Neverwinter Nights

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:
  • 1.861 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 20:10
ik krijg hem ook binnen
Ik wil hem eerst ff minder legaal testen enzo (kan ook online?), dan kijk ik wel of het me "ligt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 12:08
ik heb een vraagje:
ik zit nog in chapter 1 en ik heb al een aantal quests
ik heb nu net dat beestje gekilled wat in het hoofd van die gevangenis baas zat, en ben toen in peninsula district naar die vrouw in Militia HQ gegaan, zei vertelde me dat ik pas me poen kreeg als ik bewijs leverde dat ie dood was, maar wat moet ik dan laten zien? ik kan ook geen speciaal dialoog regeltje kiezen, en dat beestje heeft nix laten vallen toen ik hem killde?
wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26986

Hmm, meschien moet je eers ff terug gaan naar hall of justice.. en daar de creature (breins) afleveren...
en dan weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-07 15:24
2 uur met m'n Paladin gespeelt.
Denk toch dat ik maar simpel voor de Fighter ga :)
Zijn er ergens tutorials/manuals :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 13:00
Hoe veel Questen moet je gedaan hebben mag je door gaan naar act 2 ?

En welke zijn het belangrijkste .

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op zondag 23 juni 2002 23:48 schreef pr0t0type het volgende:
Hmm, meschien moet je eers ff terug gaan naar hall of justice.. en daar de creature (breins) afleveren...
en dan weer proberen.
wowow, dat snap ik ff niet meer

hall of justice... wat is dat en waar kan ik het vinden

creature (breins)... waar heb je het over? ik kon dat dooie beestje niet meenemen als je dat bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

halls of justice is die area met al die nurses en waar je naar kan teleporteren / waar je respawned

if im correct :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Op zondag 23 juni 2002 23:16 schreef RedHat het volgende:
ik krijg hem ook binnen
Ik wil hem eerst ff minder legaal testen enzo (kan ook online?), dan kijk ik wel of het me "ligt"
Je schijnt em wel online te kunnen spelen, maar dan alleen op gepachte servers zeg maar. Dus met mensen die em ook niet echt legaal hebben :)

* UnderFlow gaat maar eens een verse windows install proberen en kijken of me dll probleem eens weg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op maandag 24 juni 2002 00:57 schreef HS het volgende:
halls of justice is die area met al die nurses en waar je naar kan teleporteren / waar je respawned

if im correct :P
ah, en wat moet ik daar doen dan? en tegen wie moet ik dan praten, tegen die aribeth heeft geen zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op maandag 24 juni 2002 00:10 schreef Blackhole het volgende:
Hoe veel Questen moet je gedaan hebben mag je door gaan naar act 2 ?

En welke zijn het belangrijkste .
Je moet ze gewoon allemaal doen :7 Dan heb je er het meeste plezier van en wordt je ook een lekker hoog lvl :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

Om door te gaan naar chapter 2 moet je eerst alle 4 de waterdhavian creatures vinden... dan de cure maken en dan...eh ehm nee dat vertel ik niet maar dan ben je pas op 70% van chapter 1.
Ik deed ongeveer 3 avondjes spelen over chapter 1 met een wizard. Moet sneller kunnen maar snel is niet belangrijk vind ik .. leuk is prio 1 :).
Maar er zijn 6 of 7 chapters geloof ik dat beloofd nog wat :) moet nu gaan werken maar kan niet wachten tot ik weer thuis ben en weer een paar uurtjes kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 22:39

IceStorm

This place is GoT-like!!!

En uhm, is er al iemand die hem gespot heeft in een winkel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-06 20:36
Op maandag 24 juni 2002 09:32 schreef IceStorm het volgende:
En uhm, is er al iemand die hem gespot heeft in een winkel???
Nope.

Ik realiseer me wel dat; als ik een dag eerder naar de US had ge-maild wij nu aan het spelen waren.. ;(
Maar ik had een erg druk 'sociaal' weekend, had toch waarschijnlijk niet kunnen spelen... Donderdag-avond ga ik NWN in ieder geval spelen tijdens de release-party!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 24 juni 2002 09:54 schreef SimonBenson het volgende:
Donderdag-avond ga ik NWN in ieder geval spelen tijdens de release-party!!!
*kuch* Release-party?? *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03 13:41

Crayne

Have face, will travel

Op maandag 24 juni 2002 10:16 schreef IceStorm het volgende:
Cybergate Tilburg neem ik aan. Zie ergens in deze thread. :)
Ff zoeken: http://www.cybergate.nl/thecybe/cafe.htm voor nieuws.

Mijn Library Thing catalogus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op maandag 24 juni 2002 10:16 schreef IceStorm het volgende:

[..]

