Die 7 dagen is pas na ontvangst toestel/ontvangst mail met instructies.nielsjo schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 08:55:
Zeer storend dit, post.nl zou mijn toestel eerst op dinsdag bezorgen(notabene bij een picknick up point). Dat ging blijkbaar niet, vervolgens zou de bezorging voor vandaag staan. En kreeg net bericht dat de bezorging nu voor morgen staat. Ik ga Samsung maar even contacten omdat je het toestel wat je inruilt in 7 dagen opgestuurd moet zijn. De tijd tikt inmiddels wel door zo.
Is er iemand die toevallig een ongebruikte VIP code voor mij heeft.
Ik heb mijn order geannuleerd waardoor de VIP code die ik heb ontvangen helaas niet meer geldig is.
Ik heb mijn order geannuleerd waardoor de VIP code die ik heb ontvangen helaas niet meer geldig is.
Is er dan zoveel vertraging bij de uitlevering van de Fold 4? Ook vreemd dat dit niet op de website wordt aangegeven. Lees her en der alleen berichten dat mensen met Samsung_NL hebben lopen twitteren en dat die spreken over 1 a 2 weken vertraging. Mijn order staat op verzenden/bezorgen 27 augustus, zou het maar vreemd vinden als dat zonder communicatie niet wordt gehaald..
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik wacht al sinds 10 Augustus op mijn bestelling. De bezorging zou vandaag moeten plaatsvinden. Maar ik heb via Samsung community (en messenger chat) te horen gekregen dat de toestellen pas in week 35 weer binnenkomen.B-Bandit schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 10:46:
Is er dan zoveel vertraging bij de uitlevering van de Fold 4? Ook vreemd dat dit niet op de website wordt aangegeven. Lees her en der alleen berichten dat mensen met Samsung_NL hebben lopen twitteren en dat die spreken over 1 a 2 weken vertraging. Mijn order staat op verzenden/bezorgen 27 augustus, zou het maar vreemd vinden als dat zonder communicatie niet wordt gehaald..
(Wil mijn order annuleren en een nieuw kleur toestel halen. Maar wil mijn korting niet verspillen. Ben daarom dus op zoek naar een nieuw VIP kortingscode)
Ik heb mijn F4 op 23 augustus besteld en gister mogen ontvangen. Het gaat om een zwarte 512GB versie.
Welke kleur had je besteld? Ja vervelend gedoe met die kortingen zeg, waardeloos Samsung gedoe. Ik begreep dus van Pakhtun dat de mensen die zich hadden ingeschreven voor het reviewen van de Fold4 ook een code hebben gehad als troostprijs. Wellicht ken je iemand of kan je iemand benaderen. Denk niet dat iedereen een Fold heeft gekocht.TugiKo schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 11:00:
[...]
Ik wacht al sinds 10 Augustus op mijn bestelling. De bezorging zou vandaag moeten plaatsvinden. Maar ik heb via Samsung community (en messenger chat) te horen gekregen dat de toestellen pas in week 35 weer binnenkomen.
(Wil mijn order annuleren en een nieuw kleur toestel halen. Maar wil mijn korting niet verspillen. Ben daarom dus op zoek naar een nieuw VIP kortingscode)
Volgens mij is zwart goed leverbaar ja. Daarna de gouden kleur. Heb zelf graygreen en die staat al ruim een week op levering 27 augustus. Ben benieuwd.Pakhtun schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 11:05:
Ik heb mijn F4 op 23 augustus besteld en gister mogen ontvangen. Het gaat om een zwarte 512GB versie.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Mijn Fold 4 Green/Gray staat op 27 augustus. Kan mijn orderstatus niet inzien helaas. Ik verwacht hem dus gewoon op de aangegeven datum. Samsung is erg summier met verstrekken van informatie.
Ik had de Graygreen 1tb variant besteld.B-Bandit schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 11:16:
[...]
Welke kleur had je besteld? Ja vervelend gedoe met die kortingen zeg, waardeloos Samsung gedoe. Ik begreep dus van Pakhtun dat de mensen die zich hadden ingeschreven voor het reviewen van de Fold4 ook een code hebben gehad als troostprijs. Wellicht ken je iemand of kan je iemand benaderen. Denk niet dat iedereen een Fold heeft gekocht.
Heb ook meerdere malen telefonisch contact gehad met Samsung. Ene collega zegt ja de ander zegt nee. Vreemd gedoe allemaal.
Ik dacht er ook aan om de vip korting te combineren met de members portaal korting. Weet iemand of dit kan? (Members portaal liggen de prijzen standaard 200 a 300 euro lager).
De portalen werken helaas niet met de kortingscodes. Met wat URL-kopiëren-en-plakken zegt men wel dat je de portal kan gebruiken met cashbackXL, maar dat is hit or miss.TugiKo schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 11:39:
[...]
Ik had de Graygreen 1tb variant besteld.
Heb ook meerdere malen telefonisch contact gehad met Samsung. Ene collega zegt ja de ander zegt nee. Vreemd gedoe allemaal.
Ik dacht er ook aan om de vip korting te combineren met de members portaal korting. Weet iemand of dit kan? (Members portaal liggen de prijzen standaard 200 a 300 euro lager).
Heb je al geprobeerd te bellen? Soms geven ze de codes dan nog door.
Ik zou bellen. Zat namelijk in exact hetzelfde schuitje als jij. Gewoon aangeven dat je al een bestelling hebt geplaats en die wilt WIJZIGEN of annuleren maar dan wel met een NIEUWE code.TugiKo schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 11:39:
[...]
Ik had de Graygreen 1tb variant besteld.
Ik dacht aanvankelijk dat na annuleren de codes weer konden worden gebruikt, bleek dus niet zo, dus ook een nieuwe code gevraagd. Overigens, als je dat nog zou willen heb ik een 15% code voor je, maar je kan liever even zelf bellen en wellicht een code van 20 of 25% fiksen.
Ja heb al gebeld.LazyThom schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 11:43:
[...]
De portalen werken helaas niet met de kortingscodes. Met wat URL-kopiëren-en-plakken zegt men wel dat je de portal kan gebruiken met cashbackXL, maar dat is hit or miss.
Heb je al geprobeerd te bellen? Soms geven ze de codes dan nog door.
Ze geven zelf aan dat ze alleen een code kunnen geven die je toegang geeft tot de members portal. De korting daar.is helaas niet zo goed als de vip korting.
Ja ik heb hiervoor ook gebeld met Samsung. Moest de volgende dag terugbellen. Kreeg vandaag te horen dat ze geen nieuwe VIP code kunnen geven. Heb de situatie uitgelegd. Ze houden geen rekening met of je daadwerkelijk genoten hebt van de korting. Dus gebruikt is gebruikt. De medewerker die ik heb gesproken was hier heel streng in.B-Bandit schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 11:48:
[...]
Ik zou bellen. Zat namelijk in exact hetzelfde schuitje als jij. Gewoon aangeven dat je al een bestelling hebt geplaats en die wilt WIJZIGEN of annuleren maar dan wel met een NIEUWE code.
Ik dacht aanvankelijk dat na annuleren de codes weer konden worden gebruikt, bleek dus niet zo, dus ook een nieuwe code gevraagd. Overigens, als je dat nog zou willen heb ik een 15% code voor je, maar je kan liever even zelf bellen en wellicht een code van 20 of 25% fiksen.
