He? Ik had die ophef niet meegekregen (an zich wel terecht I guess, typische "Clarkson roept weer iets zonder na te denken"). Maar wat is het nut van "wegen scheiden" maar dan pas "als lopende zaken zijn afgerond". Ze hebben een paar weken terug pas S03 van Clarksons farm aangekondigd, dus dat is hartstikke nieuw/vers. Idem dito met die blijkbaar 4 The Grand Tour specials. Wellicht dat eentje al in de maak is. Maar nu alles afronden en daarmee nog t/m (minimaal) 2024 content uitzenden komt nu niet echt over als een sterk statement v.w.b. "we halen hem van de buis" ("maar kijk eerst nog maar 2 jaar").
Seizoen 2 van Your Honor is weer begonnen ..
Mooie goede aftrap de eerste aflevering.. Brian speelt weer prachtig !
There are no secrets, only information you do not yet have
Ik vond de games fantastisch (ja, ook deel 2) en was sceptisch over de serie, maar het begin smaakt naar meer. Zelfs vrouwlief wil verder kijken, al vrees ik dat ze anders besluit zodra er....... het wat meer horror wordt (Sorry #nospoilers)Sydney08 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 17:25:
The Last of Us is nu te zien op HBO. Krijgt goede kritieken en een (overdreven) hoog cijfer op IMDB. Dat cijfer zal nog wel dalen, aangezien er veel fans zijn van de game die hebben gestemd.
Hoe dan ook, aflevering 1 is nu te zien dus.
Hè? Ik dacht dat dat een miniserie/afgerond verhaal was... Toch maar even de laatste 10 minuten terugkijken van de laatste aflevering van seizoen 1.zeroday schreef op maandag 16 januari 2023 @ 22:52:
Geen idee of het al gemeld was, maar Jennifer Coolidge heeft wat leuke prijzen mee mogen nemen voor haar rol in The White Lotus van HBO 
https://www.emmys.com/shows/white-lotus
https://www.today.com/pop...obe-white-lotus-rcna65230
Dat zit wel Schnorr.
Ja, dat dacht ik ook totdat ik een paar weken las dat er een S2 zou komen. In de eerste 5 min zie je korte terugblik en daarna gaan ze verder vanaf dat moment en in de iets latere toekomst.coelho schreef op maandag 16 januari 2023 @ 23:46:
[...]
Hè? Ik dacht dat dat een miniserie/afgerond verhaal was... Toch maar even de laatste 10 minuten terugkijken van de laatste aflevering van seizoen 1.
Stiffler's mom?Stukfruit schreef op maandag 16 januari 2023 @ 23:46:
Geen idee of het al gemeld was, maar Jennifer Coolidge heeft wat leuke prijzen mee mogen nemen voor haar rol in The White Lotus van HBO
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Volgende maand 
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Daar was ik weer eens deze zijn deze week uitgekomen.😀 IMDB: "Mayor of Kingstown" Never Missed a Pigeon (TV Episode 2023)
Mayor of Kingstown.
godfather of harlem. IMDB: "Godfather of Harlem" The Negro in White America (TV Episode 2023) wel ergens te krijgen
Mayor of Kingstown.
godfather of harlem. IMDB: "Godfather of Harlem" The Negro in White America (TV Episode 2023) wel ergens te krijgen
Hunters Seizoen 2 begint goed!
Als het goed is, is dit het afrondende seizoen van de serie van 2 seizoenen.
[ Voor 33% gewijzigd door jmk op 17-01-2023 20:15 ]
Yippie kayak, other buckets!
Slow Horses is top inderdaadCaveman schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:17:
Door dit topic Slow Horses ontdekt, geweldig !! Gary Oldman is weer subliem. Genoten van seizoen 1, net begonnen met seizoen 2, maar na de eerste 2 afleveringen is het (nog) niet op het niveau van het eerste seizoen (alhoewel zich dat niet in de ratings van IMDB laat zien) Seizoen 1 begon met een strakke trailer en daarna wat karakter diepgang, bouwde het verhaal goed op. Seizoen 2 begint voor mij met een wat minder sterke trailer. Maargoed nog 4 afleveringen te gaan, kan nog veranderen
Zeker gaan kijken, het is niet zomaar een spy flick.
Nieuws voor late night shows: Craig Ferguson komt weer terug waarschijnlijk:
https://deadline.com/2023...ony-fall-2023-1235224549/
https://deadline.com/2023...ony-fall-2023-1235224549/
Al lijkt het erop dat de format wel anders is. Naja we gaan het zien.Syndicated Late-Night Talk Show With Craig Ferguson Shopped By Sony Pictures TV For Fall 2023
Sony Pictures Television is plotting a return to the syndicated talk show arena with a half-hour late-night strip hosted by Craig Ferguson. Produced by Whisper North, a division of SPT-backed production company Whisper, Channel Surf with Craig Ferguson shot a pilot in the UK earlier this month and is being taken out to potential buyers by distributor SPT this week in Los Angeles.
