Zo dames/heren, ik ben er weer...

Was gisteren vrij laat geworden, en dan toch op tijd op mijn werk verschenen, ik geef mezelf een schouderklopje..
En die mannen/vrouwen van Bioware direct er achteraan. NWN is manifiek!!!
Als je kijkt wat Bioware met de toolset hebben gemaakt, dus de campaign die erbij is geleverd, dan zie je dus de mogelijkheid die iedereen nu tot zijn/haar beschikking heeft...

Wil NWN ook niet alleen als spel beschouwen, maar een mogelijkheid al je creativiteit te laten manifesteren op een scherm. Deze toolset gaat nog vele jaren zijn dienst bewijzen!!!
Spoilers.. och, als je met de toolset in de module gaat kijken weet je ook alles. Maar misschien inderdaad, zoals eerder geopperd, een goed idee een spoilers topic voor NWN aan te maken. Denk dat de eer naar IceStorm gaat..

Dan nog een topic voor de builders onder ons, al kun je je ei natuurlijk ook op de comunity site van Bioware terecht. Het zou leuk zijn om ook een nederlands kanaaltje erbij te hebben.
Vervolgens een Neverwinter Nights deel2 topic voor algemene opmerkingen met screenshots e.d.
Had trouwens bij Cybergate gevraagd hoe het nu zat met de vroege release, schijnbaar is de sneeuwbal beginnen te rollen bij Dynabyte, daarna Dixons. Cybergate heeft toen Infogrames gebeld en ze kregen toestemming om te verkopen. Dus of Dynabyte/Dixons een boete krijgen... Ik weet het niet, Cybergate had in ieder geval toestemming.
En ik heb Neverwinter Nights.....
YEEAAAHHHHH