Neverwinter Nights

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 1.867 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-07 14:56
Op woensdag 26 juni 2002 13:57 schreef FirePower het volgende:

[..]

Ik was om 10 uur bij Dynabyte. Ze gaan niet eerder open.

Hehehe, cool.
Wie zei hier hoger in de thread dat Dynabyte niet betrouwbaar was ?! :P Sommige van die winkels verkopen de spellen zelfs al voordat ze officieel uit zijn!! :D
Je zegt het zelf... Dynabyte verkoopt een product voor de afgesproken datum.. Noem ik ONbetrouwbaar...
Wij als consument vinden het zeker niet erg, maar de leverancier zal zoiets niet in dank afnemen.
Wil eigenlijk graag weten of Cybergate in Tilburg al verkoopt, kan echter niet bellen... Iemand die wil infomeren a.u.b. :) :?
013-5442080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03 13:41

Crayne

Have face, will travel

Op woensdag 26 juni 2002 14:02 schreef McFlipp het volgende:
Ik weet niet of ik het nou moet kopen of niet :(

Kan iemand mij misschien ff overtuigen waarom ik het wél moet kopen? Ook ben ik niet zo'n hele grote fan van een echte RPG, dus minder hack 'n slash dan Diablo 2...
Ik weet niet zeker OF iemand je dan wel zou moeten overtuigen. NWN gaat vooral ingezet worden als toolset om over LANs en 't net te roleplayen. De single-player mode is blijkbaar leuk, maar niet fantastisch uitgebreid en dient vooral om te showcasen wat de editor kan produceren.

Als je niet echt van RPGs houdt en meer de Hack&Slash opzoekt, kun je NWN misschien beter overslaan.

OF: Je koopt hem en bouwt gezellie H&S werelden om met je vrienden in rond te klooien. Dakennook. :)

Mijn Library Thing catalogus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne

Crayne

Have face, will travel

Ja, F-Tec heeft hem al liggen. Heb net ff gebeld. Go nuts. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:44

JJJ

Op woensdag 26 juni 2002 14:06 schreef Crayne het volgende:

[..]
Als je niet echt van RPGs houdt en meer de Hack&Slash opzoekt, kun je NWN misschien beter overslaan.
Ehm... NWN is singleplayer IMO gewoon hack&slash, je kan het geen echte RPG noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Net ff alvast Dynabyte hier in Delft gebeld, dit zei de verkoper:
"Ja we hebben hem al binnen maar mogen hem morgen pas verkopen."
"Ohja we zijn een 10uur open"

Hmmzz de 27e dus :)
Hehe, nog ff snel, we zijn om 10uur open, zeker al meer mensen gebeld :P

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne

Crayne

Have face, will travel

Op woensdag 26 juni 2002 14:07 schreef JJJ het volgende:
Ehm... NWN is singleplayer IMO gewoon hack&slash, je kan het geen echte RPG noemen.
Ik heb het over het doel van NWN. De single-player mode kun je dus zowiezo eigenlijk niet meenemen in je overweging, want H&S of niet, die is zo uitgespeeld en zal waarschijnlijk een lage replay waarde hebben. De MP mode is hetgene waar NWN op drijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 16:15
Heb vanmorgen een mailtje gestuurd of dynabyte hem al had in lwd (en ook gebeld). Ik vroeg dus of ze hem dus achter wilden houden en hebben hem gereserveerd voor mij dus.
Morgen is dus de officiele datum dat die verkocht wordt!

En ook een handig weetje misschien als je bewijs hebt dat een ander filiaal hem wel al verkoopt of een andere winkel en je kan dit aantonen dan kan je hem dus ook meenemen. Dus ik stap op de fiets! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op woensdag 26 juni 2002 14:07 schreef Crayne het volgende:
Ja, F-Tec heeft hem al liggen. Heb net ff gebeld. Go nuts. :)
VRIEND; heb je ook gevraagd of ze hem al verkopen.... :?
En hoeveel monopoly-geld willen ze ervoor.. :?
Zijn meer winkels die hem hebben, maar willen hem niet verkopen...
Alvast bedankt voor de informatie.. :)
HAPPY DANCE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41851

Op woensdag 26 juni 2002 14:02 schreef McFlipp het volgende:
Ik weet niet of ik het nou moet kopen of niet :(

Van Diablo 2 heb ik nooooiiiiit spijt gehad, dat speel ik al 2jaar en het is nog steeds leuk. Maar ik weet eigenlijk of ik dit ook wel zo lang ga spelen. Ik heb hem al wel illegaal maarja dan kan je niet online spelen.
Kan iemand mij misschien ff overtuigen waarom ik het wél moet kopen? Ook ben ik niet zo'n hele grote fan van een echte RPG, dus minder hack 'n slash dan Diablo 2...
Dit spel zal echt wel veel actie bevatten. Het is ook maar met 1 character, net als Diablo. In speelwijze komt het
meer overeen met Diablo 2 dan met Baldur's Gate... denk ik.
(Het inventory screen ziet er iig vergelijkbaar uit. :))
In verhaal en geest komt het natuurlijk meer overeen met BG dan met D2.

Voor mij is deze 3d omgeving wel effe wennen... ik vind ook (nu nog) de BG interface beter dan die van NWN: maar dat kan zeer zeker komen omdat ik al 4 jaar met de BG interface speel, en die van NWN nieuw is, en dus vreemd. Dat zal wel goedkomen.

Dit spel is wel zeer veel uitgebreider dan Diablo 2. Ik denk dat je ervoor moet gaan. En dat online spelen: je moet echt een aantal personen vinden die samen, in een vaste party, willen spelen. Je kunt niet zomaar in een spel erin vallen, zoals bij D2. Het is (meestal) niet "iedereen voor zich", maar "allemaal samen".