Channel Surf with Craig Ferguson, which also marks the comedian’s return to late-night since leaving CBS’ The Late Late Show in 2014, will feature Ferguson and his friends as they “review the shocking, surprising and hilarious moments of the week’s shows.”
Ferguson and Whisper North managing director Tom McLennan, formerly Director of Entertainment North for ITV, will executive produce, and Richard Easter (America’s Got Talent) and Joe Bolter (The Late Late Show with Craig Ferguson), who has worked with Ferguson for almost 15 years, will serve as writers on the show.
This is a rare late-night syndication entry; Arsenio Hall famously tried a revival of his popular 1990 syndicated talker with Tribune in 2013; it lasted just a season. Late-night is less crowded these days, with a number of talk shows going away including Desus and Mero and Full Frontal With Samantha Bee, and the future of The Daily Show and The Late Late Show in flux as their hosts depart.
More importantly, instead of syndicated talk shows’ traditional hourlong format, Channel Surf with Craig Ferguson is 30 minutes, with Sony targeting late-night slots currently occupied by sitcom reruns as fewer and fewer comedies enter the off-network syndication market.
“With a shortage of sitcoms available for stations, viewers need a place to laugh. Channel Surf is that perfect show,” said Zack Hernandez, SVP, US Syndication Sales, SPT. “Craig shot a hilarious pilot, and we can’t wait to reintroduce our buyers to him and look forward to giving audiences a chance to watch this very funny show.”
Following the end of his Late Late Show run, Ferguson hosted the syndicated Celebrity Name Game, ABC’s The Hustler and History’s Join or Die.
“I wanted to do Channel Surf because I think television is ready for the return of the silly/ funny/ occasional lip-synching puppet format. Also, it’s a TV show which contains clips of questionable moments from other TV shows thus creating a spectacular visual turducken of stupid,” Ferguson said.
As for SPT, which is behind syndicated juggernauts Jeopardy! and Wheel of Fortune, the studio has largely stayed away from the daytime syndicated talk-show space, which has become very difficult to make money in, especially for a studio not affiliated with a station group. Its last remaining daytime strip, The Dr. Oz Show, as well as its spinoff The Good Dish, ended last season.
Ferguson, who is coming off a stand-up comedy tour in North America last year, is repped by WME, Vault Entertainment and Gang, Tyre, Ramer, Brown & Passman.
The turducken of stupid cometh. https://t.co/Nz9i5RZYAc
— Craig Ferguson (@CraigyFerg) 18 januari 2023
Oscar Wilde
Tomorrow's just your future yesterday!
Krijgt Kristen Bell dan ook weer een terugkerende plek op de gastenlijst? En Secretariat?
Sinds James Corden is de late late show eigenlijk alleen nog late. Ik ben benieuwd of Ferguson het nog kan!
Krijgt Kristen Bell dan ook weer een terugkerende plek op de gastenlijst? En Secretariat?
Sinds James Corden is de late late show eigenlijk alleen nog late. Ik ben benieuwd of Ferguson het nog kan!
Dat zit wel Schnorr.
[YouTube: Kristen Bell Moments w/ Geoff Peterson on Craig Ferguson Late Night Show]Stukfruit schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:39:

New Amsterdam is voorbij

Oscar Wilde
Ik denk helaas niet dat het dezelfde soort show wordt. Ik zie al iets van poppen voorbij komen in het artikel. Maar we gaan het zien. Zolang het grappig is, vind ik het allemaal wel best.Raven schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:34:
@Martinspire Komt Geoff dan ook terug?
[YouTube: Geoff Peterson makes Craig Ferguson cry 💀]
Cool. Ik vond Craig altijd de leukste. Ik hoop dat we die in NL ook legaal kunnen kijken
Ik was het seizoen aan het opsparen en had nog niet meegekregen dat het de laatste was. Dank voor de info.Raven schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:59:
New Amsterdam is voorbij, de laatste 2 ep's zijn er en dan is 't afgelopen.
Bosch: Legacy ook gekeken afgelopen week. Ik blijf een fan van Titus Welliver. Wat mij betreft weer een goed seizoen en reden genoeg om er nog een seizoen aan vast te plakken (volgens mij al bevestigd).
waar heb ik nu net naar gekeken
[ Voor 5% gewijzigd door breew op 18-01-2023 21:31 ]
Geen idee, maar series die wat sci-fi en leuke effecten hebben en verder weinig van het verhaal weggeven zijn algemeen genomen wel interessantbreew schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 21:30:
[...]
waar heb ik nu net naar gekekenRuikt als drama/comedy ofzo??
Mij doet het een beetje denken aan een tegenhanger van Severance, maar dan met een verkoper, een hoger budget en meer buitenlocaties.
Dat zit wel Schnorr.
AppleTV+ niet een heel groot aanbod mat wat er opstaat is best goed niet altijd mijn smaak maar dat is een ander verhaal.
