Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
blue13x schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 18:34:
[...]

Bij mij werkt dat prima met Google. Heb je de autofill service veranderd naar Google? Scherm vergrendeling is vereist...
Telefoon nu niet bij de hand, maar ik zag beide actief staan. Dus die van Google en Samsung en geen mogelijkheid om die van Samsung te verwijderen.

Waar kijk jij precies? Ik had al overal lopen zoeken en toen maar opgegeven en sommige wachtwoorden maar ook als extra in de Samsung Pass gepropt, wat ik liever niet heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cevel
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
blue13x schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 18:34:
[...]

Bij mij werkt dat prima met Google. Heb je de autofill service veranderd naar Google? Scherm vergrendeling is vereist...
INSTELLINGEN -> SAMSUNG PASS openen.
Dan vervolgens weer INSTELLINGEN in de SAMSUNG PASS en hier kan je kiezen welke standaard mag worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yNsveMQauUUWLT3l4cFyALM6wek=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aLRkxcc7GHMQcAWR2qkeZylz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Cevel schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 18:55:
[...]

INSTELLINGEN -> SAMSUNG PASS OPEN
Dan vervolgens weer INSTELLINGEN in de SAMSUNG PASS en hier kan je kiezen welke standaard mag worden.

[Afbeelding]
Thanks, deze heb ik over het hoofd gezien. Ik ga het morgen even checken

/edit
Gelukt! Moest toch nog even zoeken, ze hebben het goed verstopt 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door xileS op 21-10-2022 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:32
Gisteren was het zo ver, mijn nieuwe telefoon kwam binnen! En daarmee ook mijn allereerste ervwring met een foldable .. wow wat is het een bijzondere en geweldige ervaring om je telefoon gewoon uit te klappen voor een veel groter scherm.
Eerste indruk is erg goed, eerste nacht wel meteen gedroomd dat het scherm al beschadigd was...was gelukkig alleen een droom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:06
Ik ben benieuwd wanneer Android 13/ One UI 5 komt. Ik begreep dat het namelijk in november is.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@Slicey eerste indruk is vaak goed inderdaad, ik was meer bang of het na een maand of meer geen gimmick zou zijn, maar na zo'n 2 maanden is het dat voor mij in ieder geval niet. Ik gebruik het grote scherm erg veel, en vind het toch ook wel handig om af en toe het kleine voorscherm te gebruiken. Grote scherm is erg fijn voor het lezen van internetpagina's, mails of kijken van video's en typen van langere stukken tekst. Kleine scherm voor af en toe een klein berichtje lezen of beantwoorden.
Het pennetje heeft ongeveer een vaste plek in mijn rugzak gevonden, en daar pak ik hem weinig uit. Dat vind ik wel jammer, want daar had ik meer van verwacht. De standing cover heeft hem echter op zo'n stomme plek zitten, dat ik hem daar altijd uit haal omdat ik vaak draadloos laad.

@MrBlueEyes ik ook. Ik was gisteren al even aan het kijken naar de beta's, maar volgens mij kan je niet meer inschrijven via de Samsung Members app, en aangezien het mijn zakelijke daily driver is ga ik niet experimenteren met beta's van vage bronnen. Ik ben wel benieuwd naar de vernieuwingen, alleen een verhoogd nummertje in "Info telefoon - Softwaregegevens" doet me niet veel.

[ Voor 13% gewijzigd door gwystyl op 03-11-2022 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:32
Het is misschien niet helemaal on topic; maar is een inboedelverzekering + buiten de deur verzekering genoeg om mogelijk schade aan de fold 4 te coveren? Het is duidelijk omtrent vallen/diefstal maar wat als het inner scherm opeens kapot gaat wat ik online wel een paar keer voorbij zie komen?

Heb ik in dat geval echt Samsung care+ / aparte telefoon verzekering nodig of is een uitgebreide all-risk inboedelverzekering voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Kun je alleen weten door de voorwaarden van de verzekeraar door te nemen. Daarnaast moet je ook nagaan wat men onder schade wel of niet dekt.

[ Voor 4% gewijzigd door BramViking op 07-11-2022 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:09
Nieuwe software-update is binnen. Helaas nog geen Android 13, alleen de security-update van november.

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:47
Zit er op het coverscreen van de fold 4 nu eigenlijk een fabrieks screenprotector of niet ? Heb ergens op Engelstalige forum gelezen van wel, maar ik zie hem precies niet zitten bij mij. Besteld van samsung.be

Op mijn S20+ indertijd zat er eentje op, duidelijk te zien. Ik neem aan dat het aan te raden is op het coverscreen ondanks de hoge antikras rating?

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 22:19
glenner schreef op donderdag 17 november 2022 @ 07:35:
Zit er op het coverscreen van de fold 4 nu eigenlijk een fabrieks screenprotector of niet ? Heb ergens op Engelstalige forum gelezen van wel, maar ik zie hem precies niet zitten bij mij. Besteld van samsung.be

Op mijn S20+ indertijd zat er eentje op, duidelijk te zien. Ik neem aan dat het aan te raden is op het coverscreen ondanks de hoge antikras rating?
Geen screenprotecror op de cover screen. Wel aan te schaffen via Samsung voor rond de 15 euro.

• Of-Aaargh
blue13x schreef op donderdag 17 november 2022 @ 07:38:
[...]

Geen screenprotecror op de cover screen. Wel aan te schaffen via Samsung voor rond de 15 euro.
Of op Aliexpress bijvoorbeeld. Ik heb daar een prima glazen screenprotector gekocht voor 3,50. Ik ga uit principe geen screenprotector kopen van Samsung. Eerst de af fabriek aangebrachte screenprotectors wegbezuinigen, en er dan weer 15 euro voor rekenen? Dacht het niet.

