Neverwinter Nights

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 1.865 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-04 11:39
Hey,

Ik als echt goed door gewinterde RPG fan w8 met smart op NWN, de massaale MMORPG ! Iedereen heeft er wel wat van gehoord maar nu ben ik van plan een clannetje te gaan maken (Het spel is nog lang niet uit dus er is ook nog geen site ofzo) Nu wil ik dus vragen of er ook andere NWN/BG/D2 fans zijn die ook w8ten op dit spel en graag in een clan willen spelen, of zelfs mij helpen bij het oprichten van die clan.

Eindelijk kunnen we eens echte clanwares zien met 64 man tegelijk in 1 game >:) ---> Braveheart hehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Bah, D2 en NWN horen NIET bij elkaar :)... En ik mag hopen dat het geen slachtpartijen online worden. Ik wil ROLEPLAYEN!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
Das waar maar een war op zijn tijd is ook leuk :) Aangezien meestal een fighter ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ik doe al mee met de Gamers.nl clan :) En ik ga zelf natuurlijk ook wat maken met een paar maten..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-03 14:00

Tim

D2 zuigt vind ik, Neverwinter Nights lijkt me daarin tegen vet cool :)
Vooral op een LAN ofzo, als een iemand de levels maakt/regeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
Op zondag 26 augustus 2001 23:59 schreef aXe het volgende:
Ik doe al mee met de Gamers.nl clan :) En ik ga zelf natuurlijk ook wat maken met een paar maten..
Het wordt niet zon rank clan ofzo hoor als je die maten nou ook deze clan laat zien (Als hij af is), het wordt een pfun/vrienden clan. Dus geen leader enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26873

Kom maar op dan met je clan... wil wel meer van weten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19733

Ik ga het zeker spelen, maar lineage blijf ik toch houden voor eeuwig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 07:31

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Neverwinter Nights wordt GEEN MMORPG!

Het wordt een knus spel met een party en een Dungeon master. Hetgeen wat je ook met pen papier en een paar dobbelstenen kan doen in de huiskamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Neverwinter Nights gaat ZEER vet worden :Y) en aangezien ik een diehard RPG fan ben, kun je alvast op mij rekenen :) .
Trouwens, hebben jullie die megapreview in de PCGameplay al gelezen, zeer coole screenshots :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim

Tim

Op maandag 27 augustus 2001 22:50 schreef sebastius het volgende:
Neverwinter Nights wordt GEEN MMORPG!

Het wordt een knus spel met een party en een Dungeon master. Hetgeen wat je ook met pen papier en een paar dobbelstenen kan doen in de huiskamer.
Zullen we hat dan houden op een MMMORPG (MiniMMORPG), 60 spelers teglijk lijkt me toch best veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26793

er is al een clan ( http://www.homestead.com/thespits )
met een site e.d, en ja, de site en naam zuigt maar dat verander ik samen met spits nog wel :)
We hebben al wat members, maar een NL only clan zal ook wel leuk worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik join iig die van jullie als ik mag :) (gezien k er al in 1 zit, en deze verlaatik dus echt niet snel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33250

Ik zit ook al bij de toekomstige gamers.nl clan. 60 mensen tegelijk is niet bepaald een MMORPG maar het is wel genoeg om clan wars te houden. Kijk Bij UO heb je zo'n 1500 a 2000 mensen tegelijk online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Neverwinter Nights lijkt me stoer spel, ik ga het denk ik wel kopen. Dan heb ik dus ook wel interesse in een clan. :)

Maarruh hoe zit dat eigenlijk met server draaien enzo, gaat dat via bioware of moet je zelf iets regelen?

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe

aXe

[#]aXe

Ehm ik zie een clan meer in de style van lekker samen quests doen enzo.. en niet zozeer elkaar wat afmaken.. dan doe je maar CS of Quake 3 ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349

Op dinsdag 28 augustus 2001 22:07 schreef nexus het volgende:
Neverwinter Nights lijkt me stoer spel, ik ga het denk ik wel kopen. Dan heb ik dus ook wel interesse in een clan. :)

