de moeite om af te kijken maar goed je weet dat het maar bij dit seizoen blijft dat maakt het wel minder aantrekkelijk :)

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:12
[...]

Het is een goede serie en ik zou hem zeker aanraden om te kijken. Maar helaas heeft die wel een gigantisch open einde die meer vragen oplevert dan dat er beantwoord wordt.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Bramsko
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04:45
Oke, thanks! Liggen nog genoeg andere series op de plank dus wellicht sla ik deze toch over.

Net White Lotus S2 en Wednesday afgekeken. White Lotus een waardige opvolger van het eerste seizoen. Oogstrelende beelden van Sicilie en leuk verhaal weer.

Wednesday wel erg door verrast. Vond het in eerste instantie een beetje kinderachtig in het absurdistische, maar uiteindelijk erg mee vermaakt.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:05
er is een petitie gestart voor 1899 of het helpt geen idee maar goed je weet het niet

https://www.change.org/p/...xp=initial-35389710-en-US

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
bie100 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:59:
er is een petitie gestart voor 1899 of het helpt geen idee maar goed je weet het niet

Heeft dat ooit geholpen? :X Wellicht zelfs "uberhaupt", laat staan bij series

Enige serie die ik mij kan herinneren die uit de dood herrezen is was The Expanse. Die was van SciFi en is vervolgens door Amazon gekocht, omdat Bezos zo'n grote fan er van was (Netflix? was toen ook in de running meen ik).

• Stukfruit
  • Niet online
bie100 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:59:

En teken dan ook gelijk even de petitie voor Westworld :p

Wel opvallend dat ie voor 1899 zoveel sneller gaat. Misschien kunnen ze een duotitie doen?

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02:19
RobertMe schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 22:16:
[...]

Enige serie die ik mij kan herinneren die uit de dood herrezen is was The Expanse. Die was van SciFi en is vervolgens door Amazon gekocht, omdat Bezos zo'n grote fan er van was (Netflix? was toen ook in de running meen ik).
Volgens mij is het beste voorbeeld van een serie die door de fans gered is tot 2 maal toe: Lucifer.
Na 3 seizoenen gecancelled, vanwege de enorme en luide fanschare door Netflix overgenomen.
Toen zou na S5 eindigen. Uiteindelijk 6 seizoenen gekregen.

• LA-384
Persoonlijk vond ik er niet veel aan. De serie heeft veel tijd nodig om eigenlijk weinig te vertellen en het eind laat je je afvragen waarom je 8 afleveringen hebt gekeken naar iets wat niet ter zake lijkt tedoen.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:06
Jericho heeft volgens mij ook een extra seizoen gekregen na een petitie.

Daarna alsnog gecanceld, want niemand keek ernaar.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:04

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Raymond schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 07:22:
Jericho heeft volgens mij ook een extra seizoen gekregen na een petitie.

Daarna alsnog gecanceld, want niemand keek ernaar.
Een korter seizoen met veel lager budget waardoor bepaalde acteurs niet meer terug kwamen.

Overigens echt zonde, geweldige serie. Zelfs met de maar 2 seizoenen enorm de moeite waard om te kijken, heb m zelf inmiddels 3x gezien. Het verhaal van Seizoen 3 is uiteindelijk verschenen als Comic. Die gelezen hebbende kan ik niet anders zeggen dan dat t doodzonde is dat die nooit verfilmd is.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

RobertMe schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 22:16:
[...]

Bij Lucifer, Netflix nam toen het stokje over en draaide de serie de grond in.

Sinds 1 januari is Kaleidoscope op Netflix, interessante serie. Volgorde van afleveringen zou verschillend moeten zijn, op de laatste aflevering na. Leuk detail is dat, vind ik. Verhaal is wel goed gedaan, Esposito zet ook een goede rol neer.

[Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 04-01-2023 07:52]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Star Wars: The Bad Batch is weer begonnen met 2 ep's tegelijk :)

Oscar Wilde

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-02 20:13
Aramiss schreef op donderdag 8 september 2022 @ 14:47:
[...]