Hyacinth Bucket, pardon, Bouquet
, was blijkbaar even terug van weggeweest 
(Filmpje)Watch Keeping Up Appearances: 30 Years of Laughs, tonight at 8:30pm on Channel 5 and #My5 📺 pic.twitter.com/RfYIqF9oHo
— Channel 5 (@channel5_tv) 14 januari 2023
Oscar Wilde
Net de eerste aflevering van Seizoen 1 gezien, ziet er goed uit. Straks aflevering 2 maar eens kijken.
Dank voor de tip.
Weer een pareltje. Fauda seizoen 4
12 episodes.
IMDB: Fauda (TV Series 2015– )
Zal wel ergens te krijgen zijn.😀
12 episodes.
Is ie echt goed? Vond het eerste seizoen super. Daarna werd het minder…. Maar vier beter dan seizoenen ervoor?pletter schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 18:16:
Weer een pareltje. Fauda serie 4 ,12 episodes.
@kraanwagen net binnen afl 1 ziet er goed uit.
The Legend of Vox Machina seizoen 2 is begonnen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Bestaat er een app die kan aangeven wanneer de series die ik volg beschikbaar zijn op de NL streamingdiensten?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Zat ik al een tijdje op te wachten bedankt voor de updatepletter schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 18:16:
Weer een pareltje. Fauda seizoen 4
12 episodes.
JustWatch. Heeft ook een app voor TVs waarmee je gewoon steeds hun app kunt openen, navigeren naar de watchlist en de film/serie aanklikken. Vervolgens zorgt JustWatch ervoor dat de juiste streaming app geopend wordt met die film/serie.Jorgen schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 23:54:
Bestaat er een app die kan aangeven wanneer de series die ik volg beschikbaar zijn op de NL streamingdiensten?
@RobertMe dankje! Ik ga 'm proberen
Peacock Cancels "Vampire Academy" After One Season
Jammer vond de serie wel vermakelijk
Jammer vond de serie wel vermakelijk
Huidig seizoen 14 van NCIS Los Angeles zal het allerlaatste seizoen zijn volgens https://www.digitalspy.co...angeles-ending-season-14/
Ik moet zeggen dat ik er wel vrede mee heb. Het huidige en vorige vallen tegen. Wat eerder deze serie leuk maakte, mis ik gewoon. Het kabbelt soms teveel en teveel verhaallijnen worden teveel uitgemolken. NCIS zelf vind ik nog wel goed maar die ververst op tijd de karakters waardoor je weer frisse verhaallijnen krijgt. Hawaii vind ik persoonlijk nog niets.
Ik moet zeggen dat ik er wel vrede mee heb. Het huidige en vorige vallen tegen. Wat eerder deze serie leuk maakte, mis ik gewoon. Het kabbelt soms teveel en teveel verhaallijnen worden teveel uitgemolken. NCIS zelf vind ik nog wel goed maar die ververst op tijd de karakters waardoor je weer frisse verhaallijnen krijgt. Hawaii vind ik persoonlijk nog niets.
Daar ben ik het wel mee eens. NCIS Hawaii kijk ik alleen als ik echt niks anders heb. NCIS LA kabbelt idd maar een beetje voort. NCIS blijft ok.martwoutnl schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 15:22:
Huidig seizoen 14 van NCIS Los Angeles zal het allerlaatste seizoen zijn volgens https://www.digitalspy.co...angeles-ending-season-14/
Seizoen 1 was echt top. Goede serie! Ben benieuwd naar seizoen 2.zeroday schreef op maandag 16 januari 2023 @ 22:52:
Wat ik vooral irritant vind is cross-over episodes. Laatst ook weer eentje die in NCIS begon en in NCIS Hawaii en LA verder ging ... die hebben we dan ook geskipt.Coenen schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 20:21:
[...]
Daar ben ik het wel mee eens. NCIS Hawaii kijk ik alleen als ik echt niks anders heb. NCIS LA kabbelt idd maar een beetje voort. NCIS blijft ok.
Waar kijkeb jullie de serie your honor?Dacuuu schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 20:50:
[...]
Seizoen 1 was echt top. Goede serie! Ben benieuwd naar seizoen 2.
Zo zie je maar dat smaken verschillen. heb Your Honor een half uur vol kunnen houden, of zoiets.Dacuuu schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 20:50:
[...]
Seizoen 1 was echt top. Goede serie! Ben benieuwd naar seizoen 2.
Kan niet zo goed tegen series waar karakters 'geforceerd' handelingen uitvoeren om ergens te komen waar de schrijvers willen dat ze komen. En dat leidt vaak tot ongeloofwaardige acties (bewijs wegwerken en dan iets waar je zowat over valt niet opmerken etc etc)
En daar zit deze serie wat mij betreft vol mee
martwoutnl schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 15:22:

Mocht je die op Net5 willen volgen, dan is skippen wel aangeraden omdat de middelste ep (Hawaii) niet wordt uitgezonden omdat het nieuwe seizoen van Hawaii nog niet is begonnen in NLredfoxert schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 20:57:
[...]
Wat ik vooral irritant vind is cross-over episodes. Laatst ook weer eentje die in NCIS begon en in NCIS Hawaii en LA verder ging ... die hebben we dan ook geskipt.

