@
Slicey eerste indruk is vaak goed inderdaad, ik was meer bang of het na een maand of meer geen gimmick zou zijn, maar na zo'n 2 maanden is het dat voor mij in ieder geval niet. Ik gebruik het grote scherm erg veel, en vind het toch ook wel handig om af en toe het kleine voorscherm te gebruiken. Grote scherm is erg fijn voor het lezen van internetpagina's, mails of kijken van video's en typen van langere stukken tekst. Kleine scherm voor af en toe een klein berichtje lezen of beantwoorden.
Het pennetje heeft ongeveer een vaste plek in mijn rugzak gevonden, en daar pak ik hem weinig uit. Dat vind ik wel jammer, want daar had ik meer van verwacht. De standing cover heeft hem echter op zo'n stomme plek zitten, dat ik hem daar altijd uit haal omdat ik vaak draadloos laad.
@
MrBlueEyes ik ook. Ik was gisteren al even aan het kijken naar de beta's, maar volgens mij kan je niet meer inschrijven via de Samsung Members app, en aangezien het mijn zakelijke daily driver is ga ik niet experimenteren met beta's van vage bronnen. Ik ben wel benieuwd naar de vernieuwingen, alleen een verhoogd nummertje in "Info telefoon - Softwaregegevens" doet me niet veel.
[
Voor 13% gewijzigd door
gwystyl op 03-11-2022 15:44
]