Even oppassen met de Samsung standing cover voor de fold 4. Ik heb sterk het vermoeden dat dit de lak v.d zijkant van het toestel bij mij aan het afchippen is elke keer als ik de toestel uitklap.
Het begon gisternacht dat het me opviel dat er een stukje verf weg was, op de zijkant. Dus niet de hinge maar het stukje daaronder als je ernaar kijkt terwijl het toestel dichtgeklapt is.Baalde ervan, zat dag 1 meteen de case op + glazen screenprotector. En ik ben uitermate zuinig op m`n spullen. Zelfs zo zuinig dat toen ik de case van m`n 2 jaar oude toestel afhaalde om bij de simtray te komen, die gewoon kosmetish 100% in orde was. Dus dit viel mij persoonelijk tegen van mezelf.
M`n fold 4 heeft vandaag m`n buro nooit verlaten (grote leren deskmat op buro ook) want WFH en druk. En ja hoor, ik mis nog meer stukjes verf, precies in het midden weer. Zie foto.
P.S
mijn hinge is wat meer " shiny " dankzij een gel-film protector eroverheeen.
Mijn vermoeden is de case, want behalve een paar keer open en dicht geklapt te hebben, heeft het toestel nooit m`n buro verlaten. De hinge stekt verdere uit dan deze gedeelte, dus lijkt het me niet dat het mijn schuld is dat ik het ding telkens ergens zijwaarts tegen aan knal. Dan had de hinge schade.
Ik ga het vanavond ff goed bekijken, zowieso dankzij de case ging m`n fold niet meer volledig 180 graden open, wat ie wel deed alvorens de case eropzat. Het scheelt echt een graad of 2 maar je ziet daardoor de crease meer. Vandaar m`n vermoeoden dat de case mischien op dat stukje "wrijft" als ik hem open/dicht doe.
Ik update als ik meer weet. En ook ff ga rondgooglen of andere mensen hier last van hebben.
Ik zat ook al gelijk naar een Dbrand skin te kijken, maar ik denk niet dat die net om dit stukje heen wrapen om te beschermen.
https://dbrand.com/shop/grip/galaxy-z-fold-4-cases
[
Voor 8% gewijzigd door
lithiumangel op 08-09-2022 17:05
]