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:47
Of-Aaargh schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:54:
[...]

Of op Aliexpress bijvoorbeeld. Ik heb daar een prima glazen screenprotector gekocht voor 3,50. Ik ga uit principe geen screenprotector kopen van Samsung. Eerst de af fabriek aangebrachte screenprotectors wegbezuinigen, en er dan weer 15 euro voor rekenen? Dacht het niet.
Je hebt gelijk, zeker voor de prijs die je voor zo'n fold 4 betaalt hadden ze tenminste een screenprotector kunnen bijdoen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• blue13x
Android 13/ One UI 5 is beschikbaar!

[ Voor 3% gewijzigd door blue13x op 22-11-2022 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 17:35
blue13x schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 09:58:
Android 13/ One UI 5 is beschikbaar!
Ben nu aan het downloaden. Hoe bevalt ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikbenjelly
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10-09 14:40
Gesplitste app weergave ... whatsapp...
Als eenmaal alles open dan werkt wel vlot maar als je whatsapp afsluit en dan een chat wil openen is beetje traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ikbenjelly schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 20:11:
Als eenmaal alles open dan werkt wel vlot maar als je whatsapp afsluit en dan een chat wil openen is beetje traag
In principe wordt de app die niet in de voorgrond is gepauzeerd, dus duurt het ongeveer even lang als je wisselt van de ene kant van het scherm naar de andere als wanneer je de app-wissel knop gebruikt.
Je kan dit wel iets versnellen door Good Lock te installeren en daarin Multistar. Daarin kan je namelijk aangeven dat alle apps die in multi-window geopend zijn actief moeten blijven. Dit werkt aardig goed, tenzij je drie erg geheugen vretende apps tegelijk in beeld hebt.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ikbenjelly
gwystyl schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 20:22:
[...]

In principe wordt de app die niet in de voorgrond is gepauzeerd, dus duurt het ongeveer even lang als je wisselt van de ene kant van het scherm naar de andere als wanneer je de app-wissel knop gebruikt.
Je kan dit wel iets versnellen door Good Lock te installeren en daarin Multistar. Daarin kan je namelijk aangeven dat alle apps die in multi-window geopend zijn actief moeten blijven. Dit werkt aardig goed, tenzij je drie erg geheugen vretende apps tegelijk in beeld hebt.....
Heeft er niks mee te maken voor de update werkte het gewoon direct... wechat werkt wel gewoon snel...

Denk ook dat je ni begrijpt wat ik bedoel... whatsapp openen en dan kan je in fullscreen links alle chats zien en dan rechts de inhoud van de chats. Het is niet multitasken maar gewoon een chat openen duurt even.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/68ocnxKOV1L4nNZhvG9O3ao_1NQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8DVyfkdMhAF9scgegE6dfxv2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Pakhtun schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 19:08:
[...]

Ben nu aan het downloaden. Hoe bevalt ie?
Kleine tweak hier en daar, so far so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
Ikbenjelly schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 20:11:
Ben echt een voorstander van een volledige reset na zo'n grote update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ikbenjelly schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 21:16:
[...]

Heeft er niks mee te maken voor de update werkte het gewoon direct... wechat werkt wel gewoon snel...

Denk ook dat je ni begrijpt wat ik bedoel... whatsapp openen en dan kan je in fullscreen links alle chats zien en dan rechts de inhoud van de chats. Het is niet multitasken maar gewoon een chat openen duurt even.
[Afbeelding]
Ik dacht inderdaad dat je wat anders bedoelde, namelijk meerdere apps tegelijk open hebben staan in multi-window zoals hieronder :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U0GdD11_NxJn4Cz00TIFG464yCg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ulwSFXiQys8IB6E9s6U60LUI.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb ook even geprobeerd wat jij bedoelt, en dat gaat bij mij vrij snel. Ik had dat eerst alleen niet ingesteld staan, dus weet niet of het nu langzamer is dan eerst. Het is net niet instantaan, maar het scheelt niet veel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikbenjelly
Whatsapp bug...normaal gesproken als chat open...bijlage/foto in de delen chat dan kan je normaal gesproken iets kiezen uit galerij,nu zie ik alleen dingen die ik al een keer had verstuurd geen nieuwe foto of video... kan wel vanuit galerij delen iets delen naar whatsapp

Edit...moet blijkbaar 3 stippen menu rechtsboven gebruiken om galerij te selecteren 😅

[ Voor 14% gewijzigd door Ikbenjelly op 23-11-2022 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Ikbenjelly schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 21:16:
[...]

[Afbeelding]
Gister geprobeerd. Er is idd een vertraging bij Whatsapp. Ik ga nu een volledige reset doen en kijken of dat gaat helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 17:35
Ikbenjelly schreef op woensdag 23 november 2022 @ 11:56:
Whatsapp bug...normaal gesproken als chat open...bijlage/foto in de delen chat dan kan je normaal gesproken iets kiezen uit galerij,nu zie ik alleen dingen die ik al een keer had verstuurd geen nieuwe foto of video... kan wel vanuit galerij delen iets delen naar whatsapp

Edit...moet blijkbaar 3 stippen menu rechtsboven gebruiken om galerij te selecteren 😅
Je moet ff machtiging geven voor foto's en video's. Dan zie je wel recente foto's.

WhatsApp lang indrukken en dan bij machtiging checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikbenjelly
Pakhtun schreef op woensdag 23 november 2022 @ 18:08:
[...]