Maarruh hoe zit dat eigenlijk met server draaien enzo, gaat dat via bioware of moet je zelf iets regelen?
Wat ik er van mee heb gekregen kun je beide doen.
Eigen server draaien en serveruser is de keeper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe

aXe

[#]aXe

Serveruser hoeft niet alleen de DM te zijn geloof ik.. Volgens mij kon iedere speler zo ff DM spelen als ie wilde. Even voor de duidelijkheid het is GEEN MMORPG, dus ook niet alleen maar online servers waar je voor moet dokken. Er is natuurlijk altijd de mogelijkheid dat ze zelf een wereldje maken (bioware) en dat je daar alleen op kan komen met een gekochte versie van het spel maar dat is dus helemaal niet zeker (het zou wel leuk zijn). Je kan dus zelf servertje runnen en dan lekker gamen met andere mensen. Ik ga zelf met een paar vrienden in de buurt wat vaker lannen dan en dan gaan we lekker Neverwinter Nighten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
Op dinsdag 28 augustus 2001 11:48 schreef Holy_Paladin het volgende:
Neverwinter Nights gaat ZEER vet worden :Y) en aangezien ik een diehard RPG fan ben, kun je alvast op mij rekenen :) .
Trouwens, hebben jullie die megapreview in de PCGameplay al gelezen, zeer coole screenshots :P .
Yup gelezen ik leg met me bekkie iedere maand voor de Bruna (NO SPAM) opzoek naar de NWN reviews :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
Voor Alle mensen die willen joinen stuur aub even mij een email dan kunnen we wellicht verder praten over msn of icq of Trillian :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14565

Op woensdag 29 augustus 2001 13:52 schreef Mathizsias het volgende:

Yup gelezen ik leg met me bekkie iedere maand voor de Bruna (NO SPAM) opzoek naar de NWN reviews :Y)
Waarom kijk je niet op http://www.neverwinternights.com of hier dan heb je de meest actuele informatie + veeeeel screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 08:48

Whuzz

Dodgeball!

Hmm, na die site doorgebladerd te hebben begrijp ik dat mijn budget voor de rest van het jaar weer met een x-aantal pieken verminderd is :P

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
Op woensdag 29 augustus 2001 15:29 schreef Mage het volgende:

[..]

Waarom kijk je niet op http://www.neverwinternights.com of hier dan heb je de meest actuele informatie + veeeeel screenshots.
Doe ik ook maar ik wil graag meningen horen van andere mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
Mensen als jullie willen joinen plz gebruik dan ICQ anders wordt het zo verwarrend het wordt namelijk ook een verplichting als je bij the Dutch Grudgebringers wil.

Als je zelf nog een leuke naam weer dan moet je het ff zeggen : Dutch Grudgebringers is mijn idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33943

Moet je monthly fee betalen? Ultima Online, Lineage moet het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe

aXe

[#]aXe

Nee herbert. Dat wilden die makers nou juist niet. Ze wilden dat wij (gamers) juist plezier hebben met gamen en niet extra moeten dokken. En dat geld dat je meestal moet dokken is voor de server onderhoud en de manuren die er in gaan. En voor zover ik weet hebben ze nog niet ideeen om zelf een server wereldje te maken en dergelijke dingen. Ja kan namelijk zelf serveren op lan of i-net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
Nee geen Fee ofzo free gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 18-06 15:08
Das beter, ik betaal me al blauw aan die vuile schijt isdn rekeningen ( cs :P q3 :P ), en dan heb ik nog zoŽn tering snelheid(mag geen kabel).
Dat zal met neverwinter nights allemaal wel dubbel zo veel worden (het bedrag op de rekeningen dan) 8-) .
Denk ook dat ik wel lekker veel mapjes ga maken. In de PCgameplay stond dat bioware beweerde dat dit zeer makkelijk zou gaan mjam :P mjam :P mjam :P .
PS: ik heb er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 22 maart 2002 09:07 schreef AwesomE het volgende:
http://gamespot.com/gamespot/filters/products/media/0,11100,188666,00.html
Mwa... matig zal ik maar zeggen :).
Ik vind de minotaur er niet echt goed uitzien bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
vind het toch knap dat een knight het van een minotaur wint ;)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 22 maart 2002 09:23 schreef AwesomE het volgende:
vind het toch knap dat een knight het van een minotaur wint ;)
Knight? Sinds wanneer sneaken knights met pijl en boog door een bos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37729

is er al een release datum bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 13:50
Op vrijdag 22 maart 2002 09:26 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Knight? Sinds wanneer sneaken knights met pijl en boog door een bos?
Wist je dat nog niet :? is een nieuwe |-|obby van ze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[topic=446970/1]