AARGH! Ik kap ermee. Diablo 2 en NWN zijn niet te vergelijken. Blizzard en Bioware ook niet. Ze maken beide goede spellen, maar in verschillende genres. Ze raken elkaar hoogstens, maar ze zijn niet vergelijkbaar. Ik vind D2 een leuk spel, maar niet leuk op dezelfde manier als BG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48475

http://www.dpluss.nl/never.htm

74 EURO!!!

Ze zijn een beetje doorgeslagen daaro :)

Ik wacht wel lekker tot vrijdag...kan toch niet echt eerder spelen...
Maar vrijdagavond....vriendin de deur uit (uit eigen beweging...die zag het al aankomen denk ik :D ), zaterdaag...vriendin weer de deur uit... Zondag...ik dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 26 juni 2002 14:05 schreef SimonBenson het volgende:

[..]

Je zegt het zelf... Dynabyte verkoopt een product voor de afgesproken datum.. Noem ik ONbetrouwbaar...

Dat ben ik niet met je eens. Het is "minder correct." Het kan best een uitzondering zijn omdat ik daar al zeer veel heb gekocht. Er zijn ook Dynabyte winkels die niet verkopen... zie hoger in de threed. Daar komt nog bij: het spel is al officieel 10 dagen uit in de USA! Het is niet Bioware die de release tegenhoudt tot 28/6, maar Infogrames! Waarom, weet ik ook niet. Het ergert mensen alleen maar. Onbetrouwbaar zou bij mij zijn als ze het zouden schrappen van de lijst "vanwege slechte reviews" of weet ik wat. En dan niet bellen of zo, maar het gewoon laten vervallen. Of pas leveren op 15/7 omdat alles verkocht is, terwijl ik een van de langst staandere reserveringen had. DAT zou onbetrouwbaar zijn.

Wij als consument vinden het zeker niet erg, maar de leverancier zal zoiets niet in dank afnemen.

Misschien niet. Misschien doet het er niet toe. Het kan best dat ze een voorstander zijn van een simultanious release, maar dat het niet een vereiste is.

Wil eigenlijk graag weten of Cybergate in Tilburg al verkoopt, kan echter niet bellen... Iemand die wil infomeren a.u.b. :) :?
013-5442080

Je hoopt dus dat deze winkel onbetrouwbaar is? :P Ga dan gewoon naar Dynabyte. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Er is niet veel leven in PoB geloof ik, maar ik zou graag ff wat info willen is er nog plaats?, wie van de GoT'ers in dit topic zijn nog party-loos en zouden evt. 1 willen vormen?

--
Ik denk een rogue (thief, short blade) of een monk te gaan spelen (Sorry Will ;))
--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op woensdag 26 juni 2002 14:14 schreef FirePower het volgende:

[..]

Dit spel zal echt wel veel actie bevatten. Het is ook maar met 1 character, net als Diablo. In speelwijze komt het

Voor mij is deze 3d omgeving wel effe wennen... ik vind ook (nu nog) de BG interface beter dan die van NWN: maar dat kan zeer zeker komen omdat ik al 4 jaar met de BG interface speel, en die van NWN nieuw is, en dus vreemd. Dat zal wel goedkomen.

Dit spel is wel zeer veel uitgebreider dan Diablo 2. Ik denk dat je ervoor moet gaan. En dat online spelen: je moet echt een aantal personen vinden die samen, in een vaste party, willen spelen. Je kunt niet zomaar in een spel erin vallen, zoals bij D2. Het is (meestal) niet "iedereen voor zich", maar "allemaal samen".

AARGH! Ik kap ermee. Diablo 2 en NWN zijn niet te vergelijken. Blizzard en Bioware ook niet. Ze maken beide goede spellen, maar in verschillende genres. Ze raken elkaar hoogstens, maar ze zijn niet vergelijkbaar. Ik vind D2 een leuk spel, maar niet leuk op dezelfde manier als BG.
* McFlipp gaat ff een paar vrienden bellen en vragen of ze ook veel NWN gaan spelen (en het kopen natuurlijk :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op woensdag 26 juni 2002 14:21 schreef M a a r t e n het volgende:
Er is niet veel leven in PoB geloof ik, maar ik zou graag ff wat info willen is er nog plaats, wie van de GoT'ers in dit topic zijn nog party-loos en zouden evt. 1 willen vormen?
Of er nog plek in PoB is weet ik niet, zul je moeten wachten op TheWill die nu in Frankrijk zit en zeker flink zal balen dat wij het spel eerder hebben (hoop ik).. ;)
Er waren in ieder geval een aantal aanmeldingen waar nooit meer iets van vernomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op woensdag 26 juni 2002 14:21 schreef FirePower het volgende:

[..]
Ik ben voor instant houding van de kleine middenstander ;)
'Tuurlijk hoop ik dat Cybergate onbetrouwbaar is in mijn voordeel.
Mijn reply was meer vanuit het standpunt van Infogrames.
..en een geintje.. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 16:24
Volgens mij was het maximum wat The Will wou voor PoB 10 mensen...
(Ik was er gelukkig op tijd bij :P)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-07 13:25

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Aangezien ik niet kan winkelen morgen en overmorgen maar gepostordered :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 27-06 16:15
Zo ben naar dynabyte dus gegaan en NWN ligt nu naast me :D
Ze hebben hem dus een paar minuten in de verkoop gedaan omdat ik dus zei datdie in andere filialen wel al te bemachtigen was (Voor sommige >:) ) Dus als je in LWD woont ga nu naar dynabyte WOEI :P

cooolll ik ga installeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8168

:) Wil iemand nog wat screenshots maken om me een beetje in de stemming te krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 11:04

Backspace-NL

New and Improved!

