Neverwinter Nights

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 1.898 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 15:32 schreef katana25 het volgende:
heeft iemand nog wat gehoord over betatesting???

:)
Nog niks concreets over de BETA TEST, wel over het volgende.
De BETA TOOLSET is te downloaden en Bioware gaat een LIVE TEAM opzetten.... en nog wat nieuwe wallpapers..
Veel nieuws dus...

Dit alles...blah di blah ... u weet waar
/me wijst naar sig

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 22:03
Op donderdag 02 mei 2002 10:20 schreef GuaRRand het volgende:

[..]

Nog niks concreets over de BETA TEST, wel over het volgende.
De BETA TOOLSET is te downloaden en Bioware gaat een LIVE TEAM opzetten.... en nog wat nieuwe wallpapers..
Veel nieuws dus...

Dit alles...blah di blah ... u weet waar
/me wijst naar sig
Leuke site, echter een vreemde aanbevolen resolutie.. ;)
Heb je trouwens nog een datum kunnen vinden van release van beta-toolset?
Heb trouwens geen mail gehad van Bioware om mij als beta-tester te hebben.. Eerlijk gezegd had ik ook niet verwacht dat ik een van de gelukkigen zou zijn... (P2 266 en Banshee ;( )

Verwijderd

;( nog niet

• SimonBenson
Las net bij The Vault een commentaar van:
Derek French - Assistant Producer - NWN

The Beta:

Quote: I must say that I don't appreciate the lack of follow-up for the April 29th "deadline". Although I don't know if BioWare or Infograms ever stated that they would make announcements about their choice, I would have still appreciated a "We have chosen the first wave. All who were chosen will receive emails" or at least a "Beta assignments have been delayed..."

I still don't know anything about this April 29th deadline. BioWare has not stated anything to this effect. I know for a fact that absolutely ZERO Beta selections have been made at this time.

Inside/Outside Looking Out/In:

Quote: is there windows you can look out of and see what is going on out side?

No, as "inside" and "outside" are different areas and you cannot see between them.

The Toolset Beta:
More info: Toolset Beta will be English only. Localization for the game isn't done yet.

More:

Quote: Oh and Bioware, if you have ANY respect for your fans. DON'T PUT IT ON FILEPLANET OR 3D DOWNLOADS I'll deal with almost any other place, but for the love of humanity (and aboidance of 6 hour waits) don't put it on those 2 sites.

Its pretty much going to be a free-for-all with anyone who wants to, can have it up for download.

And More:
More info. The two tilesets are Crypt and Rural. Script Editor and compiler are in. But while you can compile, there isn't a game server to run the module in, so you won't really know if your script will work. I think we are going to need a new forum....

Even More:
Sorry, but while we are announcing this today, it is NOT going to be out for at least one (1) week if not longer, barring unexpected tragedies.

And Even More:
I just wanted to pop in an reiterate that it is a reduced subset of game data. You get 2 tilesets, 25 creatures, all of our current placeable objects, no sounds or music, and 12 basic items. You will be able to make all custom items, though. It going to be about a 300 Meg download and a 600 Meg install.
Interessante info vind ik...
Even spammen: http://nwvault.ign.com/index2.shtml voor meer info.

• SimonBenson
De system requirements zijn ge-update:
requirements
Nu weet ik eindelijk wat ik nodig heb voor mijn upgrade. Valt me nog mee... :)

Trouwens las ik dat NWN in Juni zou moeten uitkomen in het engels. September staat gepland voor de andere talen als spaans en duits. Dit volgens Infogrames, Bioware heeft nog geen datum gegeven.
Las ik hierzo: linkje

• SimonBenson
Een beetje meer info over de release date van NWN:
Games-Expert : Can we trust the release date of the 25 June or it is just another rumour? Will you make an open beta-test or a closed one?

We are going hard for a release before the end of June. Neverwinter Nights is a very big game, but everything is on track and proceeding as planned. The beta test is a limited open Beta - it's open to anyone who applies, but only a limited number of people will be selected. The test should be starting quite soon.
Dit stond in een interview met mensen van Bioware.
Dus nog zo'n 7 a 8 weken max. zou ik zo zeggen.. :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11 20:38

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mooi, kan ik nog redelijk 'recommended' meekomen :).

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:33
kheb er zin in, kan niet wachten, het spel zou toch al in mei uitkomen?

Verwijderd

De officiele release date is ALTIJD al zomer 2002 geweest (sinds de eerste en enige uitstel i.v.m. de breakup tussen interplay en bioware).
Nog nooit is er een specifieke maand of datum opgegeven.

Over de Beta en de Beta-toolset is nog niet echt iets concreets bekend. Wel dat de Toolset maar een gelimiteerd aantal tiles en creatures etc.. meekrijgt en NIET ondersteund wordt in de gereleasede versie. DUs alles wat je maakt is waarschijnlijk niet te spelen in de releaseversie!!!..

Als ik tussen de regels doorless in het forum, schat ik zelf in dat de beta tussen nu en 2 weken van start gaat.
Laten we aannemen dat ze dan een maand of 2 testen en debuggen (Bioware heeft zelf al behoorlijk hard getest, dus veel dramatische dingen zullen er wel niet naar boven komen)
Dan komt het spel dus uit ergens eind July.

Maar pin me nergens op vast....allemaal speculatie!!