Hier staat ook een link naar de demo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 22 maart 2002 14:38 schreef ItSnows het volgende:
Uhm das geen demo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim

Tim

Op vrijdag 22 maart 2002 14:38 schreef ItSnows het volgende:
[topic=446970/1]

Die heb je zelf op slot gezet ;)

Verder moeten ze met NWN flink opschieten, het (lijkt) steeds minder te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48475

AHA ik dacht al, waarom is mijn topic verwijderd :)
Er is al een NWN topic :D

ANyway....even snel wat dingen rechtzetten

1. NWN is GEEN MMORPG. MMORPG betekend dat er online servers 24/7 zijn die een WERELD hosten. Die worden betaald en onderhouden door de uitgever meestal.
Dit is NIET zo met NWN. Bioware/infogrames onderhouden 0 servers die online werelden hosten. Alleen de VAULT waar de characters in bewaard worden, word gehost door hun.
De rest wordt gehost door players die zelf werelden/quest bouwen met de Toolkit!!

2. Het character in de GEDEELTELIJKE INTRO (geen demo) is niet een knight of ranger of thief of whatever persé.
In NWN kunnen ALLE rassen en ALLE characters dragen wat ze willen qua kleding en wapens (dat brengt wel limitaties mee natuurlijk met de skills die je kunt uitoefenen!!!!)
Dus het kan net zogoed een wizard zijn die van carnaval houdt :D

3. Er is ook een Modelviewer te downloaden (check http://www.bioware.com) hierin kune je 6 characters/creatures bekijken (lopen, rennen etc..)
ELke week komt er een creature bij die je kunt downloaden.

4. De DM (Dungeon master) kan elke quest LIFE volgen en aanpassingen maken waar en wanneer hij maar wil.
Hij kan zelfs aan het spel deelnemen als character, maar niet interactief (als echte speler of bad-guy).
In die vorm kan je ZELFS een dragon worden/spelen.
Verder moeten ze met NWN flink opschieten, het (lijkt) steeds minder te worden
???... minder te worden??...in wat voor opzicht??
Het spel word alleen maar uitgebreider hoor :)
En liever een beetje "behind schedule" en zo weinig mogelijk bugs dan snel releasen en je ergeren aan alle bugs en patches!!

P.S. releasedate is juny/july deze zomer!!!

ANyway, kijk ook op http://forums.bioware.com voor alle antwoorden

-END-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Guarrand: ja en zelfs al van 2001 ;) En idd het is geen MMORPG. Maar zo een nieuw concept dat er nog een afko moet komen denk ik. DMRPG ofzo.

Demo/movier/trailer tis all the same :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
Zijn er dan ook nog geen rumours over beta's :? (Zoals bij WC3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 22 maart 2002 15:02 schreef Tidus het volgende:
Zijn er dan ook nog geen rumours over beta's :? (Zoals bij WC3)
Ja...er komt een beta (of meerdere?). Alleen of het een public beta wordt is nog niet bekend, maar ik zou er niet op hopen aangezien ze heel voorzichtig zijn.

Maarja, die 2-3 maanden kan ik nog wel wachten hoor.
Ik krijg gelukkig vrij veel info (first lijn...Jay has me on his Gamenews site emaillist :p)
Dat, en het feit dat er VEEEEL RPG's uitkomen de komende tijd (Morrowwind, DungeonSiege, NWN etc..) zal er voor zorgen dta ik me niet verveel :)

P.S. DMRPG...lol :+

-END-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 15:14
Dit filmpje bevat wel veel informatie, ze laten zien hoe je binnen 10 minuten een mooie dungeon met eindbaas kunt maken.
Ze gaan dr zelfs in lopen, allemaal errug mooi :P
http://vnfiles.ign.com/nwn/SourceE3Demo.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Zo, daar was ik weer :P NWN staat voor deze zomer geplant, er zullen verschillende speel opties zijn zoals een soort van P&P game via computer maar ook deathmatches en een "capture the Castle" als ik me niet vergis, tja, ik wacht nog wel een paar maantjes, ik heb wel geduld :)

/edit/
Nog even ter aanvulling, het is niet compleet een internet spel, er zal ook een single player spel bij zitten en je kunt de char die je in BG1 en BG2 hebt gebruikt ook weer importeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4042

Op vrijdag 22 maart 2002 17:20 schreef White Dust het volgende:/edit/
Nog even ter aanvulling, het is niet compleet een internet spel, er zal ook een single player spel bij zitten en je kunt de char die je in BG1 en BG2 hebt gebruikt ook weer importeren....
En die wordt dan zo ver teruggezet dat je net zo goed een nieuwe kunt maken.... Denk je nou echt dat je kunt beginnen met een level 30 gastje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op vrijdag 22 maart 2002 19:27 schreef Jack Frost het volgende:

[..]