Dynabyte Venlo levert ook. Ze hebben ze volgens mij zelfs in de winkel hangen dus het lijkt me stug dat andere filialen hem niet mogen leveren. Ik heb de doos inmiddels ook langs me liggen, incl. klantenkaart korting voor maar EUR 53,-.

Heb mijn pre-order bij DimPlus maar gecanceld.. Die heb ik gebeld en wisten mij te vertellen dat zij NWN pas vrijdag of zaterdag gaan uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16920

Ben benieuwd of ze hem bij dimplus hebben, loop er straks effe langs, anders loop ik gelijk 10 meter door naar dynabyte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Hebben alle winkels genoeg voorraden?
Crayne; verkopen ze NWN of houden ze de dozen in het magazijn???
Please, please....
Ik lijk wel een klein kind, en dat voor een gezonde jongeman met een drietje als tiental (8> voor de leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Op woensdag 26 juni 2002 15:07 schreef SimonBenson het volgende:
Hebben alle winkels genoeg voorraden?
Crayne; verkopen ze NWN of houden ze de dozen in het magazijn???
Please, please....
Ik lijk wel een klein kind, en dat voor een gezonde jongeman met een drietje als tiental (8> voor de leeftijd.
Als het goed is hebben alle filialen NWN binnen. Normaal krijgen ze deze top-titels per TNT binnen. De mijne had iig het standaard 'winkel verkoop' plastic zakkie erom, en er werd mij verteld dat ze het spel gewoon mogen verkopen. Als ze nog niet in de winkel liggen dan zou ik gewoon even vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kosten??

Ik zag 74 Euro bij DPplus...
beetje belachelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Op woensdag 26 juni 2002 15:12 schreef GuaRRand het volgende:
Kosten??

beetje belachelijk
In een van mijn eerdere posts stond EUR 53. Dit is mits je een dynabyte klantenkaart hebt, deze maken ze gratis voor je aan als ik me niet vergis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op woensdag 26 juni 2002 15:12 schreef GuaRRand het volgende:
Kosten??

beetje belachelijk
Kan nog wel even duren voor we antwoord hebben.
Iedereen die niet werkt is op weg naar de winkel.. ;(
Ik ga toch maar eens proberen te bellen als mijn baas een natuurlijke roeping krijgt.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Heb net Cybergate gebeld:
Kosten 57.50 Euro's en ik kan 'm na het werk ophalen... :)
Flapperdeflap.... >:)

Heb gewoon mijn baas een erg sterke koffie gegeven.. Moest binnen een paar minuten naar het toilet.. B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AAAAAAAAAAAAARGH!!

Leuk pre-order :( kost me 55 euro + 6,50 verzend kosten :(

Ik heb ff geklaagd bij DIMPLUS :)

ff kijken wat hun reactie is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dixons schijnt hem ook te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op woensdag 26 juni 2002 16:00 schreef Marnix da Headbanger het volgende:
Dixons schijnt hem ook te verkopen.
Misschien wel handig om de locatie/prijs erbij te zetten voor iedereen.
In mijn geval; Cybergate Tilburg. Euro 57.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Copy/Paste #3

Net met Dimplus aan de telefoon gezeten.

Schijnt dat Dynabyte, dixons etc.. allemaal 1 grootte keten is en dat toen de ene begon met de verkoop, de andere dus meegingen.

MAAAAAR!!...daar staat dus wel een behoorlijke boete op!
Infogrames kan Dynabyte dus gaan aanklagen.
Infogrames schijnt echt MEERDERE malen tegen de winkels gezegt te hebben dat NWN NIET eerder als de 28ste de deur uit mocht gaan...op straffe van een hoge boete!

Niet dat dat de koper zijn nachtrust zal kosten natuurlijk, maar toch wel jammer....

Wordt dus nogsteeds gewoon de 28ste voor mij (heb de bestelling gewoon laten staan....de kans dat hij nu uitverkocht is overal is mij te groot...verhaal van dat gras aan de andere kant van het hek enzo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dynabyte Heerlen:
59 euro
53 euro met klantenkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Waarom doen jullie zo duur? Hier kan je um voor €48 halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op woensdag 26 juni 2002 16:13 schreef GuaRRand het volgende:
Copy/Paste #3

Net met Dimplus aan de telefoon gezeten.

Schijnt dat Dynabyte, dixons etc.. allemaal 1 grootte keten is en dat toen de ene begon met de verkoop, de andere dus meegingen.

MAAAAAR!!...daar staat dus wel een behoorlijke boete op!
Infogrames kan Dynabyte dus gaan aanklagen.
Infogrames schijnt echt MEERDERE malen tegen de winkels gezegt te hebben dat NWN NIET eerder als de 28ste de deur uit mocht gaan...op straffe van een hoge boete!

Niet dat dat de koper zijn nachtrust zal kosten natuurlijk, maar toch wel jammer....