Oscar Wilde
Ik vond bij CSI de cross-overs juist leuk. Ligt er natuurlijk ook aan hoe men het doet.
Epix's From
IMDB: From (TV Series 2022– )
Onlangs met deze serie begonnen. Een soort mix van The Dome, Salem's Lot en euh... Lost? (Die laatste ken ik alleen van naam)
Een gezin strand met hun camper in een dorpje waar vreemde dingen gebeuren en het onmogelijk is het dorpje te verlaten.
Twee afleveringen gekeken en ik vind het tof. Het is lekker spannend, goed tempo en best wel volwassen. Zowel qua taalgebruik, als visuele aspecten. Want ze zijn niet terughoudend met de gore. Het is niet continu bloedvergieten, maar de camera draait ook niet weg.
Verder een interessante cast en een toffe setting
Onlangs met deze serie begonnen. Een soort mix van The Dome, Salem's Lot en euh... Lost? (Die laatste ken ik alleen van naam)
Een gezin strand met hun camper in een dorpje waar vreemde dingen gebeuren en het onmogelijk is het dorpje te verlaten.
Twee afleveringen gekeken en ik vind het tof. Het is lekker spannend, goed tempo en best wel volwassen. Zowel qua taalgebruik, als visuele aspecten. Want ze zijn niet terughoudend met de gore. Het is niet continu bloedvergieten, maar de camera draait ook niet weg.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Inderdaad een leuke. Interessant format en spannend.Vrijdag schreef op zondag 22 januari 2023 @ 11:06:
Epix's From
Twee afleveringen gekeken en ik vind het tof. Het is lekker spannend goed tempo en best wel volwassen. Zowel qua taalgebruik, als visuele aspecten. Want ze zijn niet terughoudend met de gore. Het is niet continu bloedvergieten, maar de camera draait ook niet weg.
[YouTube: From Season 1 Trailer | Rotten Tomatoes TV]
Heb ik vorig jaar gezien. Het begon goed en eindigde voor mij met een 5 op IMDb.Vrijdag schreef op zondag 22 januari 2023 @ 11:06:
Epix's From
Dat zit wel Schnorr.
Over dik 3 maanden begin S2. (23-04-2023) Zin in. Hele leuke serie met een mooi concept.Vrijdag schreef op zondag 22 januari 2023 @ 11:06:
Epix's From
Raad eens wat Rtl8 bij de CSI-herhalingen net als Net5 bij o.a. NCIS weet te verklotenJorgen schreef op zondag 22 januari 2023 @ 10:49:
Ik vond bij CSI de cross-overs juist leuk. Ligt er natuurlijk ook aan hoe men het doet.
Oscar Wilde
Ehm... cross-oversRaven schreef op zondag 22 januari 2023 @ 19:48:
[...]
Raad eens wat Rtl8 bij de CSI-herhalingen net als Net5 bij o.a. NCIS weet te verkloten
Ja dat is dat wel heel stom
The Legend of Vox Machina season 2 will include 12 episodes in total, with batches of three episodes set to be made available for OTT streaming on January 20, January 27, February 3, and February 10.
Naja, ik ben benieuwd. Tot nu toe vind ik het wel tof. Gisteren nog twee afleveringen gekeken.Stukfruit schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:50:
[...]
Heb ik vorig jaar gezien. Het begon goed en eindigde voor mij met een 5 op IMDb.
Moet zeggen dat ik NCIS Hawaii wel kan waarderen. Maar dan niet als een NCIS serie. Heb het al eens gezegd toen ze ermee begonnen, als serie op zich is het redelijk maar ze mochten de naarm NCIS niet "misbruikt" hebben. Want dan verwacht je op zijn minst een soort Gibbs. En van de hoofdrolspeelster kan je veel zeggen maar een Gibbs is het nietCoenen schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 20:21:
[...]
Daar ben ik het wel mee eens. NCIS Hawaii kijk ik alleen als ik echt niks anders heb. NCIS LA kabbelt idd maar een beetje voort. NCIS blijft ok.
Maar moet zeggen dat ik de laatste twee afleveringen ook nog niet gezien heb.
Cross-overs sla ik altijd over. NCIS LA volg ik niet. Wist eigenlijk niet dat die nog altijd doorliep.
In de "Chicago" reeksen durven ze ook wel eens cross-overs doen. Dacht dat de FBI-series ook al cross-overs gehad hebben. Niet toevallig allemaal Wolf-producties (chicago en fbi, niet ncis)
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Wolf deed het al een paar keer bij de Law & Order franchise.Kenhas schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:21:
[...]
In de "Chicago" reeksen durven ze ook wel eens cross-overs doen. Dacht dat de FBI-series ook al cross-overs gehad hebben. Niet toevallig allemaal Wolf-producties (chicago en fbi, niet ncis)
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik weet verder trouwens niet meer waarom ik die 5 gaf, dus er zijn twee opties mogelijk: het was slecht omdat het echt slecht was, of het bleek blijkbaar zo generiek te zijn dat ik op die manier zeer teleurgesteld wasVrijdag schreef op maandag 23 januari 2023 @ 12:39:
[...]