En die wordt dan zo ver teruggezet dat je net zo goed een nieuwe kunt maken.... Denk je nou echt dat je kunt beginnen met een level 30 gastje?
Maar als je in de voorgaande delen een char met goede stats hebt gemaakt is het wel intresant, nietwaar, het lvl van de char wordt gewoon op 1 gezet en je hebt geen items als je het spel begint, maar voor mij is het zo dat niet al mijn werk van BG1 en BG2 verloren gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:32
Wat ik me afvraag is of het wel leuk is als je al je stats houdt. Bijvoorbeeld in BG heb je al die leuke tomes, dan zou je dus als je begint in NWN een aantal stats al op 25 hebben staan, en ik weet niet of dat dan wel zo leuk is in het begin.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op zaterdag 23 maart 2002 17:03 schreef The Will het volgende:
Wat ik me afvraag is of het wel leuk is als je al je stats houdt. Bijvoorbeeld in BG heb je al die leuke tomes, dan zou je dus als je begint in NWN een aantal stats al op 25 hebben staan, en ik weet niet of dat dan wel zo leuk is in het begin.
Ik zelf denk dat je de stats terug krijgt die je aan het begin had... kweet het niet zeker, als dit niet het geval is zal het idd minder zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Op woensdag 29 augustus 2001 16:29 schreef herbert_gronemeyer het volgende:
Moet je monthly fee betalen? Ultima Online, Lineage moet het wel
Aangezien het GEEN mmorpg is NEE

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Right!

De 640x480 versie is uit
60 MB
Maar ZOOOO MOOOOI!!
DL hem hier of hier hier

*snif*

P.S. nog even wat fantasien de wereld uit/in helpen

1. je kunt je BG2 characater NIET importeren in NWN. Ze wilden het eerst wel doen, maar aangezien je BG2 character gestripped zou worden van alles (ervaring, uitrusting, spells etc..) was het een loze mogelijkheid die ze dus hebben teruggenomen.
GEEN IMPORT van BG2 characters dus.

2. "Verschillende speel opties" ligt helemaal aan de modules die de SPELERS gaan maken. Er zullen geen deathmatches etc.. in de Bioware standaard geleverde game zitten.
De Toolkit die meegeleverd wordt geeft de spelers de kans om alles te maken (binnen perken) wat ze maar willen, dus ook Deatchmatches, Arena's etc..

3. De Singleplayer game is min of meer OOK een Online game.
Aangezien je character vanaf punt 0 bijgehouden gaat worden op The Vault, de online "kluis" waar alle characters bijgehouden worden.
Je kunt als je Online User Mods gaat spelen ook NON-Vault characters maken die dan bijgehouden worden op de server van de betreffende DM (dungeon master) die het spel/quest gemaakt heeft.

Voor meer info check Bioware of mijn site (zie link in sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-06 20:36
Op zaterdag 23 maart 2002 16:58 schreef White Dust het volgende:

[..]

Maar als je in de voorgaande delen een char met goede stats hebt gemaakt is het wel intresant, nietwaar, het lvl van de char wordt gewoon op 1 gezet en je hebt geen items als je het spel begint, maar voor mij is het zo dat niet al mijn werk van BG1 en BG2 verloren gaat...
Zal ik je dan maar teleurstellen;
BG char's kunnen NIET geimporteerd worden....

De intentie was er wel in het begin, Bioware heeft echter besloten het niet te doen. Niet vreemd eigenlijk aangezien de verschillen wel erg groot zijn (2nd en 3rd edition).

Een klein beetje spam mag wel denk ik zo... Ik vind The Vault wel een goede info-bron.

{edit} dit is dus een duidelijke dubbelpost, oops.... {/edit}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 26 maart 2002 11:57 schreef SimonBenson het volgende:

[..]

