• EverLast2002
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hcj7vxpBaD6EqQSkIwYNAbBaDx4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qiUqwls0Mv5zhzw9s7iknCTY.png?f=fotoalbum_large

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:13
EverLast2002 schreef op woensdag 17 december 2025 @ 18:08:In de sfeer van Roswell, 1947...
prompt:
Leaked intelligence footage frame, black-and-white with degraded VHS quality, resembling declassified Cold War surveillance video. A surgeon in a white lab coat and surgical mask conducts a sterile autopsy on a humanoid alien inside a covert military medical facility. The alien has an elongated skull, smooth pale skin, thin limbs, and large closed eyes, lying motionless on a steel examination table. The footage feels unsteady, as if recorded from a fixed security camera or hidden observation point.
Visual artifacts dominate the image, rolling static, scan lines, tracking errors, light warping, and heavy film grain. A flickering timecode runs along the bottom edge that says “JULY 1947” “CLASSIFIED” and unintelligible alphanumeric clearance codes intermittently burn into the frame. Harsh overhead lighting creates stark, clinical shadows. Surroundings include concrete walls, analog monitoring equipment, dangling cables, clipboards, and indistinct military figures partially obscured by darkness.
Low resolution, imperfect focus, washed-out highlights, crushed blacks. The image feels illicit and unsettling—unauthorized disclosure, forbidden evidence, suppressed history. Authentic, documentary realism. Ominous, restrained, covert, intelligence-leak aesthetic. Roswell alien autopsy vibe.
Dit lijkt mij eerder een prompt voor een video, mede gezien de termen 'declassified Cold War surveillance video', 'The footage feels unsteady', 'rolling static', 'flickering timecode' en 'intermittently', Allemaal omschrijvingen waar je in een statische afbeelding niks van ziet, maar die je wel moet gebruiken in een film.
Waarom heb je die termen in de prompt gezet als ik vragen mag?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• EverLast2002
Yaksa schreef op woensdag 17 december 2025 @ 18:56:
[...]

Dit lijkt mij eerder een prompt voor een video, mede gezien de termen 'declassified Cold War surveillance video', 'The footage feels unsteady', 'rolling static', 'flickering timecode' en 'intermittently', Allemaal omschrijvingen waar je in een statische afbeelding niks van ziet, maar die je wel moet gebruiken in een film.
Waarom heb je die termen in de prompt gezet als ik vragen mag?
Ik heb willen aansturen op een "still frame" uit de beruchte alien autopsie videofilm (die later nep bleek te zijn), met een vleugje Area 51 en top secret erbij.
Zelf eerst een paar prompt pogingen gedaan en later met hulp van chatgpt.

• EverLast2002
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CF6dLy9oifutG3wYiZ95Tv_CPTU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/I88ovJ9QUuH1Binrw2UDR2HA.png?f=fotoalbum_large

ik heb er nog meer, maar het idee lijkt me duidelijk.

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:13
EverLast2002 schreef op woensdag 17 december 2025 @ 20:31:
ik heb er nog meer, maar het idee lijkt me duidelijk.
Het lijkt heel erg op iemand die zijn opblaaspop op een specifieke plek aan het plakken is 8)

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Pagina: 1 ... 74 75 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het kletsen over AI content creation en daarmee ook het tonen van je resultaten. Geef daarbij ook feedback aan wat anderen laten zien en probeer elkaar te helpen om te verbeteren.

GoT is in de basis een discussieplatform en geen tentoonstellingswebsite zoals DeviantArt. Posts met als enige doel het tonen van je plaatjes zijn dus in principe niet gewenst, interactie met de andere gebruikers staat voorop.