Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• EverLast2002
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-11 11:43
Yaksa schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 13:15:
[...]

Ik heb nog nooit een model/checkpoint gezien wat mijn eigen creativiteit zou kunnen verbeteren. Ik zie ook niet hoe dat zou kunnen, dan zou ik een checkpoint in mijn hersenen moeten downloaden of zo. Vooralsnog heb ik daar geen interface voor.
Oke, dat wordt lastig inderdaad.
Misschien kun je met deze trefwoorden iets, om verrassing erin te krijgen :
She displays an expression of shock, surprise, and amazement, with her mouth wide open and her hands raised in alarm.

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:06
Zijn er hier mensen die ai art lokaal doen? in comfyui toevallig? zo ja, op watvoor hardware doe je dit?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
GranCanaria schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 13:50:
Zijn er hier mensen die AI art lokaal doen? in ComfyUI toevallig? Zo ja, op wat voor hardware doe je dit?
Ja, ik met ComfyUI op Linux (Fedora 43) met een RTX 3090, AMD Ryzen 7 5800X en 48GiB RAM.
Vooral image generation maar ook wat video.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• GranCanaria
Room42 schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 14:08:
[...]

Ja, ik met ComfyUI op Linux (Fedora 43) met een RTX 3090, AMD Ryzen 7 5800X en 48GiB RAM.
Vooral image generation maar ook wat video.
Ah gaaf. Ja de 3090 met 24gb is toch de kaart voor dit. Heb je ook complexere flows in elkaar gezet? Hoe is je ervaring met video? Is er een speciale reden waarom je in linux werkt?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
GranCanaria schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 14:12:
[...]

Ah, gaaf. Ja de 3090 met 24GiB is toch de kaart voor dit. Heb je ook complexere flows in elkaar gezet? Hoe is je ervaring met video? Is er een speciale reden waarom je in Linux werkt?
Linux is mijn daily driver, ik draai al jaren helemaal geen Windows meer. _/-\o_
Ik speel zelf veel met workflows maar je kunt er ook enorm veel vinden online. Je kan er zo uren mee bezig zijn, erg leuke hobby. Video is ook leuk maar het duurt veel langer voordat je resultaat hebt, vooral omdat het renderen zo lang duurt. Maar nog steeds ook erg leuk om mee te spelen! Ook "muziek" maken is mogelijk in ComfyUI maar dat klinkt, imho, nog echt nergens naar. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• GranCanaria
Room42 schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 14:25:
[...]

Linux is mijn daily driver, ik draai al jaren helemaal geen Windows meer. _/-\o_
Ik speel zelf veel met workflows maar je kunt er ook enorm veel vinden online. Je kan er zo uren mee bezig zijn, erg leuke hobby. Video is ook leuk maar het duurt veel langer voordat je resultaat hebt, vooral omdat het renderen zo lang duurt. Maar nog steeds ook erg leuk om mee te spelen! Ook "muziek" maken is mogelijk in ComfyUI maar dat klinkt, imho, nog echt nergens naar. :)
Ik wil het voornamelijk voor video gaan gebruiken ook. Het duurt inderdaad erg lang maar met de 3090 ben je nog steeds lekker rap. Ik was met mijn amd kaart bezig maar dat werkt voor geen meter. Heb toen ook linux overwogen omdat het volgens diverse youtube video's beter in zou werken met een amd kaart, ook dat heb ik opgegeven. Nu maar even in de tussentijd een simpel rtx 4060 kaartje om toch even wat dingetjes te proberen. Hierna ga ik ook naar een 3090.

• Puff_Uncle
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08:51
GranCanaria schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 14:39:
[...]

Ik wil het voornamelijk voor video gaan gebruiken ook. Het duurt inderdaad erg lang maar met de 3090 ben je nog steeds lekker rap. Ik was met mijn amd kaart bezig maar dat werkt voor geen meter. Heb toen ook linux overwogen omdat het volgens diverse youtube video's beter in zou werken met een amd kaart, ook dat heb ik opgegeven. Nu maar even in de tussentijd een simpel rtx 4060 kaartje om toch even wat dingetjes te proberen. Hierna ga ik ook naar een 3090.
ja je kan het proberen met een AMD kaart maar ROCM werkt nog niet zo goed
ik had het werkend op mijn 6900xt maar is sws veel langzamer dan nvidia

• GranCanaria
Puff_Uncle schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 15:20:
[...]

ja je kan het proberen met een AMD kaart maar ROCM werkt nog niet zo goed
ik had het werkend op mijn 6900xt maar is sws veel langzamer dan nvidia
Ja inderdaad. Ik heb wat van die youtube videos gevolgd daarvoor en uiteindelijk werkt het allemaal toch sneller op een Nvidia kaart. Ik ga vanavond nog even wat testjes doen. Ben benieuwd.
Tijdje geleden dat ik wat geplaatst heb, met een privé project bezig, vandaar.

Deze heet: Crimson Velvet in the Desert
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WD-40UnHz4gNknWwXgGogJTuDyk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yqFUfWut9j15G3W9u7qsgitm.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zit erover te denken om een RTX 5070Ti aan te schaffen, ter vervanging van mijn RTX3060.
Of zou het beter zijn om te wachten op de 5070 Super?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:14
@Yaksa de gene met de meeste vram zou ik kiezen. Zelfs als extra kaart bijvoorbeeld in PCI-E 4 x8 slot is dat voor Ai rendering nog steeds goed want die PCI-E speed is alleen voor het laden van het model, ga je offloaden naar RAM dan is het een ander verhaal

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• GorgeousMetal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:30
Yaksa schreef op woensdag 19 november 2025 @ 22:33:
Tijdje geleden dat ik wat geplaatst heb, met een privé project bezig, vandaar.

Deze heet: Crimson Velvet in the Desert
[Afbeelding]

Ik zit erover te denken om een RTX 5070Ti aan te schaffen, ter vervanging van mijn RTX3060.
Of zou het beter zijn om te wachten op de 5070 Super?
Mooi, maar de rechtervoet van de dame ziet er wat 'raar' uit.
Pagina: 1 ... 73 74 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het kletsen over AI content creation en daarmee ook het tonen van je resultaten. Geef daarbij ook feedback aan wat anderen laten zien en probeer elkaar te helpen om te verbeteren.

GoT is in de basis een discussieplatform en geen tentoonstellingswebsite zoals DeviantArt. Posts met als enige doel het tonen van je plaatjes zijn dus in principe niet gewenst, interactie met de andere gebruikers staat voorop.