Je moet ff machtiging geven voor foto's en video's. Dan zie je wel recente foto's.

WhatsApp lang indrukken en dan bij machtiging checken.
Je ziet alleen recente foto's die al zijn gedeeld in whatsapp geen nieuwe bestanden.....nu moet je de 3 stippen menu rechtsboven gebruiken.
Voor de update was dat niet..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/txBg7XfJx7nctFhlQV7Gl4RW5QA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hnz3gRelKkRXH79y2WdzMuAq.jpg?f=fotoalbum_large

Blijkbaar permissie uitgezet door de update

[ Voor 33% gewijzigd door Ikbenjelly op 23-11-2022 19:59 ]

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Ikbenjelly schreef op woensdag 23 november 2022 @ 18:53:
[...]

Je ziet alleen recente foto's die al zijn gedeeld in whatsapp geen nieuwe bestanden.....nu moet je de 3 stippen menu rechtsboven gebruiken.
Voor de update was dat niet..
[Afbeelding]

Blijkbaar permissie uitgezet door de update
Hier stond die gewoon aan.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nielsjo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-07 14:14
Hier komt net de december patch binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henrov
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-08 11:48
Of-Aaargh schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:54:
[...]

Ik koop uit principe niet via AliExpress. Meewerken aan dat regime? Mijn huis vol proppen met troep? Dacht het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
De security-update van december is nu beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 21:26

m0nk

16-09-2003 15.15

Meer mensen die problemen hebben met de vouw in het grote scherm? Ik zie net ineens dat er hele kleine groen/paarse scheurtjes in de vouw zitten. Alleen zichtbaar op een witte achtergrond. Geprobeerd een foto van te maken, iets uitvergroot en contrast. Maar je ziet duidelijk de paas/groene kleuren. Lijken op haarscheurtjes.

Edit: ligt aan de screenprotector, vandaag even langs de Samsung experience store geweest.

[ Voor 77% gewijzigd door m0nk op 21-12-2022 19:14 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Nergens last van hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikbenjelly
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_6e_NJGbO-dx7-hv-MixY5VEJh8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6F36LLj2vlYTs1Emlow3nMt4.jpg?f=fotoalbum_large

Nieuwe december update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 09:29
Niet nieuw toch? Die heb ik al een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevel
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
kosterj schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 13:13:
[...]

Die wordt wellicht nu gepusht naar toestellen.

Ikzelf heb de update gepulled rond de 10e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikbenjelly
kosterj schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 13:13:
[...]

Vorige was ook december patch.......maar andere Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SjGM1WZBdPbLcfMQ_M7MGACm3KE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m2KmRCZhdUceg3C5zsp8df4a.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xYghtwNoug1upXIXAJf6WzTExjw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nxkj9VodKVfbsxhrRM8Tw6so.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door Ikbenjelly op 04-01-2023 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrov
Ikbenjelly schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:56:
[...]

Vorige was ook december patch.......maar andere [Afbeelding]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mAecrIKhBBcBfRPxwKJ8CupISyk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kdLSWzHfA87IkJfUilAKWDeV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikbenjelly
Januari patch is uitAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mkZHtM04rn0mm8vL_a8dAzaJjbM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TkjLYmbWMDwV5RiSzlBCPygY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
m0nk schreef op donderdag 15 december 2022 @ 12:21:
Meer mensen die problemen hebben met de vouw in het grote scherm? Ik zie net ineens dat er hele kleine groen/paarse scheurtjes in de vouw zitten. Alleen zichtbaar op een witte achtergrond. Geprobeerd een foto van te maken, iets uitvergroot en contrast. Maar je ziet duidelijk de paas/groene kleuren. Lijken op haarscheurtjes.

Edit: ligt aan de screenprotector, vandaag even langs de Samsung experience store geweest.
Hebben ze er een nieuwe opgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 21:26

m0nk

16-09-2003 15.15

Jackson6 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 12:50:
[...]

Hebben ze er een nieuwe opgezet?
Kon ik laten doen maar moest dan later terug komen. Die jongen vertelde me dat je deze een keer gratis kon laten vervangen maar dat ze dit wel met de hand deden (Rdam).

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hoe is de snelheid/stabiliteit bij jullie? Ik heb het idee dat na de upgrade naar Android 13 de snelheid een stuk lager is, het toestel meer moeite heeft met multitasken/multi-window en reageren in het algemeen, met als hoogtepunt af en toe een complete freeze met herstart :| .

Ik heb al een factory reset gedaan en alles opnieuw ingesteld, maar dat heeft niet geholpen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PedroBee
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-07-2024
Heb een Fold4, mooi ding. Kan alleen nog geen goeie (book)cover vinden?? Iemand een tip die ook het frontscherm beschermd?? _/-\o_ Cover die ik nu heb verschuift steeds als ik de telefoon klap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrov
gwystyl schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:25:
Hoe is de snelheid/stabiliteit bij jullie? Ik heb het idee dat na de upgrade naar Android 13 de snelheid een stuk lager is, het toestel meer moeite heeft met multitasken/multi-window en reageren in het algemeen, met als hoogtepunt af en toe een complete freeze met herstart :| .

Ik heb al een factory reset gedaan en alles opnieuw ingesteld, maar dat heeft niet geholpen :X
Het ding wordt toch geleverd met Android 13? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

henrov schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:50:
[...]