*kuch* Cybergate *kuch* :)
Even kijken in het cafe of shop gedeelte onder verwachte games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hmmm, Tilburg is niet zo ver weg :P.. Als ik op tijd terug kan komen gaan we eens kijken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Ben ik laatst nog geweest toen ik in Waalwijk was 8-)
Is echt heel cool en gezellig daar en als ik wat dichterbij woonde was ik zeker ffies bij de release-party wezen kijken :)

* the_tWiStEr heeft ipv daarvan een 4daagse RPG LAN morgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op zondag 23 juni 2002 23:36 schreef CU2morO het volgende:
ik heb een vraagje:
ik zit nog in chapter 1 en ik heb al een aantal quests
ik heb nu net dat beestje gekilled wat in het hoofd van die gevangenis baas zat, en ben toen in peninsula district naar die vrouw in Militia HQ gegaan, zei vertelde me dat ik pas me poen kreeg als ik bewijs leverde dat ie dood was, maar wat moet ik dan laten zien? ik kan ook geen speciaal dialoog regeltje kiezen, en dat beestje heeft nix laten vallen toen ik hem killde?
wat nu?
Op maandag 24 juni 2002 00:17 schreef CU2morO het volgende:

[..]

wowow, dat snap ik ff niet meer

hall of justice... wat is dat en waar kan ik het vinden

creature (breins)... waar heb je het over? ik kon dat dooie beestje niet meenemen als je dat bedoeld
mensen, ik snap het nog steeds niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Ik heb die quest nog niet gedaan, cq. nog helemaal niets gespeeld uit Chapter 1 :P

Maar hij heeft helemaal niets laten vallen? Lees anders de quest nog 1 keer goed door, en check of je hem echt 100% voltooid heb, en dat je zeker weet dat die quest bij die vrouw hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op maandag 24 juni 2002 10:32 schreef IceStorm het volgende:
Hmmm, Tilburg is niet zo ver weg :P.. Als ik op tijd terug kan komen gaan we eens kijken :).
Weet niet of je al een pre-order hebt lopen, maar als je NWN om middernacht wil meenemen zou ik het toch bij Cybergate doen. Mits je natuurlijk komt.. :)
Nog meer mensen, lijkt me leuk een aantal GoTters te ontmoeten.. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

YES

* Anoniem: 29882 heeft hem!

hij vertelt over een uurtje hoe hij hem heeft uitgespeeld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op maandag 24 juni 2002 11:20 schreef ReV3rEnD het volgende:
YES

* SimonBenson heeft hem!

Wil je wel even melden dat je hem via DL hebt en niet via de 'normale' kanalen... :?
Was bijna het kantoor uitgelopen richting dichtsbijzijnde game-shop... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Hm het valt me wel op dat veel mensen in dit topic em ineens zijn gaan downloaden.

Ik neem aan dat de echte fans wachten tot hij officieel in de winkel verkrijgbaar is? (nofi..)

We wachten al, zo lijkt het, een eeuwigheid op de release en dus zal ik het spel kopen, al was het alleen al om de makers te belonen voor hun poging (al dan niet geslaagd, dat moet ik met eigen ogen zien).

De mentaliteit bij sommige mensen komt op mij over als 'Ik kijk eerst even of het wel de moeite waard is om te kopen'

Dat neemt al een heel stuk van de spanning weg!
(positieve spanning bedoel ik hiermee, het gevoel dat je kent wanneer je als klein kind bijna jarig bent)

Hmjah nou dat wilde ik even zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-07 19:33

JJJ

Op maandag 24 juni 2002 11:20 schreef ReV3rEnD het volgende:
YES

* JJJ heeft hem!

Enneh, wanneer krijgen we je reply? Je bent te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-06 07:38
Wow, das ff kut beginnen man, met dit spel. Wat een controls :{ .

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48475

Op zondag 23 juni 2002 01:32 schreef McFlipp het volgende:
Bij Funcomputer kan je Never Winter Nights bestellen voor €52,- en voor €64,-. Die van €64,- is de Us-Box staat er, wat houdt dat in? zit daar iets extra's in?
Zoja dan bestel ik die maar samen met mijn Leadtek Ti4200 en Enermax 350watt voeding
En die van €52,- zou dat een Duitse versie zijn? Of gewoon een Europese engelse? Dezelfde dus als hier in Nederland in de winkel
Ik had juist gehoord dat de europese dozen (als in verpakking) dezelfde inhoudt hadden als de amerikaanse :?

Anders kan ik alleen maar bedenken dat het een doos is MET en Zonder poster...de rest is toch wel essentiel (manual, map en de 3 cd's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zoooooooo klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op maandag 24 juni 2002 12:40 schreef GuaRRand het volgende:

[..]

Ik had juist gehoord dat de europese dozen (als in verpakking) dezelfde inhoudt hadden als de amerikaanse :?

