Yaksa schreef op zondag 14 december 2025 @ 13:08:
[...]
Dank, ik gebruik nog steeds Stable Diffusion Forge UI als frontend, flux1-dev-fp8.safetensors als checkpoint en als VAE/textencoders staan ae.safetensors, clip_l.safetensors en t5xxl_fp16.safetensors standaard ingeladen.
Verder heb ik de LoRa Surrealism_CFH_v2 met een sterkte van .5 in deze afbeelding gebruikt. Een distilled CFG scale van 3,5 , Sampling method is Euler, Schedule type is Simple met 20 Sampling steps. De rest van de opties staan allemaal op default.
En nog steeds heb ik het gevoel dat ik er nog meer uit kan halen, maar dat kan alleen met een groter model en dus een betere (en veel duurdere) GPU. Werk nu nog met een RTX 3060 12Gb.
Er zijn wel nieuwe (distilled) modellen die claimen beter te zijn, maar daar heb je dan weer specifieke LoRa's en instellingen voor nodig. Vooralsnog hou ik het hierbij, ik zie nog steeds mogelijkheden.....
Gaaf man, Dat is niet eens een heel duur systeem.
Maar hoe werk je hiermee in praktijk..?
Hoe begin je hoe laadt je het plaatje generen?
Stel ik begin een bedrijf:
Ai plaatjes maker simplified?
Ik haal een webdomein, ik zet thuis een pc neer zoals jouw met een rx480 8gb of een rtx 2080ti 11gb?
Mensen vullen een prompt in, de prompt komt binnen op mijn thuispc met een api dat de prompt doorgeeft aan de app die jij noemt en het plaatje wordt neergezet op een harde schijf en de gebruiker kan het plaatje downloaden via een link? Omdat een plaatje versturen via rest etc is denk ik te groot en te lastig?
Of daarnaast,
Kan ik modellen die jij aangeeft ongelimiteerd dingen laten maken? Bijvoorbeeld als ik nu naar gemini of chatgpt gaat en ik zeg ik wil graag trump en rutte maken dan krijg ik de melding dit mag niet, want publiek persoon?
Maar op tv in bijvoorbeeld even tot hier programma of andere programma zoals lubach dan kunnen zij wel met AI publieke figuren anders afbeelden?
En daarnaast mag ik de plaatjes die ik maak met jouw voorgestelde modellen gebruiken op mijn eigen website en hiermee ook marketing etc doen?
Mag dit allemaal en kan dat allemaal?
Naar jouw nog persoonlijk jij kan dus mega goed prompts maken veel mesnen niet dus als jouw manier van een prompt maken gevisualiseerd kan worden zou dat krachtig zijn en waarde hebben niet?
[
Voor 4% gewijzigd door
R.G op 16-12-2025 16:11
]