Het ding wordt toch geleverd met Android 13? :?
Nu misschien wel, maar ik heb hem sinds afgelopen september, toen kwam hij met Android 12 (L). Zie bijv. Sammobile. In december is Android 13 uitgekomen voor de Fold 4; die heb ik volgens mij ongeveer vanaf kerst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ikbenjelly
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SiMFO38LnCVAhdGzb2rfHI_wVAM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x7Fgnog49EtwHM0sH5IjPaMj.jpg?f=fotoalbum_large

One ui 5.1 is uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Heb sinds dit weekend een Fold 4 die niet meer volledig openklapt, in het begin merkte je ook echt dat hij ergens tegen hield maar na een aantal keer open/dicht ging dit weg dacht mooi dan zal die nu ook wel goed zijn maar helaas. Als ik hem platleg steekt die gewoon een klein beetje naar boven uit ipv plat op de tafel.. Dus dat word een reparatie pfff, echt geen zin om hem kwijt te zijn maarja dit is zwaar irritant.. Trouwens nog nooit gevallen en altijd in de Spen case gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Rohit schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:55:
Heb sinds dit weekend een Fold 4 die niet meer volledig openklapt, in het begin merkte je ook echt dat hij ergens tegen hield maar na een aantal keer open/dicht ging dit weg dacht mooi dan zal die nu ook wel goed zijn maar helaas. Als ik hem platleg steekt die gewoon een klein beetje naar boven uit ipv plat op de tafel.. Dus dat word een reparatie pfff, echt geen zin om hem kwijt te zijn maarja dit is zwaar irritant.. Trouwens nog nooit gevallen en altijd in de Spen case gezeten.
Ik heb soms ook dat hij even niet lekker open vouwt, dit hadden m'n Fold1, 2 en 3 ook wel eens.

Disclaimer: ik ben niet verantwoordelijke voor eventueel schade:

Wat ik dan doe, ik pak een A4-tje en gebruik de punt van het blaadje om tussen het scharnier heen en weer te wrijven. Je komt dan tegen de borstels van het scharnier aan, je haalt dan als het ware stof/pluis uit het scharnier. Hierna werkt het bij mij altijd weer zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Jackson6 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:51:
[...]

Ik heb soms ook dat hij even niet lekker open vouwt, dit hadden m'n Fold1, 2 en 3 ook wel eens.

Wat ik dan doe, ik pak een A4-tje en gebruik de punt van het blaadje om tussen het scharnier heen en weer te wrijven. Je komt dan tegen de borstels van het scharnier aan, je haalt dan als het ware stof/pluis uit het scharnier. Hierna werkt het bij mij altijd weer zoals het hoort.
helaas niks hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Sinds afgelopen weekend erachter gekomen dat iets van het scharnier blijkbaar tegen mijn scherm (binnenkant) aan komt. Je voelt en ziet gewoon een bobbel op het scherm als die open, dus deze week maar lekker dicht gelaten en een backup gemaakt en morgen laten ophalen.. Hopelijk snel weer terug.. Mijn Fold 2 klapt trouwens na 2.5 jaar nog perfect open en werkt ook nog super! Vind de Fold 2 ook veel lekkerder open en dichtvouwen.

[ Voor 6% gewijzigd door Rohit op 02-03-2023 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Fold weer back! Probleemomschrijving volgens Dyna : Defecte batterij. Alles bekant vervangen, behuizingen, displays en batterijen. Nu valt me opeens op dat er een sensor langs de camera zit op het grote scherm. Dit zag ik op het andere display dus nooit maar op deze wel.. Hij zit links van de under display camera.

Aantal dagen de S23 Ultra gebruikt maar wat ben ik blij dat de fold weer terug is! Het enige wat ik ga missen is de camera van de S23.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Jackson6 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:51:
[...]

Ik zou hier erg mee oppassen. Die truc heb ik vaker gezien en zelf ook toegepast. Helaas scheurde er toen een stukje af en dat zit nu in mijn scharnier, waardoor hij niet meer volledig openklapt. Ik heb nu wel een reden om van de Fold 2 naar de 4 te gaan.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
jabberwock schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:58:
[...]

Ik zou hier erg mee oppassen. Die truc heb ik vaker gezien en zelf ook toegepast. Helaas scheurde er toen een stukje af en dat zit nu in mijn scharnier, waardoor hij niet meer volledig openklapt. Ik heb nu wel een reden om van de Fold 2 naar de 4 te gaan.. ;)
Beter wachten op de 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Nee..want ik zit nu met een niet volledig openklappende Fold 2... dat is echt een drama, dus wachten is geen optie. En ik ben gegaan voor de lease optie bij Samsung...waarbij ik over een half jaar mag upgraden naar een nieuwer model binnen hetzelfde leasecontract. Dus die Fold 5 komt dan ineens ook in de buurt!

[ Voor 3% gewijzigd door jabberwock op 10-03-2023 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:07
Ik heb eens ergens gelezen dat je WhatsApp in een soort van spit screen weergave kunt forceren. Ik heb bij Geavanceerde functies -> Labs -> Gesplitste app-weergave -> WhatsApp ingeschakeld. Toch wordt WhatsApp (v2.23.5.77) nog steeds in de oude layout weergegeven, dus behoorlijk uitgerekt natuurlijk.

Werkt deze optie niet op de Fold(4)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:06
BizzieBis schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 20:24:
Ik heb eens ergens gelezen dat je WhatsApp in een soort van spit screen weergave kunt forceren. Ik heb bij Geavanceerde functies -> Labs -> Gesplitste app-weergave -> WhatsApp ingeschakeld. Toch wordt WhatsApp (v2.23.5.77) nog steeds in de oude layout weergegeven, dus behoorlijk uitgerekt natuurlijk.