-END-

Verwijderd

AAAAAAAAAAH MAN!! het spel is 0wnage!! (denk ik)
Ik kan niet wachten tot die uit komt, ik ben al een half jaar aan het wachten! :9~ :9~ :9

Maar eeh.. een clan? weet je dat zeker?.. strax wordt het ook net als Black en White, het spel is niet eens uitgekomen en er kwamen al clans, al snel had je door dat je met B&W niet kan multyplayen! De multyplayer games duurden uuuren!!
Dus.. Ik weet niet of een clan beginnen verstandig is.. :(
Ik ben zelf wel een Fan van NWN, >>WAS<< ik ook van B&W en zo'n clan fout wil ik zelf niet overdoen :)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Op woensdag 15 mei 2002 16:51 schreef Ecthelion het volgende:
AAAAAAAAAAH MAN!! het spel is 0wnage!! (denk ik)
Ik kan niet wachten tot die uit komt, ik ben al een half jaar aan het wachten! :9~ :9~ :9

Maar eeh.. een clan? weet je dat zeker?.. strax wordt het ook net als Black en White, het spel is niet eens uitgekomen en er kwamen al clans, al snel had je door dat je met B&W niet kan multyplayen! De multyplayer games duurden uuuren!!
Dus.. Ik weet niet of een clan beginnen verstandig is.. :(
Ik ben zelf wel een Fan van NWN, >>WAS<< ik ook van B&W en zo'n clan fout wil ik zelf niet overdoen :)
NwN richt zich voornamelijk op multiplayer (er zit wel een single player campaign in gebakken) één van de multiplayer opties moet (zeggen ze) dicht bij de P&P ervaring komen... en dan zitten er nog een paar opties bij, deathmach, een castle siege als ik me niet vergis...

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:17
Dit spel is toch wel voor een heel groot deel voor multiplayer bedoeld, dus het lijkt me vreemd als dat er opeens niet in zou zitten.

*zucht* Waarom duurt het nou zo lang :(

Edit: Ben traag vandaag, iedereen moet weer sneller zijn dan ik :(

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Op woensdag 15 mei 2002 16:56 schreef The Will het volgende:
Dit spel is toch wel voor een heel groot deel voor multiplayer bedoeld, dus het lijkt me vreemd als dat er opeens niet in zou zitten.

*zucht* Waarom duurt het nou zo lang :(

Edit: Ben traag vandaag, iedereen moet weer sneller zijn dan ik :(
w00t, ik ben sneller dan The Will :P

Ik heb ergens gelezen (ik geloof op BioWare) dat ze proberen hem in junie uit te geven...

• The Will
/me Will hoopt vanuit het diepste van zijn hart dat dat waar is :)

Dat maakt het gebrek aan het spelen van AD&D wel weer enigzins goed ;)

There is no magic.

Verwijderd

Wat is dat AD&D waar iedereen het over heeft?

• White Dust

White Dust

Op woensdag 15 mei 2002 17:09 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Wat is dat AD&D waar iedereen het over heeft?
Advance Dungeons and Dragons, de 2e editie van het pen and paper spel Dungeons and Dragons...

/edit/
[topic=220386/1/25] <-- daar staat wel wat dacht ik over het spel (ik heb niet het hele draadje door gelezen :+).

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:18
In de PCGameplay van deze maand stond dat ie 28 Juni uitkomt :) Hopelijk word het niet weer uitgesteld :(

The devil is in the details.

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 18:10 schreef White Dust het volgende:

[..]

Advance Dungeons and Dragons, de 2e editie van het pen and paper spel Dungeons and Dragons...

/edit/
[topic=220386/1/25] <-- daar staat wel wat dacht ik over het spel (ik heb niet het hele draadje door gelezen :+).
Waarom gebruiken ze nog de regels van D&D editie 3 niet ?

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 16:55 schreef White Dust het volgende:

[..]

NwN richt zich voornamelijk op multiplayer (er zit wel een single player campaign in gebakken) één van de multiplayer opties moet (zeggen ze) dicht bij de P&P ervaring komen... en dan zitten er nog een paar opties bij, deathmach, een castle siege als ik me niet vergis...
Ooh.. jij hebt je huiswerk gedaan zie ik! :D :o

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 19:05 schreef -]MaRc0[- het volgende:
In de PCGameplay van deze maand stond dat ie 28 Juni uitkomt :) Hopelijk word het niet weer uitgesteld :(
MOet je allemaal maar met een korreltje zout nemen.
Bioware heeft aan NIEMAND nog een release date gegeven.
Niet aan de fans en niet aan de gamemagazines.

Zomer...thats it..

En zoals ik al zei... Beta testing begint deze maand. duurt ongetwijfeld een maand of 2 (incl. debugging) dus release op zijn vroegst eind juli.

P.S. Allemaal speculatie...maar dit is vrij standaard in gameland :)
Waarom gebruiken ze nog de regels van D&D editie 3 niet ?
NWN gebruikt dus WEL (als eerste game) de 3rd edition D&D rules VOLLEDIG!!. (BG2 gebruikte ze al een beetje)

-END-

• SimonBenson
Dan nog maar eens een kleine, maar smakelijke update:
Jay Watamaniuk - Community Manager -
We have just heard from our publisher that the packages for the Beta Toolset should be arriving in retailers hands this Friday (May 17, 2002)! This means that some retailers will get the CD's for the Toolset on May 17th. Keep in mind the retailers may not have the ready for fans on the Friday. Expect to see it available online for download shortly thereafter...
:9~
Screamin' Toolset Fan: Will the Toolset cause heart problems in the very excited?!
Jay: Yes. Use is wisely.
Screamin' Toolset Fan: Can the Toolset heal the sick?
Jay: No. Maybe in the full version.
Screamin Toolset Fan: I'm so happy I need to kiss someone!
Jay: That is advised only under strict consenting adult-type conditions.
En deze melding had ik al eens eerder gepost:
Games-Expert : Can we trust the release date of the 25 June or it is just another rumour? Will you make an open beta-test or a closed one?

We are going hard for a release before the end of June. Neverwinter Nights is a very big game, but everything is on track and proceeding as planned. The beta test is a limited open Beta - it's open to anyone who applies, but only a limited number of people will be selected. The test should be starting quite soon.
Let wel; dit zijn officiele mededelingen van Bioware personeel. Dus 'redelijk' betrouwbaar.. ;)

NWN gebruikt de 3rd edition trouwens NIET volledig. Kleinigheden als climb, ride en swim zijn niet verwerkt.
BG2 is volgens mij enkel op de 2nd edition gestoeld. 3rd was toen nog niet uitgegeven.. :?

Mocht je trouwens een crea-thea zijn, Win A BETA Spot! voor meer info. Zij vergeven 2 beta-spots aan creatieve mensen.