Ik kreeg alleen een code die me naar de members portaal brengt. Maar die kortingen zijn relatief gezien laag.
Als je nog een 15% procent code hebt, dan zou ik die graag willen. Mischien dat ik deze kan stacken met de korting van het members portaal?
Nee die is niet stackable. Tot vorige week was hij wel stackable met de VIP code. Dat was interessant. Je hebt een goed punt. De memberportals zijn dan aantrekkelijker.TugiKo schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 11:58:
[...]
Ja ik heb hiervoor ook gebeld met Samsung. Moest de volgende dag terugbellen. Kreeg vandaag te horen dat ze geen nieuwe VIP code kunnen geven. Heb de situatie uitgelegd. Ze houden geen rekening met of je daadwerkelijk genoten hebt van de korting. Dus gebruikt is gebruikt. De medewerker die ik heb gesproken was hier heel streng in.
Ik kreeg alleen een code die me naar de members portaal brengt. Maar die kortingen zijn relatief gezien laag.
Als je nog een 15% procent code hebt, dan zou ik die graag willen. Mischien dat ik deze kan stacken met de korting van het members portaal?
Vind je de kleur echt zo boeiend trouwens? Ik ga mijn telefoon zonder hoes gebruiken (kijken of dat wat is). Heb toch sowieso een jaar lang samsung care (wel met €150 eigen risico). Maar als je er een hoesje overheen gooit is het sowieso al niet boeiend. En probeer anders later nog een keer te bellen (zorg ervoor dat je iemand anders spreekt!). Leg gewoon uit dat je je bestelling wilt wijzigen. Als ze dan emmeren over nieuwe bestelling leg je het probleem gewoon bij hun neer. Ik zou echt even hameren op wijzigen of omruilen.
Ik vind Samsung wat dit betreft echt een waardeloos en niet servicegericht bedrijf. Overigens kan je het altijd via Twitter nog proberen! Soms zijn ze dan wat coulanter omdat het in de spotlights komt te staan.
Dank voor je bericht.B-Bandit schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 12:03:
[...]
Nee die is niet stackable. Tot vorige week was hij wel stackable met de VIP code. Dat was interessant. Je hebt een goed punt. De memberportals zijn dan aantrekkelijker.
Vind je de kleur echt zo boeiend trouwens? Ik ga mijn telefoon zonder hoes gebruiken (kijken of dat wat is). Heb toch sowieso een jaar lang samsung care (wel met €150 eigen risico). Maar als je er een hoesje overheen gooit is het sowieso al niet boeiend. En probeer anders later nog een keer te bellen (zorg ervoor dat je iemand anders spreekt!). Leg gewoon uit dat je je bestelling wilt wijzigen. Als ze dan emmeren over nieuwe bestelling leg je het probleem gewoon bij hun neer. Ik zou echt even hameren op wijzigen of omruilen.
Ik vind Samsung wat dit betreft echt een waardeloos en niet servicegericht bedrijf. Overigens kan je het altijd via Twitter nog proberen! Soms zijn ze dan wat coulanter omdat het in de spotlights komt te staan.
Ik denk dat ik het morgen nog eens probeer. En anders bezoek ik de Samsung store (er is er een op loopafstand).
Ik vind de kleur in principe niet zo erg. Ik ga mijn toestel zonder hoes gebruiken (heb de fold 2 ook jaren gebruikt zonder problemen).
Ik wil die leather skins van dbrand erop zetten. (Voelt veel lekkerder en strakker aan dan gewoon een leren hoes).
Dacht hier achteraf pas aan. Maar Graygreen heb je geen goed matchend leren skins (bruin, lichtbruin en zwart gaan niet goed samen).
Het is dus wel mogelijk om een beschadigde telefoon / watch in the ruilen voor €0 + 150?B-Bandit schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 10:46:
[...]
Met inruil. Kapotte telefoon ingeruild (0 euro). Wel de 200 euro bonus. Dus dit is het basisbedrag dat iedereen kan krijgen...lager als je iets werkends inruilt. En nee niet direct meenemen ivm diefstal op locatie. Wordt gewoon ter plekke met jou samen op samsung.nl besteld.
Zorg er wel voor dat je de gegevens van een evt in te ruilen toestel bij je hebt.
Ik heb een galaxy watch liggen zonder oplader, daar krijg je €0 voor.
En heb een Galaxy S10 die wel perfect werkt maar met een kleine barst op het scherm (in een hoekje) en achterkant. Hiervoor krijg ik ook maximaal €150? Het is niet bijvoorbeeld zo dat als je product €0 is dat de €150 promotie niet geldig is?
Vorige week heb ik de Fold4 black, 1TB besteld. 1 dag later was deze alweer in huis (tesamen met een aantal andere accessoires).
Ik kom van een S10+, het Fold4 formaat is flink wennen. Over het algemeen voelt de Fold4 een stuk fragieler, smaller, en dikker dan de S10+. Ook past 'ie niet meer in m'n fietshouder, zo dik is het model.
Maar oh wow - het scherm. Heerlijk lezen, of meerdere apps tegelijkertijd open kunnen hebben. Het voelt een beetje als een kruising tussen een Nexus 7 tablet, en een Galaxy Note.
Na een week in gebruik ben ik blij met de keuze, alhoewel je natuurlijk een dikke early-adopter premium nu betaalt voor dit model, en de stevigheid zich nog in de praktijk moet uitwijzen.
Ik kom van een S10+, het Fold4 formaat is flink wennen. Over het algemeen voelt de Fold4 een stuk fragieler, smaller, en dikker dan de S10+. Ook past 'ie niet meer in m'n fietshouder, zo dik is het model.
Maar oh wow - het scherm. Heerlijk lezen, of meerdere apps tegelijkertijd open kunnen hebben. Het voelt een beetje als een kruising tussen een Nexus 7 tablet, en een Galaxy Note.
Na een week in gebruik ben ik blij met de keuze, alhoewel je natuurlijk een dikke early-adopter premium nu betaalt voor dit model, en de stevigheid zich nog in de praktijk moet uitwijzen.
Correct! Kapot toestel inleveren is €0 voor het toestel+ €150/200 voor de Flip/Fold. Nice he?parff schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:07:
[...]
Het is dus wel mogelijk om een beschadigde telefoon / watch in the ruilen voor €0 + 150?
En heb een Galaxy S10 die wel perfect werkt maar met een kleine barst op het scherm (in een hoekje) en achterkant. Hiervoor krijg ik ook maximaal €150? Het is niet bijvoorbeeld zo dat als je product €0 is dat de €150 promotie niet geldig is?
Denk dat je het ervaringen topic moet hebben, dit is meer voor bestellen en levertijdendiddlee schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:18:
Vorige week heb ik de Fold4 black, 1TB besteld. 1 dag later was deze alweer in huis (tesamen met een aantal andere accessoires).
Maar leuk om je positieve ervaring te lezen!
Zeker ! Dit is bij mij een paar dagen geleden goedkeurd, een telefoon die 0,- waard is en 150 extra inruil (voor de flip). Ik wacht nu op de betaling. Je moet hiervoor natuurlijk wel het formulier correct invullen met de eerlijke status van de telefoon/gatget en het juiste type telefoon/gatget meesturen, volgens je aanmelding (geen ouder model dan aangegeven o.i.d.)parff schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:07:
[...]