Werkt deze optie niet op de Fold(4)?
Jawel, hier zonder problemen. Ook al laadt hij daardoor wat minder snel.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjo
De maart update komt nu binnen op de fold 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrov
nielsjo schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 09:58:
De maart update komt nu binnen op de fold 4
Hier ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrov
MrBlueEyes schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 23:53:
[...]

Dat is niet de reguliere versie? Ik zie nergens geavanceerd instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
MrBlueEyes schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 23:53:
[...]

Ook met de laatste update blijft WhatsApp fullscreen. Geen gesplitste weergave mogelijk. Ik lees dat meer mensen dit ervaren, dus wellicht een bugje ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

BizzieBis schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 18:25:
[...]

Ook met de laatste update blijft WhatsApp fullscreen. Geen gesplitste weergave mogelijk. Ik lees dat meer mensen dit ervaren, dus wellicht een bugje ergens.
Ik had op reddit gelezen van iemand die beta tester is, dat whatsapp ervan op de hoogte is en dat ze werken aan een nieuwe versie met native ondersteuning voor folds/grotere schermen.

Maar ook gelezen van testers dat de interface er niet beter op is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
@jabberwock Laatste beta van WhatsApp geprobeerd en daar werkt het wel mee. Ik heb wel in Labs de split-screen optie uitgezet, anders openen de foto's in een chat niet fullscreen maar alleen in het chat scherm. Klikt een beetje tegenstrijdig met de setting, maar WhatsApp heeft de split-screen nu dus 'verplicht' gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ShH_AYMsnSzZkIp83uizqxfPnos=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5gwS8ICI5WuSIh2tJKgLxUGq.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand een idee wat de zwarte stip kan zijn op het grote scherm (volgens mij precies in het midden)?

Het leek mij een beertje groot voor een dode pixel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
xileS schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 21:06:
[Afbeelding]

Iemand een idee wat de zwarte stip kan zijn op het grote scherm (volgens mij precies in het midden)?

Het leek mij een beertje groot voor een dode pixel.
Dat is een heel cluster aan dode pixels, je scherm sterft langzaam af. Het zal waarschijnlijk de komende tijd erger worden. Wel vaker gezien bij Folds, ze beginnen vaak ergens op het scherm waar de vouw zit.

Maak in ieder geval nu héél snel backups van alles en vraag een reparatie aan.

(Even een bron voor je gezocht: https://www.reddit.com/r/..._round_black_circle_onto/ )

[ Voor 11% gewijzigd door stin00 op 15-03-2023 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
stin00 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 21:19:
[...]

Dat is een heel cluster aan dode pixels, je scherm sterft langzaam af. Het zal waarschijnlijk de komende tijd erger worden. Wel vaker gezien bij Folds, ze beginnen vaak ergens op het scherm waar de vouw zit.

Maak in ieder geval nu héél snel backups van alles en vraag een reparatie aan.

(Even een bron voor je gezocht: https://www.reddit.com/r/..._round_black_circle_onto/ )
Hmm wat een pech weer. Hoopte op iets anders omdat ik mij dode pixels anders herinnerde. Thanks voor de info.

Iemand ervaring hoe lang je dan zonder toestel zit? Er was bij aanschaf wel Samsung Care+ afgesloten, maar zo te zien is dat meer voor schade door eigen schuld. Dit zal wel onder garantie vallen.

[ Voor 13% gewijzigd door xileS op 15-03-2023 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ik word helemaal gek, telkens als ik de schermindeling verander naar standaardweergave, en daarna de DP in ontwikkelaarsoptie verander naar 650 ofzo. Schiet de multi weergave weer aan... alles wat ik weet heb ik geprobeerd nu maar word er helemaal gestoord van nu! Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikbenjelly
Rohit schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 13:59:
Sinds afgelopen weekend erachter gekomen dat iets van het scharnier blijkbaar tegen mijn scherm (binnenkant) aan komt. Je voelt en ziet gewoon een bobbel op het scherm als die open, dus deze week maar lekker dicht gelaten en een backup gemaakt en morgen laten ophalen.. Hopelijk snel weer terug.. Mijn Fold 2 klapt trouwens na 2.5 jaar nog perfect open en werkt ook nog super! Vind de Fold 2 ook veel lekkerder open en dichtvouwen.
Fold klapt ook niet helemaal meer open en soms blijft die zelfs op 45° hangen....en krijg soms een witte streep door de crease tijden vouwen....dat word helaas een repair....gelijk minder vertrouwen in de fold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ikbenjelly schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 12:50:
[...]

Fold klapt ook niet helemaal meer open en soms blijft die zelfs op 45° hangen....en krijg soms een witte streep door de crease tijden vouwen....dat word helaas een repair....gelijk minder vertrouwen in de fold
Had hem binnen 3 dagen terug, wel gereset. Deze 4 is denk ik even weer nieuw voor hun met de nieuwe hinge.. Me Fold 2 doet het nog perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Rohit schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 19:33:
Ik word helemaal gek, telkens als ik de schermindeling verander naar standaardweergave, en daarna de DP in ontwikkelaarsoptie verander naar 650 ofzo. Schiet de multi weergave weer aan... alles wat ik weet heb ik geprobeerd nu maar word er helemaal gestoord van nu! Iemand een idee?
niemand die dit heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Ik niet. Maar ik gebruik ook niet zo'n hoge dpi, dat kan ik echt niet meer lezen. Ik heb zelfs de standaard dpi verlaagd naar 380.