Anders kan ik alleen maar bedenken dat het een doos is MET en Zonder poster...de rest is toch wel essentiel (manual, map en de 3 cd's)
Persoonlijk zou ik het jammer vinden als die 'cloth map' er niet bij zou zitten. Is echter geen halszaak.
Maar jij hebt toch meerdere malen gemeld dat in de europeese DVD-box precies hetzelfde zou zitten als de US-box.. :?
Hoop maar dat je gelijk hebt, anders kom ik je opzoeken en zal ik het GoT-knokteam op je afsturen.... >:)
[geintje]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op maandag 24 juni 2002 12:47 schreef ReV3rEnD het volgende:
zoooooooo klaar :)
Wij wachten.... :?
Leuke screenies graag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
niemand die die quest nog heeft uitgespeeld met de peninsula prison??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
nu zit ik met nog een bugje: ik heb een mercenary gehuurd (die orc met ze double axe) maar na een aantal missies volgt ie me plotseling niet meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14565

Op maandag 24 juni 2002 12:29 schreef M a a r t e n het volgende:
Hm het valt me wel op dat veel mensen in dit topic em ineens zijn gaan downloaden.

Ik neem aan dat de echte fans wachten tot hij officieel in de winkel verkrijgbaar is? (nofi..)

We wachten al, zo lijkt het, een eeuwigheid op de release en dus zal ik het spel kopen, al was het alleen al om de makers te belonen voor hun poging (al dan niet geslaagd, dat moet ik met eigen ogen zien).

De mentaliteit bij sommige mensen komt op mij over als 'Ik kijk eerst even of het wel de moeite waard is om te kopen'

Dat neemt al een heel stuk van de spanning weg!
(positieve spanning bedoel ik hiermee, het gevoel dat je kent wanneer je als klein kind bijna jarig bent)

Hmjah nou dat wilde ik even zeggen.
De echte fans kopen het spel toch wel hoor. Dan heb je tenminste een papieren handleiding (of je moet tevreden zijn met een print van de PDF) en heel belangrijk een goede serial zodat je ook online kan gamen.
Maar als een spel dat je echt graag wilt spelen uitkomt, dan kan ik niet wachten tot ie hier in de winkels ligt hoor. Bovendien kun je dan zelf beoordelen of je het echt een goed spel vindt, hoewel dat bij NWN niet echt nodig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Op maandag 24 juni 2002 14:31 schreef Mage het volgende:

[..]

De echte fans kopen het spel toch wel hoor. Dan heb je tenminste een papieren handleiding (of je moet tevreden zijn met een print van de PDF) en heel belangrijk een goede serial zodat je ook online kan gamen.
Maar als een spel dat je echt graag wilt spelen uitkomt, dan kan ik niet wachten tot ie hier in de winkels ligt hoor. Bovendien kun je dan zelf beoordelen of je het echt een goed spel vindt, hoewel dat bij NWN niet echt nodig is :)
So true..
Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26793

vriend van me doet dat ook, ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8168

* Anoniem: 5149 da Headbanger wacht... heeft vrijdag vrijgenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
* SimonBenson wacht ook... komt vrijdag later op werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op maandag 24 juni 2002 14:50 schreef GuaRRand het volgende:
ik niet :)
Balen he.. Nu ken je het plot ook nog eens terwijl je het spel niet hebt. Hetzelfde geld voor mij ook.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Op maandag 24 juni 2002 14:57 schreef Marnix da Headbanger het volgende:
* Anoniem: 5149 da Headbanger wacht... heeft vrijdag vrijgenomen :)
Op maandag 24 juni 2002 15:03 schreef SimonBenson het volgende:
Hm waar gaan jullie hem halen en waar heb je em ge-preordered?

--
* Maarten is vrijdag ook vrij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 24 juni 2002 15:03 schreef SimonBenson het volgende:
Yeah right.. wedden dat je het spel koopt je ff langs huis gaat om het te spelen.... en wedden dat je je die dag ziek meldt op het werk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had gepland om het afgelopen weekend flink NWN te gaan spelen, maar dat is er door allerlei andere activiteiten zwaar bij ingeschoten. Bovendien kan ik met mijn GF2MX'je ook alleen maar in 800x600 spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op maandag 24 juni 2002 15:23 schreef Marnix da Headbanger het volgende:

[..]

Yeah right.. wedden dat je het spel koopt je ff langs huis gaat om het te spelen.... en wedden dat je je die dag ziek meldt op het werk? :)
Ik krijg hem om middernacht, dus vrijdagochtend 00:00. Dan ga ik snel naar huis, installeer en registreer mijn copy, dan even spelen (tot zo'n 03:00), slapen, werkend balen, en om 18:00 gaat deze jongeman weer bad guys/girls meppen.. :)
Tenminste, als alles loopt zoals ik hoop dat het gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 24 juni 2002 15:29 schreef Mage het volgende:
Ik had gepland om het afgelopen weekend flink NWN te gaan spelen, maar dat is er door allerlei andere activiteiten zwaar bij ingeschoten. Bovendien kan ik met mijn GF2MX'je ook alleen maar in 800x600 spelen :'(
Is het helemaal niet mogelijk om op 1024x768 te spelen met een G-Force 2 MX? Of is het bij jou niet mogelijk omdat het dan niet soepel loopt. Ik heb een Athlon XP 1700 (1,47 MHZ) met 256 mb DDR en een GeForce 2 MX 400 64 MB... dan moet dat toch wel mogelijk zijn?