Naja, ik ben benieuwd. Tot nu toe vind ik het wel tof. Gisteren nog twee afleveringen gekeken.
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Peep Show blijft één van de geniaalste komedie series die ik ooit heb gezien, helaas zijn er niet echt series die dit ook maar gedeeltelijk emuleren.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2023 02:24 ]
Waar zit de "komedie" dan in dit filmpje?Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 02:23:
[YouTube: Mark's War On Drugs - Peep Show]
Peep Show blijft één van de geniaalste komedie series die ik ooit heb gezien, helaas zijn er niet echt series die dit ook maar gedeeltelijk emuleren.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Sterker nog: Dat was voor Corona elk jaar vaste prik, in de herfst een cross-over van Fire, Med en PD.Kenhas schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:21:
De beste tot nu toe vond ik Infection: S8 van Fire, S7 van PD en S5 van Med.
Wolf Pack is begonnen 
En voor degenen die IMDB: Teen Wolf (TV Series 2011–2017) hebben gevolgd, de film is er
En voor degenen die IMDB: Teen Wolf (TV Series 2011–2017) hebben gevolgd, de film is er
Oscar Wilde
Waar is die film te zien? Ik zie 'm zo gauw niet bij een NL streamer (Justwatch).Raven schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:22:
Wolf Pack is begonnen
* Bra-Jo wil z'n dochters even blij maken
@Raven Tnx, ik ga maar eens een fles rum opentrekken dan.
[ Voor 7% gewijzigd door Bra-Jo op 26-01-2023 11:40 ]
Nomen nescio
Legaal via Paramount+, of NL daar ook onder valt, geen idee.Bra-Jo schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:11:
[...]
Waar is die film te zien? Ik zie 'm zo gauw niet bij een NL streamer (Justwatch).
* Bra-Jo wil z'n dochters even blij maken
Oscar Wilde
Paramount+ bestaat niet in Nederland en is hier samen met uhm, Viacom/CBS als zijnde SkyShowtime. En SST is opgenomen in JustWatch, dus als JustWatch aangeeft dat die niet beschikbaar is dan kan deze weer op de ellenlange lijst van content die Paramount/Universal/DreamWorks/Sky/... wel op hun versplinderde streaming diensten aanbieden maar niet op hun gezamenlijke (Europese) platform.Raven schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:25:
[...]
Legaal via Paramount+, of NL daar ook onder valt, geen idee.
Tl;dr viavia en VPN dus?RobertMe schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 12:10:
[...]
Paramount+ bestaat niet in Nederland en is hier samen met uhm, Viacom/CBS als zijnde SkyShowtime. En SST is opgenomen in JustWatch, dus als JustWatch aangeeft dat die niet beschikbaar is dan kan deze weer op de ellenlange lijst van content die Paramount/Universal/DreamWorks/Sky/... wel op hun versplinderde streaming diensten aanbieden maar niet op hun gezamenlijke (Europese) platform.
Oscar Wilde
Aah het begin is het wel aardig ja, het gaat alleen halverwege van “wel aardig” naar “tenenkrommend slecht” wat mij betreft, eigenlijk een beetje als de kat uit de zak is zeg maar. Ben benieuwd of ze dat in seizoen 2 kunnen herpakken maar verwacht van niet eigenlijk.Vrijdag schreef op zondag 22 januari 2023 @ 11:06:
Epix's From
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nah het is vooral heel slecht geacteerd, de decors matig en de special effects ook, dat begon mij op een gegeven moment te irriteren terwijl het verhaal zelf dan weer wel interessant is.Stukfruit schreef op maandag 23 januari 2023 @ 17:16:
[...]
Ik weet verder trouwens niet meer waarom ik die 5 gaf, dus er zijn twee opties mogelijk: het was slecht omdat het echt slecht was, of het bleek blijkbaar zo generiek te zijn dat ik op die manier zeer teleurgesteld was(aangezien ik het me echt niet meer kan herinneren).
Ja dit ziet er goed uit. Oogt als weer een topper op de TV+ lijst.
Edit: Kan ook de techniek die Apple gebruikt goed waarderen in de (meeste) originals, vrijwel alles is mooi gefilmd, heeft goeie color grading, goed sound design, etc. Oogt echt als kwaliteit allemaal.
[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 26-01-2023 20:14 ]
The mighty Nein krijgen ook hun eigen animatie serie
Gisteren beginnen kijken naar 'The Rig'... sleurde me meteen mee. Hou wel van dit soort claustrofobische dystopieën, ben nog maar 2 afleveringen ver, kan bijna niet wachten tot vanavond, dat ik weer verder kan kijken. :-)
[ Voor 10% gewijzigd door PinusRigida op 27-01-2023 11:55 ]
Vanaf 26 maart: seizoen 4 van Succession.
Dat zit wel Schnorr.