Maar is het niet zo dat boven een X dpi waarde, dat Android, en dan vooral de applicaties overschakelen op Tablet modus? Met als gevolg dat je dus de multistand voorgeschoteld krijgt?

[ Voor 25% gewijzigd door jabberwock op 24-03-2023 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
jabberwock schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 14:36:
[...]

Ik niet. Maar ik gebruik ook niet zo'n hoge dpi, dat kan ik echt niet meer lezen. Ik heb zelfs de standaard dpi verlaagd naar 380.

Maar is het niet zo dat boven een X dpi waarde, dat Android, en dan vooral de applicaties overschakelen op Tablet modus? Met als gevolg dat je dus de multistand voorgeschoteld krijgt?
"vroeger" nooit.. Maybe nu sinds de laatste oneui update? Maar dan snap ik niet waarom je dan nog een keuze hebt voor de weergave..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Rohit schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 14:50:
[...]

"vroeger" nooit.. Maybe nu sinds de laatste oneui update? Maar dan snap ik niet waarom je dan nog een keuze hebt voor de weergave..
Tja, ik denk dat die optie een deel van OneUi is, en dat dpi switching standaard Android. Maar zoals gezegd..ik heb daar geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrov
Rohit schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 16:09:
[...]

Had hem binnen 3 dagen terug, wel gereset. Deze 4 is denk ik even weer nieuw voor hun met de nieuwe hinge.. Me Fold 2 doet het nog perfect...
Me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikbenjelly
Fold 4 weer terug...scherm en behuizing kompleet vervangen...vouwt nog steeds niet zo vloeiend als voorgaande folds met tandwiel "hinges"maar wel beter als eerst en gelukkig wel helemaal plat. Alleen back up terugzetten was vervelend....smart switch disconnect random zowel met pc als andere phone.
Nu hopen dat nieuwe behuizing beter is...want die vouw is echt storend als het toestel niet helemaal plat kan...zonder val of stoot schade is garantie geen probleem maar als je een kras hebt is het duur grapje wat mogelijk een ontwerpfout is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
jabberwock schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 15:04:
[...]

Tja, ik denk dat die optie een deel van OneUi is, en dat dpi switching standaard Android. Maar zoals gezegd..ik heb daar geen ervaring mee.
Ik word er wel zwaar moedeloos van.. Standaard is alles gewoon echt veel te groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikbenjelly
Rohit schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 16:53:
[...]

Ik word er wel zwaar moedeloos van.. Standaard is alles gewoon echt veel te groot!
Als je standaardview aanzet kan je toch bij tekstgrootte en opmaak de tekst weer verkleinen.
En als je home up gebruikt van good lock voor je homescreen grid om bijvoorbeeld 7x7 widgets op je homescreen te plaatsen de optie view widgets larger uitzetten anders krijg je wel grote tekst op je homescreen widgets.
Vind multiview wel wat fijner op het brede scherm als je in de settings gaat...links settings en dan gelijk rechts de inhoud zien ipv standaard view met zoveel loze ruimte links en rechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneDelden
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 21-01 11:40
BizzieBis schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 19:16:
@jabberwock Laatste beta van WhatsApp geprobeerd en daar werkt het wel mee. Ik heb wel in Labs de split-screen optie uitgezet, anders openen de foto's in een chat niet fullscreen maar alleen in het chat scherm. Klikt een beetje tegenstrijdig met de setting, maar WhatsApp heeft de split-screen nu dus 'verplicht' gemaakt.
Weet iemand of dit echt verplicht is of is de splitscreen weergave op de een of andere manier te overrulen?

Sinds vandaag wordt bij mij Whatsapp op het grote scherm namelijk in splitscreen getoond en persoonlijk vind ik dit irritant. Ik heb geprobeerd om dit in Labs uit te schakelen maar daar is Whatsapp niet te vinden.
Ook een her installatie van Whatsapp gaf geen resultaat.

Hulp of tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

ReneDelden schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 10:37:
[...]

Weet iemand of dit echt verplicht is of is de splitscreen weergave op de een of andere manier te overrulen?

Sinds vandaag wordt bij mij Whatsapp op het grote scherm namelijk in splitscreen getoond en persoonlijk vind ik dit irritant. Ik heb geprobeerd om dit in Labs uit te schakelen maar daar is Whatsapp niet te vinden.

Ik heb het net even gecontroleerd en de laatste update van WA gedownload vanuit de store. Daarna kan ik gewoon splitscreen in of uitschakelen in labs. En dat werkt precies zoals verwacht. Ik heb overigens wel de optie uitgeschakeld, want ik vind het gesplitste beeld niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikbenjelly
[...]

In Labs gesplitste app weergave en dan kan je aan of uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
[...]

Ik heb het idee dat het server-side geactiveerd wordt. Want ik heb de optie in Labs uit staan, en toch heb ik de ene dag split-screen en de ander dag weer niet. Totale willekeur lijkt het. Bij mij is hij de laatste weken al 3 keer omgesprongen van layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ikbenjelly schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 10:49:
[...]

In Labs gesplitste app weergave en dan kan je aan of uitzetten
Werkt hier ook niet... Staat gewoon uit maar die weergave blijft gewoon pffff. (whatsapp beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidahmic
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
Ik had gisteren de gesplitste weergave en dit was super vervelend.
Ik kon deze wel uitzetten in de Labs maar sinds net weer de dubbelle weergave in whatsapp. Ik word er echt gek van.

Ik heb het geprobeerd om te omzeilen door whatsapp op 16:9 te zetten en wifi en mobiele gegevens uit. Dit werkt. Zodra ik connectie maak veranderd whatsapp het weer in split view

Hebben jullie ook de split view aan staan?