Verwijderd

Crazy dayz in Bioware land.

Na de aankondiging van de BETA toolset, die je één dezer dagen kan downloaden en de BETA test van het gehele spel, komen ze nu met de mededeling dat de Community Site, waar ze al zeker 6 maanden mee bezig zijn, deze vrijdag de lucht in gaat .... err...in de lucht gaat....errrmm...wacht....Hij gaat online!! :D

ANYWAY...

Voor meer info ...Check either mijn sig of rechtstreeks hiero

Oh...en ik ben er bijna 100% zeker van dat BG2 ook al sommige 3rd ed. rulez gebruikte :)
Kan het alleen even niet hard maken ;(

-END-

Verwijderd

w00t

Ik heb net de FAQ gelezen op de BioWare site, wat moet dit een prachtig spel worden. Vooral het spelen als DM trekt me wel aan, je eigen verhaal maken en proberen de andere spelers een leuke tijd te bezorgen :)

• White Dust

White Dust

Op donderdag 16 mei 2002 10:48 schreef Terr het volgende:
w00t

Ik heb net de FAQ gelezen op de BioWare site, wat moet dit een prachtig spel worden. Vooral het spelen als DM trekt me wel aan, je eigen verhaal maken en proberen de andere spelers een leuke tijd te bezorgen :)
Zie sig *hint*hint* :P /edit/ damn, forum ofline...

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 10:53 schreef White Dust het volgende:

[..]

Zie sig *hint*hint* :P /edit/damn, forum ofline...
Ik heb pas 2 keer P&P D&D gespeeld... ;(

• SimonBenson
Op donderdag 16 mei 2002 10:53 schreef White Dust het volgende:

[..]

Zie sig *hint*hint* :P /edit/ damn, forum ofline...
Maak je dan ook nog een speciaal NWN forum aan?
Ziet er in ieder geval mooi uit, nog wat weinig bezoekers en leden. Zal echter zometeen even reggen... :)
HOBB rulez.. ;)

• White Dust

White Dust

Op donderdag 16 mei 2002 11:17 schreef SimonBenson het volgende:

[..]

Maak je dan ook nog een speciaal NWN forum aan?
Ziet er in ieder geval mooi uit, nog wat weinig bezoekers en leden. Zal echter zometeen even reggen... :)
HOBB rulez.. ;)
éhm, ik had het over het andere gedeelte van me sig, dat de clan nog een DM zoekt, dat zit weer in een ander forum... [topic=483532/1/25] dat is het topic wat ik een paar weken geleden heb geopend...

Verwijderd

Als er behoefte is aan een nederlands talige NWN forum kan ik wel ff een NWN forum op mijn messageboard knallen...

Als daar behoefte aan is dan :) (forum zelf is wel engels, maar dan wordt het gewoon een plaats waar de nederlandse NWN'ers komen en gewoon nederlands kunnen lullen :D )

Check maar als je interesse hebt...zal wel even een forum aanmaken just in case. (check mijn sig voor locatie/url)

edit:
Forum aangemaakt hiero

-END-

• SimonBenson
Op donderdag 16 mei 2002 12:18 schreef White Dust het volgende:

[..]

éhm, ik had het over het andere gedeelte van me sig, dat de clan nog een DM zoekt, dat zit weer in een ander forum... [topic=483532/1/25] dat is het topic wat ik een paar weken geleden heb geopend...
Kan je linkje niet openen op mijn werk.. :?
Zal thuis nog eens kijken.
Heb in principe wel interesse, echter niet zo heel veel tijd beschikbaar; heb een vriendin waarmee ik samenwoon, ze is 9 jaar jonger en wil regelmatig aan haar trekken komen... hmm.. zeg ik verkeerd, alhoewel ;) .. maar toch even anders; ze wil ook de nodige aandacht... Daarnaast ook nog eens een hond en ik ben sinds kort ook nog eens OR-lid.
Zal er even goed over na moeten denken, spelen ga ik NWN wel!!

Verwijderd

ej!

ff een vraag, zal NWN een beetje kunnen draaien op mijn PCtje? of gaat dat enorm moeizaam? :Z

• White Dust

White Dust

Op donderdag 16 mei 2002 16:07 schreef Ecthelion het volgende:
ej!

ff een vraag, zal NWN een beetje kunnen draaien op mijn PCtje? of gaat dat enorm moeizaam? :Z
Op vrijdag 10 mei 2002 10:44 schreef SimonBenson het volgende:
requirements

Trouwens las ik dat NWN in Juni zou moeten uitkomen in het engels. September staat gepland voor de andere talen als spaans en duits. Dit volgens Infogrames, Bioware heeft nog geen datum gegeven.
:)

Verwijderd

De nieuwe NWN Community site is up and running.

Vanaf deze site kun je alle info van NWN benaderen vanaf 1 pagina.
Je kunt inloggen en zo een profiel opbouwen, niet alleen voor de forums, maar ook voor specifiek nieuws, updates, email etc...

Ziet er heeel gelikt uit.

Lees meer hier

-END-

• Hahn
Op donderdag 16 mei 2002 16:07 schreef Ecthelion het volgende:
ej!

Wtf ik heb bijna precies hetzelfde systeem :P
Maar ik denk niet dat je met dit systeem alles vloeiend kan spelen hoor :(
Maar ja, upgrade komt er aan >:)

Verwijderd

Bioware (Neverwinter Nights) is geland op de E3 in L.A. (de grootste computer/games beurs in America).

Veel Neverwinter nights art en posters te zien.
Check Bioware voor de pics en GLCOTI voor het nieuws.

-END-

Verwijderd

Eerst ff over de release datum van NWN:
Hij staat momenteel geplanned op 28 Juni (in Nederland)

[non pats mode]
Ik heb hem net ff een uurtje gespeeld (een brakke beta ben een 1/2 uur bezig geweest om hem aan de gang te krijgen |:() maar nu speelt hij redelijk (totdat ik hem wou saven en toen liep ie vast).
De versie die ik gespeeld heb is een vroege BETA versie waarbij de graphics nog niet optimaal waren (gezichten blokkerig, moves worden niet afgemaakt (visueel) en de teksten bij de knoppen staan er af en toe ook niet) maar toch zag het er al redelijk uit :).