Zal ik je dan maar teleurstellen;
BG char's kunnen NIET geimporteerd worden....

De intentie was er wel in het begin, Bioware heeft echter besloten het niet te doen. Niet vreemd eigenlijk aangezien de verschillen wel erg groot zijn (2nd en 3rd edition).

Een klein beetje spam mag wel denk ik zo... Ik vind The Vault wel een goede info-bron.
:? is dat niet wat ik ook zei? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwe gamebox art is gesignaleerd!!!
zie hier

Ook een discussie over hoe de manual eruit gaat zien en of die digitaal of in papier formaat geleverd zou worden liep hoog op..

Lees het hier

-END-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
ARGH!!! Dat spel moet echt snel uitkomen. Ik kan echt gewoon niet meer wachten.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op maandag 08 april 2002 15:09 schreef The Will het volgende:
ARGH!!! Dat spel moet echt snel uitkomen. Ik kan echt gewoon niet meer wachten.
All work and no play éh, Neverwinter Nights makes White Dust go, somthing, somthing, something....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Gaat het nog goed White Dust? ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op maandag 08 april 2002 19:23 schreef The Will het volgende:
Gaat het nog goed White Dust? ;)
nope.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ik hoop echt dat hij uitkomt als ik mijn rep week achter de rug heb, anders heb ik echt een probleem. Als ie uit is kan ik eindelijk weer eens D&D spelen.

Edit: Ow ja, White Dust, we moeten nog kijken wie gaat DM'en.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

K...update.

Nieuwe wallpapers EN models voor de modelviewer. Zeker een stuk of 8!!!
Erg goed!!..

Zie hier voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op dinsdag 26 maart 2002 12:25 schreef GuaRRand het volgende:

[..]

:? is dat niet wat ik ook zei? :D
Correct, was wat lang bezig met die reply.. :) OOPS...

Het wordt trouwens tijd dat ze eens meer info over de systeem requirements loslaten. Ik zit met een zwaar out-dated systeempje te werken, maar voor ik de upgrade doe wil ik toch weten wat zeker nodig is om het spel een beetje vloeiend te spelen. De info die ze hebben gegeven is stokoud... ;(
Maar ik wil en zal dit spel hebben/spelen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8525

Zijn ze toevallig al niet al eeuwen bezig? Wanneer komt het een keer echt uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Laatst online: 05-07 21:53

Soullie

Planeshift

Zit ook al in een clan.. Nightmare gaat ook Nwn doen heb ik begrepen... Sommige members doe ook al ragnarok dus meer een general rpg clan of zow...

Maar ik w8 ook met smart op dit spel :P... moet alleen opletten dat ik niet te veel ga multiclassen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 18 april 2002 13:53 schreef conan the librarian het volgende:
Zijn ze toevallig al niet al eeuwen bezig? Wanneer komt het een keer echt uit??
Als het AF is. Sommige gamedevelopers geven een spel alleen maar vrij als ze er zelf tevreden over zijn ;)

Zie www.neverwinternights.com voor de laatste nieuwtjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-06 22:10

Boekster

Naimoholic

Bah, weer zo'n idioot DVD doosje. Ik heb echt een hekel aan die dingen. Ik hoop dat ze er nog wel een échte box omheen doen, anders past er niet eens een fatsoenlijke manual meer bij.

Maar genoeg gezeken, want het gaat echt een geweldig spel worden, weet ik bijna zeker. Nog maar een paar maandjes wachten...

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die DVD doosjes zijn tegenwoordig wat dikker van formaat.
Dus geen echte standaard DVD size meer.
DUS past er gewoon een manual in.Bioware heeft gezegt dat de manual een behoorlijk format heeft en gewoon in de box meegeleverd wordt...dus.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
* Anoniem: 21329 Will hoopt dat er ook leuke posters/maps bij zitten om zijn muur weer wat verder te behangen :)

Damn ik kan echt niet wachten :9

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En WEER niewe wallpapers...

U weet waar :D *points to sig*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BETA TEST SIGN UP!!
LEES HIERO

-END-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 26793 gaat echt een Archer spelen, en dan met een beetje een kewle boog

nwn gaat ownen met clanwars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-07 14:56

Bloodclot

Jawier!