Simon, ok. Werken is zwaar als je dat spel thuis hebt. Ik ga na een week al op vakantie dus dit wordt de eerste keer dat ik heimwee krijg :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

één of andere dodo heeft het halve complot/clue van de campaign verklapt op de NWN forums van Bioware...

MIJN GOD WAT EEN JOJO'S ZIJN SOMMIGE MENSEN OOK!!
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:22

westergas

rikkie_pc

Op maandag 24 juni 2002 16:08 schreef GuaRRand het volgende:
één of andere dodo heeft het halve complot/clue van de campaign verklapt op de NWN forums van Bioware...

Ranzig!!!!!

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 24 juni 2002 16:08 schreef GuaRRand het volgende:

Tja Walkthroughs zijn overal te vinden.... Op het forum staat ook dat er spoilers in de topics kunnen zitten, dus lees ze dan gewoon niet. Je kunt altijd stoppen met lezen als je vindt dat er teveel wordt gespoiled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op maandag 24 juni 2002 16:36 schreef Marnix da Headbanger het volgende:

[..]

Tja Walkthroughs zijn overal te vinden.... Op het forum staat ook dat er spoilers in de topics kunnen zitten, dus lees ze dan gewoon niet. Je kunt altijd stoppen met lezen als je vindt dat er teveel wordt gespoiled.
Dit topic was echter in de everyone forum en iemand vroeg om de stats van een npc in NWN. Werd echter meer vermeld dan noodzakelijk... :(
Nogal klunzig!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neem aan dat Urza of een andere mod het wel zal verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 13:00
Hopelijk dat hij vrijdag komt :P want dan ben ik al vrij ..

PS Blacky werkt nooit op vrijdag :)

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627

Ben er nu ook mee begonnen, moet zeggen dat het grafisch en kwa gameplay wel goed zit. Maar wel erg moeilijk soms...

Vooral als je zoals ik, zonder maatje de serwers in wilt gaan, om zo'n sleutel te zoeken :).

Maar, wat ik zo irritant vind, is dat je van iedereen quests krijgt, waardoor je neti meer weet waar je heen moet. Kan je die quests niet even verwijderen? dat je die aan het einde van het spel doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 24 juni 2002 15:42 schreef Marnix da Headbanger het volgende:

[..]

Is het helemaal niet mogelijk om op 1024x768 te spelen met een G-Force 2 MX? Of is het bij jou niet mogelijk omdat het dan niet soepel loopt. Ik heb een Athlon XP 1700 (1,47 MHZ) met 256 mb DDR en een GeForce 2 MX 400 64 MB... dan moet dat toch wel mogelijk zijn?
Je kunt het wel op 1024*768 spelen, zelfs nog in veel hogere resoluties als je wilt. Het probleem is echter dat het alleen met 32bit kleur kan en de GF2MX heeft daarvoor te weinig geheugenbandbreedte, dus echt soepel gaat het niet (icm met 1.2GHz proc). Ik denk dat een videocard upgrade iig wel aan te raden is om het echt lekker te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bedankt Mage. Ik zit er wel aan te denken een GeForce 4 ti 4400 (Leadtek natuurlijk) te kopen :) Ik hoop zelf dat het wel smooth loopt op een XP 1700 met DDR.... zou toch wel moeten lukken.
Maar, wat ik zo irritant vind, is dat je van iedereen quests krijgt, waardoor je neti meer weet waar je heen moet. Kan je die quests niet even verwijderen? dat je die aan het einde van het spel doet?
Je hoeft bepaalde quests niet te doen, en de meeste quests kun je gewoon laten liggen tot een later tijdstip, zolang er niet een bepaalde timelimit op zit. In je Journal kun je dan altijd terug vinden welke quests je nog open hebt staan. Om te weten waar je heen moet moet je gewoon de main quests blijven volgen, en dan kun je tussendoor andere quests doen. Dat is wel raadzaam, omdat je voor die quests ook experience krijgt, en ook levert de quest vaak items of geld op, waardoor je in de main quest ook op hoger level en met betere items kunt spelen, waardoor het dus makkelijker wordt de main quests te voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37224

Ik las net dit op nwn forum :(
I posted earlier because I didn't see this thread, but the official "new" release date is July 3 (that's official according to Infogrames' information to retailers). The reason is that they can't fulfill all their orders for the 28th, and do not want to release it in some areas before others.
Dit zou echt minder zijn :( Iemand die toevallig in een winkel werkt en al weet of ze de games al hebben hier in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Bloodclot

Jawier!

roleplay is ook grappig via internet :)