Weet niet of het al bekend was maar het filmpje met de minotaures is het intro filmpje en ik zal ff een klein beetje vertellen over het verhaal:
Je begint als een bijna afgestuurde sorceres (in mijn geval dan) en je bent bijna afgestudeerd.
Je komt er achter dat de leider van je school bezig is met een geneesmiddel tegen de pest en net als jij bij haar in de hoofdruimte v/h gebouw staat (bijna afgestudeerd) word de school aangevallen.
Jij krijgt van het hoofd de opdracht om erachter te komen wie,wat en waarom erachter zit en je gaat in je eentje de kerker in...... wil wel meer vertellen maar hier liep ie vast

Nog een paar opvallende dingen:
Je atributes (str,dex etc) heb je een standaard aantal punten voor.
En 3de editie is echt anders dan 2nd (heb alleen maar AD&D PnP gespeeld) dus dat is ff wennen.
Ben nog niet echt interresante spreuken tegen gekomen (lvl2 en brakke BETA)
NPC toont eigen initatief (of hoe je het ook schrijft :))
DM set heb ik nog niet uitgeprobeerd
Zal morgen er ff mee prutsen en kijken hoe of wat het is.

O ja reken maar niet op een illegaal lek van een BETA, ze zijn op naam en je hebt een code + reg file nodig

[/non pats mode]

• DeepSeven
  • Laatst online: 28-10 14:35
Hoe the hell kom jij aan die beta?? Hij is nog nergens te zien hoor. Maargoed, ook al had ik de beta, zou ik hem nog niet spelen, verziekt alleen maar de gameplay rond de uiteindelijke game, want nu lijkt het net of ie erg tegenvalt, terwijl dat de eigenlijke game veel cooler zal zijn(hitman 2 beta bijv.)! Maar wat je toch nog toe post blijkt dat de game meteen goed begint ;) !!

Verwijderd

Misschien is hij een ECHTE betatester :)

Verwijderd

Holy_Paladin: geloof me hij heeft die legaal :)
GameGod: is het mogelijk/geoorloofd wat screens te posten!?

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16
Topic Schopers :P tis mijn topic :)

• DeepSeven
Op dinsdag 21 mei 2002 22:45 schreef Terr het volgende:
Misschien is hij een ECHTE betatester :)
Ohja, damn... vergeten |:( |:( |:( .
Ja, wat screenies van de character editor zouden wel leuk zijn(als het mag)!

• White Dust

White Dust

Op dinsdag 21 mei 2002 22:49 schreef ItSnows het volgende:
Holy_Paladin: geloof me hij heeft die legaal :)
GameGod: is het mogelijk/geoorloofd wat screens te posten!?
Ja, please, screens, please :) ik heb alleen wat gerotzooit in de toolkit (die balor ziet er :9 uit) nu maar hopen dat het verhaal van de single player ook nog goed is (tenslotten, multiplayer maakt de DM zelf :)

O, en dan nog iets, iets wat minder leuk is... op de website van dynabyte heb ik NwN zien staan met een indrukwekkend prijskaartje... nml. €59,95... ik hoop dat het een fout is en anders zal ik hem voor die prijs moeten kopen, maar kopen zal ik :)

Verwijderd

Sorry, maar hij heeft GEEN beta....believe me!!
De beta's zijn nog niet bezig, dus of hij heeft ergens een illegaal "pre-alpha weet ik veel" te pakken gekregen of hij zit gewoon te bluffen.

P.S. en als hij een beta testers was, zou hij nu in de problemen zitten aangezien het VERBODEN is om er over te praten op forums e.d.
Maar zoals ik al zei, de Beta's zijn nog NIET begonnen.

Alleen de Beta TOOLSET is uit, maar die kan iedereen downloaden

Dus.. >:)

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 09:50 schreef GuaRRand het volgende:
Sorry, maar hij heeft GEEN beta....believe me!!
De beta's zijn nog niet bezig, dus of hij heeft ergens een illegaal "pre-alpha weet ik veel" te pakken gekregen of hij zit gewoon te bluffen.

P.S. en als hij een beta testers was, zou hij nu in de problemen zitten aangezien het VERBODEN is om er over te praten op forums e.d.
Maar zoals ik al zei, de Beta's zijn nog NIET begonnen.

Alleen de Beta TOOLSET is uit, maar die kan iedereen downloaden

Dus.. >:)
Sorry hoor maar ik heb hier wel degelijk een werkende versie van NWN
Ik werk namelijk bij Infogrames en wij hebben hier een preview versie voor de pers binnengekregen en ik moest hem uittesten of ie werkt (en dat doet ie :))
Als je me niet wil geloven vind ik dat prima hoor, ik lig er niet wakker van.
De enige reden waarom ik er hier wat over vertel is omdat ik weet dat hier veel mensen zijn die er nieuwsgierig over zijn en daarom dacht ik laat ik eens wat vertellen.

Kan kloppen dat de Beta nog niet uit is, hell ben/word zelf Beta tester maar heb ook nog nix ontvangen :( dus ik doe het nu met deze versie.
Integenstelling tot Beta testers hoef ik nu ook geen raport te schrijven oid.

O ja over de pics: Sorry canŽt do :(

Verwijderd

K....
Zal wel dan...

Maar ik cind het toch onverstandig van je om erover te praten in die zin...
Je weet hoe Bioware/Infogrames erover denkt...
Ik neem aan dat je je baan herover niet op het spel wilt zetten....want teveel zeggen voor de release zou wel eens zwaar kunnen wegen.

-END-

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 10:30 schreef GuaRRand het volgende:
K....
Zal wel dan...

Maar ik cind het toch onverstandig van je om erover te praten in die zin...
Je weet hoe Bioware/Infogrames erover denkt...
Ik neem aan dat je je baan herover niet op het spel wilt zetten....want teveel zeggen voor de release zou wel eens zwaar kunnen wegen.

