Nou heb ik een mooie. Was gisteren in de Westfield Mall (dat nieuwe grote winkelcentrum in Leidschendam). Daar zit een Samsung pop-up locatie waar ze de Fold en Flip 4 uitgebreid hebben liggen. Alles is aanwezig, alle kleuren alle hoesjes! Perfect.
Mooiste is...als je in de winkel je Fold/Flip4 aanschaft krijg je 15% extra korting. En waarom zeg ik extra, deze korting is stackable met alle andere codes! Dus ook de 20% VIP code! Dat weten ze overigens en doen ze graag voor je. Ze kunnen je alleen niet helpen aan een VIP code. Dus die moet je zelf fiksen (bijvoorbeeld via de tip van Iksie: bellen naar de Samsung customer service en vragen om een VIP code, let op géén member code waarmee je toegang krijgt tot de Samsung portal, die is namelijk niet te combineren. Die kreeg ik tot 2x aan toe. Dat herken je doordat je een mail krijgt met dat je loyaal bent en jammer dat je toestel kapot is enzo).
Anyways, mocht het voor jou niet te ver zijn en je hebt een VIP code, ga het dan zeker proberen! Bij mij scheelde het aanzienlijk in de prijs, betaal nu €1023 voor de Fold 4 met 512gb. Van het extra voordeel heb ik de watch 5 pro LTE erbij genomen, dus uiteindelijk geen geld bespaard.
Grootste moeite hier is dus de 20% VIP code verkrijgen, maar als je die eenmaal hebt kan je dit dus gewoon doen! Ze staan er volgens mij nog een week of 2.
Ongetwijfeld zal dit op andere Samsung locaties ook gelden. Met the Westfield mall maak je echter je ega ook blij
Ook op Pepper gepost:
https://nl.pepper.com/aan...arger-samsung-care-246953
Lijkt niet meer te werken
[
Voor 9% gewijzigd door
B-Bandit op 23-08-2022 11:55
]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q