Wordt dus nogsteeds gewoon de 28ste voor mij (heb de bestelling gewoon laten staan....de kans dat hij nu uitverkocht is overal is mij te groot...verhaal van dat gras aan de andere kant van het hek enzo )
Als ik zo de berichten op de Bioware site bekijk zijn er meer landen in Europa die hier en daar NWN kunnen kopen.
Infogrames is niet goed bezig geweest met het later uitbrengen in andere werelddelen naast de Noord-Amerika (en Israel). Dit heeft een hoop onvrede veroorzaakt. Nu weten zij dat de echte fan NWN toch wel koopt, maar goed voor hun naam is het denk ik niet.
Mocht ik zometeen in de winkel toch nul op mijn request krijgen zal ik flink balen, maar weet ook dat 26 uur later ik NWN speel. Och, het zal zo'n vaart allemaal niet lopen (hoop ik dan voor de kleinere zaken).
[typo's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
En trouwens, hier is ie 42 euro :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Hebben jullie dit al gezien:
Meet ANNA
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 12:08
*** CHAPTER ONE FINALE SPOILER ***

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ik zit nu in die helmite, en ik kom nu bij de kamer aan waar die desther eindbaas in zit, maar hoe krijg je die in godsnaam dood? hij blijft maar die skelletjes summonen en mij met 3 slagen neerhakken (/me is level 9 wizard)

hoe versla je deze gast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SimonBenson, dat is al 2 jaar mijn favo site. Kom je er ook en zo ja, onder welke naam post je op de forums?

CU2morO, neem een fighter als henchmen. En er er zijn een heleboel magespells die jezelf protecten, zoals protection from normal weapons, mage armor, minor globe of invulnerability en zo. Maak je zelf daar eens sterk mee, dan blijf je denk ik wel wat langer in leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Op woensdag 26 juni 2002 14:14 schreef FirePower het volgende:

[..]

Ik weet niet, als liefhebber van BG2 denk ik dat NWN erg tegen gaat vallen, meer richting Diablo & Dungeon Siege. Ik ben bang dat de finesse in de Spells weg is, dat je met lomp geweld al een heel eind komt. Het mooie van BG2 is dat je zo groot en sterk kunt zijn als je wilt, een paar spells op het juiste moment zijn je ondergang.

Of zijn er fervent BG2 spelers die dit tegen kunnen spreken (oh, laat ze er zijn)?

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 18-06 15:08
Op woensdag 26 juni 2002 16:19 schreef SimonBenson het volgende:

[..]

Als ik zo de berichten op de Bioware site bekijk zijn er meer landen in Europa die hier en daar NWN kunnen kopen.
Infogrames is niet goed bezig geweest met het later uitbrengen in andere werelddelen naast de Noord-Amerika (en Israel). Dit heeft een hoop onvrede veroorzaakt. Nu weten zij dat de echte fan NWN toch wel koopt, maar goed voor hun naam is het denk ik niet.
Mocht ik zometeen in de winkel toch nul op mijn request krijgen zal ik flink balen, maar weet ook dat 26 uur later ik NWN speel. Och, het zal zo'n vaart allemaal niet lopen (hoop ik dan voor de kleinere zaken).
[typo's]
Idd, hadden ze gewoon een wereldwijde release gedaan waren ze van al het gezeik af geweest. Nou al die mensen in europa die NWN al hebben (illegaal) en aan het spelen zijn, hebben ook zo iets van "dikke lul, nou ga ik het ook niet meer kopen ook niet" . Natuurlijk kopen de echte fans het wel, maar ik denk dat er nu heel wat kopers minder zijn, nu andere werelddelen het 1 week later krijgen als Amerika!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op woensdag 26 juni 2002 16:48 schreef Marnix da Headbanger het volgende:
SimonBenson, dat is al 2 jaar mijn favo site. Kom je er ook en zo ja, onder welke naam post je op de forums?
In mijn BG tijd kwam ik hier vaker kijken voor info, zelf niet echt gepost.
Zal nu NWN er is wel vaker weer te vinden zijn. Hoogstwaarschijnlijk onder het GoT pseudoniem Simon Benson.
(Verrassing: is niet mijn echte naam... :) )
Wat vind je van ANNA :? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Laatst online: 13-07 12:11
ik heb een vraagje ik ben dus al begonnen met spelen en ik speel op normal settings maar als ik nu mulitclass ben fighter wizzard en ik ga een level figher hoger krijg ik er echter maar iets van 4 of 5 hitpoints zijn terwijl dit er 10 zouden moeten zijn :? aangezien je met normal settings t maximale aantal hitpoints krijgt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37224

Die van mijn net ook bij de dixons gehaald. Ze zouden er 20 krijgen maar kregen er maar 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik snap niet waarom jullie meer dan 50 euro uitgeven terwijl je voor 42 euro hetzelfde hebt maar dan paar daagjes later...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37224

ach ja die paar euro boeit me dan ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op woensdag 26 juni 2002 11:18 schreef FirePower het volgende:
Ik heb het spel net origineel gekocht!

Yep, that's right. 2 dagen voor de officiële releasedatum. Ik was net in Heerlen. Ik dacht: "Loop 's effe bij Dynabyte naar binnen." Ik had het spel daar gereserveerd. Ze hadden het al, maar ze mochten het eigenlijk pas vanaf de 28ste verkopen. Dus ik vragen: "Kan ik het nu hebben?"

Kijkt die verkoper of ik het gereserveerd had.
"Nou, veel gekocht op dit klantnummer... BG1, TotSC, BG2, ToB, IWD, HoW, en PS:T. NWN en IWD2 zijn gereserveerd. Dat is een aardig rijtje. Nou goed, ik geef hem je mee."

En om te bewijzen dat ik niet zit te zwammen, doe ik jullie een plezier met een paar pics. >:)

De inhoud van de doos:
3 cd's in paper sleeves. Effe doosjes erom doen... Reference Card, Handleiding van 200 pagina's (redelijk goed, maar niet spiral bound :( Vergelijk met het BG1 manual, beter dan het kleine crap manual van BG2). Geen stoffen kaart, maar gewoon van papier.