Ik zei its van " yo dudes what's up!"

begint de gamemaster te zeuren van:

"this is a roleplay server! act as a roleplayer or be kicked...... dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 24 juni 2002 18:36 schreef Ferry het volgende:
Dit zou echt minder zijn :( Iemand die toevallig in een winkel werkt en al weet of ze de games al hebben hier in Nederland.
Bel Infogrames gewoon even:
Tel: 040 2393 555
Op maandag 24 juni 2002 18:39 schreef Bloodclot het volgende:Ik zei its van " yo dudes what's up!"
begint de gamemaster te zeuren van:
"this is a roleplay server! act as a roleplayer or be kicked...... dude!
Uiteraard, roleplayen is wel roleplayen ;) Niet de mafketel uithangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I posted earlier because I didn't see this thread, but the official "new" release date is July 3 (that's official according to Infogrames' information to retailers). The reason is that they can't fulfill all their orders for the 28th, and do not want to release it in some areas before others.

Heb je een url? En wie postte dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:54

Japser

Jeej!

Yo GuaRRand...dude...werelds verhaal op NWN OT forum :P Heb me bescheurd.

Maar ff wat anders..waarom doet die site van jou t niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Op maandag 24 juni 2002 19:08 schreef Marnix da Headbanger het volgende:

Heb je een url? En wie postte dit?
Damn daar gaan we weer hoor :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37224

check nwn forum zijn meerdere topics over mensen die dit in verschillende winkels in Europa te horen hebben gekregen. Maar er zijn ook mensen die zeggen dat sommige winkels de spellen al binnen hebben.

Dus het zou best kunnen dat dit nie geld voor Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op maandag 24 juni 2002 17:12 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Ben er nu ook mee begonnen, moet zeggen dat het grafisch en kwa gameplay wel goed zit. Maar wel erg moeilijk soms...

Vooral als je zoals ik, zonder maatje de serwers in wilt gaan, om zo'n sleutel te zoeken :).

ga jij de sewers in in peninsula district? bij mij kom ik dan in een ondergrondse kamer met alleen maar 4 deuren die weer naar boven leiden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vorige vraag gehad:
hoe complete je die quest peninsula-prison break?
ik heb die head gealomer gekilled, en ook die parasiet waar het om ging (hij heeft nix laten vallen wat ik mee kon nemen) nu ga ik naar de militia HQ ook in peninsula, maar daar zegt die vrouw dat ik mijn poen niet krijg als ik geen bewijs lever, maar wat moet ik dan doen?

ik heb nu 2 waterdeavian beestje terug gebracht, die elf uit het huis van die wizard in blackdale en het hart van die yuan-ti (oid) uit het andere deel (niet peninsula, blackdale of docks, kan ff niet meer op de naam komen)

was die parasiet ook een waterdeavian? en kan het zijn dat dmv een bug hij nix heeft laten vallen? perhaps heb ik het wel onbewust opgepakt maar later weer verkocht. kan iemand plz ff vertellen hoe het deel van dat beestje heet dat je mee moet nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39807

Ik ga NWN vrijdag hoop ik ook kopen en het lijkt me erg gaaf om te spelen .
zal vast erg leuk worden want ik vond bg2 ook al een succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm, NWN is wel leuk op zich, maar het mist een beetje de sfeer die ik terug zag in bg2 en pt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-07 14:33
Op maandag 24 juni 2002 20:29 schreef ReV3rEnD het volgende:
hmm, NWN is wel leuk op zich, maar het mist een beetje de sfeer die ik terug zag in bg2 en pt...
pt is PlaneScape Torment neem ik aan?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
....en weer wordt er spontaan over mijn post heengelezen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En over de mijne wordt ook heengelezen. Waar staat die post over het verlaten van de release date precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Op maandag 24 juni 2002 20:31 schreef CU2morO het volgende:
....en weer wordt er spontaan over mijn post heengelezen ;(
Hm same here..
Heeft iemand em al ge-pre-ordered en waar? Ik zat te denken aan dynabyte aangezien zij em waarschijnlijk groot hebben ingekocht of aan dimplus, maar bij hun site kan ik er maar 1 tegelijk bestellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41851

Op maandag 24 juni 2002 21:27 schreef M a a r t e n het volgende:

[..]

Hm same here..
Heeft iemand em al ge-pre-ordered en waar? Ik zat te denken aan dynabyte aangezien zij em waarschijnlijk groot hebben ingekocht of aan dimplus, maar bij hun site kan ik er maar 1 tegelijk bestellen :?
Ik heb de mijne gereserveerd bij Dynabyte. Al een hele lange tijd geleden. Zo ongeveer... 3 maanden terug. Ik hoop gewoon dat het er vrijdag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:54

Japser

Jeej!

