Neverwinter Nights

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 1.898 views sinds 30-01-2008

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Wed Jun 12 07:39:03 2002, from Mutation

Neverwinter Nights is gold! This D&D based RPG from BioWare (Makers of
Baldur's Gate among other titles), for Windows, MacOS and Linux has Gone
gold. The game allows players to make their own "modules", or adventures, and
DM them for up to 64 friends. Server-linking features allow the assembly of
distributed MMORPGs."

http://nwn.bioware.com/

[54 Video Games> msg #67, (0 remaining)] Read> Next

Human Bobby

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 10:40 schreef Justice het volgende:

[..]
Errrr..juist, zover waren we al :P

Maar toch bedankt voor het meedenken ;)

Verwijderd

Top Ten Results
Top Ten Things That Might Go Wrong With The Release

10) It releases next week, catching us all off-guard, resulting in an epidemic of brain hemorrhages, flooding hospitals with people dressed in D&D garb - oddbod

9) On the eve of the release, Infogrames is bought over by Microsoft and a month later the supposed NWN is released as Dungeon Siege 2: The Roleplaying Game. - everin2

8) The Nymphs are ugly.........Noooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!! - Seargent_Scorch

7) Hey, you guys forgot to put the $50 rebate in the box! - NOR Phenglei Karos

6) We had to drop the multiplayer portion in order to fit the extra gnome head models. -Merkio

5) Town guards who teleport to your location and kill you if you attack a chicken.--Blackrook

4) In a packaging mix-up, they'll put all of the Baldurs Gate II CD's into the NWN boxes and vice-versa...Whitefire

3) After 3 years of waiting, having pre-ordered the game months in advance, the box is empty. Except a hand written note stating, "I.O.U. one copy of Neverwinter Nights?." ~ Zar

2) "Insert CD 4 and press any key to continue" ... There are only 3 CDs. ~Brand

1) When you finally get your box in your hands and you hug it so hard you break the cds inside. -Armin
:P

Verwijderd

LOL!!

Maar maak me niet bang ok...dit soort dingen zijn NIET grappig.
Je gaat toch ook niet zeggen "GOH WAT EEN MOOI WEER, GELUUKIG REGEND HET NIET!", want je WEET dat het dan gaat hozen :P

Dus...ssssst

Verwijderd

De nederlandse release datum staat op 28 Juni
Dan moet hij gewoon in de nederlandse winkels verkrijgbaar zijn :)

Verwijderd

Net ff gebeld met de zaak en ze hebben even gePeakt in de database van een klant van me :+

De planning is dat ze de 25ste in Nederland in het magazijn liggen. Streetdate (=datum waarop het in de winkel mag liggen) zou 29 juni zijn.

Maar ja. Helaas is die streetdate erg flexibel is gebleken :(

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
OMG, ik denk dat ik nog nooit zo erg op een spel heb zitten w8ten. Het wordt echt tijd dat ie uit komt!!

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 22:03
Op maandag 27 mei 2002 11:51 schreef blouweKip het volgende:
Ik heb nog niets gehoord over uitstel/afstel van de linux client..

Ik ga t spel zeker niet meer kopen als er geen linux versie bijzit
Heb jij effe geluk :) :

The PC version of Neverwinter Nights will ship to retailers before the end of June. Linux gamers can anticipate the online release of the Neverwinter Nights server at launch and the client program shortly afterward. Linux gamers will still need the Windows version of the game to register at the Neverwinter Nights community site (http://neverwinternights.com) and to import essential game resources into their Linux server and game.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-11 10:08

Bloodclot

Jawier!

woei! ik ben nu de toolset beta aan het downloaden

Afbeeldingslocatie: http://home.nycap.rr.com/wydraz/subterra/areaW1.jpg

http://files.ausgamers.com:81/games/neverwinternights/NWN_Tools_BETA.EXE

Verwijderd

Ik als RGP/Adventure hater wacht ook al tijden op NWN. :)

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op woensdag 12 juni 2002 19:46 schreef 007 het volgende:
Ik als RGP/Adventure hater wacht ook al tijden op NWN. :)
:D ik denk dat door nwm veel gamers RPG-games erg tof gaan vinden. :)

Verwijderd

Dit is vast al een keer langsgekomen, maar ik vraag het toch, wat zijn de systeemeisen voor dit spel?

• DeepSeven
Op woensdag 12 juni 2002 19:55 schreef Vertex het volgende:
Dit is vast al een keer langsgekomen, maar ik vraag het toch, wat zijn de systeemeisen voor dit spel?
Volgens mij ben jij langer bezig met dat te posten, dan naar www.neverwinternights.com te surfen en de systeem eisen DAAR op te zoeken :P ! Of je bent zo'n gek die kicked op het aantal posts dat ie heeft ;) .

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Ik word nu ook erg nieuwsgierig hoor :o

Verwijderd

Holy_Paladin, ik bedoelde eigenlijk wat voor systeem eisen heb je nodig om het spel lekker te draaien. Ik wist dat de eisen op de bioware site staan, maar die neem ik niet echt serieus. Ze maken het natuurlijk altijd mooier dan dat het is.
Holy_Paladin :
Of je bent zo'n gek die kicked op het aantal posts dat ie heeft...
Met een gemiddeld aantal posts van 2 per dag :? Beetje vreemde opmerking...

• DeepSeven
Op woensdag 12 juni 2002 20:30 schreef Vertex het volgende:
Holy_Paladin, ik bedoelde eigenlijk wat voor systeem eisen heb je nodig om het spel lekker te draaien. Ik wist dat de eisen op de bioware site staan, maar die neem ik niet echt serieus. Ze maken het natuurlijk altijd mooier dan dat het is.
[..]

Met een gemiddeld aantal posts van 2 per dag :? Beetje vreemde opmerking...
Ik weet niet wat voor systeem jij hebt, want de link naar je pc specs werkt niet, maar ik denk dat het spel vanaf de 600-700 mhz met 128 of 256 ram toch zeker wel soepel moet lopen in 800x600, en ik denk ook wel in 1024x768.
Over je 2de opmerking, ik keek niet naar je aantal posts per dag, er zijn nou eenmaal mensen die daar op kicken :) !

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

die editor is echt super! net een dwerg gemaakt met hele toffe armor! en een vette bijl >:)

Ook snel even een landschapje gemaakt. riviertje orc campje weggetje hier en daar. maar loopt toch vrij traag.

mijn specs zijn:
amd1200
512MB sdram
windowsXP
Ati Radeon 8500

en het programma is 2 keer vastgelopen

Verwijderd

Jammer, dat is dus mijn grootste vrees. Het is natuurlijk wel leuk en aardig dat ze de graphics opschroeven, en het ziet er ook fantastisch uit, maar het spel moet natuurlijk wel een beetje lopen op de gemiddelde PC. Het is gelukkig 'maar' een beta editor, ik hoop dat het spel zelf wel lekker loopt.

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

supertof dwergje gemaakt.
crashed ie. ik een soort atioool.dll error. kan dus aan mijn videokaart liggen. Ik wou nog zo een mooi screenie maken ervan :(

Verwijderd

Ik ben die editor nu ook aan het downloaden. Wat kun je er allemaal mee doen? Kun je als je een omgeving heb gecreeërd er ook in rondlopen?

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

nee, niet in rondlopen.
je kan je eigen creatures maken. bijvoorbeeld gemuteerde elven >:). landschappen kun je maken, incl watervallen. je kunt dungeons maken. Je kunt zeg maar een complete verhaal maken. Maar je moet nu elke item en ras zelf maken. In de full version zit er alles al denk ik in.

Verwijderd

Je zei net dat het een beetje traag loopt, maar wat moet ik me daar bij voorstellen, gaat het echt ten alle tijden schokkend, of kun je alles wel aardig bekijken? En ziet het er een beetje mooi uit? Vooral die gemuteerde elven lijken me koel om te zien :)

Ik kan bijna niet wachten, ik heb hem alleen pas over een uur binnen :(

Verwijderd

ok allemaal heel leuk en aardig, maar als hun niet zoiets als B.net hebben. waar je lekker gezellig kan chatten en dan ruilen, dan gaat in het imho erg zuigen.
want anders komt er binnenkort weer een editor uit, dan is iedereen lvl 99 op iedereens server :r.

go B.net go!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op woensdag 12 juni 2002 21:48 schreef Vertex het volgende:
Je zei net dat het een beetje traag loopt, maar wat moet ik me daar bij voorstellen, gaat het echt ten alle tijden schokkend, of kun je alles wel aardig bekijken? En ziet het er een beetje mooi uit? Vooral die gemuteerde elven lijken me koel om te zien :)

Ik kan bijna niet wachten, ik heb hem alleen pas over een uur binnen :(
als je een ander item wil selcteren om te plaatsen. moet ik 3 seconden nadenken, dan kun je alles soepel neer plaatsen. niet echt tof voor het preciese werk.

Ik wou net proberen om een gemuteerd beest te maken, maar liep ook alweer vast. ik wacht wel op de full.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:05
Ehm, voor zover ik het begrijp moet je zelf voor de servers zorgen, dus niet massive servers voor iedereen. Kortom je speelt met je vrienden en daarvan mag je toch wel aannemen dat ze niet cheaten, en anders schop je ze weg :)

There is no magic.

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

er komen ook dedicated servers uit. Hoe zou dat gaan.

En hoe speelt een multilayer verhaal zonder DM? gewoon alla dungeon siege? zou tof wezen. Multiplayer is goed inelkaar gezet van dungeon siege (helaas niet saven).

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 22:01 schreef The Will het volgende:
Ehm, voor zover ik het begrijp moet je zelf voor de servers zorgen, dus niet massive servers voor iedereen. Kortom je speelt met je vrienden en daarvan mag je toch wel aannemen dat ze niet cheaten, en anders schop je ze weg :)
ok dan komen er dus toch editors.
want er zit denk ik wel een list server optie ofzo in de game.
en als jij dan ff een lvl 99 char hebt gemaakt.
En gaat daar ff vervelen.

en binnen de kortste keren is iedereen lvl 99 :r

Verwijderd

:?

Dan moeten ze dat zelf weten, als dat vriendengroepje allemaal stoer lvl 99 willen zijn... wat houdt ze tegen :)

• The Will
Daarom moet je ook spelen met mensen die je vertrouwt, en gewoon je eigen server maken ;)

Ik speel in clan-verband en zodra er iemand cheat is het exit voor die persoon :)

There is no magic.

Verwijderd

wat nou vriendengroepje?
je kan over het internet toch ook andere servers joinen, en daar de man uithangen, mensen lastig vallen?
pk-en?

Verwijderd

En je hebt altijd nog de DM, die kan vast wel iemand laten omsingelen met Bone Dragons... dat redt zelfs een lvl 99 niet :)

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op woensdag 12 juni 2002 22:02 schreef SaSReCoiL het volgende:

[..]

ok dan komen er dus toch editors.
want er zit denk ik wel een list server optie ofzo in de game.
en als jij dan ff een lvl 99 char hebt gemaakt.
En gaat daar ff vervelen.

en binnen de kortste keren is iedereen lvl 99 :r
Ik denk dat er veel met groepen worden gespeeld zoals een G0T groep.

Misschien is het ook wel zo dat characters worden opgeslagen op de server(optie) zodat spelers hun characters niet kunnen editen.

En NwN koop ik echt niet om te cheaten, hier gaat het voor mij om de roleplay gevoel, en als een vrienden groep daar hetzelfde overdenkt dan zit dat wel knus.

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 22:04 schreef The Will het volgende:
Daarom moet je ook spelen met mensen die je vertrouwt, en gewoon je eigen server maken ;)

Ik speel in clan-verband en zodra er iemand cheat is het exit voor die persoon :)
Spelen met mensen die je vertrouwt?
kijk Diablo 2. ook zoiets alleen wordt alles op b.net bewaard.
veel minder cheaters, en een stuk fijner.

ik vind het ook zwaar leuk om met mensen te spelen die ik niet ken, die te leren kennen. :?
en het werkt allemaal lekker (behalve die @#$#@ lag _SOMS_ ;))

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op woensdag 12 juni 2002 22:05 schreef Terr het volgende:
En je hebt altijd nog de DM, die kan vast wel iemand laten omsingelen met Bone Dragons... dat redt zelfs een lvl 99 niet :)
of je dropt een "sterk" zwaard voor zijn voeten. Met een bijwerking: At hit, deadly wound on self, ongeneesbaar ofzo. ik noem maar wat. ik denk dat een DM ook kan zien wat de char bij zich draagt en wat de stats zijn.

En er zal vast wel iets opgevonden zijn tegen cheaters.

Verwijderd

SaSReCoiL, volgens mij begrijp je niet precies hoe het spel in elkaar zit. Je moet zelf voor de server(s) zorgen, en er is altijd een DM die alles in de gaten houdt. Hier komt nog bij dat je dit spel toch meestal met bekenden speelt, en die zullen heus niet cheaten als dat niet mag. Ik begrijp het probleem niet :)

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 22:09 schreef Vertex het volgende:
SaSReCoiL, volgens mij begrijp je niet precies hoe het spel in elkaar zit. Je moet zelf voor de server(s) zorgen, en er is altijd een DM die alles in de gaten houdt. Hier komt nog bij dat je dit spel toch meestal met bekenden speelt, en die zullen heus niet cheaten als dat niet mag. Ik begrijp het probleem niet :)
het probleem is dit.
als WIJ voor de servers zorgen.
dan komt er toch vanzelf een of andere cheat uit?
en als je het spel niet met bekenden wil spelen?
ben je dan de lul of wat?
ik vind het zelf wel leuk om met een paar wild vreemden te spelen.

Verwijderd

Weet je wat je moet doen, jij moet lekker Diablo blijven spelen, dan heb je ook geen probleem ;)

Verwijderd

ok dat slaat dus nergens op he mongool!
ik vraag gewoon wat vragen en als jij ze niet kan beantwoorden ga je moet domme argumenten gooien.
:r

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

maar er komen dedicated servers uit. hoe is de gameplay dan zonder DM? of kan je inloggen en uitkiezen wie de DM wordt. Ik hoop ook dat je gewoon met 2 man een game kan starten zonder DM en samen met zijn 2tjes op avontuur.

Ik hoop ook dat er zo snel mogelijk avonturen komen voor een stuk of 9-11 man voor een lanpartie die ik welles organiseer. lijkt me vet in een leuke opstelling zitten te AD&D'en

ziets als:
code:
1
2
3
         ****   << spelers    
   DM    >> *

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

En daar komt bij NwN is op de RPGer gericht... een echte RPGer zal niet echt gaan cheaten want dan is de voledige defenitie van een RPG weg, in een RPG bouw je een verhaal en character op...

• The Will
Zullen we het flamen even achterwege laten? Dat is niet echt bevorderlijk voor de sfeer namelijk.

There is no magic.

Verwijderd

Huh, wat heb ik nou weer gedaan? Ik zet er toch een ;) bij.

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 22:14 schreef Bloodclot het volgende:

[..]

ziets als:
code:
1
2
3
         ****   << spelers    
   DM    >> *
Dat lijkt me ook wel stoer, alleen vraag ik me wel af of je dan eigenlijk niet beter P&P AD&D kan doen, als je toch bij elkaar zit

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op woensdag 12 juni 2002 22:16 schreef Terr het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook wel stoer, alleen vraag ik me wel af of je dan eigenlijk niet beter P&P AD&D kan doen, als je toch bij elkaar zit
Ok, maar van die groep hebben er maar 3 mensen incl mij D&D gespeeld. en digitale D&D is voor "noobs" wat makkelijker.

Ook zie ik NWN en AD&D ook compleet anders. Je moet bij AD&D echt acteren en uitleggen wat je gaat doen, met NWN is het klikje hier en klikje daar.

Maar zo kun je ook afspreken dat je heel veel gaat typen en echte AD&D taal gebruikt.

en niet van "Komop dudes! we gaan die stelletje stinkende orcs 0wnen!!!!" schreeuwen

Maar zoiets van:

[Dwarf mode]"Ejaye! i smell some stinkie greenzkinz' let my axe tear th'm 'part en crush their stinkie bonez!"[/dwarf mode]

Verwijderd

alleen vraag ik me wel af of je dan eigenlijk niet beter P&P AD&D kan doen, als je toch bij elkaar zit
Ik denk dat dat juist wel een keer leuk is. Je hoeft ook niet alles op papier bij te houden, en de DM hoeft niet een heel adventure te verzinnen, die haalt ie' gewoon van internet af.

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op woensdag 12 juni 2002 22:21 schreef Vertex het volgende:

[..]

Ik denk dat dat juist wel een keer leuk is. Je hoeft ook niet alles op papier bij te houden, en de DM hoeft niet een heel adventure te verzinnen, die haalt ie' gewoon van internet af.
Het wordt dus een computerspel die een AD&D feeling geeft, maar geen P&P feeling denk ik

Verwijderd

Misschien niet, maar ik denk dat je er evenveel plezier van kunt hebben.

Verwijderd

OM even duidelijk heid te scheppen...

Players die een dedicated server neer zetten kunnen, buiten de normale restricties om (waar dus NIET omheen te komen is) zelf restricties opleggen op server niveau.
Voldoe je niet aan die restricties, dan kom je NIET op de server.

Voorbeeld: je bent lvl 15 (cheat of geen cheat) en je porbeerd aan te loggen op een server die restrictie lvl 10 heeft, dan kom je er NIET in.

ander voorbeeld: je bent lvl 10, je komt dus WEL in die server based on lvl caps, maar er is ook een restrictie dat je geen +2 wapens mag dragen, die je dus wel hebt.
BAM...je komt er nogsteeds niet in :)

Maar, cheaters, NWN is een 3rd ed. D&D spel, die al ingebouwde 3rd Ed. D&D regels heeft.
Dus ben je een lvl 2 speler en heb je een cheat die het mogelijk maakt om heavy armor en +5 weapons te dragen. dan kom je dus op BIJNA geen enkele server binnen, alleen diegene die express die regels uitzetten.

Dus .. geen Battlenet/diablo fratsen :D

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op donderdag 13 juni 2002 11:31 schreef GuaRRand het volgende:
OM even duidelijk heid te scheppen...

Players die een dedicated server neer zetten kunnen, buiten de normale restricties om (waar dus NIET omheen te komen is) zelf restricties opleggen op server niveau.
Voldoe je niet aan die restricties, dan kom je NIET op de server.

Voorbeeld: je bent lvl 15 (cheat of geen cheat) en je porbeerd aan te loggen op een server die restrictie lvl 10 heeft, dan kom je er NIET in.

ander voorbeeld: je bent lvl 10, je komt dus WEL in die server based on lvl caps, maar er is ook een restrictie dat je geen +2 wapens mag dragen, die je dus wel hebt.
BAM...je komt er nogsteeds niet in :)

Maar, cheaters, NWN is een 3rd ed. D&D spel, die al ingebouwde 3rd Ed. D&D regels heeft.
Dus ben je een lvl 2 speler en heb je een cheat die het mogelijk maakt om heavy armor en +5 weapons te dragen. dan kom je dus op BIJNA geen enkele server binnen, alleen diegene die express die regels uitzetten.

Dus .. geen Battlenet/diablo fratsen :D
kdan! bedankt! lekker veel server opties :) dit schept duidelijkheid. Nu mogen ze hem wel releasen ;)

Verwijderd

Ik heb even een paar screenshots gemaakt van wat models:

Earth Elemental
Air Elemental
Balor
Werecat
Iron Golem

Bloodclot, de editor loopt bij mij heel erg soepel. Ik heb nog geen een keer last gehad van vertragingen en hij is ook nog nooit vastgelopen. Ik vind hem wel vrij ingewikkeld, maar dat zal vanzelf wel verdwijnen als ik hem wat langer uitprobeer. Hoe heb jij eigenlijk zelf een dwerg gemaakt? Ik kan nergens een optie vinden waarmee ik zoiets kan doen. Die gemuteerde elven kan ik ook niet vinden.

Verwijderd

En om het nog wat lekkerder te maken...

Er zijn al mensen bezig met hele PLanescape/Dragonlance en ravenloft modules.
Inclusief dus the characters/monsters e.d.

Ook zijn er al Arena servers aangekondigd waar clan/guildmatches ala Unreal tournament gespeeld kunnen worden (niet First person natuurlijk). Dit zal allemaal via regels gaan die al bedacht en beproeft zijn (met AI judges en prizen/XP etc..)

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op donderdag 13 juni 2002 14:00 schreef Vertex het volgende:
Ik heb even een paar screenshots gemaakt van wat models:

Earth Elemental
Air Elemental
Balor
Werecat
Iron Golem

Bloodclot, de editor loopt bij mij heel erg soepel. Ik heb nog geen een keer last gehad van vertragingen en hij is ook nog nooit vastgelopen. Ik vind hem wel vrij ingewikkeld, maar dat zal vanzelf wel verdwijnen als ik hem wat langer uitprobeer. Hoe heb jij eigenlijk zelf een dwerg gemaakt? Ik kan nergens een optie vinden waarmee ik zoiets kan doen. Die gemuteerde elven kan ik ook niet vinden.
onder bij creature wizard inventory. even uitvogelen hoe je een item moet maken enzow. ik probeer nu ook even uit te vogelen met mutaties :)

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

damn, de double axe ziet er vet uit! jammer als ik zo'n ding gemaakt heb, geeft ie de error.

even nieuwe videokaart drivers :)

edit:
en laat nou vandaag net de nieuwste drivers voor de ati8500 uitgekomen zijn :)

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

ik heb het voor elkaar :D

Phear my deadly dwarf!

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/erik.koopmans/gotrekfront.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/erik.koopmans/gotrekback.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/erik.koopmans/gotrekside.JPG

• DeepSeven
Muhahahah, wat een lijp beest zeg, die kom ik liever niet op straat tegen :P ! Ik ben nou ook ff bezig met de editor, en hijs echt cool. Je kunt echt heel snel een leuk kampje met badguys creeren, vuurtje hier vuurtje daar, wat kistjes en voila. Vooral die special effects die je gewoon op het terrain kan gooien zien er leuk uit! Heb echter wel een vraagje, hoe kan je vanuit een gewoon gras terrain, een trap maken naar beneden naar een dungeon. Zoals in dungeon siege. Heb al vanalles geprobeerd maar kom er maar niet uit.

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

oei, daar wil ik ook nog mee bezig. moet je even op www.neverwinternights.com kijken en checken in die forums over de editor. daar staat alles.

hoe krijg je die rode lijnen weg? ik ga ook maar even checken op die forums :)

deze lijnen bedoel ik:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/erik.koopmans/gotrekbattle.JPG

edit:
deze forum bedoel ik:

http://nwn.bioware.com/forums/viewforum.html?forum=37

• DeepSeven
Je moet gewoon naar scene gaan, en dan displays grid uitzetten.

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op donderdag 13 juni 2002 20:44 schreef Holy_Paladin het volgende:
Je moet gewoon naar scene gaan, en dan displays grid uitzetten.
yo thanks!

Net gelezen in de faq van NwN dat je met meerdere DM's kunt spelen! zal ook wel moeten met 64 man. gewoon 14 man DM en 50 Players :)

• DeepSeven
Op donderdag 13 juni 2002 20:52 schreef Bloodclot het volgende:

[..]

yo thanks!

Net gelezen in de faq van NwN dat je met meerdere DM's kunt spelen! zal ook wel moeten met 64 man. gewoon 14 man DM en 50 Players :)
LoL, lijkt me lomp, gewoon met 50 man gaan lopen adventuren :P ! Maar bij die toolset... komt daar nog veel bij als de officieele uitkomt?? Want hij is echt super uitgebreid, met mega veel opties, maar bij sommige dingen vindt ik dat het nogal beperkt is. Ik denk dat ik hier op een gegeven moment ook wel dik mee ga werken. Bioware verdient die 50 of 55 euro of whatever dubbel en dwars!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op donderdag 13 juni 2002 21:01 schreef Holy_Paladin het volgende:

[..]

LoL, lijkt me lomp, gewoon met 50 man gaan lopen adventuren :P ! Maar bij die toolset... komt daar nog veel bij als de officieele uitkomt?? Want hij is echt super uitgebreid, met mega veel opties, maar bij sommige dingen vindt ik dat het nogal beperkt is. Ik denk dat ik hier op een gegeven moment ook wel dik mee ga werken. Bioware verdient die 50 of 55 euro of whatever dubbel en dwars!
Er komt nog veel meer bij. je hoeft nu ook geen wapens/items/creatures te maken, alles zit er standaard in. ik denk dat de item wizard nog wat uitgebreider wordt. Je hebt nu 2 soorten landschap, graswereld en een dungeon. Bij de full krijg je nog 10 verschillende ofzo.

Ze zeiden ook op de page waar ik hem weg had: "this beta editor is far far away from done in compair with the release" (compair? hoe schrijf je dat ook alweer (link weet ik ook niet meer))

Ik ga naar campzone. Dat is een outdoor lanparty met tot 1200 mensen (ik denk op dit moment 750 deelnemers), en daar zitten vast wel een paar RPG verslaafden tussen. dus feest!

Verwijderd

Nog 15 dagen...
*BEEP*

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

als er een G0T guild komt voor nwn. dan wil ik member worden, als speler, en latere stadia DM.

Kunnen we wel een apart topic voor openen ALS het spel uit is (iso rip final, whatever)

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Nog 14 dagen...
*BLEEP*

:Y)

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 20:52 schreef Bloodclot het volgende:

[..]

yo thanks!

Dan krijg je DM wars. DMs die elkaars beslissingen niet goed vinden en elkaar gaan bestrijden met man en macht :P

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op vrijdag 14 juni 2002 21:04 schreef Terr het volgende:

[..]

Dan krijg je DM wars. DMs die elkaars beslissingen niet goed vinden en elkaar gaan bestrijden met man en macht :P
oei. dan zetten ze alleen maar high level mobs neer :)

• SimonBenson
Een beetje spam mag toch wel... :?
In ieder geval voor diegenen die NWN iets eerder in hun knuisten willen hebben; In Tilburg, bij Cybergate, is een release-party gepland door Cybergate en Infogrames. De bedoeling is om op 27 juni (mits NWN 28 juni uitkomt) een avond te organiseren om alvast kennis te maken.. ;)
Zie Cyber Cafe voor meer informatie.
Misschien een leuke gelegenheid om wat GoT-ters te ontmoeten.

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10 15:25

Japser

Jeej!

Zeg...al die modules die gebouwd worden door iedereen he. Kun je die ook in single-player modus spelen??? Dat is toch wel een vraag die mij bezighoudt. Hoe werkt dat nou precies :?

• SimonBenson
Nog even een linkje vlak voor de release van NWN:
filmpje (128 MB)
Zeer mooi, had de hele NWN-community in rep en roer. Men dacht echter dat het iets anders was...
Persoonlijk vond ik de download meer dan waard :)

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op zondag 16 juni 2002 23:39 schreef SimonBenson het volgende:
Nog even een linkje vlak voor de release van NWN:
filmpje (128 MB)
Zeer mooi, had de hele NWN-community in rep en roer. Men dacht echter dat het iets anders was...
Persoonlijk vond ik de download meer dan waard :)
Ahh thnx, ben benieuwd!

specs

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10 15:25

Japser

Jeej!

Ik heb het gezien ja :) "Something BIG is coming..." Maar ik vind het vaag dat ze ineens zo'n filmpje dr uit gooien net voor de release.

Edit: Oja iemand nog antwoord op mij vraagske? Zie twee messages hierboven :)

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 02:13 schreef xJapser het volgende:
Zeg...al die modules die gebouwd worden door iedereen he. Kun je die ook in single-player modus spelen??? Dat is toch wel een vraag die mij bezighoudt. Hoe werkt dat nou precies :?
Ik neem aan van wel, het spel is zo modulair als het maar kan... je moet toch een manier hebben om je mod te testen :)

Ik denk dat het spel weinig onderscheid maakt tussen single en multiplayer :)

• SimonBenson
Op zondag 16 juni 2002 02:13 schreef xJapser het volgende:
Neem maar aan van JA.
Het leuke van NWN is dat de CR automatisch wordt aangepast aan het aantal users.. Net zoals D2 denk ik dan zo.
Je kunt, naast de client ook DM-mode aanzetten en de 'difficulty-slider' zo instellen dat je leuk kunt spelen. Cheaten is een makkie, ligt aan jezelf hoe moeilijk of gemakkelijk je je hetzelf maakt.
Maar de opzet is voor multiplay gaming, wat ik in ieder geval van plan ben veel te doen.. (mits ik de vuilniszak buiten heb gezet.. ;) )

• SimonBenson
Op maandag 17 juni 2002 01:28 schreef xJapser het volgende:
Ik heb het gezien ja :) "Something BIG is coming..." Maar ik vind het vaag dat ze ineens zo'n filmpje dr uit gooien net voor de release.

Edit: Oja iemand nog antwoord op mij vraagske? Zie twee messages hierboven :)
ZE is niet Bioware.
De film is gemaakt door de Koreaans fansite namens Asgard. Deze lui schijnen al een kopie te hebben, zal wel de beta zijn die een select gezelschap heeft gekregen... Nog niet helemaal duidelijk meen ik of het niet een illegale kopie is.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 14:42

Bosmonster

*zucht*

Op donderdag 13 juni 2002 21:01 schreef Holy_Paladin het volgende:

[..]

Juist niet.. stel ej voor.. 4 dungeons, 4 parties. Iedere party moet aan het einde gelijkertijd een switch omgooien om in een 5de dungeon een poort te openen ofzo.. Dat soort dingen zijn juist cool, ipv het standaard gebeuren.

• SimonBenson
De pest heerst in het land Neverwinter en de speler moet een manier vinden om die pest te bestrijden. De macabere tovenaar Maugrim en zijn volgelingen zullen echter alles eraan doen om de pest te versterken. Van elke persoon die sterft aan deze pest zal zijn ziel een levensenergie de Sourcestone voeden die in handen is van Maugrim. Je doel is om de pest uit te bannen en Maugim te verslaan, maar of dat lukt...
Dit lees ik net bij de site van Dynabyte. De naam Maugim was mij in ieder geval nog niet bekend. Ook dat levensenergie is nieuw voor me... :?
Kan iemand dit bevestigen?

Verwijderd

Ik kan alleen maar lachen en huilen tegelijk..

Lachen omdat <censor> en huilen omdat het nog zo onzeker is wanneer hij nu PRECIES uitkomt...
Ik ben niet van plan om elke dag heen en weer te crossen naar rotjeknor om te kijken of die er al is...
EN ik heb ook niet zoveel vertrouwen in het feit dat ze me zullen bellen als die binnen is (ook al heb ik dat gevraagd aan 3 winkels en hebben ze gezegd dat ze zullen bellen!!)

Dus...als iemand hem gesignaleerd heeft in rotjeknor...geeft ff een gil a.u.b. :D

• SimonBenson
Op maandag 17 juni 2002 13:04 schreef GuaRRand het volgende:
Ik kan alleen maar lachen en huilen tegelijk..

Lachen omdat <censor> en huilen omdat het nog zo onzeker is wanneer hij nu PRECIES uitkomt...
Ik ben niet van plan om elke dag heen en weer te crossen naar rotjeknor om te kijken of die er al is...
EN ik heb ook niet zoveel vertrouwen in het feit dat ze me zullen bellen als die binnen is (ook al heb ik dat gevraagd aan 3 winkels en hebben ze gezegd dat ze zullen bellen!!)

Dus...als iemand hem gesignaleerd heeft in rotjeknor...geeft ff een gil a.u.b. :D
Waar ligt Rotjeknor??? :)
Als NWN in de schappen ligt zul je het heus wel merken.. ;)

Verwijderd

Net besteld online..
Net zo makkelijk :)

• SimonBenson
Op maandag 17 juni 2002 16:19 schreef GuaRRand het volgende:
Net besteld online..
Wie is jou leverancier als die jou 21/6 beloofd.. :?
Tenminste als jij de zelfde naam aanhoudt op deNWN-community site..
Mijn naam is Van Nelle... :)

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Net besteld online..
He, Boo in je icon :)

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• SimonBenson
Een aantal gasten in Israel schijnen hem al te hebben. Tenminste, ze kunnen posten in de CD-key restricted fora..
Ik hoop niet dat we tot 28/6 moeten wachten.. ;(

• SimonBenson
Schijnbaar zit er in de box:
Een kaart.. :9~
Een handboek 218 pagina's geringd :9~
Drie CD's :9~
En een pagina met NPC's.... :9~
SLABBERTJE :)

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 15:17 schreef SimonBenson het volgende:
maybe word dit mijn eerste legale game in *tijden*

[disclaimer]
in tijden omdat ik
1) 14 jaar ben, dus net te jong voor een baantje, net te oud dat m'n ouders het betalen
2) lui ben
3) geen games zijn die ik langer dan een maand speel (alleen q3a, die ik dus *wel* legaal heb)
4) lui ben
5) ook nog m'n eigen eten op school moet kopen enzo
6) lui ben

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:44
Op dinsdag 18 juni 2002 15:17 schreef SimonBenson het volgende:
Weet iemand al hoe duur hij gaat worden en waneer hij te koop is in Nederland ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• SimonBenson
Op dinsdag 18 juni 2002 15:45 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Weet iemand al hoe duur hij gaat worden en waneer hij te koop is in Nederland ?
Weet dat Dynabyte er zo'n 60 Euro voor gaat vragen..
Bij Amazone.co.uk schijnt de prijs al omhoog te zijn gegaan, behalve als je NWN op pre-order hebt staan.
Kijk voor release data bij je locale game-boer. Bij mij staat ie nog op 28/6, en daar baal ik flink van.. :(
edit:
eigenlijk, die paar daagjes kom ik ook nog wel overheen na jaren wachten

Verwijderd

60 [edit] euro's?! :( :( :(
vuile [edit] fl[edit]kk[edit]rs, gaan ze ons nog afzetten ook :(

:{
beetje geschikter voor de jongere GoTers :P

• SimonBenson
Op dinsdag 18 juni 2002 16:16 schreef Caspian het volgende:
...ahum..
Kan zijn dat alleen Dynabyte zo'n prijs durft te vragen. Als je echter zo'n klantenkaart hebt krijg je 10% korting.
Van mijn winkel weet ik de prijs nog niet maar die zit normaal gesproken altijd iets lager.

Verwijderd

I know, maar dan nog 54 euro, das dan +10% = +- 60 x 2 = 120 piek, ipv de gebruikelijke 100 :(

• SimonBenson
Misschien een kleine troost, maar misschien dat ie in Nederland ook (net als de UK) de 21ste binnenkomt.
Kans is 50-50, heb net even gebeld met mijn game-boer...

• DeepSeven
De 21e... das een gerust stelling :) ! Over de prijs, ik betaal liever f120,- voor een mooie grote box met alles erop en eraan, dan f100,- voor een schraal dvd hoesje, met een boekje van 60 pagina's erin.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

21!!!! dat zou leuk zijn... éhr, maar zou NwN niet aan een word wide release doen :? ik meende zoiets te hebben gehoord...

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:44
Net besteld online..
waar heb jij hem besteld ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• 7th
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

zo zo net de ingame filmpie gekeken,
damm deze game gaat dungeon siege vermoorden.
Vet,ga ik zeker kopen.
Dit word de 2e rpg game die ik ga kopen.

Thy will see the light...

• M a a r t e n
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik heb nog niet eerder ge-post in dit topic geloof ik,maar ik wacht net als jullie ook al een tijd.

Ik heb even het filmpje gekeken (was er helemaal stil van, dit is wel het mooiste filmpje tot nu toe)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/moderator/whoa.gif

p.s. M'n moeder heeft de dokter al gebeld ze krikken m'n kaak morgen weer omhoog :+

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
yay, daar gaat mn zomer.

nu ff gauw final fantasy 10 uitspelen zodat ik meteen kan overschakelen op nwn :)

TMAXTINT

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Net gerlsd!! :) woei!

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op dinsdag 18 juni 2002 21:34 schreef fw het volgende:
Net gerlsd!! :) woei!
iso?

ja dus! :P kdan!
Maar ik ben nog niet uitgekeken op warcraft3!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 21:39 schreef Bloodclot het volgende:

[..]

iso?
hehe ja 3cds

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
WC3 & NWN & tentamen donderdag...
mmmmm da's kut :'(

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Op dinsdag 18 juni 2002 21:48 schreef QuarK het volgende:
WC3 & NWN & tentamen donderdag...
mmmmm da's kut :'(
:D

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.