Ja zojuist besteld 1TB versie voor 1379 (geen inruil) inclusief de Buds2 Pro. Mooie aanbieding! Zeker als die Buds ook een beetje bevallen.xileS schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:15:
Hij is weer te bestellen voor 1279,25 (inclusief 100E inruil van oud toestel)!
De Galaxy Buds2 Pro waren niet op voorraad en daardoor kon je de bestelling niet afronden xD. Gisteren iemand telefonisch gesproken en die heeft het aan de juiste afdeling doorgegeven.
Waar heb jij dat besteld? Voordat ik de Galaxy S22 Ultra 512GB kocht. Ik had enorm belangstelling in de Galaxy Fold 4 1TB en deze koste mij via Samsung €2159,-fier0x schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:24:
[...]
Ja zojuist besteld 1TB versie voor 1379 (geen inruil) inclusief de Buds2 Pro. Mooie aanbieding! Zeker als die Buds ook een beetje bevallen.
Dit is wel heel apart, net zo duur als mijn Galaxy S22 Ultra 512GB
Ik kocht de Watch 5 Pro met de Galaxy Buds 2 Pro samen voor €527,20,- via Samsung.nl online (Ik kreeg €91,90,- korting op de Buds 2 Pro) ik krijg €100 terug op de Galaxy S22 Ultra
[ Voor 15% gewijzigd door Van der Berg op 11-10-2022 16:35 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
De online exclusive 1TB versie (alleen kleur zwart volgens mij) via samsung.nl Ik zag de korting overigens pas in het winkelmandje.
Robi in "[Samsung Galaxy Z Fold 4] Levertijden & Prijzen"
Je ziet de prijs alleen als je via bovenstaande "ING" link besteld volgens mij. Doe je voordeel ermee.
Je ziet de prijs alleen als je via bovenstaande "ING" link besteld volgens mij. Doe je voordeel ermee.
Heeft iemand nog een nieuwe kortingscode voor deze telefoon? Het liefst met Watch 5 pro of andere aanbieding ook goed!
Ik ben fijn in de mooie woorden van Samsung getrapt. Ik heb vorig jaar augustus een S22 Ultra aangeschaft via Samsung Private lease, om na een half jaar naar de Fold 4 te kunnen switchen. Nu is dat half jaar bijna om, bieden ze de Fold 4 niet meer aan en komt deze ook niet meer terug bij Samsung. Dat werd mij zojuist bevestigd via de helpdesk.
Dus nu wordt het wachten op de Fold 5..
*knip*. V&A hoort in de V&A.BizzieBis schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 12:33:
Ik ben fijn in de mooie woorden van Samsung getrapt. Ik heb vorig jaar augustus een S22 Ultra aangeschaft via Samsung Private lease, om na een half jaar naar de Fold 4 te kunnen switchen. Nu is dat half jaar bijna om, bieden ze de Fold 4 niet meer aan en komt deze ook niet meer terug bij Samsung. Dat werd mij zojuist bevestigd via de helpdesk.
[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 12-01-2023 14:47 ]
Dan heb ik nog steeds een doorlopende toestel lease op mijn S22 Ultra. Gaat hem niet worden helaas.
https://www.belsimpel.nl/...AQYAyABEgIdRPD_BwE&cntd=1
https://www.mediamarkt.nl...2uZQfUEAQYASABEgLyIvD_BwE
Wil eigenlijk een Fold aan gaan schaffen. Weet iemand waarom hij bij de Mediamarkt zo duur is (500euro meer )?. Wat zou de Prijs van de Fold4 gaan doen als de Fold5 komt (eind zomer]? Ik vindt 1249 eigenlijk al geen slechte deal...
https://www.mediamarkt.nl...2uZQfUEAQYASABEgLyIvD_BwE
Wil eigenlijk een Fold aan gaan schaffen. Weet iemand waarom hij bij de Mediamarkt zo duur is (500euro meer )?. Wat zou de Prijs van de Fold4 gaan doen als de Fold5 komt (eind zomer]? Ik vindt 1249 eigenlijk al geen slechte deal...
De Belsimpel-versie komt niet uit Nederland en kunnen ze doordoor goedkoper inkopen. Daardoor maakt hij volgens Belsimpel geen aanspraak op de cashback-actie die momenteel loopt in Nederland. Die van MediaMarkt wel, dus daar kun je na afloop bij Samsung 200 euro terugvragen.Weet iemand waarom hij bij de Mediamarkt zo duur is (500euro meer )?