Het is dus wel mogelijk om een beschadigde telefoon / watch in the ruilen voor €0 + 150?
mail/goedkeuring:
Na analyse van jouw toestel en aanmelding, bevestigen wij je inruilwaarde.
Hierbij kan je een overzicht van jouw inruil voor controle terugvinden:
OrderId Merk Model Inruilwaarde Extra inruilwaarde Totale inruilwaarde
<...> <...> <...> € 0 € 150 € 150
Wij doen er alles aan om jouw inruilwaarde zo snel mogelijk uit te betalen.
[ Voor 20% gewijzigd door Sanny1987 op 25-08-2022 21:22 ]
Krijg vandaag nog een herhaalde mail van Samsung waarbij er eerst stond tot 20% korting, nu staat er tot 25% maar de korting (en je codes) blijven gelijk.
Chill | BMW i3 60Ah Lodge Privé
Nou, nog steeds mijn toestel.niet ontvangen. Zou eerst dinsdag 23-08 zijn. Krijg elke dag een mail dat het bezorgmoment is gewijzigd, ook vandaag weer. Ik heb er inmiddels weinig vertrouwen in en verwacht morgen ook weer een dergelijk mailtje van hun.
Verstuur moment is morgen maar nog geen enkel mailtje ontvangen van Samsung. Wacht nu toch al sinds 15 augustus, een paar weken extra wachten maakt ook niet meer uit.nielsjo schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 09:18:
Nou, nog steeds mijn toestel.niet ontvangen. Zou eerst dinsdag 23-08 zijn. Krijg elke dag een mail dat het bezorgmoment is gewijzigd, ook vandaag weer. Ik heb er inmiddels weinig vertrouwen in en verwacht morgen ook weer een dergelijk mailtje van hun.
Ik heb ff een vraagje over de inruil..
Ik heb zelf de Fold 4 en de nieuwe watch 5 pro gekocht bij Samsung en daar kreeg ik ook de Galaxy buds Live erbij geleverd.
Even geprobeerd en weggelegd.
Nu heb ik voor mijn vrouw een nieuwe Flip 4 en de watch gekocht, en gekozen voor inruil Galaxy buds live, die ik heb gekregen.. nu heb ik ze opgestuurd zonder ze te verwijderen uit mijn galaxy wearble.
Maakt dat nog uit? Inmiddels nu wel verwijdert.
Weet niet of ik dat had moeten doen toen ik ze nog hier had?
Ik heb zelf de Fold 4 en de nieuwe watch 5 pro gekocht bij Samsung en daar kreeg ik ook de Galaxy buds Live erbij geleverd.
Even geprobeerd en weggelegd.
Nu heb ik voor mijn vrouw een nieuwe Flip 4 en de watch gekocht, en gekozen voor inruil Galaxy buds live, die ik heb gekregen.. nu heb ik ze opgestuurd zonder ze te verwijderen uit mijn galaxy wearble.
Maakt dat nog uit? Inmiddels nu wel verwijdert.
Weet niet of ik dat had moeten doen toen ik ze nog hier had?
Hier ook. Verzenddatum staat op 27 maar bezorgdatum ook. Wellicht gebruiken ze een koerier?NeWSJuNK schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:42:
[...]
Verstuur moment is morgen maar nog geen enkel mailtje ontvangen van Samsung. Wacht nu toch al sinds 15 augustus, een paar weken extra wachten maakt ook niet meer uit.
20e besteld trouwens.
Heb contact gehad met Samsung over de bezorgdata. Ik zou gister mijn toestel ontvangen moeten hebben (bestelling was geplaats op 10 augustus en bezorgdatum was (en staat nog steeds) op 25 augustus. Ik heb ook helemaal niks gecomuniceerd gekregen over de vertraging. Samsung geeft aan dat ze je pas een mailtje sturen over vertraging als de vertraging langer dan 1 week duurt. Heel vreemd.B-Bandit schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:20:
[...]
Hier ook. Verzenddatum staat op 27 maar bezorgdatum ook. Wellicht gebruiken ze een koerier?
20e besteld trouwens.
Zojuist is bij mij een update geplaatst bij mijn status. Er staat nog steeds verzenddatum 27 augustus, maar ook levering vanaf 30.08.TugiKo schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 13:51:
[...]
Heb contact gehad met Samsung over de bezorgdata. Ik zou gister mijn toestel ontvangen moeten hebben (bestelling was geplaats op 10 augustus en bezorgdatum was (en staat nog steeds) op 25 augustus. Ik heb ook helemaal niks gecomuniceerd gekregen over de vertraging. Samsung geeft aan dat ze je pas een mailtje sturen over vertraging als de vertraging langer dan 1 week duurt. Heel vreemd.
Nou, hoef ik zaterdag niet meer thuis te blijven...
Vreemd. Jij krijgt dus wel een update bij de status over de vertraging. Ik zie zelf alleen 25 augustus.B-Bandit schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 13:59:
[...]
Zojuist is bij mij een update geplaatst bij mijn status. Er staat nog steeds verzenddatum 27 augustus, maar ook levering vanaf 30.08.
Nou, hoef ik zaterdag niet meer thuis te blijven...
Correctie ik zie nu ook dat de levering bij mij is aangepast naar vanaf 30/08TugiKo schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 14:12:
[...]
Vreemd. Jij krijgt dus wel een update bij de status over de vertraging. Ik zie zelf alleen 25 augustus.
Bij mijn watch 5 pro staat verzenddatum 27 augustus en levering vanaf 1 september. Ik heb nog nooit zo een onoverzichtelijk orderproces meegemaakt. Het is ook niet alsof die toestellen er niet zijn volgens mij. We wachten het maar af. Volgende week dus.TugiKo schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 14:14:
[...]
Correctie ik zie nu ook dat de levering bij mij is aangepast naar vanaf 30/08
Heb contact gehad met Samsung en vertelden dat het pakket is verzonden naar de bezorgdienst. Afwachten maar.
Zie je daar nog iets van terug bij je orderstatus als je inlogt?NeWSJuNK schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 22:31:
Heb contact gehad met Samsung en vertelden dat het pakket is verzonden naar de bezorgdienst. Afwachten maar.
Ik kan mijn orderstatus gek genoeg niet inzien dus vandaar mijn vraag aan Samsung.B-Bandit schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 23:15:
[...]
Zie je daar nog iets van terug bij je orderstatus als je inlogt?
Net mail ontvangen dat pakketje onderweg is. Komt dus toch gewoon op de afgesproken datum.
Nayh hier niks. Wordt volgende week denk ik. Ligt ook aan volgorde van bestellen. Was 20e geplaatst. Ik vermoed verzenden ook pas volgende week.
'Ongeldig ordernummer' geeft hij hier aan.. van de medewerker die de klantenservice doet bij Samsung aan de telefoon vandaag, weet ook helemaal niks.
Gaat lekker.
Gaat lekker.
Via bol.com zie ik al een aanbod van €1569 voor een 512Gb. Als je geen codes hebt.
Is wel aanbod van derde partijHyena schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 01:14:
Via bol.com zie ik al een aanbod van €1569 voor een 512Gb. Als je geen codes hebt.
Waardeloze webshop ook van Samsung. Ze kunnen bijna niks regelen!