Dynabyte...pffrt...die vertrouw ik niet meer. Altijd mooie beloftes...maar daden ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Hm na wat gestoei met de site van Dimensionplus en m'n back button is het me toch gelukt om er 2 te bestellen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 24 juni 2002 21:30 schreef xJapser het volgende:
Dynabyte...pffrt...die vertrouw ik niet meer. Altijd mooie beloftes...maar daden ho maar.
Ik heb de spellen die ik heb gereserveerd echter wel altijd gekregen. Zonder problemen. En ik heb al mijn BG/IWD/PST spellen daar gekocht. Behalve BG1 (Gekocht in April 1999) heb ik alle andere spellen en expansions daar gereserveerd. Het is altijd goed gegaan. (Dynabyte Heerlen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18476

Ik Bestel hem gewoon via INet directo uit Amerika. Kost wel wat maar dan heb je ook wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op maandag 24 juni 2002 18:54 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Heeft er iemand nog gebeld vandaag??
Anders doe ik het morgen wel, heb lekker vrij.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Sjonge jonge, ik heb echt geen idee met wat voor class ik moet spelen.
Paladin zuigt, ookal was dat altijd m'n favoriet met BG.
Ik heb nu ook een gladiator gehad, mja... weinig damage.
En heb nu een heel stuk met m'n ranger gespeelt, best wel saai.
(Omdat die zombies zo langzaam lopen, komen ze nooit bij me in de buurt :P)

Heeft iemand een leuke en vooral niet al te moeilijke class voor me :?
Tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
The BioWare Forums site and BioWare Neverwinter Nights Community site are currently unavailable...

We apologize for the inconvenience but we will be up as soon as we can. While you wait, why don't you visit our BioWare Home Page. Thank you for your patience!

Note: This is a static web page. Refreshing this page will not let you know if the is back up.
Alweer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Op maandag 24 juni 2002 20:17 schreef CU2morO het volgende:
ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vorige vraag gehad:
hoe complete je die quest peninsula-prison break?
ik heb die head gealomer gekilled, en ook die parasiet waar het om ging (hij heeft nix laten vallen wat ik mee kon nemen) nu ga ik naar de militia HQ ook in peninsula, maar daar zegt die vrouw dat ik mijn poen niet krijg als ik geen bewijs lever, maar wat moet ik dan doen?

ik heb nu 2 waterdeavian beestje terug gebracht, die elf uit het huis van die wizard in blackdale en het hart van die yuan-ti (oid) uit het andere deel (niet peninsula, blackdale of docks, kan ff niet meer op de naam komen)

was die parasiet ook een waterdeavian? en kan het zijn dat dmv een bug hij nix heeft laten vallen? perhaps heb ik het wel onbewust opgepakt maar later weer verkocht. kan iemand plz ff vertellen hoe het deel van dat beestje heet dat je mee moet nemen?
Als je die brainsucker gekilled hebt die bezit nam van alle guards, dan laat ie op die plek hersens liggen.
Als je dan naar aribeth gaat en met haar praat, krijg je eerst van haar een reward en daarna kun je naar die militia gaan en weer 300 Gp vangen.
Als je met aribeth praat en je kunt geen dialoog met waterdhavian selecteren heb je niet die hersens goed meegenomen.

P.s. zag net op tv een hotel waar de osbournes sliepen die peninsula heet.
Is dit een engelse term die ik dan niet ken?
Dacht dat ze alle namen verzonnen hadden

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 24 juni 2002 22:13 schreef SimonBenson het volgende:
Heeft er iemand nog gebeld vandaag??
Anders doe ik het morgen wel, heb lekker vrij.. :)
Ik niet, ik mag niet bellen vanaf werk :+ (wel internetten ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Prisma EN - NL zegt :
Peninsula /pi'ninsula/ [znw] Schiereiland. The Peninsula, Het Pyrenese Schiereiland
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op maandag 24 juni 2002 22:27 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ik niet, ik mag niet bellen vanaf werk :+ (wel internetten ;)).
Dat klinkt bekend... :)
Zal in de middag bellen, moet eerst samen met mijn vriendin, die morgen trouwens jarig is, een fiets kopen. Groot gedeelte wordt door ondergetekende gesponsord, kan ze lekker de hort op als ik NWN speel... 8-) Sneaky... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Op maandag 24 juni 2002 22:30 schreef The_tWiStEr het volgende:
Prisma EN - NL zegt :
[..]

:7
Hmmm zo goed was m'n engels dus ook weer niet

Ben je echt zo'n die-hard dat je alle namen op gaat zoeken in het woordenboek???
wauw ik wou dat ik zo veel tijd had om aan dit spel te spenderen. (niet dat ik dan het woordenboek erbij zou pakken...........maar toch.....)