*grappige plaatjes*

BTW: Het is geen DVD doosje. Het is een normale kartonnen doos, maar wel ter grootte van een DVD doosje. Ongeveer een A5 formaat. Nu ff installeren en dan spelen :9~ >:)
Dat van die manual is wel K*t :(
Weet iemand waar ik de Us version kan kopen? Want funcomputer verkoopt alleen nog maar de Europese versie :( (€52,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627

Ik zit "vast" bij een heel simpel questje, die ik ff uit mn lijst wil hebben. Dan moet ik zo'n vent gaan zoeken, die ergens zn kar met zn familie verdedigt.

Ik heb dat dier van dat stadsdeel al gevonden, maar die quest blijft staan. Kan iemand even een screenshot van een map geven waar die gast staat? dank u :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Simon, she's a hottie. In vind de portraits zoiezo erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 11-07 15:46

Japser

Jeej!

IK HEB UM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(gekocht bij Dynabyte Arnhemvoor € 53,)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CUP_A_SOUP
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-03-2024

CUP_A_SOUP

Is het al 4 uur?

Ik had hem vanmorgen bij Dynabyte online besteld en kreeg gelijk bericht dat ik hem morgen (donderdag) binnen zou krijgen.

Lees ik deze thread door blijkt dynabyte de enige te zijn die voor de officiele release date verkoopt.
En dat terwijl ik dat helemaal niet in de gaten had, gewoon zomaar ergens besteld.

Lucky me :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44791

waar kun je de key vinden voor de deur die naar de kamer leid in het midden van de warrens of the dead hal??
Dit is chapter 1, beggar's nest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FullThrottle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-06 18:55

FullThrottle

Tonight's forecast,... dark!

Dat is wel balen zeg....
Vandaag hebben wij (Dixons) een verdeling van ons distributiecentrum gekregen van Neverwinter Nights.

Maar 2 doosjes!!!! :( :( :(

Die komen dus gewoon niet in de verkoop omdat ik er twee nodig heb om op mijn netwerkje te spelen.

Ik ben trouwens wel teleurgesteld over de handleiding. Ook het feit dat de cd's los in paper sleeves zitten vind ik eigenlijk triest. Zeker voor deze prijs.
:(

AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat zit er nou precies in de doos die bij Dixons of Dynabite vandaan komt? Zit er gewoon de manual bij enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Op woensdag 26 juni 2002 18:49 schreef Marnix da Headbanger het volgende:
Wat zit er nou precies in de doos die bij Dixons of Dynabite vandaan komt? Zit er gewoon de manual bij enzo?
Dynabyte versie van mij : Handleiding in engels (joepie), 3 cd's in papersleeve, QR card en papieren kaart van Neverwinter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jamemr dat de kaart van papier is en de manuel niet is ingebonden.... Maar ja, ik ga niet op de collector's Edition wachten hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44791

waar kun je de key vinden voor de deur die naar de kamer leid in het midden van de warrens of the dead hal??
Dit is chapter 1, beggar's nest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Op woensdag 26 juni 2002 19:07 schreef ingeni het volgende:

[..]
Leuk he, jezelf quoten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Oeps sorry,
SPOILER ALERT
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
Op woensdag 26 juni 2002 17:17 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Ik zit "vast" bij een heel simpel questje, die ik ff uit mn lijst wil hebben. Dan moet ik zo'n vent gaan zoeken, die ergens zn kar met zn familie verdedigt.

Ik heb dat dier van dat stadsdeel al gevonden, maar die quest blijft staan. Kan iemand even een screenshot van een map geven waar die gast staat? dank u :).
je moet hector meenemen uit de karrewinkel(rechts onderin) naar die familie.

Trouwens, in hetzelfde deel ben ik nog steeds op zoek naar de broer van jermaine (heel irri als zo'n sub-quest in de lijst blijft staan).
Heb dat hele level doorgelopen, voor de rest alle quests afgemaakt, maar ben hem nergens tegengekomen. Iemand enig idee waar ik hem kan vinden??

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
[suggestie]

Hm is een spoiler forum misschien een idee (iig tot vrijdag). Nu moet ik geregeld m'n ogen stijf dichtknijpen!

[/suggestie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spoilers?!

* Anoniem: 5149 da Headbanger kijkt snel een andere kant op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58764

stoort niemand anders zich aan de 3d gfx van nwn? is wel erg goeie kwaliteit, maar mij staat het een beetje tegen, ik bedoel, ik vind gewone 2d (zoals bg serie, fallout serie enz) toch wel iets leuker voor een rpg

ps: ik zie dat de gemiddelde tweaker hier geen doorzettingsvermogen heeft door elk probleempje wattie tegen komt hier te posten :Z
haha grapke :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 26 juni 2002 20:25 schreef _samurai het volgende:
stoort niemand anders zich aan de 3d gfx van nwn? is wel erg goeie kwaliteit, maar mij staat het een beetje tegen, ik bedoel, ik vind gewone 2d (zoals bg serie, fallout serie enz) toch wel iets leuker voor een rpg

ps: ik zie dat de gemiddelde tweaker hier geen doorzettingsvermogen heeft door elk probleempje wattie tegen komt hier te posten :Z
haha grapke :+
Ik vind het gebruik van 3d "anders". Het is een beetje vervelend om aan te wennen ja, voor een RPG. Het zou me ook niks hebben uitgemaakt als ze NWN 2d hadden gemaakt hoor. Maar ja, tegenwoordig moet alles 3d.

Ik vind trouwens dat de bestandsformaten, mapindelingen en dergelijke wel érg overeenkomen met die van de oude Infinity Engine. Zou er toch nog wat van die engine in deze nieuwe, flitsende 3d engine zijn doorgesijpeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 26 juni 2002 13:55 schreef FirePower het volgende:
Excuses voor de BOLD opmaak. Dit moet effe opvallen.