Zag nu dat de levering van mijn watch 5 pro op 8 september is gezet. Even gebeld om te checken of niet de hele order dan blijft wachten tot dat horloge binnen is. Kunnen ze eigenlijk niets betekenen voor je. Soms wordt het weleens in delen verstuurd was het enige antwoord dat ik kreeg.
Zucht...het is dat de prijs zo goed is.
Zag nu dat de levering van mijn watch 5 pro op 8 september is gezet. Even gebeld om te checken of niet de hele order dan blijft wachten tot dat horloge binnen is. Kunnen ze eigenlijk niets betekenen voor je. Soms wordt het weleens in delen verstuurd was het enige antwoord dat ik kreeg.
Ik heb precies een week geleden een lease aanvraag gedaan (gezien de upgrade mogelijkheden) in kleur graygreen. Na het zien van de beige kleur in verschillende video's wilde ik toch wisselen en dus telefonisch contact opgenomen. De meneer aan de lijn vertelde dat hij dit intern moest doorzetten en de aanvraag zou worden geannuleerd, waarna ik een nieuwe aanvraag kon doen voor de juiste kleur. Klinkt vrij simpel zou je zeggen...
Paar dagen later kreeg ik een goedkeuringsmail van de aanvraag. Inmiddels meermaals contact gehad via whatsapp, er zit geen voortgang in. Begin mij toch af te vragen waarom zoiets zo belachelijk lang moet duren. Ze zijn allemaal heel aardig daar, maar verder is het inderdaad vrij waardeloos.
Paar dagen later kreeg ik een goedkeuringsmail van de aanvraag. Inmiddels meermaals contact gehad via whatsapp, er zit geen voortgang in. Begin mij toch af te vragen waarom zoiets zo belachelijk lang moet duren. Ze zijn allemaal heel aardig daar, maar verder is het inderdaad vrij waardeloos.
Vandaag ook nog contact gehad over Whatsapp. Vind het niet uit te leggen dat je vandaag kan bestellen in de webshop en morgen geleverd krijgt, maar dat ik al 10 dagen aan het wachten ben!Fish_from_96 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 22:07:
Ik heb precies een week geleden een lease aanvraag gedaan (gezien de upgrade mogelijkheden) in kleur graygreen. Na het zien van de beige kleur in verschillende video's wilde ik toch wisselen en dus telefonisch contact opgenomen. De meneer aan de lijn vertelde dat hij dit intern moest doorzetten en de aanvraag zou worden geannuleerd, waarna ik een nieuwe aanvraag kon doen voor de juiste kleur. Klinkt vrij simpel zou je zeggen...
Update: blijkbaar heeft mijn gezeur toch iets voor elkaar gekregen (denk ik). De graygreen variant is online niet meer te bestellen

Taai zeg.. Geldt dat voor alle opslagvarianten?B-Bandit schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 10:47:
[...]
Vandaag ook nog contact gehad over Whatsapp. Vind het niet uit te leggen dat je vandaag kan bestellen in de webshop en morgen geleverd krijgt, maar dat ik al 10 dagen aan het wachten ben!
Update: blijkbaar heeft mijn gezeur toch iets voor elkaar gekregen (denk ik). De graygreen variant is online niet meer te bestellenJe kunt je nu aanmelden voor een voorraadupdate. Tsjah, nu heb ik geen argumenten meer
Zag dat de bestelling bij mij is veranderd van “in behandeling” naar “klaarmaken voor verzending”. Zou me niks verbazen als ik straks ineens een graygreen geleverd krijg 😂.
Haha zal mij ook niet verbazen. Maar de beige variant is direct leverbaar, dus dat is ook logisch. Vond zelf de beige variant ook erg mooi. Mijn vrouw adviseerde mij echter om voor de grijze/groene te gaan aangezien ik geen hoes ga gebruikenFish_from_96 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:00:
[...]
Taai zeg.. Geldt dat voor alle opslagvarianten?
Zag dat de bestelling bij mij is veranderd van “in behandeling” naar “klaarmaken voor verzending”. Zou me niks verbazen als ik straks ineens een graygreen geleverd krijg 😂.
Ik ook. Heb net contact gehad. We horen 'spoedig' een track and trace code te ontvangen.Fish_from_96 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:00:
[...]
Taai zeg.. Geldt dat voor alle opslagvarianten?
Vreemd een vriend heeft gister een bestelling geplaats voor een watch 5 pro (black) en die wordt morgen geleverd.B-Bandit schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 21:58:
Waardeloze webshop ook van Samsung. Ze kunnen bijna niks regelen!
Ik weet echt niet wat ze aan het doen zijn daar.
Bij mij gaat het om de LTE versie, misschien maakt dat het verschil.TugiKo schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 14:30:
[...]
Vreemd een vriend heeft gister een bestelling geplaats voor een watch 5 pro (black) en die wordt morgen geleverd.
Ik weet echt niet wat ze aan het doen zijn daar.
Hier helaas nog niks. Bijzonder ontransparant verhaal bij Samsung.TugiKo schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 14:28:
[...]
Ik ook. Heb net contact gehad. We horen 'spoedig' een track and trace code te ontvangen.
Nou er zit eindelijk wat voortgang in, de lease partij heeft de aanvraag geannuleerd. Bij Samsung geven ze aan dat het nog even kan duren voordat het bij hun is verwerkt. Daarna kan ik opnieuw een aanvraag doen voor de beige kleur (goedkeuring duurt 1-3 dagen). Het zal wel ergens volgende week worden dan dat ik het in huis heb.
Blijf het bizar vinden dat een relatief simpele vraag als kleur wisselen zo'n omslachtig proces moet volgen en het ook nog eens zo belachelijk lang moet duren. Maar goed, dan heb je ook wat
Blijf het bizar vinden dat een relatief simpele vraag als kleur wisselen zo'n omslachtig proces moet volgen en het ook nog eens zo belachelijk lang moet duren. Maar goed, dan heb je ook wat
Je gelooft het niet, krijg zojuist een verzendbevestiging van mijn geannuleerde order! Ze staan morgen op de stoep 😂😂😂Fish_from_96 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 14:48:
Nou er zit eindelijk wat voortgang in, de lease partij heeft de aanvraag geannuleerd. Bij Samsung geven ze aan dat het nog even kan duren voordat het bij hun is verwerkt. Daarna kan ik opnieuw een aanvraag doen voor de beige kleur (goedkeuring duurt 1-3 dagen). Het zal wel ergens volgende week worden dan dat ik het in huis heb.
Ik heb ook zojuist mijn verzendbevestiging ontvangen. Ik ontvang mijn toestel morgen.Fish_from_96 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 18:17:
[...]
Je gelooft het niet, krijg zojuist een verzendbevestiging van mijn geannuleerde order! Ze staan morgen op de stoep 😂😂😂
Vreemd dat ze een geannuleerde order laten bezorgen. Mischien moet je die order niet in ontvangst nemen. Kan gedoe geven met je ruiling. Of mischien gratis toestel lol.
Bij mij zit het ook vast op de Watch Pro LTE. Helaas weten ze bij de klantenservice ook 0,0 zonde van de tijd en moeite die het kost om contact met ze te zoeken.
Bagger tent is het hoor. Heb nu al meermaals gevraagd of ze het toestel kunnen sturen zonder horloge. Ik vind een paar dagen wachten niet erg, maar dit gaat nog rustig 1.5 week duren.luckyluc100 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 19:28:
Bij mij zit het ook vast op de Watch Pro LTE. Helaas weten ze bij de klantenservice ook 0,0 zonde van de tijd en moeite die het kost om contact met ze te zoeken.