-END-
Reken maar dat ik niet te veel info vrij geef
Wat ik nu vertelde is allemaal waar maar iedereen had het (bijna) kunnen gokken en ik pas echt wel op wat ik zeg hoor
Ik gaf alleen ff een eerste reactie op het spel zodat ze net iets meer wisten wat te verw88

• SimonBenson
Op vrijdag 10 mei 2002 10:44 schreef SimonBenson het volgende:
requirements

Eerste keer dat ik bij GoT mezelf quote.. ;)
Ik heb echter een vraagje betreffende de requirements;
Voor weinig geld (59 euros) kan ik een GForce2 GTS 32Mb DDR kopen. Gaat dit een beetje lukken?
Daarnaast denk ik aan een Duron 1200 met een ECS K7S5A-lan bordje. 256 Mb SD-RAM heb ik nog, waarschijnlijk zal ik nog een voeding moeten kopen aangezien de huidige slechts 235 Watt kan leveren.
Nu hoop ik dat er PC-experts zijn die me kunnen vertellen of de video-kaart NWN op redelijke wijze kan tonen op mijn 17" schermpje gezien de req. van NWN qua OpenGL.. :?
Ik heb geen geld voor een Radeon8500 of Gforce4 4200 dus moet ik het hier mee gaan redden.

Verwijderd

Ik heb al herhaaldelijk gevraagd aan bioware of NWN op mijn PIII500, GF2 GTS, 512 MB gaat lopen en elke keer zeggen ze dat het geen probleem moet geven.

Natuurlijk geen full detail etc.. maar ZEKER ook niet min. detail.

Dus voor jou Duron 1200 en GF2 moet het kaasie zijn :)

-END-

• SimonBenson
Op woensdag 22 mei 2002 14:52 schreef GuaRRand het volgende:
Ik heb al herhaaldelijk gevraagd aan bioware of NWN op mijn PIII500, GF2 GTS, 512 MB gaat lopen en elke keer zeggen ze dat het geen probleem moet geven.

Natuurlijk geen full detail etc.. maar ZEKER ook niet min. detail.

Dus voor jou Duron 1200 en GF2 moet het kaasie zijn :)

-END-
Mag ik je dan direct even vragen hoe de 2D kwaliteit van je GTS is?
Welke heb je eigenlijk?
Even nutteloos melden dat ik erge ruzie met mijn vriendin ga krijgen als NWN uit komt... :)

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 15:11 schreef SimonBenson het volgende:

[..]

Mag ik je dan direct even vragen hoe de 2D kwaliteit van je GTS is?
Welke heb je eigenlijk?
Even nutteloos melden dat ik erge ruzie met mijn vriendin ga krijgen als NWN uit komt... :)
Ditto :D
Daarom probeer ik haar OOK geintreseerd te krijgen >:)

Anyway...ik heb de Asus V7700 GForce2 GTS 32MB.
Ik heb niet specifiek de 2D getest, maar mijn 3Dmark score is verdubbeld, alleen maar door die kaart (van een zielige 972 naar een nogsteeds zielige 1911 :P )

Misschien kunnen we jou en mijn vriendin aan elkaar koppelen als wij aan het gamen zijn??...avondje stappen ofzo?, koffie drinken?, Live and cooking kijken?! :P :D

Verwijderd

K..nieuwe E3 teaser trailer!!

Erg goed..

Download hem hier

Meer info zie sig url

-END-

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 13:29 schreef GuaRRand het volgende:

Erg goed..

Download hem hier

Meer info zie sig url

-END-
My god, het ziet wel erg goed uit!!!!!!!!

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 13:29 schreef GuaRRand het volgende:

Erg goed..

Download hem hier

Meer info zie sig url

-END-
`

WOW, ik kan niet wachten! :9~

specs

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 13:44 schreef conan the librarian het volgende:

[..]

LOL@je naam
Misschien dat je tag kan zijn: "Me Conan, Me Read!" :D

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 15:14 schreef GuaRRand het volgende:

[..]

LOL@je naam
Misschien dat je tag kan zijn: "Me Conan, Me Read!" :D
Hee, die is leuk. :)
Ziezo, aangepast.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-11 20:01
Mooi, de eerste keer sinds lange tijd dat ik weer eens een spel ga kopen (en mn eerste mmorpg), eindelijk een spelproducent die meteen een linux en mac versie naast de windows versie meeleverd

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• The Will
Ik wil niet heel vervelend zijn maar NWN is geen MMORPG.

There is no magic.

• blouweKip
ok, dan niet

• White Dust

White Dust

Ik wil ook niet vervelend doen maar ik geloof dat de linux versie van de baan is geschoven :'(

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-10 09:06

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Op donderdag 23 mei 2002 13:44 schreef conan the librarian het volgende:

[..]

Nice! Heeft iemand het fillempie van de DVD Zone 57 al gezien? Die mag er ook wezen...

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

• The Will
Op vrijdag 24 mei 2002 17:34 schreef White Dust het volgende:
Ik wil ook niet vervelend doen maar ik geloof dat de linux versie van de baan is geschoven :'(
Neeee!!!! :( Argh, dat mag niet.

*schrapt het plan om linux op server te zetten*

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Op vrijdag 24 mei 2002 18:59 schreef The Will het volgende:

[..]

Neeee!!!! :( Argh, dat mag niet.

*schrapt het plan om linux op server te zetten*
Even een update, uit de NWN faq op bioware
8.04 Will there be a Mac/Linux/BeOs version?)

The BeOS version of Neverwinter Nights will not be completed. However, we are planning a simultaneous PC/Macintosh/Linux release for Neverwinter Nights, with all three versions to be included in a single box. On the PC, Neverwinter Nights will run under Windows 98, Windows ME, Windows 2000 Service Pack 2, and Windows XP.
Dus er moet wel een linux port komen als ik het goed begrijp, maar wat ik dus dacht was dat Loki voor de linux port zou zorgen en dat is geloof ik wel van de baan...