[ Voor 28% gewijzigd door aidahmic op 31-03-2023 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikbenjelly
Had de update whatsapp 27 maart erop staan... dan kan je in Labs gesplitste app weergave uitzetten... nu net whatsapp update geïnstalleerd en staat niet meer bij Labs gesplitst app. Dus nu is het gebonden aan multiview en standaard view...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Wat gebeurd er bij jullie bij het volgende:

Instellingen > Display > Schermindeling en zoomen > Standaardweergave kiezen > inzoomen helemaal naar links. Tekstgrootte en opmaak ook het allerkleinst. Bij mij word Multi view dus gesplitste weergave uitgezet, ga ik naar ontwikkelaarsoptie > Minimale breedte > staat op 597 DP. Verander ik die naar naar een hoger aantal (kleiner tekstgrootte en opmaak dan) dan gaat de Multi View meteen weer aan! Terwijl dit nooit zo dus was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Rohit schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 14:44:
Wat gebeurd er bij jullie bij het volgende:

Instellingen > Display > Schermindeling en zoomen > Standaardweergave kiezen > inzoomen helemaal naar links. Tekstgrootte en opmaak ook het allerkleinst. Bij mij word Multi view dus gesplitste weergave uitgezet, ga ik naar ontwikkelaarsoptie > Minimale breedte > staat op 597 DP. Verander ik die naar naar een hoger aantal (kleiner tekstgrootte en opmaak dan) dan gaat de Multi View meteen weer aan! Terwijl dit nooit zo dus was...
Bij mij gebeurd hetzelfde. Maar zoals ik al eerder zei, boven een bepaalde DPI wordt in Android de TabletUI geactiveerd. Wellicht is dat voor OneUI de trigger om Multiview weer in te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidahmic
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
Ik heb alles op kleinste gezet en ook de split view uit en hij is weer normaal....

Ik mis nu wel de tabbladen aan de bovenkant in mijn chrome...

Iemand enig idee hoe ik dit terugkrijg? Ik vond het fijn om te zien welke tabbladen openstonden.

[ Voor 75% gewijzigd door aidahmic op 31-03-2023 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ik ga het eens op XDA opzoeken en anders vragen of iemand een fix weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
Ik denk dat de layout van WhatsApp een blijvertje is. Als ik het vergelijk met de beta zie ik dat de gesplitste weergave niet meer precies in het midden gesplitst is. Er is nu meer ruimte voor het gespreksvenster. Ook werk de optie swipe-to-reply weer, iets wat bij mij in de beta niet werkte. Misschien dat er later nog een toggle toegevoegd wordt aan de opties binnen WhatsApp zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
BizzieBis schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 17:24:
Ik denk dat de layout van WhatsApp een blijvertje is. Als ik het vergelijk met de beta zie ik dat de gesplitste weergave niet meer precies in het midden gesplitst is. Er is nu meer ruimte voor het gespreksvenster. Ook werk de optie swipe-to-reply weer, iets wat bij mij in de beta niet werkte. Misschien dat er later nog een toggle toegevoegd wordt aan de opties binnen WhatsApp zelf.
Klopt swipen werkte niet nu weer wel. Hopelijk word het snel gefixt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikbenjelly
[URL="https://tweakers.net/i/WrjdYEhnaIpEqdvFCALwCCJRO2o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2sMU04T9CFaI2HykGh0zDcix.jpg?f=user_large",,"1"]Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GFh7JQrcPTsy5D2qLMUZcTheFQo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2sMU04T9CFaI2HykGh0zDcix.jpg?f=fotoalbum_large[/UR

Best groot die april update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ik heb het gevoel dat sinds mijn display vervanging de vouw beter te zien is.... Of ben ik gewoon aan het zeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikbenjelly
Vouw is hier wat minder goed te zien omdat de fold compleet 180 of zelfs een graadje extra open vouwt en "vergrendeld" ..mn preorder fold was gewoon niet goed...zoals velen anderen die niet helemaal openvouwen en zonder vergrendeling.. als de fold niet helemaal open blijft zie je de vouw altijd ....heb 3 verschillende getest die allemaal raar geluid hadden bij openmaken en niet helemaal plat konden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Rohit schreef op woensdag 26 april 2023 @ 15:54:
ik heb het gevoel dat sinds mijn display vervanging de vouw beter te zien is.... Of ben ik gewoon aan het zeuren?
Ik wil niet bot over komen, want zo bedoel ik het niet, maar hoe kunnen wij weten hoe je vouw nu is en hoe hij was voor de reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Sinds de laatste update heb ik dat als ik drie programma's in multiwindow open heb staan (heb ik als snelkoppeling in edge scherm staan) en ik druk op de knop "taakbeheer" /wissel apps, dan sluit hij er één en zet de overgebleven twee boven elkaar ipv naast elkaar.
Ik heb in goodlock of de labs settings ingesteld dat apps niet pauzeren als ze geen voorgrond App zijn in multiwindow, maar dit werkt niet altijd goed. Eerder kon ik dan naar het taakoverzicht en mijn multiwindow kiezen; dan werden gepauzeerde apps wel weer actief. Nu werkt dit dus niet goed meer...
Erg vaag. Heeft iemand anders dit ook wel eens gezien?

Edit: dit gedrag treedt ook op bij twee vensters naast elkaar. Als je naar taakoverzicht gaat springen ze naar boven elkaar, erg irritant..