ER IS EEN PROBLEEM MET DE WEBUPDATE

De Europese versie van Neverwinter Nights is zo te zien 1.11, in tegenstelling tot de US versie, die 1.10 was toen hij uitkwam. Er is al een patch uit naar versie 1.18. Maar daar zit het probleem: de patch is voor 1.10 => 1.18 en niet voor 1.11 naar 1.18. (Dit is de patch van 2.5 MB, op de Bioware site.) Na het downloaden kan de installer niet de juiste files vinden; zeer waarschijnlijk dus een versieconflict. Op de supportsite van Infogrames USA staat een andere patch, die blijkbaar in staat is om ALLE versies naar 1.18 op te waarderen. Ik heb hem net gebruikt, en hij werkt.

Hieronder staat de link.

Let op: deze patch is 32 MB groot.
(Boeiuh, als je kabel hebt. 8-))

http://nwdownloads.bioware.com/neverwinternights/patch/NWNEnglish1.18Patch.exe

Uiteraard alles downloaden en installeren op eigen risico...
Natuurlijk werkt dit nog, als de AutoUpdate het niet doet. Ik heb NWN net echter opnieuw moeten installeren. (Ik had een imagefile teruggeghost.) De autoupdate werkte nu wel, nadat een aantal mensen het defect hadden gepost op de Bioware forums. AutoUpdate zoekt nu eerst naar de patch op de Infogrames servers, waar deze (nog) niet wordt gevonden. Dan kijkt hij op de server van Bioware, waar hij hem dan vanaf haalt, en installeert. Mooi dat Bioware problemen zo snel oplost. 8-) Mogen er nog meer patches volgen om alle foutjes uit het spel te krijgen. (Een foutloos spel van DEZE omvang is bijna onmogelijk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik geloof dat ik een amerikaanse versie heb :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Sjeeminee :) :) Hij speelt zoooo lekker weg :) Werelds spel !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
Op woensdag 26 juni 2002 19:48 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

je moet hector meenemen uit de karrewinkel(rechts onderin) naar die familie.

Trouwens, in hetzelfde deel ben ik nog steeds op zoek naar de broer van jermaine (heel irri als zo'n sub-quest in de lijst blijft staan).
Heb dat hele level doorgelopen, voor de rest alle quests afgemaakt, maar ben hem nergens tegengekomen. Iemand enig idee waar ik hem kan vinden??
centrum west (midden links) dus :P staat onder barcaded home op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
Op woensdag 26 juni 2002 16:57 schreef Brik het volgende:
ik heb een vraagje ik ben dus al begonnen met spelen en ik speel op normal settings maar als ik nu mulitclass ben fighter wizzard en ik ga een level figher hoger krijg ik er echter maar iets van 4 of 5 hitpoints zijn terwijl dit er 10 zouden moeten zijn :? aangezien je met normal settings t maximale aantal hitpoints krijgt....
IEMAND????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ps: ik zie dat de gemiddelde tweaker hier geen doorzettingsvermogen heeft door elk probleempje wattie tegen komt hier te posten
haha grapke
De game heeft 3 cameraposities, en OOK 1 die dezelfde view geeft als BG/BG2/IWD/PS:T etc. dus wat loop je te klagen? ;) Als je zo graag die graphics weer wil houdt niemand je tegen.

Mij zul je hier trouwens niets zien posten, ik ben een die hard role-player :) 2 D&D-groepen, alle Bioware spellen gespeeld... en mocht ik nog een vraag hebben, dan stel ik hem niet op Tweakers.net maar op een RPG-site (www.sorcerers.net)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

SPOILER
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
Op woensdag 26 juni 2002 21:14 schreef Brik het volgende:

[..]

centrum west (midden links) dus :P staat onder barcaded home op de map.
Ja daar is dus jermaine.
Ik moet die broer van hem hebben

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ehhh ik klaag altijd :Z

maarre dat camerastandpunt is toch niet helemaal hetzelfde hoor, het hele gfx verhaal is gewoon anders (wat dus niet wil zeggen dat het perse slechter is uiteraard :7)

weet trouwens iemand of je je bg2 character kan importeren? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zullen we anders een "[NWN]Zit je vast, stel hier je vragen!"-topic openen? door die prijzen en aankopen enzo raak je helemaal de draad kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

BG2 characters zijn niet te importeren. Er zijn teveel verschillen tussen de regels in de games. Als alles wat niet compatible was uit je char gesloopt was bleef geloof ik alleen de naam over las ik ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
BG2 heeft trouwens niks te maken met NWN (behalve dat het een stad een stukje verder op is :P)
Het zijn 2 aparte spellen. Je gaat toch ook geen UT skins laden in Q3 :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmm volgens mij heeft bg2 wel wat te maken met nwn, ik heb ooit zoiets gelezen in zo een loadscherm van bg2 geloof ik.
maarre, dus niet :7 (jammuuuurrrr :9~ )

edit: nee ik laad geen ut skins in q3, omdat ik geen ut en q3 speel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35192

Op woensdag 26 juni 2002 22:48 schreef _samurai het volgende:
hmmm volgens mij heeft bg2 wel wat te maken met nwn, ik heb ooit zoiets gelezen in zo een loadscherm van bg2 geloof ik.
maarre, dus niet :7 (jammuuuurrrr :9~ )

edit: nee ik laad geen ut skins in q3, omdat ik geen ut en q3 speel :+
t heeft in zovere overeenkomst dat Bioware eraan heeft meeontwikkelt, en dat het ook op de Ad&D engine werkt, alleen dan 3e editie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 26 juni 2002 21:15 schreef Brik het volgende:

[..]

IEMAND????
Dit is normaal.