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok guys help mij even met wat info.
Ik ben level 9 wizard in Port LLast (Chapter 2) ik heb genoeg xp voor level 10.. knopje knipperd netjes etc.
Als ik nu level dan kan ik alles doen etc netjes het menu doorlopen en bij het summary window van alles wat gekozen is kan ik ook netjes op ok clicken..doe ik dit gebeurd er NIETS.
Geen foutmelding geen level up niets... ik kan nu ook mijn familiar niet meer summonen wat dat is dan een das en dan een kip ... maar nooit de panter die ik gekozen heb vanaf level 1.
Mag ik niet verder levelen totdat ik een bepaald punt voorbij ben?? Is dit een bug? Iemand dit eerder gezien?
TIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 24 juni 2002 20:30 schreef -]MaRc0[- het volgende:

[..]

pt is PlaneScape Torment neem ik aan?
ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een vraagje over henchmen:

Het lijkt erop dat je er maar 1 mag/kan hebben. Als je dan echter een fighter bent, en een Wizard henchman bij je hebt, terwijl je THIEF skills nodig hebt... hoe krijg je dat dan voor elkaar? Je hebt fighter en wizard mogelijkheden, maar geen mogelijkheden voor cleric spells, thief skills en dergelijke.

In BG moest je altijd een gebalanceerde party hebben, om goed te kunnen spelen. (F/M/T solo is wel mogelijk, maar heb dat nooit gedaan. Dat trekt me niet zo...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 24 juni 2002 22:21 schreef SimonBenson het volgende:

Bericht over uitval van de NWN forums

Alweer :?
De forums zijn weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

Sorry dat ik niet alle 28 blz's doorlees, maar dit viel me wel ff op;

http://www.wired.com/news/games/0,2101,53352,00.html

Komt er ruwweg op neer dat ALLES wat je zelf maakt voor nwn eigendom wordt van infogrames & bioware:
... Infogrames, the publisher, and game developer BioWare have included in Neverwinter an end-user license that gives the two companies an "irrevocable royalty-free right to use and distribute" player-created worlds, if those realms are offered for download. A "best effort" will be made to credit those players, nothing more.

This means that any adventure with user-made materials belongs to Infogrames and BioWare, which can then turn around and sell it ...
Verschillende mensen/projecten, waaronder deze zijn dus nu flink de sjaak. Want zijn die gasten voor dombo's da't ze een community op zo'n manier naaien? Als je mensen wil aanmoedigen tot het maken van custom spullen (wat veel huidige games zo'n succes heeft gemaakt) moet je vooral dit soort streken uithalen. :(

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 24 juni 2002 23:14 schreef Clay het volgende:
Want zijn die gasten voor dombo's da't ze een community op zo'n manier naaien? Als je mensen wil aanmoedigen tot het maken van custom spullen (wat veel huidige games zo'n succes heeft gemaakt) moet je vooral dit soort streken uithalen. :(
Mwa, een niet onlogisch stukje. Zo krijg je iig NOOIT gezeik van mensen die zeggen 'ja maar dat is van ons'.
Ik weet vrij zeker dat het in de praktijk wel meevalt. Het gaat meer om het idee dat ALS er gezeik is Infogrames iig een poot heeft om op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

Het houdt in dat als jij wat maakt voor nwn, dat ze het van je mogen gappen en verkopen zonder jou er credit voor te geven. Dat is suf. :( dat recht mogen ze zichzelf niet toe-eigenen.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-07 21:01

MaDLiVe

.-Observer-.

Heeft iemand em al ?

Morgen maar ff langs de bartsmit etc. fietsen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 25 juni 2002 00:25 schreef MaDLiVe het volgende:
Heeft iemand em al ?

Morgen maar ff langs de bartsmit etc. fietsen.
Er zijn al genoeg mensen die hem illegaal hebben zo te zien. :( Ik wil het ook hebben... maar het komt pas vrijdag uit in Nederland als alles goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yo GuaRRand...dude...werelds verhaal op NWN OT forum Heb me bescheurd.
Maar ff wat anders..waarom doet die site van jou t niet
Dank :)
Toch nog iemand op dat forum die oog voor goede literatuur heeft :D
Nog 4 chapters te gaan ;)

Site is down omdat de provider aan het verhuizen is :P
(servers dus..)
Duurt alleen wat lang..nu al 3 weken.
Ga nu tofch twijfelen of hij niet ergens vast onder een koelkast zit ofzo >:)

Anyway...dat van de releasedate 3 july...dat is toch een grap hoop ik..
Want ik blijf toch horen dat 28 Juni nogsteeds de releasedate is...zowel bij Dimplus als bij andere sources ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06-2020

Gamegod

af en toe online

Op maandag 24 juni 2002 18:54 schreef IceStorm het volgende:

Het telefoonnummer is 040 23 93 580 :)
Het nummer dat Icestorm noemde is van de receptie hier :) (komt ook wel bij mij terecht maar zijn mijn collega's niet blij mee :+)

ff over de release datum: zover ik weet is het bullsh*t dat hij verlaat uitkomt.
Op de releaselijst staat nog steeds de 28ste en navraag leverd het zelfde resultaat op.
zover ik weet blijft de datum hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne
  • Laatst online: 17-03 13:41

Crayne

Have face, will travel

Op maandag 24 juni 2002 23:25 schreef Clay het volgende:
Het houdt in dat als jij wat maakt voor nwn, dat ze het van je mogen gappen en verkopen zonder jou er credit voor te geven. Dat is suf. :( dat recht mogen ze zichzelf niet toe-eigenen.
Nee, even je lessen Nederlands uit je geheugen graven. Er staat dat als je er op staat om je NWN "mod", want dat is het in principe, te delen met de rest van de wereld, je hem dan expliciet ook deelt met Bioware en dat zij dus ook het recht hebben jouw werk te distribueren (met zo mogelijk behoud van credit).