Ik kom hem morgen wel bij je ophalen, scheelt ook weerFish_from_96 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 18:17:
[...]
Je gelooft het niet, krijg zojuist een verzendbevestiging van mijn geannuleerde order! Ze staan morgen op de stoep 😂😂😂
@Fish_from_96 Bij welke lease partij?Fish_from_96 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 14:48:
Ik heb het in ontvangst genomen en daarna direct contact opgenomen met Samsung. Zij hebben een retour aangemeld. Daarna kan ik een nieuwe aanvraag doen. Het duurt en het duurt..TugiKo schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 18:19:
[...]
Ik heb ook zojuist mijn verzendbevestiging ontvangen. Ik ontvang mijn toestel morgen.
Vreemd dat ze een geannuleerde order laten bezorgen. Mischien moet je die order niet in ontvangst nemen. Kan gedoe geven met je ruiling. Of mischien gratis toestel lol.

Overigens ben ik er vrij zeker van dat ze hier verder nooit naar om hadden gekeken. Ze waren zelf ook verbaasd dat er alsnog was geleverd. Maar goed we handelen het wel op de nette manier af.
Ze werken samen met een Franse partij, Evollis. Het lijkt erop dat de processen tussen beiden niet goed op elkaar zijn afgestemd.
Ik word een beetje moe van samsung, 20-08 heb ik een bestelling gedaan. Zou in 1e instantie op 23-08 geleverd worden. Echter nooit wat ontvangen. Na een aantal telefoontjes erop aangedrongen dat ze maar een onderzoek moesten instellen en hieruit bleek dat er iets in hun eigen logistiek mis was gegaan ipv bij post.nl. nu is er een retour actie ingesteld ( voor iets wat ik nooit heb gehad) en is er op vrijdag 26-08 een nieuwe bestelling aangemaakt. Nu zeggen ze dat ze weer moeten wachten op een nieuwe voorraad maar het is niet duidelijk wanneer dit is. Door de vele telefoontjes en contact middel de app gaat er bij mij toch iets van de voorpret af van het krijgen van een nieuw toestel en waarvan het nog steeds onduidelijk is wanneer deze geleverd gaat worden. Ondertussen is mijn care plus al sinds 22-08 ingegaan waar wel al een imeinr opstaat, hier zal ik ook weer achter aan moeten gaan.
Hier is alle enthousiasme over het toestel al weg. Het is bijzonder vermoeiend hoe Samsung dit regelt.nielsjo schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 19:19:
Ik word een beetje moe van samsung, 20-08 heb ik een bestelling gedaan. Zou in 1e instantie op 23-08 geleverd worden. Echter nooit wat ontvangen. Na een aantal telefoontjes erop aangedrongen dat ze maar een onderzoek moesten instellen en hieruit bleek dat er iets in hun eigen logistiek mis was gegaan ipv bij post.nl. nu is er een retour actie ingesteld ( voor iets wat ik nooit heb gehad) en is er op vrijdag 26-08 een nieuwe bestelling aangemaakt. Nu zeggen ze dat ze weer moeten wachten op een nieuwe voorraad maar het is niet duidelijk wanneer dit is. Door de vele telefoontjes en contact middel de app gaat er bij mij toch iets van de voorpret af van het krijgen van een nieuw toestel en waarvan het nog steeds onduidelijk is wanneer deze geleverd gaat worden. Ondertussen is mijn care plus al sinds 22-08 ingegaan waar wel al een imeinr opstaat, hier zal ik ook weer achter aan moeten gaan.
Krijg telefonisch ook steeds dezelfde persoon.
Man man man, tis dat er een dikke korting op zit!
Update: vanavond toch maar weer de stoute telefoonschoenen aangetrokken. Volgens de dame die ik sprak zijn de telefoons (greengray) echt niet op voorraad, want er is veel meer verkocht dan verwacht. De website geeft aan dat het direct leverbaar is, maar dat klopt dus niet...
De medewerkers bij de klantenservice vinden het volgens mij ook maar belachelijk maar kunnen er eigenlijk niets aan doen.
Naar ik heb begrepen lijkt het erop dat er dus volgende week weer nieuwe voorraad aankomt....bizar!
[ Voor 17% gewijzigd door B-Bandit op 31-08-2022 22:29 ]
Het heeft geduurd maar ik heb mijn toestel eindelijk ontvangen. Graygreen 1TB variant.B-Bandit schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 19:30:
[...]
Hier is alle enthousiasme over het toestel al weg. Het is bijzonder vermoeiend hoe Samsung dit regelt.
Krijg telefonisch ook steeds dezelfde persoon.
Man man man, tis dat er een dikke korting op zit!
Update: vanavond toch maar weer de stoute telefoonschoenen aangetrokken. Volgens de dame die ik sprak zijn de telefoons (greengray) echt niet op voorraad, want er is veel meer verkocht dan verwacht. De website geeft aan dat het direct leverbaar is, maar dat klopt dus niet...
De medewerkers bij de klantenservice vinden het volgens mij ook maar belachelijk maar kunnen er eigenlijk niets aan doen.
Naar ik heb begrepen lijkt het erop dat er dus volgende week weer nieuwe voorraad aankomt....bizar!
Nou, er lijkt schot in de zaak te zitten. Kreeg net een bericht van Samsung dat mijn toestel gereed wordt gemaakt voor verzending. Eens kijken of post.nl ook hieraan mee wil werken
Welke kleur? Zwart of beige vermoed ik. Hier ook op de 20e besteld maar kon op zijn vroegst kiezen voor 27 augustus aflevering.nielsjo schreef op donderdag 1 september 2022 @ 11:35:
Nou, er lijkt schot in de zaak te zitten. Kreeg net een bericht van Samsung dat mijn toestel gereed wordt gemaakt voor verzending. Eens kijken of post.nl ook hieraan mee wil werken
Gaat om de zwarte kleur, had ik 20-08 besteld.B-Bandit schreef op donderdag 1 september 2022 @ 11:36:
[...]
Welke kleur? Zwart of beige vermoed ik. Hier ook op de 20e besteld maar kon op zijn vroegst kiezen voor 27 augustus aflevering.
Ik dacht ik annuleer de bestelling en bestel er een reguliere watch pro bij. Staat nu al drie dagen op klaarmaken voor verzending... Zucht
Probeer ik een Fold te bestellen is er geen voorraad in mijn winkelwagen. Ik bellen, er is een storing meneer. U kunt het morgen weer proberen. Ik zeg morgen zijn de acties afgelopen. Ja meneer daar kunnen we niets aan doen. Niet te geloven. Nou als het niet lukt dan niet.
Kan nog steeds niet. Ze zijn ook 0 behulpzaam. Lijkt wel of ze geen producten willen verkopen. In ieder geval niet voor de prijs met de codes etc.
Toch nog kunnen bestellen. De Buds 2 Pro lieten de bestelling niet doorgaan. Wel teruggebeld voor een code maar de Buds voor €108,26 gaan hem voor mij niet meer worden. Jammer. Want met die kortingscode kom je niet aan die prijs.