Een fighter krijgt 10 hitpoints
Een wizard krijgt er 4

En jij wilde altijd ALLE hitpoints bij elk level? Lekker zeg; maar dat gaat zo niet. AFAIK, krijg je bij een level voor je fighter gemiddeld 5 punten en bij een level wizard 2. (Dice Roll / 2). Ongeveer 7 punten gemiddeld dus. Je bent een fighter/wizard, van beiden wat, en dus krijg je ook van beiden evenredig veel hitpoints.

(Dit was het geval in 2E. Het KAN in 3E veranderd zijn, of enigszins anders werken. Dat weet ik nog niet; ik ben een 2E speler. 3E is leuk, maar niet alles => PnP speel ik nu vaak als 2E en 3E mix.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Op woensdag 26 juni 2002 20:50 schreef FirePower het volgende:

[..]

Ik vind het gebruik van 3d "anders". Het is een beetje vervelend om aan te wennen ja, voor een RPG. Het zou me ook niks hebben uitgemaakt als ze NWN 2d hadden gemaakt hoor. Maar ja, tegenwoordig moet alles 3d.

Ik vind trouwens dat de bestandsformaten, mapindelingen en dergelijke wel érg overeenkomen met die van de oude Infinity Engine. Zou er toch nog wat van die engine in deze nieuwe, flitsende 3d engine zijn doorgesijpeld?
Ik vind het doodzonde. Als ik heel eerlijk ben vind ik de beste RPG (nou ja, niet echt volledig AD&D rules, maar goed) nog steeds Lands of Lore 1. Als zou nou ZO'N spel nog 's zouden maken (en dan niet direct met al die bewegingsvrijheid, of zo'n fucking Lands of Lore 3 engine) dan zou ik de special edition kopen al kostte hij 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25177

Waarom kan ik niet gewoon een netwerk multiplayergame starten? waarom MOET ik dan inloggen via internet? niet dat de mainserver het cool vind dat er op twee pc's dezelfde cdcode staat omdat ik maar 1 exemplaar heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hoe kun je een Henchman (rogue) iets laten pick-pocketen als je zelf die skill niet heb?
Ik heb zo alleen maar iets aan zo`n mannetje als kanonnenvoer/hulpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-07 00:43
Op een gesloten kistje ofzo klikken , bij mij zegt ze automatisch: Let me Try
En dan gaat ze 'm unlocken... :Y)

EDIT: oh w8 laat maar , ik d8 dat ik Lockpicken zag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Laatst online: 09-04 17:46

KreKkeR241

11101001010

Op woensdag 26 juni 2002 19:03 schreef Marnix da Headbanger het volgende:
Jamemr dat de kaart van papier is en de manuel niet is ingebonden.... Maar ja, ik ga niet op de collector's Edition wachten hoor :)
Hmmm, ik misschien toch maar wel met zo'n gare manual. Iemand al een idee wanneer de Collectors edition uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 18-06 15:08
Op donderdag 27 juni 2002 01:50 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Hmmm, ik misschien toch maar wel met zo'n gare manual. Iemand al een idee wanneer de Collectors edition uitkomt?
Ja, zou ik ook graag willen weten. Ik kan nog wel ff teren op de single player van de illegale versie, en collector editions zijn meestal wel cool, maar als ik er te lang voor moet w8ten doe ik het niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Laatst online: 09-04 17:46

KreKkeR241

11101001010

Op donderdag 27 juni 2002 01:56 schreef Holy_Paladin het volgende:

[..]

Ja, zou ik ook graag willen weten. Ik kan nog wel ff teren op de single player van de illegale versie, en collector editions zijn meestal wel cool, maar als ik er te lang voor moet w8ten doe ik het niet!!
same here :D
Ik wil best wat neerleggen voor dit spel, maar als ik dat doe wil ik het ook meteen goed doen en niet 't halve werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4042

Op woensdag 26 juni 2002 22:38 schreef JesterRace het volgende:
BG2 characters zijn niet te importeren. Er zijn teveel verschillen tussen de regels in de games. Als alles wat niet compatible was uit je char gesloopt was bleef geloof ik alleen de naam over las ik ergens.
EHm, als ik mij niet vergis stond dat in de oude NWN faq toen Bioware nog Interplay als uitgever had :P Later hebben ze het hele idee voor characters importen maar gedumpt zoals het hoort.

En nog ff een vraagje:
Is NWN zo verrekte moeilijk of hoort mijn LVL3 fighter geen "Bloodclot Luitenants" (o.i.d.) aan te vallen :P Zonee, wat zijn een paar leuke beginquests, wat volgensmij ben ik de draad een beetje kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 27 juni 2002 07:30 schreef Jack Frost het volgende:

[..]

EHm, als ik mij niet vergis stond dat in de oude NWN faq toen Bioware nog Interplay als uitgever had :P Later hebben ze het hele idee voor characters importen maar gedumpt zoals het hoort.

En nog ff een vraagje:
Is NWN zo verrekte moeilijk of hoort mijn LVL3 fighter geen "Bloodclot Luitenants" (o.i.d.) aan te vallen :P Zonee, wat zijn een paar leuke beginquests, wat volgensmij ben ik de draad een beetje kwijt...
Ik denk dat het dan beter is om docks later pas te doen. Dus eerst de prison, dan die met al die undeads (ben steeds de naam kwijt van dat deel) en dan de docks. Ik heb nu net dat geval uit de docks gehaald. Nu nog de 4de...

Maar ik meot zo'n vent vinden die in een kar bewaakt (heel simpel questje, maar ik wil em ff uit die lijst hebben). Waar staat die vent? Was iig in die wijk met undeads enzo.

edit: hehe, bloodclots :D.