The Rookie is al een hele losse interpretatie over het werk van een politieagent. Maar die twee afleveringen voor de nieuwe spinoff The Rookie:Feds waren echt zonde van mijn tijd.
The Rookie is vermakelijk maar men heeft al moeite om de afgelopen seizoenen verfrissend en leuk te houden. De spinoff moet helemaal met de verhaallijn op een bierviltje passen.

SouthLand is trouwens een aanrader als je een serieuzere politieserie wil gaan kijken.
Door de cross-over aflevering van gisteren met The Rookie heb ik nu ook The Rookie: Feds op de radar gekregen. Waar ik de eerste nog wel vermakelijk vind, vrees ik dat ik de Feds variant niet ga trekken, al is het maar vanwege Niecy Nash. Het acteerniveau bij een basisschoolmusical ligt hoger... :X

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:00
coelho schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:46:
[...]

Door de cross-over aflevering van gisteren met The Rookie heb ik nu ook The Rookie: Feds op de radar gekregen. Waar ik de eerste nog wel vermakelijk vind, vrees ik dat ik de Feds variant niet ga trekken, al is het maar vanwege Niecy Nash. Het acteerniveau bij een basisschoolmusical ligt hoger... :X
Niecy Nash deed me onwijs denken aan Urkel wanneer hij weer eens nasaal ‘Did I do that?’ riep.

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:42
Continuum is ook na fan-actie afgemaakt met nog een paar afeveringen om de cliffhangers te, eh, resolven.

• AcidBurn
CH4OS schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 07:49:
[...]
Dan heb jij een heel ander beeld bij iets de grond indraaien dan ik.
Seizoen 4 en 5 waren prima, in ieder geval stukken beter dan sommige filler afleveringen in het derde seizoen. Alleen het laatste seizoen vond ik wat minder.

On another note: Wat mis ik Jay Halstead in Chicago PD. Dante Torres doet zijn best, maar ik mis het sterke morele compas en de jarenlange ervaring waardoor Jay veel beter was in split-second tactische beslissingen.

Valt ook op dat er dit seizoen veel meer van partner gewisseld wordt binnen de unit. Voorheen was het altijd Jay en Hailey, en Adam en Kim of Kevin. Het is me al wel een paar seizoenen opgevallen dat Adam, Kim en Kevin meer onderling socializen. Jay en Hailey werden meer een aparte eenheid binnen de groep.

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-02 21:59
Toch even een vermelding maken van volgende series:
Three Pines : Detective serie gesitueerd in Canada. 1 case per 2 afleveringen met een rode draad doorheen alle cases. Best een aanrader.
https://www.imdb.com/title/tt15351648/

Will Trent : Nieuwe detective serie. Trailer is wel leuk. Afwachten of dit iets gaat worden.
https://www.imdb.com/title/tt17543592/

• Stukfruit
  • Niet online
Sneak peek for seizoen 2 van Foundation (Apple TV):

En een nieuwe sci-fi serie op SYFY:

De laatste ziet er een beetje generiek uit, maar Foundation was eigenlijk wel interessant als je graag kijkt naar dingen die in de toekomst gebeuren, tijdreizen, cryosleep, enz.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:02

Martinspire

Awesomeness

[...]

Ik vind haar nog niet zo storend, maar de verhalen zijn nog wel interessant verder en de rest van de cast is gewoon prima. Ik heb er niet zo'n probleem mee en het kijkt verder wel gewoon prima met case-of-the-week.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:59

Touchdomex

Meisje!

The Foundation S1 was echt wel heel erg mooi gemaakt. Zo te zien lijkt S2 dat ook te gaan worden. Ben echt benieuwd.

A+ is echt heel erg goed bezig.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-02 19:05

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

wiemelen schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 00:33:
Toch even een vermelding maken van volgende series:
Three Pines : Detective serie gesitueerd in Canada. 1 case per 2 afleveringen met een rode draad doorheen alle cases. Best een aanrader.
https://www.imdb.com/title/tt15351648/

Will Trent : Nieuwe detective serie. Trailer is wel leuk. Afwachten of dit iets gaat worden.
https://www.imdb.com/title/tt17543592/
Net de eerste aflevering van Three Pines gekeken, weer eens wat anders voor mij, maar best leuk.
Ga ik zeker nog verder kijken.

De pilot van Will Trent zo maar eens kijken, benieuwd.