[ Voor 5% gewijzigd door Hyena op 04-09-2022 23:04 ]
Mooi dat het gelukt is! Wat een stress. Meest waardeloze webshop ever.Hyena schreef op zondag 4 september 2022 @ 23:03:
Toch nog kunnen bestellen. De Buds 2 Pro lieten de bestelling niet doorgaan. Wel teruggebeld voor een code maar de Buds voor €108,26 gaan hem voor mij niet meer worden. Jammer. Want met die kortingscode kom je niet aan die prijs.
Ik vind het nog steeds bizar dat Samsung NL dus totaal geen idee heeft wanneer ze een nieuwe voorraad telefoons ontvangen! Het is niet alsof die dingen spontaan spawnen, ze arriveren hier gewoon per boot.
Krijg net een SMS dat ie morgen wordt aangeboden. Net nog een keer geprobeerd om aan de medewerker van Samsung de situatie uit te leggen. Zegt ze omdat ik al 4 producten in de winkelmand had. (Fold 4, Care+, Inruil, Gratis Duo Charger) het niet kon. En dat dit nooit kon. Had ik de inruil achteraf moeten doen. Had ik dit kunnen weten? Klopt dit? Aankoop ervaring is zo wel onder de maat.
Edit: idd stress. Volgende keer maar niet meer wachten tot het laatst. Heb alleen het inruil toestel nog niet en wilde daarom tot het laatst wachten. Niet nodig achteraf want je kan nog steeds inruilen. Samsung kan mij niet meer blij maken met de prijs van gisteren.
Edit: idd stress. Volgende keer maar niet meer wachten tot het laatst. Heb alleen het inruil toestel nog niet en wilde daarom tot het laatst wachten. Niet nodig achteraf want je kan nog steeds inruilen. Samsung kan mij niet meer blij maken met de prijs van gisteren.
[ Voor 25% gewijzigd door Hyena op 05-09-2022 14:41 ]
Voordeel is dat ie morgen wordt aangebodenHyena schreef op maandag 5 september 2022 @ 14:39:
Krijg net een SMS dat ie morgen wordt aangeboden. Net nog een keer geprobeerd om aan de medewerker van Samsung de situatie uit te leggen. Zegt ze omdat ik al 4 producten in de winkelmand had. (Fold 4, Care+, Inruil, Gratis Duo Charger) het niet kon. En dat dit nooit kon. Had ik de inruil achteraf moeten doen. Had ik dit kunnen weten? Klopt dit? Aankoop ervaring is zo wel onder de maat.
Lekker saai een zwarte.
Vandaag telefonisch doorgekregen dat de Watch 5 Pro LTE deze week weer op voorraad komt maar de Fold 4 in greengray pas over 2 a 3 weken! Behoorlijk lang nog…
Nog 2 a 3 weken?!B-Bandit schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 15:32:
Vandaag telefonisch doorgekregen dat de Watch 5 Pro LTE deze week weer op voorraad komt maar de Fold 4 in greengray pas over 2 a 3 weken! Behoorlijk lang nog…
Hier is de graygreen die ik vorige week verkeerd had ontvangen geretourneerd en zit te wachten op de beige 512gb (besteld 31-08). Hoop toch niet dat het nog zo lang gaat duren…
Geen idee. Zwart is op voorraad. Beige vroeg ik ook naar maar die was ook op zei ze..Fish_from_96 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:02:
[...]
Nog 2 a 3 weken?!![]()
Hier is de graygreen die ik vorige week verkeerd had ontvangen geretourneerd en zit te wachten op de beige 512gb (besteld 31-08). Hoop toch niet dat het nog zo lang gaat duren…
Ergens hoop ik/ga ik ervan uit dat ze zich vergiste.
Ik zit ook nog te wachten. Had vrijdag besteld, maar wist dat ik zaterdag niet thuis zou zijn dus had aangegeven dat ik zondaglevering wilde (was mogelijk volgens Samsung store). Krijg ik zondagmiddag een berichtje dat ze maandag zouden gaan afleveren. Uiteraard tijdens werktijd, dus nu wordt het morgen
.
Op zich geen probleem natuurlijk, maar als je iets nieuws bestelt wil je het zo snel mogelijk hebben....
Hoesje (Samsung S pen cover) ligt al wel vast te wachten, en ik ben met een schuin oog aan het zoeken naar andere hoesjes die de pen op een andere plek hebben omdat ik verwacht dat ik pennetje op de achterkant irritant ga vinden als ik draadloos wil laden. Ik heb dus grofweg twee opties: niet meer draadloos laden, of pennetje los vervoeren (of steeds verwijderen, maar ik weet al bijna zeker dat ik dat niet ga doen)

Op zich geen probleem natuurlijk, maar als je iets nieuws bestelt wil je het zo snel mogelijk hebben....
Hoesje (Samsung S pen cover) ligt al wel vast te wachten, en ik ben met een schuin oog aan het zoeken naar andere hoesjes die de pen op een andere plek hebben omdat ik verwacht dat ik pennetje op de achterkant irritant ga vinden als ik draadloos wil laden. Ik heb dus grofweg twee opties: niet meer draadloos laden, of pennetje los vervoeren (of steeds verwijderen, maar ik weet al bijna zeker dat ik dat niet ga doen)
Haha, ik ben er inmiddels immuun voor geworden na bijna 2.5 week wachten. Maar goed, net ingelogd en gezien dat de hele boel wordt klaargemaakt, dus ben uiterst benieuwd. Verwacht hem dan ook deze week nog, gelukkig.gwystyl schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 22:12:
Ik zit ook nog te wachten. Had vrijdag besteld, maar wist dat ik zaterdag niet thuis zou zijn dus had aangegeven dat ik zondaglevering wilde (was mogelijk volgens Samsung store). Krijg ik zondagmiddag een berichtje dat ze maandag zouden gaan afleveren. Uiteraard tijdens werktijd, dus nu wordt het morgen.
Wordt toch deze week, er is hoopFish_from_96 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:02:
[...]
Nog 2 a 3 weken?!![]()
Het verbaast mij wel hoe groot het prijsverschil is als je direct het toestel koopt bij Samsung of particuliere winkel en als je koopt d.m.v. een abbonementsvorm of direct bij providers.
Vandaag toch maar mijn abbo verlengd bij T-Mobile met een Z Fold 4 na lang te hebben getwijfeld tegenover de S22 Ultra. Je krijgt een Galaxy Watch 5 erbij en €200,- extra inruilwaarde. In totaal bespaar je dus €550,-. Het toestel kost zelf €1650,- bij de provider. In principe betaal ik dus maar €1100,- voor de Fold 4 als ik besluit om de Watch te verkopen. Toch niet zo slecht.
Na vele reviews te hebben bekeken waag ik toch een poogje met de eerste fold phone. Ik heb er een goed gevoel over. Mocht een folding phone mij toch niet bevallen, dan maar een half jaartje bij me houden en inwisselen voor wellicht een S23 Ultra.
Morgen binnen! Ik ben benieuwd.
Vandaag toch maar mijn abbo verlengd bij T-Mobile met een Z Fold 4 na lang te hebben getwijfeld tegenover de S22 Ultra. Je krijgt een Galaxy Watch 5 erbij en €200,- extra inruilwaarde. In totaal bespaar je dus €550,-. Het toestel kost zelf €1650,- bij de provider. In principe betaal ik dus maar €1100,- voor de Fold 4 als ik besluit om de Watch te verkopen. Toch niet zo slecht.