Er staat niet dat alles wat je maakt wordt ingepikt. Bovendien, als Bioware je product distribueert moet je godvergeten blij en vereerd zijn, want het betekent dat hij goed genoeg was om door Bioware te worden gesteund.
Alles *kan* worden gedistribueerd door Bioware, maar in de praktijk zal het best meevallen hoeveel werelden er zullen *worden* gedistribueerd.

R-lex. :)

Mijn Library Thing catalogus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Laatst online: 09-04 17:46

KreKkeR241

11101001010

Weet iemand wat over de Collectors Edition?

- Wanneer deze verschijnt
- Hoe duur deze zal zijn
- Wat deze zal bevatten
- Of hij in de winkels terecht zal komen of alleen online te bestellen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
ik zit met nog een vraagje (die andere met die prison quest is al opgelost)

ik moet voor een missie (begars nest: a missing brother) in een huis komen, maar daar kom ik niet in omdat ik geen lid ben van de "genootschap van de serpent" (in het engels dan)
hoe kom ik toch in dat huis? maw: hoe kom ik bij hun genootschap?

ook heb ik al geprobeerd om iets te doen in dat cafe met de naam "serpent" oid, maar daar kan ik ook nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Loop gewoon es een beetje rond in dat gebied alle huisjes in en uit etc met alle npcs praten waar je tegen kan praten. Dat was een beetje mijn tactiek niet een huisje uitlopen als je hebt wat je nodig hebt. Eerst het hele huisje verkennen. Misschien dat ik daarom nu het level probleem heb. :( Ik wil level 10 worden maar van het spel mag het om een of andere reden momenteel niet... vaag.
Ik zou graag horen of er iemand al level 10 is en zoja in welk chapter ze level 10 werden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op maandag 24 juni 2002 22:15 schreef M@NIC het volgende:
Sjonge jonge, ik heb echt geen idee met wat voor class ik moet spelen.
Paladin zuigt, ookal was dat altijd m'n favoriet met BG.
Ik heb nu ook een gladiator gehad, mja... weinig damage.
En heb nu een heel stuk met m'n ranger gespeelt, best wel saai.
(Omdat die zombies zo langzaam lopen, komen ze nooit bij me in de buurt :P)

Heeft iemand een leuke en vooral niet al te moeilijke class voor me :?
Tips ?
Mja, niemand heeft dit blijkbaar gezien :P

[EDIT]

Nog een vraag.
Wat is de voordeel van 2 zwaarden gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 25 juni 2002 11:15 schreef M@NIC het volgende:

Mja, niemand heeft dit blijkbaar gezien :P
ik heb het gezien nu ;)

Ik speel NWN met een Wizard (Conjurer), zoals eigenlijk bij alle RPG's. Dat doe ik omdat ik die spells altijd zo cool vind. Het nadeel is dat je in het begin altijd een slapjanus bent, maar als je wat levels omhoog bent gegaan dat ben je zeer sterk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op dinsdag 25 juni 2002 11:22 schreef Mage het volgende:

[..]

ik heb het gezien nu ;)

Ik speel NWN met een Wizard (Conjurer), zoals eigenlijk bij alle RPG's. Dat doe ik omdat ik die spells altijd zo cool vind. Het nadeel is dat je in het begin altijd een slapjanus bent, maar als je wat levels omhoog bent gegaan dat ben je zeer sterk :)
:P

Wizards en Magicians zijn altijd leuk.
Alleen ben ik lang niet ervaren genoeg om ermee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu level 9 wizard en Icestorm en Cone of cold zijn mijn favouriete spells alhoewel het aloude magic missile ook een leuke blijft. In het begin deed mijn trouwe halforc henchman al het werk terwijl hij nu alleen een buffer is om de concentratie vast te houden en niet teveel klappen te krijgen.
Stoneskin absorbeerd gewoon de eerste 100 punten damage dus doodgaan doen we ook niet zomaar opeens meer. Wizard ruled altijd op de hogere levels. Wordt alleen lastig om op een nog moeilijkere moeilijkheidsgraad te gaan spelen. Je weet wel, wanneer je area effect spells ook je eigen ventjes raken...ik denk dat ik dan heel vaak mijn eigen ventjes zal mollen.
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.