Thanks voor de tips. Eindelijk weer eens wat aanvulling op m'n series lijstje. :)

• Stukfruit
  • Niet online
Deprimerend nieuws voor iedereen die Wednesday goed vond. Het heeft een tweede seizoen gekregen:

Video hieronder bevat spoilers als je S1 nog niet hebt gezien.

Het zou mooi zijn als er weer eens wat vaker series komen die slecht genoeg zijn voor een extra seizoen :+

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04:43

alienfruit

the alien you never expected

Het nieuwe seizoen van Star Wars Bad Batch is weer begonnen. Nu al een beter begin al de meeste SW shows van vorig jaar. Begint al beter dan Andor, Book of Boba Fett en de Kenobi show. Dat wordt weer genieten :)

• Raymond
  • Laatst online: 08:06
Is dat ook streaming te zien?

Star wars, niet star trek 7(8)7

[Voor 43% gewijzigd door Raymond op 07-01-2023 19:40]

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
alienfruit schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 19:25:
Het nieuwe seizoen van Star Wars Bad Batch is weer begonnen. Nu al een beter begin al de meeste SW shows van vorig jaar. Begint al beter dan Andor, Book of Boba Fett en de Kenobi show. Dat wordt weer genieten :)
Niet eens met Andor, de rest wel :)

https://discord.com/invite/tweakers

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-02 21:59
Nog 2 nieuwe series uitgebracht ... zelf te ontdekken of ze goed zijn :)

Ann Rice's Mayfair Witches:
https://www.imdb.com/title/tt15428778/

The Rig
https://www.imdb.com/title/tt14273790/

• Kantenklaar
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 03:36
mister_S schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 23:35:
Ik heb net Alchemy of Souls op Netflix afgerond, een Koreaanse serie. In het begin had ik mijn twijfels, maar het werd beter met elke aflevering. De cast is goed, de twee hoofdrolspelers zijn enorm sterk. Zelden zulke goede chemie gezien tussen een acteur en actrice. Je moet van het fantasy element houden, maar zo heel veel is dat niet. Wat op het scherm wordt getoond betreft fantasy, is wel erg goed gedaan. Zeker een aanrader.
Seizoen twee krijgt een erg grote verandering, ik hoop dat dat goed uitpakt.

IMDB: Alchemy of Souls (TV Series 2022– )
Geweldige serie, seizoen 2 is mij ook goed bevallen, heb deze gisteren afgekeken.

Arthdal Chronicles is ook geweldig:

Heeft een beetje iets weg van Game of Thrones met uiteraard fantasie elementen.

Deze serie is ook een aanrader, wel wat minder met fantasie en vooral komisch maar dat maakt de pret er niet minder om.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afgelopen nacht blijkbaar 3x NCIS, van elke serie een :o Straks maar eens uitzoeken in welke volgorde de uitzendingen waren.

Oscar Wilde

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Raven schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 08:08:
Afgelopen nacht blijkbaar 3x NCIS, van elke serie een :o Straks maar eens uitzoeken in welke volgorde de uitzendingen waren.
NCIS, NCIS: Hawaii, NCIS: LA

There's no place like 127.0.0.1

• DeTjuk
  • Laatst online: 03-02 14:50
redfoxert schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 21:25:
[...]
Niet eens met Andor, de rest wel :)
Ik vond Andor in tegenstelling tot de rest een verademing (hoewel de Mandalorian ook wel ging).

[PSN: DeTjuK]

• redfoxert
  • Niet online
DeTjuk schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:05:
[...]

Ik vond Andor in tegenstelling tot de rest een verademing (hoewel de Mandalorian ook wel ging).
Vooral de lengte (van het totale eerste seizoen), de build-up, de sfeer (lekker donker). Veel meer diepgang in het karakter.

https://discord.com/invite/tweakers

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor degenen die gek zijn op weerwolven:

* Raven ziet Sarah Michelle "Buffy" Gellar :o :D

[Voor 6% gewijzigd door Raven op 12-01-2023 19:00]

Oscar Wilde

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:11

Pierre

Van nature lui!