[ Voor 10% gewijzigd door gwystyl op 28-04-2023 09:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

BizzieBis schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 17:24:
In de laatse versie van WA kun je de gesplitste weergave uit/aan zetten. Het zit onder instellingen>chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
jabberwock schreef op woensdag 26 april 2023 @ 20:40:
[...]

Ik wil niet bot over komen, want zo bedoel ik het niet, maar hoe kunnen wij weten hoe je vouw nu is en hoe hij was voor de reparatie?
Niet haha maar misschien dat meerdere mensen dit ook zo ervaren na een display vervanging? Want ik had echt het idee dat met de Fold 4 de vouw echt minder was...
jabberwock schreef op zondag 30 april 2023 @ 09:03:
[...]

In de laatse versie van WA kun je de gesplitste weergave uit/aan zetten. Het zit onder instellingen>chats
FINALLY!!!!

[ Voor 22% gewijzigd door Rohit op 03-05-2023 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjo
De mei update komt zojuist binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSS95
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 28-06-2024
Mijn gsm is deze week kapot gegaan en ben aan het zoeken naar een vervanger. Zou graag een Galaxy Z fold halen, maar ben niet zeker of ik nu de 4 zou halen of even wacht en direct voor de z fold 5 zou gaan?

De Galaxy Z Fold 4 512GB kost momenteel 1358 euro, en ik verwacht dat de Z fold 5 1800 zou kosten bij release. 1800 euro zou wat te veel zijn maar als ik kijk op nl.pepper.com zie ik dat er vorig jaar kort na release verschillende methodes waren om de fold rond de 1000/1300 euro te krijgen. Dus dit laat me ook twijfelen

Wat zouden jullie doen? Nu voor de Z Fold 4 gaan of even afwachten voor de Z fold 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
SSS95 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 00:54:
Mijn gsm is deze week kapot gegaan en ben aan het zoeken naar een vervanger. Zou graag een Galaxy Z fold halen, maar ben niet zeker of ik nu de 4 zou halen of even wacht en direct voor de z fold 5 zou gaan?

De Galaxy Z Fold 4 512GB kost momenteel 1358 euro, en ik verwacht dat de Z fold 5 1800 zou kosten bij release. 1800 euro zou wat te veel zijn maar als ik kijk op nl.pepper.com zie ik dat er vorig jaar kort na release verschillende methodes waren om de fold rond de 1000/1300 euro te krijgen. Dus dit laat me ook twijfelen

Wat zouden jullie doen? Nu voor de Z Fold 4 gaan of even afwachten voor de Z fold 5?
Wachten. De Folds worden waarschijnlijk eind juli al aangekondig! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rohit op 23-05-2023 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:34
SSS95 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 00:54:

Zelf zou ik als ik jou was, wachten inderdaad op de aankondiging van de Fold 5. Je kan dan altijd nog voor de 4 gaan.

Ik zit met een iets andere case (tevreden gebruiker van een Pixel 6 Pro) maar zelf ook met een schuin oog aan het kijken naar de Galaxy Fold. Dat was al zo bij de lancering van de Fold 4 maar de camera was voor mij de reden om niet toe te happen.
Na de Pixel Fold gezien te hebben en nog maar eens een Fold 4 in mijn handen te hebben gehad, kijk ik reikhalzend uit naar wat Samsung met de Fold 5 gaat doen. Gevoelsmatig ervaren zij nog te weinig druk van concurrentie om echt grote stappen te zetten. Maar er is hoop.

Waar ik benieuwd naar ben zijn er hier gebruikers die filmpjes met de Galaxy Fold 4 hebben gemaakt op bijvoorbeeld feesten/festivals. Mijn huidige Pixel 6 Pro doet dat qua geluid enorm slechter dan mijn oude Galaxy Note 9. Die had nooit oversturing of iets dergelijks. Heb dit ook wel eens in het Pixel 6 topic aangehaald.

[Google Pixel 6 (A) / (Pro)] Ervaringen & Discussie

Is er iemand die video's heeft geschoten tijdens feesten/festivals en daarvan resultaten wil delen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
GroeneThee schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 13:12:
[...]

Zelf zou ik als ik jou was, wachten inderdaad op de aankondiging van de Fold 5. Je kan dan altijd nog voor de 4 gaan.

Ik zit met een iets andere case (tevreden gebruiker van een Pixel 6 Pro) maar zelf ook met een schuin oog aan het kijken naar de Galaxy Fold. Dat was al zo bij de lancering van de Fold 4 maar de camera was voor mij de reden om niet toe te happen.
Na de Pixel Fold gezien te hebben en nog maar eens een Fold 4 in mijn handen te hebben gehad, kijk ik reikhalzend uit naar wat Samsung met de Fold 5 gaat doen. Gevoelsmatig ervaren zij nog te weinig druk van concurrentie om echt grote stappen te zetten. Maar er is hoop.

Waar ik benieuwd naar ben zijn er hier gebruikers die filmpjes met de Galaxy Fold 4 hebben gemaakt op bijvoorbeeld feesten/festivals. Mijn huidige Pixel 6 Pro doet dat qua geluid enorm slechter dan mijn oude Galaxy Note 9. Die had nooit oversturing of iets dergelijks. Heb dit ook wel eens in het Pixel 6 topic aangehaald.

[Google Pixel 6 (A) / (Pro)] Ervaringen & Discussie

Is er iemand die video's heeft geschoten tijdens feesten/festivals en daarvan resultaten wil delen?
Check je pb!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:34
Enorm bedankt, geeft een goed beeld! Veel beter dan een mijn Pixel 6 Pro.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy Z Fold 4] Levertijden & Prijzen