Edit2: zorg erook voor dat je Tomi mee hebt, met z'n 2en raak je veel meer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

Tomi is leuk als rogue om deuren te openen en traps te disarmen maar als je firepower mee wil nemen moet je die halforc uit de kroeg meenemen met z'n doublesided axe die schopt pas kont :).
Als wizard summon je dan een pixie als familiar om alle deuren te openen en traps te disarmen (als je tenminste niet gek wordt van het geluid zoals ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom kan ik niet gewoon een netwerk multiplayergame starten? waarom MOET ik dan inloggen via internet? niet dat de mainserver het cool vind dat er op twee pc's dezelfde cdcode staat omdat ik maar 1 exemplaar heb
Daarom dus..
Je moet voor elke installatie een EIGEN cdkey hebben...dus voor twee pc's...twee exemplaren kopen :)
Daarom moet je dus inloggen in de masterserver van bioware, die checked dit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Laatst online: 22:35
Ik heb niet alle post hiervoor gelezen, maar hebben meerdere mensen last van spontane freeze's tijdens het spel? (Random freeze's)

Het geluid gaat door, muis kan bewogen worden, maar beeld is bevroren.

Windows Xp Pro NL
Kr7a (No raid)
1800+
8500 250/250 van ATI zelf
Driver 6.13.10.6094 van Ati zelf
Smoothvision aan en uit geprobeerd, evenals de overige instellingen.

Laatste 4in1 (440 ofzo)
bios is geupdate
Eigenlijk alles is geupdate wat maar geupdate kan worden.

Niks overgeklokt.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Zo dames/heren, ik ben er weer... ;)
Was gisteren vrij laat geworden, en dan toch op tijd op mijn werk verschenen, ik geef mezelf een schouderklopje..
En die mannen/vrouwen van Bioware direct er achteraan. NWN is manifiek!!!
Als je kijkt wat Bioware met de toolset hebben gemaakt, dus de campaign die erbij is geleverd, dan zie je dus de mogelijkheid die iedereen nu tot zijn/haar beschikking heeft... :9~
Wil NWN ook niet alleen als spel beschouwen, maar een mogelijkheid al je creativiteit te laten manifesteren op een scherm. Deze toolset gaat nog vele jaren zijn dienst bewijzen!!!

Spoilers.. och, als je met de toolset in de module gaat kijken weet je ook alles. Maar misschien inderdaad, zoals eerder geopperd, een goed idee een spoilers topic voor NWN aan te maken. Denk dat de eer naar IceStorm gaat.. B-)
Dan nog een topic voor de builders onder ons, al kun je je ei natuurlijk ook op de comunity site van Bioware terecht. Het zou leuk zijn om ook een nederlands kanaaltje erbij te hebben.
Vervolgens een Neverwinter Nights deel2 topic voor algemene opmerkingen met screenshots e.d.

Had trouwens bij Cybergate gevraagd hoe het nu zat met de vroege release, schijnbaar is de sneeuwbal beginnen te rollen bij Dynabyte, daarna Dixons. Cybergate heeft toen Infogrames gebeld en ze kregen toestemming om te verkopen. Dus of Dynabyte/Dixons een boete krijgen... Ik weet het niet, Cybergate had in ieder geval toestemming.

En ik heb Neverwinter Nights..... >:)
YEEAAAHHHHH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Bij mij komt ie hopelijk vandaag aan :P.

Maar eens kijken, een spoiler/help ik zit vast - topic en een builder topic dan maar?

Mensen die zich geroepen voelen voor het 2de topic mogen hun gang gaan. Ik ga wel even iets maken voor het eerste topic met wat algemene info ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Laatst online: 22:35
Dit las ik net op de forum...
Hopelijk krijg ik hier geen problemen mee.
Ook windows 2000 gebruikers die problemen hebben, moeten een patch halen bij M$.

We may need to prevent any background programs from interfering with our program. To do this, we just need to make a couple of modifications to the system.

Go to the Start menu, and choose Run. Delete anything on the Open line that you'll find there, and type in the work MSCONFIG. Click on OK, and that will bring up a program called the System Configuration Utility.

Look down the list of startup items (not the tab labeled Startup), and choose Selective Startup. If you don't see this, make sure you've clicked on General, near the top of the window. Once you've chosen Selective Startup, uncheck every item beneath it, except for 'Process System.INI file' and 'Process Win.INI file'. Once you're done here, click OK, and let it reboot your computer.

This procedure prevents any programs from starting up when you boot your computer, stopping them from running in the background. They will stay disabled until you actively turn them back on, which you can do by repeating this procedure, but choosing 'Normal Startup' when you'd normally choose 'Selective Startup'.

First, go to the Start Menu, and choose Settings, then Control Panels. That will activate your Control Panels. Once that's up, double-click on Multimedia, which will bring up a window displaying some information about your sound card.

Check your Preferred Device, listed under the Playback section. Make sure it is set to your sound card, and not something like Game Compatible Device or Wave for Voice Modem. That done, check 'Use Only Preferred Devices' at the bottom of the window.

In order to change the Sound Hardware Acceleration, you'll need to click on Advanced Properties, under the Playback box. If you find one under the Recording box, ignore it. Then, once the Advanced Properties are open, click on Performance, and you'll see the Sound Hardware Acceleration.

Turn that setting down to the second notch, called Basic Acceleration. That should disable the Sound Hardware Acceleration enough for your game to operate properly. Once you've done that, click Ok, and close down all of those windows.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog 1 dag...

*BEEP*

(Perfect timing...vriendin vrijdag en zaterdag de deur uit!! :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Zo kijk eens:

[topic=535866/1/100]

(oftewel een vervolg ;))
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.