Stukfruit schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 20:06:
Deprimerend nieuws voor iedereen die Wednesday goed vond. Het heeft een tweede seizoen gekregen:

Video hieronder bevat spoilers als je S1 nog niet hebt gezien.
[YouTube: Wednesday Addams | Aankondiging seizoen 2 | Netflix]

Het zou mooi zijn als er weer eens wat vaker series komen die slecht genoeg zijn voor een extra seizoen :+
Leuke serie en coole soundtrack oa The Rolling Stones en Fleetwood Mac :*)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Dracula
  • Laatst online: 03-02 17:10
[...]

Afgrijselijke serie Rookie Feds. Die stem en de voor een overheidsambtenaar bij een politie dienst belachelijke kleding… Daarnaast zijn de cases ook gewoon niet interessant. Enige waarom ik hem nog in de gaten hou is ivm een eventuele toekomstige cross over met The Rookie.

En ja kom maar op met vrouwen hater etc maar ik vind het extreem overdreven. Mannen bij de FBI (in series dan) lopen ook niet rond met een broek op half 10 ofzo.

• Dracula
  • Laatst online: 03-02 17:10
Raven schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 08:08:
Viel een beetje tegen vond ik.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:00
Dracula schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 18:39:
[...]

Afgrijselijke serie Rookie Feds. Die stem en de voor een overheidsambtenaar bij een politie dienst belachelijke kleding… Daarnaast zijn de cases ook gewoon niet interessant. Enige waarom ik hem nog in de gaten hou is ivm een eventuele toekomstige cross over met The Rookie.

En ja kom maar op met vrouwen hater etc maar ik vind het extreem overdreven. Mannen bij de FBI (in series dan) lopen ook niet rond met een broek op half 10 ofzo.
Toen ik die back door pilot zag op The Rookie, had ik al besloten om geen seconde te kijken naar The Rookie Fed. Ik blijf er bij. Die stem is inderdaad afgrijselijk.
Daar hoef je geen vrouwen hater voor te zijn.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dracula schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 18:40:
[...]

Viel een beetje tegen vond ik.
Voor degenen die het op Net5 volgen zal het pas tegenvallen, blijkbaar snapt Net5 niet dat NCIS soms vervolgd wordt in een van de andere series. De huidige seizoenen zijn in NL begonnen, maar alleen NCIS en NCIS LA, geen Hawaii, mis je gelijk wat 8)7

Oscar Wilde

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-02 16:42
Ik wilde 1899 kijken en daarna Dark (volgens dit topic is die beter, dus daarom eerst 1899)..

Maar raden jullie aan 1899 nog te kijken nu het is gecancelled?

Ik ben nog niet over mijn trauma van de Sarah Connor Chronicles heen namelijk. Google nog regelmatig of er al iets gebeurd met een vervolg..

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-02 16:42
CH4OS schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 07:49:
[...]

Sinds 1 januari is Kaleidoscope op Netflix, interessante serie. Volgorde van afleveringen zou verschillend moeten zijn, op de laatste aflevering na. Leuk detail is dat, vind ik. Verhaal is wel goed gedaan, Esposito zet ook een goede rol neer.
Hoe verder ik kwam, des te slechter ik het vond.
En het eindstuk was helemaal compleet crap. Het belangrijkste, enige waarvoor ze ergens waren, waar hun toekomst om draaide, wordt neergelegd en overheen gelopen. Vervolgens komt er nog een heel verhaal daarna. Helemaal gebaseerd op dat nonsense moment.
Van dat soort momenten waren er helaas veel meer. Erg jammer. Alsof de schrijvers zichzelf in een knoop schreven.

Ook is het niet helemaal waar dat Netflix de volgorde willekeurig maakt behalve de finale. Een paar afleveringen moet je toch echt in volgorde zien.
Ik vind het gehyped. Het is spannend en interessant maar teveel volstrekt onrealistische momenten in het verhaal om het echt te blijven kijken. Dan pak je al gauw je telefoon..

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

The Legend schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 12:24:
Gisteren begonnen aan Echo 3 (AppleTV+), wel aardig tot nu toe (eerste 2 eps).
Gisteren volgens mij de laatste aflevering gezien, vooral de laatste afleveringen waren vanuit strategisch en tactisch oogpunt echt een genot om naar te kijken.