Na vele reviews te hebben bekeken waag ik toch een poogje met de eerste fold phone. Ik heb er een goed gevoel over. Mocht een folding phone mij toch niet bevallen, dan maar een half jaartje bij me houden en inwisselen voor wellicht een S23 Ultra.
Vandaag binnen! Bezorging is top met de track and trace. Eerste indrukken. Zware upgrade vanaf een Galaxy S8+ daar ben ik zowat vergroeid mee haha.
Klasse!B-Bandit schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 23:29:
[...]
Haha, ik ben er inmiddels immuun voor geworden na bijna 2.5 week wachten. Maar goed, net ingelogd en gezien dat de hele boel wordt klaargemaakt, dus ben uiterst benieuwd. Verwacht hem dan ook deze week nog, gelukkig.
[...]
Wordt toch deze week, er is hoop
Spigen heeft dacht ik een case waar er een houder voor de pen aan de zijkant zit. Steekt je hoesje dus wel iets uit, maar beter dan achterop I guess. Ik twijfel nog of de s-pen het wel waard is voor mij. Op vorige galaxy notes maakte ik er ook nauwelijks gebruik van. Voor mijn werk heb ik altijd een remarkable mee, dat is toch een wat betere ervaring als het om note taking gaat.gwystyl schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 22:12:
Ik zit ook nog te wachten. Had vrijdag besteld, maar wist dat ik zaterdag niet thuis zou zijn dus had aangegeven dat ik zondaglevering wilde (was mogelijk volgens Samsung store). Krijg ik zondagmiddag een berichtje dat ze maandag zouden gaan afleveren. Uiteraard tijdens werktijd, dus nu wordt het morgen.
is jouw 200 extra inruilwaarde wel geldig? die actie liep volgens de Samsung site tot 4 september:Lashrom schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 23:32:
Het verbaast mij wel hoe groot het prijsverschil is als je direct het toestel koopt bij Samsung of particuliere winkel en als je koopt d.m.v. een abbonementsvorm of direct bij providers.
https://www.samsung.com/nl/promo/pre-order/
Edit: oh in de bijzondere voorwaarden hebben bepaalde winkels een langere actietijd, inclusief T-mobile. scheelt weer!
[ Voor 5% gewijzigd door Sanny1987 op 07-09-2022 12:02 ]
Klopt, voor de zekerheid nog aan T-Mobile gevraagd. Twijfelde ook eerstSanny1987 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:58:
[...]
is jouw 200 extra inruilwaarde wel geldig? die actie liep volgens de Samsung site tot 4 september:
https://www.samsung.com/nl/promo/pre-order/
Edit: oh in de bijzondere voorwaarden hebben bepaalde winkels een langere actietijd, inclusief T-mobile. scheelt weer!
Fold binnen gekregen. Wat een powerhouse. Meteen de Ringke slim case en tempered glass besteld. Vond de andere cases niet echt praktisch.
Nou ik heb maar even gebeld aangezien de order bij mij nog steeds op 'in behandeling' staat. Er is geen voorraad en ze konden zelf niet inzien wanneer weer nieuwe voorraad wordt verwacht. Schiet ik dus niks mee op. Heb jij hem al binnen inmiddels B-Bandit?
De wegen zijn zeer mysterieus. Heb de mijne vandaag ontvangen inderdaad. Alles in 1x, dus Fold 4 512gb graygreen, Watch 5 Pro LTE, silicone strap case en de gratis spulletjes...Fish_from_96 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:39:
Nou ik heb maar even gebeld aangezien de order bij mij nog steeds op 'in behandeling' staat. Er is geen voorraad en ze konden zelf niet inzien wanneer weer nieuwe voorraad wordt verwacht. Schiet ik dus niks mee op. Heb jij hem al binnen inmiddels B-Bandit?
Ben allang blij dat het er eindelijk is...
Fijn dat je het hebt inclusief de extra’s!! Die van mij is zeer toevallig naar ‘klaarmaken voor verzending’ gegaan. Zal dus niet lang meer duren. Veel plezier ermee! Zal de volgende keer wel even 2x nadenken voordat ik daar iets bestel…B-Bandit schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:23:
[...]
De wegen zijn zeer mysterieus. Heb de mijne vandaag ontvangen inderdaad. Alles in 1x, dus Fold 4 512gb graygreen, Watch 5 Pro LTE, silicone strap case en de gratis spulletjes...
Ben allang blij dat het er eindelijk is...
Nu in de Samsung shop te bestellen met gratis Watch 5 en ook gratis buds live.
Geen inruilkorting neer, naar met kortingscode €1556..
Twijfel twijfel….
Geen inruilkorting neer, naar met kortingscode €1556..
Twijfel twijfel….
<Zinloze tekst hier>
Ik heb vorige week woensdag eindelijk mijn Fold binnen gekregen. Nu heb ik aangegeven een oude telefoon op te willen sturen, maar ik heb geen idee waarheen en wanneer. Bij de voorwaarden stond dat ik een verzendlabel zou krijgen, maar die heb ik nog niet gezien. Klopt het dat dat een tijdje duurt (en zo ja hoe lang) of is dit niet normaal? Ik heb al mijn mailtjes van Samsung over de bestelling doorgeploegd en op hun site gezocht, maar ik kan niks vinden over wanneer dat ding opgestuurd moet worden en waarheen.
Wat een toeval, dit vroeg ik mij dus vandaag ook af. Hoe en wat? Bijzonder mysterieus allemaal.gwystyl schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 08:40:
Ik heb vorige week woensdag eindelijk mijn Fold binnen gekregen. Nu heb ik aangegeven een oude telefoon op te willen sturen, maar ik heb geen idee waarheen en wanneer. Bij de voorwaarden stond dat ik een verzendlabel zou krijgen, maar die heb ik nog niet gezien. Klopt het dat dat een tijdje duurt (en zo ja hoe lang) of is dit niet normaal? Ik heb al mijn mailtjes van Samsung over de bestelling doorgeploegd en op hun site gezocht, maar ik kan niks vinden over wanneer dat ding opgestuurd moet worden en waarheen.
Ik had hetzelfde en ik heb contact opgenomen met Samsung via whatsapp (0630028045) om aan te geven dat ik nog geen verzendlabel had ontvangen. Uiteindelijk wel na drie werkdagen ontvangen. De info (verzendlabel/ afstandsverklaring, etc) komt via een email van buyback.begwystyl schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 08:40:
Heeft iemand een kortingscode ofzo voor deze telefoon?
Hallo, ik zoek een Kortingscode Samsung Unpacked Event
Iemand nog één?
Iemand nog één?
https://shop.samsung.com/nl/multistore/np/ing/Sebizzle schreef op maandag 19 september 2022 @ 19:02:
Heeft iemand een kortingscode ofzo voor deze telefoon?
Kortingscode: 2ZJ7B6W
Fold 4 + gratis Galaxy watch 5.
Dit heb ik ook gedaan... het kostte me uiteindelijk bijna de hele middag (steeds half uur wachten op volgende 1-regel antwoord), maar uiteindelijk had de medewerker door dat ik nog geen mail voor retoursturen gehad had, en zou dat geregeld worden.jagroep schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:28:
[...]