Ik heb jarenlang naar tevredenheid de iTV Shows app op mijn iPhone gebruikt om mijn series bij te houden. Helaas lijkt het erop alsof deze niet meer bijgehouden wordt, nieuwe series worden nog wel gevonden, maar laden geen episodes list meer.
Heeft er iemand een goed alternatief? Ik zoek minimaal een grafisch acceptabele app die laat zien welke shows binnenkort uitgezonden worden (met datum), welke geweest zijn, en met de mogelijkheid om af te vinken welke episodes ik gezien heb. Nu heb ik al Watched geprobeerd, maar daar worden ook de diverse seizoenen uit elkaar getrokken op de tijdslijn en dat vind ik niet heel prettig kijken. Tips zijn welkom!
Heeft er iemand een goed alternatief? Ik zoek minimaal een grafisch acceptabele app die laat zien welke shows binnenkort uitgezonden worden (met datum), welke geweest zijn, en met de mogelijkheid om af te vinken welke episodes ik gezien heb. Nu heb ik al Watched geprobeerd, maar daar worden ook de diverse seizoenen uit elkaar getrokken op de tijdslijn en dat vind ik niet heel prettig kijken. Tips zijn welkom!
Gebruik zelf sinds een tijdje Watcht vanwege de goede integratie met Trakt. Heb je al geprobeerd zie ik nucoelho schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 09:38:
Ik heb jarenlang naar tevredenheid de iTV Shows app op mijn iPhone gebruikt om mijn series bij te houden. Helaas lijkt het erop alsof deze niet meer bijgehouden wordt, nieuwe series worden nog wel gevonden, maar laden geen episodes list meer.
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Door jullie opmerkingen ook deze serie gekeken en van genoten.Caveman schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:17:
Door dit topic Slow Horses ontdekt, geweldig !! Gary Oldman is weer subliem. Genoten van seizoen 1, net begonnen met seizoen 2, maar na de eerste 2 afleveringen is het (nog) niet op het niveau van het eerste seizoen (alhoewel zich dat niet in de ratings van IMDB laat zien) Seizoen 1 begon met een strakke trailer en daarna wat karakter diepgang, bouwde het verhaal goed op. Seizoen 2 begint voor mij met een wat minder sterke trailer. Maargoed nog 4 afleveringen te gaan, kan nog veranderen
Zeker gaan kijken, het is niet zomaar een spy flick.
De eerste aflevering overtuigde me niet, maar vanaf de 2e aflevering zat ik er helemaal in.
Topserie !
Watched en Watcht blijken twee verschillende apps te zijn. Tot nu toe heb ik nooit iets met Trakt gedaan, misschien moet ik daar eerst eens naar kijken.GermanPivo schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 09:40:
Gebruik zelf sinds een tijdje Watcht vanwege de goede integratie met Trakt. Heb je al geprobeerd zie ik nu
Deze week begonnen met Narcos... ben nog niet helemaal overtuigd.
Zit er nu vier of vijf afleveringen in, vind de verteltrant een beetje straight forward, alsof een kind een verhaal vertelt "en toen gebeurde er dit, en toen deed die dat, en nou toen deed die ander dat", wat eendimensionaal. Dat mag voor mij wel wat speelser, wat avontuurlijker.
Vind ook de hoofdrolspeler/voice over niet sterk, geen van de karakters eigenlijk. Ook een beetje plat, zonder diepgang.
Hoe zijn jullie ervaringen met Narcos? Wordt dit nog beter? Ik merk dat ik het in mijn hoofd erg vergelijk met Breaking Bad en Better Call Saul, in die vergelijking legt een serie het ook al gauw af natuurlijk.
Zit er nu vier of vijf afleveringen in, vind de verteltrant een beetje straight forward, alsof een kind een verhaal vertelt "en toen gebeurde er dit, en toen deed die dat, en nou toen deed die ander dat", wat eendimensionaal. Dat mag voor mij wel wat speelser, wat avontuurlijker.
Vind ook de hoofdrolspeler/voice over niet sterk, geen van de karakters eigenlijk. Ook een beetje plat, zonder diepgang.
Hoe zijn jullie ervaringen met Narcos? Wordt dit nog beter? Ik merk dat ik het in mijn hoofd erg vergelijk met Breaking Bad en Better Call Saul, in die vergelijking legt een serie het ook al gauw af natuurlijk.
Narcos vind ik niet te vergelijken met BB en vooral BCS.migchiell schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 09:53:
Deze week begonnen met Narcos... ben nog niet helemaal overtuigd.
Die laatste twee zijn kunst. Narcos is wel oké voor één seizoen.
Dat zit wel Schnorr.
Okay
The last of us, tsja.. op zich wel een mooi aflevering gisteren, maar het is wel een bekend recept. Elke keer wat verhalen aan de zijkant die dan in het grote rode draad verhaal passen.