Op maandag 22 april 2002 20:45 schreef GuaRRand het volgende:
BETA TEST SIGN UP!!
LEES HIERO

-END-
Wat moet je bij country in vullen?
US
TBR (?)
GBR
Malaysie
france
australie

vaag, echt geen andere opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ik heb die en Country gewoon op N/A gezet en bij second Adress line 'The Netherlands' ingevuld, denk dat dat ook wel werkt ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok...
bug fixing..

VUl in TBD (To Be Determined) als country..
Zet je security EN privacy op LOW...
En dan moet alles werken

SNel...want heel de RPG wereld is aan het inloggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Zo, dat was de registratie van het beta gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Hopelijk werkt de spell Luck die ik heb ge-cast op mezelf... :)
Heb in ieder geval het mailtje binnen dat de registratie bij hun binnen is... En nu maar wachten tot 29 april. Ga niet van mijn pc vandaan totdat mijn beta binnen is... :)
(kan wel eens een lange zit worden.. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
* Anoniem: 21329 Will wenst SimonBensen veel plezier die anderhalve week achter zijn pc ;)

Werkt wel allemaal beetje brak als je het mij vraagt, maar goed, zolang ik die bèta nou maar krijg :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-07 11:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

hoelang duurde het nou voordat je een mailtje kreeg? want ik kreeg na het invuillen en witte page en nog geen mailtje gehad :? :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ik kreeg meteen een mailtje terug, jammer was alleen dat die gegeven onjuist waren :? Heb toen nog een account aangemaakt, weer meteen mail, en die werkte wel.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 04-07 11:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

kprobeerde het nog maar s

The page cannot be displayed

:(

volgens mij is ie een beetje overbelast :)

An account has already been opened for 'mijnemail@mijnprovider'.
That Username has been taken.

hmm hij was dus wel aangekomen... nou ja dan wacht ik nogmaar ff :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Denk het ook ja, krijg ook 99 van de 100 keer een error :)

Opzich ook wel te verwachten natuurlijk.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IK BEN ER DOORHEEEEN!!
* Anoniem: 48475 does the jiggly dance

ALs je email hebt gehad, moet je inloggen en Neverwinter Nights uitkiezen om er voor in aanmerking te komen.

Nog een keer..ZET SECURITY EN PRIVACY SETTINGS OP LOW!! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Heb ik al gedaan, maar dan ben je toch nog niet zeker dat je er in zit of wel?

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee...je wordt dan uitgeloot....
Duus....zal wel weer niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Idd, maar het _MOET_ gewoon, serieus als ik in die bèta zit ga ik echt blij zijn! Iets zegt mij alleen dat het niet goed is voor mijn resultaten op school ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Laatst online: 04-07 13:50
Op dinsdag 23 april 2002 00:32 schreef GuaRRand het volgende:
IK BEN ER DOORHEEEEN!!
* Anoniem: 48475 does the jiggly dance

ALs je email hebt gehad, moet je inloggen en Neverwinter Nights uitkiezen om er voor in aanmerking te komen.

Nog een keer..ZET SECURITY EN PRIVACY SETTINGS OP LOW!! })
Tnx dude, mij lukte het al niet, nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Ben trouwens benieuwd hoe snel de beta gaat uitlekken?? Ze proberen een beperkte test te doen, maar faalt dat niet meestal???

Ben trouwens toch maar gewoon naar mijn werk gegaan.. ;) 29 april ben ik vrij, dan kan ik voor de PC gaan zitten en op F5 gaan rammen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 48475 slams head to wall

BEN HET EMAILTJE KWIJT MET MIJN INLOG GEGEVENS!!!

BEN IK STOM OF WAT!! :( |:(

Nou ja...ze zullen wel emailen als het zover is....ik hoop alleen dat ik dan niet perse hoef in te loggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

* Anoniem: 36087 is ook beta tester, althans heeft zich ervoor ingeschreven.