O, en dan nog iets voor diegenen die een dedicated server willen opzetten Will nog iets uit de zelfde faq
8.03 Is there a dedicated server?

There will be a dedicated server included with Neverwinter Nights for all supported platforms. By dedicated server we mean a stand alone application with no extra overhead, like drawing graphics. This standalone server allows you to run the server in it's most efficient manner.
bron: NwN faq

Verwijderd

Review van een griekse fan die naar de E3 is geweest!

-------------------------------------
I was there... I have just returned to Greece (30' ago!!!).

My schedule was pretty booked with meetings BUT most of my free time was dedicated to a certain place at Infogrames booth (guess which )...

As soon as I found a free PC (which was pretty tough to manage...) I put on the headphones and was lost in the world of FR...

The character generation has always been my favourite part of an RPG... NWN character creation was the best up to now! The level of customisation is extraordinary . I could choose the face, the body, the hairstyle, the colours, the kit of my character (just to name a few).

I created a chaotic neutral halfling rogue (default kit) with special focus on dexterity, named Bilbo (not original but my favourite). The graphics were excellent, the sound impressive and the levels / ways of zooming and rotating the camera really user friendly. I tried the interface which I got used to almost immediately I was really impressed by the way my little thief attacked: he positioned himself at the back of the target trying to backstab and it is the first time in a game that I could actually see the smooth sneak movement of my character behind the target just before the lethal hit

I didnt want to continue cause I believe a small portion of the magic of NWN would be lost since I would have to leave some time sooner or later and believe me this is a game you simply do not want to stop playing

The DM toolkit was impressive as well. Don Yakielashek demonstrated it for us there by creating a place guarded by a group of Drow and it took him approximately 5 minutes to do so with a high level of detail for each character of the evil group (weapons, clothes and even faces of the Dark elves).

Ill have to sleep a bit now (the jetlag is unbearable) and will probably post a second message sometime tomorrow with more details

GUYS THIS IS THE GAME WE HAVE BEEN WAITING FOR

PS: the release date remains end of June but I believe that we should be patient until its 100% done We have been waiting for it for 5 years, some more days wont make a difference (if they have to delay for any reason).

PS2: I have some pictures that will send as soon as possible

--------------------------------------

Meer info, zie sig

• blouweKip
Ik heb nog niets gehoord over uitstel/afstel van de linux client..

Ik ga t spel zeker niet meer kopen als er geen linux versie bijzit

• SimonBenson
Op maandag 27 mei 2002 11:51 schreef blouweKip het volgende:
Ik heb nog niets gehoord over uitstel/afstel van de linux client..

Ik ga t spel zeker niet meer kopen als er geen linux versie bijzit
Sorry hoor maar dan vind ik dat je je prioriteiten verkeerd hebt.
De PC is ervoor om mee te werken en/of spelen. Hoe/waarop je dat doet is een tweede zaak.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen specifieke M$-fan, en ik kan me voorstellen dat Linux heilig is in jouw ogen.
NWN is/wordt een fantastisch spel. Of het nu alleen op M$ of alleen op Linux draait maakt voor mij niets uit. Mocht het alleen op een Mac uitkomen... dan zal ik wel even slikken.. :)
NFI

Verwijderd

K..
heb net een goede review gelezen van een gamejournalist die op de E3 al drie dagen rondbazuint :)

Komen wat leuke dingen naar voren zoals:

Releasedate TARGET (dus kan nog gewijzigd worden) is 18 Juni (wereldwijd).

Quickbars/Toolbars zijn UITERST handig.

Quickchat is erg logisch en snel aan te leren.

Met de Toolkit kune je, na een beetje oefenen, in 2-3 uur een leuke quest/campaign opzetten. Zo makkelijk is het dus ECHT!

Spel effecten en geluid zijn bijzonder mooi.

En ga zo maar door.
Voor de hele review, check hier

-END-

Verwijderd

En nog een nieuwe MOVIE!!!
Alsof het niks is :)
Deze bevat een singleplayer combat scene!
Erg goed!!

Download hem hier

• blouweKip
Sorry hoor maar dan vind ik dat je je prioriteiten verkeerd hebt.
De PC is ervoor om mee te werken en/of spelen. Hoe/waarop je dat doet is een tweede zaak.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen specifieke M$-fan, en ik kan me voorstellen dat Linux heilig is in jouw ogen.
komop, linux is niet heilig in mijn ogen, maar als een fabrikant tegen mij zegt: "je moet het maar op windows spelen omdat we denken niet voldoende te verdienen aan linux gebruikers" dan zeg "prima, maar dan zonder mijn geld"...een software developer die niets geeft om bepaalde users en alles afmeet aan de financiele kant die verdiend het niet, hoe goed zn product is, ik irriteer me er mateloos aan dat ik 90% van de tijd prima in linux kan werken maar dat ik voor 1 of 2 spellen perse naar windows moet booten (wat er dus ook op moet staan), dit standpunt zou ik ook hebben als ik mac os zou hebben of welk ander OS, geld is schijnbaar het enige waarmee je de keuze van de producent (bioware) kan beinvloeden, geen versie voor mn OS, geen geld...alle kleine beetjes helpen.

Maar ik ga er nog vanuit dat die linux versie er komt, al duurt t wat langer ik koop m iig.

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Dungeon Siege al 's bekeken? Is ook een verrassend mooi spel. Zit tussen D2 en Neverwinternights in als ik een gokje moet wagen.

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

nog 2 nieuwe filmpjes :)

kijk hier bovenaan (de laaste)

http://psnprofiles.com/AfthyX

• SimonBenson
Op donderdag 30 mei 2002 00:54 schreef blouweKip het volgende:

[..]

komop, linux is niet heilig in mijn ogen, maar als een fabrikant tegen mij zegt: "je moet het maar op windows spelen omdat we denken niet voldoende te verdienen aan linux gebruikers" dan zeg "prima, maar dan zonder mijn geld"...een software developer die niets geeft om bepaalde users en alles afmeet aan de financiele kant die verdiend het niet, hoe goed zn product is, ik irriteer me er mateloos aan dat ik 90% van de tijd prima in linux kan werken maar dat ik voor 1 of 2 spellen perse naar windows moet booten (wat er dus ook op moet staan), dit standpunt zou ik ook hebben als ik mac os zou hebben of welk ander OS, geld is schijnbaar het enige waarmee je de keuze van de producent (bioware) kan beinvloeden, geen versie voor mn OS, geen geld...alle kleine beetjes helpen.

Maar ik ga er nog vanuit dat die linux versie er komt, al duurt t wat langer ik koop m iig.
Realiteit blijft dat Bioware een bedrijf is dat winst wil en moet maken om nieuwe games te kunnen maken. Ik weet niet wat de kosten zijn om een Win-game om te porten naar Linux, gezien echter het feit dat meer dan 90% van de PC's Windows (legaal of illegaal) hebben en er dus max. 10% die-hard Linux users zijn is de keuze voor een bedrijf snel gemaakt.
Tot nu toe heb ik niet gehoord dat er GEEN Linux versie uitkomt, dus deze discussie is eigenlijk niet nodig.
Keep in mind; een bedrijf MOET kosten en baten tegen elkaar opwegen om rendabel te blijven. Bioware is geen sociale instelling die subsidie krijgt.
Mocht een Linux versie desondanks komen te vervallen hoop ik toch jou te mogen ontmoeten ergens in de NWN-wereld.
Moed houden... :)

• DeepSeven
Op donderdag 30 mei 2002 11:11 schreef SimonBenson het volgende:

[..]

Realiteit blijft dat Bioware een bedrijf is dat winst wil en moet maken om nieuwe games te kunnen maken. Ik weet niet wat de kosten zijn om een Win-game om te porten naar Linux, gezien echter het feit dat meer dan 90% van de PC's Windows (legaal of illegaal) hebben en er dus max. 10% die-hard Linux users zijn is de keuze voor een bedrijf snel gemaakt.
Tot nu toe heb ik niet gehoord dat er GEEN Linux versie uitkomt, dus deze discussie is eigenlijk niet nodig.
Keep in mind; een bedrijf MOET kosten en baten tegen elkaar opwegen om rendabel te blijven. Bioware is geen sociale instelling die subsidie krijgt.
Mocht een Linux versie desondanks komen te vervallen hoop ik toch jou te mogen ontmoeten ergens in de NWN-wereld.
Moed houden... :)
Idd, en daarbij moet je nog eens rekenen, dat spelontwikkelaar bedrijven vaak veel regels hebben van de uitgever waar ze zich aan moeten houden. Volgens mij maken de uigevers ook de beslissingen zoals of er een linux versie komt of niet (toch? ). Sommige van die bedrijven krijgen heel veel vrijheid van hun uitgever, andere weer minder. Persoonlijk vindt ik bioware echt een top bedrijf, en dat niet alleen dankzij de super games die ze maken, maar ook hoe ze zich naar de fans uitgeven, en niet alleen naar de winst kijken.

• blouweKip
Dat begrijp ik wel, maar in die afweging betrekken ze ook de lagere omzet (niet winst) van zon keuze, ik heb bioware altijd een topbedrijf gevonden maar mijn reden om het spel te kopen was niet alleen gebaseerd op het spel zelf maar ook voor een substantieel deel op de beschikbaarheid van een versie die zonder veel problemen op mijn platform draait, betalen voor een product wat geen rekening houdt met mijn platform omdat het misschien wel wat winst kan kosten vind ik een beetje krom

Bovendien groeit de linux game markt gestaag, iedere markt begint (in meer of mindere mate) met een kleine groep gebruikers (hoewel windows al vanaf het begin meer support had)

Maar ik vertrouw bioware op hun woord dus ik neem nog steeds aan dat ik straks zon mooie dvd zal gaan halen waar en de windows, en de linux en de mac versie op staan, mn laatste rpg is al weer wat jaartjes geleden

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Het wordt tijd dat ie uitkomt. :P

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 02:00 schreef blouweKip het volgende:
ok, dan niet
lol :D.

• buzz
  • Laatst online: 02-11 15:37
Ik ken iemand die de beta heeft :'(

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:08

Bloodclot

Jawier!

Op donderdag 30 mei 2002 19:32 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Ik ken iemand die de beta heeft :'(
closed beta tester?
ik heb nog niks gehoord in de warez scene

Verwijderd

Zal wel geen european zijn neem ik aan
de CD's zijn de 24ste verstuurd heb ik gelezen...
Dus...vanuit cnanadada...is zeker 2 weken verzendttijd.

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:05
Wisten jullie eigenlijk al dat NWN 18 juni al uitkomt in de VS?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

• Hahn
Op zondag 02 juni 2002 08:56 schreef LB06 het volgende:
Zo snel al? En dan komt ie pas een maand later in Europa :?

• SimonBenson
Op zondag 02 juni 2002 08:56 schreef LB06 het volgende:
Zou ik mogen weten waar je die wijsheid vandaan hebt?
Dus aub een linkje.
Zou heel erg mooi zijn, en nu maar hopen dat we een slechte zomer hebben.. :)

• Hahn
Op zondag 02 juni 2002 11:41 schreef SimonBenson het volgende:

[..]

Zou ik mogen weten waar je die wijsheid vandaan hebt?
Dus aub een linkje.
Zou heel erg mooi zijn, en nu maar hopen dat we een slechte zomer hebben.. :)
Als het een goede zomer is ga je gewoon buiten zitten met je PC :+

Verwijderd

Op de officiele site staat nog steeds dat die ergens in de zomer uitgebracht wordt

• DeepSeven
Op zondag 02 juni 2002 11:45 schreef Terr het volgende:
Op de officiele site staat nog steeds dat die ergens in de zomer uitgebracht wordt
Ja, bioware doet nogal wazig over de preciese release datum, terwijl games bladen allemaal zeggen dat ie de 18e of de 21e uitkomt. Zolang ie maar de 21e ofzo uitkomt is het mij goed, ben ik precies klaar met proefwerk week *D . BTW, het wordt toch een wereldwijde release niet?