Mwoah. Weet nog niet hoe lang ik dit ga volhouden
Welcome to the chippendales.. Mja.. daar kom je dan uit als je ziet dat bij de bovenste een acteur ook in deze serie mee doet
Eerste 2 afleveringen gezien .. nog niet echt een mening
Anne Rice's Mayfair Witches
Ben benieuwd hoe het verhaal zich verder ontwikkeld, viel me nog niet tegen
Poker Face
Tsja.. je wordt meegenomen in een moord, je weet de hoed en de rand en dan komt 'poker face' in beeld
'bull-shit'
Dit hou je 1 seizoen vol en dan is het wel gebeurd in mijn beleving.
Will Trent
Ook een serie waar ik niet echt warm voor loop. Geen hoogvlieger
Fantasy Island (s2) .. absurde verhalen, maar kan je ook missen.
Wordt nog niet echt vrolijk van wat momenteel te kijken is.
The last of us, tsja.. op zich wel een mooi aflevering gisteren, maar het is wel een bekend recept. Elke keer wat verhalen aan de zijkant die dan in het grote rode draad verhaal passen.
Mwoah. Weet nog niet hoe lang ik dit ga volhouden
Welcome to the chippendales.. Mja.. daar kom je dan uit als je ziet dat bij de bovenste een acteur ook in deze serie mee doet
Eerste 2 afleveringen gezien .. nog niet echt een mening
Anne Rice's Mayfair Witches
Ben benieuwd hoe het verhaal zich verder ontwikkeld, viel me nog niet tegen
Poker Face
Tsja.. je wordt meegenomen in een moord, je weet de hoed en de rand en dan komt 'poker face' in beeld
'bull-shit'
Dit hou je 1 seizoen vol en dan is het wel gebeurd in mijn beleving.
Will Trent
Ook een serie waar ik niet echt warm voor loop. Geen hoogvlieger
Fantasy Island (s2) .. absurde verhalen, maar kan je ook missen.
Wordt nog niet echt vrolijk van wat momenteel te kijken is.
trakt heeft een redelijk goede mobiele website die een goed responsive design heeft.coelho schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 09:51:
[...]
Watched en Watcht blijken twee verschillende apps te zijn. Tot nu toe heb ik nooit iets met Trakt gedaan, misschien moet ik daar eerst eens naar kijken.
de makers van trakt hebben oolk apps gemaakt voor IOS en Android(beta)
Als een bliksemschicht bij heldere hemel is er sinds deze week een nieuwe trailer voor een serie over tienermeisjes die de mogelijkheid ontwikkelen om door middel van hun lichaam stroom te genereren en de wereld over te nemen:
Nu er weer wat minder (niet-Marvel/DC) superheldenseries zijn lijkt dit leuk te worden voor mensen die zich willen opladen in een periode met statische activiteit.
De kans dat mensen richting het einde van deze serie in spanning moeten afwachten of de bekende dondergod met een banhamer de vonken uit deze serie gaat slaan is groot.
Maar gezien de trailer zou dat geen schokkend nieuws moeten zijn.
Nu er weer wat minder (niet-Marvel/DC) superheldenseries zijn lijkt dit leuk te worden voor mensen die zich willen opladen in een periode met statische activiteit.
De kans dat mensen richting het einde van deze serie in spanning moeten afwachten of de bekende dondergod met een banhamer de vonken uit deze serie gaat slaan is groot.
Maar gezien de trailer zou dat geen schokkend nieuws moeten zijn.
Dat zit wel Schnorr.
Helemaal mee eens, seizoen 1 al gekeken. Nu bezig met Seizoen 2.Noppesnada schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 09:43:
[...]
Door jullie opmerkingen ook deze serie gekeken en van genoten.
De eerste aflevering overtuigde me niet, maar vanaf de 2e aflevering zat ik er helemaal in.
Topserie !
The Ark is begonnen 
Dat wordt handmatig hengelen, mijn bron wordt geDDoS'd, RSS down

Oscar Wilde
b e d r o e v e n d slecht acteerwerk vooralsnog. Maar ieder moet zijn eigen mening vormenRaven schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:20:
The Ark is begonnen
Als je al aan de persoon/acteur kan zien dat ie aflevering 1 niet overleefd .. (en nee geen spoiler).
Ik moest na deze reactie even kijken of Sean Bean een rol hadzeroday schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 07:43:
[...]
b e d r o e v e n d slecht acteerwerk vooralsnog. Maar ieder moet zijn eigen mening vormen
Als je al aan de persoon/acteur kan zien dat ie aflevering 1 niet overleefd .. (en nee geen spoiler).
Zal vast een aardige man zijn hoor, maar hij laat zien dat lang kunnen interen op royalties uit de jaren '90 niet per se voor verbetering van talent zorgt.
Dat zit wel Schnorr.
The Ark is voor mij een nieuw dieptepunt in scifi. Cliché na cliché, slechte CGI en acteurs waarvan ik niet meteen kon zien of het live action of animatie was.
Klopt wel zo'n beetje, enige interessante tot nu toe zijn de actricesdrfruit schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 10:31:
The Ark is voor mij een nieuw dieptepunt in scifi. Cliché na cliché, slechte CGI en acteurs waarvan ik niet meteen kon zien of het live action of animatie was.
Zou het een cheapass namaak van The 100 zijn?
Oscar Wilde
Ik heb de trailer even gekeken, en ik snap je punt helemaal.Raven schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 17:41:
[...]
Klopt wel zo'n beetje, enige interessante tot nu toe zijn de actrices![]()
Zou het een cheapass namaak van The 100 zijn?
Leek inderdaad alsof ik naar een remake van The 100 keek, incl een nieuwe Clarke en Raven.
Als ik die serie nogmaals wil zien, haal ik de dvd's wel uit de kast, ze hoeven het echt niet opnieuw te doen.
Het is niet best inderdaad...drfruit schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 10:31:
Nou nee, zelfs dat niet. Ik ga aflevering 2 nog een kans geven maar ik vrees dat het daarna wat mij betreft klaar is.Raven schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 17:41:
[...]
Klopt wel zo'n beetje, enige interessante tot nu toe zijn de actrices
[ Voor 17% gewijzigd door sig69 op 04-02-2023 02:44 ]
Potverdorie wat is 1923 toch een goede serie ..
Wow ..
Wow ..
Oscar Wilde
Ja ik vind het ook prachtig en door die prequels krijg je ook steeds meer "begrip" voor wat er allemaal in Yellowstone gebeurt.zeroday schreef op zondag 5 februari 2023 @ 21:46:
Potverdorie wat is 1923 toch een goede serie ..
Wow ..
Die Taylor Sheridan is echt niet normaal qua talent, op Youtube staan ook een paar leuke interviews waardoor je nog meer insight krijgt van waarom het allemaal zo goed in elkaar zit.
[ Voor 18% gewijzigd door Greatsword op 06-02-2023 17:51 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Ja, zo snel zoveel schrijven en allemaal zo vermakelijk. Heb echt respect voor die man en wat hij ons allemaal gebracht heeft. 1883 was echt heel mooi, 1923 ook weer en Yellowstone natuurlijk ook. Daarnaast nog veel meer geschreven wat ik mooi vind. Dus ik zal hem blijven volgen!Greatsword schreef op maandag 6 februari 2023 @ 17:47:
[...]
Ja ik vind het ook prachtig en door die prequels krijg je ook steeds meer "begrip" voor wat er allemaal in Yellowstone gebeurt.
Die Taylor Sheridan is echt niet normaal qua talent, op Youtube staan ook een paar leuke interviews waardoor je nog meer insight krijgt van waarom het allemaal zo goed in elkaar zit.
[YouTube: Taylor Sheridan, the cowboy behind "Yellowstone"]
[YouTube: A Dutton Interview from the Ranch | Yellowstone | Paramount Network]
Tomorrow is not today!
Oscar Wilde
Daarnaast had hij nog tijd over om mee te schrijven aan Mayor of Kingston en de andere bedenker (+hoofdrolspeler) ken je als Sheriff Donnie Haskell van Yellowstone.Greatsword schreef op maandag 6 februari 2023 @ 17:47:
[...]
Ja ik vind het ook prachtig en door die prequels krijg je ook steeds meer "begrip" voor wat er allemaal in Yellowstone gebeurt.
[YouTube: Taylor Sheridan, the cowboy behind "Yellowstone"]
[YouTube: A Dutton Interview from the Ranch | Yellowstone | Paramount Network]
En Tulsa King "is" ook van Taylor Sheridan.Aramiss schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:38:
[...]
Daarnaast had hij nog tijd over om mee te schrijven aan Mayor of Kingston en de andere bedenker (+hoofdrolspeler) ken je als Sheriff Donnie Haskell van Yellowstone.
Daarnaast ook schrijver van Sicario films, Hell or High Water en Wind River.RobertMe schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:44:
[...]
En Tulsa King "is" ook van Taylor Sheridan.
Die man heeft een gouden pen/typmachine
Voor de liefhebbers: Serie Fawlty Towers krijgt na ruim veertig jaar vervolg, mét John Cleese
Oscar Wilde
South Park S26 en The Flash S09 zijn begonnen
Oscar Wilde
Clarksons Farm S02 is te vinden
Oscar Wilde
Pas de allerlaatste aflevering gezien van Happy Valley.
Hele serie, vanaf aflevering 1 van de eerste serie t/m de laatste aflevering van serie 3, krijgt van mij een negen.
Super geacteerd door de hele cast. Hoofdrolspeelster Sarah Lancashire (!) en bad guy James Norton voorop.
Hele serie, vanaf aflevering 1 van de eerste serie t/m de laatste aflevering van serie 3, krijgt van mij een negen.
Super geacteerd door de hele cast. Hoofdrolspeelster Sarah Lancashire (!) en bad guy James Norton voorop.
"What do you get if you multiply six by nine..."
The Peripheral krijgt een tweede seizoen:
https://www.msn.com/en-us...-for-season-2/ar-AA17j9io
https://www.msn.com/en-us...-for-season-2/ar-AA17j9io
Dat zit wel Schnorr.
Dit topic is gesloten.
Let op:
POST GEEN SPOILERS!
In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.
Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.
POST GEEN SPOILERS!
In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.
Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.