Ik hoop dat het wat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Vreemd dat er zo weinig mensen aandacht besteden aan dit spel, tenminste hier bij Tweakers. Diegenen die hier wel hebben gepost zullen waarschijnlijk op fan-based forums zitten.
Ik zou echter toch graag zien dat meer mensen zich hierop storten, daarom 2 linkjes een en twee met een interviewverslag en meer info over NWN.
En natuurlijk www.betatests.net om je als beta-tester te registreren voor NWN en eventuele andere games van Infogrames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe

aXe

[#]aXe

Nou ik zit met spanning er op te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op donderdag 25 april 2002 12:37 schreef SimonBenson het volgende:
Vreemd dat er zo weinig mensen aandacht besteden aan dit spel, tenminste hier bij Tweakers. Diegenen die hier wel hebben gepost zullen waarschijnlijk op fan-based forums zitten.
Ik zou echter toch graag zien dat meer mensen zich hierop storten, daarom 2 linkjes een en twee met een interviewverslag en meer info over NWN.
En natuurlijk www.betatests.net om je als beta-tester te registreren voor NWN en eventuele andere games van Infogrames.
Ik denk dat er genoeg fans voor zijn maar (meestal) zijn RPG liefhebbers geduldig, mede dankzij dat je in RPGs geduld moet hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op donderdag 25 april 2002 18:01 schreef White Dust het volgende:

[..]

Ik denk dat er genoeg fans voor zijn maar (meestal) zijn RPG liefhebbers geduldig, mede dankzij dat je in RPGs geduld moet hebben :)
'Tuurlijk hebben RPGers geduld, ik ook na 2 jaar.. ;) Het viel me alleen op dat er weinig gediscusieerd wordt op dit forum over deze game. Als je kijkt bij de fan-based fora zie je echter heel wat fans die ook 'geduldig' zitten te wachten..
Kan me nog de hype voor release herinneren van Black&White... Laten we maar hopen dat het niet zo'n zelfde flop wordt!!! Misschien dat daarom hier niet over NWN wordt gesproken.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 26 april 2002 14:07 schreef SimonBenson een verhaal
indeed, maar ik vond B&W dus ontiegelijk goed, gewoon omdat ik er bijna geen verwachtingen voor had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

al iemand die bericht heeft gehad dat ie mag deelnemen? Ik zit ook met spanning te wachten maar heb nog geen mailtje terug gehad dat ik uitgekozen ben voor betatester (wel dat ik een acoount enzo heb)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op vrijdag 26 april 2002 14:16 schreef McFlipp het volgende:
al iemand die bericht heeft gehad dat ie mag deelnemen? Ik zit ook met spanning te wachten maar heb nog geen mailtje terug gehad dat ik uitgekozen ben voor betatester (wel dat ik een acoount enzo heb)
Volgens mij wordt er pas vanaf 29 april mailtjes naar de gelukkigen gestuurd...
Dan ben ik vrij en ga om de seconde op F5 tikken in Outlook..
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Laatst online: 01-07 09:11

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Op woensdag 29 augustus 2001 16:08 schreef Tidus het volgende:
Mensen als jullie willen joinen plz gebruik dan ICQ anders wordt het zo verwarrend het wordt namelijk ook een verplichting als je bij the Dutch Grudgebringers wil.

Als je zelf nog een leuke naam weer dan moet je het ff zeggen : Dutch Grudgebringers is mijn idee...
Ik wil wel joinen NWN lijkt me wel te roeleren..
Naam suggestie : The GoTtish Horde

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 26 april 2002 14:16 schreef McFlipp het volgende:
:D :D

Nou, laten we zeggen.... errr.. nee laat ik maar niks zeggen...

Anyway... ik denk dat Bioware's eigen NWN forum heel goed is en dat daarom veel mensen daar hun heil zoeken.
Als een developers forum NIET goed is, wat je bij sommige kleinere developers ziet, dan zijn alternatieve fora altijd meer in trek.

Denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Op vrijdag 26 april 2002 14:43 schreef Hans.Solo het volgende:

[..]

Ik wil wel joinen NWN lijkt me wel te roeleren..
Naam suggestie : The GoTtish Horde
Als we allemaal ondood ofzo worden kunnen we er nog de GoThic horde van maken :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 05-07 18:28
Dit topic is nogal oud en ik heb gehoord van Tidus dat hij nog niet zeker weet of ie wel een NWN-Clan wil, dus verwacht er maar niet te veel van :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Maar misschien zouden we een dungeon master team moeten oprichten.... geen idee?

Zou wel leuk zijn natuurlijk, een bepaald aantal mensen wat veeeeeel quests in elkaar zet :)
* Marruk kan niet meer w8en tot nwn

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34149

heeft iemand nog wat gehoord over betatesting???

:)
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.