Ik had hetzelfde en ik heb contact opgenomen met Samsung via whatsapp (0630028045) om aan te geven dat ik nog geen verzendlabel had ontvangen. Uiteindelijk wel na drie werkdagen ontvangen. De info (verzendlabel/ afstandsverklaring, etc) komt via een email van buyback.be
Die mail kwam uiteindelijk de volgende dag, zodat ik hem afgelopen vrijdag eindelijk op heb kunnen sturen. Nu wachten op de beoordeling door de ontvanger, maar ik neem aan dat ze voor € 2 geen gekke dingen verwachten
Iemand nog een kortingscode?
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Waarom eigenlijk zoveel moeite doen? Heb ook nog niks gehoord. Samsung heeft de inruilwaarde vooraf al verrekenend dus heb er niet echt belang bij om al die moeite te doen. Ter info, mijn toestel heeft een inruilwaarde van 0 euro.gwystyl schreef op maandag 19 september 2022 @ 22:46:
[...]
Dit heb ik ook gedaan... het kostte me uiteindelijk bijna de hele middag (steeds half uur wachten op volgende 1-regel antwoord), maar uiteindelijk had de medewerker door dat ik nog geen mail voor retoursturen gehad had, en zou dat geregeld worden.
Die mail kwam uiteindelijk de volgende dag, zodat ik hem afgelopen vrijdag eindelijk op heb kunnen sturen. Nu wachten op de beoordeling door de ontvanger, maar ik neem aan dat ze voor € 2 geen gekke dingen verwachten
Ja dat vroeg ik me ook al af, maar ik zit nou eenmaal zo in elkaar dat ik probeer aan de voorwaarden te voldoen als ik meedoe met een actie. Geen idee wat er gebeurd zou zijn als ik er niet achteraan was gegaan. Ik heb natuurlijk niet de hele middag achter de chat gezeten, maar het duurde wel zo lang om uiteindelijk de medewerker zo ver te krijgen dat ze de goede info op zou sturen. Ik stuurde steeds een berichtje binnen een paar minuten na haar antwoord, en dan duurde het weer een uur of langer voor ik bericht terug kreeg. Tussendoor heb ik wel gewoon gewerkt natuurlijk.B-Bandit schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:31:
[...]
Waarom eigenlijk zoveel moeite doen? Heb ook nog niks gehoord. Samsung heeft de inruilwaarde vooraf al verrekenend dus heb er niet echt belang bij om al die moeite te doen. Ter info, mijn toestel heeft een inruilwaarde van 0 euro.
Omdat je zonder je inruil op te sturen niet aan de voorwaarden voldoet voor de extra inruilwaarde. Ze hebben het recht dat dan niet uit te keren, en mocht het al verrekend zijn om een factuur bij je neer te leggen om dat terug te betalen. Ik zou het er niet op gokken en er achter aan gaan hoe je het op kunt sturen, of zwart op wit krijgen dat dat niet hoeft (maar ik verwacht dat dat geen optie is).B-Bandit schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:31:
[...]
Waarom eigenlijk zoveel moeite doen? Heb ook nog niks gehoord. Samsung heeft de inruilwaarde vooraf al verrekenend dus heb er niet echt belang bij om al die moeite te doen. Ter info, mijn toestel heeft een inruilwaarde van 0 euro.
Kom ik op € 1529,15Robi schreef op maandag 19 september 2022 @ 22:08:
[...]
https://shop.samsung.com/nl/multistore/np/ing/
Kortingscode: 2ZJ7B6W
Fold 4 + gratis Galaxy watch 5.
+ gratis Galaxy Buds2 Pro
Goedkoper dan op Belsimpel ed. Of is er momenteel nog een betere actie?
Ten eerste kun je dan ipv de 256GB, beter de 512GB versie doen, die is maar 6 euro duurder; en je kunt ook nog een oud device inruilen met 100 euro extra inruilwaarde.xileS schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 11:45:
[...]
Kom ik op € 1529,15
Voor 6 euro is dat idd een no-brainerOf-Aaargh schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:36:
[...]
Ten eerste kun je dan ipv de 256GB, beter de 512GB versie doen, die is maar 6 euro duurder; en je kunt ook nog een oud device inruilen met 100 euro extra inruilwaarde.

Had idd al een oud toestel ingevoerd om te kijken wat de waarde was en dat was nog geen €10, leek mij de moeite niet waard, maar zie nu idd je dan sowieso al €100 krijgt als korting. Dus dat is wel weer de moeite waard, als het om een oud toestel gaat.
€1435,20 is het dan. Mocht iemand nog een betere optie weten hoor ik dat natuurlijk graag.
Heeft men ook beetje goede ervaringen met de Samsung Care pakketen? Neem normaal nooit verzekering, maar bij een toestel van zulke prijzen overweeg ik het toch wel om erbij te nemen.
Daar wilden ze bij mij niet in meegaan iig. Ik heb wel voorgesteld om hunzelf en mij de moeite en kosten te besparen om een toestel met inruilwaarde van €2 op te sturen, te laten beoordelen etc, maar daar kreeg ik gewoon geen reactie op en uiteindelijk dus wel een mail met retourinstructies.Sanny1987 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:19:
[...]
Omdat je zonder je inruil op te sturen niet aan de voorwaarden voldoet voor de extra inruilwaarde. Ze hebben het recht dat dan niet uit te keren, en mocht het al verrekend zijn om een factuur bij je neer te leggen om dat terug te betalen. Ik zou het er niet op gokken en er achter aan gaan hoe je het op kunt sturen, of zwart op wit krijgen dat dat niet hoeft (maar ik verwacht dat dat geen optie is).
@xileS ik heb ook de 512 Gb versie genomen omdat die maar een paar € duurder was dan de 256 Gb versie. Ik zou sowieso even spelen met de kleuren en uitvoeringen om te kijken wat het meest interessant is.
Ja erg logisch. Ik had nog niet goed genoeg gekeken. Andere kleuren maken prijzen niks uit zo ver ik zie.gwystyl schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:00:
[...]
@xileS ik heb ook de 512 Gb versie genomen omdat die maar een paar € duurder was dan de 256 Gb versie. Ik zou sowieso even spelen met de kleuren en uitvoeringen om te kijken wat het meest interessant is.
Helaas ook geen gratis Galaxy watch 5 (zoals ik hierboven wel vermeld zag staan), maar wel een gratis Galaxy Buds2 Pro
Wellicht werkt een extra cashback via bv cashbackxl ook nog van 3% (over excl. BTW bedrag).
[ Voor 7% gewijzigd door xileS op 09-10-2022 13:08 ]
Goedkoper nog niet gevonden. Goeie deal,xileS schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 11:45:
[...]
Kom ik op € 1529,15
1TB had net 240E extra korting. Was net aan het afrekenen, maar zo te zien geen voorraad meerCevel schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 21:50:
[...]
Goedkoper nog niet gevonden. Goeie deal,ik schaf hem zakelijk aan dus BTW gaat er nog vanaf. 1TB model besteld. Ben erg benieuwd.

Hij is weer te bestellen voor 1279,25 (inclusief 100E inruil van oud toestel)!
De Galaxy Buds2 Pro waren niet op voorraad en daardoor kon je de bestelling niet afronden xD. Gisteren iemand telefonisch gesproken en die heeft het aan de juiste afdeling doorgegeven.
De Galaxy Buds2 Pro waren niet op voorraad en daardoor kon je de bestelling niet afronden xD. Gisteren iemand telefonisch gesproken en die heeft het aan de juiste afdeling doorgegeven.