Qua verhaal niet echt een hoogstaand iets, maar wel een 6.5 waard wat mij betreft.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02 20:07

Caveman

whahoehaha

Door dit topic Slow Horses ontdekt, geweldig !! Gary Oldman is weer subliem. Genoten van seizoen 1, net begonnen met seizoen 2, maar na de eerste 2 afleveringen is het (nog) niet op het niveau van het eerste seizoen (alhoewel zich dat niet in de ratings van IMDB laat zien) Seizoen 1 begon met een strakke trailer en daarna wat karakter diepgang, bouwde het verhaal goed op. Seizoen 2 begint voor mij met een wat minder sterke trailer. Maargoed nog 4 afleveringen te gaan, kan nog veranderen :)
Zeker gaan kijken, het is niet zomaar een spy flick.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-02 14:13
Caveman schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:17:
Door dit topic Slow Horses ontdekt, geweldig !! Gary Oldman is weer subliem. Genoten van seizoen 1, net begonnen met seizoen 2, maar na de eerste 2 afleveringen is het (nog) niet op het niveau van het eerste seizoen (alhoewel zich dat niet in de ratings van IMDB laat zien) Seizoen 1 begon met een strakke trailer en daarna wat karakter diepgang, bouwde het verhaal goed op. Seizoen 2 begint voor mij met een wat minder sterke trailer. Maargoed nog 4 afleveringen te gaan, kan nog veranderen :)
Zeker gaan kijken, het is niet zomaar een spy flick.
Heb beide seizoenen gezien en inderdaad aanrader! S3 gaat ook komen.

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-02 16:32
Raven schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 19:00:
Voor degenen die gek zijn op weerwolven:
[YouTube: Wolf Pack | Official Trailer | Paramount+]
* Raven ziet Sarah Michelle "Buffy" Gellar :o :D
"I touched the fire, and it freezes me."

Hmm, was in de eerste seizoenen wel helemaal gek van Gellar, maar dat is later toch echt een Carpenter (Cordelia) crush geworden.

iPhone 12 128GB |  MacBook Pro M2 | Mazda CX-30 (2022)

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 03-02 21:06
xoniq schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 23:11:
[...]

"I touched the fire, and it freezes me."

Hmm, was in de eerste seizoenen wel helemaal gek van Gellar, maar dat is later toch echt een Carpenter (Cordelia) crush geworden.
Faith O+

Gok echter dat ik deze weerwolven Buffy over ga slaan, de trailer overtuigde me niet echt.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
The Last of Us is nu te zien op HBO. Krijgt goede kritieken en een (overdreven) hoog cijfer op IMDB. Dat cijfer zal nog wel dalen, aangezien er veel fans zijn van de game die hebben gestemd.

Hoe dan ook, aflevering 1 is nu te zien dus.

Tomorrow is not today!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:59
Jazco2nd schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:18:
Ik wilde 1899 kijken en daarna Dark (volgens dit topic is die beter, dus daarom eerst 1899)..

Maar raden jullie aan 1899 nog te kijken nu het is gecancelled?
Er is naar mijn idee helemaal geen reden voor een tweede seizoen. Als je de serie zo bekijkt verwacht je dat eigenlijk ook niet, dus ja je kan 1899 prima kijken.

Wil toch even kwijt dat ik 1899 overrated vind :+

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• AcidBurn
chevsticks schreef op zondag 15 januari 2023 @ 07:55:
[...]
Faith O+

Gok echter dat ik deze weerwolven Buffy over ga slaan, de trailer overtuigde me niet echt.
Voor mij was het toch echt Buffy zelf... Willow (Alyson Hannigan) werd in de latere seizoenen ook wat interessanter.

Maar ik ben wel puur vanwege Eliza Dushku (Faith) naar de series Tru Calling en Dollhouse gaan kijken.
Tru Calling heb ik beide seizoenen ook in de kast staan, Dollhouse ben ik halverwege afgehaakt.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor de Clarkson liefhebbers: Amazon Likely to Part Ways With Jeremy Clarkson After Final Commissioned Shows Go to Air

En komende nacht heeft Parminder "Neela van ER" Nagra haar scrubs weer aan, zei het in een ander kleurtje :)
IMDB: Maternal (TV Series 2023– )

Oscar Wilde

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee