Ja sorry: 1280x 763/ 0.9 megapixel. Turbo lora lijkt geen verschill te maken ?Yaksa schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 23:21:
[...]
Het maakt natuurlijk ook nog wel wat uit in welke resolutie/kwaliteit dat is.
Ik ga er even van uit dat dat nog geen 4K is.
Video genereren kost nou eenmaal tijd. Elke pixel moet tig keer doorgerekend worden.nFo schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 23:24:[...]
Ja sorry: 1280x 763/ 0.9 megapixel. Turbo lora lijkt geen verschill te maken ?
Je kunt wel een gecomprimeerd model gebruiken, maar meestal komt dat de kwaliteit niet ten goede. En een LoRa is meestal alleen geschikt voor specifieke beelden waar de LoRa voor getraind is. Er zijn ook LoRa's die de rekenmethode van een bepaald model bijschaven, maar dan vraag ik me af in hoeverre zo'n model nog consistente beelden bij meerdere iteraties (dus verschillende seeds) van een prompt blijft leveren.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Let op:
Dit topic is bedoeld voor het kletsen over AI content creation en daarmee ook het tonen van je resultaten. Geef daarbij ook feedback aan wat anderen laten zien en probeer elkaar te helpen om te verbeteren.
GoT is in de basis een discussieplatform en geen tentoonstellingswebsite zoals DeviantArt. Posts met als enige doel het tonen van je plaatjes zijn dus in principe niet gewenst, interactie met de andere gebruikers staat voorop.
Dit topic is bedoeld voor het kletsen over AI content creation en daarmee ook het tonen van je resultaten. Geef daarbij ook feedback aan wat anderen laten zien en probeer elkaar te helpen om te verbeteren.
GoT is in de basis een discussieplatform en geen tentoonstellingswebsite zoals DeviantArt. Posts met als enige doel het tonen van je plaatjes zijn dus in principe niet gewenst, interactie met de andere gebruikers staat voorop.