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:05
Of is dat alleen als je hem pre-ordert? Heb ik geen verstand van. Anyway, je kúnt hem dus al 18 juni krijgen iig.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Verwijderd

1. 18 juni is hun TARGET date, dus niks gegarandeerd. Dit is o.a. door Tom Ohle en Trent Oster bevestigd op de E3.

2. Het wordt een World Wide release!

3. Pre-order is leuk, als het NIET een world-wide release was. Dan zou je hem eerder KUNNEN hebben dan de rest van europa.
Maar aangezien het een World wide release is zou ik hem gewoon in de winkel kopen. Online kopen is toch nogsteeds niet 100% zekerheid

• SimonBenson
Deze week maar eens naar de game-shop in de Stationsstraat in Tilburg. Die hebben ze vast en zeker en pre-order kan bij hun ook. Top zaak voor games, alleen ik vergeet hun naam altijd... Ze waren/zijn gelieerd met Cybergate, iemand.. :?

Verwijderd

Class analyser:

Weet je niet wat voor class/character je moet nemen?
Lees de Class analyser.
Alle classes met hun voor en nadelen.
Hoe je ze kan levelen en wat voor feats je kunt gebruiken, welke animal companions je kunt kiezen met hun voor/nadelen etc..

Heel interessant voor diegene die door de bits de bytes niet meer zien :) (HAR!!..een computercode grap :P )

Check sig voor info over de class analyser (is tig pagina's lang :P)

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
Uit "betrouwbare" bron heb ik vernomen dat hij de 18e world wide uit komt!

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Verwijderd

De game ziet er wel bruut uit, maar wat moet ik me er bij voorstellen, kheb nog nooit zulke games gedaan!

Verwijderd

Hebben hebben hebben! :9~

• SimonBenson
Op vrijdag 07 juni 2002 02:22 schreef Yuri het volgende:
Uit "betrouwbare" bron heb ik vernomen dat hij de 18e world wide uit komt!
Zou graag in willen weten wie jouw 'betrouwbare' bron is.. :?
Als dat spel 18/6 uit komt, hoe zit het dan met de beta? Is die al uitgestuurd en gaande? Ik heb de CD nog niet binnen.. ;)

Verwijderd

Hoevaak moet ik het nou nog zeggen???

de TARGET RELEASEDATE is de 18de...
Maar er is nog GEEN OFFICIELE RELEASEDATE!!

punt.

(Nee dus ook EBAY, GAMESPOT, AMAZON etc.. hebben het ALLEMAAL fout, ze zijn gewoon aan het gissen!!!)

• DeepSeven
Doe eens relax zeg. Alle games bladen, gamesites, fans en whatever zeggen allemaal de 18e of de 21e, behalve bioware zelf. Ik denk dat je onderhand wel van die datums mag uitgaan, anders ligt de commercieelle handel ons toch flink op te naaien.

• SimonBenson
Beta Confirmation?!? => Leuk leesvoer

Precieze datum maakt me niet zoveel uit, zolang het maar geen 3 maanden meer gaat duren.. ;)

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 15:33 schreef Holy_Paladin het volgende:
Doe eens relax zeg. Alle games bladen, gamesites, fans en whatever zeggen allemaal de 18e of de 21e, behalve bioware zelf. Ik denk dat je onderhand wel van die datums mag uitgaan, anders ligt de commercieelle handel ons toch flink op te naaien.
Ze kunnen zeggen wat ze willen. Maar de officiele bioware NWN forums, waar de biowarians ZELF vaak posten, zeggen niks anders dan dat de 18de hun streefdatum is..

Dus als je je ergens aan vast wilt klampen...de 18de.

Maar je kan dus alleen maar teleurgesteld zijn als dat niet zo is :D

edit:
K...laamaa...NEVERWINTER NIGHTS IS NET GOLD GEGAAN!!!

• SimonBenson
Op dinsdag 11 juni 2002 23:57 schreef GuaRRand het volgende:

[..]

Ze kunnen zeggen wat ze willen. Maar de officiele bioware NWN forums, waar de biowarians ZELF vaak posten, zeggen niks anders dan dat de 18de hun streefdatum is..

Dus als je je ergens aan vast wilt klampen...de 18de.

Maar je kan dus alleen maar teleurgesteld zijn als dat niet zo is :D

edit:
K...laamaa...NEVERWINTER NIGHTS IS NET GOLD GEGAAN!!!
Je bent me 2 minuten voor.. :(
YES!!!! Voor het eind van de maand in de schappen!

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 00:32 schreef SimonBenson het volgende:

[..]

Je bent me 2 minuten voor.. :(
YES!!!! Voor het eind van de maand in de schappen!
2 minuten??...lol...meer 40 :D

En ja...maar...waar nu te halen??
OMG..STRESS ;)

• SimonBenson
Op woensdag 12 juni 2002 01:38 schreef GuaRRand het volgende:

[..]

2 minuten??...lol...meer 40 :D

En ja...maar...waar nu te halen??
OMG..STRESS ;)
Als ik kijk naar je laatste EDIT-tijd (00:30) dan zijn het er maar 2 minuten... :)
Maakt niet uit, niets kan me meer van stuk brengen :+

Waar halen, goede vraag. Dynabyte vraagt 60 euro voor het spel. Ik ga toch maar eens rondkijken of ik ergens wat minder kwijt ben. In Tilburg was/is :? tenminste een game-shop in de Stationsstraat. Daar zou ik al eerder naar toe zijn gegaan maar is tot vandaag nog niet gebeurd. Moet maar eens gaan voor ze uitverkocht zijn.

Verwijderd

Ik ben ook al aan het bellen geslagen, alleen durven ze hier nog niets te zeggen over de daadwerkelijke datum dat ze hem in huis hebben.
Alles gaat via via.

Eerst de uitgever (infogrames) dan de grote importeurs en dan de resellers (waar wij dus pas aan de bak komen :( )

Kan nog wel ff duren :(
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.